Sessie van 4 juli 2020

Laurs

The Living Force
FOTCM Member
Dit is de Nederlandse vertaling van de sessie van 4 juli 2020. Gelieve ideeën en commentaren te plaatsen op de originele thread van de sessie.
Sessie datum: 4 juli 2020


Laura, Andromeda en Artemis aan het bord

Pierre, Joe, Chu, Ark, Scottie, Gaby, Niall, the Lunar Module, Noko the Wonderdog


V: (L) Vandaag is het 4 juli 2020. [Overzicht van de aanwezigen] Dus, hallo.

A: Hallo goede mensen. Nog veel onrust in het verschiet. Duistere krachten geven niet zo gemakkelijk op.

V: (L) En met wie hebben we de eer vanavond?

A: Paikiaea!

V: (L) Zal die onrust ons hier direct treffen?

A: Heel weinig zoals jullie zijn. Maar laat je waakzaamheid niet verslappen. Strategische inkapseling tot het uiterste.

V: (Joe) Op welke manier?

(Artemis) Trap niet tegen het wespennest.

A: Ja

V: (Artemis) Doe de dingen rustig, sereen, of loop gewoon weg. Wees heel zachtmoedig, want waanzinnige krachten werken door mensen.

A: Verminder opgewondenheid. Het is grotendeels nutteloos op dit punt.

V: (Andromeda) Dus, ze hebben het over... ons politieke activisme?

A: Ja

V: (Andromeda) Zoals, eh, Twitter?

(Chu) Facebook.

A: Ja

V: (Artemis) Doen jullie iets waardoor ze de deur zullen intrappen en dan zeggen dat je het coronavirus hebt?

(L) Nee.

(Andromeda) Hoe zit het met SOTT? Moeten we het wat rustiger aan doen op SOTT, of is het goed zoals het is?

A: Ietwat afzwakken.

V: (Artemis) Nou, wat bedoelen ze? We zijn er zo aan gewend dat SOTT SOTT is...

(Joe) Is dat een specifieke verwijzing naar de kwestie omtrent het coronavirus en de dingen die daaruit voortkomen?

A: Ja. Op dit moment is het virus de stok.

V: (L) Als in "stok en wortel".

(Andromeda) Oké, dat betreft het wespennest, niet de trap ertegen.

(L) Dus, als we ze allemaal leugenaars blijven noemen is dat niet goed. We kunnen studies en zo publiceren die erop wijzen dat ze leugenaars zijn, maar naar buiten treden en hen rechtstreeks tegen ons in het harnas jagen is misschien niet zo'n goed idee.

A: Ja

V: (L) Nou... Eén ding vroeg ik me af: Het zit me dwars omdat ik Poetin mee zie doen met dat hele coronavirus gedoe, en dat zit me gewoon echt dwars.

A: Stel je voor als hij dat niet deed!

V: (Artemis) Ja, ik zat te denken dat het een masker is.

(Andromeda) Het is strategisch.

(L) Dus als hij zou beweren dat het allemaal een leugen was, zouden er mensen in zijn eigen land zijn die zeggen dat hij niets om mensen geeft. De manier waarop ze dit virus opgebouwd hebben als een denkbeeldig object van angst, ik bedoel... Het zou hem er slecht uit laten zien. Dat is waarschijnlijk waarom Trump ermee akkoord gaat. Het zou hem ook een slecht imago geven. Het zou hun vijanden een machtsmiddel tegen hen geven en ze zouden er slecht uitzien in de ogen van alle gehersenspoelde mensen die onder controle van de media staan en doodsbang zijn voor een microbe.

A: Denk aan de geheime correspondentie tussen Kennedy en Croesjtsjov.

V: (L) Dus met andere woorden, de leider van Rusland en de leider van de VS hebben nog steeds een heleboel krachten tegen zich binnen hun eigen landen.

(Niall) Ze moeten op een bepaalde strategische manier handelen.

(Artemis) Er zijn veel mensen die niet echt geloven wat er aan de hand is, maar ze voeren alleen maar een show op omdat ze moeten doen wat ze moeten doen. Ze proberen iets te bereiken.

