Sessie van 21 september 2024

Laurs

The Living Force
FOTCM Member
Dit is de Nederlandse vertaling van de sessie van 21 september 2024. Gelieve opmerkingen en commentaren op de originele thread van de sessie te plaatsen.


Sessie van 21 september 2024


Laura en Andromeda aan het bord

Niall, Joe, Gaby, Ark, PoB, Chu, Scottie, Princess Leia, Bella, Falkor, The Lunar Module

Aanwezige FOTCM-leden via Zoom:

3DStudent, A Jay, Adobe US, Aeneas, Aiming, Alana, Alejo, Aliana, Altair, anartist, AndrewMn, Approaching Infinity, Aya, Bluefyre, bobo08, brandon, Breton, cassandra, Cosmos, Deliverance, Dugdeep, Eboard10, Ellipse, fabric, Finduilas495, France, Gawan, Glenn, Gottathink, goyacobol, Harmony99, Herondancer, Hesper, Hesperides, Honzap, iamthatis, IrjO, iscreamsandwish, Jacques, JeanneT, JEEP, Jefferson, Jenn, Joan, Jono, Josi, Keyhole, KJN, Korzik18, Laurentien2, Laurs, Learner, Lilou, loreta, LQB, Luis Miguel, marek760, Mari, Mark, Mark7, Martina, Mike, Mikkael, Mililea, mkrnhr, Mrs. Peel, Natus Videre, Navigator, Nicholas, Nienna, Ollie, Oxajil, Pecha, PopHistorian, Redfox, Redrock12, Regulattor, Ryan, Ryu, Saman, seek10, Stoneboss, sToRmR1dR, Thorbjorn, Timótheos, Tristan, Turgon, Voyageur, whitecoast, Windmill knight, Yas, Ysus

V: (L) [Kijkt naar lijst met vragen van het forum] Dus ik heb een aantal van deze vragen doorgenomen, of eigenlijk heb ik ALLE vragen doorgenomen, en... Ik moet je zeggen... Heb je alle sessies doorzocht, Niall, naar iets over Newgrange?

(Niall) Ja.

(L) Ja. En was er iets dat ook maar in de verste verte in de buurt kwam?

(Niall) Stonehenge, maar dat is een ander eiland.

(L) Niets over Newgrange.

(Niall) Nee, en er zitten een paar millennia tussen.

(L) Oké. En seek10, heb je de transcripties doorzocht op alles over India en de Arische invasie en al die andere...?

(seek10) Ja. Ja, Laura, ik heb ze een flink aantal keren doorzocht.

(L) En heb je het allemaal in een document samengevoegd om het gemakkelijk te kunnen lezen?

(seek10) In feite heb ik een thread gepost, het is enigszins als een soort konijnenhol. Er zijn zoveel dingen die, er zijn zoveel controverses...

(L) Oké. Heb je het boek van David Reich gelezen, Who We Are and How We Got Here?

(seek10) Ja, Laura. Dat heb ik gelezen.

(L) En heb je de relevante passages over zogenaamde Arische invasies enzovoort eruit gepikt?

[Dit was moeilijk te begrijpen:]

(seek10) Ja, Laura? Die vraag moet een beetje worden aangepast op basis van wat de C's een paar sessies geleden zeiden. Dus de algemene theorie is dat rond het tweede millennium voor Christus de Ariërs kwamen, maar de C's hebben dat al naar het zesde millennium voor Christus teruggeschoven (6000 voor Christus). Dat zeiden ze al. Maar een paar sessies terug zeiden ze dat deze Ariërs de Veda's gingen compileren in de transitie - dat is in de BMAC (Bactria-Margiana Archeologische Complex) regio - maar het grootste deel van de Veda's werd opgesteld in de Indiase regio en de Veda's bevatten alle rampen in de Himalaya en komeetactiviteit, de stammenoorlogen en al dat soort dingen. Dus ik moet die vraag aanpassen. Ik heb hem in de chat gezet. Mijn vraag aan hen is als volgt. De C's vertelden ons dat de Arische invasie rond 6000 voor Christus plaatsvond. Maar tegelijkertijd zeggen ze dat de Ariërs de Veda's zijn gaan samenstellen in 16000 voor Christus. En de meeste actie heeft betrekking op Noord-India en de Himalaya. Dus mijn vraag was, kwamen de Ariërs naar de Himalaya-regio, maar toen de Jonge Dryas plaatsvond, migreerden ze terug naar Iran? Daar werd de Arische religie gesplitst in twee delen, het Zoroastrische deel en het Vedische deel. Het is dit Vedische deel dat 6000 voor Christus terugkwam naar India. Klopt dat? Dat is de vraag.

(L) Oké. Nou, ik ga dit vanavond niet vragen omdat ik liever wat onderzoek doe omdat de C's altijd tegen ons zeggen: Kunnen we het antwoord zelf achterhalen? En dat maakt er deel van uit. Maar het andere is, zoals je nu waarschijnlijk wel kunt raden, dat na het lezen van alles wat ik heb geschreven over de verschillende cataclysmen die ik heb kunnen identificeren, ik bedoel de 10 of 15-delige serie artikelen op SOTT die in het boek over cataclysmen werd opgenomen, en dan het Horns of Moses boek waar ik over cataclysmen sprak en de vroege Griekse filosofen enzovoort, en dan Pierre's boek over Aardveranderingen... En we hebben ons echt jarenlang in al deze dingen verdiept - en kwamen uiteindelijk tot de conclusie dat er vele, vele cataclysmen zijn geweest. Sommige waren mondiaal, sommige waren lokaal of redelijk niet lokaal-lokaal, maar er waren lokale en er waren regionale en continentale enzovoort. En de geschiedenis is zo'n warboel dat het bijna onmogelijk is om het uit te zoeken, want we hebben het geprobeerd met de historische database, om uit te zoeken waar deze pieken hebben plaatsgevonden. En we konden daaruit opmaken dat het alle kanten op ging. En ik zal je de waarheid vertellen, om eerlijk te zijn verloor ik mijn interesse om het uit te zoeken, omdat ik me realiseerde dat het de hele tijd gebeurt. Het gebeurt overal wel een keer. Ik bedoel, je kunt het bijna raden wanneer je een soort discontinuïteit ziet in een cultuur of een geschiedenis, of als je ziet of ontdekt...

(Niall) Een grote kloof.

(L) Ja, je ontdekt kloven. En als je archeologisch bewijs tegenkomt dat in die richting gaat, dan is dat iets wat daar gebeurd is. En dan kom je ook tot het besef door het lezen van David Reich dat - en verschillende andere boeken over genetica. Ik moet Carleton S. Coon aanbevelen, en er is er nog één die ik ooit heb aanbevolen. Dat was echt een goed boek. En hij toonde aan hoe de grafiek van de verschillende zogenaamde etniciteiten of rassen, als we ze al rassen kunnen noemen, we begrijpen deze in dezelfde zin als de Fransen, die hondenrassen “rassen” noemen. Dat zijn de verschillende rassen van mensen die met elkaar interacteren. En er is zoveel vermenging geweest. Dan gaan mensen zich isoleren en inteelt toepassen om bepaalde kenmerken van een bepaalde groep te creëren. En dan, op een bepaald moment, gaan er weer duizend jaar voorbij en raken ze allemaal vermengd. En het probleem is dat het een van die dingen is, het is gewoon de aard van onze wereld. En beschavingen komen en gaan, en komen en gaan, en je vindt de ene begraven onder de andere. En er zijn dingen die eruit springen als bijzonder catastrofaal, zoals de gebeurtenis van 70 duizend jaar geleden, die sommige onderzoekers hebben toegeschreven aan de uitbarsting van de vulkaan Toba, die toevallig correleert met wat de C's de ontploffing van de planeet Kantek noemden.

Hielden de explosie van de planeet Kantek en de Toba-uitbarsting op de een of andere manier verband met elkaar? Was er iets aan de hand in het zonnestelsel als geheel en in het algemeen op dat moment, dat op de een of andere manier bijdroeg aan de vernietiging van Kantek? We weten dat, oh, vanaf zo'n 20 jaar geleden, toen we deze dingen rapporteerden en registreerden, dat al die nieuwe manen van Jupiter werden ontdekt en dat er veranderingen optraden in het weer van Jupiter en dat de planeet Mars opwarmde, en dat er opwarming op Venus optrad, en dat andere planeten blijkbaar ook opwarmden, zodat de zogenaamde opwarming die op aarde plaatsvond niet op zichzelf stond.

