Sessie van 28 februari 2026

Laurs

The Living Force
FOTCM Member
Dit is de Nederlandse vertaling van de sessie van 28 februari 2026. Gelieve opmerkingen op de originele thread van de sessie te plaatsen.

Sessie van 28 februari 2026

Laura en Andromeda aan het bord

Aanwezigen: Niall, Joe, Gaby, Ark, PoB, Chu, Scottie, Princess Leia, Bella, Falkor

Aanwezige FOTCM-leden via Zoom: 3DStudent, A Jay, Adobe, Aeneas, aimarok, Alana, Alejo, Aliana, Altair, aluminumfalcon, Anamarija, Anartist, Andrian, Anthony, Approaching Infinity, Aragorn, Arwenn, Aya, Beau, Bluefyre, Bluegazer, Bo, Bobo08, Breton, cassandra, daddycat, Deliverance, Dirgni, Domi, dugdeep, Ennio, fabric, Finduilas495, France, Glenn, goyacobol, Harmony99, herondancer, Hesperides, honzap, iamthatis, Il Matto, irjO, Jacques, Jeanne T, JEEP, Jefferson, Jenn, Josi, Juba, Keyhole, KJN, Konstantin, Laurs, Learner, LQB, Luc, Lucius, m, Maat, maiko, Manitoban, marek760, Mari, Mark7, Martina, Meadow_wind, Meg, Mike, Mikkael, Miracle, mommycat, Mrs. Peel, msante, Nachtweide, Natus Videre, Navigator, Neema, new_to_chess, Nicholas, Nienna, Obi, Ollie, OrangeScorpion, Oxajil, PopHistorian, PUMA, RedFox, Regulattor, Ryan, rylek, Ryu, Saman, ScioAgapeOmnis, seek10, seeker2seer, sid, Steph_Rivers, Stoneboss, sToRmR1dR, T.C., Thimótheos, Thorbjorn, Tristan, Tuatha de Danaan, Turgon, Uperios, voyageur, Windmill knight, Yas, Ysus, Z...

V: (L) Hallo allemaal, hoe gaat het met jullie? Is iedereen in shock, of kunnen jullie het aan?

(Joe) Zijn ze in shock of awe? Welke van de twee?

(L) Ja, shock of awe.

(Joe) Of beide?

(L) Nou, alle doemdenkers op X zeggen dat met de blokkade van de zeestraat en zo, alles in het honderd loopt en de economie in gaat storten.

(Joe) Dat zeggen ze al weken, in de aanloop naar dit moment, omdat het duidelijk te verwachten was.

(L) Dus nu hebben ze er een reden voor.

(Joe) Nou, ze hebben voorspeld dat als het zou gebeuren, het een doemscenario zou zijn. Dus de vraag luidt: is dat zo?

(Andromeda) Wordt het zo erg als het maar kan worden...

(Joe) Voor clicks.

(L) We zitten in een verschrikkelijke situatie. Oké, vandaag is het 28 februari 2026. [Overzicht van de aanwezigen]

A: Wees niet bang! De zaken vorderen.

V: (Joe) Vorderen in welke richting?

A: Zoals verwacht. Wensdenken is een fatale tekortkoming.

V: (Joe) Fatale tekortkoming voor...?

A: 4D STS en hun handlangers.

V: (Joe) Geldt dat specifiek voor die oorlog die Israël en de VS net zijn begonnen?

A: Ja

V: (L) Zou je kunnen zeggen dat ze allemaal ernstig last hebben van Dunning-Kruger?

A: Komt in de buurt.

V: (L) Want ik denk niet dat je ook maar iemand van hen kunt overtuigen dat ze aan enige vorm van een fatale tekortkoming lijden en dat hun wensdenken niet overeenkomt met de werkelijkheid. Ik bedoel, je probeert feiten uit te leggen. Maar het lijkt alsof ze dat gewoon niet kunnen bevatten.

V: (Scottie) Werd er een naam gegeven?

(L) O ja, we zijn onze begroeting vergeten.

A: Honorra van Cassiopaea.

V: (Joe) In de vorige sessie vroegen we wat de waarschijnlijke uitkomst van dit conflict zou zijn en ze zeiden: “Niet goed voor Israël.” Gaat dat nog steeds op?

V: (L) En voor de VS?

A: In alle opzichten slecht.

V: (L) Maar ze denken hoopvol dat ze een soort epische... Hoe noemen ze het ook alweer?

(Joe) Epic Fury.

(L) Operatie Epic Fury. En veel mensen noemen het Operatie Epstein, omdat…

(Joe) Operatie Epic Failure. Dus als ze zeggen “Slecht voor Israël,” hebben we het dan over aanzienlijke vernietiging van de Israëlische infrastructuur als gevolg van...

V: (Joe) Bestaat er geen risico dat als de situatie voor Israël ernstig genoeg wordt, het kernwapens tegen Iran zou inzetten?

A: Dat zou het [Israël] kunnen proberen.

V: (Joe) Als Israël dat zou proberen, zou de VS, de regering-Trump, of wie dan ook, dan ingrijpen om dat te voorkomen?

A: Dat is complexer dan jullie kunnen bevatten. Denk aan de idee van nationale “goden” zoals beschreven in het OT [Oude Testament]. Er zijn beschermingen en kwetsbaarheden die jullie op dit moment nog niet kennen. Dit is een conflict dat zal onthullen en voor velen leerzaam zal zijn. Wees niet ontmoedigd.

V: (L) Jullie weten toch wat dat concept van “nationale goden” inhoudt?

(Joe) Vertel.

(L) Nou, als je denkt aan het boek Daniël, en de engel die aan Daniël verscheen, en hij zei: ik zou eerder naar je toe zijn gekomen, maar ik ondersteunde het leger van wat dan ook, bij een of andere strijd. En in feite is de idee dat die engelen of aartsengelen onderling strijden, en hun hyperdimensionale of oorlogen in de vierde densiteit, of vijfde of zesde densiteit, wat ze ook zijn, worden weergegeven als conflicten op aarde. Het lijkt er dus op dat het conflict dat nu plaatsvindt niet zomaar een eenvoudige...

(Andromeda) Niet alleen op dit niveau?

(L) Ja, het is niet zomaar een conflict om geld, regimeverandering, machtswellust of het afpakken van grondstoffen, maar eerder een hyperdimensionaal conflict tussen, ik zou zeggen, goed en kwaad. En aangezien we volgens mij allemaal wel weten dat het kwaad wordt vertegenwoordigd door Israël en de Verenigde Staten – althans hun leiders – die gedwongen worden om het te steunen, dan heeft Iran, ook al is het niet helemaal “goed,” in ieder geval... zijn eigen aartsengel, of nationale god, of wat dan ook.

