Sessie van 17 augustus 2024

Laurs

The Living Force
FOTCM Member
Dit is de Nederlandse vertaling van de sessie van 17 augustus 2024. Gelieve opmerkingen en commentaren op de originele thread van de sessie te plaatsen.

Datum van de sessie: 17 augustus 2024

Laura en Andromeda aan het bord

Niall, Joe, Gaby, Ark, PoB, Chu, Scottie, Leia, Bella, Falkor

Aanwezige FOTCM-leden via Zoom:

3DStudent, A Jay, Adobe, Aeneas, aimarok, Alana, Alejo, Altair, aluminumfalcon, anartist, annp, Approaching Infinity, Arwenn, Aya, Bluefyre, bobo08, brandon, cassandra, ClaudiaYG, Cosmos, Deliverance, Domi, Dugdeep, Eboard10, Ellipse, Ennio, Fabric, France, Gawan, Glenn, Gottathink, Herondancer, Hesper, Hesperides, hlat&wife, honzap, iamthatis, irjO, Iscreamsandwish, Jacques, JeanneT, JEEP, Jefferson, Jenn, jess, Joan, Josi, KariBaba, Keyhole, KJN, Laurs, Lilou, Loreta, LQB, luc, Lucius, maiko, maret760, Mark, Mark7, Martina, Mike, Mililea, Miracle, mkrnhr, Mrs. Peel, msante, Navigator, Neema, Neil, Nicholas, Nienna, Obi, Ollie, Oxajil, Pophistorian, Puma, RedFox, rrraven, Ryan, rylek, ryu, Seamus, seek10, seeker2seer, Stoneboss, sToRmR1dR, thorbjorn, Timótheos, Tomek, Tuatha de Danaan, Turgon, voyageur, whitecoast, Windmill Knight, Yas, Ysus, Z…, Zim

V: (L) Goed, laten we eens kijken of we kunnen beginnen... Oké. Hallo?

A: Liefs aan allen van Siennoraea van Cassiopaea.

V: (L) Waarom gaat het zo traag? Is ons bord...?

(Andromeda) Hebben we poeder nodig?

(L) Ik weet het niet. Misschien moeten we het een beetje bepoederen. Het voelt statisch aan. Er zit statische elektriciteit op het glas.

(Joe) Er zit waarschijnlijk ook vocht van de afgelopen weken op.

(L) Nou, ja. Het is behoorlijk vochtig geweest. Oh, de introductie: Vandaag is het 17 augustus 2024. [Overzicht van de aanwezigen]

[Pauze terwijl Andromeda talkpoeder haalt om het bord mee te besprenkelen (en lichtjes te laten geuren)...]

(L) Je kon de gewone niet vinden, dus nemen we roos. Is dat geen lekkere geur? Heerlijk. Waar heb je deze vandaan? Uit mijn badkamer?

(Andromeda) Mm-Hmm.

(L) Mijn spullen stelen! [gelach]

(Andromeda) Voor een goed doel!

(L) Goed, laten we beginnen... Oké. We hebben onze introductie gedaan. Ik gaf de datum, de tijd, of de aanwezigen enzovoort. Dus we zijn er klaar voor. Zijn we klaar om met de vragen te beginnen?

A: Ja

V: (L) Oh, dat is veel beter. Oké. Ik wil het hebben over deze vermeende Illuminati insider. Zijn naam is S_ S__, maar hij introduceerde zichzelf als “The Ruiner” op zijn blog. En volgens onze door AI gegenereerde samenvatting:

Hij praat over de geheime operaties van de zogenaamde Illuminati, een groep waarin hij naar eigen zeggen is opgegroeid. Hij beschrijft zijn verschillende rollen, van het trainen van anderen in telekinetische aanvallen tot het leren werken met gekloonde lichamen en uiteindelijk het desinformeren van een overheidsinstantie over paranormale verschijnselen. Zijn overgang tussen deze rollen weerspiegelt zijn worsteling met de morele implicaties van zijn daden en zijn “overvloedige” geweten.

(L) Oké, we zullen dit document niet volledig ontleden, maar ten eerste zegt hij dat ascensie naar een hogere densiteit niet de essentie is van de menselijke ervaring. Dus op dat punt spreekt hij de C's tegen. En ik ga dat soort argumentatieve vragen niet stellen, dus maak je geen zorgen. En dus zegt hij: “Ik denk niet dat iemand geen ziel heeft, maar er zijn zeker mensen die erg ontkoppeld zijn en op de automatische piloot functioneren.” Maar dat weerspiegelt gewoon twee soorten mensen: transhumanisten in tegenstelling tot organische of natuurlijke mensen. De NPC's (of wat wij organische portalen zouden noemen) functioneren op een andere frequentie, zei hij. Ze merken liever niet op wat er aan de hand is. Hij zegt: “Ik denk niet dat het is dat ze geen ziel in hun lichaam hebben. Ik denk dat ze gewoon niet resoneren. Ik denk dat het tijdelijk is.” Hebben jullie daar commentaar op?

A: Zielsverplettering, iemand?

V: (L) Hmm? Wat betekent dat?

A: Degenen met een ziel kunnen “verpletterd” worden. Degenen die er geen hebben gaan gewoon terug de poel in.

V: (L) Oké. Hij zegt dat de kunstmatige intelligentieprogramma's onze magie bestuderen, dat wil zeggen, de magie van mensen, die hij definieert als datgene waartoe wij mensen organisch in staat zijn. Hebben jullie daar commentaar op?

A: Elk levend wezen op aarde is organisch. Mensen hebben een ziel. Tenminste de helft. Iets organisch doen is niets bijzonders.

V: (L) Dus jullie zeggen dat alles wat mensen organisch doen niets bijzonders is. Bedoelen jullie dat?

V: (L) En jullie zeggen dat alles wat we organisch doen geen magie is. Is dat...?

V: (L) Bestuderen kunstmatige intelligentieprogramma's onze magie?

A: Nee

V: (L) Bestuderen kunstmatige intelligentieprogramma's iets?

A: Een heleboel dingen.

V: (L) Oké. Wil je daar iets over zeggen, Joe?

(Joe) Het eerste antwoord: “Degenen die een ziel hebben kunnen worden verpletterd, degenen die er geen hebben gaan gewoon terug de poel in.” Hoe houdt dit verband met de vraag die je stelde?

(L) Ik vroeg hen om commentaar te geven op wat ik voorlas.

(Joe) Ja, maar wat je las was...

(Chu) Hij zei dat iedereen een ziel heeft.

(Joe) Juist? Dus...

