Sessie van 30 oktober 2021

Laurs

The Living Force
FOTCM Member
Dit is de sessie van 30 oktober 2021. Gelieve ideeën en commentaren te plaatsen op de originele thread van de sessie.


Sessie datum: 30 oktober 2021


Laura, Andromeda en Artemis aan het bord

Pierre, Joe, Gaby, Ark, Chu, Scottie, Niall, Princess Leia, Pikabu the Cat
FOTCM Leden aanwezig via Zoom (op alfabetische volgorde): 3DStudent, 987baz, Abats, Aeneas, aimarok, Aiming, alana, Alejo, Altair, aluminumfalcon, Ana Huitzil, anartist, AndrewMn, Andrian, anka, Annp, Ant22, Anthony, Approaching Infinity, Aragorn, Arwenn, Beorn, Bjorn, Bluefyre, Bo, Bobo08, Brandon, Breton, c.a., Carl, cassandra, cinnamon, ClaudiaYG, Cosmos, Dakota, Darek, Dave_P, Deckard, domi, Drea, dugdeep, eboard10, Echo Blue, Ellipse, Erykah, fabric, Flashgordonv, Floetus, France, Gandalf, Gawan, genero81, goyacobol, Harmony99, Hello H2O, herondancer, Hesper, hesperides, hiker, hlat, Hope, iamthatis, Irjo, IronFloyd, istina, itellsya, jar, JeanneT, JEEP, Jefferson, Jenn, jhonny, Joan, Jones, Josi, Juba, Kaigen, kawika, Kay Kim, Keit, kenlee, Keyhole, KJN, Konstantin, korzik18, KTC, l apprenti de forgeron, Lainey, latulipenoire, Laurs, Learner, Leighton, liam1310, Lilou, logos5x5, loreta, LQB, Luc, Madara Horseman, Maiko, manitoban, marek760, Mari, Mariama, Marina9, Mark, Mark7, martinsky, meg, Michael B-C, Michal, Miguel Angel, Mike, Mikkael, Mililea, mimimari, Mimmo, MK Scarlett, mkrnhr, Mr.Cyan, Mrs. Peel, msante, Nachtweide, Nathan, Navigator, Nicholas, nicklebleu, Nienna, Obi, Odyssey, Ollie, Orangescorpion, Oxajil, Perlou, Persej, Phill4, Placematt, PopHistorian, primeaddict, Rabelais, RedFox, Redrock12, Regulattor, Renaissance, rrraven, Ryan, rylek, Ryu, Saman, Seamus, Sebbe, seek10, seeker2seer, Siberia, Soluna, Stoneboss, sToRmR1dR, SummerLite, Temperance, thorbiorn, Timótheos, Tomek, treesparrow, Tristan, Tuatha de Danaan, Turgon, Voyageur, Vulcan59, whitecoast, will01, Windmill Knight, Yas, Ysus, zar. Other guests: JL and G.

V: (L) Oké, laten we beginnen. Daar gaan we...

A: Hallo griezeltjes!! Fiooniaea van Cassiopaea hier voor het feest van het einde van de wereld!!!

V: (Andromeda) Nou toe maar! [gelach]

(Artemis) Ik heb het gevoel dat we ook een DJ moeten hebben, of zoiets.

(Laura) Een DJ? Oké. Zien jullie hoe het er hier aan toe gaat? Het wordt soms gewoon te gek. [gelach] Oké, wie heeft er vragen? [stilte] Oh! We hebben een sessie en niemand heeft vragen?

V: (Pierre) Ik heb een vraag: Waren de genetische modificaties die werden veroorzaakt door het virus van de Zwarte Dood de hoofdoorzaak van de Renaissance?

A: Niet hoofdoorzaak, maar daaraan bijdragend.

V: (Laura) Nou, wat was de hoofdoorzaak?

A: 4D invloeden van psychische aard.

V: (Joe) Wat drijft regeringen over de gehele wereld ertoe om officieel een transformatie naar groene energie na te streven, fossiele brandstoffen te schrappen en te investeren in hernieuwbare energiebronnen?

A: Vernietiging van levens.

V: (L) Weet je, dat is interessant... Ik was vandaag iets aan het lezen op het forum. Het was op die alternative 3 - thread, voor iedereen die het gelezen heeft. Oh nee, nee nee! Het was die video, "The Dinosaur". En de Dinosaurus zei, "Slechte regeringen investeren in fossiele brandstoffen". En dan draait ‘ie zich om en zegt, "wat je nodig hebt is groene, duurzame blah blah blah". En het kwam net bij me op dat het een lange tijd zou duren om andere vormen van energie op gang te krijgen. Maar fossiele brandstoffen zijn het meest efficiënt op dit moment, om te helpen in landen die in armoede leven. Door hen te dwingen te wachten op alternatieve groene energiebronnen, verleng je alleen maar hun stervensduur! Dus, het is een volstrekte tegenstrijdigheid.

