Sessie van 8 april 2023

Laurs

The Living Force
FOTCM Member
Dit is de Nederlandse vertaling van de sessie van 8 april 2023. Gelieve ideeën en opmerkingen op de originele thread van de sessie te plaatsen.

Sessie van 8 april 2023


Laura en Andromeda aan het bord

Joe, Pierre, Gaby, Possibility of Being, Ark, Scottie, Chu, Niall, Pikabu de Kat

Aanwezige FOTCM-Leden via Zoom:

3DStudent, A Jay, Abats, Adobe, Aeneas, Aiming, Alana, Alejo, Altair, Anamarija, Anartist, AndrewMn, Andrian, annp, Anthony, Approaching Infinity, Aragorn, Beorn , Bluefyre, Bobo08, brandon, Breton, cassandra, Chad, cinnamon, Cosmos, Deliverance, dirgni, dugdeep, Ellipse , fabric, Fallen_735, finduilas495, Gandalf, Gawan, genero81, Glenn, goyacobol, herondancer, Hesper, hesperides, IrjO, JeanneT, JEEP, Jefferson, jess, Jono, Josi, Juba, Keit, kenlee, KJN, korzik18, KS, Lainey, Lilou, logos5x5, Loreta, LQB, Lucius, Manitoban, marek760 , Mari, Mariama, Mark, MARTINA, Matt, Mililea, mimimari, mkrnhr, Msante, Navigator, NewEngland Seeker, Nicholas, Nienna, Obi, Ollie, Oxajil, Pecha, PERLOU, Pophistorian, Puma, Redfox, Redrock12, Regulattor, rrraven, Ryan, rylek , ryu, Saman, Scotseeker, Seamus, seek10, seeker2seer, Sinapi, Stoneboss, sToRmR1dR, SummerLite, T.C., Terran, Theodor, thorbjorn, Tristan, Turgon, Ursus Minor, Voyageur, whitecoast, will01, williamsj, Windmill Knight, Yas, Ysus, Zar

V: (L) Ik hoop dat iedereen vanavond vragen heeft. Wat gebeurt er in de wereld afgezien van...

(Joe) Onzin?

(L) Ik bedoel, gewoon de gebruikelijke vreselijke dingen. Toen de C's zeiden dat het rotsachtig zou worden, maakten ze geen grapje. Ik denk niet dat ze het per se hadden over aardbevingen of kometen of rotsen in de ruimte of zo. Rotsachtig is, weet je, een behoorlijk moeilijke weg. En die arme Trump. Hij heeft het behoorlijk moeilijk. Ja. VS, ik bedoel kom op... Ontdollarisering, alles gaat in een mum van tijd naar de knoppen. Er komt hyperinflatie, mensen moeten met kruiwagens vol geld gaan slepen, alleen maar om een snoepje te kopen, een kopje koffie en... Ik wil daar liever niet middenin zitten. Maar toch gebeurt het!

(Joe) Nee, CBDC's zullen uitkomst bieden.

(L) Wat?

(Joe) Central Bank Digital Currencies? Als je ziet hoe de dollar zo’n beetje op instorten staat en….

(Andromeda) Enigszins nep?

(Joe) Het is een soort papiergeld. Dat was zo 20e eeuws. Laten we gewoon digitale valuta gebruiken en opnieuw beginnen.

(L) Denk je dat ze dat gaan doen?

(Joe) Ze gaan het proberen.

(L) Jeetje man.

(Niall) Financiële reset.

(L) Nou, mijn magere uitkering zal absoluut nul waard zijn tegen de tijd dat ze daarmee klaar zijn. En ze zijn er al bijna. [gelach] Dus, oké, laten we beginnen. Ik heb geen vragen.

(Joe) Kometen.

(L) Kometen?

A: Hier is Morebuntk van Cassiopaea.

V: (L) En ik denk dat ik beter kan zeggen dat het, wat is het, de...

(Joe) Achtste.

(L) 8 april 2023. God, hoe is het nu alweer april? Ja, 2023 en iedereen is er.

(Scottie) Wat is dat voor een naam? Morebutnk.

(L) [Overzicht van de aanwezigen]

(Joe) Hoe spel je Morebuntk?

(Chu) M o r e b u n t k.

(Joe) Dat komt door de Duitse invloed. [gelach]

A: Geen gruwelijkheden binnenkort. (NvV: in de Engelse tekst wordt de term ‘horror’ gebruikt)

V: (L) Zeiden jullie, "Geen gruwelijkheden binnenkort?"

A: Ja

V: (L) Geen gruwelijkheden binnenkort. Hmm…

(Joe) Wat betekent dat?

A: Einde en begin.

V: (L) Bedoelden jullie gruwelijkheden als in G R U W E L I J K H E D E N?

A: Ja

V: (L) Maar ik veronderstel, ik denk gewoon vanwege hoe ik me voel, dat het energiepeil laag is.

A: Ja

V: (Andromeda) Dus geen gruwelijkheden binnenkort?

A: Ja

V: (L) Dus binnenkort zullen er geen gruwelijkheden zijn?

A: Niet eerder dan jullie denken.

V: (Joe) Met andere woorden, er is niets ophanden.

A: Ja

V: (Joe) Dat is, was, een reactie op jouw opmerking over deflatie van de dollar of ontdollarisering, kruiwagens vol met geld, dat soort dingen.

(L) Dus zo snel zal het niet heel slecht worden.

A: Ja

V: (L) Oké. Rustig maar iedereen en let maar niet op mij. Oké, vragen?

A: Lange tijd voor de volledige ineenstorting.

V: (L) Nou, als jullie "lange tijd" zeggen, vraag ik me af of jullie gewoon... of tijd net zo vervormd is als wanneer jullie "korte tijd" zeggen?

A: Waarschijnlijk.

V: (Joe) Wat bedoelde je daarmee? Wat bedoelde je met wat je zei? Vraag je je af of...

(L) Nou, ik bedoel dat ze soms zeggen dat er binnenkort hulp komt en "er komt binnenkort hulp" kan jaren en jaren duren. Weet je, "binnenkort" kan jaren en jaren duren. Dus misschien kan een lange tijd ofwel een zeer korte tijd zijn of...

