Sessie van 18 mei 2024

Laurs

The Living Force
FOTCM Member
Dit is de Nederlandse vertaling van de sessie van 18 mei 2024. Gelieve ideeën en commentaren op de originele thread van de sessie te plaatsen.

Sessie van 18 mei 2024


Laura en Andromeda aan het bord

Niall, Joe, Gaby, Ark, PoB, Chu, Scottie, Falkor, Bella

Aanwezige FOTCM-leden via Zoom:

3DStudent, Adobe, Alana, Alejo, Altair, aluminumfalcon, Anamarija, anartist, AndrewMn, Andrian, Ant22, Anthony, Approaching Infinity, Aragorn, Aya, Beau, Bluefyre, Bobo08, brandon, Breton, cassandra, Cleo, Cosmos, Deliverance, dugdeep, Eboard10, Ellipse, fabric, finduilas495, Gawan, Glenn, grini, Gwenllian, herondancer, Hesper, hesperides, hlat, iamthatis, irjO, Iscreamsandwish, Jacques, JeanneT, JEEP, Jefferson, Jenn, Josi, Juba, Keyhole, KJN, Korzik18, Laurentien2, Laurs, Lilou, LQB, Luis Miguel, Maat, marek760, Mari, Mark, Mark7, Martina, Mike, Mikkael, Mililea, Miracle, mkrnhr, Mrs. Peel, msante, Navigator, Neil, new_to_chess, Nicholas, Nienna, Ollie, OrangeScorpion, Oxajil, PopHistorian, Puma, RedFox, Redrock12, Regulattor, Ryan, rylek, Saman, seek10, seeker2seer, Sinapi, Steph_Rivers, Stoneboss, sToRmR1dR, Temperance, thorbjorn, Timótheos, Tristan, Tuatha de Danaan, Uperios, Voyageur, vulcan59, Whitecoast, williamsj, Windmill knight, Yas, Ysus, Zar

V: (L) Het is vandaag 18 mei 2024. [Overzicht van de aanwezigen] Is daar iemand?

A: Ja

V: (L) En met wie hebben we de eer?

A: Mouinorra van Cassiopaea.

V: (L) Oké. We hebben een behoorlijke lijst met vragen, dus we gaan aan de slag. De eerste vraag is van Laurentien2 en hij vraagt:

(Laurentien2) Zijn CME's (coronale massa-ejecties) gerelateerd aan het openen en sluiten van het venster van de zon?

(L) Nou, de formulering van de vraag hield me meteen tegen, want wat is het venster van de zon? Ik weet dat de C's hebben gezegd dat het middelpunt van bolvormige objecten een venster voorstelt, maar ik geloof niet dat ze ooit hebben gezegd waartoe dat leidt en volgens mij hebben we dat ook nooit gevraagd, of wel? Ik bedoel...

(Laurentien2) Ja, ik dacht, Laura, dat het een venster was naar een andere wereld, naar een andere densiteit. Zo heb ik het geïnterpreteerd.

(L) Juist. Dus, ik denk dat de eerste vraag die we moeten stellen voordat we hier verder mee gaan, is dat je zei dat de middelpunten van bolvormige objecten (en ik denk dat ze zelfs zeiden dat dit in zekere zin voor alle bolvormige objecten geldt) vensters zijn. Dus waar leidt een venster naartoe?

A: Dat hangt van het object af.

V: (L) Oké. Dus wat is het venster in het centrum van de zon - een opening, of een venster ergens naartoe?

A: Object van het anti-universum.

V: (L) Oké. Dus het centrum van de zon opent naar een object van het anti-universum. Is dit object van het anti-universum zoiets als een anti-zon?

A: Komt in de buurt.

V: (Ark) Maar weet je, terugkomend op deze vraag, als er een venster in een bolvormig object is zoals de zon, dan blijft het open zolang dat bolvormige object bolvormig blijft. En alleen wat door dat venster komt, kan veranderen of fluctueren op basis van activiteit.

A: Ja.

V: (L) Dus het venster blijft open omdat het de functie van een venster vervult.

A: Ja.

V: (L) Oké. Dus het venster van de zon gaat niet open of dicht zolang de zon blijft bestaan als een bolvormig object. En dus heeft de vraag over coronale massa-ejecties niets te maken met de toestand van het venster [in het centrum] van de Zon. Dus laten we de volgende vraag stellen: zijn coronale massa-ejecties iets zinvols, niet alleen in de zin van "exploderende materie?"

A: Ja.

V: (L) En wat zijn ze dan precies?

A: Uitbarstingen in het helio-intervalveld.

V: (L) Oké. Uitbarstingen in het helio-interval veld. Wat- [lacht] Ik ga vragen, wat is het helio-intervalveld?

A: Het veld dat het zonnestelsel omringt.

V: (L) Oké. Dus, ik las over het Voyager-ruimteschip dat ze jaren geleden de ruimte in stuurden. Het bereikte de verste uithoeken van het zonnestelsel en toen het dicht bij de rand van het zonnestelsel kwam, vonden er vreemde effecten plaats… Hoe zou je het noemen? De elektrische zone van de zon.

(Andromeda) Een elektromagnetisch veld?

(L) Ja, zoiets. Ja.

(Scottie) Daar is een naam voor.

(Andromeda) Ja, ik weet het...

(L) Ik weet niet meer precies hoe ze het noemen. Weet jij het, schat?

(Joe) Het helioveld.

(Niall) De heliosfeer.

(L) Dat klopt. Oké. Heeft dit iets te maken met het bereiken van de grens van de heliosfeer?

A: Ja.

V: (L) En voorbij de heliosfeer is een soort kloof?

A: Ja.

V: (L) En jullie zeggen dat er een uitbarsting was. Waar komt de energie vandaan die door die kloof in de heliosfeer terechtkomt?

A: Andere systemen.

V: (L) 'Andere systemen,' in de zin van andere zonne- of sterrenstelsels?

A: Ja. Ook galactische stroming.

V: (L) Dus er stroomt een galactische stroming door ons sterrenstelsel, toch?

A: Ja.

V: (L) En die galactische stroming stroomt door de kloof heen onze heliosfeer binnen?

A: Ja.

V: (L) En veroorzaakt uitbarstingen omdat het energie toevoegt aan ons stelsel. Klopt dat?

A: Ja.

V: (L) En die uitbarstingen kunnen coronale massa-ejecties veroorzaken?

A: Ja.

V: (L) En kunnen die uitbarstingen ook zeer, zeer grote coronale massa-ejecties veroorzaken?

