Sessie van 9 mei 2020

Laurs

The Living Force
FOTCM Member
Dit is de Nederlandse vertaling van de sessie van 9 mei 2020. Gelieve ideeën en commentaren te plaatsen op de originele thread van de sessie.


Sessie datum: 9 mei 2020


Laura, Andromeda en Artemis aan het bord

Pierre, Joe, Chu, Ark, PoB, Scottie, Gaby, Niall, The Lunar Module, Noko the Wonderdog, Princess Leia


V: (L) Het is 9 mei 2020. [Overzicht van de aanwezigen] Goed, met wie hebben we vanavond de eer?

A: Oleakmaea van Cassiopaea. En heel graag gedaan!

V: (L) Zeggen jullie "heel graag gedaan" omdat ik net voordat we begonnen dacht hoe dankbaar ik ben dat we de C's hebben om mee te praten, en dat ze ons al die goede raad geven die ze geven? En omdat ze ons van tevoren waarschuwen voor dingen die gaan gebeuren en ons tenminste in een gemoedstoestand houden waarin we kunnen functioneren temidden van al deze waanzin? Is dat waar jullie op reageerden?

A: Ja

V: (L) Oké. Dus, we hadden geen sessie in april omdat ik zweer... Het was gewoon te fascinerend om te zien wat er in de wereld gebeurde. Gewoon ongelooflijk! Om mensen compleet gek te zien worden en... En de leugens. Oh mijn god, de LEUGENS! Het is alsof we zwemmen in een zee van leugens. Alle media, alle bestuursorganen... Ik denk niet dat er enige uitzonderingen hierop zijn. Vroeger - en mogelijk nog steeds - bewonderden we Poetin en Rusland, maar ook hij is toegetreden tot de hele bende. Er zijn er maar heel weinig die zich niet volledig hebben laten meeslepen door de leugens. Deze maand was als een achtbaan.

A: Inderdaad, maar het zal nog interessanter worden voordat het allemaal voorbij is.

V: (Artemis) "Voorbij" in de zin van de planeet explodeert, of wat voor "voorbij" bedoelen jullie?

A: Het weer zal vervolgens een belangrijkere rol gaan spelen.

V: (L) Dus het weer gaat een belangrijkere rol spelen... Hoe zit het met een tweede golf van coronavirus in de herfst? Is dat een probleem?

A: Niet echt, hoewel hetgeen gaat komen misschien wel zo genoemd kan worden!

V: (L) Dus er kan iets anders komen als een infectiegolf en dan zullen ze het noemen...

(Andromeda) ... de tweede golf van corona ...

(L) Maar het zal iets anders zijn. Is dat het?

A: Ja

V: (Artemis) Overal de pest of zoiets ?

A: Nog niet!

V: (L) Nog niet!! [gelach]

(Artemis) Covid 1, Covid 2, Covid 3, de Terugkeer van Covid... [gelach]

(Joe) Zoon van Covid.

(Niall) Covid Strikes Back! [gelach]

(L) Covid: De Prequel

(Artemis) Covid: Oorsprong [gelach]

(Joe) Dat zouden ze vrij gemakkelijk kunnen doen, want aangezien dit coronavirus iets doet wat erg lijkt op de griep, konden ze precies dit doen - wat ze nu doen - in elk griepseizoen, omdat ze de cijfers hadden. Als ze konden maskeren dat het griep was door met tests te knoeien, konden ze elke infectie "corona" noemen. Snap je wat ik bedoel? Ze kunnen het noemen zoals ze maar willen.

(Andromeda) Juist.

(Joe) Bewerkte of aangepaste testen op de een of andere manier...

(L) Wil iemand met een paar vragen beginnen?

(Joe) Ik vroeg me af of mensen zoals de officiële leiders van grote landen - zoals Trump, Boris Johnson, Poetin en Macron - zijn voorgelogen over dit virus en hen gewoon is verteld dat het een vreselijke stam was die echt veel mensen kon doden...

A: Natuurlijk.

V: (Joe) Hoe is Bill Gates in dit alles verzeild geraakt? Hoe wordt een computernerd een krankzinnige redder van de wereld middels vaccins?

A: Greenbaum slachtoffer.

V: (Andromeda) Dat had ik niet verwacht.

(L) Dus hij is dusdanig gepositioneerd om zijn rol te spelen, maar hij is eigenlijk gewoon een wegwerppion?

A: Ja. Hij beseft niet hoe vervangbaar hij is.

V: (L) Dus hij is als een soort bliksemafleider, die alle haat en alle schande aantrekt...