(Niall) Dat is bijna het geval met de sjiitische islam. Ik zeg niet dat dat het is...

(L) Ik ga daar even naar vragen. Klopt dat ongeveer wat ik zei, om te beginnen?

V: (L) En zou Iran sterker zijn als het nog steeds het zoroastrische geloof zou aanhangen?

A: Ja!!

V: (L) Maar toch is het een stuk moreler dan... Ik bedoel, een regering die documenten vrijgeeft waaruit blijkt dat bijna de hele machtsstructuur kinderen verkracht en zelfs opeet en daar niets aan doet, kan alleen maar volledig kwaadaardig zijn. Ik denk niet dat we er iets anders over kunnen zeggen dan dat het volkomen kwaadaardig is. En hoewel ik niet dol ben op de islam, die van het christendom en het jodendom werd afgeleid, en ik zeker niet dol ben op het jodendom, dat bedrog is, heeft het christendom een aantal echt goede aspecten en een aantal vernieuwende ideeën, maar ook het christendom werd gecorrumpeerd. Maar ik geloof wel dat we het vermogen hebben om te communiceren met de cosmic mind, en dat de cosmic mind ons omhult en omsluit, en dat er grote wezens zijn die aandacht schenken aan wat er in ons kleine hoekje van het universum gebeurt, en dat we er niet helemaal alleen voor staan zonder die dingen. Ik bedoel, er zijn de slechteriken en de hyperdimensionale negatieve types, maar er zijn ook goeieriken, en dit is een weergave van dat soort conflicten.

(Joe) Weet je, vroeger, ik weet niet precies wanneer, maar door de geschiedenis heen, als legers met elkaar in oorlog waren, was het uitgangspunt dat als ze wonnen, God aan hun kant stond. En als de anderen verloren, dan was God hen ongunstig gezind. Dat staat in de Odyssee en dat soort dingen. Dat lijkt misschien dicht...

(L) Ja, nou, ze droegen ook het beeld van hun god voorop in het leger, en als ze hun tegenstander versloegen, namen ze het beeld van de god van hun tegenstander mee naar hun land. En eigenlijk was het...

(Andromeda) Ze veroverden meer dan alleen het land en de mensen. (L) Ja, ze veroverden ook de god.

(Joe) Ik bedoel, zien mensen dat tegenwoordig nog steeds zo? Zijn er nog mensen die dat zo zien? Zou dat in zekere zin terug kunnen komen, dat in dit soort conflicten, als de ene of de andere partij... Als de ene of de andere partij wint of verliest...

A: Dat zou dichter in de buurt van de waarheid komen!

V: (Joe) Ja, het zou dichter in de buurt van de waarheid komen als mensen zouden concluderen dat... In dit conflict bijvoorbeeld, ik denk alleen maar aan wat ze eerder zeiden, dat in dit soort conflicten, als het slecht afloopt voor Israël en de VS, en iedereen dat ziet, dat dat het resultaat is van dit conflict, dan zouden mensen in zekere zin kunnen denken dat God Israël niet gunstig gezind is. Ik bedoel, daar zou je toch een groot punt van moeten maken, nietwaar?

(L) Ik denk dat een deel van het probleem waarom het de ene of de andere kant opgaat, het geloof en de trouw of acceptatie van de massa is. Zolang de massa onder de invloed van Israël stond, konden de VS en Israël met van alles wegkomen. Ik bedoel, nu die zwendel aan het licht is gekomen – want ik denk niet dat je het anders kunt noemen – nu die zwendel aan het licht is gekomen en is blootgelegd voor wat het werkelijk is, zijn er enorme aantallen mensen die bewust hebben erkend dat Israël slecht is en dat de VS slecht is, en daarom kan dat op zich een groot verschil maken wat betreft de uitkomst van dingen.

(Joe) Ja, dat ook. Het soort massabewustzijn of een groot deel van het massabewustzijn keert zich in zekere zin tegen hen.

(L) Klopt.

(Andromeda) Ze zeggen zelfs dat het satanisch is.

(Joe) Maar de Israëliërs gaan veel verder dan de VS of wie dan ook. Ik bedoel, de VS heeft elk idee laten varen... Ik bedoel, de oorlog tegen het terrorisme was tot op zekere hoogte verhuld in een soort christelijke kruistocht, maar ze dreven het niet echt door. Maar de Israëliërs dringen dat vandaag de dag wel door. Over twee dagen is het Poerim, toch? Als het tij wordt gekeerd. Wat zei je?

(Andromeda) Ze hangen Haman op of iets dergelijks, die hen beledigd heeft of zoiets.

(Joe) Maar het tij wordt gekeerd. Niet gekeerd, maar ze worden beschermd.

(L) Lees het boek Esther, dat over Poerim gaat. Je weet wel, Haman en hoe heet hij ook alweer? Al die figuren komen in dat verhaal voor. Dus als jullie willen weten wat er aan de hand is, lees dan gewoon het boek Esther in het Oude Testament.

(Joe) Wat ik bedoel, is dat het voor veel religieuze Joden, Israëlische Joden, vooral in Israël, maar waarschijnlijk ook elders, moeilijk te verzoenen zal zijn. Als dit niet goed voor hen uitpakt, zal het moeilijk zijn om al die religieuze retoriek over het uitverkoren volk te verzoenen...

(L) Er is ook een hele groep Joden die hier volledig tegen is, en zij zullen zelf erkennen dat God zijn ongenoegen uit en dat hij dit nooit heeft gesteund. Dus dan zullen ze zich allemaal gerechtvaardigd voelen.

(Niall) Het jodendom zal overleven. Zeker gerechtvaardigd voor de minderheid.

(L) Ja.

(Joe) Ze zullen zich gerechtvaardigd voelen met betrekking tot…

(L) Met betrekking tot hun verklaring dat God nooit achter het stichten van de staat Israël heeft gestaan.

(Niall) Omdat het seculier was en tegen...

(L) Ja. Dus hoe dan ook, het jodendom zal overleven.

(Niall) Kijk eens hoeveel Russen in Oekraïne onder de vlag van Christus de Verlosser vechten. Dat is niet officieel, maar wel toegestaan. Ze mogen dat doen. Ze geloven echt dat "God aan hun kant staat."

(Joe) De Russen ook.

(Chu) seeker2seer steekt zijn hand op.

