Sessie van 27 augustus 2022

Laurs

The Living Force
FOTCM Member
Dit is de sessie van 27 augustus 2022. Gelieve ideeën en commentaren op de originele thread van de sessie te plaatsen.


Sessie van 27 augustus 2022


Laura, Andromeda en Artemis aan het bord

Pierre, Joe, Gaby, Ark, Iza, Chu, Scottie, Niall, Princess Leia, Noko the Wonderdog, Chairman Lulin

Aanwezige FOTCM Leden via Zoom:

3DStudent, 987baz, Adobe , Aeneas, aimarok, Alana , Alejo, Altair, aluminiumfalk, Ana Huitzil, anartist, AndrewMn, Andrian, Annp, Ant22, Anthony, Approaching Infinity, Arwenn, [Barb], bjorn, bluefyre, Bo, Bobo08, brandon, Brett, cassandra, Chad, cinnamon, ClaudiaYG, Cosmos, Deliverance , Dirgni, dugdeep, Eboard10, Ellipse, Elohir, fabric, Fallen_735, France, Gandalf, Gawan, genero81, Gottathink, goyacobol, grini, Harmony99, herondancer, Hesper , Hesperides, hiker, iamthatis, irjO, IronFloyd, JeanneT, JEEP, Jefferson , Jenn, jess, Jhonny, Josi, Keit, kenlee, keyhole, kinyash, KJN, Konstantin, korzik18, KS, Laurentien2, Laurs, Lilou, logos5x5, loreta, LQB, Luc, Lucius, Madara Horseman, Maiko, Manitoban, Mari, Mariama, Mark, Martina, mARTinSky, maxwell1110, Michal, Mikkael, mimimari, Miracle, MK Scarlett, mkrnhr, Mr. Cyan, Mrs. Peel, msante, Navigator, NewEngland Seeker, Nicholas, Nienna, Ollie, Oxajil, Pecha, PERLOU, Puma, Redrock12, Renaissance, rrraven, Ryan, Rylek, Ryu, Saman, Seamus , seek10, seeker2seer, Siberia, Sinapi, Stoneboss, sToRmR1dR, Temperance, thorbjorn, Timótheos, treesparrow, Tristan, Tuatha de Danaan, Ursus Minor, Voyageur, whitecoast, will01, Windmill Knight, Yas, Ysus, Zar.

V: (L) Al 15 vragen!

(Joe) Realiseren de mensen die de vragen hebben gesteld zich dat er financiële sancties kunnen zijn (voor slecht geformuleerde vragen)? [gelach]

(L) Nou, we zullen proberen er zoveel mogelijk door te nemen.

(Gaby) Wil je met jar praten?

(L) Nee, we gaan niet met hem praten. We stellen een paar vragen over hem, misschien. Dus, ik laat Ark eerst zijn vragen stellen en dan stel ik vragen over jar. Daarna komen we bij de vragen van jullie allemaal. Formuleer deze vragen echt goed zijn en voeg de nodige context toe. Oké...

A: Lieve mensen van Cassiopaea hallo!

V: (L) En met wie hebben we de eer?

A: Keleeinaea van Cassiopaea! Namen drukken de energiestroom uit.

V: (L) Oké, lieverd.

(Ark) Ik heb een vraag. Het gaat niet over hyperdimensionaal zijn, maar over hyperdimensionale natuurkunde. Ik verwijs naar de sessie van 14 november 1998 waar ik vroeg naar de relatie tussen 4e densiteit en 4e dimensie. En het antwoord was dat inderdaad, de 4e densiteit wordt ervaren in de 4-dimensionale werkelijkheid. Dus, ik werd nieuwsgierig naar deze 4-dimensionale werkelijkheid. Ik vroeg of het iets voorstelde dat in de natuurkunde bekend staat als de Kaluza-Klein theorie. Maar het antwoord was dat nee, het had te maken met het visuele spectrum. Toen werd de term in verband met het prisma genoemd. Nu, ik associeer het visuele spectrum met de frequentie van licht. En dus is mijn vraag - die ik toen had moeten stellen, maar niet deed -: Is de 4e dimensie inderdaad een frequentie?

