Dit is de Nederlandse vertaling van de sessie van 23 augustus 2025. Gelieve opmerkingen op de originele thread te plaatsen.
Sessie van 23 augustus 2025
Laura en Andromeda aan het bord
Niall, Joe, Gaby, Ark, PoB, Chu, Scottie, Bella, Falkor, Princess Leia
Aanwezige FOTCM-leden via Zoom:
3DStudent, A Jay, Adobe, Aeneas, aimarok, Alana, Alejo, Aliana, Altair, anartist, Anthony, Approaching Infinity, Aragorn, Aya, Beau, Bluefyre, bobo08, brandon, Breton, Carl, Cosmos, cassandra, daddycat & mommycat, Deliverance, dugdeep, Eboard10, Ellipse, Ennio, Expedition26, France, Gawan, Glenn, Gottathink, Harmony99, herondancer, Hesper, hesperides, honzap, iamthatis, irjO, Iscreamsandwish, Jacques, Jeanne T, JEEP, Jenn, Joan, Jono, josi, Juba, keyhole, Kinyash, KJN, Kmicic, Lilou, Lilyalic & partner, LQB, luc, Lucelle, Luis Miguel, m, Maat, maiko, Marina, Mark7, Miracle, mkrnhr, Mrs.Peel & husband, msante, Natus Videre, Navigator, Nicholas, Nienna, Obi, Ollie, Oxajil, PopHistorian, PUMA, Redfox, Redrock12, Regulattor, rrraven, Ryan, rylek, Saman, seek10, seeker2seer, Steph_Rivers, Stoneboss, sToRmR1dR, Timótheos, Tomek, Tristan, Tuatha de Danaan, Turgon, Uperios, Ursus Minor, Windmill Knight, Ysus, Zar, Zim & daughter.
V: (L) Nou, daar zijn we weer. Het is vandaag zaterdag 23 augustus 2025. Tjonge zeg, wat een hoop vragen, jemig…
(Andromeda) Ze hadden twee maanden de tijd.
(L) En we zitten hier met het gebruikelijke setje [overzicht van de aanwezigen]. En alle mensen thuis! Welkom bij onze leuke activiteiten!
A: Bescherming is nu opgevoerd!
V: (L) En met wie hebben we de eer?
A: Velleiaea van de Cassiopaea-transmissie.
V: (L) Waarnaar verwijst dat?
A: Noodzakelijkheid in deze tijden.
V: (L) Bedoelen jullie fysieke of psychische bescherming?
A: Beide.
V: (L) Heeft het specifiek betrekking op ons hier, of op de hele groep?
A: Allen die zich bezighouden met het vergaren van kennis.
V: (Joe) Dat zijn veel mensen. Misschien.
(L) Nou, bedoelen jullie dat wereldwijd?
A: Verschillende groepen hebben verschillende soorten bescherming. Jullie groep is de Cassiopaea-groep.
V: (L) Dus een groep die de boodschap van bijvoorbeeld de Pleiades uitdraagt, wordt door de Pleiades beschermd?
A: Komt dicht in de buurt
V: (Joe) Bescherming waartegen?
A: De extreem negatieve lading die zich op jullie planeet aan het opbouwen is.
V: (Joe) Negatieve lading betekent niet per se negatief op een manier die wij… Betekent het letterlijk negatief, of betekent het een negatieve of positieve elektrische lading?
(L) Betekent het negatief in de zin van slechtheid?
A: Gedeeltelijk, ja.
V: (L) Verwijst het ook naar iets als elektriciteit, of een ander soort kosmische energie?
A: Laatste.
V: (L) Dus het is een bepaald soort negatieve kosmische energie?
A: Ja
V: (L) Is dit iets dat we kennen of wat we zouden kunnen meten?
A: Nee
V: (L) Oké. Nou, ik krijg allerlei soorten feedback in m’n oren. Laten we maar met de vragen beginnen. Joe wil het volgende weten:
(Joe) Wat was de oorzaak van de hemelverschijnselen boven Neurenberg in 1561 en Basel in 1566?
A: Tweeledig.
1. Komeetgebeurtenissen, waaronder verschillende plasmafenomenen.
2. Hyperdimensionale krachten die de energie voor oorlogsvoering in 3D gebruiken.
V: (L) Was dit STS tegen STO-krachten?
A: Nee. STS tegen STS.
V: (L) Dus ze vechten onderling?
A: Ja!
V: (Joe) Daar leek het op, want het zag eruit als een combinatie van een typische kometenregen of plasmaverschijnselen en dingen die werden afgeschoten, dingen die ook bewust werden aangestuurd en dat allemaal tegelijkertijd. Dat is een logische verklaring.
V: (L) Oké. Wat is die genetische mutatie, Gaby?
(Gaby) Dit is de genetische mutatie die de functie van een enzym vermindert, wat leidt tot een vorm van porfyrie.
(L) Is dat die aandoening waarbij je snel oud wordt of waarbij je niet in de zon kan komen?
(Gaby) Je kunt niet in de zon zijn zonder je ziek te voelen.
(L) Oké.
(Gaby) Wanneer en waar ontstond de genetische mutatie voor het FECH-gen?
A: 1200 v.Chr. in de Balkan.
V: (L) Nog iets anders?
(Gaby) Was het een “oepsie”-mutatie of had het een functie?
A: Aanvankelijk functioneel, maar verslechterde later.
V: (L) Volgende:
(Beau) Hoe gaat het met mijn vader sinds zijn overlijden?
A: Heel goed zelfs.
V: (Beau) Het leek alsof een deel van hem er nog niet klaar voor was om heen te gaan.
A: Weerstand van het genetische lichaam.
V: (Lucius) Hoe gaat het met mijn moeder sinds haar overlijden?
A: Ze is nog steeds aan het rusten.
V: (Lucius) Is ze in 5D?
V: (Lucius) Is ze in vrede?
A: Ze rust.
V: (L) Rust ze omdat ze rust nodig heeft na haar leven?
V: (L) Oké. Mrs. Peel vraagt:
(Mrs. Peel) Mijn partner musicinventor krijgt al bijna drie jaar lang maandelijks chemotherapie voor stadium 4-darmkanker die is uitgezaaid naar de lever en longen. Hoewel een tumor op de lever is gekrompen, zitten er nieuwe, kleine gezwellen in zijn longen. Hij heeft drie verschillende soorten chemotherapie ondergaan en raakte aan het einde van de eerste in anafylactische shock. De volgende scan is rond oktober. Als er sprake is van verdere groei, heeft de arts gezegd dat hij het eerste medicijn weer gaat gebruiken, omdat dat het meest succesvol was, maar dat veroorzaakte neuropathie en veranderde hem in een zombie. Vanwege de eerdere reactie zou hij moeten worden gedesensibiliseerd. Als dat lukt, moet hij tijdens de behandeling elke maand enkele dagen in het ziekenhuis worden opgenomen om hem voor de zekerheid in de gaten te houden. Hij neemt nu al ongeveer anderhalf jaar dagelijks 2000 mg fenbendazol en 30 mg ivermectine, samen met andere supplementen uit een protocol dat we hebben gevonden. Helaas weten we niet wat wel en niet effectief is, en de opstapeling van chemotherapie eist zijn tol op fysiek vlak. Hij heeft altijd bloedarmoede en elke maand worden de vermoeidheid en bijwerkingen iets erger.
