Sessie van 9 maart 2024

Laurs

The Living Force
FOTCM Member
Dit is de Nederlandse vertaling van de sessie van 13 januari 2024. Gelieve ideeën en commentaren op de originele thread van de sessie te plaatsen.


Sessie van 9 maart 2024


Laura en Andromeda aan het bord

Niall, Joe, Gaby, Ark, PoB, Chu, Scottie, Luna, Pikabu

FOTCM-Leden via Zoom:

3DStudent, A Jay, Abats, Adobe, Aeneas, aimarok, Aiming, Alana, Alejo, Altair, aluminumfalcon, Anamarija, anartist, AndrewMn, annp, Approaching Infinity, Aragorn, Aya, Bluefyre, Bo, brandon, Breton, cassandra, Cosmos, Deliverance, Dirgni, DougEE, dugdeep, Eboard10, Ellipse, Fabric, Faith, finduilas495, France, Gawan, genero81, Glenn, Gottathink, Gwenllian, Herondancer, Hesper, Hesperides, hlat, honzap, iamthatis, irjO, iscreamsandwish, Jacques, JeanneT, JEEP, jess, Josi, Kenlee, KJN, Nienna, Konstantin, korzik18, laurentien2, Laurs, Learner, Lilou, loreta, LQB, Luc, Luis Miguel, M, Maat, Maiko, marek760, Mari, Mark7, Mike, Mikkael, Mililea, Mrs. Peel, msante, Natus Videre, Navigator, Neil, Nicholas, nicklebleu and his wife, Obi, Ollie, Oxajil, Pecha, PERLOU, Puma, RedFox, rrraven, Ryan, rylek, Ryu, Saman, seek10, seeker2seer, Stoneboss, sToRmR1dR, T.C., Theodor, Timótheos, thorbiorn, Tristan, Turgon, Ursus Minor, whitecoast, williamsj, Windmill Knight, Yas, Ysus, Zar


V: (L) Vandaag is het 9 maart 2024. Hoe gaat het trouwens met Redrock?

(Gaby) Hij zou in het revalidatiecentrum moeten zijn.

(L) In het revalidatiecentrum?

(Gaby) Daar gaat hij heen, ja.

(Chu) Een beetje beter, ja.

(L) Het gaat wat beter met 'm. Oké. Als hij dit ziet, Redrock, onze gedachten gaan naar je uit. Ja, laten we meteen beginnen, want het lijkt mij dat het een tijdje gaat duren voordat we aan de slag kunnen. Dus laten we eens kijken of er iets... Hallo, is daar iemand?

[Planchette draait rond en wijst verschillende getallen aan]

(L) Hij wijst getallen aan... Oké, begin de getallenreeks opnieuw, want ik weet niet wat jullie bedoelen. Allereerst, met wie hebben we de eer?

A: Qoininna van Cassiopaea.

V: (L) En wat betekenen die getallen?

A: Volgorde van programmaverandering.

V: (L) Welke programmaverandering?

A: Jullie realiteit staat op het punt om één van deze veranderingen te ondergaan.

V: (L) En hoe zouden die getallen ons kunnen helpen?

A: Sorry, dat was een voor jullie nog onbekende informatiecode.

V: (L) Oké. Dus jullie waren iets aan het ontcijferen dat op een computercode leek?

A: Komt in de buurt.

V: (Joe): Komen programmaveranderingen zoals die nu plaatsvinden in onze realiteit vaak voor? Zijn ze eerder in ons leven gebeurd?

A: Ja.

V: (L) Gebeuren ze vaak?

A: Nee

V: (Gaby) De terroristische aanval van 11 september 2001 was er één van?

A: Ja

V: (L) Was de moord op John F. Kennedy er één van?

A: Ja

V: (Joe) Nou, geen van beide gebeurtenissen waren positief vanuit ons perspectief. Dus is het waarschijnlijk het beste om aan te nemen dat de volgende net zo zal zijn - d.w.z. niet positief vanuit ons perspectief?

A: Komt in de buurt

V: (Joe) En als ze zeggen "staat op het punt te ondergaan," bedoelen ze dan binnenkort of binnen een jaar?

A: Maanden of zo.

V: (Joe) Wat zijn de kansen dat Trump dit jaar wordt vermoord?

A: Waarschijnlijk laten ze het lijken op een natuurlijke gebeurtenis.

V: (Gaby) Zoals een hartaanval.

A: Beroerte.

V: (Joe) Heeft de programmaverandering binnen een X aantal maanden waar ze het over hebben, te maken met de verspreiding van een nieuw virus?

A: Nog niet.

V: (Andromeda) Dus er gaat iets anders aan vooraf.

(Niall) Geopolitiek. Oekraïne.

(Joe) Heeft het te maken met de geopolitiek in Oekraïne en Rusland?

A: Ja

V: (Joe) Moeten we enige waarde hechten aan de geruchten van Europese politici dat Europa oorlog gaat voeren tegen Rusland?

A: Met betrekking tot sommigen, zeker. Hoogmoed kent geen grenzen.

V: (Niall) Ze willen echt, echt, echt niet dat Poetin wint.

(L) En ze willen echt, echt, echt niet dat Trump wint, en ze worden echt heel, heel, heel wanhopig en de reden dat ze wanhopig zijn, lijkt mij, is omdat er grote veranderingen aankomen. Maakt dat er deel van uit?

A: Ja

V: (Joe) Dus de programmaverandering is iets anders dan het werk of de machinaties van de openlijke politieke elite in het westen?

A: Ja

V: (L) Is het 4D STS?

A: Ja

V: (Joe) Wat is het, Laura? Wat is het dan?

(Niall) Een dreiging vanuit de ruimte?

A: Observeer de lucht, het land en de oceanen.

V: (L) Nou, dat is alles.

(Andromeda) Maar voornamelijk natuurlijk.

(Niall) Aardveranderingen.

(Andromeda) Met de mogelijke uitzondering van een buitenaardse invasie.

(L) Hoeveel van jullie hebben doorzoekbare transcripties van de sessies? Ik neem aan dat sommigen van jullie dat hebben.

(Joe) Ze hebben allemaal online toegang in een handig, doorzoekbaar formaat.

(L) Vroegen we niet al eerder iets over de Zwarte Ridder-satelliet? Ja dus. Oké. Kun je dat opzoeken en aan ons laten zien? Zet het in de chat.

[Er wordt gezocht...]

(L) Maar goed, jullie weten allemaal nog dat dit al eerder werd gevraagd. Altair, jij stelde de vraag: Hoe oud is de oudste vorm van de Russische taal? Waar is Altair?

(Altair) Ik ben hier.

(L) Oké. Heb je dit onderwerp bestudeerd?

(Altair) Ja, maar volgens de officiële theorie is het maar een paar honderd jaar oud. Er zijn geen geschreven bronnen ouder dan een paar honderd jaar, en dat is een beetje verdacht.

(L) Oké. Nou, die informatie had in je vraag moeten staan.

(Chu) Maar ik vraag me zelfs af of je een duidelijk antwoord krijgt, want wat telt als Oud-Russisch, Oud-Slavisch? In dat geval zou het oud zijn. Russisch is de moderne...

(L) De moderne versie van het Oud-Slavisch. Hoe oud is dat?

(Chu) 1200, denk ik.

(L) Nou ja, goed, we stellen de vraag:

(Altair) Hoe oud is de oudste vorm van de Russische taal?

A: 1300.

V: (L) Dus het ontstond 1300 jaar geleden. Waar komt dat op neer?

(Niall) 700 of 800 n.Chr., wat Poetin onlangs zei dat toen de Russische staat werd gevormd.