A: Ja. Sommige uitbarstingen kunnen een ster laten exploderen.

V: (L) Nou, dat is leuk. Gaat dat met onze ster gebeuren?

A: Nee.

V: (L) Hoe weten jullie dat dat niet gaat gebeuren? [Gelach]

A: De stroming is op dit moment niet zo sterk.

V: (L) Oké. Laurentien2, ben je tevree? Alles goed nu?

(Laurentien2) Ja, wat mij betreft ben ik tevreden, Laura. Sorry.

(L) Oké. Ik wilde er alleen zeker van zijn dat we je vraag grondig genoeg hebben behandeld. En we hebben een paar kleine dingen ontdekt. Oké. Hier staat 'Niall en Joe hebben vragen over de coronale massa-ejecties.’ Dus stel jullie vragen, Niall en Joe.

(Niall) Wanneer was de laatste keer dat de wereld zulke uitgebreide aurora's zag als vorige week?

A: 1989.

V: (Joe) Bepaalt alleen de stroomsterkte de mogelijke schade aan de elektrische infrastructuur op aarde?

A: De richting van de emissie ook.

V: (Chu) Dus daarom ging niet alles kapot.

(Joe) Oké. Heeft een gebeurtenis zoals die van vorige week enig effect op mensen?

A: Natuurlijk!

V: (Joe) En het antwoord op de vraag wat die effecten zouden zijn, luidt dan: "Dat hangt van de persoon af?"

A: Ja.

V: (Joe) Dus die kunnen positief of negatief zijn?

A: Ja.

V: (Joe) Juist. Gaat het in wezen om veranderingen in het DNA?

A: Soms.

V: (Joe) Wat is, zullen we zeggen, het meest voorkomende effect dat dit soort gebeurtenissen op mensen hebben?

A: Versnelling.

V: (Joe) Oké. Dus het is een beetje vergelijkbaar met de vermeende effecten van The Wave: hyperkinetische sensaties en een intensivering van bepaalde menselijke neigingen?

A: Geringe overeenkomst.

V: (Joe) Dus, wat betekent 'versnelling' dan, voor wat betreft gevolgen van zonnevlammen of zonnestormen?

A: Alles wat aanwezig is [in een persoon] wordt "getriggerd met nieuwe kracht."

V: (L) Oké. Volgende vraag:

(Navigator) Na de recente zonnevlammen voorspellen sommigen dat er de komende 30 dagen een golf van vulkanische activiteit en aardbevingen zal plaatsvinden. Gaan we dat meemaken?

A: Tot op zekere hoogte, ja.

V: (Navigator) Hebben de recente zonnestormen de menselijke gezondheid beïnvloed?

A: ZVA [Zie vorige antwoord].

V: (Laurentien2) Was het feit dat het HAARP-experiment tegelijkertijd met de zonnestorm werd uitgevoerd toeval of niet?

A: Toeval. De [zonnestorm] had invloed op de HAARP-activiteit.

V: (PopHistoricus) Hoeveel is de magnetische pool van de aarde verschoven sinds 1900?

(L) Is dat niet een vraag die gemakkelijk met wat onderzoek beantwoord kan worden?

(Ark) Wikipedia! Je kunt het op Wikipedia vinden.

(L) Ja, zoek maar op Wikipedia.

(Andromeda) Wil je vragen of de recente aurora's waren wat de C's bedoelden toen ze zeiden "observeer de hemel, de aarde en de oceanen?"

A: Meer op komst!

V: (L) Goed. Hier is Keyhole:

(Keyhole) In het boek "Milk Diet as a Remedy for Chronic Disease" (1911), beschrijft Dr. Charles Sanford Porter zijn behandelmethode, waarbij hij duizenden patiënten met een grote verscheidenheid aan kwalen behandelde met een voedingspatroon dat uitsluitend uit rauwe melk bestond. Een ander boek "The Miracle of Milk: How to Use the Milk Diet Scientifically at Home" van Dr. Bernarr Macfadden...

(L) Die ken ik nog. Niet omdat ik zo oud ben, maar omdat ik zag dat zijn boek...

(Keyhole) ... werd enkele jaren later in 1923 gepubliceerd en beschrijft een soortgelijk protocol.

Dr. Porter ontdekte dat het verhitten van de melk (pasteurisatie) de 'helende' eigenschappen vernietigde en drong aan op de rauwe variant. Er zijn minstens 42 studies die aantonen dat de consumptie van rauwe melk tijdens de kinderjaren een aanzienlijke bescherming biedt tegen de ontwikkeling van immuunziekten zoals allergieën, astma en atopische aandoeningen. Dit geldt niet voor gepasteuriseerde melk.

Rauwe melk bevat een rijke microbiota, waaronder veel nuttige soorten probiotische bacteriën. Het consumeren van rauwe melk verhoogt het aantal nuttige microben in de darmen en verlaagt het aantal dysbiotische bacteriën. Dit wordt allemaal vernietigd tijdens het pasteurisatieproces.

Rauwe melk/zuivelproducten bevatten tal van heilzame stoffen, waaronder: lactoferrine, immunoglobulinen IgG en IgA, transferfactoren, lactobacillus acidophilus, bifidobacteriën, wei, vitamine A, D, K2, calcium enz.

Pasteurisatie van melk maakt verschillende eiwitten meer allergeen en minder goed verteerbaar en vermindert ook de biologische beschikbaarheid van voedingsstoffen.

Er is een grote groep mensen die aanzienlijke voordelen voor de darmgezondheid rapporteren na het consumeren van rauwe melk. Evenzo meldden veel mensen die geen gepasteuriseerde zuivelproducten konden verdragen, dat ze wel rauwe melk kunnen verdragen. Er zijn verslagen van sommige artsen/patiënten die langdurig overleefden op een eetpatroon dat voor 100% uit melk bestond (tot 42 jaar, volgens Charles Sanford).

Dr. Weston A. Price ontdekte dat verschillende traditionele culturen die een overvloed aan zuivel consumeerden een goede gezondheid hadden en niet ziek werden.

(L) Eindelijk komen we bij de vraag:

(Keyhole) Is rauwe koemelk, gezien dit onderzoek, voor de meeste mensen goed?

A: Nee.

V: (Joe) Is het voor sommige mensen goed?

A: Ja. Merk op dat dit specifiek over kinderen ging. Melk is een voedingsstof voor pasgeborenen die hun groei bevordert. In de natuurlijke wereld stoppen dieren met het consumeren van melk na het spenen. In sommige culturen verdragen volwassenen zuivelproducten goed. Wat je niet ziet [in zulke studies] is aanpassing en uitval van degenen die niet konden overleven.