We kregen dus een idee dat wanneer dit soort dingen in het hele zonnestelsel gebeuren, er dingen kunnen gebeuren op aarde die ook op een andere planeet kunnen gebeuren. Dus dat snapten we. Dus dat begrepen we. Maar er kunnen dingen plaatsvinden die zeer grote signalen afgeven zoals de Toba-uitbarsting en dan de gebeurtenis van 12.000 jaar geleden, de Jonge Dryas- gebeurtenis, waardoor de megafauna werd weggevaagd, of wat voor megafauna er dan ook nog rondzwierf na de vermeende vernietiging van de dinosauriërs 65 miljoen jaar geleden, zeggen ze. Maar daar hebben we natuurlijk vermoedens over, omdat er objecten zijn die dinosauriërs met mensen afbeelden. En er zijn, geloof ik, menselijke voetafdrukken gevonden die zijn ingeperst in grotere voetafdrukken van dinosauriërs die bewaard zijn gebleven. Dus... De puinhoop is zodanig, dat ik betwijfel of we onze tijd en energie wel moeten steken in het eindeloos najagen van dit soort zaken. We hebben het jaren gedaan over... We hebben waarschijnlijk elk land in de wereld onderzocht, en we hebben vooral India goed onderzocht omdat daar interessante dingen gaande waren.

Maar ik weet niet of we onze tijd daar wel dusdanig in moeten steken. Ik weet niet of ik mijn tijd daar het beste aan kan besteden, want eerlijk gezegd ben ik er niet langer nieuwsgierig naar. Ik weet dat het een puinhoop is. En ik weet dat er zoveel gebeurd is op deze planeet en dat er zoveel mee geknoeid is door onze kwaadaardige archonische opperheren. Ze hebben met onze geschiedenis geknoeid. Ze hebben met onze geesten geknoeid. Ze hebben met onze propaganda geknoeid. Ze hebben met onze archeologie geknoeid. Ze hebben zoveel tegen ons gedaan en ons in verwarring gebracht dat ik niet denk, behalve in de meest algemene zin, dat het ooit uitgezocht kan worden. Er zijn een aantal dingen die geïdentificeerd kunnen worden, er zijn een aantal dingen die vastgesteld kunnen worden en er zijn een aantal dingen waar we een soort geschreven tekst voor hebben plus een archeologische of geologische context om het in te passen. Maar voor het grootste deel hebben we dat niet - en we zullen dat ook niet krijgen.

Begrijp je wat ik bedoel? Ik bedoel, begrijpt iedereen wat ik zeg? Ik bedoel, het is niet zo dat ik geen antwoorden zou willen hebben over elk detail op de planeet, maar ik denk dat we genoeg weten over dit soort dingen om te weten dat het allemaal een zootje is en dat er kwesties en elementen zijn van dingen die in het hier en nu op de planeet gebeuren die veel interessanter en belangrijker zijn dan het oplossen van alle historische mysteries. Ik bedoel, ik werd er gek van toen ik daarmee bezig was, omdat er zoveel dingen waren. Er waren de verloren beschavingen en boeken vol met foto's van die ruïnes enzovoort, enzovoort. En ik was nieuwsgierig en stelde als een gek vragen. Maar ik had er geen energie meer voor omdat ik zoveel jaren, ik bedoel, JAREN...

(Joe) Graham Hancock levert goed werk.

(L) Ja, Graham Hancock doet het echt goed.

(Joe) Hij heeft deel twee gemaakt van zijn serie op Netflix die volgende maand uitkomt. Heb je het eerste deel gezien?

(L) Nee.

(Niall) Oh! Moet je echt doen.

(L) Ja?

(Andromeda) Keanu Reeves zit in seizoen twee.

(L) Oh echt? Nou... Ik denk dat ik dat moet kijken. Heb je nog iets toe te voegen?

(seek10) Ja, ik snap het, Laura. De reden dat ik het probeer uit te zoeken is dat het een relatie heeft met de huidige politieke en intellectuele strijd van 'links versus rechts' in India. Dat omvat de kwestie van Ariërs, Noord-India versus Zuid-India en allerlei andere dingen. Daar kwam mijn interesse vandaan. Ik vind het prima als we die vragen overslaan.

(L) Nou, als je een kort document van twee pagina's of iets dergelijks voor me kunt samenstellen met wat de C's hebben gezegd, met wat je uit David Reich kunt halen en uit andere bronnen om me te overtuigen van een echt goede onderbouwing voor een of twee vragen op dat gebied, dan sta ik daarvoor open. Maar op dit moment ben ik wat slaperig en kijk ik naar die vraag en ik denk dat ik niet eens de energie kan opbrengen om er geïnteresseerd in te zijn. En ik heb het gevoel dat als ik er niet in geïnteresseerd ben, we geen goed antwoord zullen krijgen.

(seek10) Ja, geen probleem.

(L) En ik ben ook niet geïnteresseerd in Nialls vraag over de megalithische 'graftombes' en of St. Patrick al dan niet echt heeft bestaan. Ik denk dat je daarover wel het een en ander kunt lezen en onderzoek kunt plegen om tot een soort conclusie te komen.

(Niall) Zeker weten. Het gaat in tegen alles wat hierover werd geschreven dat hij werkelijk bestond, maar ik ben er zeker van dat hij niet bestond, want hij past in ons patroon van iemand die op het toneel verscheen. Er is een heel oeuvre in zijn naam, het wordt een stichtend document, en dan duurt het twee eeuwen voordat er zelfs maar commentaar op komt.

(L) Nou, het is een soort retroactieve continuïteit zoals ze dat noemen. Ze gooien het terug. Ik bedoel, het is net als de boeken van Henoch. Ze werden geschreven in een archaïsche stijl en er werd beweerd dat ze geschreven waren door Henoch. En natuurlijk werd er ook beweerd dat ze voor een bepaalde tijd verborgen zouden blijven en pas later onthuld zouden worden. En de auteurs zorgden er heel goed voor dat er niets over hun eigen identiteit in voorkwam. En mensen waren toen niet dom. Ze hadden een behoorlijk goed stel hersens. Ik bedoel, zelfs als ze geen technische zoektechnologie en AI hadden, waren ze nog steeds in staat om deze bedriegerijen voor elkaar te krijgen. En dan moet je natuurlijk een heleboel onderzoek doen om erachter te komen waar ze de informatie vandaan haalden die in deze documenten zat. Onderzoekers zijn er natuurlijk achter gekomen dat veel van wat er in stond, afkomstig was van Babyloniërs uit hun tabletten en informatiebanken die de Joden tijdens hun ballingschap of wat dan ook hadden opgepikt. En toen creëerden ze wat neerkwam op politieke protestdocumenten. Dus dat weten we.

(Niall) En dat hebben ze toen in het verleden teruggeplaatst.

(L) Teruggeplaatst in het verleden. En hetzelfde geldt voor het Boek Daniël. Het Boek Daniël was weer een van die retroactieve continuïteitsdocumenten zoals ze dat noemen. Er werd gedaan alsof het geschreven was door Daniël die in Babylon was, maar het werd eigenlijk geschreven rond 272 voor Christus in de tijd van de Makkabeeën. En er bestaat bewijs dat dit aantoont...

(Niall) Om dringende politieke redenen...

(L) Om politieke redenen. Dus hetzelfde geldt waarschijnlijk voor St. Patrick. En je kunt dit soort vergelijkbare dingen vinden. En dat is ook iets waar je over na zou kunnen denken, seek10, in deze zelfde zin: sommige van die documenten waarover wordt geschreven in verschillende religieuze dingen enzovoort en geschiedenissen. Ik bedoel, hoeveel daarvan wordt teruggeplaatst in het verleden en dan wordt er gedaan alsof ze heel oud zijn, terwijl dat in feite niet zo is. Want natuurlijk, als je iets in het verleden terugplaatst en het beweert geschreven te zijn door een hooggeacht persoon uit de oudheid, die blijkbaar in zijn document dingen heeft voorspeld die echt hebben plaatsgevonden. Natuurlijk wist de persoon die het schreef dat die dingen echt waren gebeurd. Dat komt omdat hij schreef vanaf een moment in de toekomst en hij wist wat er in het verleden al was gebeurd. Dus hij schreef over deze dingen, maar hij schreef erover vanuit het gezichtspunt van iemand die zegt: “Oh, ik voorspel dit en dus dit en dus dat.” En mensen zeggen: “Oh mijn God, hij was zo'n geweldige vent!” En ik bedoel, hij is zo fantastisch. Hij heeft al die dingen voorspeld en kijk, ze zijn gebeurd!

(Niall) Hij zal wel dicht bij God staan, dus ik moet in zijn buurt blijven.

(L) Ja. Hoe dan ook, dus...