V: (L) Een vraag van Ennio:

(Ennio) Enkele maanden geleden zeiden jullie dat er een groep elites was die communiceerde met 4D STS over het managen van de toekomst van de mensheid. Werd er enige vooruitgang geboekt in hun discussies?

A: Niet dat jullie kunnen weten.

V: (L) Volgende:

(Ennio) Is er iets nieuws dat de buitenaardse wezens voorstellen aan de elite dat we nog niet hebben gehoord van mensen als Gates en Schwab?

A: Nee.

V: (L) Dat was een beetje een nutteloze vraag, maar ik wilde hem gewoon stellen als voorbeeld.

(Joe) "Iets nieuws." Ik bedoel, hoe algemeen kun je zijn?

(L) Ja, vuilnis erin, vuilnis eruit. En vervolgens stel je er verdere vragen over:

(Ennio) Is deze 4D STS-groep dezelfde groep waarvan jullie ooit zeiden dat ze een overeenkomst hadden gesloten met president Eisenhower en zijn medewerkers, die ze niet nakwamen?

A: Nee.

V: (L) Deze is wat interessanter:

(Ennio) Is de groep elites die in gesprek is met deze afgezanten van 4D STS zich niet bewust van de lange geschiedenis van ontvoeringen en hybridisering van mensen door buitenaardse wezens? Zijn ze zich daar niet van bewust?

A: Nee

V: (L) Dus ze zijn zich ervan bewust?

A: Ja

V: (L) Wat levert dat op?

(Joe) Dat wisten we al. Dat staat ook in eerdere sessies.

(L) Oké, dit is iets interessanter:

(Ennio) Israël was een van de meest agressieve landen ter wereld voor wat betreft het vaccineren tegen COVID, lockdowns, enz. Zat er iets in hun vaccinbatches dat specifiek was ontwikkeld voor bepaalde delen van de Israëlische bevolking, zoals etnisch-specifieke wapens die waren ontworpen om de Semieten onder hen letsel toe te brengen of te doden?

A: Hetzelfde als voor de meerderheid [van de bevolking], hoewel verschillende batches varieerden.

V: (L) Maar dat weten we niet. Is er sprake van een verhoogd sterftecijfer of buitensporige sterfgevallen in Israël, zoals op zoveel andere plaatsen? Weet jij daarvan, Ennio?

(Chu) Hij is er niet.

(L) Hij is er niet. Dat is niet best. Oké. Want ik heb onlangs iets gelezen waarin stond dat Asjkenazim niet zoveel last hadden van COVID of de vaccins als andere mensen.

(Niall) Ik las dat er in Israël een stijging was van het geboortecijfer, terwijl in alle andere landen het tegenovergestelde het geval was.

(Joe) Na het vaccin?

(Niall) Het vaccin of COVID? Ik weet het niet zeker. Het was in '20 of '21.

(L) Dus dat is bijna een bevestiging dat zij degenen zijn die in de positie verkeren om te communiceren met degene die deze vaccins maakt en hun echte doel kennen.

(Niall) Is Albert Bourla, de baas van Pfizer, geen Amerikaanse Jood?

(L) Weet ik niet. Ja, dus dat was iets interessanter.

(Ennio) Worden Oekraïense soldaten die tijdens gevechten sneuvelden op dit moment gereanimeerd en gedwongen om andere krachten te dienen?

A: Nee.

(Ennio) Nikolai Patrushev van de Russische Veiligheidsraad luidde de noodklok over de toenemende mogelijkheid van een nieuwe en onbekende ziekte vanuit Washington en het Amerikaanse leger. Had zijn informatie te maken met Ziekte X ebola/rhinovirus dat we met jullie hebben besproken?

A: Ja.

V: (L) Hebben we niet gevraagd welke? Oh, we vroegen naar de Atlantische taal, maar toen... Altair, vroegen we niet naar de Atlantische taal en de oudste taal of zoiets? Weet je dat nog?

(Altair) Ja. Een paar jaar geleden vroeg je naar het oudste alfabet en ze zeiden dat het Oudgermaans was, maar ik weet niet zeker hoe dat in verband staat met de Kantekkische taal. Dat is alles wat ik me herinner.

(Approaching Infinity) Er was een verwijzing, volgens mij een jaar geleden, dat Indo-Europees de Kantekkische taal was, toch? Het was een overblijfsel... of, ik kan me het woord dat ze gebruikten niet herinneren - een overblijfsel van het Kantekkisch dat overleefde en dat was de oorsprong van wat wij Proto-Indo-Europees of zoiets noemen.

Sessie van 14 januari 2023:

V: (Ze Germans) Wat was de eerste Indo-Europese taal die door de genenbouwers werd gecreëerd?

A: Indo-Europees werd niet " gecreëerd". Taal ontstond in jullie werkelijkheid.

V: (L) Het "ontstond"...

A: Indo-Europees was een verkeerde benaming voor de restanten van de Kantekkische taal.

(L) Ja. Zeiden ze ook niet iets over de Baskische taal?

(Chu) Dat was meer recent over de buitenaardse wezens.

(L) Dat was vrij recent.

(Chu) Dat was meer recent over de buitenaardse taal.

(L) De buitenaardse taal.

(Chu) Dat het lijkt op het Baskisch.

(L) Dat is raar. Dus, ik zou zeggen dat de moderne, oh, nou ja, oké... Laten we het vragen.

(Altair) Welke moderne taal komt het dichtst in de buurt van het Kantekkisch?

A: Oudgermaans.

V: (L) Oké. Oké, seek10 vroeg het volgende:

(seek10) Er wordt geschat dat de machthebbers in het geheim 10 miljoen immigranten naar de VS hebben gehaald. Wat zit hier achter, naast het creëren van de voorwaarden voor het controleren van afwijkende meningen, het vergroten van de algemene ellende voor de bevolking door middel van verschillende middelen zoals Agenda 2030-beleid, het verdelen van de samenleving, goedkope arbeidskrachten, een excuus voor meer toezicht, enzovoort?

A: De eenvoudigste van allemaal: kiezers. De "machthebbers" beseffen niet dat ze de tijger bij de staart hebben gegrepen. Ook recente plannen om het leger uit te breiden. Zal niet goed aflopen.

V: (L) Oké.

(Altair)Waarom hebben de Basken het hoogste percentage RH-negatief bloed van alle volken ter wereld?

A: Minder vermenging met buitenstaanders. Maar denk ook aan de inheemse bevolking van Zuid-Amerika en het westelijk halfrond.

V: (L) Misschien neem ik ten onrechte aan dat er meer achter deze vraag zat dan je erin stopte. Klopt het dat je wilde weten HOE ze aan een hoog percentage Rhesus-negatief bloed kwamen? Ja?

(Altair ) Ja. Ik dacht dat het op een of andere manier met Atlantis te maken had, maar ik wist niet zeker hoe.

(L) Oké. Hij dacht dat het met Atlantis te maken had. Was hij in feite correct in die veronderstelling die latent in de vraag besloten lag en niet perfect tot uitdrukking werd gebracht?

A: Komt dicht in de buurt

V: (L) Nou, weet je, het heeft me altijd dwars gezeten dat er zoveel RH-negatief bloed was in Centraal Zuid-Amerika. Ik bedoel onder de inheemse volkeren van Amerika plus deze kleine groep Basken, en toch zijn ze op de een of andere manier enorm verschillend in sommige opzichten. Ik bedoel lichamelijk en anderszins heel verschillend. Dus dat is iets wat nader onderzoek verdient, en misschien wat genetische studies.

(Chu) Qua taal verschillen ze niet zoveel van elkaar.

