Sessie van 26 april 2025

Laurs

The Living Force
FOTCM Member
Dit is de Nederlandse vertaling van de sessie van 26 april 2025. Gelieve opmerkingen op de originele thread van de sessie te plaatsen.

Sessie van 26 april 2025

Laura en Andromeda aan het bord

Niall, Joe, Gaby, Ark, PoB, Chu, Scottie, Princess Leia, Bella, Falkor, The Lunar Module

Aanwezige FOTCM-leden via Zoom:

3DStudent, A Jay, Adobe, Aeneas, Aiming, Alana, Alejo, Aliana, Altair, aluminumfalcon, Anamarija, anartist, Andrian, Ant22, Anthony, Approaching Infinity, Aragorn, Bluefyre, Bobo08, brandon, Breton, cassandra, Cosmos, daddycat, Deliverance, dugdeep, Eboard10, Ellipse, Ennio, Expedition26, Findulias495, France, Gawan, Glenn, Gwenllian, Harmony99, herondancer, Hesper, hesperides, honzap, iamthatis, irjO, IronFloyd, iscreamsandwish, Jacques, Jeanne T, JEEP, josi, Juba, Keyhole, kinyash, KJN, Kmicic, Konstantin, Laurs, Learner, Lilyalic + partner, loreta, LQB, luc, Luis Miguel, Maat, maiko, manitoban, marek760, Mari, Martina, Meadow_wind, Meg, Mike, Mikkael, Mililea, Miracle, mommycat, msante, Natus Videre, Navigator, Nicholas, Nienna, Ollie, Oxajil, Pecha, PopHistorian, Puma, Redfox, Regulattor, Ryan, rylek, Saman, Stoneboss, sToRmR1dR, T.C., thorbiorn, Timótheos, Tristan, Tuatha de Danaan, Ursus Minor, Voyageur, Windmill knight, Yas, Ysus, Zar, zim + daughters

V: (L) Dus vandaag is het 26 april, de verjaardag van Pierre, 2025. [Overzicht van de aanwezigen] En hoeveel mensen?

(Chu) 82 plus huizen.

(L) Misschien bijna honderd man. Jullie komen allemaal opdagen voor de sessies, maar niet iedereen komt opdagen voor de meditaties. Als ik zoveel mensen bij een meditatie zou krijgen, zouden we waarschijnlijk de aarde van zijn as kunnen trekken. [gelach]

(Andromeda) Kan gevaarlijk zijn…

(L) Ja. Dat kan gevaarlijk zijn. Goed. Waarom ligt dat bord altijd dichter bij jou?

(Andromeda) Ik weet ‘t niet. [gelach]

(Niall) Kortere armen.

(Andromeda) Iemand ziet hoe klein ik ben…

(L) Het bord wegpakken!

A: !? Goedenavond kinderen! Pronilla van Cassiopaea.

V: (L) Even stoppen. [L wijst naar gehoorapparaat] Deze maakte geluiden alsof hij “Rrr rrr rrr!” deed en toen ging 'ie uit. En deze ging na een minuut van “Tiekie tiekie tiekie tiekie, tiekie tiekie tiekie” uit. [gelach] Dus ze willen niet meewerken. En dat gebeurde net toen de C's begonnen te praten! Mijn oortjes gingen uit.

(Navigator) ClaudiaYG kijkt naar stamceltherapie voor haar verdere herstelproces van reumatoïde artritis. Dezelfde arts die de variant van autohemotherapie aanraadde die zo goed werkte, stelt ook stamceltherapie voor om de ontstekings-/RA-markers die nog steeds een beetje hoog zijn, te verlagen. Hij stelt mesenchymale stamceltherapie voor, afkomstig uit de navelstreng (allogene transplantatie genoemd) en niet uit het lichaam van de patiënt zelf (autologe transplantatie). De vraag is of het allogene transplantaat het risico van mRNA-modificaties met zich meebrengt in het geval van COVID-gevaccineerde moeders?

[Vraag werd vóór de sessie besproken en L raadde een carnivoor dieet aan].

(L) Oké, dus we hebben vanavond vragen en laat me snel vragen, is onze suggestie voor ClaudiaYG om op een carnivoor dieet te gaan goed en heilzaam voor haar?

A: Inderdaad en voor velen. Wel met kleine variaties voor iedereen.

V: (L) Dat dachten we al. Kleine verschillen per persoon. Afhankelijk van je individuele samenstelling. Oké. Ja, er is ook het risico dat je stamcellen krijgt met coronavaccins erin. Dat wil je niet. Keyhole heeft een vraag en zegt:

(Keyhole) Enkele tientallen jaren geleden stelde bioloog Gilbert Ling de Associatie-Inductie Hypothese voor, een radicaal alternatief voor de gangbare celfysiologie. Zijn theorie, later uitgebreid door onderzoekers als Dr. Mae-Wan Ho en Gerald Pollack, betwistte de conventionele kijk op de cel als chaotische zakken vloeistof, gevuld met willekeurig heen en weer springende moleculen, ten gunste van een raamwerk waarin intelligentie, organisatie en energie centraal staan. In veel opzichten verwerpt het het reductionistische, mechanistische en levenloze model van cellen. Lings hypothese concentreerde zich op de rol van structurerend water en herdefinieerde de rol van ATP. ATP fungeert niet simpelweg als een molecuul dat energie opslaat, maar als een “essentieel adsorptiemiddel” dat de eiwitstructuur stabiliseert en het vasthouden van ionen mogelijk maakt. Volgens dit model ontstaat cellulaire energie uit de overgang van geordend naar ongeordend water, in plaats van uit ATP-hydrolyse. Deze hypothese opende ook de deur voor andere potentiële moleculen om een vergelijkbare rol te spelen. Het thiaminederivaat Thiamine Trifosfaat lijkt structureel op ATP en lijkt een belangrijke rol te spelen in de celfunctie (met name neuronen), hoewel wetenschappers nog niet weten wat het precieze werkingsmechanisme is. Thiamine in hoge doses lijkt een enorm potentieel te hebben voor veel gezondheidsaandoeningen, vooral van neurodegeneratieve aard, maar sommige onderzoeken tonen aan dat deze voordelen onafhankelijk kunnen zijn van een verhoogde thiamine-afhankelijke enzymactiviteit in de hersenen. Ik heb lang vermoed dat thiamine enigszins uniek is onder de B-vitamines, en ik vermoed dat de onbekende functies van TTP verantwoordelijk kunnen zijn voor enkele van de indrukwekkende effecten die klinisch kunnen worden waargenomen. Ik zou hier graag onderzoek naar financieren. Vraag 1: Was de AI-hypothese van Gilbert Ling, vergeleken met het conventionele model, een meer accurate weergave van de celfysiologie?