(seeker2seer) Hoi, Laura. Toen je het had over de goden van Iran en Israël en Daniël, het gaat om de prins van Perzië en de hyperdimensionale aartsengel Michaël kwam uit Israël. Dus hij zei dat Michaël opkwam voor de prins van het volk, Israël, omdat ik tegen de prins van Perzië vocht. En het is nogal ironisch, want veel van de... Ik zou zeggen dat de zionisten, de echte orthodoxe zionistische joden, Trump bijna hebben uitgeroepen tot een reïncarnatie van Cyrus de Grote, die de leider van Perzië was.

(L) Klopt.

(seeker2seer) Dus het is bijna een herhaling van de geschiedenis of profetisch vanuit hun standpunt. Het is gewoon... Ja, er is iets onzichtbaars in dit conflict in vergelijking met de andere.

(L) Ja, er gebeurt veel op andere niveaus, en ik denk dat we ons moeten realiseren dat dat voor vrijwel alles geldt wat er gaande is. En dat hele Trump-gedoe, hij werd gered van een aanslag en besloot toen dat hij een soort redder was. En natuurlijk kwamen de Joden er snel bij en overtuigden hem ervan dat hij gered was... Om Israël te redden. En, weet je, hij is zo vatbaar voor vleierij en manipulatie.

(Joe) Terwijl het in feite zou kunnen blijken dat hij gered werd...

(L) Om Israël te vernietigen.

(Joe) Door te doen wat hij doet. Zonder de VS zou dit niet gebeuren.

(L) Ja, want als dit leidt tot... Ik bedoel, de C's hebben op een gegeven moment gezegd dat Israël achter 9/11 zat, en dat is ook veel naar voren gekomen op X. Veel mensen hebben het daarover gehad en onthuld, dat dat zou leiden tot de uiteindelijke vernietiging van Israël. Dus ik denk dat we tegen een probleem aanlopen... En ik heb het hier de vorige keer dat we elkaar zagen al over gehad, over een van de eerste twee C's-sessies waarin ze het hadden over kinderen die werden verslonden en lichaamsdelen en vaten en dat soort dingen. En die hele kwestie met de muurschilderingen op het vliegveld van Denver en hoe die afbeelden wat er zou gaan gebeuren. Maar er was nog iets anders dat in die tijd werd voorspeld. In een van die vroege sessies, en het was... Wat was het ook alweer? Het was een evangelisch schandaal dat de regering ontmaskert.

(Niall) Charlie Kirk.

(L) Charlie Kirk. Ik bedoel, dat is net als... Ik weet niet of jullie Candace Owens hebben gezien, de laatste drie dingen waarin ze zich verdiept heeft in de achtergrond van Erika Kirk. Maar als je dat niet hebt gezien, ga dan even kijken als je een minuutje - of een paar uur - over hebt, want alle drie de dingen die ze al heeft onthuld zijn gewoon... Ik bedoel, god, het is beter dan Jerry Springer! Ik bedoel, het is alsof je gewoon... Je kunt niet geloven wat ze allemaal heeft ontdekt. Ik bedoel, ze haalt documenten en van alles tevoorschijn, en je... Je zult het niet geloven. Je zult het niet geloven. Het is gewoon verbazingwekkend. Dus ja, ik denk dat dat... Veel van die profetische hints die we in het begin kregen, vallen nu op hun plaats. Er zijn waarschijnlijk nog een heleboel andere dingen rondom die zaken die de komende weken en maanden, of wat dan ook, op hun plaats zullen vallen. Arwenn, dat is een prachtige beker. Wat is dat? Laat me die beker eens zien. Waar is ze gebleven? Ze is verdwenen. We kunnen je niet vinden... Oh, daar is ze! Oh, kijk eens op de onderkant. Vertel me eens wie die beker heeft gemaakt.

(Arwenn) Sorry, mijn internet hapert. Hij is van Maxwell Williams.

(L) Oké, ga ik opzoeken. Bedankt. Wat een mooie beker. Hoe dan ook, even een korte onderbreking van onze serieuze discussie. Je moet een beetje humor hebben om dit te overleven.

(Joe) Ik veronderstel dat het in die context geen toeval was dat op de allereerste dag, waarschijnlijk tijdens de eerste paar uur van de aanval op Iran, een school vol met... kinderen. Een meisjesschool vol met kinderen [werd vernietigd]?

(L) Ja, daarmee hebben ze zichzelf ècht in een kwaad daglicht gesteld.

(Joe) Dat kan toch niet per ongeluk zijn geweest?

(L) Nee.

(Joe) Opzettelijk. Nou, ik bedoel, dat doen de Israëliërs toch graag? Ze blazen graag kinderen op.

(Andromeda) Kinderoffers.

(L) Ik bedoel, hun wensdenken en hun arrogantie is gewoon... Het is gewoon verbijsterend. Het is onvoorstelbaar.

(Joe) Dat is gewoon zinloos.

(L) Ja. Oké, zullen we verdergaan met onze... Hebben we hier voldoende over gesproken, kunnen we verdergaan met onze vragen?

(Joe) Ja, nog één laatste vraag. Ik wil alleen vragen hoe lang het waarschijnlijk zal duren. Ik weet dat het onbekend is, maar...

A: Open!

V: (L) Het kan maanden duren. Het kan jaren duren.

(Joe) Jaren?

(L) Het kan een wonder van 48 uur zijn.

(Niall) Israël is niet zo groot.

(L) Dat klopt. Israël zal verdwijnen. Ik bedoel, als ze Israël blijven aanvallen zoals ze nu doen, zal het niet lang meer duren. Oké, dan gaan we nu verder met onze vragenlijst. Joe vraagt:

(Joe) Gabriela Rico Jimenez, een 21-jarig Mexicaans fotomodel, bevond zich op 3 augustus 2009 buiten het Fiesta Inn in Monterrey, Mexico, nadat ze een besloten feestje in het hotel had bijgewoond, een elite-modelevenement waar vooraanstaande zakenlieden, politici en personen wier namen in de dossiers van Jeffrey Epstein voorkwamen, bijeen waren gekomen. De jonge vrouw begon te schreeuwen dat ze mensen en kinderen aan het opeten waren. Ze werd vervolgens gearresteerd en verdween spoorloos. Wat is er met haar gebeurd?

A: Haar geheugen werd uit noodzaak gewist. Daarna werd ze overgebracht naar een psychiatrische afdeling.

V: (L) Dus dit was een van die gevallen waarin ze haar niet zomaar konden ontvoeren en vermoorden?

(L) Dus moesten ze andere dingen doen.