A: Ja. We willen niet dat iemand van jullie zich zorgen maakt omdat het de uitkomst kan veranderen.

V: (L) Zorgen maken verandert de uitkomst?

A: Vaak, ja.

V: (L) Oké. Heb jij een vraag, Joe?

(Joe) Welke is dat? Eh, nou, die ene die ik je liet zien, de... heldere nieuwe komeet die werd ontdekt en die op de zon afkomt en volgend jaar feller kan schitteren dan de sterren. De nieuw ontdekte komeet, C2023A3, nadert de zon voor het eerst in 80.000 jaar en kan in de herfst van 2024 zo helder zijn als een ster.

(L) Ja?

(Joe) En we waren... dat gedoe met die 80.000 jaar - datum - deed mensen misschien denken aan Kantek?

A: Ermee verbonden, maar niet direct.

V: (Joe) Juist.

(L) Het is geen deel van Kantek dat werd weggeslingerd en een komeet werd?

A: Nee

V: (L) Is het een onderdeel van een gigantische komeet die in het zonnestelsel kwam en een wisselwerking had met Kantek, waardoor Kantek ontplofte?

A: Komt in de buurt, maar niet precies. Er waren destijds talrijke verstoringen.

V: (Joe) Zonder twijfel. Ik heb een vraag over bloedklonters. Zijn die goed? Nee hoor, ik maak maar een grapje. Dugdeep, Pierre, Mike en Laura: vier mensen hadden in een korte periode problemen met stolsels. Wat is de vraag...?

A: Allemaal onderdeel van de COVID-operatie. Maar het hangt af van de individuele toestand hoe het zich zal manifesteren. Bijvoorbeeld, Laura had lichte occlusies in kleine aderen en die braken los en verzamelden zich in aderen die een slag groter waren.

V: (L) Dus jullie zeggen dat, zelfs bij mensen die alleen COVID hebben gehad, en niet de vaccins, er problemen kunnen zijn met de stolling?

A: Ja

V: (Niall) Juist, want COVID was het vaccin.

(Joe) Ik bedoel de modificatie van het eigenlijke virus. Dus de, hoe noem je het....

A: Het vaccin veroorzaakt enorme klonters door de concentratie van het spike-eiwit, alsook een schok voor het lichaam.

V: (Niall) Ze waren niet gevaccineerd.

(Joe) Huh? Het, nee, het maakt niet uit. Ik bedoel, het originele vaccin, dat wil zeggen het originele SARS-CoV-2, was een vaccin dat een virus werd dat werd verspreid, of wat dan ook. En het was al gemodificeerd. Het spike-eiwit was gemodificeerd om in principe dat effect op het lichaam te hebben. En toen gingen ze door en maakten een vaccin dat in feite dat spike-eiwit reproduceerde.

(L) Dus met andere woorden, als je COVID krijgt, krijg je wat spike-eiwitten en dan kun je een willekeurig aantal van deze reacties krijgen die mensen ondervinden van het vaccin. Maar deze zouden, hoe zal ik het zeggen, op een bepaalde manier worden verzacht als het alleen om de ziekte gaat en niet om het vaccin?

A: Ja

V: (L) En waarom worden ze verzacht?

A: Het immuunsysteem heeft tijd om te reageren en de totale schok wordt minder.

V: (Joe) Nou, het originele vaccin/virus dat ze in het lab hebben gemaakt of in het lab hebben gemodificeerd - gemodificeerd in het coronaviruslab en verspreid in China, dat heeft het lichaam van mensen niet opgedragen spike-eiwitten aan te maken. Het mRNA-vaccin dat ze daarna produceerden, instrueerde in feite het lichaam en veel cellen...

(L) Ja, dat is wat ze zeggen.

(Joe) Maar er is een groot verschil tussen die twee. Ze hebben het over wanneer je je lichaam opdraagt het spike-eiwit aan te maken, wat een antigen is die als een indringer in elke cel van je lichaam fungeert. Ik bedoel, je krijgt onmiddellijk auto-immuunproblemen...

(L) Dat is genetische manipulatie van je cellen.

(Joe) In feite instrueer je je lichaam om je eigen cellen aan te vallen.

(L) Precies.

(Joe) Dat gebeurde niet met het virus zelf.

(L) Juist. Klopt dat?

A: Ja

V: (Gaby) Helpt een poeptransplantatie tegen infecties in het algemeen? Virale infecties?

A: Ja. Kies de donoren zorgvuldig.

V: (L) Gaby vroeg over poeptransplantaties omdat er een mevrouw was die een lezing gaf en zij zei dat al die mensen die dat hadden gehad, was het het vaccin of alleen degenen die COVID hadden gehad?

(Gaby) Beide.

(L) Zowel gevaccineerden als mensen die alleen COVID hadden gehad dat ze... een tekort hadden.

(Gaby) Bifidobacteriën.

(L) De bifidobacteriën in hun darmen werden door COVID op een of andere manier allemaal vernietigd.

(Gaby) En dat veroorzaakt een tekort aan foliumzuur dat ik sinds COVID constateer. Weet je, iedereen heeft een tekort aan foliumzuur...

(L) Een tekort aan foliumzuur.

(Joe) Als gevolg van het afsterven van goede bacteriën.

(Andromeda) Het helpt het foliumzuur aan te maken. En dat is moeilijk te vervangen met gewone probiotica.

(L) Ja, maar als COVID het veroorzaakt en praktisch iedereen het heeft gehad, zijn er dan mensen die het kunnen krijgen zonder dat het al hun bifidobacteriën vernietigt?

A: Ja, maar het is grotendeels destructief op die manier.

V: (L) Dus er zijn mensen bij wie het niet alles vernietigt, maar het kan hen tot op zekere hoogte ontregelen totdat ze herstellen.

(Joe) En natuurlijk zijn ze dat, met de juiste goede darmbacteriën, balans is erg belangrijk voor de immuunfunctie.

(L) Kun je ze ook vervangen door het gebruik van probiotica of...?

(Gaby) Gefermenteerd voedsel.

