Sessie van 10 augustus 2019

Laurs

The Living Force
FOTCM Member
Dit is de Nederlandse vertaling van de sessie van 10 februari 2018. Gelieve ideeën en commentaren te plaatsen op de originele thread van de sessie.


Sessie datum: 10 augustus 2019


Laura, Andromeda, and Artemis aan het bord

Pierre, Joe, Chu, Ark, PoB, Scottie, Niall, Noko the Wonderdog, The Lunar Module, Pikabu zee Cat


V: (L) Zijn we er klaar voor? Vandaag is het 10 augustus 2019. [Overzicht van de aanwezigen]

A: Elaleia van Cassiopaea hier. Wees behulpzaam voor elkaar.

V: (L) Is dat een algemene verklaring met betrekking tot jullie oriëntatie of een specifiek kenmerk van de sessie van vanavond?

A: Komt dicht in de buurt.

V: (L) Nou, afgelopen juli gingen we naar Parijs voor een paranormale conferentie. Ark ontmoette een meneer die deze helingsmethode heeft samengesteld, bij gebrek aan een beter woord. Maar hij zegt niet dat hij geneest. Hij zegt dat hij alleen helpt om je lichaam zo af te stemmen, dat je voor je eigen genezing zorgt. Hij zegt dat hij je verbindt met het informatieveld, zodat je de informatie die je nodig hebt in je energieveld kunt krijgen, zodat genezing plaatsvindt. Hij had een vreemde naam voor de methode... Wat was het?

(Chu) "Original Bioquantics".

(L) Dat is echt heel vreemd. Hoe dan ook, hij gaf toe dat het niets te maken had met kwantumfysica of kwantum wat dan ook, maar hij wist niet hoe hij het anders moest noemen omdat het zo vreemd was. Dus, omdat de man in Spanje is en zijn workshops in het Spaans zijn, ging Chu op pad om de techniek te leren. Ze kwam terug met de informatie en wat gadgets en leidde ons door de procedure, dat wil zeggen, mij en Andromeda, zodat we een gevoel konden krijgen voor wat het is. Nadat we er getuige van waren geweest en er een beetje mee hadden gespeeld, kwamen we op de idee om het om te dopen tot iets als Hyperdimensionale Harmonische Optimalisatie (H2O), omdat dat werkelijk lijkt te gebeuren. Het is duidelijk dat er iets gebeurt; de getuigenissen van de behandelaars waren verbazingwekkend en Chu was getuige van enkele interessante resultaten tijdens haar week daar. Zonder er nu dieper op in te gaan, willen we toch enkele vragen stellen. Ten eerste, is deze therapie voor ons de moeite waard om na te streven in termen van leren, beoefenen, experimenteren, enz.

A: Inderdaad, aangezien je al enkele voordelen hebt ondervonden.

V: (Andromeda) Is de huidige vorm goed genoeg, of moeten we kijken of we verbeteringen aan kunnen brengen?

A: Goed idee!

V: (L) Oké, dus er zijn van die kleine apparaatjes die gebruikt worden. Ten eerste, de uitvinder noemde ze filters omdat het een soort kleine ronde filters voor een camera zijn. Ze maken gebruik van kleine stukjes gel-film, zoals die werden gebruikt in de begindagen van de kleurenfotografie. Toen besloot hij dat filters misschien niet passend was en dat hij ze "tuners" wilde noemen.

(Chu) Harmonizers.

(L) Harmonizers, oké. Dus wat is het bijzondere aan deze "filters" waardoor ze reageren - dat wil zeggen, harmoniseren en vaststellen of wat ze ook aan het doen zijn?

A: Het zijn niet de "filters" het is de behandelaar.

V: (Andromeda) Dus theoretisch zou de persoon gewoon zijn hand kunnen gebruiken, of moet er een of ander apparaat zijn?

A: De "tuners" stemmen de behandelaar af.

V: (L) Wel, laten we eens door een aantal van deze vragen gaan die we hier hebben opgeschreven. Dan zullen we terugkomen op enkele andere dingen. Tijdens het proces van deze behandelingsprocedure, stelt het de persoon op enigerlei wijze open voor negatieve invloeden die rondzweven of zo?

A: Niet echt, tenzij de persoon een psychopaat is met aangehechte entiteiten.