(Joe) Nou, niet alleen dat, windmolens, windturbines en zonne-energie, die kunnen de energiebehoefte van de wereld niet vervangen. Dat kan gewoonweg niet. En geen regering kan ooit oprecht zijn in zijn geloof dat dat wel kan. Dus dat is waarom ik de vraag stel. Geloven ze dat echt?

(L) Nee, ik denk dat het...

(Niall) Dat doen ze niet, dus de vervolgvraag is, proberen regeringen bewust levens te vernietigen?

A: Ja.

V: (Niall) Tjemig!

(L) Ja, ik denk dat ze op dit punt behoorlijk bewust aan het worden zijn.

(Niall) Dat is grappig, want Bill Gates kwam vandaag met de mededeling "Op de korte termijn moeten we kernenergie in stand houden, omdat het verzet van het publiek tijdens deze overgang naar hernieuwbare energiebronnen groot is".

(Joe) Ze gaan de wereldeconomie vernietigen. Je kunt niet overschakelen in de tijdsperiode waarover zij het hebben.

(Niall) Maar hij was in ieder geval uitgekookt genoeg om het te zeggen.

(Laura) Als ze echt wilden overschakelen, hadden ze daar in de jaren 70 mee moeten beginnen, toen men het over dit soort dingen begon te hebben.

(Joe) Wist je dat het Verenigd Koninkrijk dit jaar een energietekort had? Weet je waarom?

(Laura) Waarom?

(Joe) Omdat ze geen, of heel weinig energie kregen van de windmolens omdat het dit jaar niet hard genoeg waaide. Dat is de energie waar ze in investeren. Ze gaan de wereld laten draaien op windmolens. Dat veronderstelt dat ze het enigszins eens zijn met de idee van bevolkingsvermindering, deze grote "samenzweringstheorie" van ontvolking... dat regeringen het daarmee eens zijn en dat ze zeggen, " Oké, laten we in principe overschakelen op deze gekke nieuwe energiebron, die slechts in staat zal zijn om een beperkt aantal mensen op de planeet in leven te houden en de rest van hen zal sterven.

(Andromeda) Ja, in het begin hadden we kunnen denken dat het misschien hebzucht was, dat ze probeerden om geld te verdienen, maar op dit punt is het zo duidelijk dat dat niet gaat werken.

(Joe) Je kunt proberen geld te verdienen met een beetje hier en daar... Maar het gaat zelfs niet eens werken. 60 procent van China's energie komt nu van steenkool. Denk je dat ze ooit in staat zullen zijn om genoeg windmolens te bouwen die het daadwerkelijk zullen doen... met vulkanen die uitbarsten en verminderd zonlicht en dat soort dingen... het is gewoon niet mogelijk.

(Niall) Gaan China en Rusland hiermee akkoord?

(Joe) Officieel wel.

A: Niet diepgaand.

V: (Laura) Ik zie dat China en Rusland niet naar die Klimaatconferentie gaan...

(Joe) ...in Schotland.

(L) Dus die laten ze gaan, dus misschien beginnen ze zich comfortabel te voelen om ook andere dingen te laten gaan, ik weet het niet. Oké, volgende vraag.

(Joe) Zo'n 10 jaar geleden, rond de tijd van de wereldwijde bankencrisis/crash, enige tijd daarna, in 2010 misschien... Om de een of andere reden vroegen we, denkend dat de economie ging imploderen, of zoiets... En we stelden die vraag, en het was precies in deze tijd van het jaar. "Gaan ze de economie binnenkort laten instorten?" En de C's zeiden, "Ze wachten misschien tot na Kerst". En natuurlijk is er in de 10 jaar daarna niets gebeurd. Dus ik vroeg me af of dat idee van "na Kerstmis" van toepassing is op...

(Andromeda) ...deze Kerst? [gelach].

A: Mogelijk.

V: (Scottie) Wacht gewoon 10 jaar en dan zullen we het weten.

(Chu) Mensen zijn begonnen met vragen te stellen op de Zoom chat.

(Laura) Oh wat goed! Wacht even mensen, laten we eens kijken:

(eboard10) Iemand op Twitter (Canadese aardbevingsonderzoeker) voorspelt dat een 10+ aardbeving met het epicentrum rond de Filipijnen tussen nu en medio 2023 zal plaatsvinden als gevolg van het vrijkomen van een bestaande blokkade van tektonische platen. Hoe groot is de kans dat dit gebeurt?

A: 26%

V: (Joe) Die kansen bevallen ons wel.

(Laura) Nou, je zou natuurlijk kunnen beginnen met andere plaatsen en andere data te noemen, en al dat soort dingen, en we zouden uren en uren door al dat soort dingen heen kunnen gaan, maar dat doe ik niet graag. Daarom hou ik niet van dit soort vragen.