Vraag: Kan ik de kanker van Musicinventor behandelen met het supplementenprotocol als ik chemotherapie achterwege laat?
(L) Tjonge, da’s een lastige.
A: We hebben hier te maken met een geval van een ziel in conflict. Het is moeilijk te voorspellen wat het beste zal werken. Terugkeren naar het medicijn dat effectief leek te zijn, terwijl zorgvuldig omgegaan wordt met ondersteunende en opbouwende protocollen, zou voor hem wellicht de beste oplossing zijn.
V: (L) Mrs. Peel, ben je daar?
(Mrs. Peel) Ja, we zijn er allebei.
(L) Wat voor soort ondersteunend protocol? Ik bedoel supplementen en dergelijke. Toen Ark chemotherapie kreeg, ging hij eens per maand naar het ziekenhuis. Hij verbleef daar drie dagen en kreeg dan zijn chemotherapie en al het andere. Daarna kwam hij thuis en kreeg 60 tot 80 milligram cortisone, waardoor hij zich twee of drie dagen goed voelde, maar daarna zakte hij heel snel weer in. Aan het einde van de week kon hij bijna niet meer uit bed komen.
En dan bracht ik de volgende drie weken door met supplementen en eten om hem weer op de been te krijgen. Hij voelde zich dan weer redelijk goed. En dan hoppa! Terug naar het ziekenhuis voor nog eens drie dagen, chemo, naar huis. Ik bedoel, dat was de cyclus en elke keer kostte het me die volle drie weken om hem weer op de been te krijgen. Dat was gewoon normaal, zo ging dat. Ik wou dat ik me kon herinneren wat er allemaal bij kwam kijken. Het omvatte een selectie paddenstoelen, het omvatte een aantal Chinese middelen. Veel ervan was gewoon ter ondersteuning van het systeem, de B-vitamines en alles waar hij een tekort aan had...
(Joe) Vitamine C
(L) Veel vitamine C. Nou en of! Hij kreeg liposomale vitamine C. En toen hij in het ziekenhuis lag voor zijn chemokuur, gaf ik hem een flesje liposomale vitamine C mee en gedurende de dag moest hij elk uur twee of drie van die capsules innemen terwijl hij in het ziekenhuis lag. Dat kwam neer op ongeveer drie gram vitamine C per uur, alleen maar om hem op de been te houden terwijl ze die rotzooi in hem pompten. Dus dat was...
(Mrs. Peel) Wat wil je het liefst weten? Allez hop.
(musicinventor) Oh, moet ik een vraag stellen?
(Mrs. Peel) Ja. Wat wil je weten?
(musicinventor) Oh, hallo Laura. Mijn vraag was eigenlijk: is het verstandig om te stoppen met de chemotherapie en alleen te vertrouwen op de supplementen, fenben en ivermectine die ik nu gebruik? En het andere deel van die vraag is: wat houd ik van binnen vast waardoor het kleine beetje kanker dat ik in mijn long heb, blijft bestaan? Dat is de huidige stand van zaken.
(L) We hebben twee vragen... Ik zet even mijn bril op.
(Joe) De eerste vraag hebben ze beantwoord.
(L) Ja, die hebben ze beantwoord. Ze zeiden dat waarschijnlijk dat eerste medicijn weer moet worden geprobeerd... Misschien kunnen ze het in een lagere dosis geven of die desensibilisatie doen, of wat je ook maar zei?
(musicinventor) Ze geven nog steeds dezelfde hoeveelheid als de eerste keer, maar dan over een langere periode.
(L) Oké, dus dat proberen omdat dat het meeste effect had, en dan...
(Chu) Plus de supplementen.
(L) En dan echt werken aan het supplementengedeelte. Ik bedoel, ik weet niet wat je op dit moment neemt.
(musicinventor) Ik neem er een behoorlijk aantal.
(L) Oké. En voeding is echt belangrijk. Ik weet niet waar je trek in hebt, maar Ark is tijdens die hele beproeving nooit afgevallen, omdat ik hem goed te eten heb gegeven.
(musicinventor) Op dat punt zit ik nu ook. Ik houd mijn gewicht op peil en ik eet. Ik schrap voedingsmiddelen waarvan ik weet dat ik ze niet zou moeten eten en voeg gaandeweg gezondere keuzes toe.
(L) Ja. En toen ik erachter kwam wat het beste voor hem was, bleek dat maar een kleine selectie te zijn. Ik ontdekte wat hij lekker vond. Hij hield van dingen als gepaneerd vlees met jus, rijst en aardappelen, en een heel klein beetje groenten. Dus dat is wat we zijn blijven doen. Ik bedoel, wat hij lekker vond en hoe lekkerder hij het vond, hoe meer hij at, en alles was zelfgemaakt. Alles. Gelukkig had het ziekenhuis waar hij zijn chemotherapie kreeg echt goede maaltijden, omdat ze begrepen dat mensen die chemotherapie krijgen niet veel eetlust hebben.
(musicinventor) Ja.
(L) Dus ze hadden erg verleidelijke menu's. En dat was heel fijn. Het is dus heel belangrijk om op gewicht te blijven. De andere vraag was…
(musicinventor) Het emotionele aspect. Ah, ik weet niet zeker of ik alles wat ik moet verwijderen om de kanker zelf te elimineren ook daadwerkelijk heb verwijderd, want zoals ik al zei, alle andere plekken zijn schoon en vrij. Het zit alleen in het longgebied en het is diffuus en klein.
(L) Oké...
A: Wat beneemt je de adem?
V: (musicinventor) Wat beneemt me de adem? Muziek.
V: (L) Hmm.
A: Overweeg om een andere richting in te slaan.
V: (L) Een ander soort muziek?
V: (L) Misschien gaat het om het soort muziek... Misschien heb je iets nodig dat in je lichaam werkt, want... Zoek uit wat in je lichaam werkt en het beste voor je lichaam is. Ik denk dat als je op het punt bent aanbeland waar je nog maar een paar plekjes hebt, je misschien beter terug kunt gaan naar het eerste medicijn en daarmee kunt doorgaan. En ik weet niet of je dezelfde hoeveelheid vitamine C neemt als Ark, maar misschien kun je dat wat verhogen, want dat is echt een heel goede aanvulling op al het andere dat je doet. Ik bedoel, als je nog maar een paar plekjes hebt, kun je misschien nog een of twee keer dit andere medicijn nemen en dan stoppen.
(musicinventor) Ja, dat weten we pas in oktober.
(L) Ja. Nou, jij bent er al veel langer mee bezig dan Ark. Hoeveel keer moest Ark? Zeven cycli? Hij heeft zeven cycli gedaan en toen was het klaar.
(musicinventor) Oh, ik zit al op 39.
(L) Jezus. Hoe heb je dat volgehouden.
(musicinventor) Dankzij Gurdjieff. Echt waar.
(musicinventor) Dankjewel, Laura.
(L) Ja. Dus ik hoop echt dat alles goed komt en dat je je beter gaat voelen en dat je weer helemaal opknapt. Blijf die vitamine C innemen en alle andere supplementen, vooral die paddenstoelen, ik ben er vrij zeker van dat die paddenstoelen die Ark... Hij nam die paddenstoelenmix.
(musicinventor) Ik neem twee keer per dag paddenstoelen.
(Joe) Neem je rupszwam [cordyceps]?
(musicinventor) Volgens mij geen rupszwam.