(L) Ja, dat is waar. Sommige van die indianentalen... Wat zijn ze, samengeklonterd?

(Chu) Ja.

(L) Ja. Oké, volgende:

(Altair) Zal virus X ontwikkeld worden om etnisch-specifiek te zijn?

A: Dat zullen ze proberen, maar zoiets kan snel uit de hand lopen.

V: (L) Oké.

(Joe ) En wie zou... Wie zou het doelwit zijn?

(L) Met andere woorden, welke etnische groep zou het doelwit zijn?

A: Vooral mensen met een donkere huidskleur.

V: (L) Nou, dat is bizar.

(Joe) Bijvoorbeeld mensen uit het Midden-Oosten?

A: Onder andere.

V: (L) Het zouden veel inheemse volken zijn.

(Joe) Als onderdeel van een ontvolkingsprogramma.

(Scottie) Nou, als je Afrika wilt overnemen, is dat een goede manier om het te doen.

(L) Ja.

(Niall) Tot zover dan diversiteit en inclusie!

(L) Ja, diversiteit, gelijkheid en inclusie. Dat wordt dan aan flarden geschoten. Oké:

(Altair) Waarom melden mensen vaak dat alle geluiden uit de omgeving wegvallen als er een UFO langskomt? Het is alsof UFO's een stiltegebied met zich meevoeren.

A: Ze voeren een zone van 4D met zich mee.

V: (Andromeda) Dus het is stil in 4D.

(L) Oké.

(seek10) De C's zeiden dat het Boek van Henoch was geschreven door een Sanskrietgemeenschap in India...

(L) En ik denk dat je echt onderscheid moet maken, want er zijn verschillende delen van het Boek van Henoch, en sommige zijn ouder dan andere. Ik neem aan dat we deze vraag stellen over de alleroudste delen.

(seek10) De C's zeiden dat het Boek van Henoch was geschreven door een Sanskrietgemeenschap in India en dat er een nucleaire oorlog heeft plaatsgevonden tussen die tijd en het uitgebreide heden. De vraag luidt: Waren de Paranthas de Sanskrietgemeenschap in India in die tijd?

A: Nee.

(L) Je bent weer terug bij waar je begon, seek10:

(seek10) Als dat zo is, wat is dan de oorsprong van de Dravidische talen?

(L) Het is niet zo, dus vraag ik alsnog: Wat is de oorsprong van de Dravidische talen?

A: Paranthas.

V: (L) En dat hielp niet veel, hè? Ik wist dat ze zo gingen antwoorden. Ik wist het! [gelach]

(seek10) Dus mag ik vragen of er een manier is waarop we kunnen vaststellen wie er toen in India waren?

A: Paranthas en Atlantiërs en sommige Kantekkische types. Zie Mohenjo-daro en verwante plaatsen.

V: (L) Oké.

(seek10) Werd het Boek van Henoch geschreven vóór de vernietiging van Kantek?

A: Nee.

V: (L) Hier is er nog een:

(seek10) Is het F-M89 haplogroep migratiesignaal dat in DNA-onderzoeken werd aangetroffen het resultaat van een kernoorlog 50.000 jaar geleden?

(L) Kunnen we daar wat achtergrondinformatie over krijgen? We weten niet eens waar je het over hebt.

(seek10) Ja, dus als ik naar de DNA-studies kijk, verspreidt het Haplogroep F-M89 signaal zich vanuit het centrum van India zuidwaarts en naar andere gebieden. De andere gebieden zijn Zuidoost-Azië, Indonesië en Australië. Dit specifieke signaal gaat terug tot ongeveer 48.000 v. Chr. Dit komt precies overeen met de periode van de kernoorlog. Op basis hiervan kunnen we aannemen dat de kernoorlog plaatsvond in Noord-/Centraal-India. Dit is logisch omdat de Kantekkiërs het noordelijk halfrond bewoonden. Het natuurlijke doelwit was dus het noordelijke/centrale deel van India. Natuurlijk hadden ze ook het zuiden kunnen bombarderen. Maar uit het signaal blijkt dat het in Noord-/Centraal-India is gebeurd.

(L) Oké, is het migratiesignaal van haplogroep F-M89 dat in DNA-onderzoeken werd aangetroffen dan het resultaat van een kernoorlog 50.000 jaar geleden?

A: Goeie vondst!

V: (L) Ik denk dat dat een ja is! Ja, het is een goede vondst. Oké.

(seek10) Hoe lang na de kernoorlog werd Noord-India bewoonbaar? Ervan uitgaande dat 50% van het verwoeste land dat de C's noemden in Noord/Centraal India ligt. Is het 2.000 jaar?

A: Komt in de buurt

V: (L) Oké. Nu Ryan:

(Ryan) Zien organische portalen de wereld om hen heen voornamelijk vanuit het perspectief van de linkerhersenhelft?

A: Nee.

V: (Ryan) Vindt er in hun hersenen meer functionele remming van de rechterhersenhelft plaats dan in de hersenen van een persoon met een potentiële ziel?

A: Nee.

V: (L) Ik denk dat hij een aantal veronderstellingen maakt over organische portalen die niet echt gerechtvaardigd zijn. Vergeet niet dat we allemaal in zekere zin organische portalen zijn, lichamelijk, totdat iemand zijn zielenessentie laat ontwikkelen en groeien. En als je erover nadenkt, zul je je herinneren dat de C's zeiden dat zielen de lichamen van Neanderthalers binnengingen en zo hun DNA veranderden. Dit suggereert dat Neanderthalers organische portalen waren. En waarschijnlijk vóór de gebeurtenis 309.000 jaar geleden, die verondersteld wordt de tijd van de zondeval te zijn geweest, waren ALLE mensen in wezen organische portalen. Ik denk dat organische portalen net zo menselijk zijn als de rest van ons, het is alleen zo dat iets hogers zich niet in hen kan ontwikkelen, en we moeten voorzichtig zijn als we zeggen "oh, nou ze zullen wel links- of rechts-hemisferisch zijn" of wat dan ook, en niet proberen om…

(Niall) Fysieke kenmerken te vinden.

(L) Juist.

(Andromeda) Ja, het gaat er niet om wat je hebt, maar hoe het in de praktijk wordt gebruikt.

(L) En ze zeiden natuurlijk ook dat defecte organische portalen psychopaten waren, je weet wel, de essentiële psychopaten. Oké... Ryan, je vraagt naar de branen die besproken werden in de sessie van 11 augustus 2018.

(Ryan) Geeft het "Kosmische Web" de manier weer waarop al die branen interacteren met een oneindig dimensionale ruimte?

(L) Wat is het Kosmische Web?

(Ryan) Het "Kosmisch web" is een veelgebruikte astronomische term voor het samenkomen van sterrenstelsels in eigenaardige clusters en een gigantische webachtige structuur naarmate ze verder uitdijen in het waarneembare heelal.

(L) Oké. Dus weerspiegelt het "Kosmische Web" de manier waarop al die branen interacteren in een oneindig dimensionale ruimte?

A: Ja

V: (L) Dus een sterrenstelsel zou eigenlijk een braan kunnen zijn?

A: Ja

V: (L) Oké.

(Ryan) Werd Aleksej Navalny vermoord?

A: Nee.

V: (L) Oké.

(Altair) Jacob Rothschild overleed onlangs. Waar is zijn ziel nu en wat doet die?

A: Slaapt.

V: (L) Dat zeiden jullie over Adolf Hitler?