(Joe) Je zou ook kunnen vragen welk gebied van de wereld een grotere kans heeft op een grote aardbeving in de komende zes maanden.

(Abats) Hoe zit het met de beroemde April Drop Dead datum?

A: Komt eraan!

V: (Laura) [leest de Zoom chat] Sommige mensen kunnen Joe niet horen. Jullie zullen allemaal echt harder moeten praten voor de microfoon. Kan iedereen mij horen? Zo ja, zwaai met je hand als je kunt. Oké, dat is waarschijnlijk omdat ik dicht bij de microfoon zit.

(Scottie) Dat was een probleem met de microfoon, maar we hebben het opgelost.

(genero81) Moeten we naar Gary vragen?

(Laura) Nee, ik denk het niet.

(Drea) Laten we hopen dat iemand de technologie voor vrije energie vrijgeeft.

(Laura) Dat is in de veronderstelling dat zoiets zelfs maar bestaat. Ik denk niet dat je iets voor niets krijgt in dit universum.

(Mexican House) Wat is het werkelijke percentage van vaccinatie in de wereld? Hebben ze hun aantallen in oktober bereikt?

(Laura) Ik denk dat we die vraag al in een vorige sessie hebben gesteld.

(Niall) Dat klopt. We namen het voorbeeld van Frankrijk en vroegen of de officiële cijfers dicht bij de werkelijkheid lagen en ze bevestigden dat.

(Lainey) Het zou fijn zijn om te weten of het goed gaat met Gary.

(Laura) Oké, andere mensen willen dat weten, dus we vragen naar Gary.

(Artemis) Misschien kunnen we vragen of Gary iets met ons wil delen.

(Laura) Nou, dat is een beetje te veel.

(Artemis) Oké, laat maar.

(Laura) Je moet dan een hele exercitie door om dat te doen. Ze moeten het kanaal omleiden, afmelden en weer aanmelden. Het is een schakelprobleem!

(Artemis) Ze kunnen het bericht zelf doorgeven.

(Laura) Oké, we willen weten of alles goed is met Gary.

A: Ja, dankzij kennis en gebeden.

V: (nicklebleu en zijn vrouw): Er wordt gezegd dat de wind de laatste tijd is afgenomen. Is dat waar?

A: Op sommige plaatsen. Is toegenomen op andere. Ook is het meer compact.

V: (Laura) Nou, ik zou me kunnen voorstellen dat als het klimaat aan het veranderen is, je weet wel, in de richting van een ijstijd, of wat het ook moet ondergaan om daar te komen, dat het dan gaat veranderen. Klimaatverandering in het verleden, zoals ze hebben kunnen vaststellen door retrospectieve studies... Plaatsen waar het vroeger regende, hebben geen regen meer, en plaatsen waar het niet regende, krijgen regen. En ik denk, plaatsen die geen wind hadden, krijgen wind, en plaatsen die wind hadden, krijgen geen wind... Dus het gaat allemaal over de veranderingen die gaande zijn.

(Joe) Wat nutteloos is voor windmolens.

(Andromeda) Nogal, ja.

(Laura) Ja, ze baseren veel van hun zogenaamde "groene" activiteiten op situaties die in het verleden bestonden en die nu niet langer zullen bestaan.

(Madara Horseman) Over energienieuws gesproken, we worden gebombardeerd met kernfusie. Zijn de verschillende landen in dat opzicht werkelijk naar een oplossing aan het zoeken, of zijn ze vooral aan het hypen en geld aan het omleiden? Zijn we dicht bij kernfusie in praktische zin, of...?

(Laura) Hmm, dat is geen goed geformuleerde vraag. Het is moeilijk om dat in stukjes op te splitsen. Oké, laat me eens kijken. Kernfusie: Zijn verschillende landen echt op zoek naar een oplossing, of zijn ze vooral aan het hypen en omleiden?

A: Beide.

V: (Laura) Zijn we dicht bij kernfusie in praktische zin?

A: Zou kunnen.

V: (Laura) Zou kunnen - als ze echt hun zinnen erop zetten. Oké, hier is een vraag over een ander onderwerp:

(Ryu) Waarom wordt het in sommige landen (India, Japan, veel Afrikaanse landen) "toegestaan" om Ivermectine te gebruiken?

A: Niet toegestaan, maar uitvoering van experimenten.

V: (Ant22) Wat zijn de werkelijke vaccinatieniveaus in het VK, de EU en de VS?

(Laura) Ik wil geen vragen meer stellen over vaccinatieniveaus. Hebben we daar geen cijfers over, en weten we niet dat het minder zal zijn dan wat ze ons vertellen?

(Joe) Of ruwweg wat ze zeggen. Dat is het deprimerende deel.