(Joe) Maar dat suggereert dat het klopte wat ze zei?

(L) Sprak ze de waarheid?

V: (Joe) Waren de beweringen over Pizzagate waar?

A: Ja, allemaal.

V: (Joe) Dat is bizar. Verwezen de woorden “pizza” en “beef jerky” of “jerky,” die Epstein en zijn medewerkers in e-mails gebruikten, naar iets anders dan pizza en jerky?

V: (L) En waar verwezen ze dan naar?

A: Jerky waren penissen van baby's en jonge kinderen.

V: (Niall) Wordt deze codetaal wereldwijd algemeen begrepen als zodanig, onder elites?

V: (Joe) En ik neem aan dat pizza anatomisch gezien... wat was het... vagina misschien?

A: Bloederige geslachtsdelen.

V: (seek10) Laura, mag ik één vraag stellen? Vermoorden ze zóveel kinderen?

V: (seek10) Oh God...

(Gaby) En de grape soda?

A: Bloed. Denk aan “Grapes of Wrath” [De druiven der gramschap].

V: (Joe) Lopen deze mensen in de samenleving rond en gedragen ze zich als normale mensen?

V: (Joe) Moeten ze niet allemaal in een houtversnipperaar worden gestopt?

(Andromeda) Met de voeten eerst.

A: Open.

V: (L) Ik zeg: zet die houtversnipperder maar aan. [Gelach]

(Joe) Ze horen niet thuis tussen mensen.

(L) Nee, dat klopt.

(Joe) Ze mogen ergens anders heen.

(L) Maar vergeet niet... Ze zijn onze predator. En waar we het vorige week over hadden, dat ze 4D STS en wat die doen met mensen die ontvoerd worden, representeren, imiteren, naspelen, weerspiegelen, reflecteren, welk woord je ook wilt gebruiken... En ik bedoel, ze ontvoeren niet alleen kinderen die deel uitmaken van onze samenleving, en gebruiken mogelijk zelfs jaarboeken om te bestellen alsof het een menu is, maar ze hebben blijkbaar ook vrouwen in gevangenschap, of ergens in een gevangenis, die voor dit doel kinderen baren. Dat brengt me bij de vraag: zijn sommige van die ontvoerde personen die beweren te hebben gezien... Over hun ontvoeringservaringen, of dat nu op een schip was of in een ondergrondse ruimte, of waar ze ook naartoe werden gebracht, beweren dat ze veel baby's hebben gezien die in glazen buisjes of iets dergelijks groeiden. Ze hadden het over die buisjes of glazen dingen waarin baby's werden gekweekt. En, ik bedoel, denk eens aan de... Hoe heet die man ook alweer die werd meegenomen en daarna terugkwam en waar een film over werd gemaakt? Oh, Walton? Travis Walton. En... Wat ik wil weten is, veel van die ontvoerde personen krijgen te horen dat ze een nieuw ras aan het creëren zijn, en ons werd verteld dat ze op sommige plaatsen hybriden of “hubrids,” zoals David Jacobs ze noemt, aan het creëren zijn. Maar wordt een deel van deze activiteit gebruikt om menselijke baby's te kweken voor consumptie?

A: Jazeker.

V: (L) Dat doet me denken aan die hypnose sessie die ik jaren geleden met dat meisje uit Texas heb gedaan. Ze was zo dol op haar ontvoerders, en ik paste de split-screen-techniek op haar toe om haar te vragen om na drie tellen het scherm te splitsen, zodat ze zou zien wat er werkelijk gebeurde achter dit buitenaardse wezen dat zo dol was op al deze kinderen. En toen het scherm splitste, werd ze bijna gek. Ze begon te schreeuwen en te huilen en zei: “Ze eten ze op, ze eten ze op!” Ik raakte in paniek, zij raakte in paniek, en toen ik haar weer uit de hypnose haalde, was ze natuurlijk BOOS op mij omdat ik haar illusie had vernietigd dat ze speciaal was omdat ze was ontvoerd door deze wezens die volgens haar, zelfs als ze haar tegen haar wil meenamen en rare dingen met haar deden, zoals eitjes oogsten of wat dan ook, waarschijnlijk om baby's te maken, om op te eten - dat ze dat allemaal in haar hoofd had bedacht of een schermherinnering had gekregen waaraan ze gehecht was, dat dit allemaal goede activiteiten waren. Dus ze was boos op me en begon na deze gebeurtenis zelfs een campagne om mij zwart te maken. Ik bedoel, dat is een van die dingen. Maar dat is wat zij zag. En dat is natuurlijk ook wat die andere vrouw zag, die de gigantische sprinkhaanwezens zag die kinderen aten als...

(Andromeda) De bidsprinkhanen.

(L) Ja, bidsprinkhanen die kinderen aten en hun armen afrukten alsof het kippenvleugeltjes waren of zo. Ik heb genoeg meegemaakt met mensen die onder hypnose waren waardoor ik al deze vragen ben gaan stellen. En dan begint het uit al die andere bronnen naar buiten te komen, in kleine stukjes en beetjes, druppelsgewijs, of flarden van informatie, of glimpen. En dan komen de Epstein-dossiers naar buiten, die ons laten zien waar de elite mee bezig is.

(Chu) En dat zet je aan het denken over hetgeen Ann Salter zei over de sadisten in een andere context, omdat zij de ergsten waren en altijd over eten begonnen. Is dat je opgevallen? Ze hebben het altijd over eten, en hun slachtoffers zijn als voedsel. Maar als ze een weerspiegeling zijn van 4D STS, dan is dat in feite hoe 4D STS mensen ziet: letterlijk als voedsel.

(Joe) Zijn er leden van het kabinet van Trump betrokken bij dit soort activiteiten waar we het over hebben met Epstein?

V: (Joe) Hoort Howard Lutnick daar ook bij?

V: (Joe) Ik bedoel, betrokken bij de meest verdorven dingen waar we het net over hadden?

V: (L) Oké, volgende vraag:

(Joe) Is de stelling dat Epstein opzettelijk niet werd beschermd tegen publieke blootstelling en gevangenisstraf om degenen die met hem in verband waren gebracht te intimideren in enig opzicht waar?

A: Gedeeltelijk, toevallig. Het belangrijkste was om hem uit het publieke zicht te halen.

V: (L) En dat deden ze door te doen alsof ze hem hadden vermoord, maar in werkelijkheid werd hij weggesmokkeld, heeft plastische chirurgie ondergaan en woont waarschijnlijk in Israël, waar hij videogames speelt.