(L) Gefermenteerd voedsel of zoiets?

A: Ja

V: (Joe) Moeten mensen dan foliumzuur nemen?

A: Ja

V: (Joe) Neem allemaal foliumzuur. Koop het nu op Amazon! [gelach]

A: Ja

V: (L) Oké, volgende? Zijn we klaar met dat onderwerp? Eens kijken of iemand op Zoom vragen heeft... Ik ga er gewoon een paar willekeurig kiezen, maar je zult zien hoe dit de sessies beïnvloedt als je willekeurige vragen begint te kiezen, want dan zijn er allerlei vragen verspreid over de sessies zonder follow-up.

(Caesarea) In de vorige sessie zeiden jullie dat het Wereld Economisch Forum 80% van hun plannen in de VS zou verwezenlijken. Welk percentage hebben ze op dit moment bereikt?

A: 60

V: (Pierre) Ik heb een vraag. Er werd gezegd dat er tussen de jaren twintig en veertig variatie was in de lichtsnelheid.

(Andromeda) 1929 en 1945.

(Pierre) En wat is de oorzaak van deze variatie?

A: Variaties in onderwerping aan densiteit.

V: (Joe) Dus betekent dat de mate waarin de 3D planeet aarde werd onderworpen aan de invloed van hogere densiteiten?

A: Densiteit.

V: (Pierre) En heeft densiteit iets te maken met zwaartekracht?

A: Ja

V: (Pierre) Heeft deze variatie in de lichtsnelheid invloed op onze verbinding met het informatieveld?

A: Ja

V: (Joe) Dus het suggereert dat er in 1929 een variatie was in de onderwerping aan densiteit. Impliceert dat een verhoogde controle van...?

A: Zwaartekrachtgolf.

V: (Joe) Heeft het iets te maken met de Grote Depressie van 1929? Dat is de vraag.

A: Min of meer, ja.

V: (Joe) En jullie zeiden dat dat ongeveer 20 jaar duurde, en wat vergeleken jullie? De Grote Depressie en vandaag?

(L) Ja, maar, en niet noodzakelijkerwijs omdat ik dacht dat er iets was, want ik weet niets over variaties in lichtsnelheid of iets dergelijks. Het viel me gewoon op dat er een periode was waarin de Grote Depressie plaatsvond. Het begon vlak voor de oorlog. Ja. Ik bedoel, 1928 is vergelijkbaar met nu. We hebben nog geen hyperinflatie en dat soort dingen, maar we komen aardig in de buurt van dat breekpunt. En 1945 was het einde van de Tweede Wereldoorlog en het viel me op dat die periode zo dramatisch was in de zin van wat er economisch en wereldwijd gebeurde. De oorlog... Ik bedoel, miljoenen mensen stierven en dat soort dingen. Dus we weten dat er nu een economische crisis gaande is. Ik weet niet of die zo ernstig zal zijn als de crisis destijds, tenminste niet voor de hele wereld. Maar we hebben ook het gerommel van oorlog op de achtergrond. Betekent dit dat er ook een gelijktijdige verandering komt in de lichtsnelheid? Gaat er iets gebeuren met de zwaartekracht? Zijn de twee gecorreleerd? Ik weet het niet. Nee, ik weet geen van die dingen, maar ik vond het gewoon een interessant fenomeen.

(Joe) Zijn variaties in de onderwerping aan de densiteit een natuurlijk fenomeen?

A: Ja

V: (Gaby) Ze hadden het over een zwaartekrachtgolf. Dus het was iets kosmologisch?

A: Ja

V: (Pierre) Hoe beïnvloeden/moduleren variaties in de lichtsnelheid de verbinding tussen ons en het informatieveld?

A: Zwaartekracht is de sleutel.

V: (L) Ooit zeiden jullie dat zwaartekracht een bindmiddel is. En jullie zeiden dat zwaartekracht informatie verzamelt - of, het verzamelen van kennis is als het verzamelen van zwaartekracht.

A: Ja

V: (L) Is het delen ervan te vergelijken met het verspreiden ervan?

A: Ja

V: (L) Dus...

A: Genoeg hierover!

V: (Joe) Het is een zeer gevoelig onderwerp. We kunnen in de problemen raken. [gelach]

(Aragorn) Finland is nu lid van de NAVO en heeft een van de meer bekwame legers in Europa. Zullen de machthebbers proberen Finland in een slagveld tegen Rusland te veranderen?

A: Ja. Maar niet met veel succes.

V: (LQB) De Wereldtentoonstellingen in de VS aan het einde van de 19e eeuw en begin 20e eeuw zijn zeer afwijkend. Bestonden sommige van deze enorme bouwwerken al vóór de exposities? Werd er bij de bouw een vorm van alternatieve energie gebruikt? Werden deze exposities gebruikt om de bevolkingen te programmeren en een valse geschiedenis op te leggen?

(L) Wacht eens even. Laten we even teruggaan. Deze Wereldtentoonstellingen zijn zeer afwijkend. Waarom zijn ze zeer afwijkend? Waar is LQB? Ik wil dit begrijpen. LQB, waar ben je?

(LQB) Ze werden in zeer korte tijd gebouwd. Zeer grote structuren en de huidige aannemers geloven niet dat ze dat vandaag de dag nog steeds voor elkaar kunnen krijgen.

(L) Wow. Oké. Bestonden sommige van deze enorme structuren al voor de exposities?

A: Gedeeltelijk en uitgebreid.

V: (LQB) Werd er bij de bouw een vorm van alternatieve energie gebruikt?

A: Nee.

V: (LQB) Werden deze exposities gebruikt om de bevolkingen te programmeren en een valse geschiedenis op te leggen?

A: Niet bepaald volgens de vraagstelling, maar, ja, er waren snode systemen bij betrokken. Dit onderwerp zou meer zorgvuldig geanalyseerd kunnen worden om aanwijzingen te vinden.

V: (L) Hee. Nou, ik heb daar nog nooit van gehoord, dus ik denk dat we er een thread over moeten beginnen. Oké...

(Ursus Minor) Wiens technologie is afgebeeld op de hiërogliefen van de Abydos Tempel?