(Joe) Dat gedoe met die graftombes gaat verder dan alleen Newgrange in die zin dat, in tegenstelling tot Stonehenge, de meeste megalithische plaatsen in Europa een cirkel vormen, maar in het midden ervan, of een deel ervan, is een soort doorgang die op een gegeven moment bedekt kan zijn geweest en dat zie je niet bij Stonehenge. Het kan wel bij Stonehenge zijn, maar dat zie je niet bij Stonehenge. Maar ze zijn overal in Europa goed bewaard gebleven en ze lijken allemaal erg op elkaar en ze zijn gewoon een reeks stenen. En of ze hebben een afdekking, of misschien is die wel verloren gegaan, maar dan blijft alleen de tombe over en is het gewoon een serie stenen die aan het eind uitkomt in een kleine of grotere kamer. En dat is het. En ze worden allemaal graftombes genoemd, omdat ze daar botten hebben aangetroffen.

(L) Nou, wij denken dat het geen graftombes zijn.

(Joe) Juist. Wat waren ze dan? Hadden ze een soortgelijke functie als wat ze zeiden over Stonehenge? Of waren ze iets anders? Omdat ze allemaal zo op elkaar lijken, maar niet zoals Stonehenge? Het bestaat niet meer. Stonehenge is gewoon een cirkel, toch?

(L) Hebben we niet gevraagd waar ze voor gebruikt werden?

(Joe) Nee.

(L) Nou zie je, dat zou een interessante vraag zijn. Oké... En nu heeft Z een vraag over het Dinarische ras. Heb je David Reich gelezen, Z?

(Chu) Volgens mij is hij er niet.

(L) Hij is er niet?

(Chu) Nee.

(L) Waarom is ‘ie er niet?

(Chu) Ik weet ‘t niet.

(Joe) Hij is alleen in vraagvorm aanwezig.

(L) Nou, hij is er niet om opheldering te geven. Dus die vraag schrappen we ook. De volgende is een vraag van dugdeep over Dr. Joe Dispenza's documentaire Source: It's Within You... zijn boek Becoming Supernatural... schijnbaar wonderbaarlijke genezingen. En dan, nou, daar komen we nog op. En deze gaat over... Keit, hoe kom je aan die rare dingen? Ik bedoel, steek je er gewoon je tijd in? Ik bedoel, ik weet dat het...

(Chu) Zij is er ook niet.

(L) Keit, je bent er niet? Nou, als je niet hier bent om met me te praten, oké. Hier is iemand die ik nog nooit in mijn leven heb ontmoet: Hyperdimensional Ape op de substack van het Cassiopaean Experiment: “Waarom zou het verwijderen van een implantaat de dood veroorzaken?” Ik denk dat hij moet lezen wat Approaching Infinity heeft geschreven en er eens over na moet denken, of als hij dat niet heeft gedaan, heeft hij dan de Wave gelezen, Approaching Infinity?

(Approaching Infinity) Ik weet niet zeker of dat, dus dat was een reactie op het artikel over buitenaardse implantaten. En hij stelde twee vragen. Dus ik heb die op het forum gezet met de gedachte: "Hé, misschien willen we een paar subvragen beantwoorden om te laten zien dat we luisteren." Ik denk dat ik antwoordde op de vraag waarom een implantaat de dood zou veroorzaken, dat ik denk dat die vragen waarschijnlijk betrekking hadden op implantaten diep in iemands hersenen. Dus ik denk dat het fysiek niet mogelijk is om iets te verwijderen dat is ingebed in een centraal, essentieel deel van je zenuwstelsel zonder dat de boel kapot gaat.

(L) Ja, dat zou ik niet willen doen. En dan heb je die rare vraag, waarvan ik niet eens weet waarom je die stelt, omdat het zo'n beetje wordt uitgelegd in de transcriptie van de C's die hier is bijgevoegd, dat alles wat leeft, verbonden is met 5D. “Dus het klinkt alsof je letterlijk een lift naar 5D kunt nemen in zo'n omgeving.” Dat is zo'n beetje wat de C's zeiden. Ja... “Zijn er nog andere manieren om naar 5D te gaan zonder dood te gaan?” Nou, een deel van jou is daar altijd. Dus ik bedoel, dat spreekt voor zich in mijn gedachten. Hoe zit het met jou? Ik bedoel, als een deel van jou daar altijd mee verbonden is en je kunt daar binnentreden en met mensen daar communiceren.

(Approaching Infinity) Sommige van de ideeën die op het forum naar voren kwamen, waren dat je misschien in dromen en in meditatieve toestanden, zoals wanneer je astraal reist of zoiets, dat je dan echt op bezoek kunt gaan. En dat is daadwerkelijk een 5D-toestand binnentreden. Ik weet het niet, maar dat dacht ik.

(L) Dat denk ik ook. Dus veel mensen hebben erover geschreven en gesproken over ervaringen die in die richting gaan. En hier is nog een vraag van Altair... Hij komt altijd met dit soort vragen: “Kunnen sommige 4D-wezens naar believen de 5D-omgeving binnentreden zonder te sterven?” Wat vergelijkbaar is met de vraag die jij stelde. Nou, ik denk dat ze dat op die manier kunnen, maar ze kunnen niet, ik zou zeggen dat ze beperkt zouden worden om het met hun volledige waarnemingsvermogen te betreden, omdat dat verhinderd zou worden aangezien het deel van hen dat ermee verbonden is in staat zou zijn om het te betreden. Ze kunnen het vermogen hebben om een deel ervan binnen te treden. Hoeveel van jullie hebben dat interview gezien dat ik vorige week heb gegeven? Daarin had ik het over het spectrum. Ik legde alles uit aan die man, en Approaching Infinity was erbij, dus hij weet waar ik het over had. Maar ik legde uit over het spectrum van 2D-wezens, het dierenrijk. En daarbij gaat het van een eencellig organisme tot de meest uitgebreide 2D-wezens, zoals gorilla's en apen, honden en katten, olifanten. En dan is het niet alleen een spectrum, een eenrichtings-spectrum, maar een mozaïek-spectrum. Je hebt allerlei soorten wezens, bijvoorbeeld octopussen die behoorlijk slim en behoorlijk bizar zijn. Ik bedoel qua fysiologie. En dan zijn er nog andere soorten wezens. Dus, 2D heeft dit verbazingwekkende spectrum van wezens die we bekijken en onderzoeken en in zoölogische termen beschouwen, we schrijven daar boeken over en voeren experimenten uit.

En mensen als Jane Goodall wonen hun hele leven in het oerwoud, houden ze in de gaten en observeren ze zodat ze er dingen over kunnen schrijven. Dus er is een spectrum. En toen wees ik erop dat we ons moeten voorstellen dat we in 3D een vergelijkbaar spectrum hebben, zodat er menselijk uitziende wezens op het laagste niveau bestaan, nog net geen amoebes bij wijze van spreken. Ze hebben misschien geen ziel of geen geïndividualiseerde ziel zoals wij denken dat mensen op een hoger niveau wel hebben. Maar er is ook niet alleen een eenrichtings-spectrum of verticaal spectrum, er is waarschijnlijk ook een mozaïek-spectrum, allerlei verschillende soorten wezens en soorten wezens en niveaus van wezens en vermogens van wezens en al het unieke van de soorten enzovoort. En het volgende dat we natuurlijk ook moeten veronderstellen, ik bedoel als we overwegen dat onze hermetische stelregels van enig nut zijn, is dat 4D ook een spectrum heeft - en niet alleen een verticaal spectrum, maar een mozaïek-spectrum van allerlei soorten wezens en schepsels, die allerlei dingen kunnen doen. Dat gezegd hebbende, is het mogelijk dat op een hoger niveau of in een zeer bepaalde categorie van 4D-wezens, er diegenen zijn die tenminste met hun innerlijke zelf - ervan uitgaande dat 4D-wezens een innerlijk zelf hebben - 5D kunnen binnentreden en verlaten, misschien naar believen. En een heleboel van hen kunnen dat niet, behalve in de zin dat wij dat mogelijk kunnen...

(Joe) Wie zou dat willen?

(L) Ja, ik weet het niet zeker, maar ik herinner me, hoe heet hij ook alweer, Michael Topper. En ik ben er vrij zeker van, ik denk dat ik ernaar verwees in mijn artikel over stalken - Michael Topper, stalken - dat een STS-wezen uit 5D wezen ongelooflijk contractiel zou zijn, de zwaartekracht... Ik bedoel, je zou denken dat het het meest luie ding op de planeet is omdat het zo contractiel is, het beweegt niet eens. Het verroert zich niet eens... Ik bedoel, bijna als een zwart gat, en misschien is het wel zoiets als een zwart gat. Misschien is dat wat zwarte gaten zijn: contractiele 5D STS-wezens die door het heelal zweven. Het universum is misschien wel 5D.

(Joe) Dus er is een fysiek bestaan, menselijke wezens, 4D, wat dan ook, semi-fysiek, wat dan ook. Er is een levensduur. Wij zien het als mensen. We beschouwen het als vrij kortstondig. En daarna ga je naar 5D en daar verblijf je een bepaalde tijd, en dan is 5D een zone voor bezinning. Dus je gaat naar 5D en bezint zo lang als je wilt, misschien zo lang als je kiest, toch?