A: Ja

V: (Ark) Als het een frequentie is, zou ik graag willen weten wat voor soort geometrie deze 4e-dimensionale werkelijkheid heeft? Bestaat daar bijvoorbeeld zoiets als afstand?

A: Nee

V: (Ark) Nou, er is iets algemeners dan afstand. Er is bijvoorbeeld een gedegenereerde metriek. Is er daar een metriek? Metrische tensor?

A: Ja

V: (Ark) Welnu, als het geen afstand is maar een metrische tensor, betekent dat dan dat deze gedegenereerd is, zodat de afstand tussen twee verschillende punten nul is?

A: Ja

V: (Ark) Oké, dat vermoedde ik al. Maar de volgende vraag is of de 5e densiteit een 5-dimensionale werkelijkheid nodig heeft?

A: Nee

V: (Ark) Dus wat heeft de 5e densiteit dan nodig?

A: Geen ruimte, geen tijd.

V: (Ark) Als er geen ruimte of tijd is, wat is er dan wel?

A: Zuivere informatie in eenheden.

V: (Ark) Goed. Volgende vraag: Is de snelheid van het licht constant?

A: Nee

V: (Ark) Varieert deze met frequentie?

A: Ja

V: (Ark) Zijn er discrete dimensies in plaats van continue?

A: Enigszins.

V: (Ark) Enigszins. Oké. Is de constante van Planck een constante grootheid?

A: Nee

V: (Ark) Aha.

(L) Oh jee. Dat is een wirwar van onderling verbonden problemen.

(Ark) Ik ben klaar. Ik heb geen vragen meer.

(Pierre) Ik heb een vraag die verband houdt met de vraag van Ark. Stel je voor dat je twee verschillende proteïnen hebt, oké? En twee verschillende emissies van biofotonen, oké? Mijn vraag is: Zullen deze twee emissies zich verschillend gedragen of niet?

A: Ja

V: (Pierre) Aha! Maar het is niet de samenhang die verschilt.

A: Correct.

V: (Pierre) Is dat een fracal patroon?

A: Ja

V: (Pierre) DANK JULLIE WEL! Mijn dag kan niet meer stuk.

(L) Goed. Oké, we willen vragen of onze broeder jar een soepele overgang had?

A: Min of meer zoals zulke dingen verlopen.

V: (L) Betekent dit dat er moeilijkheden waren bij zijn overgang?

A: Enkele

V: (L) Waarom waren er moeilijkheden?

A: Medicijnen veroorzaken altijd dit soort dingen.

V: (L) Maar in zijn situatie, en die van veel andere mensen, is het gewoon te veel lijden om zonder medicatie te kunnen verdragen.

A: Ja

V: (L) Dus het is hoe dan ook niet goed. Wat is hij nu aan het doen?

A: Aan het uitrusten en herstellen.

V: (L) Kwam hij inderdaad bij mij thuis en verplaatste hij die spullen op de schoorsteenmantel in mijn slaapkamer?

A: Ja

V: (L) Ik wilde dat hij me een teken van zijn aanwezigheid gaf.

(Andromeda) Op dezelfde dag?

(L) Ja. En het was best wel raar. Hoe dan ook... Is het gepast voor ons om te vragen waarom hij besloot ons te verlaten?

A: Hij had weinig keus onder de omstandigheden.

V: (L) Welke omstandigheden?

A: Zijn omgeving.

V: (L) Jullie bedoelen zoals zijn... Nou, misschien moeten we het jar vragen. Zullen we ooit met jar kunnen spreken?

A: Ja

V: (L) Nou, ik wil er niet te ver op ingaan zonder het hem direct te vragen. Dat zou toch wel enigszins een inbreuk zijn. Ik probeer niet opdringerig te zijn. Dus is hij oké en helpen onze gebeden hem?

A: Ja ja ja!

V: (L) Goed, dus we zullen voor hem blijven bidden, dat hij mag rusten en herstellen en op een bepaald moment in de toekomst met ons zal kunnen spreken.

A: Ja

V: (L) Goed, ik denk dat dat alles is wat ik wilde vragen. En ik denk dat het nu tijd is om naar...

(Scottie) Mag ik vragen over onze glasvezelkabel breuk?