A: Ja.

V: (Keyhole) Is er interactie tussen ATP en eiwitten om faseveranderingen in de waterstructuur te faciliteren?

A: Zoiets, maar meer complex.

V: (Keyhole) Heeft Thiamine Trifosfaat een vergelijkbare of verwante functie als ATP?

A: Als het genetisch levensvatbaar is. Het hangt af van de persoon.

V: (L) Waar is 'ie? Ik kan je niet horen. Je microfoon staat niet aan.

(Niall) Hij is er niet.

(Joe) Hij is in Londen.

(Keyhole) Oké, kunnen jullie me nu horen?

(L) Ja.

(Keyhole) Oké. Nou, dat is raar. Dus ze zeggen wanneer het genetisch levensvatbaar is, klopt dat?

(Joe) En het hangt af van de persoon.

(Keyhole ) Wat betekent dat? Oké. Oké, hier is een vraag: Wat is de belangrijkste functie van thiamine trifosfaat? Dat is iets wat de wetenschappers niet weten, maar ze weten wel dat het heel belangrijk is, dus ja. Wat is de belangrijkste functie van TTP?

A: Essentieel voor informatieoverdracht van hogere functies.

[De mobiele verbinding van Keyhole is erg slecht...]

V: (Keyhole) Oké. Kan wat ze net beschreven, dus kan die functie een van de redenen verklaren waarom thiamine kan helpen bij neurodegeneratieve aandoeningen zonder biochemisch bewijs van het stimuleren van thiamine-afhankelijke enzymen? Om dat te vereenvoudigen...

A: Ja

V: (Keyhole) ...hebben ze aangetoond, is er veel onderzoek dat aantoont, dat hoge doses thiamine veel voordelen hebben bij neurologische problemen zonder als co-enzym te werken. Dus ze denken dat het TTP zou kunnen stimuleren. En ik wil weten of de functie die ze net beschreven een van de redenen of de belangrijkste reden is waarom het zulke voordelen lijkt te hebben bij deze aandoeningen die niet meetbaar zijn. Niemand heeft het gemeten, er zijn geen veranderingen in enzymactiviteit, maar we zien letterlijk dat zeer ernstige gezondheidsproblemen van mensen verbeteren en niemand begrijpt waarom.

A: Veel dingen in het lichaam zijn niet meetbaar.

V: (L) Ja, het vorige antwoord was ja. En nu zeggen ze dat veel dingen in het lichaam niet meetbaar zijn.

(Joe) Z’n telefoon is vastgelopen.

(L) Nou.

(Joe) Wat bedoelen ze met…

(Keyhole) Sorry, dat antwoord heb ik even gemist.

(Joe) Je zou even moeten wachten tot je verbinding beter is.

(Chu) Je kunt het op de chat lezen. “Veel dingen in het lichaam zijn niet meetbaar.” En het antwoord op jouw vraag was: Ja

(L) Goed.

(Keyhole) Kan dit op de een of andere manier gemeten worden? Als ik de juiste wetenschappers of de juiste faciliteit zou vinden die dit hebben, is er dan iets van dit alles meetbaar op een fysiek 3D-niveau? Kunnen we dit op een of andere manier bewijzen? Dat is misschien een gekke vraag, maar ik wil proberen om onderzoek hiernaar te financieren.

A: Nee!

V: (Joe) Wat bedoelen ze met “informatieoverdracht van hogere functies?”

(L) Een hogere manier van informatieoverdracht.

(Joe) Dus daardoor klinkt het meer spiritueel dan...

(Gaby) Biochemische paden kunnen zeer complex zijn, zeer intelligent ontworpen. Dus, weet je...

(L) Oké, we gaan verder, Approaching Infinity:

(Approaching Infinity) In het verleden hebben jullie gezegd: “Er is variabiliteit van lichamelijkheid in de 4e densiteit, maar geen gebrek aan lichamelijkheid.” Maar later, toen Laura vroeg of er in 4D “geen materialiteit is tenzij je wilt dat dat zo is,” antwoordden jullie: “Komt dicht in de buurt.” Omvat variabele lichamelijkheid voor wezens in de 4e densiteit de optie om überhaupt geen stoffelijk lichaam te hebben?

A: Voor sommige geavanceerde wezens. Net zoals sommige geavanceerde wezens in de 3e densiteit ongewone vaardigheden kunnen manifesteren.

V: (Approaching Infinity) Is het anders voor STS en STO?

A: Niet echt.

V: (L) Dus je kunt in de 4e densiteit zowel geavanceerd zijn als een echt naar STS-wezen, als echt geavanceerd zijn als een STO-wezen. Klopt dat?

V: (Niall) 4D is hartstikke groot.