(L) Of hoe lang je nodig hebt.

(Joe) Of hoe lang je ook maar nodig hebt. Dus incarnatie is vrij beperkt, vrij kortstondig laten we zeggen in die zin en beperkt.

(L) En het kan ook zeer aantrekkelijk zijn in de zin, en ik bedoel niet dat als jij ernaar kijkt en het voor jou aantrekkelijk is, maar het kan aantrekkelijk zijn in de zin van gravitationeel aantrekkelijk, dat het een aantrekkingskracht heeft... Als je wezen eenmaal van bepaalde dingen is gezuiverd, of het is in balans gebracht of iets dergelijks, dan trekt de aantrekkingskracht, de zwaartekracht van het 3D-bestaan of 4D-bestaan, afhankelijk van de aard van je wezen, je weer terug in incarnatie. Maar wat dat betreft, als we teruggaan naar het spectrum van 4D-wezens, moeten we ons voorstellen dat er op de lagere niveaus mensen bestaan die echt heel fysiek zijn en bijna tot in het oneindige fysiek. Maar natuurlijk, zoals C's hebben gezegd, is in dat 4D je lichaam een thuis en geen gevangenis en dat je er wat meer controle en keuzes over hebt. Nou, dit Dispenza-gedoe klinkt als mensen die overgaan naar een 4D-type bestaan en hoe velen van ons al dan niet dingen manifesteren. Ik bedoel, we zijn er goed mee aan de slag gegaan met onze kleine SRT-expedities en -sessies en het oefenen van het werken met een hyperdimensionale realiteit en we hebben iets gecreëerd van waaruit we werken tot op een bepaalde hoogte. Dus, het spectrum van 4D-wezens verloopt van het meest fysieke wezen in 4D, wat waarschijnlijk veel minder fysiek is dan wat wij als fysiek beschouwen, tot absoluut bijna volledig etherisch op het hogere niveau, maar wij kunnen denk ik niet veel verder gaan dan dat soort speculatie, omdat we simpelweg...

(Joe) Het is de zone van bezinning, toch? Wat inhoudt dat je na je incarnatie moet gaan bezinnen, dingen uitvogelen, wat dingen leren, reflecteren, bla, bla, bla. Dus waarom zou je dat doen als je midden in de ervaring in 3D zit die nodig is om te gaan bezinnen? Als je naar 5D zou gaan, zou je definitief uitchecken. Het lijkt me niet zinvol om dat te doen. “Wacht ff, ik ga gewoon even in 5D kijken hoe ik het tot nu toe heb gedaan in mijn 3D- bestaan, en dan kom ik terug naar 3D!”

(L) Ja, het lijkt erop dat het bijna uitgesloten is. Ik bedoel, als je er gewoon over praat en over nadenkt, lijkt het alsof je naar 5D gaat vanuit 3D of 4D, anders dan het betreden ervan via...

(Andromeda) Het deel van jou dat er al is...

(L) Het deel van jou dat daar al is. En momenteel hebben mensen die bijna-dood ervaringen hebben, of mensen die hun dierbaren zien terwijl ze dromen of misschien in een meditatieve staat verkeren. En als je genoeg gelezen hebt over die bijna-doodervaringen, lees je over mensen die gestorven zijn of een bijna-doodervaring hebben waarbij ze als het ware sterven en dan daarheen gaan en iemand tegenkomen die zegt: nee, je kunt niet voorbij dit punt gaan. Je moet terug. Dus dat gebeurt vaak genoeg om ons misschien de idee te geven dat je er niet volledig naartoe kunt gaan. Je kunt staan, misschien kun je net als Mozes op de berg staan en het beloofde land in de verte zien, maar je kunt er niet naartoe. Dat gezegd hebbende, nou, dat was de laatste pagina met vragen. Dus zoals jullie kunnen zien, zijn de meeste van deze vragen, als we er gewoon over zouden praten en nadenken, zelfs dingen die, ik bedoel, als je een persoonlijke, je hebt iets met een bepaalde kwestie die je enorm interesseert, en je wilt er onderzoek naar doen en het bundelen en er een document over schrijven, misschien zelfs een boek. Ik zie niet in waarom sommigen van jullie dat niet zouden doen. Als je je bijzondere, ik bedoel seek10, je zou een boek moeten schrijven over al dit onderzoek dat je hebt gedaan, alles samenvoegen!

En uit dit alles... Ik weet niet zeker of dit wel gepaste vragen zijn over Joe Dispenza, wie is Joe Dispenza eigenlijk? Ik hoor die naam vaak, maar...

(Joe ) Hij schreef Breaking the Habit of Being Yourself.

(Gaby) En The Placebo Effect.

(L) Nou, dugdeep stelt deze vraag en hij vraagt: Zijn de genezingen in Dispenza's film waar zoals ze worden voorgesteld?” En de C's zullen zeggen: “komt dicht in de buurt." En dan vraagt hij: “En waren deze genezingen een direct resultaat van het doen van Dr. Joe Dispenza's meditaties of waren er andere factoren bij betrokken?” En dan zullen ze zeggen: “andere factoren,” en dan heb ik geen tijd of energie om dat allemaal door te nemen. “Zijn Dispenza’s meditaties veilig om te beoefenen?” Nou, heb je ze onderzocht? dugdeep, waar ben je?

(Chu) Om de een of andere reden hebben ze geen camera.

(L) Waar zijn jullie? Ik zie je niet, dugdeep. Waar ben je?

(The Farm) We hebben technische problemen!

(L) Hoe kunnen jullie technische problemen hebben als jullie daar techneuten hebben?

(Joe) We hoeven jullie niet te zien. We kunnen jullie horen.

(L) Oké. dugdeep, heb je die meditaties bestudeerd?

(dugdeep) Enigszins. Niet uitgebreid, nee.

(L) En zitten er dingen in waardoor er bij jou alarmbellen afgaan?

(dugdeep) Nou, niets waar ik direct mijn vinger op kan leggen. De manier waarop hij met ze praat is een beetje vreemd. Maar verder kan ik niet echt zeggen dat er iets uit springt als een super alarmbel.

(Gaby ) Ik heb er een paar gelezen. Ja, er gaat een alarmbel af. Ik zal dat bijvoorbeeld niet als zaadje [in de zin van ‘seed meditation’] gebruiken. Het is te...

(L) Dus hij gebruikt meditatie met een zaadje?

(Chu) En Mark7 zegt dat hij ook met kundalini bezig is, zo lijkt het.

(dugdeep) Ja, daar lijkt het bij een van de meditaties wel op.

(L) Nou, je had je vraag op die manier specifieker moeten maken. Je stelt zulke algemene vragen. Ik bedoel, je hebt niet eens...

(Niall) Hij heeft mensen die naar zijn retraites gaan en die genezen van langdurige kanker. Ze waren terminaal. Dus dan komt hij erbij en daar hebben ze een documentaire over gemaakt, The Source. Hij neemt een heleboel specialisten in de arm die bloed en andere hersengolffuncties monitoren gedurende de hele retraite. En ze boeken verbazingwekkende resultaten. Zo zitten er na de retraite plotseling geen kankers of bijproducten meer in het bloed . Medisch gezien zijn ze inderdaad genezen. Het gebeurt niet bij iedereen, maar wel bij veel mensen.

(Joe) Geloof. Hetzelfde als naar Lourdes gaan.

(Niall) Ja, het is waarschijnlijk zoiets.

(Gaby) Het is een geloofscentrum dat wordt ingeschakeld, en mensen met hogere centra die erg gestrest en ziek zijn, en dan hebben ze...

(L) Nou, ik zou graag willen zien...

(Chu) Oké, Mark7 zegt dat hij net terug is van een Dispenza-retraite van een week.

(Joe) Ben je genezen?

(Mark7) Hallo? Kunnen jullie me horen?

(L) Ja.

(Mark7) Ja, ik ben net terug. Ik ben net een paar uur terug. Mijn partner overtuigde me om te gaan en zij is een fan van hem. Hij heeft een ademhalingsoefening waarbij je je spieren moet aanspannen, het is geen ademhaling... Je trekt je onderste spieren samen, je billen en je buik helemaal naar boven, je spant je borst aan en dan span je je samen, buig je je rug naar achter en je houdt je nek omhoog en dan span je je heel hard aan. En hij zegt dat dit het ruggenmergvocht omhoog dwingt en druk uitoefent op de pijnappelklier. En de pijnappelklier, zegt hij, zit vol met kristallen. En als je dat doet, krijg je een piëzo-elektrisch effect dat de hersenen verlicht en je kunt communiceren met het kwantumveld. Voor hem is alles wetenschap. Hij heeft daar ook een wetenschapper zitten. En hij liet veel staafdiagrammen en grafieken zien, heatmaps en zo.