(Joe) En hij meent oprecht dat hij iets goeds doet voor de planeet omdat hij misleid is.

(L) En als de nieuwe baas komt, wordt hij aan de kant geschoven.

A: Ja

V: (Joe) Terugkomend op de laatste vraag over hoe de regeringen van de wereld werden voorgelogen... Op dit punt, na zeven of acht weken, hebben de meesten er toch wel wat twijfels over?

A: Op dit moment, ja, inderdaad. Maar de bevolking is geprogrammeerd om in paniek te raken, dus wat kunnen ze doen?

V: (L) Met andere woorden, als ze beginnen te proberen iets te zeggen tegen de paniek in die in iedereen is geprogrammeerd, dan zullen ZIJ het doelwit worden als...

(Joe) Van beide kanten. Eén, voor het in gevaar brengen van de bevolking en het zo snel opheffen van de lockdown, en twee, voor de andere groep die de lockdown al vanaf het begin al verdacht vond.

(Andromeda) Ja, en van de mensen die schade hebben opgelopen door de lockdowns.

(L) Dus ze zitten echt tussen twee vuren in. Ik zie gewoon niet hoe ze dingen gaan oplossen. Ze drukken geld bij alsof ze Monopolyspellen produceren. Het enige wat dat gaat doen is hetzelfde wat er gebeurde in de Weimar Republiek toen ze dat deden. Op een gegeven moment zal een hele vrachtwagen met geld geen brood meer kopen. Het zal waardeloos zijn. Ze maken geld absoluut waardeloos!

A: Ja

V: (Joe) Ze zeiden dat het weer vervolgens een belangrijkere rol gaat spelen... Betekent dat voedseltekorten?

A: Ja

V: (L) Dus er zullen voedseltekorten zijn. Op dit moment zien we dat al aankomen. Dus samen met slecht weer en voedseltekorten eindig je met een bevolking die bij uitstek vatbaar is voor ziekten.

(Ark) Maar ik begrijp het niet, want ze hebben supercomputers die alles kunnen simuleren. Dus hebben ze waarschijnlijk de simulatie gedaan. En de simulatie heeft waarschijnlijk niet laten zien dat dit beleid zal falen. En wij denken dat het zal falen...

(Joe) Welk beleid?

(Ark) Ik bedoel het bijdrukken van geld.

A: Wensdenken, de achilleshiel van STS.

V: (Andromeda) Willen we vragen wat de aard van deze ziekte zal zijn volgend seizoen? Zal het een mutatie van het coronavirus zijn, een natuurlijke die optreedt en die ze coronavirus noemen, of iets dat het resultaat is van vaccinaties?

A: Vooralsnog onzeker. Maar corona heeft nuttige architectonische kenmerken die ze proberen te verbeteren.

V: (Andromeda) Dus ze hebben niet van de eerste keer geleerd.

(Joe) Dat is wat jij zei, Gaby.

(Gaby) Waren ze van plan het coronavirus de eerste keer te gebruiken, of was het een ongeluk door kruisbesmetting?

A: Ja op de eerste en tweede!

V: (Andromeda) Dus ze waren van plan het coronavirus te gebruiken, en het...

(L) ...EN het was een kruisbesmetting.

(Joe) Dat is min of meer wat ze de laatste keer zeiden. Ze waren van plan het te gebruiken om mensen af te stompen...

(L) Nou, coronavirus is zo gewoon. Het is de gewone verkoudheid.

(Joe) Gaby keek er naar, en wat zei je, Gaby?

(Gaby) Het was als een normale griep, maar nu creëert het een systemische ziekte - het gaat overal in je lichaam. Het heeft de potentie om het genoom uit elkaar te halen. Het is fascinerend op moleculair niveau. Waarom zouden ze daarmee in het begin spelen?

(Joe) Kortom, het is eigenlijk een heel interessant virus.

A: Ze probeerden de menselijke genetica te modificeren.

V: (Joe) Ja. De laatste keer zeiden ze dat ze het coronavirus namen en het modificeerden om mensen meer controleerbaar te maken.

(Artemis) Met welk doel? Om mensen af te stompen?

A: Ja

V: (L) Dus...

(Artemis) Hebben ze ditzelfde ook om andere redenen geprobeerd?

A: Ja

V: (Artemis) Met succes?

A: Nog niet op grote schaal. Wat ze vergeten is devolutie.

V: (L) Met andere woorden, de neiging wanneer je iets hybridiseert en het vervolgens wordt losgelaten, het altijd weer teruggaat naar de basis? Keert terug naar zijn oorspronkelijke staat. Zelfs kleine willekeurige mutaties die een tijdje blijven bestaan, sterven uiteindelijk uit.