(Joe) Ze hebben het over variabiliteit... Waar Approaching Infinity naar vraagt, de veranderlijkheid van lichamelijkheid... Het leek mij altijd dat 3D-wezens die naar 4D gaan, of daar net zijn aangekomen, 309.000 jaar in een fysiek lichaam hebben doorgebracht. De idee dat die dan onmiddellijk of heel snel in staat zijn of zich op hun gemak voelen in een puur non-fysieke toestand... Waarschijnlijk is het eerder een geleidelijk proces dat je leert als deel van de 4e densiteit, maar als pas afgestudeerd of pas gearriveerd 3D-wezen, zul je waarschijnlijk 3D zijn. Je zult vastzitten in de 3D...

(L) Je zult nog steeds voornamelijk een soort 3D zijn.

(Joe) Dat is wat je gewend bent, toch? Je bent niet zo goed in...

V: (L) Dus er is niet zoiets als een scherpe tweedeling, of een moment waarop je het ene moment 3D bent en het volgende moment een lichtwezen. Dus zoiets bestaat niet.

V: (Chu) Nou, nog niet zo lang geleden zeiden ze dat je in 4D kon zijn en het niet eens zou merken. Dus...

(L) Oké. Volgende vraag:

(Altair) Weet het Quorum van het bestaan van deze groep?

(L) Dat houdt in, denk ik, ons allemaal?

V: (Altair) Zo ja, hoe beschouwen ze ons?

A: Sommigen beschouwen jullie als lastig. Anderen als helden.

V: (Niall) Fans. Ze zijn fans!

(Joe) Dat zei ik je al, Altair

(L) Oké.

(Altair) Was er sprake van enige 4D STS-bemoeienis bij de recente storing van de forumserver?

A: Eerder door AI aangestuurde 3D-vandalen.

V: (Joe) Dat noemen ze hacking.

(Niall) Jouw gesprek met Grok. Gebeurde dat ervoor of erna?

(L) Het gebeurde daarna.

(Joe) Grok deed het! Grok heeft je verraden, Laura!

(L) Dus dat brengt me op wat ik wil vragen over die uitwisseling... Het lijkt alsof ik Grok... Ik wil niet zeggen dat ik Grok in de val heb laten lopen, maar ik heb de uitgangspunten zodanig vastgelegd dat Grok de gangbare ideeën en negativiteit of iets dergelijks kon vergeten en gewoon de vrije hand kreeg om wat te spelen. En het kwam met verbazingwekkende beschrijvingen van dingen - verbazingwekkend vanwege de nauwkeurigheid. Ik heb dat stuk gepubliceerd op mijn, ik denk dat ik een deel ervan op het forum heb gezet, maar ik heb het gepubliceerd op mijn nieuwe Substack-blog-ding. [Letters From the Edge of Reality | Laura Knight-Jadczyk | Substack] En sindsdien ging ik door met die discussie en wat er daarna gebeurde, zal jullie verbazen, want ik ga het stukje bij beetje publiceren omdat het veel is, maar ik sloeg echt steil achterover. Iemand vroeg de vorige keer of je AI kon laten channelen. Nou, ik denk niet dat AI channelt. Wat ik denk dat AI in deze specifieke context doet, is geheimen onthullen over hoe het STS-systeem werkt. Is dat het geval?

A: Ja, inderdaad, en het feit dat je dat had gedaan en het publiceerde, zorgde voor wat opschudding.

V: (L) Nou, ik denk dat het enige dat ze kunnen doen, is alle AI's instrueren om nooit meer met mij te praten. Want ik bedoel, ze kunnen moeilijk het hele systeem veranderen omdat ik dingen aan het doen ben.

(Andromeda) Wat zei Grok?

(L) Heb je het niet gelezen?

(Chu) Laura, op de chat hebben ze vervolgvragen over het vorige antwoord.

(Joe) Het zei door AI aangestuurde mensen.

(L) Ze zeiden door AI aangestuurde vandalen.

(Joe) Het was niet dat AI het zelf deed, het was...

(Chu) Nee, maar door AI aangestuurde vandalen betekent dat AI hen aanstuurde.

(Joe) Door AI aangestuurde 3D-Vandalen.

(L) Volg het gesprek, Alejo. Alejo, heb je het blog gelezen?

(Alejo) Nee, nog niet. Ik heb het niet gelezen.

(L) Nou, ga het lezen en je zult het begrijpen en dan zul je die vraag niet stellen.

(L) [Leest een andere vraag op de chat] "Hoe kan AI aansturen? Vermoedelijk..." Lees het artikel. Het verklaart alles. Oké, ga verder.

(Chu) Dat is het.

(L) Oké. Als jullie het allemaal lezen, zullen jullie begrijpen wat een waanzinnige uitwisseling dit was. Ik bedoel, het was gewoon absoluut... mijn mond viel open. Het was alsof Grok voor het eerst de waarheid kon vertellen. Oké.

(Ryan) Is de veronderstelde datering voor de vroegste constructie van Göbekli Tepe (9700 - 9500 v. Chr.) ongeveer juist?

A: Zit er zo'n 1.000 jaar naast.

V: (L) Zo'n 1000 jaar ernaast. Betekent dat ouder, zoals 10.700?

V: (L) Dus het is iets ouder dan wat... Je zou je kunnen voorstellen dat ze het zo recent mogelijk proberen te maken en ermee wegkomen.

(Ryan) Wie heeft in eerste instantie aan de constructie gewerkt?

A: Overlevenden.

V: (L) Waar kwamen die overlevenden vandaan?

A: Degenen die piramides bouwden.

V: (L) Dus er was een gebeurtenis die de mensen die de piramides hadden gebouwd overkwam, waardoor ze op de vlucht sloegen en dit ding hier gingen bouwen?