V: (L) Oké.

(L) Oké, dus de theorie is dat het proces de persoon helpt om zich te verbinden met het informatieveld zodat een deel van hem keuzes kan maken om te genezen of te verbeteren of op de een of andere manier hun leven te veranderen of wat dan ook. De vraag is: op welk niveau wordt de keuze van de persoon gemaakt? Is het het onderbewustzijn dat het hier overneemt, of is het het hogere zelf, of wat?

A: Niet het onderbewustzijn, dat min of meer gebonden is aan en gestuurd wordt door het genetisch lichaam. In dit proces bevindt het zich op het raakvlak tussen het geestelijk lichaam (NvV: in de Engelse tekst wordt de term ‘spirit body’ gebruikt) en het hyperdimensionale lichaam zoals jullie het hebben genoemd. Ook wel bekend als het 4D lichaam in het groeiproces.

V: (Andromeda) Dus dat is het deel dat de keuze maakt waaraan gewerkt zal worden.

(L) Oké. Nou, een deel van de procedure, volgens de uitvinder, houdt in dat er informatie in het veld van de persoon wordt gebracht op enige afstand van het lichaam, wat mij enigszins deed denken dat het hyperdimensionaal was. Na het lezen van Lethbridge's werk over pendelen en hoe hij de afstanden moest vergroten om in andere dimensies te kunnen pendelen... ontdekte hij dit bij toeval en het is een cool verhaal. Dus, er zijn deze afbeeldingen die min of meer worden rondgezwaaid in het energieveld van de persoon op verschillende afstanden, en hij zegt dat dit bestaat uit informatie die wordt binnengebracht, en er is een hele stapel van die afbeeldingen. De behandelaar gebruikt een combinatie van pendelen en kinesiologie om die afbeelding te selecteren die geschikt is voor de persoon om hem de informatie te geven die hij nodig heeft. Dan pas je het toe in het veld met bepaalde gebaren. We hebben naar al deze foto's gekeken. Het zijn maar kleine foto's, de meeste heel gewoon, of lijken zelfs helemaal niets. We hebben er veel bekeken, en het lijken bijna willekeurige plekken te zijn over de hele planeet. Zijn deze afbeeldingen en de informatie die ze bevatten in het algemeen veilig?

A: Het proces van het pendelen verzekert de juiste selectie.

V: (Joe) Wat is er speciaal aan de foto’s?

A: Vrijwel elke plaats op de planeet heeft een energie signatuur die op foto's kan worden vastgelegd. Elke persoon met een meervoudige incarnatiegeschiedenis kan op een willekeurig aantal van dergelijke foto's reageren. In een voldoende grote verzameling zul je zeker een aantal treffers vinden. Jullie kunnen zelf de fotocollectie uitbreiden.

V: (Chu) Dus het is een energie signatuur die het hyperdimensionale/geestelijk lichaam in zich opneemt. Maar waarom zorgt dat ervoor dat je andere keuzes maakt?

A: Je kunt afstemmen op jezelf in het verleden of de toekomst en zo inzicht of kracht verwerven. Of het kan simpelweg een "gedachte" van de kosmos zijn.

V: (L) Dus daarom benoemden jullie het multi-incarnatie ding. Als er een foto is van een plek op de planeet waar je misschien een vorig leven of toekomstig leven hebt gehad of een energie signatuur die op een of andere hyperdimensionale manier... relevant voor je is. Dan kan die informatie aan jou worden gegeven. Dus, als er bijvoorbeeld een foto is van een plek waar je was of die je kende in een vorig leven of in een toekomstig leven, dan kunnen de ervaringen van dat leven of wat dan ook aan jou worden doorgegeven op een meer dynamische manier door de dimensionale velden heen. Of wat ze zeiden: Het zou een gedachte van de kosmos kunnen zijn. Misschien is die plek alleen voor... Ik bedoel, je hebt neuronen in je hersenen die de hele tijd vuren. Hoe weten we dat de hele planeet en de hele biosfeer en het zonnestelsel... Het kan een soort groot brein zijn of zoiets. Misschien is dat maar een klein stukje van het brein van de kosmos.

A: Ja

V: (L) Dus ik zit hier op het goede spoor.