A: Ja

V: (L) Nou, oké, dat is het. Hij slaapt. Hier is irjO:

(irjO) Hebben de kristallen tijdens de uiteindelijke vernietiging van Atlantis onstabiele ruimtelijke vensters gecreëerd, waardoor een deel van Atlantis en zijn inwoners in een andere dimensie/realiteit terechtkwamen?

A: Ja

V: (L) Dat had ik niet verwacht.

(irjO) Zo ja, wat is dan de kans dat zo'n verdwenen land in onze werkelijkheid zal terugkeren als de aarde naar 4D overgaat?

A: Nul.

V: (L) Oké:

(irjO) Komt de film 'Astral City,' die gaat over de reis van een dokter die sterft en naar de "hemel" gaat, en daar leeft en werkt, in de buurt van hoe wij waarnemen en bestaan in de 5e densiteit?

A: Voor sommigen.

V: (irjO) Betekent praten/communiceren met je hogere zelf ook communiceren met je 5D-Zelf?

A: Soms voor sommigen.

V: (irjO) Is het waar dat je met je hogere zelf kunt communiceren met behulp van een pendel of een ander dergelijk instrument?

A: Voor sommigen soms.

V: (Joe) Daar zit een patroon in... [gelach]

(L) Ja.

(irjO) Zo ja, hangt dat dan af van de persoon en de intentie?

(L) En dan antwoorden ze, "Voor sommigen, soms," toch? [gelach]

A: Ja.

V: (L) Oké. Jullie zijn degenen die de vragen stellen! Ik ben slechts de tussenpersoon. Ik ben slechts de boodschapper.

(Altair) Wie heeft de internetkabels in de Rode Zee beschadigd en met welk doel?

A: Houthis. Communicatie vernietigen voor Israël en zijn aanhangers.

V: (Scottie) Ik geef mijn ongelijk toe.

(Niall) Goed gedaan.

(L) Wie geeft zijn ongelijk toe?

(Scottie) Ik.

(L) Waarom? Wie dacht jij dat het gedaan had?

(Scottie) Omdat ik zei dat de Houthi's dat nooit gedaan kunnen hebben. Het zou een sterke statelijke actor vereisen, bla, bla, bla, bla, maar de Houthi's zijn duidelijk veel capabeler dan ik dacht.

(Niall) Ja.

(Joe) Nou, ze zeiden ook dat die specifieke kabels op sommige plaatsen tot honderd meter diep onder water lagen en dan op het land uitkwamen.

(L) Oké:

(Ryan) Jullie zeiden dat Atlantis 3 incarnaties onderging over een periode van 100.000 jaar (sessie van 31 mei 1997). Als de "zondvloed van Noach" en de Paranthische kernoorlog twee van de drie cataclysmen waren, was de eerste cataclysme dan tijdens de laatste uitbarsting van de Toba vulkaan na de vernietiging van Kantek?

A: Ja.

V: (Ryan) Ongeveer 26.500 jaar v. Chr. barstte de supervulkaan Taupo in Nieuw-Zeeland uit, wat 'enigszins' in de buurt komt van de aankomst van het hoofdkwartier van STS Orion in het zonnestelsel waar jullie het over hadden in de sessie van 4 december 1999. Waren deze beide gebeurtenissen gerelateerd aan een grotere gebeurtenis, en zo ja, welke?

A: Een komeetbombardement.

V: (Ryan) In de sessie van 31 mei 1997 wilden jullie de groep waarmee jullie contact hadden vanaf de tijd dat ze op Kantek waren niet identificeren. Kunnen jullie deze groep nu wel voor ons identificeren?

A: Nee

V: (L) Goed geprobeerd. Nu dan, Nienna vraagt:

(Nienna) Ik heb een vraag over de Donkere Piramide onder de grond in Alaska.

Achtergrondinformatie:

Voormalig contraspionageagent Doug Mutchler hoorde in 1992 dat China een kernbom ondergronds tot ontploffing had gebracht en dat de explosie zo krachtig was dat de schokgolven Alaska bereikten, waar geologen die de schokgolven bestudeerden een piramidevormige ondergrondse structuur ontdekten op 80 kilometer ten zuidwesten van Mount McKinley in Alaska. Hij wachtte tot de nieuwszender het verhaal de volgende dag weer zou uitzenden om er meer informatie over te krijgen, maar er kwam niets. Dus ging hij naar de lokale zender die het verhaal had uitgezonden om informatie van hen te krijgen, maar de manager zei dat ze nooit een dergelijk verhaal hadden uitgezonden. Toen hij echter de redactiekamer verliet, vertelde een junior redacteur hem dat ze het verhaal wel hadden uitgezonden, maar dat er daarna twee mannen binnenkwamen, alle informatie over de piramide meenamen en vertrokken.

Meneer Mutschler probeerde er meer informatie over te vinden, maar werd telkens tegengehouden en kreeg te horen dat hij daar niet mee door mocht gaan. In 2012 nam hij contact op met Linda Moulton Howe om te zien of zij er iets over kon vinden. Ze vroeg of iemand er informatie over had en een man belde haar op en zei dat er een ondergrondse piramide was, groter dan die van Gizeh. Van onder tot boven is hij 15 meter hoog, gemaakt van een massief zwart gesteente en men denkt dat hij heel erg oud is. Sommige mensen beweren dat hij miljoenen jaren oud is.

Na verder onderzoek sprak ze met iemand wiens vader naar de plek zou zijn gevlogen en zei:

"De piloot vertelde mijn vader dat de locatie in Alaska 'net zo geheim was als het Manhattan Project.'" De piloot vertelde hem ook dat het geen nucleair apparaat was; het was niet door mensen gemaakt; niemand mocht weten dat deze plek bestond. Dit ding is een soort stroomgenerator en is duizenden jaren oud. Het is gemaakt van steen zoals een piramide. Ze weten niet waar het vandaan komt, wie het gemaakt heeft of hoe het werkt. Maar hij kan genoeg energie opwekken om de hele North Slope, heel Alaska en waarschijnlijk heel Canada van stroom te voorzien!" - Bruce L. Pearson, New Jersey

Er is een thread over dit onderwerp op het forum ("Is The US Government Hiding An Alien Pyramid in Alaska? | The Alaska Triangle) en ook een artikel op SOTT (Is there an ancient 'dark pyramid' in Alaska?).

Hier volgen enkele vragen:

Bestaat er daadwerkelijk een ondergrondse piramide in Alaska?

Zo ja, kloppen de berichten daarover?

Zo ja, wie heeft hem gebouwd?

Wanneer werd hij gebouwd?

Als het energie uitzendt, is het dan vandaag de dag nog steeds in gebruik?

Zo ja, wie gebruikt het en met welk doel?

Onderdrukt het het bewustzijn, zoals Tom DeLonge beweert?

Werd het bovengronds gebouwd en in de loop van duizenden jaren op natuurlijke wijze begraven?

(L) Oké, dus: Bestaat er daadwerkelijk een ondergrondse piramide in Alaska? Zo ja, kloppen de berichten daarover?

A: Nee en nee.

V: (L) Oké, nou daarmee wordt het onderwerp afgesloten.

(Scottie) Nou, dat is helemaal niet leuk!

(L) Ja, ik vond dat een goede vraag. Ik vond het leuk. Ik hou van verborgen mysteries. Nou, volgende vraag:

(Approaching Infinity) Vond er eind jaren zeventig een gewelddadige confrontatie plaats tussen buitenaardse wezens en mensen op de basis in Dulce, zoals Paul Bennewitz oorspronkelijk beweerde?

A: Ja

V: (Approaching Infinity) Werkte Phil Schneider op de basis in Dulce?

A: Ja

V: (Approaching Infinity) Overleefde hij de schietpartij zoals hij beweerde?