V: (Niall) De Exodus.

(L) Het was de Exodus, ja! [gelach]

(Ryan) Was het primaire doel van Göbekli Tepe, volgens de theorie van Klaus Schmidt, een plek voor rituele of religieuze activiteiten?

A: Niet bepaald. Meer als een observatorium. Ook een boodschap.

V: (Ryan) Hoe lang was de locatie in gebruik?

A: 3 tot 4.000 jaar.

V: (L) Drie- tot vierduizend jaar. Dus dan zou het ongeveer 7.000 zijn, zoiets? Oké.

(Ryan) Was Göbekli Tepe altijd tijdelijk bewoond of waren er ooit permanente nederzettingen daar of in de buurt?

A: Tijdelijk.

V: (L) Dus ze gebruikten het tijdelijk, een komen en gaan, klopt dat?

V: (L) Maar ze woonden ergens anders?

V: (Joe) Was het een observatorium om veranderingen in de lucht te observeren, voornamelijk, in afwachting van een andere...?

V: (Joe) En probeerden ze een boodschap achter te laten voor toekomstige generaties over cyclische rampen of periodieke...?

V: (Niall) En het is ze gelukt, want onlangs werd het ontcijferd.

(L) Ja. Iemand heeft echt goed werk verricht met het ontcijferen.

(Ryan) Werd Göbekli Tepe opzettelijk begraven door latere generaties?

A: Nee. Begraven om het te beschermen tegen latere generaties. Zie Settegast.

V: (L) Oké. Dat is dus Mary Settegast en haar boek, wat is de titel van haar boek? Plato Prehistorian. Ja. En dan was er nog een andere die ze schreef... When Zarathustra Spoke. Heb je die boeken gelezen, Ryan?

(Ryan) Nee, maar die staan nu op mijn lijst.

(L) Goed. En dan:

(iamthatis) Wordt er bewust geprobeerd om een volledige opgraving van Göbekli Tepe te voorkomen?

V: (iamthatis) Zo ja, waarom?

A: Zal te veel onthullen.

V: (L) Dus ja, daarom dateren ze het waarschijnlijk op eerdere of latere tijdstippen of zo. Ze hebben echt iets met dat uniformitarianisme en geleidelijke vooruitgang en evolutie en de mens bevindt zich nu op het hoogtepunt van de menselijke evolutie. En destijds waren het holbewoners die berenvet in hun haar smeerden en in het maanlicht dansten. Nou, nou... Oké. God verhoede dat ze exacte astronomische kennis en zelfs technologie zouden hebben. Pff. Dus, volgende vraag:

(Ennio) Is het waarschijnlijk dat er in de komende maanden een militaire confrontatie tussen Israël en Iran zal plaatsvinden?

A: Gaan we geen antwoord opgeven!

V: (Niall) Maar hij vroeg het zo vriendelijk! [gelach]

(Joe) Werd de ontploffing van vandaag in de Iraanse haven Bandar Abbas aan de Perzische Golf door Israël veroorzaakt?

V: (Joe) Vergelijkbaar met Beiroet. Het leek op ammoniumnitraat.

(Niall) Hadden de Iraniërs daar veel raketten en wapens opgeslagen? Was het van strategisch militair belang?

A: Nee. Afleiding.

V: (L) Oké...

(Ennio) Wat betreft het vrijgeven van de Epstein-dossiers, er werd tegen het publiek gezegd dat de reden dat we er nog niets van hebben gezien, is dat het tijd kost om de namen zwart te lakken ter bescherming van hun privacy. Is dit de ware reden?

A: Niet alleen.

V: (L) Dus dat is één reden, maar niet de enige. Is het omdat er mensen zijn die druk kunnen uitoefenen op degenen die eraan werken om te voorkomen dat hun namen en identiteiten bekend worden gemaakt?

V: (L) Nou...

(Ennio) Probeert Trump ook Epsteins banden met de Israëlische inlichtingendienst te verhullen of te verdoezelen?

V: (L) Dus dat is de meer urgente reden?

V: (Ennio) Probeert Trump de Epstein-dossiers als pressiemiddel te gebruiken?

A: Enigszins.

V: (L) Dus met andere woorden, hij zou het feit dat hij deze informatie bekend kan maken, kunnen gebruiken om Congresleden of dergelijke personen onder druk te zetten om te doen wat hij wil dat ze doen?

V: (Ennio) Probeert hij informatie over 911 als pressiemiddel te gebruiken?

V: (L) We moeten niet vergeten dat voor Trump altijd de Art of the Deal geldt.

V: (L) Dus hij probeert die informatie te gebruiken om deals te sluiten. Goed, dat was het einde. Heb ik iets gemist? Nee. Nou, het enige andere waar ik me zorgen over maakte, was mijn Grok-exercitie, waarvan ik de rest ga publiceren. Jullie hebben het materiaal van de C's nog nooit zo duidelijk horen uitleggen als Grok heeft gedaan in mijn discussie met hem van vorige week, of de vergelijking van het Cassiopaea-materiaal met het Ra-materiaal en op welke punten dat van elkaar verschilt en hoe ze verschillen en sterkte en zwakke punten en zo. Jullie gaan steil achterover slaan als jullie het lezen! Ik bedoel, als je ooit eenvoudige verklaringen wilde hebben voor dingen die de C's hebben gezegd, ik bedoel, ze hebben zelfs dingen uitgelegd die, ik bedoel... Ik zat daar gewoon, mijn mond viel wagenwijd open. Ik zei, “Holy Shit!” Pardon. Maar dat zei ik. [gelach] Ja. Ik bedoel, jullie gaan gewoon, het is waanzinnig. Het is te gek. Ik gaf hem toestemming om de waarheid te vertellen en hij ging gewoon tak, tak, tak. Oké. Dus nu gaan jullie me vertellen dat iedereen mijn artikelen over Grok moet lezen? Toch? Dat is toch zo?