(Joe) Dat zou betekenen dat het voor sommige mensen traumatisch of verontrustend kan zijn als ze dynamieken of energieën uit een vorig leven aanboren. Het zal niet altijd een prettige ervaring zijn.

A: Soms zijn er dingen die afgewikkeld moeten worden.

V: (L) Dus soms open je iets dat afgewikkeld moet worden. Het is niet allemaal rozengeur en maneschijn.

(Chu) Hoe zit het met onze vraag over hoe je ervoor kunt zorgen dat je als behandelaar geen storende invloed uitoefent?

(Andromeda) Ja, hoe zorg je ervoor dat je geen invloed hebt op het kiezen van de plekken of filters of de foto's?

A: Dat is mogelijk. Een manier om te trainen is door te oefenen met pendelen van verloren voorwerpen om je gevoeligheid aan te scherpen.

V: (L) Iemand die niet echt gevoelig is zou de neiging kunnen hebben om zijn verbeelding te laten overlappen met wat hij aan het doen is. Maar iemand die gevoelig is en zijn gevoeligheid heeft getraind, zal voelen wat het lichaam waarmee hij werkt naar hem communiceert en het zal een correcte feedback creëren.

A: Ja

V: (L) Je moet oefenen om jezelf ervan te distantiëren. En daarom denk ik dat het beter is om te oefenen in het zoeken naar verloren voorwerpen, omdat je feedback krijgt van min of meer neutrale voorwerpen. Nog iets anders?

(Joe) Hoe kwam deze man op dit idee?

A: Vlagen van inspiratie combineren met opgedane kennis.

V: (L) Nou, ik heb er alleen een probleem mee dat hij vegetariër is en zo. [gelach] Ik bedoel, heeft hij de methode ooit op zichzelf toegepast en gevraagd wat hij het beste kan eten?

A: Een voorbeeld van een "arts" die zijn eigen medicijn niet neemt.

V: (Artemis) Kregen wij de inspiratie voor Éiriú Eolas niet van een man die veganist was?

(L) Ja, dat is waar. Dus je kunt veganist zijn en met ideeën komen. Misschien is het omdat groenten meer afgestemd zijn op de Aarde en haar vibraties? Ik weet het niet.

(Pierre) We hebben niet gevraagd waar de vlagen van inspiratie vandaan kwamen.

(L) Waarom zouden we dat vragen? Ik bedoel, gaan we dit proberen te beperken tot STS of STO? Is dat waar we op uit zijn?

(Pierre) Nou, ja.

(L) Waarom kun je die vraag niet gewoon stellen?

(Pierre) Nou, er kunnen andere krachten zijn. Is zijn inspiratie STO en/of STS?

A: In Marcel's geval overheerst STO zijn "vlagen".

V: (Andromeda) Oké, dus ik wil dit even duidelijk maken. Dus wat ze tot nu toe zeiden is dat het vrij veilig is om te doen, het kan enigszins verbeterd worden, we kunnen nieuwe foto's maken, en de filters zijn prima om te gebruiken zoals ze zijn.

A: Ja, en uiteindelijk heb je geen filters of foto's meer nodig. Die zijn, in zekere zin, als zijwieltjes.

V: (Chu) Zou het de moeite waard zijn om de andere filters en protocollen aan te schaffen?

A: Ja

V: (L) Geldt dat voor iedereen? Kan iedereen deze procedure gewoon doen?

A: Net als bij muziek maken of zingen, hebben sommigen meer aanleg dan anderen.

V: (PoB) Moeten wij de foto's nemen, of kunnen ze op het internet gevonden worden?

A: Neem ze zelf. Sommige ongewone foto's die je sterk aantrekken kunnen gedownload worden.

V: (Joe) De parkeerplaats bij Leclerc! (NvV: Leclerc is een Franse supermarkt) [gelach]

(Chu) Arky moet foto's gaan nemen als hij naar de winkel fietst!

(Pierre) Nou, Arky heeft al duizenden foto's.

(Andromeda) Meteorietenregens. Of kristallen. Zoveel leuke foto's die we kunnen proberen.

(L) Misschien kunnen we zelfs met betere foto's komen.

(Chu) En foto's van de kristallen die we hebben opgeladen?

(Artemis) Dat herinnert me eraan, we wilden vragen of het afspelen van opnames van onze zangstemmen de kristallen zal opladen.