A: Ja

V: (Approaching Infinity) Was de schermutseling waarover Lazar las dezelfde?

A: Ja

V: (Approaching Infinity) Waren de Ariërs die betrokken waren bij de ontvoering van Villa-Boas verbonden met de ondergrondse bewoners? (Achtergrond: sessie van 4 november 1994, waarin ze zeiden dat de ontvoerders Ariërs "op doorreis" waren)

A: Nee

V: (L) Oké. Er staat dat de ontvoerders Ariërs op doorreis waren. Wat bedoelen jullie met "Ariërs op doorreis?"

A: Op de terugweg.

V: (L) Op de terugweg naar hun thuisplaneet?

A: Ja

V: Waren dat buitenaardse wezens van het 3D-type?

A: Bi-densiteit.

V: (Approaching Infinity) Waren de buitenaardse wezens die er Nordic uitzagen in tenminste enkele van de gevallen van gecontacteerde personen uit de jaren 1950 eigenlijk Arische ondergrondsen?

A: Ja.

V: (Approaching Infinity) Waren de mythische blanke en bebaarde leermeesters van de beschaving zoals Viracocha en Quetzalcoatl ontwrichters van een diepgaand niveau [in de Engselse tekst wordt de term 'deep-level punctuators gebruikt]?

A: Ja.

V: (Approaching Infinity) En Oannes?

A: Lizzie.

V: (Approaching Infinity) In een vroege sessie zeiden jullie dat Admiraal Byrd alleen verwachtte "een kampement van losgeslagen Nazi's" tegen te komen in Antarctica tijdens Operatie High Jump." Wat trof hij daadwerkelijk aan?

A: Kannibalistische window fallers.

V: (L) Dat was prettig.

(Approaching Infinity) In 1988 stierf Byrd's zoon Richard Byrd Jr. op 68-jarige leeftijd op mysterieuze wijze. Hij werd ondervoed en uitgedroogd gevonden in een leegstaand pakhuis nadat hij drie weken vermist was geweest. Hij was onderweg naar Washington voor een ceremonie ter ere van zijn vader. Wat is er met hem gebeurd?

A: Zie vorige antwoord. De link werd door zijn vader tot stand gebracht.

V: (L) Nou, dat is griezelig.

(Altair) Wat is de kans op militaire escalatie in Transnistrië dit jaar?

A: Goed.

V: (Altair) Hoe groot is de kans op een open en directe militaire confrontatie tussen sommige NAVO-leden en Rusland dit jaar?

A: 50/50.

V: (L) Dus het is nog niet duidelijk, maar het is zeker dat ze het willen!

(Altair) Wanneer vond de Zondeval op Kantek plaats? Op hetzelfde moment als op aarde (309.000 jaar geleden)?

A: Ja.

V: (Pikabu) Miauw! Miauw. [Pikabu controleert of de sessie goed verloopt...]

(L) Hallo klein schatje! Mama is hier.

(Altair) Als de ware Semieten afstammelingen zijn van Kantekkiērs, en 4D STS probeerde zich van hen te ontdoen, waarom werden ze dan in de eerste plaats naar de aarde gebracht na de vernietiging van hun planeet?

A: Het syndroom van de tijger bij de staart grijpen.

V: (L) Dus ze hadden plannen voor ze die niet precies uitpakten zoals ze hadden gewild.

(seek10) Is Krishna een fictief personage gebaseerd op komeetactiviteit?

A: Slechts gedeeltelijk.

V: (seek10) Bestaat er een verzonken continent/eiland/stad met de naam Kumara Kandam in de Indische Oceaan zoals beweerd wordt door voorstanders van de oude Tamil-beschaving?

A: Komt in de buurt

V: (seek10) Zo ja, bestond het dan tijdens de Lemurische of de Atlantische tijd? Welke periode was het?

A: Later.

V: (L) Zoals de gebeurtenis van 12.000 jaar geleden [het begin van de Late Dryas]?

A: Dichter in dw buurt

V: (seek10) Wanneer werd de Straat van Soenda (tussen Java en Sumatra) gevormd? Was het tijdens de komeetexplosie in 564 n.Chr. (en de uitbarsting van de Krakatau vulkaan) OF tijdens de "zondvloed van Noach" OF tijdens de uitbarsting van de Krakatau 70.000 jaar geleden?

A: 70.000 jaar geleden.

V: (L) Oké, tot zover de schriftelijke vragen. Laten we nu eens kijken wat er op de chat staat...

(Cosmos) Had Poetin Medvedev al in een vroeg stadium uitgekozen als zijn opvolger en hem voorbereid om in zijn voetsporen te kunnen/mogen treden?

A: Ja.

V: (Cosmos) Zit Medvedev op dezelfde golflengte als Poetin wat betreft doelen, opvattingen en menselijkheid?

A: Voornamelijk.

V: (M) Kunnen we de C's vragen wat het aphelium is voor de tweeling van de zon, de bruine dwerg? Dat werd jaren geleden in 1998 gevraagd, maar er werd toen geen antwoord gegeven.

(L) Oké. Als er jaren geleden, in 1998, geen antwoord kwam op de vraag naar het aphelium van de bruine dwerg, dan zal er nu ook geen antwoord komen. Dus laat 'm maar gaan.

(M) Wanneer het leven van een 4D-wezen eindigt en het gaat naar 5D en dan weer terug naar 4D, vergeet het dan zijn vorige leven zoals het geval is wanneer het geboren wordt in 3D? Heeft iemand daar vragen over gesteld?

(L) Dat is een interessante vraag. Als iemand van 4D naar 5D en weer terug naar 4D gaat, vergeet hij dan zijn vorige levens?

A: Nee.

V: (Andromeda) Hmm, nooit aan gedacht.

(M) Werden de huidige branden in Texas aangestoken door gerichte energiewapens (DEW)?

A: Ja.

V: (Keit) Tijdens de winter van 2023-2024 waren er in Rusland overal in het land uitzonderlijk veel ongelukken met nutsvoorzieningen, vooral gesprongen waterleidingen voor centrale verwarming. Mensen zeggen dat dit te wijten is aan slijtage van de nutsnetwerken of aan weersextremen en -schommelingen. Klopt dat?

A: Ja.

V: (Keit) En wat zouden bijkomende of onderliggende redenen kunnen zijn voor zoveel incidenten?

A: (L) Nou, die heb je net gegeven. Extreme slijtage en schommelingen en omstandigheden.

V: (Joe) Maar als ik nou niet tevreden ben met dat antwoord en een ander antwoord wil?

(L) Wil ze een ander antwoord?

(Chu) Nou, ze vroeg eerst of ze correct was, en toen zeiden ze ja.

(L) Dus, oké, het is klaar.

(Keit) De VS hebben een waarschuwing voor een "dreigende terreuraanval" afgegeven voor Moskou voor de komende 48 uur, hoewel het niet duidelijk is wanneer de waarschuwing precies werd gegeven. Deze waarschuwing werd herhaald door vele andere westerse consulaten. Ze waarschuwden hun burgers om niet naar Rusland te gaan omdat blijkbaar "extremisten plannen beramen om grote bijeenkomsten van mensen in Moskou aan te vallen." Waarom werd deze waarschuwing gegeven en wat is er echt aan de hand?

A: Pogingen om angst aan te jagen en te ontwrichten. Ook om Rusland te laten weten dat de "diepe staat" de touwtjes in handen heeft. Wacht op interessante ontwikkelingen.

V: (Ursus Minor) Hoeveel procent van de migranten die het afgelopen jaar in Europa zijn aangekomen, zijn gekomen uit angst voor hun leven en politieke onderdrukking?