(L) Nou, Ark nam wel vijf verschillende paddenstoelen. Het was een mix.
V: (Joe) Rupszwam, pruikzwam [Lion’s mane], berkenweerschijnzwam [chaga].
(musicinventor) Ik neem alleen die paddenstoelen waarvan we weten dat die twee het beste werken tegen darmkanker.
(L) Volgens mij kregen we die aanbeveling van ons mannetje dat zich met Chinese geneeskunde bezighoudt.
(Chu) Van Seamus op het forum. Je kunt het hem vragen.
(L) Ja. Hij gaf ons die aanbeveling en we gingen eropuit om het te halen en Ark nam het trouw in, ik bedoel... Mijn god! Hij nam elke dag een handvol pillen! Oké. Alles komt goed. Oké. Hier hebben we Ryan.
(Ryan) In de sessie van 19 november 1994 werd gezegd dat de kristallen Atlantis vernietigden nadat ze in staat waren te voelen/ervaren of zelfbewust waren geworden.
(Ryan) Welk bewustzijn of welke intelligentie was werkzaam middels de kristallen om deze vernietiging te veroorzaken?
A: STS-elementaal. Zoiets als een egregore.
V: (seek10) In welke periode overmeesterden de kristallen de Atlantiërs?
A: Bij benadering 50.000 tot 10.900 v.Chr..
V: (L) Dus het was een continu proces?
V: (L) En het eindigde min of meer ten tijde van, hoe heet het ook alweer, de Jonge Dryas-periode?
V: (L) Goed.
(Windmill Knight) In 1997 zeiden de C's dat het gebied op aarde dat het meest te maken had met window-fallers Cuernavaca, Mexico was. Is dat nog steeds zo?
A: Niet uitsluitend. Oekraïne is een sterke concurrent.
V: (L) Oké.
(Windmill Knight) Als dat zo is, is dat dan een van de belangrijkste redenen waarom het de afgelopen jaren een hotspot was voor georganiseerde misdaad, zoals kartels en ontvoerders?
A: Ja en zie vorig antwoord.
V: (L) Dus beide zijn nu hotspots voor drugskartels en wat dan ook. En ik denk zelfs dat ze zich hebben samengevoegd en met elkaar hebben verweven. Er gaan mensen van drugskartels naar Oekraïne, en waarschijnlijk ook omgekeerd. Georganiseerde misdaad.
(Windmill Knight) Kan je in het algemeen zeggen dat er in gebieden met portalen een hoger percentage aan mensen met een sterke STS-oriëntatie is: psychopaten, hybriden, enzovoort?
A: Ja, meestal wel. Maar er zijn uitzonderingen waarbij STO-krachten ook gebruik maken van de bres in de sluier tussen de werelden.
V: (L) Oké, volgende vraag:
(A Jay) Wat waren de belangrijkste beweegredenen voor Ed & Lorraine Warren om zich met het paranormale bezig te houden?
(L) Je hebt echt je tanden gezet in dat Ed Moraine-gedoe, hè?
(Joe) Jij hebt dat aangemoedigd!
(L) Heb ik dat aangemoedigd? Echt waar?
(Gaby) Ja.
(L) Was ik wel bij mijn volle verstand?
(Joe) Nee. [gelach]
V: (L) Oké. Wat waren dan de belangrijkste drijfveren voor Ed & Lorraine Warren om zich met het paranormale bezig te houden? De belangrijkste drijfveren?
A: Het begon met een combinatie van nieuwsgierigheid en bravoure. Bepaalde ervaringen waren niet zo “prettig,” en vervolgens vermeden ze “echt” ernstige gevallen ten gunste van lichtere of verzonnen gevallen.
V: (L) Dus ze waren doodsbang geworden en moesten vervolgens hun reputatie hooghouden. Is dat in wezen wat er gebeurde?
V: (A Jay) Wat was dan de aard van de relatie tussen Ed Warren en Judith Penny?
A: Zoals beschreven.
V: (L) Hoe was het beschreven?
(Gaby) Het was een relatie. Zij was 20 jaar jonger of zoiets.
(L) Dus hij had een affaire.
(Joe) Ja.
(L) Zijn we verbaasd? Oké.
(Regulattor) Wat was de werkelijke oorzaak van de brand op het eiland Kornat in 2007 en de dood van 12 brandweerlieden?
A: Oefening met ruimtewapens
V: (Joe) Vergelijkbaar met Canneto in Italië...
(L) Ja.
(Joe) De metalen buizen die in brand vlogen en zo.
(L) Ja.
(Joe) Dat zeiden ze ook over dat geval.
V: (Navigator) Waren de Faiaken uit de Odyssee in het verleden een echte groep mensen?
V: (Navigator) Als dat zo is, waar lag dan hun “eiland” Scheria?
(L) Heb je je hierin verdiept, Navigator?
(Navigator) Hoi, Laura. Ja. Dit zijn die lui die Odysseus uiteindelijk terug naar Ithaca stuurden, en de manier waarop hun eiland werd beschreven was semi-mythisch en er werd gezegd dat ze dicht bij de goden stonden en dat de goden vrij onder hen rondliepen. Nou, zij zijn uiteindelijk degenen die naar Odysseus’ verhaal hebben geluisterd, dus...
(L) Heb je 'Where Troy Once Stood' gelezen?
(Navigator) Oh ja, ja, ja. Natuurlijk. Ik vraag het omdat de beschrijvingen zo onwerkelijk lijken. Daarom vroeg ik het.
(Joe) Er zijn ook suggesties dat er een interpretatie is dat Scheria, omdat het het verste punt van dit avontuur was, in de Atlantische Oceaan lag en in feite Atlantis was. Er werd verwezen naar het ‘Atlantische’ volk. En hun land of het eiland waarop ze leefden, werd aangeduid als een eerste utopie, de eerste verwijzing naar een utopie in de literatuur.
(L) Dus ze bestonden echt. Waar lag dat eiland dan?
A: Het was geen eiland. Het was een verwarde herinnering aan een gebied rond het huidige Sint-Petersburg.
V: (L) Dat is bizar.
(Niall) We moeten eens kijken wat er in Petersburg te zien is. Het is magisch. De toeristische delen tenminste. [gelach]
(Joe) Wie zijn deze mensen dan, de Faiaken?
A: Kaukasiërs.
V: (Joe) Kaukasus.
(L) Dus ze kwamen uit de Kaukasus?
A: Langer geleden, ja.
V: (Niall) Ze zeggen gewoon dat het blanken zijn. De huidige Russen?
(L) [Leest vraag] Scheria...
(Joe) Navigator heeft een vraag.
(Navigator) Ja, even snel. Tijdens een vorige sessie zeiden de C's dat we ons moesten verdiepen in de Ilias en de Odyssee voor verwijzingen naar de mensen die zich ooit tegen Atlantis hadden verzet. Zijn die Faiaken de mensen die tegen Atlantis waren?
A: Komt dicht in de buurt.
V: (Navigator) Oh, oké. Dank je.
(L) Je bent er bijna.
(Windmill Knight) Psychopathisch gedrag, zoals we dat zien bij het IDF in Gaza, wordt de laatste tijd vrij openlijk en zonder schaamte getoond. Veel mensen over de hele wereld zijn terecht geschokt en boos, maar tegelijkertijd lijkt er een soort afmatting en frustratie te bestaan en daardoor een ‘normalisering’ ervan. Draagt dit bij aan een negatieve invloed op de FRV van mensen over de hele wereld in het algemeen...