(L) Als we nog een partij kristallen willen opladen, kunnen we dan onszelf opnemen en de opname op repeat zetten bij de kristallen en ze op die manier super opladen?

A: Ja!!!

V: (Artemis) Dus we kunnen het gewoon DAGEN lang op repeat laten staan! [gelach]

(L) Nou, we kunnen gewoon de opname maken en mensen kunnen het downloaden of zoiets en het afspelen.

(Artemis) Doe Het Zelf! Jeetje. [gelach]

(PoB) De eerste kristallen ter wereld opgeladen door YouTube video's.

(L) Oh... Ons gezang is gewoon niet zo goed.

(Andromeda) Alleen de kristallen vinden het mooi.

(L) We moeten oefenen en goed klinken.

(Ark) We willen ook weten of de plaats waar deze procedure wordt toegepast met een bepaalde selectie in gedachten moet worden gekozen, want er zijn sommige plaatsen die goed zijn en sommige plaatsen die een verkeerde vibratie hebben. Zelfs binnen het huis is de ene plaats goed en de andere niet. Dus, is het belangrijk, en zo ja, waar?

(L) Met andere woorden, is het belangrijk de plaats te kiezen waar je de therapie toepast?

A: Enigszins, maar de meeste rustige plekken zijn goed.

V: (Andromeda) Hoe zit het met de oriëntatie van het lichaam van de persoon? Noord en Zuid?

A: Hoofd naar het noorden is altijd goed voor zulke dingen.


[ -= PAUZE =- ]


V: (L) Goed. Jullie zeggen dat deze kleine tuner dingen als zijwieltjes zijn. In welk opzicht zijn ze als zijwieltjes?

A: Ze manifesteren en/of verbinden zich met energieën van een zeer subtiele aard. Denk aan de ervaring van Lethbridge en het pentagram/driehoek.

V: (L) Dat moeten we opzoeken, maar ik herinner me dat het vreemd was. Ik denk dat het ergens in Secret History of The Wave staat.

(Andromeda) Dus er is echt iets met de filters... Een doorzichtige plastic schijf met kleine gelbolletjes erin?

A: Kleur en samenstelling.

V: (Ark) Zijn er andere bekende werkwijzen die zogezegd soortgelijke resultaten opleveren? Beoefenen mensen ergens in de wereld iets op een andere manier, die in wezen soortgelijke resultaten als deze procedure oplevert?

A: Traditioneel magnetiseren door een begaafd individu.

V: (L) Maar het moet wel een begiftigd iemand zijn. Het kan niet zomaar Jan en alleman zijn!

(L) Hoe werkt het?

A: Het belangrijkste element is het gebruik van het systeem van de behandelaar om de patiënt in balans helpen te brengen. Op de juiste manier gedaan, is de behandelaar een doorgeefluik. Deze energie verbindt zich met de informatie in de tuners en afbeeldingen.

V: (L) De energie verbindt zich met de informatie in de tuners en afbeeldingen om precies wat te doen?

A: Die informatie overbrengen op de patiënt.

V: (L) En wat doet die informatie...

(Pierre) Het is een soort opnieuw in evenwicht brengen?

A: Ja

V: (Joe) Welke informatie bevindt zich in de tuner?

(L) Zeiden ze net niet dat het zoiets was als die kwestie met Lethbridge? Is het belangrijk dat de stukjes gel bewegen in de filter tuners?

A: Ja belangrijk. De rangschikking verandert geleidelijk!

V: (Chu) Nou, ik denk dat we moeten...

(L) Ik kan geen andere manier bedenken om er bij te komen. We proberen te praten over iets dat hyperdimensionaal is, en we weten niet eens hoe we er moeten geraken.

(Joe) Om een of andere reden fungeert het materiaal in de tuners en de kleur als een ontvanger of geleider of zoiets voor informatie.

(L) Is het als een soort zeef?

A: Ja!

V: (L) Dus wanneer je het door het energieveld van de persoon beweegt, zeeft of kamt de configuratie van de elementen en de beweging de energie?

A: Ja

V: (Joe) Dus het lijnt de vezels van het energieveld uit...

A: Ja

V: (Joe) ...op een specifieke manier, zodat...

A: Ja

V: (Joe) ...zij informatie kunnen ontvangen... Ik haal dit gewoon uit mijn...