A: Ja

V: (Joe) Als ze zeggen dat duistere krachten niet zo gemakkelijk opgeven, betekent dat dan dat ze niet van plan zijn om de controlemaatregelen die zijn ingevoerd en de macht die ze voor zichzelf hebben opgebouwd als gevolg van het virus op te geven?

A: Ja

V: (Joe) En iedereen die er te veel over klaagt zou in de problemen komen?

A: Komt dicht in de buurt

V: (Pierre) Niet zo gemakkelijk opgeven, het suggereert evengoed dat ze die macht gaan verliezen.

(Artemis) Ja, het gaat om hun wensdenken. Het is vrij onvermijdelijk wat er gaat gebeuren, maar ze weigeren gewoon om het te zien.

A: Ze zullen zoals gewoonlijk te ver gaan en alles zal in elkaar storten. Maar het zal enige tijd duren. Wees geduldig en behoedzaam.

V: (Andromeda) In de tussentijd moeten we gewoon...

(L) Het overleven! Want tjonge, het is gewoon verschrikkelijk. Oké. Eh... Laat me iets vragen over mijn boek. Ik heb mijn boek af. Na het volgen van de aanwijzingen en de begeleiding en het doen van 10 jaar onderzoek - zelfs meer dan dat eigenlijk, maar alles bij elkaar zou het waarschijnlijk 10 jaar van constant werk geweest zijn - heb ik de juiste conclusies getrokken?

A: Ja

V: (L) Ik bedoel, ik heb mijn best gedaan, maar er was niet heel veel om mee te werken.

A: De geschiedenis is al zo vaak herschreven, het is een wonder dat je de juiste stukken eruit hebt kunnen pikken en ze hebt kunnen samenvoegen! Maar dat was jouw lot en jouw taak.

V: (L) Nou, ik voel een enorme opluchting nu het klaar is. Er is nog meer werk te doen, maar dat vormde een groot deel ervan. Goed, heeft iemand nog vragen?

(Artemis) Ik heb een vraag over iets vreemds. Ik weet niet of jullie het gezien hebben, maar in 2012 zijn er videobeelden gemaakt van iets dat de zon nadert en er iets uit zuigt. Het was alsof het iets was dat uit pure duisternis bestond en toen vloog het gewoon weg. Waren dat echte beelden van iets dat de zon naderde en er iets uit zoog?

A: Verkeerd geïnterpreteerd. Elk geladen lichaam dat de zon nadert zal op een reactie stuiten.

V: (Pierre) Ik heb een vraag over ladingen en ontladingen. De Karrensporen op Malta suggereren verwijdering van materiaal. Werden zij veroorzaakt door opwaartse elektrische ontladingen?

A: Neerwaartse. Geleid.

V: (L) Nog iets anders? Lieverd, heb je nog vragen?

(Ark) Ja. Twee vragen. De eerste vraag gaat terug tot december 1998. Tweeëntwintig jaar geleden stelde ik vragen over zwaartekracht en de Kaluza-Klein theorie en multidimensionale universa. Ik kreeg te horen dat ik op het juiste spoor zat. Ik vroeg of ik iets gemist had, en het antwoord was: "Je hebt niets gemist. Je hebt nog niets gevonden." En toen vroeg ik wat het was en het antwoord was: tetraëder. En het paste in geen enkele van mijn ideeën. Tetraëder is een geometrische figuur, een massief lichaam in 3 dimensies. En ik heb toen niet gevraagd wat de betekenis van de tetraëder was in relatie tot zwaartekracht. Maar nu zou ik heel graag willen weten of het echt een tetraëder in onze ruimte is, of een symbolische uitdrukking dat er vier van iets zijn - maar van wat? Kan ik na 22 jaar enige uitleg krijgen? Ik ben wat aan de trage kant, ja?

(Joe) Nou, je hebt lang genoeg gewacht, dus je zou een antwoord moeten krijgen!

A: Tetraëder in 3D is wat in 4D?