V: (L) Dus jullie zeggen dat in de groep die Weston Price noemt, 'traditionele culturen die een overvloed aan zuivel consumeerden, gezond bleken te zijn en niet ziek werden'... Dat waren mensen die zich in principe hadden aangepast. Alle leden van hun culturele groep van vorige generaties die zich niet konden aanpassen, stierven in wezen uit, en alleen degenen die melk verdroegen, overleefden. Toch?

A: Ja.

V: (L) En er stond: "42 studies die aantonen dat de consumptie van rauwe melk tijdens de kinderjaren een aanzienlijke bescherming biedt tegen de ontwikkeling van immuunstoornissen." En dat is met consumptie van rauwe melk.

A: Ja, maar de gevaren bestaan nog steeds. Vergeet niet dat melk de groei bevordert. Als iemand niet volledig aangepast is, kan deze stimulatie van de groei onaangename gevolgen hebben.

V: (Andromeda) Het bevordert ook de groei van een bepaald soort dier, toch? Elk soort melk?

A: Ja. Het groeischema van een koe of geit is heel anders dan dat van een mens.

V: (Joe) Dus als jullie zeggen "groeibevordering kan onaangename gevolgen hebben", bedoelen jullie dan dingen als kanker of andere soorten kwaadaardige... (Gaby) of beroertes…?

A: Ja. Melkeiwit klontert samen als het niet goed wordt verteerd. Een koe heeft meerdere magen.

V: (Joe) Dus, in dat geval, is rauwe melk dan gevaarlijker dan gepasteuriseerde melk? Verstoort pasteurisatie de...?

A: Nee, daar gaat het niet om. Voor sommige mensen kan melk zeer kort voor medicinale doeleinden worden gebruikt.

V: (Chu) En ze spelden 'zeer kort' langzamer, alsof ze het benadrukten.

V: (Gaby) Er zijn twee hoofdtypen caseïne-eiwitten in koemelk: bèta-caseïne A2 en bèta-caseïne A1/A2 (het meest voorkomende type, vermoedelijk het resultaat van een genetische mutatie van 5.000 jaar geleden), waarbij het tweede type het schadelijkst is voor de menselijke gezondheid. Is er, gezien de resultaten van dit onderzoek, een categorie mensen die mogelijk schade ondervindt van rauwe koemelk, zelfs als deze afkomstig is van een gezonde koe en voornamelijk "gezonde" caseïne bevat?

A: De meesten.

V: (L) Dus de meeste mensen hebben geen baat bij rauwe koemelk?

A: Ja.

Q: (Chu) Voor wie zou het dan wel goed kunnen zijn? Wat voor probleem behandelen ze als ze baat kunnen hebben bij het drinken van melk?

A: Genetica speelt een rol, samen met het vermogen om de informatie te beheren.

V: (L) Welke informatie?

(Joe) De informatie in het eiwit.

(L) Klopt dat? De informatie in het eiwit?

A: Ja.

V: (Chu) Het is dus eigenlijk heel moeilijk om te zeggen of het goed voor je is of niet.

(L) Juist.

A: Caseïne is een ontvanger/zender zoals alle eiwitten. Je zou kunnen zeggen dat mensen die een sterke affiniteit hebben met runderen beter tegen melk kunnen dan anderen.

V: (Gaby) Organische portalen?

(L) Dus hetzelfde geldt voor andere melksoorten, bijvoorbeeld als je affiniteit hebt met geiten, of...?

(Andromeda) ...of een affiniteit met kamelen, of met yaks, of elanden? [gelach]

(Joe) Hoe zit het met kokosnoot?

(L) Wat doet ... kokosnoot heeft niets te maken met ...

(Andromeda) Dat is geen melk! Het is water.

(Joe) Ik hou van kokosnoot. Heb ik een sterke affiniteit met een kokosnoot? [gelach]

(L) Bevat kokosmelk proteïne?

(Joe ) Ik weet het niet. Nee.

(L) Ik denk het niet.

(Andromeda) Nou, ik heb zeker geen affiniteit met een koe.

(L) Dus het is een dubbelzinnige situatie, en rauwe melk is natuurlijk beter dan gepasteuriseerde melk. Het kan voor een korte periode als geneesmiddel worden gebruikt. Als het gebruikt moet worden, moet het alleen in de kindertijd gebruikt worden, want blijkbaar is het goed voor kinderen, zelfs als het koemelk is. In ieder geval gunstiger dan voor volwassenen. En de groepen mensen die blijkbaar goed aangepast zijn aan melk zijn precies dat: aangepast. Want alle mensen met melkintolerantie zijn uitgestorven.

(Andromeda) Daar zou ik bij horen.

(L) Ja, ik zou gestorven zijn.

(Steph_rivers) Helpt fermentatie van rauwe melk de melkzuurbacteriën de caseïne-eiwitten en lactose af te breken tot niveaus die het onschadelijk/verteerbaar maken?

A: Nauwelijks.

V: (gottathink) Wat rauwe melk en de voordelen ervan betreft, maakt het een verschil van welke bron het komt - geitenmelk, schapenmelk, koemelk, buffelmelk, enz.

(L) Nou, ik denk dat die vraag wel zo'n beetje beantwoord is.

(Persej) Wat is de stof die Weston Price "activator X" noemde? Hier is een beschrijving van activator X: "Hij stelde vast dat noch het totale aantal uren zonlicht, noch de temperatuur de belangrijkste factoren waren die de hoeveelheid activator X in melk bepaalden." Integendeel, "de sterkste factor bleek weidegras voor melkvee te zijn. Snelgroeiend, groen of sneldrogend gras was het meest effectief." Dus wat is die activator X?

A: Informatie. Merk op dat gras van een bepaalde aard hiervoor zorgde. Pas dit principe toe op voedingsmiddelen. Vaker wel dan niet zijn studies van weinig waarde omdat de proefpersonen zichzelf selecteren. Echt willekeurige steekproeven komen bijna nooit voor. Het wegen en meten van de bestanddelen van een stof kan veelzeggend zijn als je kijkt naar het informatiepotentieel. Daarom is varkensvlees beter voor gevorderde mensen dan rundvlees of veel ander vlees. De informatie van het varken is meer in lijn met de richting van de mens. Het vlees van het varken is samengesteld uit eiwitten die een vergelijkbare capaciteit hebben om [informatie] te ontvangen.

V: (Scottie) Dus, spek eten!

(Andromeda) Iberico!

(Niall) Is varkensvlees beter voor ons dan rundvlees?