A: 10.

V: (L) 10%.

(thorbiorn) Er is het boek: "Dancing Past the Dark: Distressing Near-Death Experiences," van Nancy Evans Bush. Wat beïnvloedt de variabiliteit van bijna-dood ervaringen, en in het bijzonder, waarom hebben sommige mensen verontrustende ervaringen?

A: Waar je ook heen gaat, dat is waar je bent.

V: (L) Dus je ervaart angstige bijna-dood ervaringen vanwege de manier waarop je je in je leven gedroeg of andere mensen behandelde?

A: Ja.

V: (Navigator) Ik wil graag iets vragen over de Zone van Stilte, die in een aparte thread op het forum wordt genoemd. Ik neem aan dat het Chihuahua woestijngebied (waar de Zone van Stilte deel van uitmaakt, zie de forumthread voor details) ooit een gebied was waar kometen insloegen, en de stoffen die als gevolg daarvan werden afgezet kunnen op zijn minst gedeeltelijk de gerapporteerde fysieke anomalieën verklaren. Maar aangezien het gebied geografisch verbonden is met New Mexico en Arizona, waar naar verluidt veel UFO- en buitenaardse activiteit is, kan het zijn dat er meer dan alleen magnetische afwijkingen aanwezig zijn in de Zone. Mijn gok is dat het bases, portalen of iets dergelijks zijn (Edgar Casey rapporteerde dit ook). Dus, een paar open vragen: wat is deze Zone van Stilte waar fysieke anomalieën en vreemde UFO-waarnemingen werden waargenomen?

A: 4D-doorsijpeling.

V: (Navigator) Wat was van belang voor de Amerikaanse regering nadat zij in 1970 in het gebied aankwamen om naar de Athena-weerraket te zoeken?

A: Het verdoezelen van elk teken van buitenaardse betrokkenheid.

V: (Alejo) Wat was de betekenis van het verzenden van die digitale boodschap helemaal aan het begin van de sessie? Wat was het doel?

A: (L) Ik denk dat ze uitlegden dat ze een soort code doorgaven die wij niet zouden begrijpen. Oké.

V: (Alejo) Heeft de grote programmaverandering te maken met het leven of de dood van Poetin?

A: Nee.

V: (T.C.) Was Nulands ontslag een noodzakelijke stap in het proces?

A: Nee.

V: (Niall) Waarom nam ze ontslag?

(Joe) Die laatste vraag is een goed voorbeeld van een niet echt nuttige vraag.

(L) Oh, ik heb niet de hele achtergrond gelezen.

(Chu) Het was: "Aangezien de aanstaande verandering, die aan het begin van de sessie werd aangekaart, verband houdt met geopolitiek en Oekraïne, was het ontslag van Nuland een noodzakelijke stap in het proces?"

(Joe) Juist, maar het lijkt erop dat de focus van de vraag zou zijn waarom ze is afgetreden?

(Niall) Waarom is Nuland afgetreden?

(Joe) Als je die vraag stelt, krijg je al het andere.

A: Voornamelijk vanwege haar gezondheid.

V: (L) Dus ze verkeert in slechte gezondheid.

[Discussie over een vraag die eerder werd overgeslagen, terwijl deelnemers de oude transcripties doorzochten om na te gaan of de vraag al was gesteld].

(irjO) "Zwarte Ridder" is de naam die voor het eerst gegeven werd aan een satelliet of object dat ontdekt werd door astronomen in het begin van de jaren 1960 en dat in een polaire baan om de Aarde draait - vermoedelijk niet Amerikaans of Russisch. Is het ruimtepuin, zoals debunkers zeggen, of een echte satelliet?

A: Ja.

V: (irjO) Wie heeft ‘m gebouwd?

A: Nordics en Lizzies.

V: (irjO) Wat was/is de functie ervan?

A: Scannen en sturen van gerichte controlesignalen. Kan van baan veranderen om een doel te bereiken.

V: (L) Zijn jullie nu allemaal tevreden? [gelach] [Leest de chat] Wat was dat? Ga eens omhoog.

Sessie van 21 september 2001:

V: (L) Ik ben nieuwsgierig naar dit object dat in een baan rond de aarde werd waargenomen door een amateur astronoom. Zodra hij het bekendmaakte, werd het plotseling uitgelegd als een oude raketmotor die rond de zon had gedraaid en nu gevangen werd door het zwaartekrachtveld van de aarde en rond de zon draaide. Echt niet! Hij draait al sinds 1969 rond de zon. Is het een oude, afgedankte raketmotor?

A: Nee.

V: (L) Wat is het dan?

A: Sector scanner op hoog niveau.

V: (L) Zoals een radar? Een satelliet?

A: Vergelijkbaar, maar meer geavanceerd.

V: (L) Van wie is het?

A: Een consortium op hoog niveau.

V: (L) Mensen of buitenaardse wezens?

A: Beide.

(L) Een sector scanner op hoog niveau. In principe hetzelfde. Vergelijkbaar maar meer geavanceerd consortium op hoog niveau. Mensen of buitenaardse wezens? Beide. Nou, oké. Ik denk dat dit ‘m is, het ging over de Zwarte Ridder. We hebben ‘m alleen niet zo genoemd.

(Ursus Minor) Channelde het Thule genootschap een buitenaards ras of wezens die onder de aarde leefden?

A: Geen van beide. Ze werden bezocht door Nordics.

V: (Ursus Minor) Toen Duitsers voor 1945 ondergronds gingen, door wie werden ze toen opgenomen? Ondergrondse bewoners of een buitenaards ras?

A: Beide groepen werken samen. "Buitenaardse wezens" leiden de operaties.

V: (Ursus Minor) Hoeveel vliegende "schotels" van de Nazi's werden voor april 1945 in gebruik genomen?

A: 3.

V: (L) Helpt dat je op een of andere manier? Volgende. Deze vraag is me niet duidelijk.

(seek10) Zonk Dwarika uit de legende van Krishna (de westkust van India) onder water tijdens de "Grote Zondvloed van Noach?"

(L) Is Dwarika een persoon of een plaats?

(seek10) Het is een plaats.

(L) Oké. Zonk het tijdens de gebeurtenis van 12.000 jaar geleden? Dat is de Grote Zondvloed van Noach, denk ik.

A: Ja.

V: (seek10) Was het een Atlantische kolonie?

A: Nee.

V: (Pecha) Gezien het lakse grensbeleid van de VS en de vele berichten over mogelijke infiltratie van slapende cellen die het land binnenkomen, plus die remote viewing sessie die Edward Riordan deed van dode lichamen die op elkaar gestapeld lagen, en een ander bericht over een mogelijke traumatische gebeurtenis van het kaliber van de terroristische aanval van 11 september 2001 - heeft dit alles met elkaar te maken?

A: Ja.

V: (Niall) Alles is met elkaar verbonden, man.

(L) Ja, het hangt allemaal met elkaar samen.

(Joe) Ik heb een vraag: Is alles met elkaar verbonden?

A: Ja. [gelach]

V: (Mark7) Zijn er nieuwe manieren waarop de Wave zich in 2024 zou kunnen manifesteren?

(Niall) Die is er al.

A: Let goed op. Sommige dingen gaan langzaam en subtiel, andere sprongsgewijs.

V: (M) Wat betreft de vraag over aphelium, tijdens de sessie van 5 september 1998 zeiden ze dat ze nog geen antwoord zouden geven "omdat je meer begrip nodig hebt van de cycli waar je zo duidelijk op zinspeelt." Dus vraag ik het nu omdat je misschien meer inzicht hebt gekregen.