A: Ja

V: (Joe) Je kunt een virus creëren en het modificeren of wat dan ook zodat het een of andere taak uitvoert. Wanneer het wordt vrijgelaten, muteert het en alle mutaties zijn schadelijk.

(L) Het devolueert!

(Joe) Het wordt minder en minder effectief.

(L) Kijk naar de Zwarte Dood. Het was een virus, ook al denken sommige mensen nog steeds van niet. Sommige onderzoekers denken nu dat wat wij kennen als pokken hier een overblijfsel van is. Dat is iets dat ZO... Ik bedoel, pokken is op zijn zachtst gezegd geen vriendelijke ziekte, maar het is bij lange na niet als de Zwarte Dood.

(Joe) Dit virus dat uit Fort Detrick of Wuhan of waar dan ook ontsnapte, ze zeiden dat het enkele positieve mutaties onderging. Is het waar dat, afhankelijk van de persoon, sommige mutaties van een virus NIET schadelijk zijn, dat ze eigenlijk positief zijn?

A: Ja

V: (Joe) Maar bij de meeste mensen zijn die mutaties wel schadelijk?

A: Ja

V: (L) Maar op verschillende manieren voor ieder persoon...

(Joe) Dus de mutaties zijn niet bij iedereen willekeurig. Ze zijn in principe intelligent.

(L) Ik ben eenvoudigweg verbijsterd door alle maatregelen die ze nemen die duidelijk NIET zijn ontworpen om infecties echt te helpen voorkomen. Mensen die de hele dag mondkapjes op hebben zullen niets anders doen dan hun virale belasting verhogen, hun zuurstofinname verlagen omdat ze kooldioxide inademen... Ze versterken alleen hun eigen ziektekiemen en verminderen het immuunsysteem van hun lichaam. En als het virus al de zuurstofcapaciteit aantast, maakt het ze alleen maar zieker. En dan mensen opsluiten zoals ze nu doen, met alle stress van dien, zelfmoorden, toenemend misbruik van echtgenoten en kinderen, depressies, mensen die honger lijden, mensen die niet naar hun werk gaan en fabrieken openhouden, wat zal leiden tot een complete ineenstorting van de toeleveringsketen voor allerlei goederen en diensten... Het is gewoon verbijsterend hoeveel schade er aangericht wordt. En het lijkt opzettelijk. En ondertussen geloven de mensen het. Ongelooflijk. Darwin Awards voor de menselijke soort.

(Pierre) Daarnaast de weigering om chloroquine te gebruiken, plus de afwezigheid van massale testen leidde tot de illusie van verhoogde sterfte... Vanaf het begin was hun doel niet het minimaliseren van sterfte; het was het minimaliseren van de verspreiding van het virus zelfs in de mate van het maximaliseren van sterfte op andere manieren.

(L) Het enige dat ik kan zien is dat het weer hun wensdenken is. Ze dachten dat ze dit konden doen...

(Joe) In zekere zin hebben ze dat ook. Er is veel weerstand tegen deze lockdowns omdat ze nergens op slaan. Er gaan steeds meer stemmen op die zeggen dat ze het tegenovergestelde doen van wat beweerd wordt: ze redden GEEN mensen, ze veroorzaken waarschijnlijk MEER doden... Dus hoe kun je het zo verkeerd hebben als het je bedoeling is om mensen te redden? Maar dat suggereert dat de richtlijnen kwamen van mensen die wisten wat ze deden, maar NIET om levens te redden.

(L) Het was om de verspreiding van het virus te stoppen, zodat mensen het NIET ZOUDEN krijgen omdat het heilzaam was, en als ze het wel kregen zouden ze in gevaar zijn, omdat ze hen aan de beademingsapparatuur zouden leggen en hen op verschillende andere manieren zouden doden, of hen dwingen mondkapjes te dragen om hen nog zieker te maken, hen geen chloroquine te geven...

(Chu) Maar als het virus er nog steeds is, zijn ze er niet MEER vatbaar voor.

(L) Nou, dat is waarom ze dat vaccin pushen. Dat is waar Bill Gates in beeld komt. Ze gebruiken hem gewoon.

(Pierre) En de vraag is: Aangezien de belangrijkste motivatie is om de verspreiding van het potentieel gunstige gemuteerde virus te minimaliseren, wat zal er dan in het vaccin zitten? Waarschijnlijk iets om de gunstige mutatie te annuleren of om de beheersbaarheid te vergroten. Is dat het geval?