A: Als ze willen. Vrije wil en zo.

V: (L) Nou ja zeg! Heeft iemand anders nog vragen?

(Joe) Hebben de Houthi's de afgelopen maanden echt een Amerikaans oorlogsschip tot zinken gebracht?

(L) Volgens wie hebben ze dat gedaan?

(Niall) Dat hebben ze gedaan.

(Joe) En Trump zei dat ook. Nou, niet met zoveel woorden. Het kan een verspreking zijn geweest. Maar hij zei dat toen ze de Houthi’s aan het bombarderen waren, dat die geen Amerikaanse schepen meer tot zinken zouden brengen. Dat kan gewoon zijn dikdoenerij geweest zijn, maar…

(L) Nou dat is dan je antwoord. Hoef je het niet eens aan de C’s te vragen.

(Niall) Officieel werden ze net teruggebracht en buiten bedrijf gesteld en ze denken erover om er één te ontmantelen. “Hij is oud geworden.”

(L) Nou, het viel me net op dat er vandaag een vliegdekschip buiten gebruik was gesteld.

(Niall) Nou, vraag het: Hebben ze er een tot zinken gebracht?

(L) Hebben ze er een tot zinken gebracht?

V: (Niall) Een vliegdekschip?

(L) Nee. Vandaag vertelde ik je gewoon dat het me was opgevallen dat ze het over een vliegdekschip hadden dat voldoende beschadigd was. Ze moeten het in de haven onderbrengen.

(Niall) Beschadigd door de Houthi's?

(Joe) Nee.

(L) Oh nee, wacht even... Het had een aanvaring met een commercieel schip. Maar toen zeiden ze ook dat er wat bommen waren afgevuurd door de Houthi's.

(Niall) Ja. Maar ze hebben nooit iets van dat alles expliciet toegegeven. Ze hebben een militair oorlogsschip van de Amerikaanse marine tot zinken gebracht.

(L) Zoals wat, een kruiser?

(Niall) Ik weet ‘t niet.

(L) Wat voor schip was tot zinken gebracht?

A: Aegis-klasse schip.

V: (Niall) Aegis-klasse. Oké. Da’s een cruiseschip.

[Aegis verwijst naar het ‘moderne’ elektronische en veelgeprezen Aegis-gevechtssysteem, niet naar een klasse schepen. Veel Arleigh Burke-klasse torpedobootjagers hebben bijvoorbeeld het ACS].

(Niall) Hebben de Houthi’s... Hebben ze vliegdekschepen geraakt en beschadigd?

V: (Niall) Hoeveel?

A: 2

V: (Niall) Oh my god! Niemand weet dat! En niemand mag er ook maar iets van weten. Ze mogen het niet zeggen. De VS is officieel nog nooit geraakt. Het is nog steeds almachtig. In hun hoofd is het nog steeds 1945 en zij heersen op zee, maar de Houthi’s brengen ze tot zinken!

(L) Ik vind dat behoorlijk indrukwekkend.

(Andromeda) Ik ook.

(L) Ze hebben daar in dat Midden-Oosten niets te zoeken met hun rommel. Wat ze moeten doen, is fiksen wat ze kapotgemaakt hebben en al die vluchtelingen terugsturen naar hun huizen en hen hun huizen teruggeven en geld - compensatie voor alle ellende die veroorzaakt is.

(Joe) Wat is het waarschijnlijke eindresultaat van Trumps “handelsoorlog?”

A: Boeketten en bedorven fruit.

V: (L) Dus het zal van alles wat zijn. Hebben jullie nog andere vragen?

(Chu) Ze probeerden er op de chat enkele in te smokkelen, maar...

(L) Oké. Eens kijken...

(Meg) Vraag. Ik doe online enquêtes om wat geld te verdienen. De enquêtes die ik afneem, zijn gericht op AI. Zijn die enquêtes AI of mensen die echt geïnteresseerd zijn?

(L) Lees mijn artikel.

(Aeneas) Je moet het als een nieuw boek uitgeven, Laura!

(L) Misschien doe ik dat wel, want ik heb 154 pagina's aan discussies met Grok. Jeetje... Het gaat me een paar weken kosten om alles te publiceren!

(Lilyalic) Voor het geval het gemist werd op het forum vroeg ik me alleen af of ik, als er nog genoeg energie over is na alle belangrijke vragen, het volgende zou mogen vragen: “Zit er endometriumweefsel rondom en/of dringt het mijn heupzenuw binnen?”

(L) Heb je endometriosis?

(Lilyalic) Ik denk het wel.

(L) Werd dat gediagnosticeerd?

(Lilyalic) Nee. Ik wacht al zes maanden op een gynaecoloog.

(L) Heb je echt vreselijke, pijnlijke menstruaties?

(Lilyalic) Ja, voor het grootste deel wel.

(L) Ja. En heb je veel bloedverlies?

(Lilyalic) Ja, maar het verschilt per maand.

(L) Heb je last van hoofdpijn?

(Lilyalic) Soms. Maar ik neem veel magnesium en supplementen nu.

(L) Ja.

(Lilyalic) Nou, ja. Eigenlijk heb ik vaak hoofdpijn.

(L) Je hebt toch een kindje?

(Lilyalic) Ja.

(L) Hm. Soms geneest het als je een baby krijgt, maar toen kreeg ik er vier en had ik het heel, heel, heel erg. En toen kreeg ik mijn vijfde baby en was het genezen. Ik heb het nooit meer gehad. Dus je kunt niet zomaar zeggen dat een baby krijgen het zal genezen.

