Sessie van 15 augustus 2020

Laurs

The Living Force
FOTCM Member
Dit is de Nederlandse vertaling van de sessie van 15 augustus 2020. Gelieve ideeën en commentaren te plaatsen op de originele thread van de sessie.


Sessie datum: 15 augustus 2020


Laura en Andromeda aan het bord

Pierre, Joe, Chu, PoB, Ark, Scottie, Gaby, Niall, the Lunar Module, Princess Leia


V: (L) Vandaag is het 15 augustus 2020. De gebruikelijke verdachten zijn hier. [Overzicht van de aanwezigen] Artemis is verhinderd.

A: Hallo. Quinnilln van Cassiopaea hier vanavond om te dienen.

V: (L) Met welke vraag zullen we beginnen? Laten we het hebben over die verminkingen van paarden in Frankrijk. In het artikel staat:


Alarm op Franse platteland wegens "barbaarse" paardenmoorden

De Franse politie onderzoekt een golf van paardenmoorden waarbij het lichaam van de dieren werd verminkt.

De meest recente vond vrijdagnacht plaats in Cortambert, een dorp in de regio Saone-et-Loire.

Het rechteroor van het paard was afgesneden, een van zijn ogen was uitgestoken en zijn geslachtsdelen waren weggesneden. "Dit is absoluut barbaars", zei een plaatselijke ambtenaar.

Een woordvoerster van de Parijse politie zei dat er sinds het begin van het jaar ongeveer 10 soortgelijke gevallen waren geweest in heel Frankrijk, de meeste in het noorden en veel gevallen vonden plaats in afgelegen weilanden.

Ze zei dat er ook gevallen hadden plaatsgevonden tussen 2014 en 2016 en dat soortgelijke moorden en verminkingen van paarden in het verleden werden gemeld in België en Duitsland.

Het hoge aantal in Frankrijk in zo’n korte periode was echter ongekend. [...]

Ze zei dat allerlei soorten paarden het slachtoffer waren geworden, evenals één ezel, en dat verminking van een oor een gemeenschappelijke factor was. Er was geen vlees van de karkassen gehaald.

(L) Nou, ik denk dat nieuwsgierige geesten willen weten: Wat is hier aan de hand?

A: Satanisten zijn wijd verbreid actief in deze tijden.

V: (L) Dus jullie zeggen dat dit het werk is van een of andere Satanische sekte?

A: Ja

V: (L) En het is niet zoiets als veeverminkingen door buitenaardse wezens?

A: Nee

V: (L) Goed dan. Volgende vraag: Was de explosie in Beiroet een ongeluk?

A: Nee

V: (L) Is er een verband met andere branden en explosies in het Midden-Oosten binnen een paar dagen na die gebeurtenis?

A: Ja, alle verbonden aan terrorisme van bevolkingen.

V: (Joe) Dus hoe explodeerde het ammoniumnitraat in de hangar in de haven van Beiroet? Hoe werd het tot ontploffing gebracht? Nou... Wat was de oorzaak van de explosie?

A: Sabotage.

V: (Joe) Door Israël?

A: Jullie favoriet!

V: (Joe) Die hebben daar een monopolie op.

(L) Waarom protesteren mensen in Wit-Rusland?

A: Signatuur van de kleurenrevolutie.

V: (Andromeda) Dus de volgende vraag was... (L) Betrof het een buitenlandse inmenging?

A: Ja

V: (L) Wat in beginsel een kleurenrevolutie is...

(Andromeda) Precies.

(L) Is Poroshenko een staatsgreep aan het voorbereiden voor deze maand? Wie hoorde dat?

(Joe) PoB hoorde een gerucht.

A: Nee

V: (L) Oké. Is het Russische Covid-19 vaccin veilig zoals ze zeggen?

A: Veilig genoeg. Veiliger dan wat Gates van plan is.

V: (L) Is het effectief tegen corona of corona-achtige virussen?

A: Zal niet veel zijn aangezien het voortdurend muteert.

V: (Andromeda) Goed gedaan, Russen!

(L) Komt er een tweede golf aan met meer lockdowns?

A: Ze zullen de illusie wekken.

V: (L) Dus er komt niet echt een 2e golf, maar ze zullen... Nou, ze hebben de hele eerste golf gecreëerd, dus...

(Joe) Ze gaan gewoon door.

(L) Eén ding dat me echt dwars zit is dat gedoe met de mondkapjes. Jarenlang hebben ze al dat geld en moeite gestoken in het maken van gezichtsherkenningssoftware. Ze hebben overal camera's geplaatst. Nu doen ze iedereen plotseling mondkapjes op waardoor gezichtsherkenningssoftware totaal overbodig wordt - na al dat geld en tijd en moeite! Dus, wat is er echt aan de hand met de mondkapjes?