(Joe) We vroegen of hij in Israël was, en ze zeiden nee.

(L) Zeiden ze nee?

(Joe) Ja. Hij is misschien veranderd, maar waar is hij nu?

A: Op dit moment in Zuid-Amerika.

V: (L) Daar kun je gemakkelijk zoekraken.

(Joe) Werd prins Andrew, van alle klanten van Epstein, uitgekozen om aan de schandpaal te worden genageld om als waarschuwing voor anderen te dienen?

A: Dat klopt ongeveer. Merk ook op dat Andrew niets meer was dan een “nuttige idiote goy.”

V: (L) Oké... Volgende vraag:

(Joe) Was een van de redenen voor het vrijgeven van die Epstein-dossiers om druk op Trump uit te oefenen door een politiek schandaal te creëren dat hem en zijn kabinetsleden al dan niet in diskrediet zou brengen?

A: Gedeeltelijk.

V: (L) Oké, dat zegt niet veel.

(Joe) Dat geeft niet. De rest is...

(L) Wat betreft de volgende vraag, weten we niet waar Maxwell is?

(Joe) Ik wil alleen weten of ze daar echt is.

(L) Ah.

(Joe) Zit Ghislaine Maxwell in de federale gevangenis met minimale beveiliging in Bryan, Texas?

A: Vooralsnog.

V: (L) Zal ze ook een plotselinge drang voelen om zichzelf aan het bedframe op te hangen?

A: Komt dicht in de buurt.

V: (L) Volgende:

(Joe) De vader van Bill Barr, die voor de oorspronkelijke CIA werkte toen deze nog als de OSS bekend stond, gaf Epstein zijn start in de samenleving. Hij schreef ook een roman over buitenaardse wezens die mensen als seksslaven hielden. Waar haalde hij dat idee vandaan?

A: Direct van 4D STS.

V: (Joe) Op 16 december 2018, dezelfde dag waarop de FBI officieel een nieuw onderzoek naar Epstein wegens kinderhandel startte, bestelde Epstein zes vaten met elk ruim 208 liter zwavelzuur voor zijn kleine St. James Island. Wat ging hij daarmee doen?

A: Oplossen van bewijsmateriaal als “jerky” en andere “restjes.”

V: (L) [DIEPE ZUCHT]

(Joe) Epstein lijkt oprecht geliefd te zijn geweest bij een aantal van zijn vrienden. Was er iets bijzonders aan zijn aantrekkingskracht in dit opzicht?

A: Complimentaire pathologieën.

V: (L) Zijn we klaar?

(Chu) Keyhole of Jenn vroegen of ze een vraag over dit onderwerp konden stellen.

(L) Wacht even. Hier is een vraag die erbij hoort. Beau vraagt:

(Beau) Waren Ghislaine Maxwell en/of John Podesta betrokken bij de ontvoering van Madeline McCann?

A: Ja.

V: (L) Oké. Keyhole?

(Keyhole) Oké, een korte vraag. Het is iets waar ik al jaren over nadenk en probeer te begrijpen, maar ik heb nog geen bevredigende verklaring gevonden. We zien dus dit echt heel abnormale gedrag, zoals het eten van kinderen, beef jerky en pizza, wat volkomen gestoord en ernstig pathologisch is. Mijn vraag is: waarom lijken mensen op machtsposities, en met name binnen de media en de entertainmentindustrie, zo sterk oververtegenwoordigd te zijn? Dit soort pathologieën lijkt namelijk extreem oververtegenwoordigd te zijn binnen dit soort machtskringen. Mijn vraag is nu: hoe kunnen we begrijpen waarom dat zo is? Wat is de reden daarvoor? Is het zo dat mensen met deze pathologieën zich aangetrokken voelen tot die beroepen of dat soort invloedssferen, of is er sprake van een soort inwijdingsproces? We weten dat ze rituelen uitvoeren. We weten dat ze echt heel bizarre rituele dingen uitvoeren. Mijn vraag is dus: kunnen deze pathologieën bij mensen die ze niet per se hebben, worden gecreëerd? Waarom vertonen bijvoorbeeld zoveel acteurs dit rare gedrag, terwijl het percentage, de kans ten opzichte van de totale bevolking dat zoveel van dat soort mensen erbij betrokken zouden zijn, niet logisch lijkt? Ja, ik heb mijn vraag niet echt goed geformuleerd, maar ik denk dat mijn vraag is: zijn ze al zo vóór ze in die kringen terechtkomen en worden ze daarom geaccepteerd? Of zit er een ander mechanisme achter waardoor ze met dit soort dingen in aanraking komen en er op de een of andere manier in groeien, als jullie begrijpen wat ik bedoel?

A: Beide en nog andere zoals transgenerationele pathologie. Er zijn veel voorbeelden van verschillende methoden om binnen deze kringen te geraken.

V: (L) Neem bijvoorbeeld de Clintons. Zij begonnen niet binnen deze kringen, maar klommen snel op om er deel van uit te maken, en het lukte Hillary Clinton om leiders binnen die kringen te worden.

(Andromeda) Ik veronderstel dat als je een psychopaat bent, of als je gelooft dat het je eeuwig leven of zoiets zal geven, bepaalde mensen vatbaar zijn voor...

(L) Door de geschiedenis heen zie je hier en daar voorbeelden van mensen die dingen deden en deze dingen geloofden. Denk aan die vrouw, hoe heet ze ook alweer? Elizabeth Bathory, die baadde in het bloed van maagden en al die jonge vrouwen vermoordde zodat ze in hun bloed kon baden. Dan is er nog de markies de Sade, die zich voedde met pijn en lijden, en al zijn volgelingen, want hij heeft veel volgelingen. Aleister Crowley, en interessant genoeg wordt Aleister Crowley uitgebreid genoemd in Candace's meest recente tirades, dus dat moeten jullie echt eens bekijken.

(Joe) Het lijkt me dat deze mensen, om het zo te zeggen, extreme materialisten zijn die niets spiritueels of hogers zien dan het materiële rijk, en als dat alles is wat je gelooft, als dat alles is wat je ziet, dan is alles - of je nu een koe of een kind eet - gewoon het materiële buiten jezelf.

(L) Ja, en ik denk dat dat de reden is waarom ze die... die mythologie over adrenochroom hebben gecreëerd, dat het hen jong zou houden of hun leven zou verlengen of hen energie of een kick zou geven – en misschien is dat ook wel zo, ik weet het niet – maar ik denk dat de ware reden waarom ze adrenochroom willen hebben, is omdat het de emotionele kwelling veroorzaakt waar de 4D STS zich mee voedt. Dus ze denken dat ze het om één reden doen, wat uiteindelijk niet werkt. Ik bedoel, heb je George Soros en Hillary Clinton de laatste tijd gezien? Ik bedoel, als adrenochroom dàt met je doet...