V: (Windmill Knight) ...wat vervolgens verdere STS-downloads of ‘walk-ins’ vergemakkelijkt...
A: Mogelijk.
V: (Windmill Knight) ...waardoor de overname van de planeet voortschrijdt.
A: Dat wordt gehoopt, maar er is weerstand en er zullen ernstige gevolgen aan verbonden zijn.
V: (L) Nou, ik denk dat dat je laatste vraag wel zo’n beetje beantwoordt, want die luidt:
(Windmill Knight) Is er enige hoop dat er iets gedaan zal worden om een einde te maken aan de voortdurende, op televisie uitgezonden genocide op de bevolking van Gaza door Israël/de diepe staat? Het is bijna niet te verdragen.
(L) Ja, het is te veel om te verdragen. Komt er iets dat dit zal stoppen?
A: Misschien niet zo snel als jullie zouden wensen, maar wel op tijd voor de kosmos om te doen wat nodig is.
V: (L) Nou, op basis van wat jullie in het verleden hebben gezegd, lijkt het erop dat de planeet een behoorlijk zware lading van het een of ander moet vergaren om een grote transitie te laten plaatsvinden. Daarom lijkt het erop dat alle negativiteit die zich voordoet, deel uitmaakt van dit plan. Is dat het geval?
V: (L) Oké. Vraagt Windmill Knight nou ook naar object 31/Atlas?
(Joe) Nee, dat is mijn vraag.
(L) Oh, dat ben jij. Hebben we daar niet al naar gevraagd?
(Joe) Nee. Dit object 31/Atlas, wat is het?
A: Afwachten maar! Iemand in voor een Hale-Bopp?
V: (Joe) Cool! Het komt eraan en het wordt een spektakel. Hopelijk. Het conflict in Oekraïne lijkt niet snel te zullen eindigen, aangezien de VS en Europa niet bereid lijken om de voorwaarden van Rusland te accepteren en ze blijven Oekraïne bewapenen. Hoe lang zal dit conflict waarschijnlijk duren?
A: Eind dit jaar of begin volgend jaar, maar er kunnen plotselinge verrassingen in de maak zijn.
V: (Joe) Kunnen we aan het einde van dat antwoord toevoegen: “Iemand in voor een Oreshnik?” [gelach] “Oreshnik in Kiev?”
V: (Joe) Vooral omdat Poetin daadwerkelijk heeft gezegd... Er was onlangs een bericht dat haviken in de Russische regering wilden dat Poetin de besluitvormingscentra in Kiev met Orechniks zou uitschakelen, en Poetin zou hebben gezegd: “Absoluut niet! Dan blijft er niets meer over!”
(Niall) Dat zei Loekasjenko.
(Joe) Klopt, Loekasjenko zei dat. Dus het is bijna alsof ze dat de wereld insturen om te zeggen: “Kijk, dat gaat absoluut nooit gebeuren. Dus jullie kunnen allemaal...”
(Niall) Maar in feite heeft hij gewaarschuwd.
(Joe) Jullie kunnen allemaal gewoon rustig achteroverleunen. Nee, niet om jullie te waarschuwen. Het is om hen een vals gevoel van veiligheid te geven.
(Niall) Oké.
(Joe) En dan gebeurt het. Wat is de verhouding tussen Oekraïense en Russische gesneuvelden in de loop van de oorlog?
A: 15 tot 1.
V: (Niall) Oh, wow.
(Andromeda) Wow, dat is zelfs meer dan...
(Niall) Dat is zelfs nog meer dan de Russen zelf hebben laten doorschemeren.
(Andromeda) Ja. Zeggen die niet 10 tot 1?
(Niall) Ja.
(Joe) Vraag het maar eens aan Grok. Probeer Grok zover te krijgen dat hij afwijkt van het officiële narratief.
(L) Dat gaat ‘ie niet doen.
(Joe) Grok zal je allerlei redenen geven waarom zoiets totaal onwaarschijnlijk is, het is gewoon niet...
[Laura gaat de vragen weer lezen.]
(Joe) Wat is de werkelijke reden dat Trump zo volledig toegewijd is aan de steun aan Israël?
A: Deels druk van de familie, maar ook chantage. Niet zozeer iets wat Trump heeft gedaan, maar wat hem of zijn familie kan worden aangedaan.
V: (L) Dat maakt de vraag “Kunnen we de aard van het compromis achterhalen?” dus overbodig.
(Joe) Klopt.
(L) Oké.
(Joe) Werkte Epstein rechtstreeks voor de Mossad/diepe staat als onderdeel van Israëls langdurige spionageactiviteiten tegen de VS en andere Westerse landen?
V: (Joe) Was het zijn belangrijkste taak om zoveel mogelijk invloedrijke mensen te leren kennen om compromitterende informatie over hen te verzamelen, waarmee hij hen vervolgens kon chanteren als dat nodig was?
V: (Joe) Is er nog iets belangrijks over de Epstein-affaire dat we over het hoofd zien?
A: Niet echt.
V: (Joe) De “programmawijziging” (de moord op Trump) van vorig jaar moest worden geannuleerd vanwege een mogelijke ernstige schending van de vrije wil. Heeft het ‘Quorum’ bepaald dat een nieuwe “programmawijziging” noodzakelijk is?
A: Komt eraan. Wacht maar af!
V: (Joe) Klopt het verhaal over de reus van Kandahar, waarmee Amerikaanse Groene Baretten in 2002 in Afghanistan in aanraking zouden zijn gekomen en die ze zouden hebben gedood?
V: (Joe) Dus het is volledig verzonnen?
A: Niet volledig.
V: (Joe) Kwamen ze een reus tegen?
A: Ja, enigszins een soort reus.
V: (Andromeda) Dus gewoon een heel lang mens en...
(Joe) Een heel lange Afghaan.
(Niall) Een heel lange “Talibaan.”
V: (Andromeda) En het werd aangedikt.
(Joe) Zoals een soort nomade-achtig iemand die in een grot in Afghanistan zou wonen? Hij was vrij lang?
V: (Joe) Misschien een beetje zwakbegaafd?
V: (Joe) Daarom zat hij in die grot?
V: (Joe) En omdat ze Groene Baretten zijn, raakten ze in paniek.
A: Ja [gelach]
V: (Joe) Dus ze moeten dit hele verhaal verzinnen zodat ze echt stoer overkomen.
V: (Joe) Een heel lange, achterlijke Afghaan woonde in een grot en kwam naar buiten en viel de soldaten aan. Oké.
(Niall) Dat komt ervan als Amerikanen niet reizen en meer van de wereld zien.
(L) Precies. [gelach]
(Niall) Ze komen dingen tegen en gaan…
(Joe) “Wat is dat?! Het lijkt wel iets uit een film!”
(seek10) Mag ik een vervolgvraag stellen? Er was een video waarin iemand astrale reizen maakte en een reus ontmoette. Is dat ook nep?
(L) Hij maakte astrale reizen en kwam een reus tegen?
(seek10) Ja. Hij reisde om een reus te ontmoeten en de reus vertelde hem zijn verhaal over vervlogen gloriedagen en zei dat de goden hen ooit hadden bedrogen, ik dacht misschien STS, en dat ze hen hadden bedrogen en hen daar zo hadden achtergelaten. Er zijn een aantal verhalen die in feite verband houden met dit verhaal over de reus. Is dat ook nep?