A: Gezichtsherkenning was nooit het volledige plan, omdat het gemakkelijk kan worden gedwarsboomd. Het werd gebruikt om de bevolking te laten wennen aan volgen en bewaken. De ultieme bewaking is chippen. De valse pandemie rechtvaardigt het vaccin met chip en het ruimere opsporingsmandaat. Het mondkapje is vergelijkbaar met het anti-roken. Het dwingt tot gehoorzaamheid en maakt identificatie van dissidenten mogelijk. Mondkapjes hebben het bijkomende voordeel dat ze hersenbeschadiging veroorzaken en de intelligentie en algemene gezondheid verslechteren.

V: (Joe) Mondkapjes veroorzaken hersenbeschadiging...

(Andromeda) Laag zuurstofgehalte?

(L) Laat me vragen: veroorzaakt hersenschade door zuurstofgebrek de dood van neuronen?

A: Ja

V: (L) En de verslechtering van de gezondheid is het gevolg van de ophoping van virale en andere ziekteverwekkers in de mondkapjes zelf?

A: Ja

V: (Gaby) Kunnen ze ook latente of verborgen infecties reactiveren?

A: Ja

V: (Andromeda) Er is niets goeds aan.

(Joe) Dus ze zijn van plan om mensen stiekem te chippen met het vaccin zonder het ze te vertellen?

A: Ja

V: (Joe) En dat is de chip van Gates.

(L) En ik verwacht dat er wat openlijk chippen zal zijn voor degenen die ermee instemmen, en heimelijk chippen door een vaccin.

A: Ja

V: (Chu) En het betekent dat 100% of het merendeel van het medisch personeel behoorlijk ziek en achterlijk zal zijn als er een ECHTE pandemie zou uitbreken.

A: Ja

V: (Chu) Geweldig!

(Joe) Daarom zijn dokters zo dom. Ze dragen de hele tijd mondkapjes. Niet slecht bedoeld, Gaby! Jij bent een uitzondering.

(L) Ik ben deze thread "Using Books to Imagine a New Reality" (Using Books to Imagine a New Reality) begonnen over mijn leesmateriaal. Ik aarzelde om er zelfs maar over te beginnen, omdat het iets is dat zo gemakkelijk verkeerd begrepen kan worden - en blijkbaar WERD het vrijwel onmiddellijk verkeerd begrepen door sommige mensen. Ik heb echter een beetje gespeculeerd op de thread over de effecten van het lezen van bepaalde literatuur. Zit ik daarmee op het goede spoor?

A: Jazeker!

V: (L) Oké. Is er nog iets dat jullie omtrent deze thread zouden kunnen aanraden?

A: De boeken die je voorstelt zouden prioriteit moeten hebben.

V: (L) Nog andere vragen over dat onderwerp? Ik bedoel, ik heb er stapels van gelezen en er zijn er veel die ik niemand zou aanraden of aanbevelen.

(Andromeda) Ja, het is niet zomaar ieder boek in die categorie.

(L) Sommige zijn gewoon niet geschikt. Maar er zijn er die een specifieke dynamiek en plotlijn hebben enzovoort. Ik las er vandaag één die absoluut UITSTEKEND is! Absoluut uitstekend. Het heet "Dancing with Clara". Nou, het is gewoon een heel interessant boek.

(Andromeda) Ik wil straks de samenvatting!

(L) En Joe heeft vragen over mijn nieuwe boek?

(Joe) Heb ik die? Ik weet het niet meer...

(L) Oké schat, je moet dichterbij komen zodat ik je vragen kan horen.

(Ark) Ben ik nu al aan de beurt?

(Joe) Niall wil iets vragen over Wit-Rusland, als je het bij dit onderwerp wilt houden.

(Niall) Begonnen ze deze kleurenrevolutie tegen Loekasjenko vanwege zijn standpunt over de pandemie?

A: Ja en daarmee samenhangend verzet tegen overheersing.

V: (Joe) Gewoon een snelle vraag over Beiroet... Was het een brandbom die het ammoniumnitraat af liet gaan?

A: Komt dicht in de buurt.

V: (Joe) Hoe liggen de kansen dat Trump de Amerikaanse verkiezingen wint?

A: Goed.

V: (L) Oké, schat. Kom eens wat dichterbij.

(Ark) Maar mijn vragen zijn van een andere wereld...

(Andromeda) Daarom moesten we eerst de andere behandelen.