En ze lijken aan te tonen dat een week mediteren op veel mensen effect heeft. En hij heeft een aantal tamelijk buitensporige beweringen over het genezen van mensen. Ik bedoel, hij vraagt veel geld. Ik zie een winstoogmerk en ik ben echt sceptisch nadat ik het zelf heb meegemaakt. Ik begon eraan met een heel sceptische instelling. Ik wilde zijn beweringen niet ontkrachten, maar het zou leuk zijn om wat onderzoek te doen naar dit idee van de piëzo-elektrische effecten op je pijnappelklier om te communiceren met wat hij het kwantumveld noemt. Ik denk dat er een kern van waarheid in zit, maar ik heb ook het gevoel dat hij mensen echt in gevaar brengt. Toen we er waren, hadden ze een van zijn meditaties. De langste meditatie duurde vijf uur. En hij doet wandelmeditatie. Maar goed, een paar vrouwen begonnen te lachen en toen begon de halve zaal te lachen. Gewoon dit belachelijke, ik weet het niet, gelach. Ik vond het bijna satanisch klinken! En sommige mensen beginnen gewoon te schreeuwen en zo. Het klinkt helemaal niet alsof ze communiceren met De Ene of iets dergelijks. Het is een beetje onrustbarend. Ik denk dat hij overkomt alsof hij mensen wil helpen, maar ik weet het niet. Ik denk dat hij wat blinde vlekken heeft, maar ik weet het echt niet. Ik weet het niet. Ik wil zoiets niet graag nog eens doen, maar...

[Gelach]

(Chu) Dat zegt iets!

(L) Dat klinkt alsof je in een charismatische holy roller-kerk zit.

(Mark7) Nou, het placebo speelt hier vaak een rol - of zou een rol kunnen spelen. Ik denk dat mensen tijdens zulke 'holy roller'-evenementen soms genezen als ze er echt in geloven. Ze raken in een suggestieve staat als je mediteert en hij daar rondloopt en je begeleidt, dan kun je mensen in een staat brengen waarin ze heel suggestief zijn. En ze kunnen zichzelf misschien genezen, maar ik denk dat ze ook een verbinding met een aanhechtende geest kunnen krijgen, of eigenlijk allerlei dingen. Ik denk dat hij niet genoeg kennis heeft om datgene aan mensen te leren wat hij doet. En ik ben nieuwsgierig naar zijn theorie over het omhoog persen van de ruggenmergvloeistof en het uitoefenen van druk op de pijnappelklier om piëzo-elektrische effecten op te wekken. Ik bedoel, ik zag piëzo-elektrische effecten toen ik een kind was, maar ik moest de steen met een hamer kapot slaan om het te laten gebeuren.

(L) Door wat je net zei, legde ik een klein verband, omdat we het, daar ben ik vrij zeker van, hebben gehad over het feit dat wanneer mensen een dissociatieve identiteitsstoornis hebben, dat als de ene identiteit de controle heeft en bepaalde fysiologische parameters voor die identiteit opeist... En het voorbeeld dat ik me herinner was er een waarbij een van de identiteiten diabetes had en de andere niet. En toen de diabetische identiteit in controle was, waren alle fysiologische kenmerken voor diabetes aanwezig. Ik bedoel, zelfs in het bloed enzovoort. En dan was er een andere identiteit die blind was. En als die de controle had, was de persoon blind. En ik bedoel, ze deden testen met lichten en dat soort dingen, en er waren geen reacties van de ogen of van de hersenen - voor het deel van de hersenen waar het zicht zit. En toen de identiteit die wel kon zien het overnam, werd het deel van de hersenen dat het zien regelt weer actief. Dus we weten dat dit gebeurt bij dissociatieve identiteitsstoornis, en het zou zomaar kunnen dat deze activiteit mensen in dissociatie kan brengen, in deze identiteiten, of dat zou kunnen, misschien heeft iemand die een dissociatieve identiteitsstoornis heeft verschillende aanhechtingen, en wanneer die de leiding hebben, dan heeft hun energie de overhand waardoor de fysiologische veranderingen optreden. Er zijn een aantal verklaringen voor dit soort dingen.

Dus zo enthousiast zijn en besluiten dat dit het beste is sinds de uitvinding van de broodsnijmachine en het op deze manier aan de man brengen zonder volledig te begrijpen wat er allemaal bij komt kijken... En natuurlijk heeft hij al die wetenschappers, denk ik, die hem proberen te bevestigen, of in ieder geval sommigen. Ik weet het niet. Ik heb me er niet genoeg in verdiept om het te weten. Jullie moeten me de informatie geven. Maar het klinkt alsof alles voor hem om wetenschap draait en ik weet niet eens zeker of ik ooit enig bewijs heb gezien dat de pijnappelklier vol kristallen zit. Ik bedoel, heeft iemand ooit zulk bewijs gezien? Jij, Gaby?

(Gaby) Nee.

(L) Ik bedoel, het is gewoon een klier en het produceert wat...

(Chu) Kijk eens naar Gottathinks commentaar op de chat.

“Piëzo-elektrische effecten zijn heel gewoon in de fascia. Elk werk aan de fascia dat klinisch effectief is, zal het parasympatisch zenuwstelsel activeren. Dus dat kan pijnappelklieractiviteit opwekken terwijl de persoon nog steeds bij bewustzijn is.”

(L) Nou, we weten niet of het pijnappelklieractiviteit opwekt. We weten niet of piëzo-elektrische acties überhaupt enig effect op de pijnappelklier hebben.

(Mark7) De C's hadden het niet over de pijnappelklier. Het was de hypofyse.

(L) Ja, de C's hadden het over de hypofyse als de primaire klier die in verbinding staat met het informatieveld of wat dan ook - niet de pijnappelklier. Wat produceert de pijnappelklier, groeihormoon?

(Gaby) Melatonine.

(L) Dus hoe dan ook, ik denk dat we hier heel voorzichtig mee moeten zijn. En bij jou gaan alarmbellen af en dugdeep zegt dat er bij hem wat alarmbellen afgingen bij deze meditaties. En jij zei, Gaby, dat jij...?

(Gaby) Sommige van die zaadjes zijn echt... contractiel, in zekere zin.

(L) Dus ja.

(dugdeep) Ik bladerde net door het boek en hij heeft blijkbaar wat foto's van de kristallen in de pijnappelklier.

(L) Hij heeft daar foto's van.

(dugdeep) Dat zegt hij.

(L) En waar komen die foto's vandaan?

(dugdeep) Calciet kristallen in de pijnappelklier. Ik denk dat hij ernaar verwijst...

(L) Dus eigenlijk calcium.

(dugdeep) Ik weet ‘t niet.

(Joe) Wat betekent dat je een verstopte pijnappelklier hebt.

(L) Ja, het betekent dat het aan het atrofiëren is. [gelach] Oké. Dus, het zou waarschijnlijk nuttig zijn om deze vragen op een of andere manier te stellen omdat - alleen maar om het in een openbare vorm onder de aandacht te brengen zodat andere mensen het kunnen lezen. Dus we gaan, oké, ik ga dit overslaan en we gaan een paar van deze vragen stellen. En jongens, we hebben er met zoveel plezier over gepraat dat ik bedoel, wie zijn de C's? [gelach]

(Andromeda) Ze zijn gaan slapen.

(L) Ja, uit verveling. Oké. En die arme Scottie zal die hele discussie moeten uitschrijven! [Gelach] Dat gaat hij niet leuk vinden.

(Joe) Maak je niet druk, AI zal hem helpen.

(L) Laat je AI je helpen, Scottie?

(Scottie) Ja.

(L) Wow. Je bent echt een techie!

(Joe) Hij krijgt niet de eer voor het zwoegen. [gelach]

(Chu) Kom op. Alle fouten van AI corrigeren?

(L) Oké, dit is, wat is het vandaag? Het is 21 september 2024. Morgen is het de herfst-equinox. Het is dan ongeveer 11:47 in de ochtend hier. Dus jullie moeten allemaal uitzoeken waar het is op de plek waar jullie wonen. Oké, vandaag is het 21 september 2024. We hebben de gebruikelijke crew: [Overzicht van aanwezigen] Is daar iemand?

A: Geweldige discussie! Echt netwerken! 4D STO is vanavond in jullie allemaal actief! Viconneaeil hier van Cassiopaea.

V: (L) Het zal wel. Oké? Dus ja, sommige vragen zullen gesteld moeten worden, maar wacht allemaal nog even. Ark vertelde me dat hij vragen heeft en dat hij altijd wordt overgeslagen omdat we zo moe zijn voordat hij zijn vragen kan stellen en dan zegt hij, nee, ik heb geen vragen. Dus hij mag als eerste zijn vragen stellen.