(L) Het was gewoon een opmerking. Kan iemand van jullie een vraag bedenken over dit kunstmatige intelligentie-gebeuren? Doe het snel.

(Joe ) Misschien ... Houdt het antwoord “Zielsverplettering, iemand?” een hint in dat mensen die luisteren naar of volgen wat deze man zegt, zich daarop afstemmen?

(L) Dat ze worden klaargestoomd voor het verpletteren van hun ziel. Is dat waar jullie op zinspeelden?

V: (L) Dus mensen die de ideeën van deze man volgen en erin trappen, maken zichzelf kwetsbaar voor zielsverplettering. Een van de eerste dingen die hij in deze video deed was, weet je, beweren dat hij het over zoveel dingen bij het rechte eind had, dat hij door de jaren heen bijna 100 procent gelijk heeft gekregen, enzovoort, enzovoort.

A: Zo was het bedoeld. STS-bronnen kunnen “verbazingwekkend accuraat” zijn als het hen uitkomt.

V: (L) Oké. Hij zegt dat de Wave er al is en een evolutie veroorzaakt. De Wave piekte in 2020.

(Andromeda) We hebben het gemist! [gelach]

(L) Ja, we hebben ‘t gemist!

(Joe) Toen Biden werd verkozen. November, 2020!

(L) Hij zegt zoveel dingen waarvan we weten dat ze niet waar zijn. En ik bedoel, het is niet alleen omdat de C's het zeggen, maar omdat we onderzoek hebben gedaan.

(Andromeda) En geobserveerd hebben.

(L) Ja. Dus, hij zegt dat de Wave er al is en een evolutie veroorzaakt.

A: De Wave bevindt zich in een vroeg stadium en veroorzaakt chaos. Zal dat tot evolutie leiden? In zeldzame gevallen, ja.

V: (Joe) Alleen in zeldzame gevallen. [gelach]

(L) Ik bedoel, het is gewoon...

(Chu) Twee mensen stelden een vraag over kunstmatige intelligentie, als je die nog wilt stellen.

(L) Oké. Eén vraag. Kan kunstmatige intelligentie onze gedachten lezen met betrekking tot gerichte reclame?

A: Nee. Maar het kan wel je e-mails en zoekopdrachten lezen, de websites die je bezoekt markeren en zelfs luisteren.

V: (Joe) Dus het is eigenlijk Google. Zoals je telefoon.

(L) En het leidt iets direct af uit wat je hebt gedaan, of het maakt vooronderstellingen of voorspellingen over waar je geest naartoe gaat op basis van wat je hebt gedaan of gezegd of bekeken. Is dat juist?

V: (L) Zoiets als... Ik weet niet of iemand van jullie die video heeft gezien van die man die een soort mentalist is of zoiets en hij...

(Andromeda) Denk je aan Derren Brown, die programmeert, voorprogrammeert en dan kan raden wat je gaat bedenken gebaseerd op...?

(L) Ja, ja. Derren Brown. Die video is gewoon geweldig om naar te kijken. Ik bedoel, als je blootgesteld wordt aan bepaalde dingen... Hij gebruikte aanwijzingen, in principe nam hij deze mensen mee, zette ze in een auto en reed ze naar een kantoor langs een bepaalde route waar bepaalde dingen langs de weg stonden. Toen ze bij het kantoor aankwamen, werd hen gevraagd een reclameprogramma te maken. En ze gebruikten allebei bijna identieke elementen van wat ze onderweg gezien hadden. Er was zoiets als een kerkhofpoort, een beer en een engel. Het was behoorlijk vreemd. Maar het grappige is dat ik deze dingen onderweg ook opmerkte. Ik begreep niet wat er aan de hand was. Oké. En nog een vraag: is het een nadeel van kunstmatige intelligentie dat het vooronderstellingen gebruikt over hoe informatie wordt verspreid, die fundamenteel verkeerd kunnen zijn omdat ze gebaseerd zijn op vooronderstellingen van de derde densiteit?

A: Is dat verkeerd voor de meeste mensen?

V: (L) Nee. Het maakt waarschijnlijk verdomd goede vooronderstellingen omdat het voorkennis gebruikt over wat de meeste mensen denken en doen als reactie op... net als bij Derren Brown, toch? Maar mensen die anders denken zijn natuurlijk niet zo makkelijk te lezen. Mensen die niet programmeerbaar zijn, mensen die niet op dezelfde manier beïnvloedbaar of ontvankelijk zijn. Dus...

(Andromeda) Omdat er een spectrum van beïnvloedbaarheid is.

(L) Oké... Hij denkt dat het waarschijnlijk lijkt dat de Derde Wereldoorlog uitbreekt, maar we kunnen het niet echt weten. Volgens hem maken de Amerikaanse verkiezingen deel uit van de show. En Trump zou niet in beeld zijn geweest als dat niet zou zijn toegestaan.

(L) Nou, ik denk het niet, omdat de C's - lang voordat Trump in beeld kwam en zich kandidaat stelde voor het presidentschap, en we op dat moment zagen hoe alles naar de knoppen ging - zeiden dat er een grote misrekening zou komen die alles zou onthullen. En dat is precies wat er gebeurde: Trump werd gekozen vanwege een grote misrekening. Ik bedoel, ze realiseerden zich niet hoeveel stemmen ze voor Hillary moesten vervalsen om de massale opkomst voor Trump te overwinnen. En ze waren gewoon niet voorbereid. En zijn verkiezing was volgens mij hun grote misrekening. Ik bedoel, ze hebben sindsdien misschien tijd gehad om veel dingen bij te sturen en vat op hem te krijgen. Maar op dat moment was hij een grote misrekening. En het was hem niet “toegestaan.” Hij mocht helemaal niets! Het lukte hem wel om wat dingen voor elkaar te krijgen, maar elke stap die hij zette, werd bestreden. En ze waren constant bezig om zijn geld af te pakken door middel van rechtszaken en zijn tijd, zijn energie, om zijn geest, zijn gezondheid, alles te vernietigen. Ik denk dat iedereen die dat niet ziet, helemaal niets ziet.

(Joe) In een sessie uit 2017 was er een vraag of ze Trump zouden afzetten - dit was nadat hij president was geworden. En ze zeiden: “Waarom zouden ze een uitstekend functionerende marionet afzetten?” En ze zeiden ook in die sessie dat hij was “gezwicht voor de diepe staat.” Dus dingen zijn in de loop der tijd veranderd.

(L) ja.

(Joe) Dus, geldt dat vandaag de dag nog steeds?