A: Buitenaardse wezens.

V: (annp) Zijn de BRICS-landen en de landen die onlangs zijn toegetreden tot BRICS nu minder bang voor de CIA?

A: Ja

V: (annp) Hebben Rusland/China hen wat anti-CIA bestrijdingsmiddelen gegeven? [gelach]

A: Niet bepaald, maar hebben verzekering van versterking gegeven op het gebied van technologie en informatie indien nodig.

V: (L) Dus ze laten ze weten dat ze hen zullen helpen met technologie en informatie als ze die nodig hebben.

(Ursus Minor) Waarom ontwikkelden de Onderaardsen en Atlantiërs bidensiteit, en zullen de nieuwelingen in 4D in het begin bidensiteit hebben?

A: Slecht geformuleerde vraag. Heroverweeg en splits het op.

V: (L) Dus je moet die vraag opsplitsen. Ik bedoel, weten we dat de Atlantiërs bidensiteit ontwikkelden of dat de onderaardsen bidensiteit ontwikkelden? Dat is een veronderstelling. En zullen de nieuwelingen in 4D in het begin bidensiteit hebben? Ja. Je moet dat opnieuw formuleren. Oké...

(Toronto Groep) Bezoeken sommige van de algemeen bekende 3D elite de ondergrondse beschavingen waarover in eerdere sessies is gesproken?

A: Niet goed doordachte vraag.

V: (T.C.) Op 22 februari 1950 explodeerde een Baptistenkerk in Beatrice, Nebraska om 19.27 uur. De koorrepetitie zou om 19.15 uur beginnen. Elk lid van het koor was om een andere, onafhankelijke reden te laat en ze kwamen allemaal minuten na de explosie opdagen in de veronderstelling dat iedereen al in de kerk zou zijn. Hoe werden ze gered, en had het iets te maken met het feit dat ze elke week samen zongen?

A: Limbische resonantie en ja.

V: (Toronto Groep) Wat voor impact zal de National Citizens Inquiry in Canada mogelijk hebben?

(L) Wat is de National Citizens Inquiry? Er moet wat achtergrondinformatie bij, zodat de lezer weet waar we het over hebben.

(Toronto Groep) Het is een volksbeweging die werd opgezet om informatie te verzamelen uit alle sectoren over hoe de COVID-tirannie heeft plaatsgevonden. En er zijn mensen bij betrokken zoals Bruce Party, die betrokken was bij de truckers, werd ondervraagd. Ze stellen allerlei verschillende... eenvoudigweg gewone mensen die getroffen zijn door de injecties en mensen die getroffen zijn door alle lockdowns. Dus de buitensluiting... en het gebeurt op verschillende niveaus. Het is net begonnen en het gaat door heel Canada.

(L) En wie heeft de leiding over deze National Citizens Inquiry?

(Toronto Group) Er is niet één persoon die de leiding heeft. Verschillende mensen hebben het opgezet.

(L) Dus het is iets als een volksbeweging? Het is niet zoals van een formele regering...

(Toronto Group) Nee, het is zoals de truckersbeweging. Er is geen persoon die de leiding heeft en er is geen financiering behalve door donaties van mensen. Dus, het voelt erg vergelijkbaar met het vrijheidskonvooi van de truckers.

(L) Dus jullie willen weten wat voor impact dit zal hebben?

(Toronto Group) Zal het alleen voor eigen parochie preken of zal het meer mensen bereiken, zowel internationaal als binnen Canada?

A: Het zal helpen om mensen te verbinden, maar zal niet veel tegenwicht bieden aan de machtsstructuur.

V: (JEEP) Zal de onrust rond de vervolging van Trump leiden tot een burgeroorlog / revolutie?

A: Het gaat zeker die kant op.

V: (Toronto Group) Vervolgvraag op het antwoord van de C's over amyloïde plaque die door balsemers wordt aangetroffen: De C's zeiden dat het afweersysteem van het lichaam de plaque creëert. Waartegen verdedigt het lichaam zich?

(L) Spike-eiwitten, toch?

A: Ja

V: (Ursus Minor) Werd het leven op Mars weggevaagd door een nucleaire gebeurtenis of was het vanwege de calamiteit van Mars en de aarde?

A: Dat laatste en andere factoren.

V: (Ellipse) Ontstonden de bloedgroepen op natuurlijke wijze of kwam er wat technische ontwikkeling aan te pas?

A: Techniek.

V: (Farmies) Welke aanpassingen kunnen in de HBOT-behandeling [NvV: HBOT is hyperbare zuurstoftherapie] worden aangebracht om de productie van stamcellen te maximaliseren?

A: Het duurt langer met een lagere druk, zoals jullie al besproken hebben. Maar een regelmatig trainingsprogramma met hoge intensiteit kan helpen.

V: (L) Dus daarmee bedoelen jullie bijvoorbeeld gewichtheffen?

A: Ja

V: (L) Crossfit is geen hoge intensiteitstraining. Niet alleen Crossfit. Gewichtheffen.

(Joe) Dat maakt er deel van uit.

(L) Maar SOMMIGE mensen kunnen bepaalde onderdelen van Crossfit niet doen.

(Joe) Ze zeiden dat er vroeger minder zwaartekracht op aarde was, toch? Veranderde dat de atmosferische druk op de aarde?

A: Niet veel. De atmosferische druk hangt meer af van de dikte en de dichtheid van de atmosfeer. Broeikasgassen kunnen de verdichting van de atmosfeer stimuleren.

V: (L) Is het beter om een meer dichte atmosfeer te hebben?

A: Ja

V: (Joe) Bestond er, toen er minder zwaartekracht was, enig verschil in de zuurstofconcentratie van de atmosfeer?

A: Enigszins, ja.

V: (Joe) Ik zat net te denken dat als er minder zwaartekracht is, er misschien meer atmosfeer en meer zuurstof was, wat betekent dat iedereen tijdens zijn leven op de planeet rond zou lopen in een HBOT.