(L) Keyhole, heb je nog andere vragen? Kreeg je dat allemaal mee?

(Keyhole) Een snelle vraag over varkensvlees. Kun je vragen naar de vetzuursamenstelling van varkensvet? Want ze zeiden net dat varkensvlees over het algemeen beter is dan rundvlees, maar de samenstelling van varkensvet, de vetzuurverhouding, is volgens onderzoeken gekoppeld aan veel chronische gezondheidsproblemen. Kun je hen vragen of het eten van varkensvlees dat niet afkomstig is van weilanden, zoals supermarktvarkensvlees, gezond is voor mensen, gezien het feit dat het voer de vetzuursamenstelling verandert, wat volgens onderzoek een echt probleem is?

(L) Kunnen we dit opsplitsen in eenvoudige vragen? Is varkensvlees uit de supermarkt goed?

A: Nee

V: (L) Dus het moet eigenlijk weidevarkensvlees zijn?

A: Ja

V: (L) Dus eigenlijk hebben jullie het over ideale omstandigheden?

A: Ja

V: (L) En hoe zit het met de vetzuursamenstelling?

A: Als het voedingspatroon gevarieerd is, speelt dat probleem niet.

V: (Keyhole) Sorry, een snelle vraag. Varkensvlees uit de wei is heel moeilijk te vinden, dus wat is beter: rundvlees of varkensvlees uit de supermarkt?

(L) Rundvlees van grasgevoerde dieren of varkensvlees uit de supermarkt. Nu voeg je er nog een parameter aan toe.

A: Grasgevoerd vlees is op beide punten beter. Maar bij afwezigheid is varkensvlees beter.

V: (L) En vergeet niet wat ze zeiden over studies en de deelnemers die zichzelf kiezen.

(Andromeda) Kunnen we vragen waarom eieren voor velen van ons slecht zijn?

(L) Dat is een goede vraag. Waarom zijn eieren voor velen van ons zo schadelijk?

A: Ze zijn het potentiële nageslacht van een andere soort die verwant is aan reptielen.

V: (L) Dus het gaat weer om de informatie?

A: Ja

V: (L) En die zit geconcentreerd in het ei?

A: Ja

V: (L) Net zoals de informatie over koeien in de melk zit?

A: Ja

V: (Joe) Zit er veel nuttige informatie in niet-vleesproducten zoals granen en dergelijke? Moet daar rekening mee worden gehouden vanuit het oogpunt van informatie?

A: Rekening mee houden, ja.

V: (L) Nou, we weten dat zaden potentiële jonge planten zijn.

(Andromeda) En planten kunnen de ene of de andere kant opgaan.

(L) En graangewassen, zo blijkt, zijn behoorlijk schadelijk…

(Chu) Maar uit sommige groenten haal je vitaminen die je niet uit vlees kan halen.

(L) Ja. Maar groenten zijn anders dan granen. Ik bedoel, er zijn veel wortelgroenten, bladgroenten of fruit, al dat soort dingen waarbij je de zaden of de potentiële jonge vruchten niet hoeft te eten. Dus misschien is er... Is er een soort kosmische wet tegen het eten van de jongen van andere wezens?

A: Komt in de buurt.

V: (Chu) Oké, dus kiemgroenten zouden bijvoorbeeld slechter zijn dan een krop sla?

(L) Ja.

(Chu) Omdat het een stel baby's zijn.

(Andromeda) Het zijn een hoop baby's in één hap. [gelach]

(Chu) Hoe zit het met de veranderingen tijdens het bakproces als je bakt met reuzel of rundvet? Welk vet is beter?

A: Een combinatie van de twee zou ideaal zijn.

V: (Joe) 50/50?

A: Ja

V: (Chu) En hergebruik van het vet is slecht?

A: Ja

V: (Andromeda) Zelfs spekvet?

A: Nee

V: (Andromeda) Ik wist het!

(L) Dat komt omdat het vers gesmolten is.

A: Ja

V: (Andromeda) En het is gerookt. [gelach]

A: Ja

V: (L) Oké.

(Temperance) Mag ik terugkomen op de vragen over varkensvoer? Dus, van wat ik heb begrepen op basis van wat ik heb geleerd over varkensvlees of varkensvoer, kunnen ze niet overleven op alleen weidevoer. Is dit waar?

A: Komt in de buurt. Alleseters zoals mensen.

V: (Temperance) Oké. Wat is het beste graanvoedingssupplement om hun dieet in evenwicht te brengen?

A: Vermijd graangewassen. Geef groenten etc.

V: (Joe) En eikels.

(L) Eikels zijn zaden van eikenbomen.

(Temperance) Kunnen ze melk beter verteren dan mensen?

A: Ja

V: (Temperance) Oké. Ik herinner me iets gehoord te hebben over mensen die melkkoeien hebben en dan de overtollige melk of wei gebruiken om varkens vet te mesten. Dus ik veronderstel dat dat één manier is om het aan te pakken en ik zal graan proberen te vermijden. Hartelijk dank.

(Joe) Zijn met eikels gevoerde varkens die wij krijgen slecht omdat ze jonge eikenbomen hebben gegeten?

A: Nee.

V: (Joe) Die wet geldt niet voor varkens.

A: Ja

V: (Niall) De boom laat ze vrijwillig vallen. Ze worden er niet uitgehaald.

(Andromeda) Welke rol speelt vis hierin? Vis en visolie?

(L) Nou, daar hebben ze ons al eens over verteld; dat vis een halfslachtige vervanging is. De mens kan niet alleen van vis leven. Dus koop maar spek. [gelach] Dus, oké, laten we verdergaan met de volgende vragen.

(PopHistorian) Verschillende forumleden hebben melding gemaakt van beginnende tachycardie, met name atriumfibrilleren. Medicijnfabrikanten zijn zich de laatste jaren steeds meer gaan richten op afib-patiënten. In veel artikelen wordt dit een nieuwe epidemie genoemd. Neemt de incidentie van tachycardie echt toe en zo ja, waarom?

(L) Neemt het echt toe?

A: Ja

V: (L) Waarom?

A: Coronavaccin.

V: (L) Nou, en als je de coronavaccins niet neemt?

A: Uitscheiding van anderen.

V: (L) Dus zelfs als je het niet neemt, kun je nog steeds bijwerkingen hebben van uitscheidingen van gevaccineerde mensen?

A: Iedereen zou een bepaald anti-vaccinatieprotocol moeten volgen, inclusief ondersteuning van het hart.

V: (Gaby) Zoals de meidoornbes.