V: (Ark) Tetraëder in 3D is wat in 4D...

A: Lethbridge.

V: (Pierre) Coral castle.

(Joe) Nee, slingers (NvV: in de Engelse tekst gebruikt men het woord 'pendulum').

(Ark) Het magnetische iets?

(Joe) Hij paste de lengte van de slingers aan om in verschillende dimensies te kunnen pendelen.

(Andromeda) Hij tekende pentagrammen en in een andere dimensie waren dat driehoeken.

(Gaby) Ik denk dat het pentagons waren die hij tekende in de 3e densiteit, en dat waren driehoeken in de 4e densiteit.

A: Ja

V: (Ark) Wat is dit Lethbridge? Is het een boek dat ik moet bekijken?

A: Ja

V: (Joe) We hebben het. Het is een dun boek.

(Ark) Goed, ik zal het bekijken en proberen het uit te zoeken. Tweede vraag van gelijke soort... Het gaat terug naar 24 juli 1999. Ik vroeg weer naar theorieën over zwaartekracht en hoe we de zwaartekrachttheorie konden uitbreiden omdat zwaartekracht zo belangrijk is. Toen was er een onverwachte combinatie van woorden en dat was, "achthoekig complexigram". Dat was het antwoord. En ik heb geen idee... Ik bedoel, complexigram, ik heb een idee. Er zijn complexe getallen, toch? Dus complexe getallen, het heeft waarschijnlijk te maken met...

A: Dubbele tetraëder in 3D is zeshoek in 4D.

V: (Ark) Maar hier was het achthoekig en niet zeshoekig.

(Artemis) Ik heb een vraag. Wat is er, behalve dingen waar we vanuit kunnen gaan zoals ouderdom en het weer, met onze hondjes aan de hand? Waarom worden ze allemaal ziek, de een na de ander?

A: Voornamelijk ouderdom. Plus veranderingen in de frequentie van de Aarde. Houd het goed in de gaten.

V: (Ark) Ik wil een aanvullende vraag stellen omdat jullie het over 4D hadden. Is dit 4D ruimte plus tijd, of is het ruimte plus extra dimensie van de ruimte die niets met tijd te maken heeft?

A: Laatste.

V: (Pierre) Een extra vraag over de Karrensporen op Malta. De neerwaartse ontlading waren elektronen?

A: Ja

V: (Joe) Zou het correct zijn om te zeggen dat de onrust die voor ons ligt voornamelijk geconcentreerd zal zijn in de VS en het VK?

A: Ja

V: (Andromeda) Hoe zal het Frankrijk vergaan?

A: Gematigd.

V: (L) Dus, de VS en het VK zijn in hun...

(Joe) Het VK is voornamelijk...

(L) Ze zitten in beginsel in hun hysterische cyclus.

(Joe) Het VK is een bijzonder centrum van het kwaad, de manier waarop ze de lockdown rekken.

(L) Europa had zijn hysteriecyclus al voor de oorlog.

(Joe) Ja, maar het Verenigd Koninkrijk was daarbij betrokken.

(L) Het was erbij betrokken, maar het was niet de aanleiding ervan. Het waren de Europese daden en activiteiten die al die dingen veroorzaakten en hen er vervolgens in meesleepten.

(Joe) Er zit een bijzonder kwaadaardige kliek in het Verenigd Koninkrijk.

A: Ja

V: (Joe) Ze houden ervan om mensen te vervolgen. Het zijn in wezen een stelletje sadisten. Terwijl bijna iedereen in Europa het enigszins grotendeels heeft laten gaan, is er iemand in het Verenigd Koninkrijk die echt...

(L) Ze rammen het er gewoon in!

(Joe) Beperk de mensen. Steek het mes erin. Ze zijn wanhopig om de controle te behouden.

(L) Daar lijkt het op.

(Artemis) Wil je iets vragen over het fenomeen dat je hoorde toen we de kristallen oplaadden?