(Ryan) Waarom voelde Laura zich aan het einde van de vorige sessie zo moe, terwijl veel andere groepsleden zich juist energiek voelden, of een sterke energie voelden met betrekking tot de sessie? Als dit louter het gevolg is van de psychische inspanning van Laura, is er dan een manier waarop groepsleden haar energieniveau kunnen verhogen, zodat ze zich na een sessie energieker voelt?

A: Stel betere vragen. Veel hangt af van de bedoeling, het oogmerk en de intentie van de vraag.

V: (Joe) Ja. Als je over de vraag hebt nagedacht op een manier die niet alleen is gericht op iets dat je persoonlijk zou willen weten, maar op iets dat meer universeel belang heeft of universeel nuttig zou zijn voor meer mensen, dan kost het waarschijnlijk meer moeite om zo'n vraag te formuleren. Denk er vooraf over na. En dat betekent dat je positieve energie stopt in de vraag en in je intentie. En misschien veroorzaakt dat een positieve energieoverdracht naar de persoon die de vraag beantwoordt. Het is hetzelfde met een normaal gesprek in het echte leven. Hoe opener en oprechter en eerlijker en doordachter je gesprek met iemand is, hoe meer de ander daar baat bij kan hebben en kan ontvangen. En er kan een wederzijds...

(L) Ik denk dat er nog iets anders speelt. Iets anders. En dat is hoeveel moeite de persoon heeft gedaan om het antwoord zelf te vinden voordat hij de vraag stelt? Want als ze het alleen maar vragen omdat ze nieuwsgierig zijn en hun huiswerk niet hebben gedaan, is het bijna alsof er een grote lege ruimte is waar hun eigen inspanning had moeten zijn. En mijn energie vult dan die ruimte.

(Joe) En het creëert een mogelijkheid voor een zeer open antwoord. Snap je wat ik bedoel? Een open vraag is een open antwoord. Maar als je er moeite in steekt en erover nadenkt en het verfijnt tot een zeer specifieke vraag waarover je hebt nagedacht en...

(Andromeda) Er moeite voor doen.

(Joe) Precies.

(Ryan) De mogelijkheden van een nieuw AI-taalmodel, GPT-4, lijken erg indrukwekkend. Enkele jaren geleden benadrukte Poetin het belang van AI voor de ontwikkeling van samenlevingen. Wat is het niveau van de Russische en Chinese AI-capaciteit in vergelijking met het westen?

A: Ongeveer gelijk, maar verschillende filosofie en benadering.

V: (Ryan) Kan cryptografie worden gebruikt als "verdediging" tegen AI, zoals sommigen, met name Chelsea Manning, hebben beweerd?

A: Ja

V: (Ryan) Gedecentraliseerde cryptomarkten werden onlangs door de Amerikaanse overheid een "nationale veiligheidsbedreiging" genoemd. Vormde Bitcoin of crypto "een terugslag" voor de Amerikaanse diepe staat en werd het iets dat een averechtse uitwerking heeft op hun agenda?

A: Niet bepaald.

V: (Ryan) Kunnen wij als groep de mogelijkheden van AI benutten voor ons onderzoek, en zo ja, welke richting kunnen we dan het beste opgaan?

A: Jullie kunnen weinig doen dat gunstig is. Wie mooi wil zijn, moet pijn lijden.

V: (Lainey) Komen bij voetreflexologie de verschillende punten op de voeten daadwerkelijk overeen met delen van het lichaam?

A: Ja

V: (Lainey) Zo ja, hoe beïnvloedt het bewerken van de punten op de voeten het corresponderende deel van het lichaam?

A: Energielijnen verbinden zich met elkaar.

V: (L) Dus ik denk dat als je het punt stimuleert, dan stimuleert dat de energie.

A: Ja

V: (Navigator) De heerser van de Azteken was merkwaardig genoeg gastvrij tegenover de Spaanse veroveraars toen zij aankwamen, waarom was dat?

A: Voorspelling.

V: (L) Ze verwachtten dat er iemand zou komen?

A: Ja

V: (Joe) En de voorspelling kwam uit de koker van hun vorige buitenaardse overheersers?

A: Ja

V: (Joe) En die hadden dat opzettelijk gedaan zodat ze veroverd en vernietigd zouden worden?

(L) Ja. Net zoals mensen nu zeggen dat de buitenaardse wezens de mensen komen redden.

A: Ja

V: (Farmies) Wat stelt een supernova-explosie voor in hyperdimensionale zin?

A: Het openen van een portaal.

V: (Ursus Minor) Hoeveel Bigfoots of Sasquatches zijn er op dit moment in de VS en Canada?

A: Zij hebben transdensiteit en sommigen komen en gaan. Maar bijna 1000.

V: (PERLOU) Bestond de schat van de Tempeliers?

A: Ja.

V: (PERLOU) Zo ja, is die teruggevonden?

A: Ja.

V: (PERLOU) Door wie, het Vaticaan?

A: Nee.

V: (L) Door wie?

A: Fransen verkregen een groot gedeelte ten tijde van de arrestaties, maar dat werd in de doofpot gestopt.

V: (Josi) Willen Bill Gates (en consorten) werkelijk niet de zon blokkeren, maar het licht van de supernova?

A: Nee, ze geloofden werkelijk in hun eigen leugens.

V: (Alejo) Volgens een recente studie hebben planten een spreektaal die buiten de hoorbare frequenties van mensen valt. Vormde die taal de bron voor mensen om kennis op te doen over specifieke geneeskrachtige eigenschappen van planten?

A: Nee

V: (L) Wat IS de bron van kennis van de mens over de geneeskrachtige eigenschappen van planten?

A: In sommige gevallen buitenaardse leermeesters. In andere gevallen betrof het informatieoverdracht op een hoger niveau.

V: (L) Dus buitenaardse leermeesters, in sommige gevallen informatieoverdracht op een hoger niveau. Dat is toch ongeveer hetzelfde? Nou, oké. Informatieoverdracht is intuïtie of....

(Joe) Het moet wel intuïtie zijn, want kun je je voorstellen dat het met vallen en opstaan gepaard zou gaan?!

(L) Ja, voor sommige dingen werkt de methode van vallen en opstaan niet. Hier, eet deze paddenstoel maar eens op, dan kijken we wel wat er gebeurt... Oeps!