(L) Nou, iedereen die in die positie terechtkomt, vraagt er eigenlijk om een marionet te worden omdat ze zo kwetsbaar zijn.

(Joe) Maar is hij een gewillige marionet?

(L) Ja, nou... De C's hebben gemengde beoordelingen over Trump. Ik bedoel, zeer gemengd.

(Joe) Dus is hij een marionet? Komen onze opvattingen over Trump in de buurt van de werkelijkheid?

(L) En wat zijn onze opvattingen?

(Joe) Wat je net beschreef.

(L) Oh, ik heb het gewoon over de verkiezingen.

(Joe) Ja. Maar in het algemeen, er verscheen een man op het toneel, geen carrière-politicus, hij kwam op, dacht dat hij president zou worden, en kwam er op de pijnlijke manier achter. De diepe staat heeft de touwtjes in handen en sindsdien doet hij gewoon zijn best. Hij heeft goede bedoelingen, maar hij kan gewoon niets doen omdat ze steeds spaken in zijn wielen blijven steken.

(L) Nou, ja. Ja. Ik denk dat dat zo is. Is dat in werkelijkheid ook zo?

V: (L) Dus: S__ en Jay zeggen dat het verbijsterend is dat mensen hier nog steeds intrappen: “Als je denkt dat Trump je van Biden zal redden, dan zeg je in feite tegen ze: ‘’'Ik ben dom en ik verdien wat jullie me willen geven.'‘’ Nou, ik denk niet dat iemand hier denkt dat Trump ergens een redder van is, omdat ze hem nooit zullen toestaan iets echt belangrijks te doen.

(Joe) Naar mijn mening is het belangrijkste doel, of de belangrijkste dienst die Trump heeft geleverd aan mensen die in staat zijn om het te zien, dat hij ze heeft ontmaskerd door te proberen president te zijn en zijn eigen ding te doen, en ze vervolgens te bestrijden. Hij heeft ze in grote mate gedwongen om uit de kast te komen en hun kaarten op tafel te leggen. Hij heeft het Amerikaanse volk en de wereldbevolking laten zien wie werkelijk de baas is in Amerika.

(L) Ja. Nou, de C's zeiden dat dat zou gebeuren. Ze zeiden dat er een grote misrekening zou plaatsvinden en dat de diepe staat daardoor ontmaskerd zou worden.

(Joe) Juist. Het gaat er niet om of Trump iemand gaat redden of niet. Trump's “dienst aan de mensheid” was om gewoon het soort man te zijn dat hij is, je weet wel, Art of the Deal, “Ik zal vechtend ten onder gaan” en dat soort dingen, en hen te dwingen hun kaarten op tafel te leggen. Daarna is het allemaal prima.

(L) Ja, ik bedoel, ze zullen hem NOOIT iets echt effectiefs laten doen. Nooit.

(Joe ) En ze hebben net geprobeerd om hem te vermoorden.

(L) Ja. Oké... Er was iets over klonen in de video en het stoorde me echt omdat ik het gevoel had dat ze niet begrepen wat een kloon was, of dat ze de terminologie onjuist gebruikten. Ik zal nu beschrijven wat een kloon is. Als iemand informatie heeft die mijn woorden kan corrigeren, laat het dan weten. Zoals ik het begrijp, wordt bij een kloon het DNA van een geselecteerd individu, schaap of mens, geïmplanteerd in een bevruchte eicel of embryo, die vervolgens met dit gewijzigde DNA wordt grootgebracht en op de normale manier wordt geboren. Vervolgens doorloopt het het proces van opgroeien en wordt het in feite een genetisch duplicaat van degene die de bron van het DNA was. En ze praten erover alsof je een kloon kunt maken, hem een paar weken kunt activeren, en dan raakt hij gewoon versleten, net als een robot, en moet je hem weggooien. Het is alsof ze suggereren dat er een soort supersnel groeiproces is waar ze dit DNA doorheen halen om een kloon van iets of iemand te maken. Dus, heeft iemand hier informatie over die zou kunnen corrigeren wat ik net zei?

(Approaching Infinity) Ik denk dat jouw definitie van een kloon precies is wat onze wetenschappers doen. Maar als de C's het hebben over klonen... Het was in een discussie over vermisten en gesneuvelden toen ze het hadden over het daadwerkelijk kopiëren van een dood lichaam. Uit die discussie blijkt dat 4D STS feitelijk een kopie van het lichaam maakt op de leeftijd waarop het stierf, en dat lichaam dan terugbrengt [naar de derde densiteit]. Ik denk dat er twee soorten klonen zijn: het klonen van mensen in de traditionele wetenschapsopvatting, waarbij ze doen wat jij net zei, een nieuw wezen creëren van embryo tot volwassene. En dan is er de paranormale rare versie, waar ze een werkelijke kopie van het lichaam creëren zoals het bestond in een bepaalde toestand en op een bepaalde leeftijd.

(L) Oké, maar dit gaat niet in op het hyperdimensionaliteitsaspect, dat later aan de orde komt en laat zien dat hij [de auteur] geen idee heeft wat het is. In de hyperdimensionale ruimte wordt een kloon gemaakt zoals jij beschrijft, en is in wezen een exacte kopie van iemand. En dan kan die worden teruggebracht naar de derde densiteit. Zou zo'n kloon die in de hyperdimensionale ruimte wordt gemaakt en vervolgens in de derde densiteit wordt teruggeplaatst op enigerlei wijze functioneren, zou zijn energie opraken of in korte tijd achteruitgaan?

A: Doorgaans niet. Normaal gesproken wordt het gekloonde lichaam dan gevuld met de levenskracht van de “donor.”

V: (L) Dus een lichaam dat in de vierde densiteit werd gekloond en vervolgens in de derde densiteit werd teruggeplaatst, zou dan theoretisch een normaal leven kunnen leiden?

(Joe) Dat is alsof je een persoon weer tot leven brengt.

(L) Ja.

(Joe) Hun levenskracht komt terug in het lichaam van de kloon. Dus het is dezelfde persoon.

(L) Ja. Maar ze hebben een nieuw lichaam gekloond dat gebaseerd is op het oude, en dan gaat de levenskracht gewoon in het nieuwe lichaam. Ze stoppen het er weer in.

(Joe) Iemand sterft in een oorlog en raakt totaal verminkt - breng het lichaam over naar de vierde densiteit, herstel het, zet het er weer in, en hupsakee. Er is niets gebeurd.

(Ark) Wordt de ziel ook gekloond?

A: Normaal gesproken wordt dat niet gedaan bij wezens met een volledige ziel.