(L) Onze wat?

(Scottie) Onze kapotte glasvezelkabel?

(L) Welke glasvezelkabel breuk? Was er een glasvezelkabel breuk?

(Artemis) Hadden we een glasvezelkabel breuk? [gelach]

(Scottie) Weet je nog dat we 5 maanden met een kapotte glasvezelkabel zaten?

(L) Echt? [gelach]

(Joe) We waren onze internetverbinding niet kwijt. Daarom heb je het niet gemerkt. We hebben 2 glasvezelkabels. Een daarvan was gebroken.

(Scottie) Oké, dan stel ik gewoon de vraag... Op 24 februari, de dag dat Rusland Oekraïne binnenviel, verloren we onze satelliet-internetverbinding (wat een back-up is). Ook brak een van onze twee glasvezelkabels bij de paal aan de overkant van de straat. Het duurde meer dan 5 maanden om die te repareren. Terwijl ze bezig waren met de reparatie, ontdekten ze dat dezelfde glasvezelkabel een tweede keer was gebroken verderop in Castelsarrasin. Dus mijn eerste vraag is: Wat is er in VREDESNAAM met onze glasvezelkabel gebeurd?

A: Sabotage-energieën.

V: (L) Sabotage-energieën... Is een sabotage-energie iets anders dan een menselijke saboteur?

A: Ja

V: (L) En wat was de reden daarvoor?

A: Soortgelijke dingen gebeurden op andere plaatsen, meestal op punten waar de werkelijkheid tegenstrijdig is.

V: (L) Tegenstrijdige werkelijkheden...

(Joe) Had het iets te maken met de Russische invasie?

A: Wat we net zeiden.

V: (Andromeda) Hoe zit het dan met onze elektrische problemen?

[We hebben 3 keer een overspanning gehad op meerdere en verschillende fasen van onze 3-fasen verbinding met het elektriciteitsnet, met als gevolg dat talloze gadgets in het huis doorbrandden, ontploften, stuk gingen, enzovoort. We draaien dan met succes op generatorstroom totdat EDF komt. Elke keer als de elektriciteitsmaatschappij komt, denken we dat we iets hebben gevonden dat het probleem zou kunnen zijn, maar dan gebeurde het enkele weken of maanden later opnieuw. Deze 3 gebeurtenissen vonden plaats op:
1. 23 januari 2022 om 6:20
2. 12 juni 2022 om 11.00 uur.
3. 10 augustus 2022 om 7.45 uur.
Het is echt NIET leuk... Het is een enorm gedoe om de verzekering te laten betalen voor de kapotte dingen, en dit loopt nog steeds maar tot nu toe zonder succes.]

A: Dat kwam door andere, maar gelijksoortige conflictenergieën.

V: (L) Dus wat ik ervan begrijp, is dat we misschien een soort energiebel om ons heen hadden en wanneer die andere energieën echt gaan opspelen en ze onze bel niet volledig kunnen binnendringen, dan vernielen ze gewoon onze elektronica of wat dan ook. Is dat waar het hier om gaat?

A: Ja dicht genoeg in de buurt.

V: (Artemis) Het is een woeste en gekke boel daarbuiten.

(L) Ja, blijf thuis!

(Niall) Nou, blijf thuis en krijg stroomstoten. BZZZT!!! [gelach] Als je thuis blijft, krijg je die nog steeds!

(L) Dus we hebben al onze kleine dingetjes besproken. Ben je tevreden, Scottie, of had je verder nog wat?

(Scottie) Even met betrekking tot de stroomstoring, zijn we op de goede weg om de problemen op te lossen?

A: Ja

V: (Scottie) Mooi. Ik ben tevree.

(L) Oké, nou... Ga naar het begin van de lijst met vragen van de groepsleden.

(Mr. Cyan) Hoe nauwkeurig, in een percentage uitgedrukt, zijn de bevolkingsprognoses voor 2025 van Deagel?

(L) Oké, parkeer die even en laat me met Mr. Cyan praten. Jee, nog niet zo lang geleden zag ik je aan mijn keukentafel.

(Mr. Cyan) Ja, ik weet het. Een maand geleden!

(L) Wat is de Deagel Prognose?