(Regulattor) - Hoe doeltreffend is het Samozdrav-ademhalingsapparaat in vergelijking met de Hyperbare Zuurstoftherapie (HBOT) softshell 1.5 ATA-kamer?

(Niall) Appels en peren.

(L) Appels en peren?

A: Ja

V: (Voyageur) Vond de meteoorinslag bij het Siberische meer El'gygytgyn veel dichter in de tijd plaats bij de Jonge Dryas dan wordt gesuggereerd (3,6 miljoen jaar geleden)?

A: Nee

V: (Voyageur) Hoe groot waren de gemeenschappen in Siberië vóór de Jonge Dryas?

A: Verschillend maar klein op enkele uitzonderingen na.

V: (Voyageur) Was hun invloed in het zuiden aanzienlijk?

A: Ja

V: (L) Waarom?

A: Technologie. Pijn kan innovatie stimuleren.

V: (L) Pijn?

A: Ja

V: (L) Ja, ik denk dat als je het de hele tijd koud hebt, je wel zal leren hoe je het niet meer koud moet hebben. [gelach]

(irjO) Heeft olijfolie dezelfde "beschermende" eigenschappen als zout?

A: Nee

V: (rrraven) De aarde dijt uit, gaat dat geleidelijk of zijn er periodes waarin het snel gaat?

A: Wie zei dat de aarde uitdijt?

V: (Pierre) Destijds was er sprake van "openen," maar dat is niet hetzelfde als "uitdijen."

(L) Ja. Laat Pikabu eens aan de mensen zien. [Ark brengt Pikabu de kat om hoi tegen iedereen te zeggen...]

(rrraven) Wat was de zwaartekracht tijdens de Jonge Dryas?

A: Minder.

V: (Obi) Hoe dicht zijn we bij de terugkeer van de ijstijd?

A: Binnenkort. Afwachten.

V: (Farmies) In hoeverre wordt ChatGPT in dit stadium beïnvloed door 4D STS?

A: Behoorlijk veel.

V: (Niall) Omdat het op aarde is.

(Joe) Gaan al die mensen, het feit dat steeds meer gewone mensen interacteren met ChatGPT en vragen stellen en gesprekken voeren, zal dat ertoe leiden dat het een soort schijn van bewustzijn ontwikkelt?

A: Niet bepaald, maar het zal leiden tot een STS-ificering van AI.

V: (Joe) Nou, de vorige vraag was: worden ChatGPT en dat soort AI-programma's beïnvloed door 4D STS? En ze zeiden veel, maar is dat door mensen, die allen STS zijn?

A: Ja

V: (ryu) Toen Kantek nog heel was, konden zielen toen "reizen" tussen de planeten en één leven op Aarde hebben en een ander op Kantek?

A: Ja

V: (L) Oké, JEEP vraagt:

(JEEP) Er was een post in de COVID-thread waarin gesproken werd over anti-antilichamen die het verwijderen van spike-eiwitten onmogelijk zouden maken, ik neem aan voor degenen die gevaccineerd waren. Graag commentaar.

(JEEP via Zoom) Ik wil dat graag aanpassen. Ik postte later in de chat het materiaal dat in de thread stond en het was Florian Schilling, die sprak over het ontstaan van een type antilichaam in spiegelbeeld, dat een soort kopie is van het spike-eiwit. En blijkbaar kun je deze kopie je hele leven hebben en heeft het hetzelfde giftige effect als de echte spike-eiwitten en het klinkt alsof je er niet echt vanaf kunt komen.

(L) Huh.

(Joe) We zullen dat moeten bespreken.

A: Zeg nooit nooit.

V: (L) Dat betekent niet dat het niet moeilijk zou zijn. Je moet het misschien uitvogelen, maar...

(Loreta) Letland heeft de dienstplicht weer ingevoerd (in verband met de oorlog in Oekraïne). Zullen de andere NAVO-landen hetzelfde doen?

A: Sommige.

V: (Adobe) Hoe nauwkeurig zijn de meest recente schattingen van David DuByne van ADAPT 2030 met betrekking tot onze toekomstige aardveranderingen?

(L) Wat zijn zijn schattingen met betrekking tot onze toekomstige aardveranderingen? En heb je erover gesproken op het forum? Waar is Adobe?

(Adobe) Nou, één is dat er in augustus van dit jaar een verandering van de ozon zal plaatsvinden waardoor de zon krachtiger zal zijn. De volgende is in, ik ben de maand vergeten, 2024, wanneer er elektromagnetische veranderingen zullen optreden. En dan zegt hij dat in 2025, en ik geloof dat het in maart, april en mei van 2025 is - hij gebruikt het zonnestelsel en laat zien dat het zich blootstelt aan meteoorbombardementen. Dus we hebben veranderingen van de zon, elektromagnetische veranderingen en meteoorbombardementen. En hij komt met data en werkt het uit in een van de video's. En ik heb het op het forum gepost.

(L) Hmm. Wat is zijn staat van dienst?

(Adobe) Tot nu toe vrij goed, denk ik. Volgens mij heb jij eerder met hem gesproken, toch? Van Adapt 2030.

(Niall) Jij en Pierre, over jullie boek...

(Pierre) Jaren geleden.

(Adobe) En een meer specifiek punt zou zijn dat als hij gelijk heeft over maart, april en mei van 2025, waarin meteoren zouden kunnen inslaan, dan zou dat min of meer overeenkomen met kometen die in april komen.

(L) Dus, hoe nauwkeurig?

A: Hij zit er vaak dichtbij, maar er zijn nog steeds enkele verrassingen.

V: (Joe) Dat was een stiekeme manier om een voorspelling met datum te krijgen. [gelach] Goed geprobeerd!

(Adobe) Ja, maar onze hardere gegevens worden tenminste gebruikt. Dus we nemen de 10% en proberen die te matchen met de 90% en gebruiken David DuByne's werk.