(MK Scarlett) In 1972 schreef de Club van Rome een boek dat bekend staat als het Rapport Meadows, dat ging over groene ontwikkeling en duurzame toekomst, maar het ging volledig over ontvolking. Zie het artikel “What is the Global Public-Private Partnership”?

A: Precies. Dat is de verborgen agenda.

V: (Ellipse) Verlaagt het DNA-vaccin het immuunsysteem? Zo ja, hoeveel [hij schreef: "Zo ja, tot welk punt"]?

(Laura) Hmm, ik zou zeggen dat alle vaccins het immuunsysteem aantasten.

(Joe) Dus, met betrekking tot dat andere punt, Laura, openlijke regeringen die deze groene agenda pushen, zijn ze zich ervan bewust dat de agenda bevolkingsvermindering is? Is dat het, hebben ze er geen andere beweegreden voor? Hebben ze er een andere reden voor, of is het gewoon het destructieve principe en willen ze mensen doden?

A: Zij gaan uit van de veronderstelling dat er een reële bedreiging is voor de planeet en dat de oorzaak overbevolking is.

V: (L) Nou, ik zou zeggen dat overbevolking alleen de bevolking bedreigt, niet de planeet. De planeet kan en zal zich herstellen, maar het is net als met alle bevolkingsonderzoeken: als er te veel konijnen zijn...

(Andromeda) Komt er ziekte.

(L) Komen er vossen om ze op te eten.

(Joe) Misschien denken ze dat overbevolking een bedreiging is voor de samenleving in de zin dat het onhoudbaar is op de lange termijn. Als je er niets aan doet, zullen mensen sterven omdat er niet genoeg...

(L) Ik denk niet dat ze zich zorgen maken over mensen die dood gaan.

(Niall) Het vormt een bedreiging voor de psychopathische heerschappij.

(L) Ja. Oh boy... We zitten zwaar in de puree, mensen.

(Pierre) Door die maatregelen op te leggen ter vermindering van de bevolking, creëren ze onderdrukking die natuurlijke rampen teweegbrengt voordat hun plan is ingevoerd.

(L) Dus je zegt dat door...

(Pierre) De ontvolkingsagenda brengt veel leugens met zich mee. Door die leugens gericht op bevolkingsvermindering, veroorzaken ze eigenlijk op kosmische wijze deze bevolkingsvermindering.

(L) Ja. Nou, het punt is dat ze dan de controle over de verhaallijn kwijt zijn en ze zijn de controle kwijt over wie ontvolkt wordt en wie niet. Ze roepen datgene over zichzelf af wat ze andere mensen aan wensten te doen. Ik bedoel, de C's zeiden dat het een driedubbel slechte dag was voor John D. Rockefeller en zijn soort.

(Pierre) Economisch, biologisch, sociaal, en ook FRV. Maar is het waar wat we zeggen? Dat zij de kosmische reactie veroorzaken door het genereren van menselijk lijden. Is dat waar?

(L) Ja.

(Pierre) Oké.

(L) Oké...

(Redrock12) Zal ik uiteindelijk genezen van mijn prostaatkanker?

(L) Weet je Redrock, dat is een persoonlijke vraag. Maar weet je wat? Ik zal 'em je geven.

A: Controle!!!

V: (L) Oké, ze zeggen, "controle". Je zult in staat zijn het te beheersen. Je kunt het zelfs dusdanig onder controle krijgen dat het bijna lijkt alsof het er niet eens is, vooral als je zorgdraagt voor je voedingspatroon en supplementen.

(Soluna) Als je Covid oploopt via uitscheiding van een gevaccineerde persoon, heb je dan meer of minder kans op de mogelijke positieve veranderingen?

(L) Oké, dus... Dat is in de veronderstelling dat een gevaccineerd persoon positieve mutaties zal hebben. Dus laten we dit eens uitwerken.

(Gaby) Is het mogelijk om een positieve mutatie te krijgen van de vaccins?

A: Er zijn inspanningen gedaan om dat te voorkomen, dus het zou zeldzaam zijn.

V: (L) Dus er zijn inspanningen gedaan om de mogelijkheid te voorkomen dat een vaccin een positieve mutatie teweegbrengt.

(Andromeda) Dus als je het virus zou krijgen van iemand die het virus uitscheidt nadat hij is gevaccineerd, zou dat waarschijnlijk ook moeilijk zijn.

(Joe) En dat is de bedoeling van de vaccins, toch? Oorspronkelijk zeiden ze in vorige sessies, dat het virus ontsnapte en ze verwachtten dat het dit effect op mensen zou hebben, maar het had positieve mutaties. Dus toen hebben ze een vaccinatiecampagne opgezet om de positieve mutaties van het in het lab ontwikkelde virus te voorkomen.

(L) Hebben we niet dat boek gelezen [Genetic Entropy van John C. Sanford] waarin staat, dat de enige echte mutaties die in een laboratorium worden waargenomen negatief zijn? Ze zijn als entropische... Nou ja, hoe dan ook.