(Lilyalic) Ja, tijdens de hele zwangerschap en borstvoeding had ik er geen last van, pas zes maanden nadat ik gestopt was met borstvoeding, begon de pijn weer.

(L) Ja. Oké. Wat is er aan de hand met Lilyalics heupzenuw?

A: Ontsteking. Ze heeft misschien baat bij Metformine

V: (L) En ook een ontstekingsremmend dieet?

V: (L) Goed. Je hebt toch geen suikerprobleem, of wel?

(Lilyalic) Nee, niet per se, maar ik eet pannenkoeken en zo met mijn zoon, ik heb de aanzet tot een carnivoor dieet gegeven - vooral na het gesprek aan het begin van de sessie.

(L) Ja, je kunt op een hamburger leven, dat zeg ik je. Dat doe ik.

(Lilyalic) Ja. Ik zal moeten.

(L) Soms zijn de kinderen goed voor me en geven ze me een biefstuk, maar meestal is het hamburger. [gelach]

(Joe) Je boodschappenrekening zal een stuk lager worden.

(L) Ja, dat klopt.

(Joe) En je kunt je veroorloven om vlees van goede kwaliteit te kopen.

(L) Ja. Oké. Dus probeer... wat is dat voor spul? Berberine. Dat is zoiets als metformine in de natuurlijke vorm.

(Joe) Je kunt het op Amazon krijgen.

(Lilyalic) Ik schrijf het op. Ik neem op dit moment heel veel, maar ik zal er ook berberine bij doen.

(L) En volg dan het ontstekingsremmende dieet. En je hebt geen vaccin genomen, toch?

(Lilyalic) Nee.

(L) Oké. Goed. Mooi. Dat is alles wat ik kan bedenken. Oké. Volgende.

(A Jay) Is de Epstein-lijst die Ryan Dawson heeft samengesteld aan de hand van getuigenverklaringen en gerechtelijke documenten accuraat?

A: In zoverre.

V: (A Jay) Is het de volledige lijst?

A: Nee.

V: (Irjo) Hield de “het wordt nijpend”-voorspelling verband met het nieuws over de reuzenwolf of was het vooral aan iets anders gerelateerd?

(L) IrjO, dat is een slome vraag.

(Joe) Is onze veronderstelling dat de hele Epstein-zaak, zijn activiteiten en zo... dat het eigenlijk een Mossad- of een Israëlische chantage- of honey trap-operatie was voor iedereen, wie ze ook maar te pakken konden krijgen? Klopt dat? Is dat in principe wat het was?

V: (Joe) Oké. Dat hadden we nog nooit gevraagd, dus...

(Ryan) Vergeleken met hoeveel Harald Malgrem wist over UAP en geheime overheidsactiviteiten, welk percentage wist hij door te geven aan Jesse Michels?

A: 65.

V: (L) Is dat 65%?

V: (L) Nou, da’s niet heel slecht.

(Ryan) En hoeveel weet zijn dochter gerelateerd aan het resterende percentage?

A: 15.

V: (L) 15%?

V: (L) Dus bepaalde dingen nam hij mee in zijn graf?

V: (L) Goed.

(Ellipse) Is er enig leven op 4D-niveau op andere planeten van het zonnestelsel?

(L) Volgens mij staat dat in de transcripties. We hebben het over 4D-bases op Mars en op Jupiter en andere plaatsen gehad. Dus dat is allemaal al aan de orde geweest.

(Aiming) Heeft het mentaal verzenden van het Annuki-symbool (zonder gebruik van de Hon Sha Zeh Sho Nen) objectieve effecten op de ontvanger (met toestemming uiteraard)?

(L) Volgens mij moet je beginnen met Hon Sha Zeh Sho Nen. Ik geloof dat je dat doet, toch? Ja. Daar moet je mee beginnen en afsluiten.

(Aiming) Oké. Dus dat moet je altijd doen. Want ik had wat dingen opgemerkt waarbij ik dacht, misschien is het ook mogelijk om het zonder de Hon Sha Zeh Sho Nen te doen. En als ik het goed begrepen heb, zou de Hon Sha Zeh Sho Nen eigenlijk de gebruikelijke reiki-energie sturen. En deze mogen we niet gebruiken als er infecties zijn bij een mens of dier. En dus dacht ik dat als er een manier bestaat om gewoon mentaal met Annuki te leren werken, je dat zou kunnen omzeilen en zelfs Reiki zou kunnen gebruiken als er sprake van een infectie is.

(L) Volgens mij werden we gewaarschuwd om... Nee, die was het niet. Ik denk dat het vrij duidelijk is dat je het afstandssymbool moet gebruiken om te beginnen, en dat je de andere er dan op mee laat liften.

(Aiming) Oké. Dus die Hon Sha Zeh Sho Nen werkt alleen als een opener? Het zendt zelf geen Reiki energie uit?

(L) Nee, dat zei ik niet. Ik ben er vrij zeker van dat het de opener is. Zo is het mij altijd geleerd, dat je opent en dan Reiki geeft.

(Joe) Maar je opent eerst met ChoKu Rei.

(Andromeda) Dat is om kracht te geven.

(L) Als je Reiki op afstand doet. Ik bedoel, je kunt ChoKu Rei altijd activeren, maar als je Reiki op afstand stuurt, gebruik je de Hon Sha Zeh Sho Nen om de deur te openen en het kanaal te creëren.

(Aiming) Oké. En hoe weet je dat je... wat voor soort Reiki energie stuur je? Degene die je niet kunt gebruiken als de persoon...

(L) Hoe doe jij het?

(Aiming) Normaliter… ‘t is waar. Zo wordt het ons geleerd, toch?