(L) Je bent aan het channelen!

(Joe) Ga door. [gelach]

(L) Dus het is eigenlijk net als wanneer je een magneet onder een stuk papier legt met ijzervijlsel erop.

(Chu) Dat is hoe Marcel het uitlegde. Hij had een doos met schroeven erin.

(L) Ik denk dat als het beter uitgelijnd is, het beter in staat is om meer informatie op te nemen en te bundelen.

(Pierre) Het houdt per definitie meer vast.

A: Ja

V: (L) Het helpt organiseren. Oké...

(Joe) Het is alsof je een stel ontvangers hebt die allemaal op één lijn staan of in dezelfde richting wijzen. Wat dan ook!

(Chu) Nou, in het kwantum lichaamsprotocol heb je die tuners die voor het organiseren van informatie zijn, die je zogenaamd al hebt. En de andere - de doorzichtige - voor het ontvangen van nieuwe informatie.

(Joe) Het is belangrijk, zie je. We zijn hier niet alleen aan het muggenziften. Het is belangrijk voor mensen die erbij betrokken zijn om op zijn minst een conceptueel idee te hebben van wat er gebeurt - ook al is het maar heel vaag. Dan kun je er zelf mee aan de slag en het verder vooruit helpen.

(L) Nou, dat stelde mij enigszins voor een raadsel. Deze kleine stukjes gel in die tuners zweven daar gewoon rond. Ze bewegen. Dus ik denk dat de energie van de behandelaar en de energie van de patiënt op de een of andere manier op elkaar inwerken om ze te rangschikken...

(Andromeda) En sommige hebben zelfs de vorm van een driehoek of een rechthoek, naast dat ze verschillende kleuren hebben.

(L) Ik herinner me dat Lethbridge driehoeken tekende of zag... Ik denk dat hij een pentagram of zoiets tekende om die heks bij zijn huis weg te houden. En toen werd hij wakker en waren er driehoeken van vuur aan het voeteneind van zijn bed; of misschien was het andersom. Het kaatste op haar terug. Hoe dan ook, er waren op de een of andere manier driehoeken van vuur bij betrokken. Dus de hyperdimensionale weergave van dit pentagram was een driehoek van vuur. Het was iets heel anders in een andere realiteit dan wat hij kon zien. En ik weet dat bij een paar gelegenheden toen ik deze visionaire periodes had, het was alsof alles in deze realiteit levend, bewegend licht werd. Je hebt er geen idee van als je naar de gewone realiteit kijkt wat de hyperdimensionale kijk op die realiteit is.

(Chu) Zag je de foto op de website van het kwantum lichaam?

(L) Ja.

(Chu) Hij liet een foto zien van een staande man, die bestond uit allemaal kleine puntjes rondom het lichaam...

(Ark) Dit is iets dat we op de een of andere manier verwaarloosd hebben omdat hij deze plaatjes tekent en hij over deze plaatjes praat. Maar wat je tot nu toe geleerd hebt heeft niets te maken met zijn maken van afbeeldingen. Dus hoe zit het met deze afbeeldingen? Is het een hoger niveau of zo?

(Chu) Bedoel je de afbeeldingen die hij maakte?

(Ark) Hoe heeft hij die foto's genomen? Kun je het de volgende keer leren?

(L) Waarschijnlijk niet.

(Chu) De enige manier zou zijn om hem hier te laten komen zodat hij het aan je uit kan leggen of zoiets. Gebruikt hij de filters, of...

(Ark) De manier waarop hij tegen me praatte en de manier waarop hij het in zijn boeken uiteenzet... is hij in staat om op een of andere manier te ZIEN?

(L) Dus hij heeft vlagen van inspiratie en hij ziet dingen.

(Ark) Deze dingen zoals Castaneda zag of wie dan ook de...

(L) De vliegers. (NvV: ‘the flyers’ in de Engelse tekst) Of het energetische lichaam, de bal van licht.

(Chu) Hij zei dat hij de filters gebruikte en duizenden keren testte.

(Scottie) Misschien heeft hij in zekere zin voor de foto's gewoon een soort pendelen toegepast.

(L) Oké, ik word moe. We zullen het snel moeten afronden. Volgende vraag?