(Deckard) Is Nano soma echt in staat om het hele lichaam in balans te brengen?

A: Nee

V: (L) Dat was kort.

(Regulattor) Hoeveel % van het sterftecijfer kunnen we volgend voorjaar verwachten als gevolg van mutatie/recombinatie van het coronavirus?

A: Onmogelijk op dit moment in te schatten.

V: (L) Oké.

(Mrs. Peel) Hoe lang nog voordat ze Joe Biden onbekwaam verklaren om het ambt te bekleden?

A: Nooit! Maar het lot kan ingrijpen!

V: (L) Ik bedoel, denk er eens over na: De man is een stuntelende idioot, waardoor alle bureaucraten en de mensen met verborgen agenda's in de geheime diensten en wat dan ook het VOLLEDIG voor het zeggen hebben. Hij is niets anders dan hun marionet. Dat is waarom ze Trump zo haatten. Hij was niet hun marionet en hij probeerde echt iets te doen. Hij besefte niet wat hem te wachten stond toen hij daar binnenkwam, en ze hebben hem op alle mogelijke manieren gedwarsboomd. Maar jeetjemina, ze hebben nu Joe Biden en hij is hun lievelingetje!

(hesperides) Zal de vulkaanactiviteit op La Palma nog veel meer toenemen?

A: Uiteindelijk.

V: (L) Uiteindelijk, maar we weten niet wanneer!

(Arwenn) Wat is het werkelijke doel van al die quarantainekampen die in Australië worden gebouwd?

(L) Nou, dat is wanneer de mensen echt wild worden door het gebrek aan voedsel. Dus, dat is vrij eenvoudig. Die vraag kunnen wij beantwoorden.

(Seeker2seer) Zal de zonnevlam van vanavond of morgen meer problemen veroorzaken voor het elektriciteitsnet dan normaal door de afname van het magnetisch veld van de Aarde?

A: Niet zozeer.

V: (L) Weet iemand welke klasse het is?

(Pierre) Klasse X. X1.

(L) Dus, dat is niet veel. Daar hebben we er al een paar van gehad.

(Madara Horseman) Kan de injectie van Pfizer enig deel van ons bewustzijn beïnvloeden?

A: Indirect indien vatbaar.

V: (L) En het tweede deel van de vraag:

(Madara Horseman) En zo ja, kan elke meditatie, zang, of welke technospirituele methode dan ook ons in staat stellen de invloeden te gebruiken?

(L) We hebben al een thread over hoe we dat kunnen tegengaan en we weten al dat kennis en al dat soort dingen werken.

(logos5x5) Heeft de voorspelling van "Mexico Valt" te maken met een grote aardbeving, een reeks van significante aardeveranderingen, of iets heel anders?

A: Aardbeving.

V: (Tristan) Hoe zit het met de vulkanen over de hele wereld, vooral op het eiland La Palma waar explosieve activiteit voortduurt? Worden er meer uitbarstingen verwacht?

(L) Dat hebben we al zo'n beetje behandeld.

(Mark7) Was Mark een vrouw?

(L) Oh! Ja, dus je hebt het boek gelezen, hè? Je hebt mijn bespiegelingen gelezen.

A: Nee. Maar de schrijver van het eerste passiespel ter ere van Caesar was dat wel.

V: (Andrian) Ik zou graag een vraag willen stellen over de accuraatheid van de Russische astroloog Svetlana Dragan.

A: Ongeveer hetzelfde als elke goede astroloog. Het is een gave om symbolen te interpreteren.

V: (L) Dus dat is een soort onderhandse manier om te zeggen dat ze een goede astroloog is.

(Altair, Cosmos, Gawan ) Gelooft Poetin de officiële coronaverhaallijn?

A: Nee

V: (Altair, Cosmos, Gawan) Zo niet, is hij gezwicht of probeert hij achter de schermen een langetermijnstrategie te voeren ten aanzien van corona?

A: Laatste.

V: (Keit) Tot dusver heeft Rusland, ondanks diverse beperkingen, lagere niveaus van coronagekte in vergelijking met andere landen. Moeten we verwachten dat Rusland ook vanwege de lage vaccinatiegraad een inhaalslag zal maken?

(L) Vraag je of Rusland meer coronavirusgevallen zal hebben omdat ze niet...

(Keit) Meer coronagekte.

(L) Oh, dus gaan ze meer op westerse landen lijken omdat ze tot nu toe laks zijn geweest...

A: Nee.

V: (Keit) Zal het wetsvoorstel over verplichte inenting erdoor komen?

A: Ja

V: (Keit) En zullen er demonstraties zijn?

A: Ja

V: (Ryu) Geloofde Paulus dat Jahweh dezelfde god was als die van Caesar of gebruikte hij de Joodse religie als sjabloon voor zijn boodschap?