A: Ja

V: (Joe) Het is wel grappig, want ik dacht dat ze dit waarschijnlijk niet meer zouden doen. Oorspronkelijk, volgens de laatste sessie, probeerden ze een vaccin te maken dat mensen zou controleren of afstompen. Het ging helemaal mis en had bijna het tegenovergestelde effect. Dus, hebben ze hun les geleerd?

A: Nee.

(L) Ze hebben hun les NIET geleerd...

A: De natuur zal ook ingrijpen. Houd het in de gaten!

V: (Ark) Ik heb een vraag. Ik heb een bepaald visie en ik zou graag willen weten of dit ofwel mijn wensdenken is, ofwel een goede zaak die ik mij heb voorgesteld. Mijn visie is de volgende: Als reactie op vervuiling en industrialisatie en zo, hebben we deze opkomst van de "Groene Partijen". Nu, mijn visie is dat er zeer binnenkort het begin zal zijn van een sociale beweging zoals Green Peace, maar TEGEN al deze leugens. Dit zal exploderen. Mensen zullen deelnemen aan deze partijen en gaan vechten tegen deze leugens, oké? En het zal zelfs leiden tot sociale onrust en ik zie het niet in de verre toekomst. Nu, is het mijn wensdenken, of zal iets dergelijks gaan gebeuren?

A: Verwacht het.

V: (L) Dus met andere woorden, het is zoals Łobaczewski zei: psychopaten denken altijd dat ze hun verwrongen manier van denken kunnen opdringen aan normale mensen, en het kan gedurende een bepaalde periode werken door terreurtactieken. Maar uiteindelijk zal de terreur afnemen, en de woede zal het vervangen. Het zullen in wezen de dorpelingen zijn met hooivorken en fakkels.

(Pierre) De aanleiding van de Gele Hesjes beweging was een "groene" maatregel. Dus daar hebben we al een voorproefje van.

(Joe) De reacties van de bevolkingen lijken nogal verdeeld te zijn. Je hebt veel autoritaristische volgers die zeggen dat je je mondkapje op moet hebben en zij bellen de politie om mensen aan te geven die ze twee keer per dag buiten zien lopen. En dan zijn er heel wat andere mensen die normaal misschien "autoritaristische volgers" zouden zijn die deze situatie onzin lijken te noemen omdat het ZO overduidelijk is. Dus ik vroeg me af of de meerderheid van de mensen de leugens doorziet?

A: Nog niet. Wacht er maar op!

V: (Andromeda) Ieder moment...

(L) Dus met andere woorden, ze moeten echt nog meer lijden voordat ze wakker worden?

A: Ja

V: (L) En er moeten nog veel meer doden vallen voordat ze wakker worden?

A: Ja

V: (L) Zijn er nog andere vragen? Er is nauwelijks politiek nieuws om over te praten omdat alles gewoon dood is. De hele planeet is stilgelegd!

(Artemis) Hoe zit het met die mensen die Wilsverklaringen tot Niet-Reanimeren moeten ondertekenen? Ze laten mensen gewoon doodgaan.

(Gaby) Dood door lockdown.

(L) Ja. Dood door lockdown.

(Artemis) Ze waren zo pro-leven, en nu zijn ze van "Laat die mensen gewoon doodgaan! Het kan ons niet meer schelen..."

(PoB) Ik heb een politieke vraag. Wordt Oekraïne het eerste land dat chips krijgt ingespoten? Ze hebben het bijna bereikt.

A: Onder degenen die het proberen.

V: (L) Nou… Nog andere vragen?

(Niall) Twee weken geleden was er temidden van dit alles een grote schietpartij in Canada. Een massale schietpartij in Nova Scotia, officieel gaat het om één man die 23 mensen vermoordde, 16 gebouwen en 5 auto's in brand stak, twee agenten doodde en dat alles binnen 13 uur, voordat hij uiteindelijk werd gedood. Ik veronderstel dat de vraag is: Heeft hij dat echt allemaal alleen gedaan?

A: Nee.

V: (Joe) Nou, het gevolg was dat de Canadese regering 1500 soorten wapens verbood.

(L) Het was opgezet om juist dat te bewerkstelligen.

(Joe) En het gebeurde op een moment dat iedereen de andere kant op keek vanwege het coronavirus.

(Pierre) Waarom vinden de meeste griepepidemieën plaats in de winter?

A: Hitte en zon doden of deactiveren veel virussen.

V: (L) Ik denk dat je dat zelf ook wel had kunnen bedenken.