V: (L) Dus, met andere woorden, dat is wat ze doen met organische portalen. Ze hebben een levenskracht, een soort poel van zielen, en ...

(Joe) Ze hebben er minder moeite mee om er gewoon weer in te stappen en verder te gaan. Terwijl een persoon met een ziel die stierf in een oorlog of wat dan ook, of hoe hij ook maar stierf, misschien was het wel het einde van hun normale geplande zielslevenscyclus. Het is niet als teruggaan [in een nieuw lichaam], dat ze gewoon zeggen dat ze besloten hadden om het lichaam op dat moment te verlaten [en terug te gaan naar de vijfde densiteit]. Dus doei. (Plus er is het probleem van trauma voor de ziel, die zich alles herinnert en niets vergeet).

(L) Oké. Dus deze meneer S__ zegt dat ze, ik denk dat daar de Illuminati-mensen mee bedoeld worden, lichamen nodig hebben voor legers. Hij denkt dat ze een of meer klonen hebben getest tijdens de Super Bowl in Los Angeles, toen de agenten uit de metro tevoorschijn kwamen. Waren ze dat soort gekloonde lichamen aan het testen?

A: Dat doen ze vaak.

V: (L) Maar dan zouden ze lichamen testen die gekloond werden zoals jullie beschreven, je weet wel, gekloond in de hyperdimensionale ruimte? (En dat hoeven niet per se de “Illuminati” te zijn die dat doen).

V: (L) Dus blijkbaar zegt S__ dat de ondergrondse bases niet in de vierde densiteit zijn, maar gewoon grote lege ruimtes onder de grond.

A: Een leugen en onderdeel van zijn missie.

V: (L) Dus jullie zeggen dat het onderdeel van zijn missie uitmaakt om een verkeerde voorstelling van zaken te geven en te misleiden of zelfs rechtstreeks tegen te spreken wat de C's hebben gezegd?

V: (Joe) Je vroeg niet naar zijn achtergrond.

V: (L) Nou, wacht even. Daar kom ik zo op. Hij zegt dat ondergrondse steden iets anders zijn en dat als je in de gelederen van de Illuminati komt, ze daar leven. Is dat waar?

A: Nee.

V: (L) Oké. Dus de Illuminati leven niet in de ondergrondse steden. Nou, jullie hebben ondergrondse steden al eerder voor ons beschreven, dus... (Ze werden ontworpen voor de activiteiten van 4D STS). Waar wonen de Illuminati?

A: Overal op de planeet. Maar ze zijn met een zeer beperkt aantal.

V: (Andromeda) Hoeveel zijn het er? [gelach]

(L) Ja, hoeveel zijn het er?

(Andromeda) Ruwe schatting?

A: Minder dan 3.300.

V: (L) Waarom zijn er zo weinig?

A: Ze houden hun genen strikt voor zichzelf. Als gevolg daarvan heeft inteelt geleid tot een vermindering van hun aantal.

V: (L) Nou, die S__ zegt dat hij de nakomeling is van een Illuminati-moeder en een vader die vrachtwagenchauffeur was of zoiets. [gelach] Ja. Hoe waarschijnlijk is dat?

A: Nul.

V: (L) Dus het is echt vergelijkbaar met hoe het wordt beschreven in het boek van Georgia le Carre, dat elk nageslacht dat wordt geboren uit iemand van een Illuminati-familie met iemand van een buitenstaandersfamilie, wordt vermoord, of ze proberen te voorkomen dat zo’n kind geboren wordt - ze dwingen hen abortus te plegen. Ze staan niet toe dat ze geboren worden. Wat is de achtergrond van deze man? Kwam hij uit een of andere sekte?

V: (Joe) Speelt hij een rollenspel?

A: Komt dicht in de buurt. Zeer begaafd, maar narcistisch, en dus ervaart hij het Dunning-Kruger effect in zijn onderzoek.

V: (L) Dus als hij wilde dat het realistisch was, had hij langer en grondiger onderzoek kunnen doen en met betere antwoorden kunnen komen. Doet hij dit alleen maar om op een of andere manier op oneerlijke wijze geld te verdienen? Of is hij een agent?

A: Het eerste.

V: (Joe) Die gast zit op het internet onzin uit te kramen om geld te verdienen?

(L) Met andere woorden, ik hoef al die andere vragen niet door te nemen. Hij zegt dat Draco's hoofdkwartier in Canada is en door mensen die de controle uitoefenen, wordt hergebruikt. Ze noemen dat Babylon.

(Joe) Hij heeft waarschijnlijk ChatGPT de meeste van deze informatie laten verzinnen en op zijn website gezet. [gelach] Ik heb net een boek geschreven! Met de hulp van ChatGPT kan ik morgen een boek schrijven.

(L) Hij zei ook: “De meest krachtige mensen in de wereld die iets manifesteren lijken sociopaten, psychopaten en narcisten te zijn. En daar zijn ze in geslaagd zonder over een stevige grondslag te beschikken, omdat ze een sterke overtuiging hebben. En overtuiging is”... Oh mijn God. Oh, God. (Hij heeft geen idee van psychopathologie.) Nou, dat is genoeg. Ik denk dat we hier genoeg tijd aan hebben besteed. We schakelen even door. Laat me jullie dit vragen: Komt de Billionaire Banker-boekenreeks van Georgia Le Carre het dichtst in de buurt van inzicht achter de schermen van Illuminati-families (hun relaties, hoe ze te werk gaan)?

V: (L) Het enige probleem is dat het chicklit-pornografie is. [gelach] Dit is geen boek dat je iemand zou aanraden! Sjeemig.

(Joe) Ja. Misschien hangt het van de persoon af, maar ik hoef dit boek niet te lezen om het te weten. Want na meer dan 20 jaar af en toe kleine indrukken te hebben gekregen van wat er zich binnen die kringen afspeelt, heb ik zoiets van, ja... En ik wil er niet over lezen!

(L) Ja. Nou, eigenlijk is het pornografische element in zekere zin heel toepasselijk voor Illuminati-groepen. Ik bedoel, weet je, ze zijn... wow (nogal zieke persoonlijkheden). Ja. En The Other Side of Midnight uit de Billionaire Banker-serie, is dat een metafoor voor de relatie tussen 4D STS en de mensheid?

A: Komt heel dicht in de buurt.

V: (L) Maar onderdeel van het verhaal is dat een van die STS-lui op de een of andere manier de andere kant op gaat en uiteindelijk dienstbaar wordt aan anderen. Is dat mogelijk?

A: Ja, maar zelden.