(L) Oh ja! We waren klaar met het opladen van een nieuwe partij kristallen. Toen we begonnen, hadden we allemaal een zeer slechte stem. Andromeda en ik waren nog herstellende van het virus dat onze longen en kelen had aangetast en het duurde een aantal dagen voordat we weer normaal konden ademen en klinken. Maar op bepaalde momenten, toen we onze mojo terug hadden, waren er momenten dat we zongen en ik andere stemmen hoorde meezingen. Hoorde ik werkelijk andere stemmen?

A: Ja

V: (L) Wat waren die stemmen?

A: 4D STO ondersteuning voor vergroting van de oplading.

V: (L) Kwamen die stemmen die ik hoorde uit onze kelen, of uit de lucht om ons heen?

A: Jullie stemmen versterkt.

V: (Chu) Dat is zoals ze zeiden over jouw stem toen je EE deed, weet je nog?

(L) Wat is daarmee?

(Chu) Dat jouw stem meer overbracht dan wat hoorbaar was.

(L) Nou, dit ging zover dat we het daadwerkelijk konden horen.

(Andromeda) En ik kon het voelen. Is dit hetzelfde wat het gevoel van vibratie veroorzaakte dat ik had alsof we binnenin een bel aan het zingen waren?

A: Ja

V: (Andromeda) Ik kon het fysiek voelen. Het was bijna als een vibratie. Je kon een echo voelen.

(Chu) En jullie hebben niets opgenomen?

(L) Nee, we deden het elke keer live.

(Joe) Misschien moet je vragen of je dat soort hulp kunt krijgen voor karaoke? [gelach]

(Artemis) Ik weet zeker dat ze wel eens geholpen hebben met karaoke. Hebben jullie wel eens met karaoke geholpen?

A: Als jullie op de juiste manier met karaoke bezig zouden zijn, zouden er inderdaad verbindingen ontstaan en zouden er "hemelse" stemmen meedoen!!

V: (Joe) Wat is de juiste manier?

A: De juiste muziek, opwarmen, ego opzij zetten en zingen voor eenwording en eenvoudige schoonheid en emotie.

V: (Andromeda) Zouden we zelfs de karaokemachine nodig hebben? Nou, ik denk dat het nuttig is. We zouden gewoon samen hymnes kunnen zingen...

(L) Dus we moeten zorgvuldiger liedjes kiezen en beginnen met opwarmliedjes.

(Chu) En liedjes die IEDEREEN kan zingen.

(L) Ja, liederen die iedereen samen kan zingen.

(Artemis) Willen jullie ons suggesties doen voor liedjes die we kunnen zingen?

A: Dat mogen jullie zelf allemaal uitzoeken.

V: (Ark) Er zijn te veel liedjes.

A: Eenvoudige melodieën.

V: (Joe) Ik denk dat we het geen karaoke meer moeten noemen maar koorrepetitie. Of zang oefening.

A: Ja

V: (Joe) Karaoke brengt de verkeerde associatie met zich mee. In een bar staan en een waardeloze hit uit de jaren '80 of zoiets brullen... Het zou meer een koorrepetitie moeten zijn. Het beoefenen van zang.

(Andromeda) Iedereen samen, de liedjes moeten simpele melodieën hebben en ze moeten gaan over simpele schoonheid en emotie.

(Chu) "Country Roads". Dat kan iedereen zingen.

(Andromeda) “Amazing Grace”.

(Joe) Elk lied dat iedereen in harmonie kan zingen.

(L) Goed.

(Andromeda) We kunnen er een paar uitkiezen.

(Ark) En na al die tijd, we zouden een standaard aantal liedjes moeten hebben. En dan kunnen we toevoegen, maar er moet... Ik bedoel, we moeten niet experimenteren met liedjes die waarschijnlijk niet geschikt zijn.

(Joe) Nou, we kennen al een aantal liedjes die geschikt zijn.

(L) Liedjes die mensen leuk vinden, die ze allemaal kunnen zingen... En ik denk dat we er genoeg kennen, zodat je niet steeds dezelfde liedjes hoeft te herhalen telkens wanneer we het doen.