(Ark) Oké. Dus we hadden oefeningen met kijken op afstand (remote viewing). Het waren eenvoudige oefeningen, maar ik las over remote viewing in het algemeen. Er zijn dus goede remote viewers zoals mediums die bekend zijn uit de paranormale literatuur. Die zijn niet alleen in staat om te zien of om je te vertellen wat voor soort foto er in de envelop zit, maar ze kunnen je ook vertellen wat er precies op het briefje staat dat ergens verborgen is. En dus begon ik te denken wat het, laten we het mechanisme noemen, van zo'n reading zou kunnen zijn. Ja? En het kwam bij me op dat er twee duidelijke mogelijkheden zijn. De ene mogelijkheid is dat een medium zoiets als röntgenvisie gebruikt, toch? Met zijn stralen ziet hij wat er in een envelop of lade of wat dan ook zit, toch? Of een andere mogelijkheid is dat deze envelop en wat erin zit alleen het adres is voor de informatie die erin zit. En sinds het moment dat iemand het opschreef, is de informatie al ergens in het informatieveld of iets dergelijks. En dus is er geen röntgenvisie, maar er is communicatie met algemene dingen die alle informatie verzamelt over alles wat ooit in iemands gedachten was, zelfs gedachten. Ze gaan niet verloren. Als je het adres op de een of andere manier weet, kunnen sommige mensen er af en toe toegang toe krijgen. Dus, is het de eerste of de tweede mogelijkheid?

A: 2e.

(Ark) Oké, dat had ik verwacht, maar de vraag is nu, ik denk: Ik gebruik de term informatieveld, maar 'veld' is iets dat is, als ik temperatuurveld zeg, betekent het temperatuur hier, temperatuur daar, enzovoort. Elektromagnetisch veld is in de ruimte. Maar ik denk niet dat 'informatieveld' een goede term is. Het is als 'informatie' wat - ruimte? En wat is het, hoe kun je het beschrijven, waar deze informatie is, wat voor soort beestje is het?

A: Bewustzijn van God bij gebrek aan een precieze term.

V: (Joe) Nou Arky, je moet de vraag stellen: Waar is het bewustzijn van God - of van wie dan ook?

(Chu) En waarom kan het geen veld zijn?

(Ark) Omdat het niets te maken heeft met ruimte. Het bevindt zich niet in de ruimte.

(L) Juist. Een veld is in de ruimte.

(Ark) Het moet iets met de ruimte te maken hebben. Oké? Nu, maar bewustzijn, wat is het? Ik weet het niet. Ik ken de betekenis van het woord, maar er zijn duizenden meningen over wat bewustzijn is. Kunnen jullie het voor een natuurkundige iets duidelijker maken?

A: Dit is, helaas, het punt waar woorden tekortschieten.

V: (Ark) Oké? Woorden schieten tekort. Misschien kunnen wiskundige formules helpen?

A: Ja

V: (Ark) Jullie suggereren enig onderdeel van wiskunde. Kunnen jullie dat?

A: Pranalytisch.

V: (Ark) Oké, ik zal het Grok moeten vragen. Grok zal me vertellen wat het betekent.

(Joe) Je hebt een bord nodig met wiskundige symbolen.

(L) Oh heer. Breng hem niet op ideeën! [gelach]

(Ark) Nee, maar dit is een nieuwe term, niet bestaand, pranalytisch, toch?

(Joe) Ik weet ‘t niet.

(Ark) Ik moet erover dromen, er een nachtje over slapen...

(Ark) Maar ik kan Grok vragen. Oké? Grok zal het me vertellen. [Gelach]

De term “pranalytisch” uitgelegd door ChatGPT:

Het verkennen van “pranalytische wiskunde” als een fase van wiskundig denken vóór formele analyse leidt ons naar een fascinerend concept: het intuïtieve, creatieve proces dat voorafgaat aan de gestructureerde, strikte methoden van de moderne wiskunde. Hier volgen enkele gebieden waar dit soort pre-analytisch denken relevant zou kunnen zijn:

1. Wiskundige intuïtie en creativiteit

Wiskundige doorbraken komen vaak niet voort uit zuiver formalisme, maar uit een intuïtief begrip van patronen en verhoudingen. Wiskundigen zoals Ramanujan zijn bijvoorbeeld beroemd om hun bijna mystieke inzichten in complexe wiskundige relaties, waarvan vele later strikt bewezen werden, maar die begonnen op een zeer intuïtieve en “pre-analytische” manier. Pranalytische wiskunde zou kunnen verwijzen naar dit ruwe, creatieve exploratie-denken zonder dat men zich al aan strikte regels van de logica houdt.

2. Historische ontwikkeling van de wiskunde

Voordat moderne analytische methoden zoals calculus of formele verzamelingenleer werden ontwikkeld, werkten wiskundigen met ruwe, benaderende ideeën. De wiskunde uit de oudheid, van de Grieken en Babyloniërs, leunde zwaar op geometrische en visuele redeneringen in plaats van op de abstracte symbolische methoden die we vandaag de dag gebruiken. Pranalytische wiskunde zou kunnen verwijzen naar deze vroege vormen van probleemoplossing en ontdekking die meer leunden op visuele intuïtie of praktische toepassingen.

3. Filosofie van de wiskunde

In de filosofie wordt gedebatteerd over de oorsprong van wiskundige kennis. Sommigen beweren dat wiskundige concepten ontdekt worden, niet uitgevonden, en dat ze onafhankelijk van formele systemen bestaan. In deze visie zou pranalytische wiskunde de cognitieve of metafysische verkenning van deze concepten kunnen zijn - een poging om de inherente structuren van het universum aan te boren voordat ze in symbolen en formules worden gecodeerd.

Stel je bijvoorbeeld een wiskundige voor die nadenkt over de aard van oneindigheid voordat hij deze strikt definieert. Hun vroege, pre-analytische gedachten kunnen bestaan uit brede filosofische overpeinzingen over oneindigheid, het universum of de aard van het bestaan-ideeën die later worden vastgelegd in formele concepten zoals kardinaliteit en limieten.

4. Verkennend wiskundig spel

Pranalytisch denken kan ook voorkomen wanneer iemand “speelt” met wiskundige ideeën zonder specifieke regels in gedachten te houden. Dit kan gebeuren bij het oplossen van puzzels, waarbij iemand intuïtief aan een idee sleutelt, verschillende benaderingen uitprobeert, diagrammen tekent en experimenteert voordat hij tot een formele oplossing komt. Deze creatieve fase kan vaak leiden tot inzichten die later geformaliseerd worden in coherente denksystemen.

5. Leren en cognitieve ontwikkeling

Wanneer we wiskunde leren, vooral op jonge leeftijd, duiken we niet meteen in formele systemen. Kinderen ontwikkelen bijvoorbeeld een begrip van getallen door middel van praktische activiteiten, visualisaties en intuïtief begrip van concepten als “meer” of “minder” voordat ze in staat zijn om symbolen algebraïsch te manipuleren. Pranalytische wiskunde zou deze vroege leerfase, waarin abstract redeneren nog niet dominant is en inzichten worden verkregen door zintuiglijke ervaringen en conceptueel spel, kunnen beschrijven.

6. Speculatieve wiskundige verkenning

Er zijn gebieden van speculatief wiskundig onderzoek waar de strikte bewijsvoering de creatieve ideeën nog niet heeft ingehaald. Wiskundigen kunnen gewaagde vermoedens of modellen voorstellen (zoals in de snaartheorie of de multiversum hypothese) op basis van intuïtie, patronen of gedeeltelijke inzichten. De speculatieve, fantasierijke fase waarin deze ideeën vorm krijgen maar nog niet strikt bewezen zijn, kan als "pranalytisch" worden beschouwd.

7. Een brug tussen kunst en wiskunde

In veel opzichten lijkt deze pre-analytische fase op artistieke creativiteit. Net zoals een schilder ruwe vormen schetst voordat hij ze verfijnt tot gedetailleerde werken, kunnen wiskundigen “ruwe” ideeën of visuele voorstellingen schetsen. Wiskundige modellen beginnen bijvoorbeeld vaak als ruwe diagrammen of intuïtieve schetsen op een bord, voordat ze worden uitgewerkt met precieze logica en vergelijkingen.

Hoe zou dit de bestudering van wiskunde kunnen beïnvloeden?

Het benadrukken van pranalytische wiskunde in onderwijs of onderzoek zou meer creativiteit en innovatie kunnen stimuleren. Het aanmoedigen van studenten of onderzoekers om in de intuïtieve, verkennende fase te blijven voordat ze zich richten op strikt formalisme zou kunnen leiden tot nieuwe en onconventionele inzichten.

Onderwijs: Docenten zouden omgevingen kunnen scheppen waarin studenten worden aangemoedigd om creatief te denken en concepten te verkennen door te experimenteren voordat ze de strikte analytische methoden aangeleerd krijgen. Dit kan betekenen dat er meer nadruk wordt gelegd op puzzels, visueel redeneren en open vragen.