(Andromeda) Waarschijnlijk zijn sommigen van hen echte sadisten die zich voeden met angst en emoties en zo, maar...

L) Nou, ze moeten wel, ik bedoel, dat hoort erbij. Maar het wordt nog steeds doorgegeven, ook al denken ze dat zij zichzelf ermee voeden, ze zijn niets anders dan een rietje waardoor het wordt opgezogen in de 4D STS. Mensen, we hebben hier te maken met de meest gruwelijke dingen waar de C's ooit over hebben gesproken.

(Andromeda) In het echte leven.

(L) Ja, en we zien dat het echt bestaat in het echte leven.

(Chu) T.C. vraagt of hij mag vragen of de groep risico loopt als deze sessie wordt gepubliceerd.

A: Niet meer dan normaal. Alles is nu bekend en jullie zijn allemaal gemarginaliseerd, zodat ze er zeker van zijn dat maar weinig mensen zullen geloven wat via dit kanaal naar voren komt. Dit zal natuurlijk veranderen naarmate de waarheid meer bekendheid krijgt.

V: (L) Wat leidt tot de volgende vraag:

(Joe) Heeft Trump een toespraak opgesteld over de realiteit van “buitenaardse wezens” die op het juiste moment zal worden gehouden, zoals zijn schoondochter beweert?

A: Ja. De vraag is of deze toespraak accuraat zal zijn. Trump zal niet de volledige waarheid te horen krijgen.

V: (seek10) Laura, mag ik een paar gerelateerde vragen stellen?

(L) Ja, ga je gang.

(seek10) We willen graag weten hoeveel kinderen er elk jaar worden vermoord. Deze activiteit in verband met Epstein is meer een westers fenomeen. Zijn deze slachtoffers westerse kinderen?

A: Niet alleen westerse kinderen!! Buitenaardse wezens houden het meest van vegetarische kinderen.

V: (seek10) Heeft de recente toename van illegale immigratie naar het Westen te maken met die behoefte aan meer kinderen?

A: Ja!

V: (seek10) Is Epstein een undergrounder?

A: Nee

V: (L) Volgens mij is hij gewoon een psychopaat.

V: (L) Oké, even kijken. Ik wil niet van de hak op de tak springen, ik wil graag bij het onderwerp blijven...

(Miracle) Hoeveel procent van de Amerikaanse en Europese bevolking gelooft dat hun regeringen onder controle staan van een elitegroep vol satanische pedofielen?

A: 47 tot 51 procent.

V: (Andromeda) Dat is veel. De helft van de mensen weet min of meer wat er aan de hand is. Of vermoedt het.

(Beau) Is Erika Kirk een psychopaat?

V: (Joe) Zo ziet ze eruit.

(L) Wacht even, laat me kijken of er nog andere vragen zijn…

(Joe) Er is een vraag over de moeder van de nieuwspresentatrice. Je weet wel, de moeder van de NBC-nieuwspresentatrice, die ontvoerd werd...

(L) Oh, Nancy Guthrie?

(Joe) Ja, die, want het ging over Epstein.

(L) Oké, dit is een vraag van Beau:

(Beau) Werd Nancy Guthrie ontvoerd?

V: (Beau) Zo ja, was dat bedoeld als boodschap aan Savannah Guthrie en andere journalisten om geen onderzoek te doen naar of interviews te houden met slachtoffers van Epstein?

V: (Beau) Weet de FBI wie er bij haar ontvoering betrokken is?

V: (Mrs. Peel) Leeft ze nog?

V: (L) Oké. We gaan verder met andere...

(Joe) Volgens mij is dat alles over dat onderwerp.

(L) Denk je dat dat alles is over dat onderwerp? Nou, hier aan het einde staat er nog één, terugkomend op de oorlog:

(Joe) Hebben China en/of Rusland Iran technologie gegeven die hen aanzienlijk zal helpen in een oorlog met de VS/Israël?

V: (L) Oké, laten we nu teruggaan en een paar andere onderwerpen behandelen die verschillende kanten opgaan.

(Joe) Heeft Turkije kernwapens en een effectief afleveringssysteem?

V: (Joe) En Saoedi-Arabië?

V: (Joe) Officieel ligt er 4.580 ton goud in Fort Knox. Is dat waar?

V: (Niall) Dat hadden we al gevraagd.

(Joe) Hoeveel ligt er dan?

A: Een tiende.

V: (Niall) Ongeveer 400. Volgens mij vroegen we dat een paar jaar geleden.

(Scottie) Pierre stelde in 2017 de vraag: Wat zijn de totale goudreserves van de VS? Er werd namelijk beweerd dat dit 8.000 ton was, en het antwoord was 2.300 ton. Hij vroeg niet specifiek naar Fort Knox.

(Niall) Waarom pleegden Oekraïense ‘mannelijke modellen’ vorig jaar brandstichting bij het huis van de Britse premier Keir Starmer in Londen?

A: Woede over zijn afwijzing van hun eisen.

V: (Joe) Dus Starmer is... hij is homoseksueel.

V: (Beau) De afgelopen jaren heeft Xi Jinping veel hoge militairen ontslagen. De afgelopen maand of twee heeft hij ook het hoofd van het Chinese leger, Zhang Youxia, die zeer dicht bij Xi stond, ontslagen wegens extreme corruptie. Wat was de reden voor het ontslag van deze hoge generaals?

A: Corruptie!

V: (Joe) Was er een soort poging om een staatsgreep te plegen, of om Xi omver te werpen als onderdeel van die corruptie?

V: (Joe) En werd dit ingegeven door westerse mogendheden, de VS, Israël...?

V: (Joe) Dus het was een soort staatsgreep.

(L) Dus hij heeft hen preventief de pas afgesneden.

(Joe) Mooi. En... Zal de situatie in Mexico waarschijnlijk kalmeren, of rustig blijven? De situatie in Mexico die daar uitbrak met geweld tussen kartels en de politie. Zal het waarschijnlijk rustig blijven, zoals het nu is?

(L) Is de boel daar nu rustig?

(Joe) Ja, relatief gezien.

(L) Zal het waarschijnlijk rustig blijven?

V: (L) Wat zijn ze aan het doen? Hun middelen aan het verzamelen?

V: (L) Zijn ze echt boos?