(Joe) We deden er zo één die ze zingen in de Crystal Meetings... We deden het vrij goed de laatste keer. Welke was het? "Will the Circle be Unbroken".

(Andromeda) Ja. En “Wayfaring Stranger”.

(L) Ja, dat is een goeie.

(Joe) En iedereen kan zich ervan bewust zijn als ze zingen om te proberen anderen te helpen en een verenigd geluid te maken.

(L) Dus we moeten snel weer een karaoke-sessie houden en dit in praktijk brengen. En minstens een dag van tevoren moeten we de juiste liedjes kiezen en niet proberen te gaan voor exotisch of niet-melodische hardcore rock-n-roll of wat dan ook...

(Joe) Het is Zang Oefening!

(Artemis) Joe probeert erop te hameren dat het GEEN karaoke is.

(Joe) We kunnen karaoke houden. Dat kan een apart soort evenement zijn. Maar dit kan Zang Oefening genoemd worden.

(L) Goed, gaan we doen. Zijn er nog meer vragen?

(Ark) Ja. Ik wil weten of dromen belangrijk is?

A: Hangt van de droom af.

V: (Ark) Ik maak me zorgen dat er tijden waren dat ik droomde. Nu herinner ik me bijna geen enkele droom meer en ik heb er ook geen. Is dat iets slechts?

A: Nee.

V: (Artemis) Waarom droomt hij niet meer zo veel?

A: Dieper slapen en niet meer herinneren.

V: (Artemis) Dus ik denk dat je zou kunnen oefenen om jezelf te vragen om je dromen te herinneren.

(L) Ik denk ook dat je dromen kunt hebben die je je niet herinnert, maar toch herinner je je ze op een bepaalde manier, onbewust.

(Artemis) Ja.

(Joe) Ze beïnvloeden je nog steeds.

(L) Nog iets anders?

(Artemis) Hoe gaat het met Penelope? [Penelope de kat is vorige maand overleden]

A: Ze is er nog steeds en ze is aan het spelen. Ze communiceert met Pikabu.

V: (Artemis) Dus het is waar dat katten spoken, geesten en buitenwereldse dingen zien?

A: Ja

(Joe) En hoe zit het met Elvis? [Elvis de hond is vorige maand ook overleden]

A: Elvis zal spoedig terugkeren, want hij voelt het als zijn taak om over zijn kudde te waken.

V: (Andromeda) Ik had gisteren echt het gevoel dat ik Penelope zag toen ik haar waterbakje ververste.

(Artemis) Ik heb haar gezien.

(L) Pikabu gaat boven in het midden van de hal liggen en kijkt naar de hutkoffer waarop Penelope vroeger altijd sliep.

(Artemis) Wilde je niet over de olifanten vragen, Joe?

(L) Wat gebeurde er met de dode olifanten in Botswana?

A: Schietoefeningen door duistere krachten.

V: (Pierre) 3D of 4D?

A: 3D satellieten. Opgewekte hartaanvallen.

V: (Niall) Vanuit de ruimte!

(Joe) Betrof dat oefenen voor mensen?

A: Ja

V: (L) Ik denk dat ze beginnen met olifanten door gebruik van de satellieten en vervolgens verfijnen ze hun systeem.

(Artemis) Dat deed me denken aan al die verhalen over spontane sterfgevallen die ik in het nieuws las. Ze weten niet wat de oorzaak is, maar al die mensen sterven gewoon.

(Niall) Rond dezelfde tijd als deze olifanten viel de premier van Burundi dood neer ten gevolge van een hartaanval. Het was erg verdacht...

A: Ja

V: (Niall) Een opgewekte hartaanval?

A: Ja

V: (Artemis) Door deze satelliet technologie?

A: Ja

V: (Niall) Betrof dat dezelfde aanval?

(L) Was dat dezelfde bron, maar misschien niet opzettelijk?

A: Ja

V: (L) Ik ben moe. Heeft iemand nog een laatste vraag?

(Ark) Ja. Onstabiele zwaartekrachtsgolven. Hebben die iets te maken met fluctuaties in superfluïde ether?