Onderzoek: Wiskundigen zouden er baat bij kunnen hebben om bewust tijd door te brengen in een pre-analytische modus, door brainstormsessies, visuele modellen en zelfs filosofische reflectie te gebruiken als hulpmiddelen om nieuwe ideeën te genereren die later geformaliseerd kunnen worden.

Kortom, “pranalytische wiskunde” zou een essentiële maar vaak ondergewaardeerde fase van wiskundig denken kunnen vertegenwoordigen - een fase die de kloof tussen ruwe intuïtie en de logische, formele processen die daarop volgen, overbrugt.

(Ark) Volgende keer weet ik wat het betekent. Oké, kusje!

(L) Kusje. Oké. Ik wil deze vraag stellen. Ik vond het interessant. seek10 vroeg:

(seek10) Wat was de gemiddelde lengte van de mens tijdens de Atlantische periode?

A: 2 meter 13.

V: (L) Nou, Z vraagt naar het Adriatische ras. Hij wil weten waar ze vandaan kwamen, de Ilyriërs, en die waren lang. Het zijn heel lange mensen. Zijn dit Ilyrische volkeren die op het Balkanschiereiland verschenen, of zijn het een soort Atlantische vluchtelingen?

A: Afstammelingen.

V: (L) En dat hadden we zelf kunnen uitvogelen. Oké. Nu wil ik iets vragen over dat Joe Dispenza gedoe.

(dugdeep) Zijn de genezingen in Dispenza's film waar zoals ze worden voorgesteld?

A: Niet zoals voorgesteld.

V: (L) Wat bedoelen jullie met dat ze niet waar zijn zoals ze worden voorgesteld?

A: De redenen en mechanismen zijn gebaseerd op slechte wetenschap en veronderstellingen.

V: (L) Dus was onze discussie over dat het dichter bij sommige dingen komt die achter deze genezingen plaatsvinden, dan wat HIJ beweert?

A: Ja.

V: (dugdeep) Oké. Zijn Dispenza's meditaties zoals ze zijn veilig om te beoefenen?

A: Niet bijzonder.

V: (dugdeep) Is er een soort STS-geknoei mee gemoeid?

A: Inderdaad. Vergelijkbaar met psychische chirurgie. [psychic surgery]

V: (L) En de C's hadden al iets te zeggen over psychische chirurgie. Herinnert iemand zich dat? Nee? Nou, dan moeten we het opzoeken.

(whitecoast) Ik herinner me dat ze zeiden “koste wat het kost vermijden."

V: (L) De kwestie van de pijnappelklier hebben we al besproken, maar...

(dugdeep) ...hij zegt dat de mediteerder zich de-identificeert met de materiële werkelijkheid.

A: Ja!

V: (L) Dus jullie zeggen dat, omdat het zoiets was als waar ik het over had, “de-identificeert” zoals bij een “dissociatieve identiteitsstoornis”? [Gelach]

A: Ja.

V: (dugdeep) De gemaakte veranderingen sijpelen dan door naar de materiële werkelijkheid. Klopt deze beoordeling?

A: Nee.

V: (L) Oké. [Leest de vraag van Keit.] Mensen kregen een soort mysterieuze ziekte in New Brunswick, Canada.

(Gaby) Een Zombie-ziekte.

(Andromeda) Ik herinner me dat ik er een paar jaar geleden over gelezen heb.

(L) Kunnen jullie ons iets vertellen over de zombie-ziekte?

A: Microbiële overdracht van gemanipuleerd genoom. Biowapen. Kan door teken worden overgebracht.

V: (Joe) Blijf uit de tuin.

(L) Nou, en ze hebben geen remedie, toch? Ik zie hier niets staan over een remedie.

(Joe) Nee, niet heel veel mensen hadden het.

(Andromeda) Waren er ook niet wat dieren? Dieren en mensen. Ik weet het niet meer precies.

(Gaby) Misschien wat herten.

(Joe) Ja, herten.

A: Ja.

V: (L) Er was geen mysterieuze ziekte, ze...

(Joe) Ze testen gewoon af en toe een biowapen, met een beperkte verspreiding.

(L) Ja, ik denk ook zoiets.

(Hyperdimensional Ape op de substack van het Cassiopaean Experiment) Waarom zou het verwijderen van een implantaat de dood veroorzaken?

A: Niet alle implantaten, alleen die verbonden zijn met een directe orgaanfunctie. De meeste implantaten zijn dat.

V: (L) Als jullie orgaanfunctie zeggen, welke organen bedoelen jullie dan in het bijzonder?

A: Voornamelijk hersenen.

V: (Hyperdimensional Ape op de substack van het Cassiopaean Experiment) Ik dacht altijd dat de ontvoeringen op een veel grotere schaal plaatsvonden, maar slechts 2% en mensen van de sessies zitten ertussen en worden van jongs af aan ontvoerd...

(L) Oké, dit is dus een heel slecht geformuleerde vraag. Laat ik beginnen met slechts 2%.

A: 2% van de bevolking is een groot aantal.

V: (L) Bedoelen jullie de wereldbevolking?

A: Ja.

V: (L) Dus 2% van 8 miljard is hoeveel? Oké, wiskundigen, pak jullie rekenmachines.

(IrjO) 160 miljoen.

(L) Dat zijn veel mensen. Het is veel activiteit.

(Joe) Zoals de hele bevolking van een groot land als Rusland.

(L) Ja! Als de hele bevolking van Rusland. De VS heeft 300 en nog wat miljoen. Dus het zou ongeveer de helft van de bevolking van de VS zijn.

(Niall) Of een derde! We weten niet hoeveel inwoners de VS heeft. [Gelach]

(Andromeda) Oh ja, goed punt.

(L) En ik denk dat het geconcentreerd is in sommige gebieden, en vooral in de VS, omdat de VS er toestemming voor heeft gegeven, toch? Dus het zou om veel mensen in de VS gaan. Dat zijn veel mensen! Oké.

(Hyperdimensional Ape op de substack van het Cassiopaean Experiment) ...Ontvoerd vanaf jonge leeftijd. Waarom worden ze ontvoerd vanaf zo'n jonge leeftijd?

(Joe) Wie stelt die vraag? Dat is een super basisvraag. Heeft die persoon de sessies niet gelezen?

(Chu) Het is een lezer op Substack.

(Joe) Beantwoord jij die vragen maar, Approaching Infinity.

(L) Ja, beantwoord die vragen, Approaching Infinity. “En mensen die affiniteit hebben met dit gedoe.” Nou, dat is vrij duidelijk. Dit zijn allemaal basisvragen. Oké, dat was dat.

(irjO) Wat is het verband tussen de zogenaamde Illuminati en de Rothschild familie? Omdat Laura zich op het forum afvroeg of de Rothschilds eigenlijk wel 'Illuminati' zijn.

A: Stromannen en afleidingsmanoeuvres.

V: (L) Kennen of hebben de Rothschilds enige interactie met personen uit de Illuminati-families?

A: Ja.

V: (Andromeda) Bewust?

A: Ja.

V: (Niall) Willen ze Illuminati zijn, maar mogen ze er niet bij?

A: Ja.

V: (irjO) Mag ik daar een vervolgvraag over stellen? Geldt hetzelfde voor de andere families, zoals de Rockefellers en de familie Soros en zo?

A: Ja.

V: (L) Ze zijn stromannen en afleidingsmanoeuvres.

(Niall) Daarom kennen we hen.

V: (L) Werden ze door de Illuminati in het leven geroepen om als stromannen en afleidingsmanoeuvres te fungeren?

A: Ja.

V: (L) Om de aandacht van de echte Illuminati af te schermen?

A: Ja.

V: (L) Nou, dus ik denk dat het waarschijnlijk vrij nutteloos is om naar namen te vragen?

A: Ja. [Gelach]

V: (Niall) Maar als we wat namen noemen, kunnen we dan een ja of nee krijgen?

A: Schending!

V: (L) Dat zou een schending zijn. Oké.

(Ryan) Ik vroeg me af... Zijn sommige Illuminati geregistreerde mensen binnen regeringen? Hebben ze officiële geboorteakten of iets dergelijks? Of zijn ze volledig buiten het systeem, bij wijze van spreken?

A: Varieert.

V: (L) Wat bedoelen jullie met ‘varieert?’

(Chu) Sommigen wel, anderen niet.

(Niall) Ze stappen d’r in en d’r uit als dat nodig is.

(L) Ik wed dat ze allerlei soorten gegevens over zichzelf kunnen vastleggen en kunnen verdwijnen als ze dat willen.

A: Ja.

V: (Joe) Of ze aanmaken.

(L) Of valse gegevens aanmaken.

A: Ja.

V: (Niall) Zoals Brigitte Macron. [Gelach]

(L) Ik denk niet dat zij een Illuminati is.

(Niall) Nee, maar ze komt misschien van een plek die... Nou, nee, te veel veronderstellingen.