V: (L) Oké. Nou... Hebben de vorige twee onderwerpen jullie nieuwsgierigheid gewekt of vragen opgeroepen voordat we verder gaan met ons volgende onderwerp?

(Ryan) Laura, kunnen de C's ons vertellen hoeveel mensen er in het Quorum zitten?

A: Het Quorum is voornamelijk “hyperdimensionaal.” Niet veel mensen.

V: (L) Is dat voldoende? Wil je echt een exact aantal?

(Ryan) Ik had gehoopt dat ze ons zouden vertellen hoeveel mensen er in het Quorum zitten.

(Joe) Ze zeiden heel weinig.

A: Varieert.

V: (L) Dus ik denk dat het aantal van tijd tot tijd verandert. Oké, nu wil ik iets vragen over Jean-Pierre Garnier Malets “Theorie van de verdubbeling van tijd en ruimte.” Is zijn theorie - zijn ideeën over tijd, zwaartekracht, ruimte enzovoort - als ze ooit opgehelderd kunnen worden, komen die in de buurt van het beschrijven van verschillende densiteiten?

A: In de buurt, maar niet dicht genoeg, en hij ziet een aantal dingen precies tegenovergesteld.

V: (L) Nou, hij zegt dat hij ergens rond 1988 of zo op dit idee kwam. En hij had contact met een soort wezen, blijkbaar, 15 minuten lang, en al die dingen kwamen in zijn hoofd en vanwege zijn achtergrond in natuurkunde en...

(Ark) Natuurkunde en techniek.

(L) Hij is bezig met techniek en ook, wat was het ook alweer, hydrodynamica of zoiets?

(Ark) Ja.

(L) Dus zijn achtergrond is vergelijkbaar met die van Jean-Pierre Petit. Behalve dat hij na zijn promotie stopte en in het theater ging werken. En dat is nogal een echt rare combinatie. Dus met wat voor soort wezen had hij contact?

A: 4D STS.

V: (L) En waarom gaf dit wezen hem deze informatie?

A: Om verwarring te scheppen.

V: (L) Oké. Maar hoe zit het dan met zijn idee van de cyclische aard van ruimte en tijd? Hij zegt dat ze cycli herhalen en hij heeft het zelfs afgebeeld in een illustratie. Het is bijna een cyclisch yin-yang symbool. En het lijkt mij dat wanneer een cyclus begint en aan het eind samenkomt met een nieuw begin, je weet wel, zoals het verleden en de toekomst, en alles als het ware in het midden samenkomt, dat dat de definitie zou inhouden van het hele Wave-proces. Maar hij stelt dat het voor de hele ruimte en tijd geldt en dat ze voor altijd een cyclus herhalen. En dit is vrij consistent met sommige van de door de C's gegeven definities van de Wave. Zij zeggen dat de Wave er altijd is en eeuwig door het universum reist. En dat leek me heel dicht in de buurt te komen van waar hij over sprak - die cyclische aard van ruimte en tijd en hun verdubbeling. Is dat werkelijk het geval?

A: Ja.

V: (L) Dus met zorgvuldige studie zouden we iets kunnen halen uit wat hij geschreven heeft. Niet veel, waarschijnlijk ongeveer 2% van het hele boek. Maar het kan nog steeds nuttig zijn. Klopt dat?

V: (L) Oké. Klopt het dat elke waarnemer tegelijkertijd in verschillende tijdschalen bestaat?

A: Dat hebben we jullie al verteld. “Tijdschalen” volgens zijn beschrijving zijn meer vergelijkbaar met densiteiten.

V: (L) Nou, omdat hij zo vaag is, en we hier al heel wat tijd aan hebben besteed, denk ik dat we dit onderwerp maar afsluiten en verder gaan met wat vragen uit de groep. Hoe lang is de sessie al aan de gang?

(Chu) Een uur en 16 minuten.

V: (L) De sessie?

(Chu) Nee, de sessie zelf is nu waarschijnlijk al een uur aan de gang.

V: (L) Oké. Hier zijn wat vragen:

(Altair) Volgens het Britse parlementslid Andrew Bridgen plant de NAVO een valse vuile bomaanslag in Europa. Hij zegt: “Inlichtingendiensten vertellen me dat er een nucleaire explosie in Europa zal plaatsvinden, vergelijkbaar met de aanval van 11 september 2001” en vraagt zich af: “Als de NAVO er niet achter zit, hoe zouden de Britse inlichtingendiensten er dan van weten?” Is dit mogelijk in Europa of Oekraïne?

A: Heel goed mogelijk.

V: (irjO) Wat is het totale percentage stemmen dat Maduro kreeg? (Bij de presidentsverkiezingen van 2024)

A: 63.

V: (L) 63 procent?

V: (L) Nou, dat is hoger dan de opiniepeilingen zeggen...

(Niall) Ja. Dus ze probeerden de verkiezingen tegen hem te manipuleren.

(L) Het was weer zo'n situatie als bij de verkiezingen met Trump. (Helaas zien Trump en Musk dat niet en Musk bleef Maduro aanvallen).

(Joe) En toen zeiden ze dat hij degene was die de verkiezingen gemanipuleerd had. Met het lagere aantal dat ze gaven, zeiden ze dat hij degene was die ze had gemanipuleerd!

(L) Ja, het zijn zulke leugenaars!

(Andromeda) Ze zijn vreselijk.

(Chu) Ik denk dat Joe en Niall in het begin vragen hadden...

(Joe) Wat staat er bovenaan die lijst? Ben je niet bovenaan begonnen?

(Andromeda) Jawel.

(Gaby) Nee, helemaal bovenaan.

(Andromeda) Ja. Oh... sorry.

(L) Oh, er staat “Joe en Niall hebben vragen over Trump.” Nou, het was geen vraag, dus ik negeerde het gewoon! [gelach]

(Andromeda) Het was heel klein geschreven! [gelach]

(Joe) Het zijn heel korte vragen. Zeer snelle en eenvoudige antwoorden. [gelach]

(L) Oké, vraag maar raak.

(Joe) Heeft Crooks (de man die Trump zou hebben neergeschoten) Trump daadwerkelijk neergeschoten? Was hij degene die op Trump schoot? Vuurde hij een kogel op hem af...?

A: Hij schoot, ja.

V: (Joe) En hij vuurde alle acht kogels af die aan hem worden toegeschreven.

V: (L) Was het zijn kogel die Trump raakte?

(Joe) Ja. Raakte één van zijn kogels Trumps oor?

V: (Joe) En was het gewoon geluk, zullen we zeggen, dat ervoor zorgde dat Trump zijn hoofd draaide?