A: Ja

V: (Joe) Ik wil wat superfluïde ether.

A: Houd ogen en oren open zodat je van de show kunt genieten. Maar let ook goed en zorgvuldig op degenen om je heen in liefde en harmonie. Evenwicht is de sleutel. Tot ziens.


EINDE VAN DE SESSIE


Discussie na afloop van de sessie:

(L) Ja, ik vertelde Andromeda laatst... Weet je, de C's hebben ooit gezegd dat de effecten van de Wave gevoeld zouden worden als "hyperkinetisch door de zintuigen waargenomen" (NvV: in de Engelse tekst wordt de term'hyperkinetic sensate' gebruikt). Dat betekent dat waar je je ook op concentreert, welke emoties er ook bij je worden opgeroepen of in je opkomen, ze kunnen zeer geïntensiveerd worden in deze tijden. Dat is waarom deze mensen gek zijn. Ze hebben allemaal van die boosaardige, vreselijke emoties zoals haat en wrok en zelfhaat en al dat soort dingen. Ze keren het naar buiten om anderen te haten. Ik denk dat het belangrijk voor ons is om aandacht te hebben voor degenen die dicht bij ons staan en om positieve emoties te voelen, zodat DIE op een of andere manier hyperkinetisch versterkt kunnen worden.

(Artemis) Je zou niet naar binnen moeten brengen wat buiten is...

(Andromeda) Het gaat er niet om om iets buiten te houden, maar te kiezen waar je je op richt.

(L) Met andere woorden, je kunt genoeg aandacht besteden aan de buitenwereld om te weten wat er aan de hand is en om te weten of je iets moet doen, een manoeuvre maken, of wat dan ook... Maar zoals Artemis net zei, breng de buitenwereld niet naar binnen. Op een grappige manier is het een van de redenen dat ik aangetrokken werd tot het lezen van deze serie romans, omdat het ideeën oproept van een andere wereld. Het was niet bewust, maar het roept ideeën op van romantiek, harmonie tussen mannen en vrouwen, enzovoort. Jullie lachen me erom uit, maar ze geven relaties op een interessante manier weer. Ze zijn gewoon... En ja, ze praten over fysieke relaties, maar ze praten ook over mentale en emotionele relaties. Heel vaak wordt het op een fysieke manier uitgedrukt. Help me even, Gaby!

(Gaby) Het is waar.

(Andromeda) En ik denk dat dit een deel van de reden is waarom ik de laatste tijd zo'n zin had om te tuinieren. De focus ligt op dit soort van... goede indrukken teweegbrengen.

(L) Wat is een apocalyps zonder bloemen?!

(Andromeda) Precies! Het is enigszins focussen op de SCHOONHEID van iets in plaats van op alle donkere dingen.

(L) Tuinieren is een zeer zuiverende activiteit. Orde en schoonheid op de Aarde brengen is echt... het is extreem bevredigend.

(Andromeda) Het is dàt meer centraal stellen dan de chaos.

(Ark) Ik denk dat Pierre's ingenieurswerk net zo belangrijk is als tuinieren.

(L) Ingenieurswerk, ja. Dingen bouwen. Die kamer renoveren en er een mooie plek van maken. Al het maaien en snoeien en de borders rond de bomen en de borders rond de parkeerplaats, dingen rechtzetten, kleine dingen repareren die iedereen al een hele tijd dwarszitten, enzovoort. Het is als creëren door...

(Andromeda) Het helpt om goedheid te manifesteren, denk ik.

(L) En we hebben deze keer een gebed gemaakt en toegevoegd aan onze kristaloplading dat eigenlijk een poging is om te helpen manifesteren of om onszelf in een realiteit te trekken die vrediger, mooier, of wat dan ook is. Dus als je een hyperkinetische sensatie gaat hebben, als je emoties versterkt gaan worden door de aard van de omgeving en de frequenties van de Aarde of het zonnestelsel of de kosmos, wees dan VERDOMD voorzichtig met waar je op focust of aan denkt!!!