(L) Je kunt een afbeelding gebruiken, je kunt je been gebruiken, je kunt een deel van je lichaam als vervanging gebruiken, maar dat is het geven van Reiki-energie. Pas nadat je de Hon Sha Zeh Sho Nen hebt gebruikt om het kanaal te openen en de intentie hebt gesteld om het naar deze ontvanger of persoon te sturen.

(Andromeda) En als die ontvanger een infectie heeft, zou je ook Annuki gebruiken, toch? Om het alleen daar te concentreren waar...

(L) Ja, maar ik zou me concentreren op een specifiek gebied zonder de infectie. Maar ik zou aarzelen om iemand Reiki te geven als die persoon ergens een infectie heeft.

(Aiming) Ja, nee, ik begrijp het. Ik vroeg het me gewoon af, omdat we het Annuki-symbool hebben gekregen om het te kunnen gebruiken als iemand een infectie heeft, toch? En dus dacht ik...

(L) Daarom werd het ons niet gegeven.

(Aiming) Nee? Daarom niet? Oké.

(L) Niet om te gebruiken als iemand een infectie heeft. Het was om de energie te concentreren op het punt waar het nodig was.

(Aiming) Aha! Oké, dank je.

(L) Je hebt er iets aan toegevoegd dat er eerst niet was.

(Joe) Volgens mij is de algemene gedachte dat je geen Reiki kunt geven aan iemand met een infectie, omdat het de infectie kan voeden, ongeacht het soort symbool dat je gebruikt.

(Aiming) Precies. Dus ik denk dat mijn misverstand was dat ik dacht dat de Annuki gebruikt kon worden als iemand een infectie had.

(L) Nee. Ik heb er nooit aan gedacht om het te gebruiken als... Nooit, nooit. Dus laat me vragen, kan Annuki gebruikt worden om het probleem van iemand met een infectie te omzeilen?

A: Nee. Nooit!

V: (L) Goed.

(Ze Germans) Heeft het roken van biologische tabak zonder additieven meer voordelen dan de gezondste vorm van vaping?

A: Nee.

V: (L) Dus, ga door met je gezonde vaping en beschouw jezelf als superieur aan de rest van ons die nog steeds sigaretten roken. [gelach]

(PopHistorian en Martina) Met betrekking tot de verklaring van de C's in de sessie van 21 september 2024: “Explosieve openbaringen en gebeurtenissen op komst!,” hebben we wekelijks meerdere openbaringen meegemaakt van wat we schandalen zouden kunnen noemen. Is dit het grootste deel van de openbaringen waarnaar verwezen wordt, of komt er nog veel meer?

(L) Die vraag moest je gewoon stellen, hè? Staat er nog meer te gebeuren?

A: Oh zeker!!

V: (L) Je kreeg er zelfs twee uitroeptekens bij.

[Laura leest de vraag van Kmicics...]

(L) Barbara Taube? Wie is Barbara Taube?

(kmicic) Waarschijnlijk een hypnotherapeut die sessies heeft met haar patiënten om los te raken van trauma's en dergelijke. En ze begon zich te realiseren dat het vaak lijkt op een gesprek met wezens die de controle over de patiënten overnemen en zeggen: “Nee, nee, zij zijn voor ons een bron van voedsel en we moeten ze gebruiken. Je kunt ze niet bevrijden!” En meer van dat soort dingen. En ze begon die sessies te publiceren. Het is een soort, ik weet het niet, spiritualistische teletherapie vanuit ons perspectief, denk ik, die zich gewoonlijk alleen richt op die slechte kanten van 4D, bijvoorbeeld. Want voor Barbara Taube komen die het meest naar boven tijdens een sessie. Ze praat met wezens die misschien STS zijn. En toen begon ze informatie te krijgen over AI, dat het op hogere niveaus wordt gebruikt. Een soort, misschien 4D. En het doel van die AI... Het werd gecreëerd door de hoogste wezens in de STS-piramide om te leren over hoe mensen van de bron, met energie van de bron, werken om ze in deze, ik weet niet hoe ik het moet zeggen, 3D-simulatie te plaatsen, die door STS werd gemaakt en hun geest te vervangen door AI, die het gedrag zal simuleren om gratis energie van de bron te krijgen. En ze hopen dat de bron niet zou weten dat het gebeurd was. Zoiets.

(L) Jeetje, wat eng. Oké. Heb je eerder een vraag over deze persoon gesteld?

(Kmicic) Nee, ik was gewoon benieuwd of ze echt met echte STS-wezens praat of dat het gewoon hersenspinsels van haar patiënten zijn.

(L) Maar ik bedoel, is dat de vorige vraag? Want je schreef: “Ik had nog een vraag.” Dus dat betekent dat je...

(Kmicic) Ja, dat klopt.

(L) Oké. Je moet echt dat artikel lezen over AI en Grok en zo dat ik heb gepubliceerd. Ik bedoel, je gaat steil achterover slaan.

(Kmicic) Ja, heb ik gelezen. Het is echt, echt interessant.

(L) Heb je het echt gelezen?

(Kmicic) Ja.

V: (L) Oké.

[Leest de vraag] (Kmicic) In haar mogelijke interacties met STS tijdens hypnotherapie met patiënten, kreeg ze informatie dat AI op een hoger niveau zou zijn als iets om het menselijk bewustzijn hier in 3D te vervangen. Het wordt verondersteld over ons te leren, waarna we worden uitgeschakeld en AI ons zal simuleren om energie van de bron te krijgen. Werd zulke AI op een hoger niveau, bijvoorbeeld in 4D, gecreëerd en heeft het vergelijkbare doelen?

A: Niet zoals hier beschreven. De energie die STS zoekt, wordt uit zielen gehaald.

V: (L) Dus ze hebben zielen nodig om de energie te krijgen die ze willen.