(Joe) Ik juich je inspanning toe, want we hebben dat in het verleden ook vaak geprobeerd, maar... Wij krijgen antwoorden als "geen schijn van kans.” (NvV: in de Engelse tekst wordt de term “no dice” gebruikt)

(Adobe) In veel van de NDE (NvV: een NDE is een bijna-doodervaring) en karmische studies, zijn de entiteiten van het STS-pad ondervertegenwoordigd. Kunnen jullie ons helpen te begrijpen waarom dat zo is?

(Adobe via Zoom) Ben ik nog steeds in beeld? We hebben dat besproken op de 'Near Death Experience' of 'Afterlife-thread,' en bij het lezen van de boeken zeggen we "Hee, waar zijn alle slechteriken?" Weet je, als je de bijna-doodervaring en de karmische dingen hoort, dan krijg je altijd van die geweldige, prachtige verhalen te horen. Als iemand sterft en het is allemaal prachtig en ze komen terug en het is allemaal prachtig en het is als, "Hee, bestaat er geen slechtheid daar?" Waar zijn de STS-mensen die een programma samenstellen voor hun volgende leven waarin ze echt slechte dingen gaan doen? Ze komen hierheen om te leren hoe ze slechteriken moeten zijn. Dus daar zijn geen verhalen over. Dus waarom is de negatieve kant van de andere dimensies en densiteiten niet vertegenwoordigd als we over bijna-doodervaringen en karmische dingen lezen? Nou, sommige dingen wel, zoals de recente film, ik ben de naam ervan vergeten, de 'Astral City' en ook Wicklands '30 years among Dead.' Daar is wel wat negativiteit in verwerkt, maar over het algemeen zijn het verloren zielen die niet ver van ons af staan. Dus laten we teruggaan naar de vraag. Oké. Waarom is de negativiteit minder vertegenwoordigd in de waarheid in 5D?

A: Zo werkt de 5e densiteit niet. Negatieve entiteiten zijn intens entropisch en worden als het ware door de zwaartekracht ingesloten zodat zij de kans krijgen hun keuzes te overdenken. Zij kunnen dan besluiten het opnieuw te proberen, maar het komt zelden voor dat de werkelijk negatieve entiteiten reïncarneren. Zij worden geabsorbeerd.

V: (PoB) Waarom zijn er dan niet steeds minder van hen op aarde?

(L) Nou, ik denk dat dat komt omdat negativiteit put uit... Ik bedoel dat zoveel van wat wij negatieve individuen noemen als psychopaten zijn, en die zijn als een soort defecte OP (NvV: Organisch Portaal). Die hebben niet echt een reïncarnerende ziel. Ze zijn gewoon een portaal voor negatieve 4D STS-energieën om de wereld binnen te komen. En er zijn genoeg OP's. Plus het feit dat de normale ziel - en je gebruikt "normaal" nogal losjes - altijd onderhevig is aan de STS-poel doordat we in een lichaam zitten en worden blootgesteld aan alle verleidingen en tegenslagen van het leven in een min of meer onvriendelijke omgeving. De aarde is eigenlijk niet echt een vriendelijke plek, waar allerlei dingen gewoon gebeuren, maar wel op natuurlijke wijze. Dus ik denk dat er genoeg gelegenheid is voor negativiteit. En ik denk ook dat wat wij misschien beschouwen als een negatief individu of negatieve entiteit of negatieve gebeurtenissen, dat soms vanuit een ruimer kosmisch perspectief helemaal niet zo hoeft te zijn.

(Joe) Nou, er bestaat de idee van 4e densiteit STS en de mogelijkheid om naar een hoger niveau te gaan, dus je neemt aan dat het om iemand gaat die steeds weer in 3D is geïncarneerd en zich in een STS-manier van zijn heeft verankerd tot het punt dat hij in aanmerking komt om een plek in te nemen.

(L) Ik denk dat wat er gebeurt, is dat er gewoon OP's zijn en daar wordt gebruik van gemaakt, ze worden gedownload. Klopt dat? Ik bedoel, als we denken aan echt negatieve individuen op aarde, hebben we het dan in feite over OP's die gedownload worden door 4D STS, die niet hoger kunnen gaan dan 4D?

A: Ja

V: (L) Dus het is een heel ander systeem dan dat voor het recyclen van zielen enzovoort?

A: Ja

V: (Joe) Dus hoe worden 4D STS-wezens... Hoe komen ze daar dan als ze er niet doorheen zijn gegaan, snap je wat ik bedoel? Ik bedoel de natuurlijke voortgang voor niet-STS of niet-volledige STS-wezens, begrijp je wat ik bedoel?

A: Ander proces. En zij moeten in één enkel leven een hoog percentage aan negativiteit bereiken. En ja, sommige extreem negatieve figuren gaan rechtstreeks naar 4D STS.

V: (Andromeda) Misschien gaan zij niet naar de bezinningszone. Als een ziel een bestemming heeft, kunnen ze die energie doorgeven... ze gaan gewoon in een ander lichaam, maar ze hoeven niet tot bezinning te komen, toch?

(Joe) Er lijken gewoon veel van dat soort figuren te zijn. Ze zijn behoorlijk negatief en vermoedelijk is het aantal 4D STS gelijk aan het aantal 4D STO, toch? Ik vraag me af, waar komen ze allemaal vandaan? Hoe krijg je een gelijk aantal?

(PoB) En ze komen binnen in grotere aantallen, want het lijkt erop dat het percentage constant is door de generaties heen, laten we zeggen die 6%, of wat het dan ook is...

(L) Nou, als je erover nadenkt, als je Lobaczewski leest die het over de invloed van pathologische types op de menselijke bevolking heeft en het percentage van de echt negatieve psychopathische types en dan het grotere percentage van de andere verschillende pathologieën die hen omringen, en vervolgens de nog grotere cirkel van degenen die op de een of andere manier gehavend of beschadigd zijn, die zich dan aangetrokken voelen tot dat soort pathologieën. Zie je, zoiets gebeurt ook in 5D? Er zijn maar een paar echt negatievelingen en die gaan misschien direct naar 4D omdat ze dat niveau gedurende één leven hebben bereikt. Maar de anderen ervaren wat in alle literatuur beschreven staat en reïncarneren en krijgen nog een kans en nog een kans. En misschien duurt het een aantal levens waarin ze dit meemaken en ervaren om de juiste keuze te maken. Om daadwerkelijk een keuze te maken. En dan kunnen ze kiezen om voor volledige negativiteit te gaan om uiteindelijk gewoon naar een 4D te gaan als een STS. Is dat ongeveer wat er gebeurt?