(Mr. Cyan) Een bevolkingsprognose, die door het bedrijf Deagel werd gedaan. Niemand weet veel over ze, maar ze voorspelden... Ik denk, weet je, in westerse landen een afname van 50-60%. Ik weet de details niet meer, maar in de VS zouden er tegen 2025 80 miljoen mensen minder zijn - zoiets.

(L) Ik herinner het me! Jullie hadden het erover op...

(Joe) Het bestaat al een lange tijd, misschien 10-12 jaar geleden. Het werd als het ware in de mottenballen gelegd. Toen kwamen ze terug met een uitleg over wie ze zijn, wat ze doen en waarom ze die voorspelling hadden gedaan. Het is niet echt zo mysterieus. Hun uitleg had in ieder geval te maken met klimaatverandering en al het gebruikelijke. Dat is wat ze zeiden. Maar die voorspelling is lang geleden gedaan - 2010 misschien?

(L) 2010?

(Joe) Het staat er al een hele lange tijd.

(Mr. Cyan) Het schoot me te binnen omdat je in een forumbericht zei dat je droomde dat we nog 2 jaar hadden voordat alles instort. Dus ik dacht, "Ah! Dit valt samen met de Deagel-voorspelling."

(L) Goed. Dus, wat is het percentage van nauwkeurigheid van Deagels prognose?

A: Niet eens in de buurt. Er zullen natuurlijk bevolkingsverminderingen en catastrofale gebeurtenissen zijn, en de dingen zullen zeker in elkaar storten, maar niet zoals zij beschrijven of voorspellen.

V: (L) Dus... Ze zeiden iets van 70% van de bevolking? Zoiets geks, toch?

(Joe) Ze hadden verschillende verminderingen voor verschillende landen. Maar op veel plaatsen was het of een derde of de helft minder. Misschien 2/3 op sommige plaatsen.

A: Mensen zijn veel veerkrachtiger dan die lieden in hun berekeningen meenemen.

V: (L) Dat mag ik hopen. Goed, nu...

(Luc) Het werk van Iain McGilchrist heeft grote invloed op mij gehad, dus ik vroeg me af: Wat, voor zover al iets, hebben de linker- en rechterhersenhelft te maken met onze verbinding met het informatieveld en de hogere sferen?

A: Zij interpreteren samen de informatie die door volledige lichamelijke waarneming wordt ontvangen.

V: (L) Linker- en rechterhersenhelft interpreteren de informatie die door het volledige lichamelijke waarnemingssysteem wordt waargenomen...

(Joe) Proteïnen.

(L) Ja, al onze proteïnen en onze antennes...

(Joe) En je linker hersenhelft en je rechter hersenhelft vechten er om deze informatie te interpreteren.

(Andromeda) Waarschijnlijk maken ze er meer van dan het is.

(L) En de verbinding naar dit alles [informatieveld] loopt via, wat, de hypofyse?

A: Ja

V: (L) Goed. Oké:

(Eboard10) Is Elon Musk een slachtoffer van Greenbaum-programmering?

A: Nee

V: (MK Scarlett) Wie vermoordde Darya Dugina en waarom?

A: Verschillende personen betrokken bij de planning en ondersteuning ook vanuit Rusland. De beschuldigde vrouw is de hoofddader.

V: (Joe) De mensen van binnen Rusland maakten deel uit van de vijfde colonne, toch? Niet van de Russische regering...

A: Ja

V: (Joe) Was het min of meer een propagandatruc om gewoon te laten zien dat ze mensen binnen Rusland kunnen treffen?

A: Darya's dood was deels wraak en deels bedoeld om angst aan te jagen. En daarnaast was ze een "lastpak."

V: (L) Goed.

(NewEngland Seeker) Mijn vraag is om Laura's commentaar op het Secret of the Kingdom of God te koppelen aan de C's April drop dead datum. Aangezien Ram het dierenriemteken voor april is, zou de drop dead een verwijzing zijn naar een hyperdimensionaal wezen, d.w.z., Ram?

(L) $25 in de pot! [gelach]

(Joe) Ram zal ons allemaal doden.