(Artemis) Ja, en mensen zijn meestal depressiever in de winter, en ze krijgen minder zonlicht en hun immuunsysteem is zwakker.

(Pierre) De Zwarte Dood piekt in de zomer.

(Gaby) Het betreft "veel" virussen, niet alle. Gastro-enteritis is ook in de zomer, en het is een virus.

(Joe) Dat zeggen ze al de hele tijd dat deze kwestie aan de gang is. Dokters zeggen dat mensen naar buiten moeten omdat zonlicht en warmte twee van de beste remedies zijn.

(Gaby) Kunnen we een percentage van echte infectie krijgen van het heilzame virus in de wereldbevolking?

A: 37 procent.

V: (Joe) Dus in die zin hebben ze het beperkt tot 37 procent.

(L) Is dat 37 procent van de mensen die het virus daadwerkelijk hebben opgelopen?

A: Ja

V: (Artemis) Hoeveel mensen wereldwijd minus kinderen zijn er dit jaar gestorven? Kunnen jullie ons een schatting geven?

(L) Dat kun je op internet opzoeken.

(Artemis) Nou, sommige dingen worden misschien niet vermeld.

(L) Die statistieken stellen ze de hele tijd op. Ze worden gepubliceerd.

(Artemis) Mag ik het ze gewoon vragen?

(L) Oké, hoeveel mensen zijn er dit jaar tot nu toe gestorven?

A: 7 tot 10 miljoen.

V: (Joe) Dat komt overeen met het jaarlijkse gemiddelde sterftecijfer wereldwijd van iets van 27 miljoen.

(L) Goed. Is er iets dat we moeten vragen dat we niet hebben gevraagd? Ik weet dat dit kort is, maar we wilden gewoon even op dit onderwerp terugkomen.

(Andromeda) Hebben we iets gemist? Coronavirus, vaccinaties, Bill Gates... Ik wilde vragen over Noko. Wat gebeurde er die nacht met Noko? Had ze inderdaad een aneurysma, was het haar binnenoor, of iets anders?

A: Infectie in de hersenen.

V: (Andromeda) Dus het is de infectie in haar keel die zich verspreidde naar de hersenen?

A: Tegenovergestelde.

V: (Andromeda) En wat voor soort infectie is het?

A: Van konijnen.

V: (Andromeda) Van konijnen.

(L) Door het eten van konijnen?

A: Ja

V: (Andromeda) Is dat parasitair... of bacterieel?

A: Ja

V: (Andromeda) Parasitair.

(Gaby) Dus jodium zal helpen.

A: Ja

V: Andromeda) Is er nog iets anders dat we kunnen doen om te helpen? Moet ze nog iets anders innemen?

A: Onderzoek, doxy om mee te beginnen.

V: (L) Passeert doxycycline de bloed-hersenbarrière?

(Gaby) Ik denk het wel, ja.

(Joe) Zal ze weer beter worden?

A: Hoogstwaarschijnlijk.

V: (Andromeda) Elvis. Nou, wat willen we weten?

(Chu) Is er nog iets wat we voor hem kunnen doen?

A: Niet veel.

Q: (Gaby) Heeft hij pijn?

A: Beetje.

V: (L) Waarom Elvie? Hij is zo lief.

A: EM vervuiling en genetische gevoeligheid.

V: (Pierre) Maar er is hier niet veel EM vervuiling.

(Scottie) Nou, er is genoeg. Wij hebben minder dan de meeste mensen, maar er staat daarachter een toren, en een toren daarvoor. Je kunt een 4G verbinding krijgen als je in de voortuin staat. Als je op de juiste plek in de tuin gaat staan, kun je een zwak wifi-signaal van sommige buren oppikken. Gelukkig is het binnen in huis goed, maar buiten in de tuin... Je bent er nooit helemaal vrij van.

(L) Is er nog iets anders dat behandeld moet worden?

(Artemis) Hoe zit het met Penelope? Waarom gedraagt ze zich zo anders? Is het gewoon ouderdom?

A: Ja

V: (Artemis) Ze is gewoon een oude dame. Ze heeft dan weer wel en dan weer geen honger en ik vraag me af of dat normaal is voor een oud katje.

A: Ja

V: (Artemis) Ik heb op het internet gekeken, maar ik vertrouw het internet niet.

(L) Mag ik nu mijn laatste vraag stellen? [gelach] Ik ga vragen of er nog iets is dat we moeten weten dat we nog niet gevraagd hebben?

A: Wees kalm! Dingen zullen veranderen! Liefs en Tot Ziens.

EINDE VAN DE SESSIE
 
Back
Top Bottom