A: Ja

V: (L) Dus je kan aan de oppervlakte een heleboel negativiteit zien, maar de kern ervan wordt gevormd door een klein aantal wezenlijke psychopaten en vervolgens de steeds groter wordende kringen van steeds geringere pathologieën en dan krijg je de normale mensen. Hoeveel normale mensen doen en hebben gedaan en zullen doen en worden gedreven of geïnspireerd tot, of worden aangetrokken tot het doen van zeer, zeer slechte dingen, ook al zijn ze in essentie misschien niet slecht, toch?

(Joe) Ze kunnen het weer goedmaken en van alles veel leren. Ze zeggen alleen dat de meeste mensen niet op die manier zijn ingesteld, snap je? Daarom, om de vraag te beantwoorden, zie je in de literatuur niet veel negatieve entiteiten of wezens of demonen, of wat dan ook, rondhangen in 5D, want daar is 5D in principe niet voor bedoeld.

(L) De wezenlijke aard van de negatieve entiteit is om niet te delen, toch? Dus als ze een ervaring hebben, zitten ze in hun eigen zone. En die zone is een soort van...

(Joe) Afgesloten, afgescheiden.

(L) Komt dat ook dicht in de buurt van hoe het zit?

A: Ja

V: (Adobe via Zoom) Ik had nog een vraag, als daar tijd voor is.

(Chu) Ga je gang.

(Adobe via Zoom) Waar bevinden we ons als we dromen, wat, waar precies bevindt zich die staat van ons wezen? Is het binnen een dimensie, of binnen een densiteit of ergens anders? Waar, met andere woorden, zie en leer ik van: een densiteit, een dimensie of ergens anders? Waar bevindt zich onze droomtoestand?

A: Zoals eerder gezegd, het vergt veel van de ziel om belichaamd te zijn. Waar het "bewustzijn" heengaat, kan variëren naar gelang behoefte en vermogen. Wat betreft een "locatie" bestaat er geen echte beperking. Maar stel je een innerlijke ruimtecoördinaat voor.

V: (Joe) Dezelfde plaats waar je heen gaat als je mediteert.

(Adobe) Dus in wezen kan dat overal zijn.

(L) Ik denk het wel. Naar behoefte en capaciteit.

(ryu) Zullen EU-landen erin slagen hun soevereiniteit terug te krijgen voordat verandering van densiteit plaatsvindt?

A: Geen schijn van kans. (NvV: in de Engelse tekst wordt ‘No dice” gebruikt)

V: (Ursus Minor) Ons werd verteld dat de onderaardsen bidensiteit hebben.

A: Sommigen zijn dat.

V: (Ursus Minor) Hoe hebben ze bidensiteit ontwikkeld?

A: Ontwikkeld??

V: (L) Vloekpot!

(Voyageur) Er is een videoserie over de wereldtentoonstellingen (VS en Europa) - wat merkwaardige dingen. Zie hier op het forum: "Stolen History"- videoserie.

(L) Oké, gaan we naar kijken.

(Ursus Minor) Hadden de Atlantiërs ook bidensiteit?

A: Nee.

V: (Fallen_735) Is het heen en weer gepraat tussen Amerikaanse en Mexicaanse politici over fentanyl, vuurwapens en de grenscrisis oprecht of onderdeel van het script?

A: Oprecht voor zover de deelnemers zich ervan bewust zijn.

V: (L) Maar er zijn duidelijk anderen die de regie in handen hebben.

(Ursus Minor) Zullen degenen die nieuw zijn in 4D bidensiteit hebben?

A: Tot op zekere hoogte, ja.

V: (brandon) Ursus Minor, hier zijn de citaten uit de sessies over bidensiteit van onderaardsen:

——————————————————
23 november 1996

V: (L) Heeft de ondergrondse beschaving zich zelfstandig ontwikkeld?

A: Ja.

V: (L) Wordt het eveneens gemanaged of gemanipuleerd door Orions?

A: Ja.

V: (L) Zijn deze "managers" Orions uit andere densiteiten?

A: Ja en nee.

V: (L) Dat begrijp ik niet. Zijn er sommige van de 4e en sommige van de 3e [densiteit]?

A: De menselijke types daar hebben "bidensiteit."

9 juni 2009

V: (Atriedes) Ze zeiden ooit iets over wezens met bidensiteit. Dat waren een soort hybriden tussen wezens van de 4e densiteit en een wezen van de 3e densiteit. Of zou zo iemand een genetisch verbeterde mens kunnen zijn?

A: Mensen hadden ooit "bidensiteit." En sommigen kunnen dat op natuurlijke wijze weer hebben. Die van 4D STS-"makelij" zijn vergelijkbaar. Beschouw ze maar als een soort OP met opgevoerde motoren.
———————————————————


(L) Oké, volgende vraag:

(Keit) Zijn er momenteel pogingen van clandestiene bronnen of diensten in het westen om remote viewing of andere soortgelijke middelen te gebruiken om Poetin of andere hooggeplaatste functionarissen te bespioneren?

A: Dat mogen ze proberen. Poetin was niet voor niets KGB.

V: (Keit) Wordt er momenteel in Rusland onderzoek gedaan naar paranormale of metafysische verschijnselen, vergelijkbaar met de experimenten uit de Sovjettijd?

A: Weinig.

V: (Keit) Zo ja, wordt dit gebruikt door de FSB of andere diensten in Rusland?

A: Heel weinig, helaas.

V: (L) Jongens, ik word moe. We zijn al bijna twee uur bezig. Beseffen jullie dat we al bijna twee uur aan de gang zijn? Is er iets dat we hadden moeten vragen dat we niet hebben gevraagd, zo niet, beschouw het als gevraagd en probeer ons een eenvoudig, kort antwoord te geven...

A: Niet vanavond! Tot ziens.

EINDE VAN DE SESSIE
 
Back
Top Bottom