(Joe) CoQ10, meidoornbes.

(L) Verschillende dingen, zoals nattokinase dat je bloed schoonhoudt.

(Gaby) Plasmalogenen.

(L) En ondersteunen de gezondheid van je hart.

(Andromeda) CoQ10, L-carnitine, visolie, NAC.

(L) Ja.

(Niall) Die vaccinatiefascisten hebben in principe bereikt wat ze wilden: Iedereen is blootgesteld aan de effecten.

(L) Tot op zekere hoogte. Is dat waar? Iedereen wordt er in principe aan blootgesteld?

A: Ja

V: (L) Zijn degenen die het vaccin kregen slechter af dan degenen die niet gevaccineerd zijn?

A: Ja

V: (L) Is er enige bescherming voor degenen die niet gevaccineerd zijn?

A: Ja

V: (L) Hmm. Nou, dit is allemaal niet erg prettig.

(PopHistoricus) Is er iets specifieks uit ons onderzoek op het forum waar we ons bewust van moeten zijn om dit probleem te voorkomen of te behandelen?

(L) Nou, ik denk dat ze net hebben gezegd wat we moeten doen. Is er iets dat we niet hebben genoemd?

A: Nee.

V: (L) Goed.

(Windmill Knight) De C's hebben eens gezegd dat Jordan Peterson een grootse ziel is, maar tegelijkertijd is hij erg emotioneel gedreven en daarom heeft hij moeite om met de objectieve werkelijkheid om te gaan. Onlangs heeft hij in het openbaar verschillende opmerkingen gemaakt over het Israëlisch-Palestijnse conflict die, op zijn zachtst gezegd, onwaar zijn en een gebrek aan empathie vertonen. Hij heeft bijvoorbeeld Netanyahu opgeroepen om "ze op hun donder te geven," beschuldigde de Palestijnen ervan het slachtoffer te spelen en noemde anti-genocide demonstranten "rancuneuze, kinderloze harpijen die onbewust hunkeren naar overheersing." Sommigen van ons hadden de indruk dat Jordan Peterson, zoals we hem kenden voordat hij in een medisch veroorzaakte coma raakte door ernstige ontwenningsverschijnselen van benzodiazepines, er niet meer is. Hij is vooral veranderd nadat hij bevriend raakte met mensen als Bibi Netanyahu en Ben Shapiro. Is het echt alleen maar emotie die zijn opvattingen vertekent, of is er iets anders aan de hand?

A: Peterson onderging intensieve programmering tijdens zijn coma.

V: (L) Dus hij werd niet vervangen?

A: Nee

V: (L) Alleen onderworpen aan intensieve programmering, ik neem aan door de 4e densiteit?

A: Ja

V: (L) Ja? Had iemand iets te zeggen?

(seek10) Mag ik een vraag stellen over het anti-vaccinatieprotocol?

(L) Ja

(seek10) Hoe vaak moeten we dat protocol volgen?

A: Elke dag, minstens 6 maanden lang.

V: (L) Ark en ik doen dit nu ongeveer twee jaar. We nemen deze supplementen al twee jaar, elke dag.

V: (L) Oké...

(Beau) Had Michael Jackson ooit seksuele contacten met minderjarigen?

A: Gering.

(Beau) Waren er pogingen om hem valselijk van pedofilie te beschuldigen?

A: Ja

V: (L) Maar als hij geringe seksuele contacten had met minderjarigen, dan was hij een pedofiel.

A: Niet bepaald. Gewoon in de war.

V: (L) Dus hij was geen echte pedofiel, maar gewoon in de war. Is dat het?

A: Ja

V: (L) Oké. Waarom werd dit gedaan? Waarom werden deze beschuldigingen geuit?

A: Omdat zijn verwarring aan het verdwijnen was en hij sterker werd.

V: (L) Zodat hij een kracht tegen hen kon worden?

A: Ja

V: (L) Werd hij in die situaties met kinderen gemanipuleerd?

A: Ja

V: (L) Eigenlijk was hij zelf nog een kind...

A: Ja

V: (L) Oké, volgende:

(Approaching Infinity) 1) In vorige sessies zeiden jullie dat er zes soorten ontvoeringen zijn, maar er werden er slechts drie echt in detail besproken. Ten eerste is er de alfa-inductie, of 'niveau 3'-ontvoering - manipulatie op afstand terwijl je wakker bent of droomt. Ten tweede is er de zielsduplicatie of 'virtuele realiteit’-ontvoering' - een zielsafdruk wordt geëxtraheerd met behulp van transdimensionale atomaire remolecularisatie, het lichaam wordt gekopieerd in de vierde densiteit en vervolgens wordt de ziel teruggeplaatst in een lichaam van de derde densiteit. En de derde is fysieke abductie, waarbij het lichaam van de derde densiteit naar de vierde densiteit wordt verplaatst met behulp van transdimensionale atomaire remolecularisatie.

(L) Ik weet niet of het gebruik van transdimensionale atomaire remolecularisatie verplicht was om een lichaam van de derde densiteit naar de vierde densiteit te verplaatsen. Ik denk dat ze het gewoon naar de vierde densiteit brachten... Ben je zeker van dat onderscheid?

(Approaching Infinity) Nou, in de Missing 411-gevallen, die door de context als permanente ontvoeringen lijken te worden beschouwd, is er sprake van het remolecularisatieproces en het overschrijden van dimensionale grenzen. Dus ik neem aan dat dit minstens één van die gevallen is waarbij het lichaam via transdimensionale atomaire remolecularisatie naar de vierde densiteit werd overgebracht.

(L) Oké, laten we het vragen. Hij zegt dat het derde type van ontvoering fysieke ontvoering is, waarbij het lichaam wordt overgebracht van de derde naar de vierde densiteit door transdimensionale atomaire remolecularisatie. Is dat het geval?

A: Nee.

V: (L) Wat gebeurt er dan?

A: Het lichaam van de derde densiteit wordt opgenomen in de vierde densiteit.

V: (L) Zonder het gebruik van transdimensionale atomaire remolecularisatie. Is dat correct?

A: Ja

V: (L) Dus, in dit derde type van ontvoering wordt transdimensionale atomaire remolecularisatie niet gebruikt, maar ze gebruiken een of andere technologie om mensen over te brengen. Ik bedoel, ze openen portalen en transporteren mensen er doorheen, zoiets?

A: Ja

V: (L) En ze hebben, zoals, trekstralen en dat soort dingen?

A: Ja

V: (L) Maar ze hoeven [de lichamen] niet uit elkaar te halen?