A: Laatste.

V: (L) Ik denk dat hij gewoon de Joodse god gebruikte als een vervanger. Hij had niet echt veel om naar te verwijzen. In die tijd waren er al die verschillende goden. En natuurlijk beweerde de Joodse god dat hij de enige hoge god van de schepping was. Dat is waar Paulus het mee moest doen.

(Ryu) En keerde hij terug na zijn leven in het Romeinse Rijk?

A: Ja

V: (Joe) Als wie kwam hij terug? Iemand van betekenis?

A: Nee

V: (Joe) Hij was gewoon een soort boer of zoiets.

(Alejo) Is overbevolking een mythe, of is er daadwerkelijk sprake van overbevolking?

A: Overbevolking.

V: (Alejo) Door te proberen te ontvolken, zullen ze de chaos teweegbrengen die een catastrofe zal veroorzaken... is dat wat Pierre zegt?

A: Ja

V: (whitecoast) Als 4D STS afhankelijk is van mensen voor voedsel, zouden ze dan niet een zo groot mogelijke (en zieke/verzwakte) bevolking willen? Of gaat de ontvolkingsagenda alleen maar over het verspreiden van zoveel mogelijk ellende als gevolg van aardveranderingen die de bevolking toch al sterk kunnen verminderen?

(L) Nou, vergeet niet dat een groot deel van 4D STS voedsel bestaat uit de energie van pijn en lijden. Dat geeft hen een enorme psychische stimulans en voordeel. Dus dat is een voedingsmechanisme. Maar we beseffen natuurlijk dat zij niet de aantallen mensen nodig hebben die wij op Aarde hebben voor hun voedingsdoeleinden. Ik denk niet dat het zo erg is. We weten dat er VEEL mensen vermist worden, onverklaarbare dingen... Kijk naar die 411 kwestie. Maar vergeet niet dat de C's op een gegeven moment benadrukten dat ze vervangingsvoedsel hadden bestaande uit... wat was het? Runderserum van koeien of zo, zodat ze niet zoveel van mensen hoefden te nemen.

(Altair, Cosmos, Gawan ) Zijn de machthebbers het publiek aan het voorbereiden om aardveranderingen en de gevolgen daarvan te verwachten?

A: Enigszins.

V: (L) Alleen niet op de manier waarop ze werkelijk zullen gebeuren...

(Altair, Cosmos, Gawan) Als dat zo is, proberen ze het dan te laten lijken alsof mensen het veroorzaken?

A: Ja

V: (Ant22) Ze zeiden dat een positieve mutatie van het vaccin/uitscheiding van een gevaccineerd persoon zeldzaam zou zijn. Aan welke voorwaarden moet er dan voldaan worden om dat te laten gebeuren?

(L) Oh, jeetje! Wat probeer je me aan te DOEN?! [gelach] Nou, laat me eens kijken... Aan welke voorwaarden zou moeten worden voldaan om een positieve mutatie te krijgen?

A: Verhoogd bewustzijn en kennis/zijn.

V: (L) Nou, dat is vrij zeldzaam. [gelach]

(Bo) In China zijn al verschillende meldingen gedaan van mensen die de H5N6 vogelgriep kregen. Zou H5N6 beschouwd worden als de ware pandemie/ pest die de planeet zal overspoelen?

A: Nee

V: (Juba) Is Paul de echte naam van "onze" Paul?

A: Nee

V: (Juba) Zo niet, wat was het dan?

A: Zacaria.

V: (Juba) Zijn Marcus, Matteüs en Lucas echte namen, of zaten daar wat obscure groepen mensen achter?

(L) Ik vermoed dat Marcus een echte naam kan zijn geweest. Mattheüs zou een echte naam kunnen zijn geweest van iemand die betrokken was bij het schrijven van Mattheüs. Dan kan Lucas dat ook zijn geweest, maar er waren ook duistere groepen mensen om hen heen. Lees mijn boek en dat zou duidelijk moeten worden.

(Obi) Wat zal wereldwijd het sterftecijfer zijn van het nieuwe virus uit de ruimte?

(L) Met andere woorden, als we een nieuwe, echte plaag/pandemie/Zwarte Dood situatie krijgen, wat zou dan het wereldwijde sterftecijfer zijn?

A: 79%

V: (Joe) Dat is ALS we er één krijgen.

(L) Ik hoop dat jullie weten hoe je bulldozers moet besturen en graafmachines moet bedienen. Dat zijn een hoop lichamen om te verwijderen! Je wilt ze niet verbranden en je fossiele brandstoffen verspillen! Je zou zonder kunnen komen te zitten. [gelach] Bulldozer ze en stort er kalk over uit. Dat deden ze vroeger.