(L) Nee, het is gewoon een soort van... Waar is deze persoon? Laat me hem zien. Doe die camera naar beneden zodat ik je kan zien. Dat is wel erg vergezocht, vind je niet? Denk jij van niet?

(NewEngland Seeker) [iets over dat het een hyperdimensionale of een 3d-gebeurtenis is]

(L) Nou, ik zie niet in hoe dat verband houdt met het Koninkrijk van God van Paulus, behalve dat jij het in ruime zin opvat als een hyperdimensionaal iets. Mijn nadruk lag op het feit dat het Koninkrijk van God, voor zover Paulus kon beoordelen, individuen omvatte die in principe in die richting georiënteerd waren, terwijl er andere individuen waren die niet in die richting georiënteerd waren. Zij waren georiënteerd in de STS-richting. En in principe kon je in Paulus' Koninkrijk van God alleen de juiste kant op gaan. Degenen die de leugens geloofden of niet konden zien of begrijpen, waren nog niet in staat het ongeziene waar te nemen. Dus, je vraagt naar Ram in de zin van dat Ram zoiets is als de oorlogsgod, is dat...?

(NewEngland Seeker) Correct. Zoiets als een duister hyperdimensionaal wezen.

(L) Dus, laten we vragen: Is de April Drop Dead Datum een verwijzing naar een hyperdimensionaal wezen zoals Ram, d.w.z. de God van de Oorlog?

A: Niet bepaald.

V: (L) Is het eerder een verwijzing naar iets dat zich op aarde zal manifesteren in onze 3D-werkelijkheid in een van de toekomstige april maanden?

A: Ja

V: (L) Eh... Aangezien hij die vraag stelde, zijn er tekenen die we kunnen zien, als we goed opletten en een idee hebben waar we naar moeten zoeken, die voor ons de dood of het einde aangeven van wezens van de 4e densiteit die betrokken zijn bij deze, om het zo maar te zeggen, strijd in de lucht?

A: Niet dat je als anders zou opvatten. Dat wil zeggen, een vulkaanuitbarsting zou de demagnetisering van een STS-wezen uit de 4e densiteit kunnen voorstellen... of het kan gewoon een vulkaanuitbarsting zijn.

V: (L) Dus jullie zeggen dat sommige natuurverschijnselen zoals overstromingen, branden, aardbevingen, gigantische blikseminslagen en al dat soort dingen, dit soort conflict zouden kunnen vertegenwoordigen, en het zou een demagnetiserende gebeurtenis kunnen vertegenwoordigen, maar dat hoeft niet altijd zo te zijn. Klopt dat?

A: Ja

V: (L) En daarom zouden we het niet altijd met zekerheid kunnen zeggen. Klopt dat?

A: Ja

V: (L) En jullie zeggen "demagnetiseren"....

A: Niet "dood".

V: (L) Hmm.

(Andromeda) Interessant.

(L) Nou, ik weet niet wat we daarmee aan moeten. Oké...

(Ryan) Wat waren de mysterieuze rode lichten die eind juli 2022 op de Atlantische Oceaan werden gezien?

(Joe) Kan ik daar antwoord op geven? Vissersboten.

(L) Joe zegt vissersboten.

(Artemis) Je wilt het zeker weten, of niet?

(L) Waren het vissersboten?

A: Ja

V: (Joe) $5! Het enige wat je hoefde te doen was zoeken op grote vissersboten. In het verleden, zo'n 10 jaar geleden, zijn ze begonnen met het plaatsen van een heleboel LED-lampjes rond de omtrek van deze boten omdat die inktvis en andere vissoorten aantrekken. Als er bewolking is en iemand er met een verkeersvliegtuig overheen vliegt en naar beneden kijkt, zal hij een groot roodgloeiend gebied zien omdat het licht van de boten weerkaatst op de onderkant van de wolken. Dus, vooruit.

(Andromeda) Daar ga je.

(Joe) Ik heb het net op internet opgezocht.

(L) Oké:

(Keit) Sommige analisten in Rusland zeggen dat er iets aan de hand is in de Zaparozhskaya energiecentrale dat Oekraïne of het westen niet openbaar willen maken. Daarom willen de Russen dat officiële ambtenaren de centrale bezoeken en documenteren wat er daarbinnen is. Is er iets dat ze verbergen?