(L) Oké. Nu willen we wat vragen over die zogenaamde nanobots die in de Pfizer-vaccins te zien zijn als ze worden geïncubeerd in gedestilleerd water gedurende verschillende dagen van... Oké, wat zijn dat voor dingen?

A: Antennes voor toekomstig gebruik.

V: (Joe) En zijn ze gecodeerd in het mRNA in de injectie om die dingen in lichamen te produceren?

A: Ja.

V: (Joe) Dus we hebben het hier over super, super high tech.

(L) Als jullie 'toekomst' zeggen, hoeveel toekomst bedoelen jullie dan?

A: Toekomst vanaf het moment van injectie.

V: (L) Dus sommige nanobots zouden nu kunnen doen wat ze ook maar doen, omdat zoveel mensen die injecties hebben gehad. Ja?

A: Ja.

V: (L) En zijn sommige toepassingen waar ze voor worden gebruikt kankers, ziektes of aandoeningen?

A: Sommige, ja.

V: (Joe) Er was een ander onderzoeksdocument waarin werd beweerd dat dit soort nanotech in tandheelkundige verdovingen werd gebruikt. Ik neem aan dat het in sommige gevallen in tandheelkundige verdoving werd aangetroffen. Is dat waar?

A: Ja.

V: (Joe) Gebeurde dat op grote schaal?

A: Nee. Experimenteel. Jullie moeten je ervan bewust zijn dat de omvang van dit soort experimenten veel meer is dan wijdverspreid dan jullie je kunnen voorstellen. Corrigeer de fout in de transmissie alsjeblieft.

V: (Joe) “is veel wijder verspreid dan jullie je kunnen voorstellen.” Is dat wat jullie bedoelden te zeggen?

A: Ja.

V: (Joe) En wat dat betreft, hebben we het hier ook over voedsel?

A: Ja.

V: (Joe) In het water?

A: Ja.

V: (Joe) Maar dit is allemaal experimenteel, toch?

A: Ja.

V: (Joe) Dus er wordt op grote schaal geëxperimenteerd, maar het wordt niet op grote schaal toegepast.

(L) Juist.

A: Ja.

V: (Joe) Oké, dus moeten we niet meer naar de tandarts gaan?

A: Nee!

V: (Andromeda) Gaby had gelijk! [gelach]

(Joe) Gaby raadde ons laatst een tandartsbehandeling zonder verdoving aan.

(Niall) Accepteer gewoon de pijn! [Gelach]

A: Het menselijk lichaam heeft verdedigingsmechanismen die kunnen worden versterkt met fysiologische en psychologische middelen.

V: (L) Dus met andere woorden, we kunnen eigenlijk...

(Chu) ...het tegengaan.

(L) Als we toch gezond en zo zijn, kunnen we macrofagen die dingen dan laten opeten?

A: Komt dicht in de buurt.

V: (Joe) In de studie waarin een van die nano-objecten of nanobots in een verdovingsmiddel werd gebruikt, werd nicotine gebruikt en men constateerde dat de nicotine ze vernietigde. Was dat waar?

A: Ja. We hebben vaak gewezen op de voordelen van nicotine. Waarom denken jullie dat er zo'n gecoördineerde campagne was om het gebruik ervan uit te roeien?

V: (Joe) Hoe doet nicotine dat? Wat is er zo bijzonder aan nicotine?

A: Hoe werkt mentale blokkering?

V: (L) Mentale blokkering is een bepaalde houding van de geest, en wat dan ook. En...

(Joe) …informatie.

A: Produceert acetylcholine

V: (Joe) Dus produceert nicotine acetylcholine, of produceert mentale blokkering dat?

(L) Mentale blokkering produceert acetylcholine?

A: Ja.

V: (Joe) Dus we moeten vragen hoe acetylcholine...

(L) Nou, we weten dat nicotine de productie van acetylcholine in de hersenen verhoogt.

(Joe) Chemisch gezien lijkt het erg op de structuur van acetylcholine.

A: Ja.

V: (Joe) Dus dan luidt de vraag hoe acetylcholine fysieke objecten kan vernietigen, zoals nanobots, in die zin? Het is informatie?

A: Ja.

V: (Joe) Dus het werkt op dat niveau.

(Gaby) Dus nanobots werken als anticholinergica, zoals met verlammende effecten...

(L) Ja. Goed. Zijn we klaar met dat onderwerp?

(Joe) Heb je gehoord dat 23andMe wordt verkocht?

(Allen) Ja.

(Joe) Vormt het feit dat we ons speeksel hebben ingeleverd aan bedrijven als 23andMe een risico voor ons, van welke kant dan ook?

A: Nee.

V: (Joe) Goed. Ik wilde mijn account opheffen en hen opdragen mijn speeksel te vernietigen.

(L) Nou, we kunnen ze schrijven en vragen om onze monsters te vernietigen, en om alle gegevens te vernietigen.

(Andromeda) Dat maakt onze gegevens juist verdacht. Ze zullen ons op een speciale lijst zetten. [Gelach]

(Scottie) Ze gaan het toch niet wissen omdat niemand ooit nog data wist.

(Andromeda) Ze zeggen zoiets van, “Dank je wel dat je jezelf in de kijker hebt gezet!”

(L) Ja, misschien moeten we maar gewoon niets zeggen. Ik bedoel, zij hebben zoveel miljoenen monsters, de onze kunnen in de chaos verloren gaan.

(Niall) Had Trumps meest recente mogelijke moordenaar hulp, of was het gewoon een Oekraïense gek?

A: Ja.

V: (L) Hij had hulp.

(Niall) Ik weet het.

(Joe) In de zin van informatie?

A: Ja.

V: (Niall) Dus ze gaan er nog steeds voor. Ze willen hem nog steeds uitschakelen, maar ze worden tegengehouden.

A: Ze proberen het terwijl ze onschuldig proberen te lijken. Die schendingen van de vrije wil zijn lastig op deze schaal.

V: (Joe) Ja, zeker. En als je zoiets doet en je probeert het onschuldig te laten lijken, dan beperkt dat echt je effectiviteit.

(L) Oké. Ik ben moe. Hebben we iets dat absoluut dringend is?

(Joe) Oh, er is onderzoek dat aantoont dat ivermectine een gif kan zijn, specifiek voor de voortplanting.

(L) Is dat waar, Gaby?

(Gaby) Volgens mij niet. Ik denk dat er ergere dingen zijn voor de reproductieve gezondheid dan ivermectine.

(L) Kan het giftig zijn voor de voortplanting?

A: In hoge doses.

V: (Joe) Dus het was waarschijnlijk gewoon een poging om ivermectine zwart te maken. Dat doen ze toch altijd.

(L) Zoals ze te weinig van iets geven om een proef uit te voeren en zeggen dat het niet werkt, of ze geven te veel en voeren een proef uit en zeggen dan dat het iedereen doodt.

(Joe) We gaven een muis twee kilo ivermectine en ...

(L) Oké. Als er iets is wat we moeten vragen of hadden moeten vragen wat we niet hebben gevraagd dat essentieel is voor ons welzijn of wat dan ook, beschouw het dan als gevraagd.

A: Niet nu! Jullie hebben genoeg voor nu. Er komen explosieve onthullingen en gebeurtenissen aan! Tot ziens.

V: (Joe) Nou, er zijn overal explosieve gebeurtenissen geweest.

(Niall) Israel wordt…

(L) Ja, ik weet niet of het allemaal nog gekker kan worden dan het al is. Dat moet ik niet zeggen! Sorry, ik neem het terug! [Gelach] Het kan altijd nog gekker. Hebben jullie allemaal het gevoel dat we nu in een wel hele rare realiteit leven? Ik bedoel, dat dingen zich in een enorme transitie bevinden, dat er etherische dingen gebeuren en zich manifesteren en dat mensen nog niet erkennen dat dat hetgeen is wat ze zien? En dat mensen het ontkennen? Het is het meest krankzinnige dat ik ooit heb meegemaakt!

(Andromeda) En mensen die overal in verschillende realiteiten leven.

(L) Ja. Hebben jullie allemaal dat gevoel? Ben ik niet de enige?

[Veel aanwezigen steken hun hand op.]

(Joe) Ik kreeg een meme van die man die in zijn woonkamer zit, en de woonkamer staat in brand. En hij zegt, “dit is normaal.”

(Niall) Dit is prima.

(Joe) Dit is prima. Het is alsof de wereld letterlijk ontploft en in brand staat en psychopaten gaan uit hun dak en het grootste deel van de wereld lijkt het allemaal prima te vinden!

(L) Het kwaad is zo flagrant en zo zichtbaar aanwezig voor iedereen...

(Andromeda) Met fotografisch bewijs.

(L) Ja! Echt gestoord.

EINDE VAN DE SESSIE
 
Back
Top Bottom