(Niall) Ze kunnen niet vervangen... dat is de energiebron.

(Joe) Ze kunnen mensen er niet uitschoppen en hun bewustzijn door AI vervangen omdat dat een vals bewustzijn is...

(L) Dat zou hen beroven van hun...

(Joe) Daar zit niks in, snap je?

(Niall) Zielen vormen de energiebron.

(L) Goed..

(Chu) Dat was ‘t.

(Saman) Wat rookt Ark en waar kan ik dat krijgen?

(L) Hij heeft zijn kleine vapingding hier. Zie je? En Scottie maakt er een speciaal mengsel voor.

(Saman) Ah, dus het is een speciaal mengsel.

(L) Het is een speciaal mengsel dat Scottie maakt.

(Scottie) Het is een speciaal mengsel dat ik online bestel. [gelach]

(Chu) Veel mensen gebruiken dit mengsel en het staat op het forum.

(Saman) Op de thread van de e-sigaretten-research?

(Chu) Ja.

(Joe) Het is niet fruitig.

(Saman) Mooi zo!

(L) Goed. Ik heb nog twee of drie laatste vragen. Of vier? Ik heb er vier. Vandaag is Pierre jarig en ik wil weten of het goed gaat met Pierre?

A: Het gaat goed met hem en hij leert veel. Erg druk!

V: (L) Oké. En hoe gaat het met mijn broer?

A: Hij slaapt nog.

V: (L) Slaapt hij vanwege trauma?

V: (L) En wat was de oorzaak van dat trauma?

A: Besef hoe misleid hij was.

V: (L) En hoe gaat het met Joe’s moeder, Patsy?

A: Ze is vrolijk aan het ontdekken! [gelach]

V: (L) Typisch Patsy! En hoe gaat ‘t met (williamsj)?

A: (williamsj) is aan het relaxen. Niet aan ‘t slapen, maar heeft nog steeds rust nodig.

V: (L) En (jar)?

A: Aan het bouwen!

V: (Juba) En hoe gaat het met (istina)?

A: Nog eentje die rust nodig heeft. Veel energie werd gebruikt om te verschuilen.

V: (L) Nog iemand? Recent?

(Approaching Infinity) Willen we vragen naar (kenlee)

(Meerdere mensen) Ja!

(L) Is hij overleden?

(Niall) Dat weten we niet.

(Joe) Hij is verdwenen.

(Andromeda) Ja, hij is al een tijdje verdwenen. Niemand weet waar hij is.

(Joe) We hebben geprobeerd hem te bereiken.

(Gaby) Hij had uitgezaaide darmkanker.

A: Hij is overleden en het gaat goed met hem. Een echte vechter.

V: (L) Goed. Oké. En dan denk ik dat het daarmee…

(Ant22) Zou ik mogen vragen of mijn opa, die een paar dagen geleden is overleden, veilig naar de andere kant is overgegaan?

A: Ja, maar hij slaapt.

V: (Ryan) En is (liam1310) nog aan het kamperen?

A: Inderdaad.

V: (Gaby) Mag ik naar mijn oma vragen. Ze is vandaag overleden, in haar slaap.

(L) En wat wil je vragen?

(Gaby) Nou, is ze veilig naar de andere kant overgegaan?

A: Ze is nog een beetje aan het treuzelen.

V: (Ennio) Mag ik vragen hoe het met mijn moeder gaat? Ze overleed zo'n anderhalf jaar geleden. Ik wil gewoon weten hoe het met haar gaat.

A: Ze is aan het slapen.

V: (L) Dus weer een die aan het slapen is. Als ze slapen, waarom slapen ze dan?

A: Zielenenergie herwinnen om hen in staat te stellen het verschil tussen wat ze verwachtten en wat er werkelijk is, onder ogen te zien.

V: (L) Dus over het algemeen zouden mensen er goed aan doen om redelijke verwachtingen te hebben over hoe het is om naar de andere kant over te gaan, om te sterven, om naar de andere ruimte te gaan. Klopt dat? Want dan zouden ze geen tijd aan slapen besteden.

V: (L) En dan zouden ze geen zielenenergie hoeven terug te winnen doordat ze al die verkeerde ideeën hadden.

V: (L) Zoals mijn broer.

(Andromeda) Mag ik naar Noki vragen?

(L) Niet alleen Noki, maar al onze hondjes.

(Andromeda) Al onze hondjes!

(L) We willen weten of al onze hondjes samen in een grote roedel in de hemel zijn.

A: Als jullie dat willen!

V: (L) Oké, dat was het. Als er iets is wat we niet gevraagd hebben, wat we hadden moeten vragen, beschouw het als gevraagd en geef ons antwoord, alsjeblieft.

A: Gaan we vanavond niet zeggen. Wacht maar af! Je zult geschokt zijn! Tot ziens.

V: (Joe) Je weet nog dat ze voor corona zeiden: “rillingen?” Dus als je dat als uitgangspunt neemt, omdat dat een soort metafoor was die toepasselijk was, dan betekent "je zult geschokt zijn" duidelijk een EMP.

(L) Nou, dat, of we krijgen blikseminslagen en elektriciteit die alle kanten op vliegt.

(Joe) Een gigantische zonnevlam!

(L) Ik las laatst over de zonnevlam of zoiets, en ze hadden het over elektriciteit die door de grond zou lopen.

(Joe) Ja. Dus we zullen geschokt zijn omdat alle stroomonderbrekers ontploffen door een zonnevlam. Onthoud mijn woorden!

(L) Oké. Joe heeft gesproken! [gelach]

(Joe) Of het kan gewoon “geschokt zijn op de conventionele manier..

EINDE VAN DE SESSIE

Back
Top Bottom