(L) Maakte hij astrale reizen om een reus in de derde densiteit te ontmoeten?
(seek10) Ik weet niet of de astrale reis verband hield met 3D of niet, maar het verhaal dat hij vertelde, lijkt sterk op wat de Cs ons vertelden over de invloed van 4D STS bij het naar 3D halen van reuzen en deze te manipuleren.
V: (L) Oké. Is dat ook nep?
A: Niet helemaal.
V: (L) Dus iemand maakte een astrale reis en ontmoette een soort reus?
V: (L) Was die reus in 3D?
V: (L) Was hij ooit in 3D geweest?
V: (Joe) Misschien is het vergelijkbaar met de foto die we zagen, die foto van de reus die werd gefotografeerd...
(Chu) Approaching Infinity heeft die op Substack gezet.
(Joe) Ja, misschien zijn ze...
(L) Ze komen door sluiers [tussen de werelden].
(Niall) Ja...
(Joe) Ze komen door sluiers heen en zeggen gewoon: "Oh, kijk!"
(L) Ja, zoiets?
V: (Niall) Ze komen en gaan.
(L) Dus er zijn reuzen, maar ze verblijven op dit moment niet permanent hier?
V: (Joe) En ze zijn niet zoals de reuzen in Hollywoodfilms. Het zijn eigenlijk gewoon lange mensen?
V: (Joe) Kijk bijvoorbeeld naar die foto die we op het forum hebben. Hij heeft een bermuda aan. En hij lacht.
(PopHistorian) Wat was de (vermeende) enorme UAP waarmee een vriend en ik in 1982 oog in oog stonden?
A: Monitoringsmissie.
V: (L) Is PopHistorian er?
(Chu) Ja.
(L) [Scrollt door de Zoom-gallerei om hem te vinden.] Waar is ‘ie?
(Scottie) Daar is ‘ie!
(Niall) Ik zie hem zwaaien.
(L) Oké. Daar is 'ie. Had je nog een vervolgvraag? Ik denk dat je in de gaten werd gehouden, of zoiets.
(PopHistorian) Ik was gewoon benieuwd waarom we het zagen. Ik bedoel, het leek niet logisch. Ik begrijp dat deze dingen kunnen verschijnen...
A: Je werd in de gaten gehouden. Je werd ook ontvoerd en geïmplanteerd voor mogelijk toekomstig gebruik.
V: (PopHistorian) Geldt dat ook voor mijn vriend?
V: (PopHistorian) Was er iets ongewoons aan de fysieke ruimte waarin dat plaatsvond, omdat het er niet uitzag als een plek die zou moeten...?
V: (PopHistorian) Oké. Dus ik neem aan dat ik nog steeds een implantaat heb.
V: (L) Oké. Jouw volgende vraag:
(PopHistorian) Hoeveel mensen wonen er nu binnen de grenzen van de VS, afgerond naar een miljoen?
(L) Nou, het officiële cijfer is, wat? 350 miljoen?
(Niall) Nee, 335.
(L) Wat is dan het werkelijke aantal?
A: 410
V: (Niall) Een kwart meer dan...
(Gaby) En dat is zelfs inclusief de oversterfte.
(L) Dus ze kunnen niet eens goed tellen.
(Niall) Ze hebben de VS overspoeld, net als Groot-Brittannië.
(Joe) Ja, ze zijn gewoon niet geregistreerd.
(L) Ongedocumenteerd, niet geteld. Wat valt er nog meer te zeggen? Oké, heeft iemand nog iets anders?
(Chu) Navigator heeft een vraag op de chat gezet, mocht je geïnteresseerd zijn.
(L) Oké.
(Navigator) Candace Owens blijft doorgraven in het verhaal van Brigitte Macron, en recentelijk suggereert haar onderzoek dat Jean-Michel op de een of andere manier betrokken was bij het Stanford-gevangenisexperiment. Klopt dit?
A: Dubbelganger.
V: (Chu) Hier staat dat A Jay een aantal vragen heeft over Nick Fuentes. Stonden die op de lijst?
(Joe) Nee. Als hij ze wil stellen, laat hem dan op het scherm verschijnen.
(L) En stel de belangrijkste vraag, want ik begin moe te worden.
(Joe) Stel er ééntje.
(A Jay) Nou, er waren een paar vragen. De eerste was: als Nick Fuentes een persoonlijkheids- of karakterstoornis heeft, welke is dat dan?
A: Lichte paranoïde schizofrenie.
V: (L) Maar het is heel mild? Hij functioneert vrij goed?
V: (Joe) Dat betekent niet dat hij ongelijk heeft over de Joden. [gelach]
(L) Ja. Dat betekent niet dat hij ongelijk heeft. Paranoïde zijn, betekent gewoon dat je dingen kunt zien. Klopt dat?
V: (L) Ik denk dat we dat wel vastgesteld hebben... [gelach]
(Andromeda) Alleen omdat je paranoïde bent, wil dat nog niet zeggen dat er niemand achter je aan zit! [gelach]
(L) Ja.
(A Jay) Is hij een federale agent?
V: (L) Dus, wat is er aan de hand tussen hem en Candace, en tussen hem en Tucker
A: Opgewekte vijandigheid, verergerd door Nicks achterdocht.
V: (L) Opgewekt... Opgewekt door wie of wat?
A: Stralingstriangulatie door agenten van de diepe staat.
V: (L) Dus hij is niet paranoïde genoeg, hè? [gelach]
V: (L) Sorry, ik moest dat gewoon even zeggen.
(Andromeda) Paranoïde in de verkeerde richting.
(L) Ja, paranoïde over de verkeerde dingen.
(Niall) En wordt dat ingegeven door de angst dat die drie samen daadwerkelijk een front tegen de zionisten, Israël, enzovoort zouden kunnen vormen?
V: (Niall) Bingo.
(L) Oké. Het is dus in hun belang om hen tegen elkaar en tegen alle anderen op te zetten. Ik bedoel, dat is het draaiboek. Dat is alles, iedereen... En als je denkt dat je niet kunt worden gehersenspoeld en vijandig kunt worden ten opzichte van zelfs je familie, je geliefden, je beste vrienden, je groep, wat dan ook, denk dan nog maar eens goed na. Ik bedoel, zonder te weten dat het kan gebeuren, zonder het echt te weten, ben je er absoluut gevoelig voor.
V: (L) Oké. Is er nog iets dat we zouden moeten vragen dat we niet hebben gevraagd, dat jullie ons kunnen vertellen zonder de vrije wil of iets anders te schenden? Kunnen jullie ons dat alsjeblieft laten weten?
A: Jullie zijn je behoorlijk bewust van datgene waar je voorzichtig mee moet zijn. Dus tot ziens.
