crop circles-silicium-Epiphysis

loelie

The Force is Strong With This One
Hello everybody,

Je lisais hier un post concernant les crop circles sur votre site. En parcourant le net pour voir des photos, je suis tomber sur le site de TOM SUTTER (je suppose que vous connaissais).
Je vous donne le site en français, le lien pour le site anglais ne marche plus :_http://photovni.free.fr/cropcircles1/crop.htm
Je ne suis pas ingénieur, physicien ou chimiste, mais la description des magnetrons et des micro-ondes engendrés et étonnante...tom sutter décrit les crop circles comme des messages donnant les plans d'une machine produisant de l'énergie thermique et électrique. Autre chose : un des crop circles montre que l'adn ou structure des aliens contiendrait du silicium, sans doute à forte proportion. Les humains ont des traces de siliclium dans la glande pinéale, et l'on sait que ceci peuvent être altérer par les micro-ondes des ordinateurs ou téléphone portable....les dons médiumniques seraient en liaison avec ce silicium. Des aliens ayant du silicium peuvent sans doute très facilement nous contrôler via notre technologie imposée peut être dans ce but.
Les crop circles, d'après les cassiopéens, sont des messages de 6ème densité. Ma question qui découle aussi de mon imaginaire est : si ce sont des plans, si cette machine permet par son énergie de modifier les micro-ondes altérant les perceptions des humains, ne serait-ce pas un moyen de nous libérer psychiquement et de permettre à la plupart des humains de faire évoluer leurs consciences ? A l'apporche de l'onde, cela deviendrait capital pour changer de densité. Permettre à quelques-uns de libérer les autres, n'est-ce pas le but des crop circles ?
Bye et joyeuses fêtes à tous !!!!

I read a concerning comment crop circle on your site yesterday. By crossing(by going through) the clear(net) to see photos, I am to fall on the site of FRENCH OVERSEAS TERRITORY SUTTER (I suppose that knew you).
I give you the site in French, the link for the English site does not walk(work) any more _http://photovni.free.fr/cropcircles1/crop.htm
I am not an engineer, a physicist or a chemist, but the description of magnetrons and microwaves engendered and surprising tom to sutter describes crop circle as messages giving the plans(shots) of a machine producing of the heat and electric energy. Other thing(matter): one of crop circle shows that the DNA or structures aliens would contain some silicon, doubtless in strong proportion. The human beings have tracks of siliclium in the pineal gland, and we know that this can be to distort(alter) by the microwaves of computers or mobile phone the gifts(donations) médiumniques would be in contact with this silicon. Aliens having some silicon can check(control) us doubtless very easily via our compulsory technology can be in this purpose.
Crop circle, according to cassiopéens, are messages of 6th density. My question which also ensues from my imagination is: if they are plans(shots), if this machine allows by its energy to modify the microwaves distorting(altering) the perceptions(collections) of the human beings, it would not be a means to free(release) us psychically and to allow most of the human beings to develop their consciousnesses? In the apporche of the wave, it would become major to change density. To allow anyone to free(release) the others, is not it the purpose of the crop circle?
Bye and merry parties(holidays) in all!!!!
:)
 
Back
Top Bottom