(L) Je vraagt het omdat je denkt dat ik meer inzicht heb gekregen? En jij dan? Huh? Zoek jij het maar uit! En vertel het me dan! Waarom moet ik alles doen? [gelach]

(M) Ik heb de sessie gelezen en snapte niet wat ze bedoelden met waar jij zo "duidelijk op zinspeelde." Het was me uit de sessie niet duidelijk waar ze het in godsnaam over hadden. Dus ik dacht: wat?

(L) Duidelijk, in de zin van, ik wil echt heel graag dat ze me de antwoorden geven. Ja, ja, ja. [gelach]

(fabric) Werd Ryan Garcia (beroemde bokser) gedwongen om te kijken naar satanische rituelen waaronder kindermisbruik in Bohemian Grove zoals hij beweert?

A: Ja.

V: (Altair) Zijn er 4D STO-vaartuigen gevonden die op aarde zijn neergestort?

A: Nee.

V: (Altair) Wat is het percentage "goedheid" in de huidige president van Wit-Rusland, Loekasjenko?

(L) Het percentage van "goedheid!" [gelach]

(Joe) Wat een vraag! Laten we goedheid eerst definiëren.

(Niall) 50.01.

(PoB) 150. [gelach]

(L) Percentage van goedheid... Kunnen jullie daar antwoord op geven?

A: Nee.

V: (irjO) Wat zijn Maduro's kansen om de volgende presidentsverkiezingen in Venezuela te winnen? Heeft hij nog steeds veel steun?

A: Ja.

V: (Niall) Verrast dat antwoord je, irjO?

(Joe) Dat zou niet moeten...

(Niall) Als dat zo is, heb je niet goed opgelet...

(irjO) Niet echt. Een beetje, maar niet echt. Maar er is veel propaganda, dus...

(Joe) Ik heb een vraag. Was Biden aan de drugs gisteravond tijdens zijn State of the Union-toespraak?

A: Ja.

V: (Joe) Aan welke drugs zat hij?

A: Meth.

V: (Niall) Oh mijn God! Wat een rotzak is hij toch!

(Joe) Zagen jullie hoe totaal anders hij was, qua samenhang en enthousiasme en zo? Dus gaven ze hem wat meth, oftewel methamfetamine.

(Niall) Nou, deze mensen nemen adrenochrome, dus ja, meth is niets voor hen!

(Joe) Nou, er bestaat waarschijnlijk hoogwaardige medische meth, voor de president...

(Niall) Of kreeg ‘ie het van Hunter?

(Chu) Waarschijnlijk!

(L) Ik bedoel, meth duurt uren. Ik bedoel, cocaïne duurt maar kort. Waarom moeilijk doen? Ik bedoel, kies de meest betrouwbare! [gelach]

(Andromeda) Nou, hij had een presidentiële toespraak, weet je!

(Niall) Hij is zo'n rotzak!

(Joe) Nou, het zijn gewoon pepmiddelen, Niall. Hij heeft wat pepmiddelen nodig.

(L) OK, laten we verder gaan.

(Altair) Weten Poetin of zijn adviseurs van het bestaan van het materiaal van de C's?

A: Nee.

V: (Ryan) Is de gangbare wetenschappelijke metafoor van DNA als een "blauwdruk" onjuist en zou een betere metafoor een "opnameapparaat" zijn, dat informatie omzet in een meer stabiele toestand?

A: Ja.

V: (M) Wat is de procentuele kans dat de Amerikaanse presidentsverkiezingen later dit jaar daadwerkelijk plaatsvinden?

A: Hoog.

V: (Niall) Toen ze meth zeiden, bedoelden ze dan crystal meth?

A: Nee.

V: (Niall) Oh, juist. Oké.

(Joe) Kom op, Niall!

(L) Jullie bedoelen methamfetamine, tabletten van medische kwaliteit?

A: Ja.

(Joe ) We hebben het hier over presidentiële meth van topkwaliteit. Begrijp je wat ik bedoel? Je gaat niet de straat op om...

(Niall) Nou, als mensen meth zeggen, als jij meth zegt...

(Alejo) Tucker noemde de meth.

(L) Echt waar?

(Jones) In de sessies uit oktober 1995 werden vragen gesteld over de vermisten [MIA’s} en gesneuvelden [KIA’s] uit verschillende oorlogen met de suggestie dat ze ontvoerd waren en het woord 'gereanimeerd' werd gebruikt en dat ze nog steeds in leven waren.

Sessie van 14 oktober 1995:

A: De soldaten die vermist werden in Vietnam, waar denken jullie dat die nu zijn?

V: (L) Nou, ik hoop dat jullie dat ons gaan vertellen! (T) Sommigen van hen... (TK) Werden ze ontvoerd? (T) Sommigen van hen werden zodanig uit elkaar gereten dat ze niet gevonden konden worden, dus werden ze geregistreerd als vermist, omdat ze niet als gesneuveld konden worden aangemerkt. Sommigen van hen zijn deserteurs, sommigen van hen... nou ja, deserteurs zouden in meerdere categorieën vallen, waar ik nu niet op in wil gaan. Sommigen gingen de drugshandel in. (TK) En anderen besloten gewoon dat ze het daar leuker vonden. (T) Ja, dat is zo, en ik kan me voorstellen dat sommigen van hen ontvoerd of verwisseld werden, en in de geheime regering terecht kwamen. (L) Is dit allemaal correct?

A: Ja.

V: (T): Daarom kunnen ze mensen niet vertellen waar ze zijn... (TK) Bespreken we nog steeds het militaire onderwerp? (J) Wie weet?

A: Gesneuvelden... Vormen een apart onderwerp!!! Gesneuvelden, hoeveel waren er werkelijk gesneuveld?

V: (T) Hoeveel van de 60.000 werden er echt gedood? Hoeveel van hen worden als dood opgegeven terwijl dat niet zo is? Inlichtingen... (TK) Weet je wat, ze kunnen gerekruteerd hebben... Er waren zoveel verschillende soorten mensen daar, ze hadden er een heleboel kunnen rekruteren… (J) Ja, dat is waar. (L) Oké, gaan we nu een hint krijgen over waar ze zijn en wat ze nu doen? Zijn dit enkele van de mensen die in die ondergrondse plekken werken?

A: Ja...Ja...Ja.

V: (L) Dat is waar dat personeel vandaan komt... hun levens, ze stierven de dood van de filosoof.

A: En vele andere plaatsen, tijden. Etc...

V: (TK) Oorlogen door de tijden heen. Over hoeveel hebben we het? (L) Over wat voor aantallen hebben we het hier?

A: Aangezien je verbeeldingscentrum vanavond op een lage frequentie staat, moeten we het waarschijnlijk allemaal voor je uitkauwen, maar het is in ieder geval leuk om de impact te zien als "Een ton bakstenen" die op jullie hoofden valt!!

V: (L) Ga je gang, vertel het ons. Over welke aantallen hebben we het hier?

A: Tweede Wereldoorlog, 72.355, nog in leven waar????

V: (L) Is dat het juiste aantal?... (T) Wacht eens even...

A: Ja.

V: (T): Is dat hoeveel mensen de geheime regering heeft opgeslokt? (J) Sinds de Tweede Wereldoorlog. (SV) Dat is exclusief Korea... (TK) Dat is van ongeveer 40 miljoen... (L) Frank, hoeveel? (F) Het totale aantal slachtoffers in de Tweede Wereldoorlog was 70 tot 80 miljoen... (TK) Militaire slachtoffers... . we hebben het ook niet alleen over Amerikaanse militairen, we hebben het over het totale aantal, iedereen .... (T) Heb je het over het totaal... alle mensen die stierven in de Tweede Wereldoorlog? (L) Nee, ze zeiden... lees het.... (J) "Tweede Wereldoorlog, 72.355 nog in leven. Waar???" (L) Nog in leven! (T) Die zogenaamd gesneuveld waren in de strijd...