A: Nee

V: (Approaching Infinity) In de sessies worden nog een paar mogelijke opties genoemd, voornamelijk gebaseerd op de discussie over vermisten/doden in oorlogssituaties. De eerste optie is reanimatie, waarbij de ziel wordt opgenomen voordat deze overgaat naar de vijfde densiteit en in een gereanimeerd lichaam wordt geplaatst. De tweede optie is duplicatie/klonen van het lichaam, wat lijkt op reanimatie, behalve dat er een nieuw, vervangend lichaam wordt gemaakt. En de derde optie kan strikt derde densiteitsontvoering zijn: een fysiek lichaam wordt in de vierde densiteit gebracht zonder het gebruik van transdimensionale atomaire remolecularisatie, zoals wanneer iemand een ondergrondse basis binnengaat. Is dat een accurate beschrijving?

A: Dat komt dicht genoeg in de buurt!

V: (Approaching Infinity) Waarom wordt inductie van de alfa staat [van de hersenen] beschouwd als een ontvoering, wat impliceert dat een deel van ons wordt meegenomen? Betekent 'niveau 3' gewoon dat alles uitsluitend in de derde densiteit gebeurt?

A: Zulke ontvoeringen verwijzen naar bewustzijn.

V: (L) Dus ze nemen gewoon je bewustzijn weg, toch?

A: Ja

V: (Approaching Infinity) In de Missing 411-gevallen, waarin slimme, atletische mannen vermist raken en dood in het water worden gevonden, blijkt uit medisch bewijs dat velen van hen het grootste deel van de tijd dat ze vermist waren in leven waren en pas stierven kort voordat hun lichamen werden gevonden. Wat gebeurde er met hen toen ze nog leefden, wat soms dagen of weken duurde?

A: Een bron van voedsel.

V: (L) Nou, ze werden niet opgegeten.

A: Emotioneel voedsel. Ook fokexperimenten.

V: (L) Niall en Joe, wat zijn jullie vragen over de dieren uit Albias? Wat zijn dieren uit Albias?

(Joe) In januari van dit jaar waren er 600 schapen die geschrokken waren of naar de achterkant van een poly tunnel waren gedreven. En ze stierven allemaal van angst. En ze beweerden toen dat dat door een hond kwam. Niemand heeft die gezien, maar er werd gemeld dat er wilde honden in de buurt waren.

(L) 600 schapen stierven van angst omdat ze geschrokken waren van een hond?!

(Joe) Ja. En dan, meer recent, was er een gebeurtenis waarbij 600 kippen gedood zouden zijn door een roedel zwerfhonden. En ze zeggen dat het al twee jaar aan de gang is, maar die wilde honden werden nooit gevangen.

(Chu) En het kunnen schapen zijn, geiten, kippen...

(Joe) Gezien het aantal dode dieren lijkt het onwaarschijnlijk dat het een hond of een roedel honden was. En we vragen ons af of het iets anders was dan wat mensen aannemen?

(L) Wat is het?

A: Een tijdelijke perimeteroverdracht naar de vierde densiteit waar wezens van de tweede densiteit gemakkelijk een schok konden ervaren.

V: (L) Oké. En wat veroorzaakt de perimeteroverdracht?

A: Doorsijpeling van de vierde densiteit door lokale activiteit.

V: (L) Wat voor soort lokale activiteit? Hebben we het over mensen die rituelen en zo uitvoeren?

A: Komt dicht in de buurt.

V: (Joe) Was er niet iets met heksen of zo?

(L) Griezelig!

(Chu) Ik weet het niet, maar sommige dieren waren ook gewond.

(Niall) Heeft dat te maken met het feit dat sommige satanische groepen paarden mishandelden?

A: Ja

V: (Joe) In dat gebied, ja.

(Niall) Nou, dat was in heel Frankrijk tijdens het coronajaar, in 2020/2021.

V: (L) Oké, volgende vraag: hlat wil wat vragen met betrekking tot de sessie van 17 juli 2022:

(hlat) Gekke vraag. Mijn dochter had een ongewone ervaring en zou willen weten wat er gebeurd is. Op een ochtend werd zij wakker in bed en zag mijn zoon in haar deuropening staan. Zoon zei tegen Dochter iets over kipvingers bakken, en toen rende Zoon weg. Dochter stapte na een paar seconden uit bed, liep door de gang en zag Zoon en Tweede Dochter in de woonkamer. Dochter vroeg of Zoon haar had gevraagd naar kipvingers, waarop hij zei van niet. Tweede dochter zei dat Zoon de hele tijd bij haar had gezeten en niet naar de kamer van Dochter kon zijn gegaan. Wat is er gebeurd?

A: Bilocatie. Heeft hij zijn kipvingers gekregen?

(hlat) Welke factoren hebben bijgedragen aan de bilocatie van mijn zoon in 2022?

A: Natuurlijke neiging.

V: (L) Heeft hij een natuurlijke neiging om te bilocaliseren?

A: Ja. Maar het zal voorbijgaan. Van belang is dat de dochter in staat was om hem te zien!

V: (hlat) Is bilocatie een van de kenmerken van de vierde densiteit of van een doorsijpeling daarvan?

A: Niet noodzakelijk. De vermogens van de ziel.

V: (hlat) Als een persoon een doorsijpeling van de vierde densiteit ervaart, bestaat de hele locatie of omgeving dan tijdelijk in de vierde densiteit, zelfs als de anderen op dezelfde locatie de doorsijpeling niet waarnemen?

A: Ja

V: (L) Dus ook het vermogen om waar te nemen is belangrijk?

A: Ja

V: (L) Zoals jullie net over de dochter zeiden. Oké:

(hlat) De aankomende Wave zal ons van de derde naar de vierde densiteit brengen. Kunnen de voorafgaande waves ons ook van de derde densiteit naar de vierde densiteit brengen, zij het tijdelijk?

A: Enigszins, ja. Het is ook een doorgaand proces.

V: (Joe) Dus, zoals toen ze spraken over de mogelijkheid om de vierde densiteit waar te nemen in vijfde densiteit, moet je dat van tevoren weten [voordat je naar vijfde densiteit gaat]. Dus, met betrekking tot doorsijpeling van de vierde densiteit, mensen die zich bewust zijn van de idee van een andere vierde densiteitrealiteit, zal dat bewustzijn hen op zijn minst helpen om met inconsistenties en dat soort dingen om te gaan?

(L) Ja.

(Joe) En ook aandacht besteden aan inconsistenties in plaats van alles te normaliseren, toch?

(L) Ja.

(Joe) Het is een belangrijke factor.