V: (L) En ze zijn gek. Knettergekke boze mensen.

(Joe) Mensen zouden de komende maanden niet naar Mexico moeten reizen.

V: (L) Oké, laten we proberen deze vragen overzichtelijk te houden, want ze zijn nu nogal chaotisch.

(Joe) Is er iets over hoe de werkelijkheid - het universum, alles wat bestaat - functioneert dat voor de C’s nog steeds een mysterie of onbekend is?

V: (Joe) Wat dan?

(L) Als ze het wisten, zouden ze het ons vertellen. Zou je denken. [Gelach]

(Joe) Nee, maar ik kan je wel vertellen wat ik niet weet, toch? Ik kan je vertellen dat ik niet weet of er iets is dat voor mij een mysterie is, een bepaald aspect van... Ik weet niet hoe dat werkt. Ik weet niet of ik het onder woorden kan brengen, maar goed.

(L) Ik denk dat dat iets is dat...

(Joe) Wat is het? Vraag het ze gewoon. Wat is het mysterie?

A: Als jullie het weten, zullen wij het ook weten.

V: (Andromeda) Dus, wordt nog ontdekt. Dingen die nog niet gebeurd zijn.

(Thorbjorn) Tijdens de sessie van 8 april 2023 vroeg Laura: “Wat IS de bron van de kennis die mensen hebben over de geneeskrachtige eigenschappen van planten?” Het antwoord was: “In sommige gevallen buitenaardse leraren. In andere gevallen was het informatieoverdracht op een hoger niveau.” Geldt dit ook voor de manier waarop mensen taal of talen hebben geleerd?

V: (Thorbjorn) Bestaan er vandaag de dag talen op aarde die lijken op de taal die vóór de zondeval werd gesproken?

V: (Thorbjorn) Zo ja, op welke manier lijken ze op elkaar? Fonetiek, grammatica, vocabulaire, of...

A: Voornamelijk grammatica en fonetiek. Vocabulaire verandert.

V: (Chu) Is het juist om uit het ontbreken (of de onbetrouwbaarheid) van schriftelijke bronnen af te leiden dat de algemeen aanvaarde “taalontwikkeling” vrijwel te verwaarlozen is, waardoor een groot deel van de stamboomclassificatie van talen op verzinsels berust?

V: (Chu) Welk percentage moet aan evolutie worden toegeschreven?

A: 30

V: (Chu) Lijken de talen die vandaag de dag nog bestaan sterk op wat ze altijd waren?

A: In sommige opzichten wel.

V: (Chu) Of zijn ze aanzienlijk veranderd door factoren zoals DNA-verandering en informatieoverdracht?

V: (L) En dat heeft waarschijnlijk te maken met het vocabulaire, toch?

V: (Arwenn) Wat stond er op de vermiste papyri die Howard Carter in het graf van Toetanchamon vond, dat ‘het hele bijbelse verhaal over de oorsprong van de Joden in twijfel zou trekken?’

A: De waarheid over de oorsprong van de Joden.

V: (Arwenn) Bestaan daar vandaag de dag nog kopieën van?

V: (Gaby) Astrofysicus Carl Grillmair, hoofdonderzoeker van het Infrared Processing and Analysis Center van Caltech, werd deze maand in zijn huis vermoord door een schutter. Was deze schutter inderdaad de verdachte, Freddy Snyder?

V: (Gaby) Was hij, zoals de C’s vorige maand de moordenaar van plasmafysicus Nuno Loureiro beschreven, een "menselijke agent van chaos?"

V: (Gaby) Waarom werd Grillmair uiteindelijk vermoord?

A: Hij kwam te dicht bij explosieve onthullingen.

V: (Niall) Rond de derde van deze maand hoorden we een luide knal die de ramen deed trillen en sterk nagalmde. Officieel was het een sonische knal van een straalvliegtuig. Was dit de oorzaak?

V: (Niall) Wat was dan de oorzaak?

A: Explosie van fragment in de lucht. SPA [Zie vorig antwoord.]

V: (Gaby) Ik hoorde deze week ook een luide knal op mijn werk. Was dat hetzelfde?

A: Ja.

V: (Niall) Twee afzonderlijke knallen in dezelfde regio. Twee verschillende dagen.

(Gaby) Het begint vast druk te worden.

(Niall) Wow!

A: Dit zal nog vaker gaan gebeuren!!

V: (Gaby) Kristalpolymorfisme is een fenomeen waarbij een verbinding of element in meer dan één kristalstructuur kan kristalliseren, d.w.z. grafiet en diamant zijn beide zuivere koolstof, maar verschillen qua structuur. “Verdwijnende polymorfen” is een fenomeen waarbij bijvoorbeeld xylitol van 1891 tot 1942 als vloeistof werd waargenomen, toen voor het eerst kristallen verschenen met een smeltpunt van 61 °C. Na een paar jaar verscheen er een andere (xylitol) kristalvorm, nu met een smeltpunt van 94 °C, en daarna verschenen de ‘oorspronkelijke’ kristallen niet meer en werden volledig niet-reproduceerbaar. Waarom doet dit fenomeen zich voor?

A: Infiltratie van moeilijk waarneembare insluitsels.

V: (L) Dus ze waren niet zo zuiver als men dacht.

V: (L) En naarmate de zuiverheid verbeterde, gedroegen ze zich anders.

A: Ja. Ook een element van informatieoverdracht.

V: (L) Dus de idee van kristallen, van xylitol...

(Joe) Er waren eigenlijk twee vragen. De eerste: oorspronkelijk was het een vloeistof. Het werd als een vloeistof beschouwd, en in 1942 kristalliseerde het voor het eerst. Wat was de oorzaak daarvan?

A: Zie vorig antwoord.

V: (Joe) Dus in feite is de officiële wetenschappelijke verklaring voor waarom dat gebeurt min of meer waar.

(L) En die luidt?

(Joe) Min of meer wat ze zeiden. Nou ja, ze hebben het over verfijningsmogelijkheden en technologie om daadwerkelijk... het verhitten en de processen die daarbij komen kijken naarmate de technologie vorderde.

V: (Joe) En het laatste was dat deeltjes...

(L) Zwevende deeltjes.

(Joe) Zwevende deeltjes in de lucht, wat dan ook, komen binnen en maken het moeilijk om...

(L) Ja.

(fabric) Wat is het mechanisme waardoor elektronische muziek cellen beschadigt?

A: Door resonantie te forceren.

V: (fabric) Speelt het volume van de muziek een rol bij de omvang van de schade?