Pierre) Zoals die linkse rakkers hun woede of wat voor negatieve emoties dan ook materialiseren of versterken, zo kun jij ook de positieve emoties versterken. Het kan leiden tot meer dan alleen emoties.

(L) Het betekent niet dat je iets negeert. Je negeert niet wat er aan de hand is.

(Pierre) Maar je richt je er niet op. Het is niet van jou. Je weet dat het niet van jou is.

(L) Evenwicht, zoals de C's zeiden... Je geeft het de aandacht die het nodig heeft en de hoeveelheid gedragsverandering die het nodig heeft. Wat je ook maar moet doen om ermee om te gaan. Ik sta op, lees elke ochtend het nieuws en neem dat allemaal door en dan doe ik die deur dicht. Ik weet wat er aan de hand is. Zelfs als ik vandaag niet iets zie waar ik op moet reageren, weet ik wat er aan de hand is. Laat me nu mijn aandacht richten op wat mooi is... En dan richt ik mijn aandacht daarop. En voor het grootste deel is dat Ark en jullie kinderen. Dus, dat is wat ik wilde zeggen.

(Pierre) De laatste tijd, als ik het nieuws lees, voel ik dat ik meer afstand kan nemen... geen dissociatie, maar...

(L) Ik voel me er ook wat verder vanaf staan.

(Andromeda) Ja.

(Pierre) Meer nauwkeurigheid, maar meer afstand. Het is bijna paradoxaal, maar...

(L) De splitsing van realiteiten. Dat is de realiteit die ze gecreëerd hebben en ik wens daar NIET aan deel te nemen! Of in ieder geval zo min mogelijk. Ik kan me er voorzichtig in bewegen als het moet, maar dan is mijn geest gericht op liefde en schoonheid.

(Chu) We hadden het er al eerder over. Zijn de realiteiten letterlijk aan het splijten, of zitten we er in? Sommige mensen die deel uitmaakten van ons leven in het verleden geloven nu meer en meer de leugens. We delen iets, maar het is bijna alsof we een omgeving met hen delen op een beperkte manier omdat zij de realiteit zo anders waarnemen. Maar dan kun je niet boos worden...

(L) En we merken ook dat door de manier waarop ze dingen hebben stilgelegd, er een heleboel mensen zijn die onze realiteit niet zullen delen. We weten niet waar en hoe dat zal veranderen, maar de C's zeiden dat ze hun macht niet zo gemakkelijk zullen opgeven. Ze zullen misschien toestaan dat sommige dingen doorgaan, maar... Het zal vreemd zijn!

(Pierre) Als negatieve emoties op het punt staan om versterkt te gaan worden, en ik weet hoeveel woede er op dit moment op de planeet is, vraag ik me af waar dat toe zal leiden? Ik denk dat er veel woede en frustratie is.

(L) Nou, onthoud wat er gebeurt. Als je van buiten niet kunt creëren, creëer je van binnen. Er zullen Aardveranderingen zijn. De C's zeiden dat de menselijke cyclus de cyclus van kosmische catastrofes weerspiegelt. Zoals boven, zo beneden. Hoe gekker ze op de planeet worden, hoe gekker de kosmische gebeurtenissen worden. Het is een terugkoppelingslus.

(Pierre) Ze zijn al gek zonder grote kosmische catastrofes. Stel je eens een grote voor!

(L) En ze voelen het, ook al zijn ze zich er niet van bewust.

(Pierre) Ze voelen het aankomen, althans onbewust.

(L) En hun blindheid in het niet begrijpen van de realiteit van andere werelden of andere domeinen... Ze zijn zo gefocust op hun Darwinistisch materialisme, dat ze een terugslag zullen krijgen die hen gewoon zal vernietigen, vrees ik. Dus, we kunnen anders ZIJN! We kunnen anders DOEN en we kunnen KIEZEN. Er is een bepaald niveau van keuze overgelaten aan ons, dus laten we die gebruiken!


Einde van de discussie na de sessie
 
Back
Top Bottom