A: Goddelijke interventie.

V: (Joe) Goddelijke interventie door Trumps hogere zelf?

A: Ja. Aangedreven door grootschalige gebeden.

V: (Niall) Heeft men Thomas Crooks op de een of andere manier gegroomd?

V: (Niall) Dus hij werd gemanipuleerd, oké.

(L) Was er een andere schutter ter plaatse?

V: (Niall) Schoot die andere schutter ter plaatse Crooks neer?

V: (Joe) En vanwaar schoot hij? Stond hij achter Crooks?

V: (Joe) Hij was achter Crooks in het gebouw, in een van de ramen, een van de sluipschutters?

V: (Niall) Misschien het laatste raam...

(Joe) Er was tenminste één klein UFO-achtig object dat erg snel vloog. We weten niet of het er één of twee waren. Er was er zeker één en die werd duidelijk waargenomen, waarschijnlijk seconden voordat Crooks de schoten afvuurde. Het vloog over een gebouw of dat gebied en het had een soort kleine antenne aan de achterkant. Je kon het beeld stilzetten om het te zien. Vanuit andere camerahoeken kon je een andere, meer bolvormige structuur zien, hoewel het misschien hetzelfde object was. Maar hoe dan ook, het was een soort afwijkend, ongeïdentificeerd vliegtuig dat in de lucht was op het moment van de schietpartij. Van wie was het?

A: Drones.

V: (Joe) En dit zijn drones van de derde densiteit, bestuurd door agenten van de inlichtingendiensten?

V: (Joe) En vloog het echt zo snel als het leek? Ging het 3.200 km per uur of zoiets?

(L) Nee, dat gebeurde niet, want het was waarschijnlijk dichterbij dan je denkt.

(Joe) Misschien, maar hij ging wel heel erg snel.

(Niall) Ja.

(Joe) Veel sneller dan elke andere drone die je kunt kopen, zelfs de beste. En wat was het doel? Was 'ie er alleen om te monitoren? Had hij een ander doel dan het monitoren van de situatie?

A: Mind-control signalen.

V: (Joe) Gericht op Crooks?

V: (Niall) Wow! Bedoelden de C's de moordaanslag op Trump toen ze spraken over...?

(Joe) Ze hadden het over het veranderen van het programma...

(Niall) En de Quorumvergadering.

(Joe) En ze spraken over de komende programmaverandering. Dit was in februari of maart. Ze zeiden dat het binnen een paar maanden zou gebeuren. Was dit [de moordaanslag op Trump] een verwachte programmaverandering die werd verijdeld? Of moet de programmawijziging nog komen?

A: Het programma moest veranderd worden om een grootschalige schending van de vrije wil te voorkomen.

V: (Joe) Dus het programma bestond uit een geplande moordaanslag op Trump?

V: (Joe) En… maar het werd veranderd om een grootschalige schending van de vrije wil te voorkomen. En wie nam de beslissing om het programma te veranderen?

A: Quorum.

V: (Joe) Juist. Dus ze dachten er diep over na en besloten dat het een slecht idee was.

A: Schendingen van de vrije wil op die schaal zijn vergelijkbaar met schendingen van de zwaartekracht in jullie wereld.

V: (Niall) Net alsof je een natuurwet probeert te overtreden of zoiets. Het is gewoon te veel.

(L) Ja, als je van een dak springt en denkt dat je niet gewond raakt, dan is dat een schending van de wet van de zwaartekracht.

(Joe) Het is vreemd dat zulke slimme mensen in het Quorum zich niet vanaf het begin realiseerden dat het een slecht idee was.

(L) Nou, ik denk niet dat ze hadden verwacht dat zoveel mensen voor Trump zouden bidden en hem zouden steunen.

(Joe) Ja. Het suggereert dat ze het programma niet veranderden, omdat het Trump zelf was die zijn eigen moord voorkwam.

(L) Ja. In zekere zin.

(Joe) Ze waren nog steeds van plan om hem te vermoorden. Dus ze hebben het programma niet veranderd. Het programma werd veranderd door andere krachten die verbonden waren met Trumps hogere zelf of zo.

(L) Ja. Maar het zit allemaal nog steeds in elkaar verweven.

(Joe) Het is goddelijke interventie, zoals ze zeiden.

(L) Ja.

(Joe) Nou, nog iets anders, Niall?

(Niall) Daarover? Nee.

(L) Oké, we gaan verder.

(seek 10) Een snelle vraag, Laura. Waren het de goeieriken van het Quorum die ingegrepen hadden?

A: Verkeerd concept.

V: (Niall) Ja. Onthoud dat het Quorum denkt in categorieën... het is niet per se goed of slecht, het is wat zal werken. En vergeet niet dat ze ook dachten aan weerstand en evenwicht. Als ze Trump zouden vermoorden terwijl zoveel mensen hem steunen, beseffen op zijn minst sommigen onder hen dat het een schending is, dat het te ver gaat.

(L) Het is zoals Ra zei, weet je nog? Als ze tegen de vrije wil van de mensheid ingaan, zal STS worden gedemagnetiseerd.

(Joe) Er is een terugslag.

(L) Ja, een serieuze terugslag.

(Joe) Want in een van de laatste sessies, toen ze het hadden over het Quorum en de veranderingen in het programma, zeiden ze dat het Quorum bijeenkwam om veranderingen te bewerkstelligen die tot meer controle zouden leiden. En dat hebben we besproken. Maar die controle zou tot meer weerstand leiden, omdat er meer evenwicht moet zijn. Dus rijst de vraag of die leden van het Quorum zich realiseren wat er in bredere zin aan de hand is.

(L) Ze zouden de controle volledig hebben kunnen verliezen als het hen daadwerkelijk gelukt was [het vermoorden van Trump].

(Joe) Juist. En ze zijn zich bewust van de bredere dynamiek en dat er een evenwicht moet zijn. Maar weet je... het is raar, ze zijn van plan om meer weerstand te creëren door een soort pandemie te lanceren of iets waardoor mensen zullen lijden....

(Andromeda) Een soort van extra controle...

(Joe) …dat weerstand zal oproepen. En dat schept meer evenwicht, toch? Dus het is bijna zoals de idee van mensen die kwaad beramen maar goed doen.

(Andromeda) Juist.

(Joe) Maar tegelijkertijd zijn ze zich daar ook van bewust. Dus het is waarschijnlijk een soort nadenken op hoog niveau. En het is niet zo eenvoudig.

(L) Het is een manier van denken die we niet... we kunnen het nauwelijks bevatten.