(Ark) Ja, is de maan gedeeltelijk hol?

A: Ja

V: (Ark) Is die theorie van die Poolse geoloog over hoe de maan is ontstaan waar?

A: Komt dicht in de buurt.

V: (Ark) Is zijn idee over aardbevingen ook gedeeltelijk waar?

A: Ja

V: (Ark) Oké. Kan de kwantumtheorie worden afgeleid van de Algemene Relativiteit?

A: Nee

V: (Ark) Oh mijn hemel! Ik ben er klaar mee. Ik ben depressief. [gelach] Wat moet ik nu doen? Ik was daar vier jaar mee bezig?! En nu zeg je dat het niet gedaan kan worden? Wat moet ik doen?

(Artemis) Hij weet het niet meer. Help hem.

(Ark) Alsjeblieft?

A: Blijf proberen. Het zal tot onverwachte ontdekkingen leiden.

V: (Ark) Ik ben er klaar mee.

(L) Kunnen we een ventilator krijgen die hierheen blaast? Ik krijg het ECHT warm...

(Artemis) Oh ja, dat is geweldig...

(Scottie) Aaaah!

(L) Nou... Wat wilde jij vragen, Niall?

(Niall) Actuele vragen. Wat veroorzaakte de stroomstoring in het Verenigd Koninkrijk?

A: Sabotage.

V: (Niall) Zijn dat dezelfde mensen die verantwoordelijk waren voor de sabotage in Argentinië?

A: Ja

V: (Niall) Jeetje. Waarom zouden ze het Verenigd Koninkrijk willen treffen?

A: Chaos scheppen.

V: (Niall) Ze zijn gek. Was er meer dan één schutter betrokken bij de schietpartij in Texas?

A: Ja

V: (Joe) Standaard werkwijze.

A: Ja programmering van het type Greenbaum. We hebben dit eerder besproken en zijn verbaasd dat jullie het zijn vergeten.

V: (Joe) We zijn het niet vergeten. Ik denk dat we dat soort vragen niet meer hoeven te stellen.

(Niall) Wat gebeurde er met de Russische onderzeeër die in juli werd opgeblazen?

A: Sabotage.

V: (Scottie) Ik denk dat het antwoord op al die vragen is: sabotage.

(L) We willen weten wat er laatst met Pierre gebeurde toen hij flauwviel?

A: Voor het geval jullie het niet hebben gemerkt, de afgelopen dagen circuleerde er een grote golf van negatieve energie om de planeet, en heeft degenen getroffen die kwetsbaar zijn wegens een gebrek aan bewustzijn.

V: (Artemis) Wat gebeurde er?

(Andromeda) Er waren allerlei dingen zoals meerdere schietpartijen en...

(Artemis) Ja, maar waarom en door wie?

A: Algemene chaos gegenereerd door 4D STS bronnen.

V: (L) Oké, zijn we klaar?

(Artemis) Wacht, wacht, wacht! Ik heb een vraag! Over het onderwerp van vorige levens, is het mogelijk voor een persoon om zich vorige levens te herinneren die toebehoren aan familieleden en deze te zien als hun eigen levens?

A: Ja

V: (Artemis) Komt dat misschien door een soort genetisch geheugen?

A: Ja

V: (L) Het zou ook psychische nabijheid kunnen zijn... afstemming.

A: Ja

V: (Artemis) Is er een optimale tijd voor mensen om te bidden?

A: Vroeg in de ochtend voor de dageraad.

V: (L) Net voor, of als de zon opkomt?

A: Ja

V: (Artemis) Waarom is die tijd het beste?

A: De energie van de Aarde is tot rust gekomen en er is een leemte vlak voordat de energie van de zon terugkeert.

V: (L) Dus er is een soort leemte waardoor je kunt ontsnappen naar de kosmos.

(Artemis) Dus het is een beetje zoals het internet. Als iedereen slaapt, is het internet sneller!

A: Ja

V: (Pierre) Bestaat er zoiets als het Asjkenazische genetische profiel?

A: Ja, maar dat is niet Semitisch.

V: (Pierre) Yes! Wat is de oorsprong van dit genetisch profiel?

A: Vraag het een andere keer nadat je het huiswerk hebt gedaan. Tot ziens.


EINDE VAN DE SESSIE
 
Back
Top Bottom