EINDE VAN DE SESSIE
Sessie van 23 augustus 2025
Laura en Andromeda aan het bord
Niall, Joe, Gaby, Ark, PoB, Chu, Scottie, Bella, Falkor, Princess Leia
Aanwezige FOTCM-leden via Zoom:
3DStudent, A Jay, Adobe, Aeneas, aimarok, Alana, Alejo, Aliana, Altair, anartist, Anthony, Approaching Infinity, Aragorn, Aya, Beau, Bluefyre, bobo08, brandon, Breton, Carl, Cosmos, cassandra, daddycat & mommycat, Deliverance, dugdeep, Eboard10, Ellipse, Ennio, Expedition26, France, Gawan, Glenn, Gottathink, Harmony99, herondancer, Hesper, hesperides, honzap, iamthatis, irjO, Iscreamsandwish, Jacques, Jeanne T, JEEP, Jenn, Joan, Jono, josi, Juba, keyhole, Kinyash, KJN, Kmicic, Lilou, Lilyalic & partner, LQB, luc, Lucelle, Luis Miguel, m, Maat, maiko, Marina, Mark7, Miracle, mkrnhr, Mrs.Peel & husband, msante, Natus Videre, Navigator, Nicholas, Nienna, Obi, Ollie, Oxajil, PopHistorian, PUMA, Redfox, Redrock12, Regulattor, rrraven, Ryan, rylek, Saman, seek10, seeker2seer, Steph_Rivers, Stoneboss, sToRmR1dR, Timótheos, Tomek, Tristan, Tuatha de Danaan, Turgon, Uperios, Ursus Minor, Windmill Knight, Ysus, Zar, Zim & daughter.
V: (L) Nou, daar zijn we weer. Het is vandaag zaterdag 23 augustus 2025. Tjonge zeg, wat een hoop vragen, jemig…
(Andromeda) Ze hadden twee maanden de tijd.
(L) En we zitten hier met het gebruikelijke setje [overzicht van de aanwezigen]. En alle mensen thuis! Welkom bij onze leuke activiteiten!
A: Bescherming is nu opgevoerd!
V: (L) En met wie hebben we de eer?
A: Velleiaea van de Cassiopaea-transmissie.
V: (L) Waarnaar verwijst dat?
A: Noodzakelijkheid in deze tijden.
V: (L) Bedoelen jullie fysieke of psychische bescherming?
A: Beide.
V: (L) Heeft het specifiek betrekking op ons hier, of op de hele groep?
A: Allen die zich bezighouden met het vergaren van kennis.
V: (Joe) Dat zijn veel mensen. Misschien.
(L) Nou, bedoelen jullie dat wereldwijd?
A: Verschillende groepen hebben verschillende soorten bescherming. Jullie groep is de Cassiopaea-groep.
V: (L) Dus een groep die de boodschap van bijvoorbeeld de Pleiades uitdraagt, wordt door de Pleiades beschermd?
A: Komt dicht in de buurt
V: (Joe) Bescherming waartegen?
A: De extreem negatieve lading die zich op jullie planeet aan het opbouwen is.
V: (Joe) Negatieve lading betekent niet per se negatief op een manier die wij… Betekent het letterlijk negatief, of betekent het een negatieve of positieve elektrische lading?
(L) Betekent het negatief in de zin van slechtheid?
A: Gedeeltelijk, ja.
V: (L) Verwijst het ook naar iets als elektriciteit, of een ander soort kosmische energie?
A: Laatste.
V: (L) Dus het is een bepaald soort negatieve kosmische energie?
V: (L) Is dit iets dat we kennen of wat we zouden kunnen meten?
V: (L) Oké. Nou, ik krijg allerlei soorten feedback in m’n oren. Laten we maar met de vragen beginnen. Joe wil het volgende weten:
(Joe) Wat was de oorzaak van de hemelverschijnselen boven Neurenberg in 1561 en Basel in 1566?
Deze stel ik hier voor de volgende sessie, tenzij iemand het antwoord al weet!
V: Wat was de oorzaak van de hemelverschijnselen boven Neurenberg in 1561 en Basel in 1566?
Neurenberg:
Vertaling van de tekst van het krantenartikel:
In de ochtend van 14 april 1561, bij het aanbreken van de dag, tussen 4 en 5 uur 's ochtends, deed zich een vreselijke verschijning voor op de zon, die vervolgens in Neurenberg in de stad, voor de poorten en op het platteland door vele mannen en vrouwen werd waargenomen. Eerst verschenen in het midden van de zon twee bloedrode halve cirkelbogen, zoals de maan in haar laatste kwartier. En in de zon, boven en onder en aan beide zijden, was de kleur bloedrood, daar was een ronde bal van deels doffe, deels zwarte ijzerachtige kleur. Evenzo stonden aan beide zijden en als een torus rond de zon heel veel van zulke bloedrode en andere ballen, ongeveer drie op een rij en vier in een vierkant, ook enkele afzonderlijk. Tussen deze ballen waren enkele bloedrode kruizen zichtbaar, waartussen bloedrode stroken lagen, die naar achteren toe dikker werden en aan de voorkant buigzaam als rietstengels waren en die met elkaar verweven waren, waaronder twee grote stroken, één aan de rechterkant en één aan de linkerkant, en binnen de kleine en grote stroken waren er drie, ook vier en meer ballen. Deze begonnen allemaal onderling te vechten, zodat de ballen die eerst in de zon stonden, naar de ballen aan weerszijden vlogen, waarna de ballen die buiten de zon stonden, in de kleine en grote stroken, de zon in vlogen. Bovendien vlogen de ballen heen en weer tussen elkaar en vochten meer dan een uur lang hevig met elkaar. En toen het conflict in en weer uit de zon het hevigst was, raakten ze zo vermoeid dat ze allemaal, zoals hierboven gezegd, van de zon op de aarde vielen ‘alsof ze allemaal verbrandden’ en vervolgens op de aarde wegkwijnden met enorme rookontwikkeling. Na dit alles was er iets te zien dat leek op een zwarte speer, heel lang en dik; de schacht wees naar het oosten, de punt naar het westen. Wat dergelijke tekenen betekenen, weet alleen God. Hoewel we kort na elkaar vele soorten tekenen aan de hemel hebben gezien, die ons door de almachtige God werden gezonden om ons tot inkeer te brengen, zijn we helaas nog steeds zo ondankbaar dat we zulke verheven tekenen en wonderen van God verachten. Of we spreken er met spot over en doen ze af als onzin, zodat God ons misschien een angstaanjagende straf zal zenden vanwege onze ondankbaarheid. De godvrezenden zullen deze tekenen immers geenszins terzijde schuiven, maar ze ter harte nemen als een waarschuwing van hun barmhartige Vader in de hemel, hun leven beteren en God trouw smeken om Zijn toorn, inclusief de welverdiende straf, over ons af te wenden, zodat we tijdelijk hier en eeuwig daar als Zijn kinderen mogen leven. Moge God ons daarbij zijn hulp schenken, Amen. Door Hanns Glaser, letterkunstenaar uit Neurenberg.
Het fenomeen over Basel, Zwitserland, in 1566 was vergelijkbaar, maar minder dramatisch en voltrok zich over 3 achtereenvolgende dagen.
Vertaling van de tekst van het krantenartikel:
Het gebeurde in 1566 drie keer, op 27 en 28 juli en op 7 augustus, bij zonsopgang en zonsondergang; we zagen vreemde vormen in de lucht boven Bazel.
In het jaar 1566, op 27 juli, nadat de zon warm had geschenen aan de heldere, stralende hemel, nam ze rond 21.00 uur plotseling een andere vorm en kleur aan. Eerst verloor de zon al haar straling en glans, en was niet groter dan de volle maan, en ten slotte leek ze tranen van bloed te huilen en werd de lucht achter haar donker. En ze werd gezien door alle mensen in de stad en op het platteland. Op vrijwel dezelfde manier nam ook de maan, die al bijna vol was en de hele nacht had geschenen, een bijna bloedrode kleur aan in de lucht. De volgende dag, zondag, kwam de zon om ongeveer zes uur op en zag er hetzelfde uit als toen ze onderging. Ze scheen op de huizen, straten en omgeving alsof alles bloedrood en vurig was. Bij het aanbreken van 7 augustus zagen we grote zwarte bollen met grote snelheid en precisie voor de zon heen en weer vliegen en kwetteren alsof ze aan het vechten waren. Daarvan waren er veel vurig rood, verbrokkelden snel en doofden toen uit.