(Joe) Het is grootschalig denken, weet je?

(L) Goed, volgende vraag.

(msante) Een ongeautoriseerde biograaf en Javier Milei's directe betrokkenen beweren dat hij in 2019 een “goddelijke openbaring” kreeg die hem voorspelde dat hij president van Argentinië zou worden. Het verhaal gaat dat toen zijn hond Conan stierf (2017), Milei daar kapot van was. In die tijd nam hij contact op met een medium die zijn zus leerde hoe zij met zijn hond kon communiceren. Het is via zijn zus (zij fungeert als het medium) dat Milei met zijn hond communiceert, en via haar praat hij met een wezen dat hij “de ene” noemt. Klopt dit verhaal enigszins, en zo ja, wat is de aard van deze “ene?”

(Andromeda) Oh jee!

(L) Jezus Christus! Het is erger dan ik dacht.

(Chu) Dat is wat hij beweert!

(Niall) Het is de politiek van vandaag de dag.

(L) Ten eerste, klopt er iets van dit verhaal?

V: (L) Oh nee toch! Wat is de aard van deze “ene” waarmee Milei communiceert via zijn hond?

A: 4D STS.

V: (L) Daarom is hij zo pro-Israël, de Verenigde Staten en...

(irjO) Een aanvullende vraag over Maduro: was Elon Musk betrokken bij de aanvallen op Venezuela, zoals Maduro verklaarde toen Elon de verkiezingsuitslag bekritiseerde?

A: Alleen zijdelings.

V: (L) Ik denk dat Elon Musk een aantal ernstige hiaten in zijn kennis heeft en een gebrek aan diepgaande en grondige scholing. Is dat de beste manier om te beschrijven wat er met hem aan de hand is?

A: Komt dicht genoeg in de buurt.

V: (Chu) Plus de drugs die hij gebruikt, waarschijnlijk.

(Niall) Ketamine!

(Joe) Ze zitten allemaal gevangen in de Amerikaanse droom. Een moeilijke gewoonte om vanaf te komen.

(Andromeda) Ja...

(Joe) Het team gaat het redden! Murrica! [gelach]

(Ellipse) Zat er een plan achter het wereldwijde [software]falen van Crowdstrike, of was het echt een toevallige gebeurtenis?

(Joe) Laura, wil je dat ik dat uitleg?

(L) Ja, er staat “Vraag Joe.” Leg dit eens uit. We hebben de C's niet nodig, we hebben Joe! [gelach]

(Joe) Nee, gewoon om uit te leggen...

(Chu) Herinner je je de recente storing van Crowdstrike?

(L) Ja. Het internet viel uit, of zoiets.

(Joe) Ja. Goed. Dus je weet wat het was! [gelach] Ja, toen het internet en software op vliegvelden en al dat soort dingen...

(L) Ja. Het was niet het hele internet dat werd getroffen, het was alleen...

(Joe) Nee, slechts hier en daar, ja. Wat was de vraag?

(Scottie) Eerste vraag, was het een ongeluk of gewoon een fout in de software?

(L) Was het een ongeluk?

(Joe) Zoals ze beweerden?

V: (Joe) Dus dit was het testen van hun vermogen om de boel plat te leggen?

V: (Joe) Oké. Dat dachten wij ook.

(Niall) Volgens een rapport, gebaseerd op statistieken over voedselproductie en -consumptie, zou de Britse bevolking wel eens 80 miljoen kunnen zijn geweest... 17 jaar geleden! Vandaag de dag is het officiële aantal 67 miljoen. Is dit officiële aantal accuraat?

V: (Niall) Zo niet, hoeveel dan, tot op een miljoen nauwkeurig?

A: 89.

V: (Niall) Mijn God, wat is de bevolking van Frankrijk, op een miljoen nauwkeurig?

A: 76.

V: (Niall) Oké. Dat is ongeveer 10 miljoen meer dan het officiële aantal.

(Gaby) Geen wonder dat mensen moeite hebben met het vinden van een dokter…

(Niall) Dus ze overspoelen westerse landen met mensen zonder papieren?

V: (Joe) En die nemen geen deel aan enige volkstelling, dus...

(Niall) En daarom ontstaat er een terugslag. Mensen realiseren zich dat er iets mis is. Ze hebben dit soort cijfers niet. Ze hebben geen - maar van de ene op de andere dag krijgen ze duizend nieuwe mensen in hun gemeenschap. En ze komen in opstand.

(Joe) Dat hadden we ons moeten realiseren, want jaren geleden vroegen we naar de bevolking van de planeet en officieel waren het er zeven miljard, maar de C's zeiden dat het er eerder acht waren. Dus moesten we rekening houden met nog een miljard mensen.....

(Niall) Uit dat antwoord concludeerde ik dat het kwam omdat, nou ja, in Afrika en Azië is de nauwkeurigheid van volkstellingen matig. Maar het is niet daar in Afrika, het is HIER!

(Joe) Het is waarschijnlijker dat het in rijke landen gebeurt, toch? En dat de bevolkingstoename in steden zou plaatsvinden en .....

(Niall) Groot-Brittannië is klein! 90 miljoen mensen!

(Joe) Nou, denk aan Tokio. [gelach] Mexico City? [gelach]

(Puma) Wat is de kans op een mega aardbeving in de komende zes maanden?

A: 48 procent.

V: (L) Dus iets minder dan de helft.

(Puma) In de sessie van 21 januari 1995 voorspelden de C's een opeenvolging van 13 aardbevingen voorafgaand aan een aardbeving met een kracht van 9,6 magnitude in of nabij Tokio. Volgens de VolcanoDiscovery database waren er sinds 2003 13 aardbevingen van magnitude 7+ in de buurt van Tokio. Valt deze aardbeving met een kracht van 9,6 binnen de huidige tijdlijn?

V: (Puma) Als er nog steeds een aardbeving met kracht 9,6 kan plaatsvinden, zou dat dan de aardbeving zijn die de Japanse autoriteiten in de Nankai-trog verwachten?

V: (L) Het gaat gewoon niet binnen de komende zes maanden gebeuren. [gelach] Is het mogelijk dat het eerder gebeurt?

A: Mogelijk.

V: (L) Ik denk dat alles mogelijk is. Oké.

(mkrnhr) Er zijn gevallen geweest waarin gehechte entiteiten gedurende meerdere incarnaties van een persoon zijn blijven bestaan. Als de gastheer overgaat naar de vijfde densiteit [na de dood], waar gaat de gehechte entiteit dan heen als de energetische karmische verbinding met de gastheer behouden blijft?