A: Ja.

V: (T) Van alle legereenheden.

A: Ja.

V: (TK) Deze mensen worden niet ouder; ze zijn nog steeds in actie en klaar om te gaan....

A: Dat klopt, mijn vrienden!!!

V: (J) Oké, dat is alleen de Tweede Wereldoorlog... (TK) Hoe zit het met Korea, Vietnam, enzovoort... (L) Oké, wat is het aantal voor Korea? (TK) Wat maakt dat uit? (L) Nou, dat is waar. (SV) We willen het weten.

A: 6.734.

V: (TK) Ja, gezien het feit dat we er volgens mij eigenlijk niet zoveel verloren... (T) Nee, we hadden niet zoveel slachtoffers in Korea. (TK) En de Golfoorlog?

A: Ja. 55.

V: (T) Ja, Korea had ongeveer 55.000 slachtoffers gedurende de vier jaar dat de oorlog duurde. Het duurde eigenlijk maar drie en een half jaar. Het blijkt dat 6.000 mensen, ongeveer 10 procent daarvan, niet echt dood zijn.

A: 23.469.

V: (L) Wat was dat? (J) Vietnam, dat was Vietnam... (T) 23.000 van de 66.000...

A: Ja.

V: (T) ...nog in leven?

A: Ja.

V: (T) Dus 23.000 van de...

A: Sommigen van hen zijn vervangen lichamelijke duplicaten van zielencontainers.

[Verwisseling van cassetteband; de eerste paar zinnen gingen verloren.]

V: (T) Ze gaan nu wel erg snel. (J) Met de drie cijfers die ze ons gaven, komt het uit op ongeveer 100.000. (T) Nou, dat zijn maar drie oorlogen. We hebben niet gevraagd naar...

(TK) Dat zijn drie oorlogen. Dat houdt geen rekening met... (J) Hoe zit het met de Eerste Wereldoorlog, hoe zit het met de Golfoorlog... (TK) Nou, de Golfoorlog, daar waren niet zoveel slachtoffers... (T) Ongeveer een dozijn. (TK) Maar verliezen aan de andere kant...

(T) Ja, we vragen alleen naar de VS, maar hoe zit het met de anderen? Ja, je hebt gelijk, maar hoe zit het met de andere militaire...

(J) Dat kunnen we niet achterhalen. Hebben ze ooit cijfers vrijgegeven? Dat weten we niet.

(TK) Ze hebben nu een leger, en het is niet zomaar een leger, het is elite. Ik durf te wedden dat ze elite zijn. Ik bedoel, ze werden gerekruteerd.

(J) De vraag werd hen gesteld en ze zeiden ja!

(T) Ja, dit zijn niet zomaar gasten die met een geweer in een schuttersputje gaan zitten. Dit zijn specialisten.

(TK) De CIA was links en rechts mensen aan het overhevelen in Vietnam.

(T) Ja, en veel van die eenheden bestaan niet. Veel van die...

(TK) Ja, zoals die Zwarte Operaties, of hoe ze ook genoemd worden, en al dat soort dingen. Deze "Nieuwe Wereldorde" staat op het punt te onstaan. Weet je wat, er bestaat geen enkele mogelijkheid om het te stoppen.

(T) O nee, we kunnen het niet tegenhouden.

(TK) Je kunt terugvechten en proberen zelf te overleven, maar er bestaat geen enkele mogelijkheid om de Nieuwe Wereldorde te stoppen.

(T) De enige manier om dit te doorstaan werd beschreven door de oude Lao Tzu of wie dan ook, de Chinese militaire filosoof, die zei: "Een korenhalm buigt in de wind en overleeft."

(TK) "Ja, ik zal alles doen wat je zegt."

(T) Er bestaat geen manier om het te stoppen. Al die mensen die oproepen om ertegen te gaan vechten, zullen dat niet doen. Dat kunnen ze niet. Ze kunnen niet winnen.

(F) Nou, ze worden al op een dwaalspoor gezet.

Vervolgens uit de sessie van 13 januari 2024:

Sessie van 13 januari 2024:

(Jones) Hebben leden van de 4D STS-bloedlijn iets dat lijkt op een extra vagale rem, waardoor ze meer controle hebben over hun hartslag?

A: Ja

V: (Jones) Zou dat betekenen dat ze minder snel hun bewustzijn verliezen terwijl ze onder stress in een sympathische of dorsale vagale toestand verkeren?

A: Daar komt meer bij kijken!

V: (L) Dus er is meer dan dat ze alleen controle krijgen over hun hartslag?

A: Ja

V: (L) Betekent dit dat ze het vermogen hebben om zichzelf in een staat van anabiose te brengen?

A: Ja

V: (L) Had dat iets te maken met hun vermogen om hun leven te verlengen?

A: Ja

V: (Joe) Hebben we het hier over ondergrondse bewoners?

A: Ja

Onderzoek naar transmarginale remming, wanneer iemand gebombardeerd wordt met een stortvloed aan prikkels die een overweldigende bedreiging vormen, suggereert dat alle voorgaande programmering teniet gedaan kan worden. Deb Dana zegt dat het een superkracht is om een zenuwstelsel te hebben met veel sympathische energie en toch de ventrale-vagale verbinding of energie te behouden - socialiteit, nieuwsgierigheid, compassie, etc. Lobaczewski stelt dat het handhaven van de houding van een naturalist die het object van studie bestudeert, beschermend werkt in de omgang met psychopaten. Viktor Frankl zegt in wezen dat het hebben van een betekenis of reden om te overleven in extreem moeilijke omstandigheden een verdediging vormt. Waren degenen die werden uitgekozen om te worden ontvoerd en "tot leven te worden gewekt" na de oorlogen, degenen die in een staat van dorsaal-vagale ontkoppeling verkeerden?

A: Ja.

V: (L) Dat is een goede bevinding. Oké. We zijn al anderhalf uur aan de gang.

(Joe) Ik heb nog een vraag, vervolg op de vorige. Ze zeiden over ivermectine... We vroegen waarom we last hadden van die lichteffecten op onze ogen, de lichteffecten van ivermectine. En ze zeiden dat het veranderingen in het DNA waren. Dus welke veranderingen in het DNA veroorzaakt het en waarom beïnvloedt het de ogen, waardoor ze gevoeliger worden voor licht? Ze zeiden niet dat het goed of slecht was, ze zeiden alleen dat het DNA verandert. Dus…

A: Gunstig. Stimuleert het visuele centrum. Verwacht betere visualisatie!

V: (Niall) Geweldig!

(L) In de zin van…

(Gaby) Hyperdimensionale ruimte?

(L) Ja. Zou je zelfs zeggen dat het een hallucinerend effect heeft?

A: Ja.

V: (Niall) Nu gaan we de show in ‘full HD’ bekijken.

(L) Ja, we kunnen naar de show kijken en hoeven niet naar het theater.

(Joe) In Technicolor.

(Andromeda) Je kunt alle stroboscoopeffecten zien.

(L) Ik neem aan dat jullie ons aan het begin van de sessie hebben verteld waarvoor jullie ons wilden waarschuwen. Klopt dat?

A: Ja.

V: (L) Is er nog iets dat we moeten weten voordat we dag zeggen?

A: Nee. Tot ziens.


EINDE VAN DE SESSIE



 
Back
Top Bottom