A: Tweeledig.
1. Komeetgebeurtenissen, waaronder verschillende plasmafenomenen.
2. Hyperdimensionale krachten die de energie voor oorlogsvoering in 3D gebruiken.
V: (L) Was dit STS tegen STO-krachten?
A: Nee. STS tegen STS.
V: (L) Dus ze vechten onderling?
V: (Joe) Daar leek het op, want het zag eruit als een combinatie van een typische kometenregen of plasmaverschijnselen en dingen die werden afgeschoten, dingen die ook bewust werden aangestuurd en dat allemaal tegelijkertijd. Dat is een logische verklaring.
V: (L) Oké. Wat is die genetische mutatie, Gaby?
(Gaby) Dit is de genetische mutatie die de functie van een enzym vermindert, wat leidt tot een vorm van porfyrie.
(L) Is dat die aandoening waarbij je snel oud wordt of waarbij je niet in de zon kan komen?
(Gaby) Je kunt niet in de zon zijn zonder je ziek te voelen.
(L) Oké.
Achtergrond: De rs2272783-mutatie bevindt zich in intron 3 van het FECH-gen en leidt tot een verminderde expressie van het ferrochelatase-enzym.
Als deze mutatie gepaard gaat met een niet-functioneel FECH-allel, daalt de ferrochelatase-activiteit tot 15-25% van normaal, wat leidt tot accumulatie van protoporfyrine IX, lichtgevoeligheid en mogelijke leverschade.
Protoporfyrine IX is essentieel voor zuurstoftransport, energieproductie, fotosynthese en celbescherming.
De mutatie komt relatief vaak voor, vooral bij bevolkingsgroepen van Europese afkomst, en is mogelijk ontstaan of geselecteerd bij voorouderlijke bevolkingsgroepen in Europa of nabijgelegen regio's. Het lijkt erop dat de mutatie ook veel voorkomt in Noordoost-Azië (Han-Chinezen).
(Gaby) Wanneer en waar ontstond de genetische mutatie voor het FECH-gen?
A: 1200 v.Chr. in de Balkan.
V: (L) Nog iets anders?
(Gaby) Was het een “oepsie”-mutatie of had het een functie?
A: Aanvankelijk functioneel, maar verslechterde later.
V: (L) Volgende:
(Beau) Hoe gaat het met mijn vader sinds zijn overlijden?
A: Heel goed zelfs.
V: (Beau) Het leek alsof een deel van hem er nog niet klaar voor was om heen te gaan.
A: Weerstand van het genetische lichaam.
V: (Lucius) Hoe gaat het met mijn moeder sinds haar overlijden?
A: Ze is nog steeds aan het rusten.
V: (Lucius) Is ze in 5D?
V: (Lucius) Is ze in vrede?
A: Ze rust.
V: (L) Rust ze omdat ze rust nodig heeft na haar leven?
V: (L) Oké. Mrs. Peel vraagt:
(Mrs. Peel) Mijn partner musicinventor krijgt al bijna drie jaar lang maandelijks chemotherapie voor stadium 4-darmkanker die is uitgezaaid naar de lever en longen. Hoewel een tumor op de lever is gekrompen, zitten er nieuwe, kleine gezwellen in zijn longen. Hij heeft drie verschillende soorten chemotherapie ondergaan en raakte aan het einde van de eerste in anafylactische shock. De volgende scan is rond oktober. Als er sprake is van verdere groei, heeft de arts gezegd dat hij het eerste medicijn weer gaat gebruiken, omdat dat het meest succesvol was, maar dat veroorzaakte neuropathie en veranderde hem in een zombie. Vanwege de eerdere reactie zou hij moeten worden gedesensibiliseerd. Als dat lukt, moet hij tijdens de behandeling elke maand enkele dagen in het ziekenhuis worden opgenomen om hem voor de zekerheid in de gaten te houden. Hij neemt nu al ongeveer anderhalf jaar dagelijks 2000 mg fenbendazol en 30 mg ivermectine, samen met andere supplementen uit een protocol dat we hebben gevonden. Helaas weten we niet wat wel en niet effectief is, en de opstapeling van chemotherapie eist zijn tol op fysiek vlak. Hij heeft altijd bloedarmoede en elke maand worden de vermoeidheid en bijwerkingen iets erger.
Vraag: Kan ik de kanker van Musicinventor behandelen met het supplementenprotocol als ik chemotherapie achterwege laat?
(L) Tjonge, da’s een lastige.
A: We hebben hier te maken met een geval van een ziel in conflict. Het is moeilijk te voorspellen wat het beste zal werken. Terugkeren naar het medicijn dat effectief leek te zijn, terwijl zorgvuldig omgegaan wordt met ondersteunende en opbouwende protocollen, zou voor hem wellicht de beste oplossing zijn.
V: (L) Mrs. Peel, ben je daar?
(Mrs. Peel) Ja, we zijn er allebei.
(L) Wat voor soort ondersteunend protocol? Ik bedoel supplementen en dergelijke. Toen Ark chemotherapie kreeg, ging hij eens per maand naar het ziekenhuis. Hij verbleef daar drie dagen en kreeg dan zijn chemotherapie en al het andere. Daarna kwam hij thuis en kreeg 60 tot 80 milligram cortisone, waardoor hij zich twee of drie dagen goed voelde, maar daarna zakte hij heel snel weer in. Aan het einde van de week kon hij bijna niet meer uit bed komen.
En dan bracht ik de volgende drie weken door met supplementen en eten om hem weer op de been te krijgen. Hij voelde zich dan weer redelijk goed. En dan hoppa! Terug naar het ziekenhuis voor nog eens drie dagen, chemo, naar huis. Ik bedoel, dat was de cyclus en elke keer kostte het me die volle drie weken om hem weer op de been te krijgen. Dat was gewoon normaal, zo ging dat. Ik wou dat ik me kon herinneren wat er allemaal bij kwam kijken. Het omvatte een selectie paddenstoelen, het omvatte een aantal Chinese middelen. Veel ervan was gewoon ter ondersteuning van het systeem, de B-vitamines en alles waar hij een tekort aan had...
(Joe) Vitamine C
(L) Veel vitamine C. Nou en of! Hij kreeg liposomale vitamine C. En toen hij in het ziekenhuis lag voor zijn chemokuur, gaf ik hem een flesje liposomale vitamine C mee en gedurende de dag moest hij elk uur twee of drie van die capsules innemen terwijl hij in het ziekenhuis lag. Dat kwam neer op ongeveer drie gram vitamine C per uur, alleen maar om hem op de been te houden terwijl ze die rotzooi in hem pompten. Dus dat was...
(Mrs. Peel) Wat wil je het liefst weten? Allez hop.
(musicinventor) Oh, moet ik een vraag stellen?
(Mrs. Peel) Ja. Wat wil je weten?