V: (L) Ik denk dat als het volume harder staat, de resonantie harder en sneller kan worden geforceerd.

V: (Joe) Klopt het dat de matrozen aan boord van de USS Gerald Ford opzettelijk het toiletleidingsysteem hebben gesaboteerd?

V: (Niall) Oh, ze deden dat.

(Joe) Deden ze dat uit boosheid omdat ze zo lang op zee waren, en niet omdat ze... omdat ze anti-oorlogssentimenten hadden? Was het omdat ze gewoon te lang op zee waren en boos waren omdat ze zo lang dienst hadden?

A: Anti-oorlog

V: (Niall) Wow! Dus een soort muiterij?

V: (Niall) De eerste keer ooit bij de Amerikaanse marine! De Amerikaanse marine heeft nog nooit een muiterij gehad.

(L) Maar het is heimelijk.

(Niall) Het is heimelijk.

(Joe) Het gaat waarschijnlijk om een relatief klein aantal.

V: (L) Waarschijnlijk een of twee man.

(Joe) Meer is toch niet nodig?

V: (Chu) Laura, er staan twee vragen op de chat. Ik weet niet of je ze wilt stellen. De ene is van Navigator:

(Navigator) Wat betreft de situatie in Mexico zijn er twee kampen over de gebeurtenissen in Mexico. De ene kant zegt dat de VS de overhand had en erbij betrokken was. De andere kant zegt dat alles door de Mexicaanse regering werd gedaan. Welke van de twee is het?

A: Beide tezamen.

(Chu) Oké. En dan nog een laatste vraag van luc.

(Luc) Wat betreft Thorbjorns vraag over talen: hebben de C’s beantwoord welke taal het meest lijkt op de taal van vóór de zondeval?

V: (Joe) Zeiden ze niet eerder dat het Baskisch was?

(Chu) Baskisch was Kantekkiaans. Ik weet niet of het hetzelfde is, maar ik vermoed dat het ook een agglutinerende taal is. Kunnen ze nu antwoorden?

A: Noachisch!

V: (Chu) Hmmm, is dat überhaupt een moderne taal?

A: Onderzoek het!

V: (Joe) Zoek Noachische talen op.

(L) Ja, we kunnen het aan Grok vragen. [Gelach]

(Scottie) Nee, we kunnen een boek lezen!

(Joe) Ik ben niet zo van Grok.

(L) Vond je mijn filmpjes van vandaag niet leuk?

(Joe) Ik vind Grok niet leuk.

(Andromeda) Ze waren leuk, maar ik zou Grok niet vertrouwen.

(L) Nee, maar ik bedoel, het was grappig.

(Andromeda) Ja, maar daar is Grok ook voor bedoeld. Voor de lol. [Gelach]

(L) Oké. Nog iets anders?

(Navigator) Mag ik nog één vraag stellen? Het gaat over videogames. Net als elektronische muziek zijn videogames enorm populair en aantrekkelijk, vooral voor jongeren. Het is dus logisch om die aantrekkingskracht te gebruiken voor snode doeleinden, afgezien van de voor de hand liggende negatieve effecten. Heeft het spelen van videogames een ondermijnend effect?

A: Absoluut. Kijk maar naar Elon Musk! [Gelach]

V: (L) Ja, voor iemand die zo slim zou zijn, is hij...

(Joe) Maar hij is een genie!

(L) Hij is zo verschrikkelijk onwetend. Ik bedoel, “We moeten interplanetair worden om het bewustzijn te kunnen behouden.” Als je zoiets zegt, wordt meteen duidelijk hoe onwetend hij werkelijk is. Niet alleen intellectueel onwetend in de zin van kennis, maar ook spiritueel, innerlijk en emotioneel onwetend. Een pure materialist. En dat is wat het doet. Het brengt pure materialisten voort.

V: (L) En het kan me niet schelen wat iemand zegt. Ik denk dat Bernardo Kastrup met het absoluut perfecte argument tegen materialisme op de proppen kwam. Al het andere wat hij deed... Ik bedoel, zijn idee over dissociatieve identiteitsstoornis was nuttig. Maar die twee dingen waren heel, heel, heel slim en nuttig. En ik denk niet dat iemand dat argument kan weerleggen.

(Joe) Ja, en het is ook een heel eenvoudig argument. Het is zo voor de hand liggend...

(L) Het is eenvoudig en uiteindelijk het meest verfijnde argument dat ooit kan worden aangevoerd. Dus als iemand dat leest en nog steeds in termen van materialisme denkt, dan heeft diegene gewoon geen werkende neuronen! Dat is alles wat ik kan zeggen. En dat geldt voor Elon Musk.

(Niall) En hij is onze kampioen tegen de ergste materialisten! [Gelach]

(L) En zijn neuronen werken beslist niet op volle kracht. Heb ik gelijk?

V: (L) Oké, is er nog iets dat we moeten vragen dat we nog niet hebben gevraagd? Hebben we alles op de chat behandeld?

(seek10) Er is één vraag over hoeveel kinderen er per jaar worden vermoord.

V: (L) Die gaan ze niet beantwoorden.

(seek10) Oké, dank.

(IrjO) Ik heb het aan Grok gevraagd. De Noachische taal is geen standaard of algemeen erkende term voor een bestaande taal. Het woord “Noachisch,” [in het Engels] soms ook gespeld als “Noachic,” is een bijvoeglijk naamwoord dat wordt afgeleid van Noach, taalkunde, bijbelwetenschap of occulte tradities. Waar jij misschien aan denkt, of wat je misschien door autocorrectie verkeerd hebt verstaan, is “Enochisch.”

(L) Nee, er bestaat wel degelijk taalkunde. Taalkundigen, mensen die oude talen bestuderen, hebben het wel degelijk over Noachische talen. Grok weet dus niet alles. [Opmerking van Laura: het woord dat ik zocht was Nostratisch, niet Noachisch. Ik heb geen idee waarom C’s “Noachisch” zeiden.]

(Chu) Ja, maar Thorbjorn vroeg naar een moderne taal die lijkt op die van vóór de zondeval, niet naar een uitgestorven taal.

(L) Nou, Noachisch is uitgestorven. Het is veranderd.

(Chu) Juist, en hij vroeg naar onze moderne tijd.

(L) Nou, we weten dat Noachisch is uitgestorven. Ik bedoel, de grammatica heeft misschien overleefd, en de fonetiek misschien ook, maar het lexicon is zeker veranderd, omdat de werkelijkheid is veranderd.

A: Ja!! Tot ziens.

EINDE VAN DE SESSIE

Back
Top Bottom