A: Ja

V: (Keit) Wat is het?

A: Voor wapens geschikt uranium.

V: (Joe) Een maand voordat Rusland Oekraïne binnenviel, zei Zelensky dat Oekraïne mogelijk een kernwapen wilde ontwikkelen. Dat was zo’n beetje de laatste strohalm voor de Russen.

(L) Dus eigenlijk is Vladimir Poetin op zoek gegaan naar die beruchte massavernietigingswapens - en daar ZIJN ze!

(Ze Germanz) Waarom nam de omwentelingssnelheid van de aarde onlangs met bijna 1,6 milliseconde toe?

A: Aarding van de stroom!

V: (L) Betekent dat, dat iets daarbuiten de stroom aardt?

A: Ja

V: (L) Wat?

A: Afwachten en zien!

V: (L) Betekent dit dat we op een gegeven moment iets zullen kunnen zien?

A: Oh zeker!

V: (Niall) Het is de Death Star!

(Joe) Een mooie glimmende komeet.

(Keit) Wat was de golf die mensen in Donetsk en omgeving (Volnovakha) vandaag aan de hemel zagen?

[Zie: Sessie van 22 februari 2020]

A: Een geactiveerd portaal!

V: (Joe) Kwam er iets doorheen?

A: Aan het voorbereiden.

V: (Gaby) Het zag er hetzelfde uit als in Aleppo.

(Artemis) Nou, wat komt er doorheen als het open gaat? Kunnen jullie ons een hint geven?

A: Energieën!

V: (L) Goed.

(seek10) De C's zeiden dat de Hindoe-epossen Ramayan en Mahabharat kosmische gebeurtenissen uitbeeldden. Betreffen deze dezelfde gebeurtenis of zijn het verschillende gebeurtenissen?

A: Meerdere gebeurtenissen!

V: (seek10) Vond de gebeurtenis die in de Mahabharata wordt beschreven plaats in 1100 v. Chr. aan het eind van de Bronstijd? Zo niet, wanneer is dat gebeurd? Zo ja, houdt het verband met de disintegratie van komeet Enke, zoals gesuggereerd door Victor clube (1000 =/ ± 300 v. Chr.)?

A: Dichtbij genoeg. Maar de belangrijkste gebeurtenis was 12.900 jaar geleden.

V: (seek10) Wat is de datum van de kosmische gebeurtenis die in de Ramayana wordt beschreven?

(L) Nou, omdat ze zeiden meerdere gebeurtenissen, ben ik er niet zeker van dat je het op die manier kunt opsplitsen. Dus volgende vraag.

(seek10) Is het de gebeurtenis van 2300 v. Chr., zoals verondersteld door M.M. Mendelkher?

A: Komt dicht genoeg in de buurt.

V: (seek10) De C's zeiden dat Angkor Wat rond 1100 v. Chr. door STS-wezens uit de 4e densiteit werd gebouwd. Hebben zij Hindoe-epossen in Angkor Wat gegraveerd?

A: Nee

V: (seek10) Hebben deze gravures bijgedragen aan het ontstaan van Hindoe-epossen of latere afbeeldingen?

A: Latere.

V: (seek10) De C's zeiden dat er Prototype 3 (Neanderthalers) waren voordat ariërs India 8.000 jaar geleden binnenvielen. Zij vermeldden ook dat Neanderthalers ook werden overgevlogen toen de Kantekianen 80.000 jaar geleden arriveerden. Betekent dit dat sommige varianten van Neanderthalers nog tot 8.000 jaar geleden bestonden?

A: Ja

V: (L) Goed, je hebt meer dan een vraag kunnen stellen! Oké, Ryan:

(Ryan) Was de Romeinse historicus Cornelius Tacitus in leven ten tijde van de kometaire gebeurtenis van 536-540 na Chr.?

A: Nee

V: (NewEngland Seeker) Verhoogt de hyperbare therapie onze weerstand tegen hyperdimensionale manipulatie?

A: Grappig genoeg, ja!

V: (Artemis) Omdat het je in het algemeen sterker maakt.