(Learner) Op welke plaatsen in Europa en de rest van de westerse wereld is het het meest waarschijnlijk dat mensen wakker worden, netwerken en elkaar helpen, terwijl ze geconfronteerd worden met steeds strengere coronamaatregelen en andere tirannie, black-outs, aardveranderingen, enzovoort?

A: Groepen op vele plaatsen.

V: (L) Er zullen op vele plaatsen groepen zijn.

(Chu) 54 nieuwe berichten.

(L) 54!!

(Joe) Laura? Toen de C's je min of meer aanbevolen om naar Frankrijk te verhuizen, wisten ze toen niet dat Florida 20 jaar later het laatste bastion van vrijheid zou zijn?

(L) Ik denk dat ze wisten dat er andere dingen zouden komen.

(Joe) Kunnen we daar tenminste enigszins een bevestiging van krijgen om ons beter te voelen? [gelach] We hadden in Florida kunnen blijven en nu allemaal op het strand kunnen liggen... [gelach]

A: Dit werk zou daar niet hebben overleefd noch zou het daar hebben kunnen gedijen.

V: (hlat) Waarom is Carson getroffen door 2 aardbevingen en een onverklaarbare vreselijke stank die daar nu al een maand hangt?

A: Breuk.

V: (L) Breuklijn.

(Joe) Wat is de kans op een grote in Californië in het komende jaar?

A: 53%

V: (L) Dus, dat is bijna 50/50. Dat is niets.

(Aragorn) Verscheidene onderzoekers hebben heel vreemde dingen gevonden in de Covid-vaccins, zoals parasietachtige organismen. Is dit per ongeluk/verontreiniging of hebben ze deze er opzettelijk in gedaan? Of zijn deze bevindingen gewoon desinformatie?

(L) Laten we dat eens in stukjes opsplitsen... Is het per ongeluk, of hebben ze deze dingen er met opzet in gedaan?

A: Opzettelijk wanneer aanwezig, maar in feite zelden.

(L) Jullie maken me gek hier vanavond.

V: (JEEP) Zullen mondkapjesmandaten in blauwe steden/staten ooit verdwijnen?

A: Zeker. Uiteindelijk...

V: (Andromeda) Zoals wanneer iedereen dood is?

(Artemis) Misschien over 100 of 200 jaar. Niets kan eeuwig duren, toch?

(Temperance) Hebben de protesten in New York een haalbare en realistische kans om lokale mandaten terug te draaien en een kettingreactie op gang te brengen (aangezien sommige gebieden het voorbeeld van New York volgen en afwachten wat er gebeurt) of is het daar al te laat voor?

A: Niet tenzij ze nog veel omvangrijker worden.

V: Oké mensen... We komen nooit door al deze vragen heen. Ik dacht dat ik alle vragen zou beantwoorden, maar nu zijn er 58 meer! Ik bedoel niemand kon iets bedenken toen we begonnen, en nu hebben we er 58. Oké, wacht even... [gelach]

(Mexican house) Kunnen jullie ons wat advies geven voor kleine FOTCM-gemeenschappen die zich over de hele wereld beginnen te ontwikkelen? Iets belangrijks om in gedachten te houden?

(Laura) Dat bespreken we op het forum. Bespreek het op het forum.

(Pophistorian) Men vermoedt dat een bepaald percentage van de vaccindoses placebo’s zijn. Als dat waar is, welk percentage?

(L) Zijn er enige placebo's onder de vaccindoses?

A: Nee.

(L) Nee, als je toestaat dat ze je injecteren, willen ze je pakken. [gelach]

V: (Vulcan59) Vraag van luigi rovatti op het forum: Wat is er gebeurd met de Nederlandse meisjes Kris Kremers en Lisanne Froon, die op 1 april 2014 verdwenen tijdens hun wandeltocht op de El Pianista Trail in Panama?

(L) Hebben ze de lichamen ooit gevonden, of zijn ze gewoon verdwenen? (Artemis) Wacht even, ze willen iets zeggen.

A: Vertrokken naar 5D.

V: (Abats) Is het Sinopharm vaccin minder schadelijk dan het Sputnik vaccin?

(Joe) Ze zijn ongeveer hetzelfde. Volgende. Het zijn beide afgezwakte virussen.

(Tomek) Zal Macron in 2022 herkozen worden?

(L) Nee. Volgende. (Niall) Afwachten en zien.

(SummerLite) Zal het Amerikaanse volk het verkiezingsproces genoeg bijstellen om in 2022 de Democraten eruit te trappen?

(Niall) Kansloos.

(L) Kansloos!

(Tristan) Uit welke taal komen de Romaanse talen voort?

(Niall) De Rome (NvV: in de Engelse tekst staat de term 'The Rome'). [gelach]

(L) Beantwoord dat, Chu.

(Chu) Ik weet het niet, ik heb dezelfde vraag! Het is niet Iberisch. Dat kan niet.

(Niall) Er is een veronderstelling dat ze allemaal uit één taal voortkomen.