Ark) Dus de eerste vraag gaat over de idee van het multiversum. Er bestaat zoiets als een multiversum. Het wordt verondersteld als een soep te zijn die kookt, en die bubbels produceert. Deze bubbels zijn universa. Sommige bubbels zijn klein en sterven zeer snel, en sommige bubbels zijn groot en hebben genoeg energie en organisatie zoals ons universum. Wij zijn een van de grote bubbels. Is dit idee ongeveer juist?

A: Nee.

V: (Joe) Geen bubbels.

(Andromeda) Geen soep.

A: Gebaseerd op Darwinisme.

V: (L) Met andere woorden, willekeurige selectie.

(Ark) Dit sluit een aantal voorbereide vragen uit. [gelach] Oké... Zoals een jaar geleden...

A: Bewustzijn en informatie zijn fundamenteel. Er is geen plaats voor beide in "kokende" (NvV: in de Engelse tekst wordt het woord “boiling” gebruikt) en willekeurige totstandkoming.

V: (Ark) Ja, goed. Nu wil ik vragen: Een jaar of twee geleden werd er een Nobelprijs uitgereikt voor de waarneming van een gravitatiegolf. Sindsdien accepteren de meeste mensen het, maar er zijn wat dissidenten die het een grote oplichterij noemen...

A: Ja

V: (Ark) Oh, oké. Nu, één van de mannen die het een grote oplichterij noemde is mijn oude vriend Dimi Chakalov.

(L) Ik herinner me Dimi.

(Ark) We discussieerden over dingen jaren geleden. Nu, hij is recht voor z'n raap, noemt het oplichterij en bla bla bla. Hij geeft argumenten. Maar aan de andere kant heb ik onlangs een aantal van zijn recente papers gedownload. Hij werkt aan zijn idee van een platonische wereld. Zijn platonische wereld is waar al deze ideeën worden gevormd. Moet ik zijn ideeën echt bestuderen omdat hij iets op het spoor is? Kan ik iets bereiken met het bestuderen van zijn gekke verhandelingen?

A: Beknopt en selectief.

V: (Ark) Dat was het voor wat Dimi betreft. Laatste vraag: Ik zou graag willen weten of er een belangrijke wet is die de hele schepping beheerst. We weten dat behoud van energie een belangrijke wet is. Je kunt denken aan behoud van informatie. Misschien is er zo'n wet? John Archibald Wheeler, die we al vaker aanhaalden, voegde z'n eigen wet toe die tijdloos is en stelt dat het een puur geometrische grens is die zegt dat de grens nul is. Een andere mogelijke wet is: Zoals boven, zo beneden. Oké. Is er een soort fundamentele natuurkundige wet? Nou, niet natuurkundig... Een of andere fundamentele scheppingswet?

A: Vrije wil.

V: (Pierre) Voor het informatieveld, bestaat alle informatie al of wordt er informatie toegevoegd door de ervaring van wezens?

(L) Dat begreep ik niet.

(Joe) Zijn vraag is of alle informatie al bestaat, of wordt er nieuwe informatie gecreëerd en toegevoegd door individuen door hun ervaringen?

(Ark) Nou, voor mij is tijd niet van toepassing. Dus dingen als behoud van informatie heeft niet veel zin in de informatiewereld. Het kan zinvol zijn wanneer de informatie een wisselwerking begint aan te gaan met materie, maar alleen dan.

(Pierre) Zou je dan zeggen dat het informatieveld al ALLE mogelijke informatie bevat?

A: Ja

V: (L) Oké.

(Joe) Ik dacht net aan een vraag over jouw boek. Ik vroeg me af of Paulus ooit expliciet over Caesar heeft gesproken toentertijd?

A: Ja

V: (Pierre) Of misschien alleen met ingewijden.

(L) Ik weet het niet... Het kan voor ingewijden zijn geweest, of het kan openbaar zijn geweest. Het had algemeen begrepen kunnen worden. Er is zoveel vernietigd en veranderd.

(Joe) Maar Marcus heeft dat nooit gedaan, toch?

(L) Ik denk dat Marcus het in het verhaal heeft ingebed: de duif, symbool van Venus bij de doop... Er zijn genoeg toespelingen op. Wat hij deed was het samenvoegen van Paulus' theologie met de Joodse messias die in principe een radicale fanatiekeling was.

(Andromeda) Oh, de onderzeeër...

(L) Wat gebeurde er met de twee explosies op de Koersk onderzeeër twintig jaar geleden?

A: Sabotage.

[Privé vragen en discussie bewerkt.]


Einde van de Sessie
 
Back
Top Bottom