(L) Ik denk niet dat dat zo grappig is! [gelach]

(Pierre) Ik heb een vraag die daarmee verband houdt. Heeft hyperbare oxygenatie (HBO) bij 2,0 bar een aantal kwalitatieve voordelen ten opzichte van HBO bij 1,5 bar?

A: Ja

V: (Pierre) Je had gelijk!

(L) Wat zijn die kwalitatieve... God. Nee, ik wil die vraag niet stellen, want dan trekken we een beerput open.

(Joe) Turbo.

(KS) Is het "ruimtevirus" al aanwezig op het oppervlak van de aarde in de 3e densiteit?

(L) Je moet specifiek zijn. Bedoel je het virus waarvan de C’s zeiden dat het een ernstige epidemie kon veroorzaken? Is dat wat je vraagt?

(KS) Ja

A: Nee

V: (L) We hebben ZOVEEL om naar uit te kijken!

(KS) Welke opzettelijke verbeteringen of verslechteringen bevat dit "ruimtevirus"?

(Joe) In de laatste sessie zeiden ze dat er een kans bestaat dat een ruimtevirus zou recombineren met een aantal bestaande virussen op de planeet, en een epidemie zou veroorzaken die iedereen zou doden.

(L) Ik denk niet dat je dat kunt vragen. Virussen zijn zo...

(Artemis) En iedereen is anders.

(L) Er zijn een miljoen antwoorden op die vraag. Oh, wacht... Wat voor soort opzettelijke verbeteringen of verslechteringen? OPZETTELIJKE... Dat maakt de vraag wat meer specifiek. Wat zijn de INTENTIONELE verbeteringen of verslechteringen?

A: Voornamelijk een filtersysteem.

V: (L) Zoals het filteren van mensen?

A: Ja

V: (Pierre) Selectie. Darwin.

(Joe) Ik prijs degene die de C’s uitspraak over de komende plaag, die tot 80% van de bevolking zou uitroeien, in een positief heeft veranderd. "Dus welke superkrachten krijgen we van deze epidemie?" [gelach]

(Chu) Nou, dat zeiden ze ook over COVID: Dat het bedoeld was om één ding te doen, maar het muteerde bij sommige mensen...

(L) En dat zegt ons dat je een virus niets kunt laten doen, omdat je niet weet wat het gaat doen als je het loslaat.

(Ryan) Beïnvloedt en/of activeert ons Cassiopaean Kristalnetwerk de onderaardse Atlantis-kristallen die in eerdere sessies werden beschreven?

A: Nee!

V: (L) Ik denk dat we die kristallen niet WILLEN activeren! Werden ze niet gebruikt voor controle?

(JEEP) Mijn vraag is deze. Op 18 juli beweerde Dr. Battar van Flyover Conservatives (FOC) in een interview, dat de mRNA-prikken een hydrogel bevatten met gestabiliseerde E. coli, Marburg-virus en Ebola. En onder invloed van de 18 GHz frequentie kon deze hydrogel oplossen en de ziekteverwekkers vrijlaten. Waar?

A: Nee

V: (L) Goed, volgende:

(bluefyre) Mike Adams analyseerde de stolsels van de balsemers en zegt dat het amyloïde plaques lijken te zijn. Zijn het amyloïde plaques?

A: Ja.

V: (bluefyre) Hoe worden die door de injecties veroorzaakt?

A: Het zijn niet de prikken zelf, maar het lichaam dat probeert zich te verdedigen tegen een invasie.

V: (irjO) We weten nu dat de handhavers van de STS-wezens uit de 4e densiteit in onze wereld psychopaten zijn...

(L) Weten we dat?

(Joe) Dat komt uit een sessie van jaren geleden, toen je vroeg over buitenaardse invasies en hun handhavers en zo. En je conclusie was eigenlijk: waarom heb je buitenaardse wezens nodig als er psychopaten zijn.

(L) Oké. Dus:

V: (irjO) We weten nu dat de handhavers van de STS-wezens uit de 4e densiteit in onze wereld psychopaten en andere pathologische individuen zijn. Maar klopt het nog steeds dat er 3 schepen met Nephilim op weg zijn naar de aarde, zoals vermeld in een eerdere sessie?