(Chu) Dat vraag ik me af: Is het er één, of meerdere?

(L) Sla die maar over. Daar moet over gediscussieerd worden, ik bedoel, daar moet eigenlijk onderzoek naar gedaan worden.

(Josi) Zullen luchtvaartmaatschappijen moeten terugkrabbelen van het verplichten van vaccins voor piloten en andere werknemers, of zullen die daadwerkelijk worden ontslagen?

A: Er zal veel teruggekrabbeld worden, anders is er niemand meer om de boel gaande te houden.

V: (Ryu) Jullie zeiden dat ongeveer 12% van de wereld het coronabedrog doorziet. Zijn die mensen 4D kandidaten?

A: Niet noodzakelijk.

V: (Deckard) Is Nano soma op enigerlei significante wijze heilzaam?

(L) Ik zou zeggen dat het waarschijnlijk op een of andere manier heilzaam is, maar je moet er onderzoek naar doen.

(Madara Horseman) Hoe ontwierpen de Atlantiërs kristallen voor verschillende doeleinden?

(Laura) Jezus Christus! Dat zou uren duren.

(Mexican house) Wie was de laatste Romeinse keizer voor de val van het rijk?

(Pierre) Justinianus?

(L) Waarschijnlijk. Was het Justinianus?

A: Ja

(Pierre) Dus het verband tussen de onderdrukking door Justinianus en het cataclysme, inclusief de pest, zou standhouden.

V: (L) Dag, Vulcan! Hij gaat naar zijn werk. Hij werkt op zondag. Blader eens door en kijk of er echt goeie tussen zitten.

(cinnamon) Is het waarschijnlijk dat de koude burgeroorlog in de VS gedurende de komende twee jaar een hete burgeroorlog wordt? Als het waarschijnlijk is, wie of wat begint dan met schieten? Of laat maar zitten, ik heb met Laura's arm te doen.

(L) Ja, dank je. Ik wil zien wie er medelijden heeft met mijn arm. Oh, cinnamon! Dank je, schattebout! Iemand houdt van me. [gelach] Ik denk niet dat het waarschijnlijk is, maar we zullen het vragen.

A: Nee

V: (L) Nee voor wat betreft de hete burgeroorlog. Ik zou zeggen dat het waarschijnlijker is dat het een oorlog wordt tussen het volk en de regering.

A: Ja

V: (L) Oké. Daar heb je het.

(Ant22) Polen heeft onlangs een wet aangenomen waarin staat dat de Poolse wetten prevaleren boven de EU-wetten. Daarna gingen er stemmen op om het volk de straat op te laten gaan. Donald Tusk, die onlangs terugkeerde in de Poolse politiek, drong daar op aan. Is het waarschijnlijk dat er in Polen een soort kleurenrevolutie plaats gaat vinden?

A: Ja

V: (L) Nou, wat had je verwacht?

(rrraven) Is de uitdijende planeet theorie correct?

(L) Ik denk dat we die vraag al in de sessies hebben gesteld. We stelden die vraag in 1997, geloof ik. Volgende.

(Chu) Dat is alles.

(L) Oké, dan! Hallelujah! Als er iemand is die echt, echt dringend...

(Chu) Oh, je hebt Mike's vraag overgeslagen.

(Mike) Als het milieu van de aarde anders was vóór ongeveer 500 AD (aldus Reuzen) en ongeveer 500 jaar werden toegevoegd aan de historische tijdlijn...

(L) Wacht eens even... Wat is hier aan de hand?

A: Laten we allemaal meer onderzoek doen naar veel van de dringende kwesties. Kennis opgedaan door inspanning bouwt zijn op. [planchette blijft draaien.]

V: (L) Nou... Ik wil Mike's vraag lezen voordat jullie vertrekken! Ik weet dat jullie dat proberen te doen! Wacht even, wacht nou even! [gelach]

(Artemis) Ja, ga maar tegen het bord tekeer, waarom niet?? [gelach]

(Mike) ...kort na Caesar, heeft dan de verandering in het milieu van de aarde welke lijkt samen te vallen met het bovengrondse kometaire bombardement sommige mensen, zoals sommige volgelingen van Paulus en/of Paul, in staat gesteld om over te gaan naar 4D als onderdeel van het proces van de Wave?

(L) Nou, je weet dat het antwoord daarop ja is, Mike. Ik bedoel, kom op! Oké, nu kunnen jullie weggaan als jullie dat willen.

A: Wees jullie er alsjeblieft heel erg bewust van dat deze tijden cruciaal zijn, niet alleen voor de ontwikkeling van jullie zielen, maar ook voor de toekomst van jullie domein en jullie plaats daarin. Wees BEWUST, steun elkaar, en het belangrijkste, NETWERKEN!!! Tot ziens.

EINDE VAN DE SESSIE
 
Back
Top Bottom