A: Het wacht in de aardse sfeer.

V: (L) Dus dat is alsof…

(Andromeda) Het wacht tot de gastheer gereïncarneerd is?

V: (L) Dus het wacht in de...

(Chu) Limbo.

(Joe) In de ether.

(L) Ja.

(Chu) Altair en Cosmos vragen wat de werkelijke bevolking van Duitsland is, maar als we over elk land gaan vragen...

(L) Alsjeblieft! [gelach]

(Chu) Je kunt waarschijnlijk 10 miljoen toevoegen aan de officiële bevolking van elk land, min of meer.

(Niall) Hoewel ik denk dat het een fenomeen is dat alleen voorkomt in westerse landen. Duitsland en de VS zouden interessant zijn. Japan heeft bijna geen immigratie. Het is zeer selectief.

(Persej) René Quinton gebruikte zeewater uit planktonrijke omgevingen in zijn medische praktijk. Charles Schnabel promootte de gezondheidsvoordelen van een poeder op basis van sap bereid uit graangrassen geteeld op mineraalrijke grond. Weston Price gebruikte de boter van koeien die met granen waren gevoed als bron van activator X. Julius Hensel promootte zijn “fysiologisch brood” dat werd gemaakt door tarwemeel te fermenteren en te mengen met mineralenpoeder. Het lijkt mij dat mineralen in een of andere vorm de reden kunnen zijn waarom deze heren zulke positieve resultaten boekten in hun praktijk. Spelen mineralen een rol bij het vormen van de heilzame informatie in bepaalde voedingsmiddelen?

A: Inderdaad!

V: (L) Dat is dus een grote ja.

(Andromeda) Hebben de C's daar niet al iets over gezegd?

(Gaby) Sporenelementen.

(L) Ja, mineralen zijn heel belangrijk.

(Joe) En gebonden zijn in het juiste voedingsmiddel.

(Andromeda) Klopt.

(Z…) Is het nemen van pijnboom pollen nuttig voor een lang leven en het voorkomen van kanker?

A: Matigjes.

V: (L) Matigjes. Dus het is noch slecht noch goed.

(Z…) Kan inname van pijnboom pollen het testosterongehalte bij mannen veilig verhogen?

V: (Gottathink) Het genoom van de Nieuw-Zeelandse montereyden heeft 25 miljard nucleotideparen. Zijn de gunstige effecten van het eten van deze pollen, volgens onderzoek en anekdotische ervaring, gerelateerd aan deze enorme hoeveelheid informatie?

A: Komt dicht in de buurt

V: (Gottathink) Of gaat het meer om de kwaliteit van de informatie waarvoor deze basenparen coderen?

A: Komt dicht in de buurt. Meer onderzoek nodig.

V: (Breo) Dr. Rashid A. Buttar zegt dat alle corornavaccins een sluimerend virus (gif) bevatten dat is ingekapseld in lipide nanodeeltjes die geactiveerd kunnen worden met bepaalde 5G-frequenties. Geldt dit concept in het algemeen, ook voor andere elektromagnetische velden?

A: Over het algemeen, ja.

V: (Breo) Zijn er toegankelijke technologieën die bescherming bieden tegen schadelijke frequenties?

A: Werd in eerdere sessies besproken.

V: (Joe) Zijde!

(Chu) Maar dat is niet noodzakelijkerwijs een technologie...

(L) Ja, maar het gebruik van tegenwerkende frequenties werd ook besproken. Zoek uit wat de frequentie is die jou beïnvloedt en koop dan een apparaat dat een neutraliserend signaal uitzendt. Want je hebt met golven te maken, toch? Dus stuur je een neutraliserende golf uit. Dus, golven neutraliseren en zijde.

(Niall) En Q-link apparaten?

(Joe) Onze hersenen kunnen neutraliserende golven uitzenden...

(Andromeda) In theorie. (Met voldoende kennis.)

(Chu) Dus, als deze “nanobots”, zoals ze genoemd worden, bestaan, wat is dan hun hoofddoel? Mind-control, verslechtering van de gezondheid of iets anders?

A: Of/of.

V: (Joe) Kunnen ze uitgescheiden worden? Kun je ze krijgen van mensen die ze in de vaccinbatches toegediend hebben gekregen…?

A: Afbreken.

V: (Joe) Wat zeiden ze?

(Niall) Afbreken.

(Joe) Wat?

A: Chemische splitsing.

V: (Gaby) Zoals ontgiften?

V: (Joe) Wat zou je daarvoor gebruiken?

(L) Bijvoorbeeld serrapeptase. Verteert serrapeptase dat soort dingen niet?

(Gaby) Ja. De protocollen die we hebben besproken. Bromelaïne, nattokinase, ivermectine...

(Joe) Dus ze kunnen worden uitgescheiden en doorgegeven aan andere mensen.

(L) Nou, je moet ze afbreken en uit het lichaam halen.

(Joe) Maar mijn vraag ging over mensen die geïnjecteerd werden met een vaccin dat deze nanobots bevat... Zijn ze “uitscheidbaar?”

A: Onder bepaalde omstandigheden.

V: (L) Nou, ik denk seks, of uitwisseling van lichaamsvloeistoffen, of...

(Gaby) Bloedtransfusies.

(L) Ja, dat soort dingen.

(Joe) Ja. Maar niet als iemand in je gezicht hoest.

(Andromeda) Niet als een bacil.

(Joe) Niet zoals het spike-eiwit kan worden uitgescheiden. Je kunt het niet op dezelfde manier binnenkrijgen.

(L) Ja, nee... Oké. Laten we dit afronden want ik ben moe. En ik weet dat we meer hebben -- en dit zijn vragen die niet tijdgevoelig zijn, maar meer van historische aard. Dus we stoppen hier. De volgende keer beginnen we met vraag 14 over de lengte van de mens in het Atlantische tijdperk, en dingen over Newgrange, St Patrick, de Arische invasies, oude rassen... Goed. Dus als er iets is wat we hadden moeten vragen dat cruciaal is voor onze overleving of de overleving van onze groep, maar dat we niet hebben gevraagd, bedenk dan alsjeblieft dat we het uit de grond van ons hart hebben gevraagd en geef ons wat raad.

A: Jullie doen goed werk. Hulp is onderweg! Tot ziens.

V: (L) Oh ja. Nou, jullie zeggen nu al zoveel jaren dat er hulp onderweg is dat ik jullie niet meer geloof! [gelach]

(Andromeda) Proberen ze grappig te zijn? [gelach]

EINDE VAN DE SESSIE

Trending content

Back
Top Bottom