Eongar
Dagobah Resident
There is an issue that I can not understand a bit, and I know that you can help me.
My question is on the theme of the three types of food: food,
breathing and impressions.
How do these foods are transformed to absorb more hydrogen
fine for each substance?
In the exercises, the most advanced in its program, which proposes Ris Glan
only speaks of "realizing"self when eating-chewing,
flavors, etc, when breathing and when it strikes. That is, take
advantage of the three foods being aware of it. Sounds logical, but what
how far is it?
Honestly, since I started reading and further understanding and
application, in my current limit of being and consciousness-as postulated
in the Fourth Way, the subject of hydrogen is the most difficult for me
understand. Do we really exist as such hydrogen? If so, the
EE program, for example, is a job - in part related to
transformation of breath and / or impressions? Do you have Cs
expressed its views? I have trouble understanding this topic.
I hope you can shed some light on this issue. Thank you
advance!
Hay una cuestión que me cuesta entender un poco, y sé que podréis ayudarme. Trata sobre el tema de los tres tipos de alimentos: comida, respiración e impresiones.
¿De qué forma se transforman estos alimentos para absorber los hidrógenos más finos de cada sustancia?
En los ejercicios –de los más avanzados en su programa- que propone Ris Glan únicamente habla de “darse cuenta” uno mismo cuando come –masticación, sabores, etc, cuando se respira y cuando se impresiona. Es decir, sacar provecho de los tres alimentos siendo consciente de ello. Suena lógico, ¿pero hasta qué punto es así?
Sinceramente, desde que empecé la lectura y posterior comprensión y aplicación –dentro de mi actual límite de ser y conciencia- de lo postulado en el Cuarto Camino, el tema de los hidrógenos es el que más me cuesta de entender. ¿Realmente existen los hidrógenos como tales?¿ De ser así, el programa EE, por ejemplo, es un trabajo – en parte- relacionado con la transformación de la respiración y/o de las impresiones? ¿Los Cs se han pronunciado al respecto? Me cuesta comprender este tema.
Espero que se pueda arrojar un poco de luz sobre este tema. Gracias por anticipado!
My question is on the theme of the three types of food: food,
breathing and impressions.
How do these foods are transformed to absorb more hydrogen
fine for each substance?
In the exercises, the most advanced in its program, which proposes Ris Glan
only speaks of "realizing"self when eating-chewing,
flavors, etc, when breathing and when it strikes. That is, take
advantage of the three foods being aware of it. Sounds logical, but what
how far is it?
Honestly, since I started reading and further understanding and
application, in my current limit of being and consciousness-as postulated
in the Fourth Way, the subject of hydrogen is the most difficult for me
understand. Do we really exist as such hydrogen? If so, the
EE program, for example, is a job - in part related to
transformation of breath and / or impressions? Do you have Cs
expressed its views? I have trouble understanding this topic.
I hope you can shed some light on this issue. Thank you
advance!
Hay una cuestión que me cuesta entender un poco, y sé que podréis ayudarme. Trata sobre el tema de los tres tipos de alimentos: comida, respiración e impresiones.
¿De qué forma se transforman estos alimentos para absorber los hidrógenos más finos de cada sustancia?
En los ejercicios –de los más avanzados en su programa- que propone Ris Glan únicamente habla de “darse cuenta” uno mismo cuando come –masticación, sabores, etc, cuando se respira y cuando se impresiona. Es decir, sacar provecho de los tres alimentos siendo consciente de ello. Suena lógico, ¿pero hasta qué punto es así?
Sinceramente, desde que empecé la lectura y posterior comprensión y aplicación –dentro de mi actual límite de ser y conciencia- de lo postulado en el Cuarto Camino, el tema de los hidrógenos es el que más me cuesta de entender. ¿Realmente existen los hidrógenos como tales?¿ De ser así, el programa EE, por ejemplo, es un trabajo – en parte- relacionado con la transformación de la respiración y/o de las impresiones? ¿Los Cs se han pronunciado al respecto? Me cuesta comprender este tema.
Espero que se pueda arrojar un poco de luz sobre este tema. Gracias por anticipado!