A: Ja

V: (Puma) Begin augustus van dit jaar werd een foto vrijgegeven van een UFO die het Britse Ministerie van Defensie 32 jaar lang bewaard had. Deze foto werd door velen bestempeld als "de beste foto ter wereld." De Calvine UFO veroorzaakte een sensatie op sociale netwerken toen hij digitaal was bewerkt. Deze UAP/UFO vertoonde heel andere kenmerken dan gebruikelijk. Geen felle lichten. Het ziet er organisch uit, rotsachtig, een persoon schreef "bijna als het onderwaterschip van een oude roestige boot met zeewier en rotzooi dat op de romp groeit."

Op de foto zien we een hoekig, ruitvormig object, geschat op ongeveer 30 meter lang, dat op korte afstand vliegt van wat een Harrier jet lijkt te zijn.

[Zie: UFOs, Aliens, and the Question of Contact - video]

Is het een echte UFO of is de foto gefabriceerd ter verdere ondersteuning van de UFO-agenda van het Pentagon?

A: Ja

V: (Puma) Als het een echte UFO is, was hij dan bemand of was het een sonde?

A: Bemand.

V: (Puma) Waaraan zijn de organische, versleten kenmerken van deze UAP te wijten?

A: Structurele kenmerken voor camouflage.

V: (Ze Germanz) Was het Romeinse Mithraïsme bedoeld om de ideeën en principes van Caesar te verdraaien?

A: Niet bepaald, maar zo is het wel in gebruik geraakt.

V: (Rancho Relaxo) Wat gebeurde er met Pompeius in 51 tot 49, dat hij een volledige ommezwaai maakte ten opzichte van Caesar?

A: Hij werd gemanipuleerd door ego.

V: (aimarok) Waren enige van de bomaanslagen op de Krim deze maand veroorzaakt door wapens uit de ruimte?

A: Nee

V: (Toronto groep) Canada straft nog steeds de ongevaccineerden met werkloosheid, reisverboden en zelfs de weigering van medische transplantaties. Waarom is Canada het buitenbeentje vergeleken met de andere landen, en komt daar binnenkort een eind aan?

A: Het zal ophouden wanneer de Canadezen dat zeggen.

V: (L) Nou, waarom doet Canada dit?

A: Experiment op "harde" mensen.

V: (L) Dus ze proberen te kijken hoever ze kunnen gaan met mensen die bekend staan als taai en bestand tegen druk.

(LQB) Verandert onze zon ongeveer elke 12.000 jaar in een micronova, zoals Ben Davidson beweert?

A: Nee

V: (LQB) Als dat niet zo is, hoe ontstonden dan splijtingssporen in de glazen kralen die van de maan werden meegebracht?

A: Andere gebeurtenissen kunnen dit veroorzaken.

V: (Ze Germanz) Waarom waren de afbeeldingen op de tauroctony omgedraaid, gezien vanuit de ruimte?

(L) Nee, vanuit de ruimte gezien waren ze correct, maar vanaf de aarde gezien waren ze omgekeerd.

(Andromeda) Misschien "alsof" gezien vanuit de ruimte.

A: Kunstenaar verward door concept.

V: (L) Dus het is zoals ik dacht. De kunstenaar gebruikte gewoon iets als de wereldbol...

(Andromeda) Terwijl die al voorbehouden was voor een...

(L) Voor een artistieke reden, en niet... Ja, dus... Nou, we moeten het af gaan ronden want Artemis wordt moe.

(Joe) Mag ik een vraag stellen? Die 480 jaren waarvan we aannemen dat ze aan de tijdlijn zijn toegevoegd? Zijn die alle toegevoegd na de dood van Caesar?

A: Ja

V: (Joe) Werden ze alle toegevoegd na de dood van Caesar tot aan de ramp van 540 na Christus, of werden sommige later tijdens de Donkere Middeleeuwen toegevoegd?

A: 2 grote brokken. Ze kunnen worden geïdentificeerd aan de hand van steeds terugkerende verhalen.

V: (L) Oké, we gaan welterusten zeggen want Artemis is erg moe en dat voel ik. Hadden we iets moeten vragen dat we niet hebben gevraagd?

A: Nee. Tot ziens.

EINDE VAN DE SESSIE
 
Back
Top Bottom