V: (L) Miracle vraagt:

Sessie van 27 april 2024

V: (irjO) Op onze tijdlijn, afgezien van de bouw van het Koraalkasteel, wanneer was de laatste keer dat de techniek van het "focussen van geluidsgolven” regelmatig als een bouwmethode werd gebruikt?

A: 1100 v.Chr.

V: (irjO) Waarom gebruikten we het niet meer?

A: De technologie ging verloren door rampen. Ook de genetische component werd uitgehold en verzwakt. Het onstaat van tijd tot tijd als een anomalie. Getuige: Leedskalnin.

V: (L) Dus er zat een genetische component aan deze technologie?

A: Ja

V: (L) Dus alleen bepaalde mensen met de juiste genetica konden dit doen?

A: Ja

(Miracle) Heeft iemand op het forum genetica die het vermogen geeft om "geluidsgolven te focussen?"

A: Verschillende.

V: (irjO) Zou iemand met de genen voor het focussen van geluidsgolven zich ervan bewust zijn dat hij deze genen heeft?

A: Meestal niet.

A: (irjO) Behoudt een bewustzijn van een organisch portaal een geïndividualiseerde persoonlijkheid na de dood?

V: (L) Volgens mij hebben we het daar al over gehad. We spraken over het feit dat ze naar het zielenreservoir gaan. Dat staat in de transcripties van de sessies. Dat is eerder besproken.

(irjO) De reden voor deze vraag is dat ik veel boeken heb gelezen over therapieën met betrekking tot vorige levens en regressies, en er is geen manier om vast te stellen of een van de personen die een van deze therapieën had ondergaan een organisch portaal zou kunnen zijn. Dus mijn vraag is eigenlijk, zijn organische portalen ook in staat om zich vorige levens te herinneren?

(L) Nou, ja, maar we zeiden net dat ze die niet hebben.

(Andromeda) Of misschien vangen ze een glimpje op. Als ze een soort verzameling van verschillende energieën zijn die al eerder hebben bestaan...

(L) Kunnen ze zich vorige levens herinneren van andere delen van hun zielenreservoir als hun eigen leven?

A: Ja.

V: (L) En ze kunnen zich zelfs meerdere vorige levens herinneren die tegenstrijdig zijn omdat ze zich de vorige levens herinneren van andere leden van hun zielenreservoir, of zelfs van andere mensen met wie ze nauw verbonden zijn.

A: Ja

V: (irjO) Als ze naar dat zogenaamde zielenreservoir gaan, zijn ze dan in staat om hun lessen te overdenken zoals wezens met een ziel?

A: Nee, ze leren als een eenheid.

V: (Windmill knight) De C's hebben bevestigd dat nucleaire ontploffingen effecten kunnen hebben op andere densiteiten of dimensies, dat ze dimensionale barrières kunnen doorbreken of daar zelfs schade kunnen aanrichten. Hebben mensen die sterven door nucleaire explosies moeilijkheden, of lijden ze aan een soort bijkomend effect, bij de overgang naar de vijfde densiteit vanwege de nucleaire energie?

A: Ja. En het is een grote "zonde" om zulke bommen te gebruiken.

V: (L) Dus, met andere woorden, de schade die ze veroorzaken is zo monsterlijk dat degenen die erbij betrokken zijn een zeer, zeer ernstige karmische last op zich nemen. Is dat wat jullie hier bedoelen?

A: Ja

V: (Keit) Volgens Pjotr Garyaev (bedenker van het "golfgenoom", auteur van werken over linguïstische golfgenetica) zijn spraakstructuren, gedachten en beelden gecodeerd in de DNA-molecule, die volgens hem ook met informatie kan worden behandeld. Garyaev verzekert dat je met gedachten en de juiste spraak jezelf kunt genezen. Je moet tegen je organen praten, alsof je ze overhaalt om gezond te worden. Hij heeft "Garyaev matrices" (DNA-muziek) gemaakt die organen, botten en andere delen van het lichaam kunnen genezen. De primaire opname wordt gedaan door een speciale laser die fotonen kan genereren die hun polarisatie (spintoestand) veranderen, d.w.z. informatie opnemen bij het aftasten van willekeurige objecten (cellen en weefsels, biologisch actieve stoffen, foto's, enz.) Dit creëert een kwantumrepresentatie van de gezonde toestand van een individu en corrigeert vervolgens voor afwijkingen om terug te keren naar een normale/gezonde toestand.

De vragen: Is het werk van Garyaev gegrond en de moeite waard om te onderzoeken?

A: Ja, maar het moet uitgefilterd worden.

V: (Keit) Zou het nuttig zijn om naar zijn 'Garyaev Matrices' te luisteren?

A: Kan geen kwaad. Genezing? Hangt van veel factoren af.

V: (Keit) Er is een officieel instituut dat allerlei aanverwante apparatuur verkoopt. Zijn ze betrouwbaar of zijn het oplichters?

A: Verkopers.

V: (Keit) Zou het nuttig zijn om hun apparatuur uit te proberen?

A: Niet zozeer.

V: (Keit) Als de 'Garyaev Matrices' werken, beweert het instituut dat alleen zij de originele opnames hebben en dat alles wat we online vinden kopieën en vervalsingen zijn en dat de resultaten onvoorspelbaar zijn. Is dit waar en zou men alleen hun opnames moeten kopen?

A: Gedeeltelijk, maar ook om een bron van inkomsten te beschermen.

V: (Keit) Stierf Garyaev een natuurlijke dood?

A: Ja

V: (Keit) Tijdens de seance op 15 april 2000 werd bevestigd dat het Russische magnetische laboratorium zich in de bergketen van het Sayan-gebergte bevindt. In dezelfde regio is er een bergketen die Ergaki heet. Er zijn veel legendes en legenden verbonden met deze plaats, waarvan sommige deze plaats en het Sayan-gebergte als geheel verbinden met oude beschavingen, zoals de legenden van Shambala. En de hele regio van het Sayan-gebergte is ook verbonden met het Altai-gebergte. Er zijn verschillende vreemde stenen structuren in het Ergaki-gebergte die vermoedelijk werden gebruikt als onderdeel van de technologie die bekend was bij oude beschavingen. In de jaren 1960 werd gezegd dat er in de buurt werd gebouwd en dat de arbeiders een lichtstraal zagen komen uit een keten van rotsen die "Slapende Sayan" werd genoemd en het hele gebied verlichtte. Een uur later arriveerden er mensen in Volga-wagens, die in die tijd meestal toebehoorden aan hoge ambtenaren. Ze vertelden de arbeiders dat ze moesten vergeten wat ze hadden gezien. Is dit verhaal waar?

A: Gedeeltelijk.

V: (Keit) Zo ja, wat was die straal?

A: Uitgezonden door een oude technologie die periodiek werkt.

V: (Keit) Maakte de Altai-Sayan regio deel uit van de Atlantische beschaving?

A: Nee

V: (Keit) De bergen van Sayan zijn Poetins favoriete vakantiebestemming. Is dat alleen vanwege de natuur of zijn er nog andere redenen? Zo ja, welke redenen zijn dat dan?

A: De natuur en het besef van oeroude associaties.

V: (L) Dus hij houdt van de natuur en hij is zich ervan bewust, en hij gaat erheen omdat hij zich verbonden voelt of zoiets. Klopt dat?

A: Ja

V: (Ryan) Had Plato seksuele relaties met minderjarigen, zoals zowel Cleckley als Laura vermoedden?

A: Ja

V: (Ryan) Als dat zo is, in hoeverre heeft dit dan bijgedragen aan het feit dat zijn geschriften gedurende de hele geschiedenis van de westerse beschaving aan censuur lijken te zijn ontsnapt, in tegenstelling tot de geschriften van veel grotere Griekse denkers?

A: Ja, in grote mate.

V: (L) Dus het heeft veel bijgedragen aan het behoud van zijn werken.

(Ryan) Hoeveel van Plato's overgeleverde werken leende hij van andere auteurs?

A: 80 procent.

V: (L) Dus hij was toch niet zo creatief, hè? [gelach]

(Niall) En we leven allemaal in Plato's Republiek!

(PopHistoricus) Hoe geldig of nuttig is de [psychologische] gehechtheidstheorie, die al bijna 70 jaar in gebruik is en snel aan geloofwaardigheid lijkt te winnen? Is dit systeem nuttiger als we de theorie toepassen dat de vier gehechtheidstypes geen absolute categorieën vormen, maar eerder focuspunten op een spectrum, en dat individuele types zich binnen het spectrum kunnen bewegen afhankelijk van hun gemoedstoestand en huidige omstandigheden?

(L) Oké. Dus, is het systeem nuttiger als het wordt toegepast als een spectrum?

A: Ja

V: (L) Is er iets specifieks dat jullie hierover kunnen zeggen?

A: 60 procent is genetische erfenis en slechts 40 procent is opvoeding.

V: (L) Dat was de laatste vraag! Ha-ha-ha! [gelach]

(Joe) Ik heb nog twee korte.

(L) Oooh...

(Joe) Toen ik en Andromeda en de anderen hier een tijdje weg waren en terugkwamen, hebben we gemerkt dat we ons anders voelen als we van huis zijn. En als we terugkomen, voelen we ons... hoe zal ik het zeggen?

(Andromeda) Zwaar.

(Joe) Als een soort zwaarheid.

(Chu) Alsof er een hogere zwaartekracht is.

(Joe) We voelen ons meer onderdrukt. [gelach]

(L) Dus jullie voelen je hier onderdrukt en elders vrijer?

(Joe) Nee. Maar we merken dat er een verschil is. Dus we vragen ons af wat, je weet wel... anderen hebben het ook ervaren. Dus we vragen ons af of er iets specifieks aan de hand is, of wat de bron van die waarneming zou kunnen zijn?

A: Het loslaten van lasten. Jullie leven houdt in dat jullie de last van de wereld en jullie groep in het bijzonder op jullie nemen. Ook voel je waarschijnlijk de beschermende bubbel en het gewicht van bescherming.

V: (L) Dus als je weggaat, heb je dan het gevoel dat je verantwoordelijkheden loslaat?

(Andromeda) Nee. Ik niet.

(L) Je hoeft niet elke minuut op je hoede te zijn.

(Joe) Dus, er is een gewicht van bescherming.

(Scottie) Zoals elkaar beschermen of zoiets?

(Andromeda) Zoals het creëren van interne overdruk?

(Joe) Wat is de beschermende bubbel?

(L) Die we elke keer als we een SRT doen over ons huis opbouwen.

(Joe) Oké.

(L) Waar was jij dan? Ben je afwezig geweest zonder geldig excuus?

(Joe ) Ze zeiden niet dat het deze specifieke beschermende bubbel was. Het had ook een andere beschermende bubbel kunnen zijn. [gelach]

(L) Is het een andere beschermingsbubbel dan die wij creëren?

(Joe) Of is er meer dan één?

A: Meer dan één. Ook is de zwaartekracht iets hoger door de groeiende atmosfeer van de vierde densiteit.

V: (Joe) Hmm.

(Andromeda) Het voelt alsof de zwaartekracht is toegenomen.

(Joe) Neemt de zwaartekracht soms toe tijdens die zonnevlammen?

A: Misschien.

V: (Joe) De enige andere vraag was of het goed gaat met mijn moeder?

A: Heel goed eigenlijk!

V: (L) Dus ik heb haar echt gezien toen ze stierf?

A: Ja

V: (L) Want ze leek ontzettend vrolijk. Ik bedoel, ze was bijna aan het lachen. Nou, je weet hoe ze was, ze was, weet je... We hadden soms een wedstrijdje over koken en moeder zijn en zo. En toen zei ze tegen me, oké, jij bent nu de mama! [gelach] Doe je best!!

(Andromeda) Ik kan me voorstellen dat ze dat zegt.

A: P houdt van jullie allemaal en doet eindelijk precies wat ze wil, waaronder het sturen van positieve gevoelens naar iedereen.

V: (L) Ik zal het nooit vergeten. Toen ik S vroeg, zei ik, nou, weet je, want ze lag nog steeds aan de machines en ze hadden de machines nog niet uitgeschakeld. En ik zei, kom je terug? En zij zei: 'Ben je gek?!' [gelach] Dat is wat ze zei: 'Ben je gek?'

(Joe) Terug naar waar?

(L) Terugkomen in haar lichaam, zodat we haar wakker konden maken. Omdat haar lichaam nog leefde op de machines. Oké. Is er iets dat we moeten weten dat we nog niet gevraagd hebben? Zo ja, beschouw het als gevraagd.

A: Er komen nog veel meer beproevingen op de ene na de andere plaats. Er is veel voor nodig om een afgestompte bevolking wakker te schudden. Velen zullen het niet overleven. Zorg goed voor elkaar. Tot ziens.

V: (L) Dus, het is nog niet voorbij. Er is nog steeds een kans!

EINDE VAN DE SESSIE
 
Back
Top Bottom