(musicinventor) Oh, hallo Laura. Mijn vraag was eigenlijk: is het verstandig om te stoppen met de chemotherapie en alleen te vertrouwen op de supplementen, fenben en ivermectine die ik nu gebruik? En het andere deel van die vraag is: wat houd ik van binnen vast waardoor het kleine beetje kanker dat ik in mijn long heb, blijft bestaan? Dat is de huidige stand van zaken.
(L) We hebben twee vragen... Ik zet even mijn bril op.
(Joe) De eerste vraag hebben ze beantwoord.
(L) Ja, die hebben ze beantwoord. Ze zeiden dat waarschijnlijk dat eerste medicijn weer moet worden geprobeerd... Misschien kunnen ze het in een lagere dosis geven of die desensibilisatie doen, of wat je ook maar zei?
(musicinventor) Ze geven nog steeds dezelfde hoeveelheid als de eerste keer, maar dan over een langere periode.
(L) Oké, dus dat proberen omdat dat het meeste effect had, en dan...
(Chu) Plus de supplementen.
(L) En dan echt werken aan het supplementengedeelte. Ik bedoel, ik weet niet wat je op dit moment neemt.
(musicinventor) Ik neem er een behoorlijk aantal.
(L) Oké. En voeding is echt belangrijk. Ik weet niet waar je trek in hebt, maar Ark is tijdens die hele beproeving nooit afgevallen, omdat ik hem goed te eten heb gegeven.
(musicinventor) Op dat punt zit ik nu ook. Ik houd mijn gewicht op peil en ik eet. Ik schrap voedingsmiddelen waarvan ik weet dat ik ze niet zou moeten eten en voeg gaandeweg gezondere keuzes toe.
(L) Ja. En toen ik erachter kwam wat het beste voor hem was, bleek dat maar een kleine selectie te zijn. Ik ontdekte wat hij lekker vond. Hij hield van dingen als gepaneerd vlees met jus, rijst en aardappelen, en een heel klein beetje groenten. Dus dat is wat we zijn blijven doen. Ik bedoel, wat hij lekker vond en hoe lekkerder hij het vond, hoe meer hij at, en alles was zelfgemaakt. Alles. Gelukkig had het ziekenhuis waar hij zijn chemotherapie kreeg echt goede maaltijden, omdat ze begrepen dat mensen die chemotherapie krijgen niet veel eetlust hebben.
(musicinventor) Ja.
(L) Dus ze hadden erg verleidelijke menu's. En dat was heel fijn. Het is dus heel belangrijk om op gewicht te blijven. De andere vraag was…
(musicinventor) Het emotionele aspect. Ah, ik weet niet zeker of ik alles wat ik moet verwijderen om de kanker zelf te elimineren ook daadwerkelijk heb verwijderd, want zoals ik al zei, alle andere plekken zijn schoon en vrij. Het zit alleen in het longgebied en het is diffuus en klein.
(L) Oké...
A: Wat beneemt je de adem?
V: (musicinventor) Wat beneemt me de adem? Muziek.
V: (L) Hmm.
A: Overweeg om een andere richting in te slaan.
V: (L) Een ander soort muziek?
V: (L) Misschien gaat het om het soort muziek... Misschien heb je iets nodig dat in je lichaam werkt, want... Zoek uit wat in je lichaam werkt en het beste voor je lichaam is. Ik denk dat als je op het punt bent aanbeland waar je nog maar een paar plekjes hebt, je misschien beter terug kunt gaan naar het eerste medicijn en daarmee kunt doorgaan. En ik weet niet of je dezelfde hoeveelheid vitamine C neemt als Ark, maar misschien kun je dat wat verhogen, want dat is echt een heel goede aanvulling op al het andere dat je doet. Ik bedoel, als je nog maar een paar plekjes hebt, kun je misschien nog een of twee keer dit andere medicijn nemen en dan stoppen.
(musicinventor) Ja, dat weten we pas in oktober.
(L) Ja. Nou, jij bent er al veel langer mee bezig dan Ark. Hoeveel keer moest Ark? Zeven cycli? Hij heeft zeven cycli gedaan en toen was het klaar.
(musicinventor) Oh, ik zit al op 39.
(L) Jezus. Hoe heb je dat volgehouden.
(musicinventor) Dankzij Gurdjieff. Echt waar.
(musicinventor) Dankjewel, Laura.
(L) Ja. Dus ik hoop echt dat alles goed komt en dat je je beter gaat voelen en dat je weer helemaal opknapt. Blijf die vitamine C innemen en alle andere supplementen, vooral die paddenstoelen, ik ben er vrij zeker van dat die paddenstoelen die Ark... Hij nam die paddenstoelenmix.
(musicinventor) Ik neem twee keer per dag paddenstoelen.
(Joe) Neem je rupszwam [cordyceps]?
(musicinventor) Volgens mij geen rupszwam.
(L) Nou, Ark nam wel vijf verschillende paddenstoelen. Het was een mix.
V: (Joe) Rupszwam, pruikzwam [Lion’s mane], berkenweerschijnzwam [chaga].
(musicinventor) Ik neem alleen die paddenstoelen waarvan we weten dat die twee het beste werken tegen darmkanker.
(L) Volgens mij kregen we die aanbeveling van ons mannetje dat zich met Chinese geneeskunde bezighoudt.
(Chu) Van Seamus op het forum. Je kunt het hem vragen.
(L) Ja. Hij gaf ons die aanbeveling en we gingen eropuit om het te halen en Ark nam het trouw in, ik bedoel... Mijn god! Hij nam elke dag een handvol pillen! Oké. Alles komt goed. Oké. Hier hebben we Ryan.
(Ryan) In de sessie van 19 november 1994 werd gezegd dat de kristallen Atlantis vernietigden nadat ze in staat waren te voelen/ervaren of zelfbewust waren geworden.
Sessie van 19 november 1994
A: De Atlantiërs waren net zo machtsbelust als jullie samenleving geldbelust is.
V: (T) Was het de opeenstapeling van deze macht die hun ondergang veroorzaakte?
A: Ja.
V: (T) Verloren ze de controle over deze macht?
A: Het overmeesterde hen op dezelfde manier als jullie computers jullie zullen overmeesteren.
V: (V) Is het vergelijkbaar met het verkrijgen van een eigen leven en intelligentie?
V: (L) Bedoelen jullie dat deze kristallijne structuren als het ware tot leven kwamen?
V (L): En wat deden ze toen?
A: Vernietigden Atlantis.
(Ryan) Welk bewustzijn of welke intelligentie was werkzaam middels de kristallen om deze vernietiging te veroorzaken?
A: STS-elementaal. Zoiets als een egregore.
V: (seek10) In welke periode overmeesterden de kristallen de Atlantiërs?
A: Bij benadering 50.000 tot 10.900 v.Chr..
V: (L) Dus het was een continu proces?
V: (L) En het eindigde min of meer ten tijde van, hoe heet het ook alweer, de Jonge Dryas-periode?
V: (L) Goed.
(Windmill Knight) In 1997 zeiden de C's dat het gebied op aarde dat het meest te maken had met window-fallers Cuernavaca, Mexico was. Is dat nog steeds zo?
A: Niet uitsluitend. Oekraïne is een sterke concurrent.
V: (L) Oké.
(Windmill Knight) Als dat zo is, is dat dan een van de belangrijkste redenen waarom het de afgelopen jaren een hotspot was voor georganiseerde misdaad, zoals kartels en ontvoerders?
A: Ja en zie vorig antwoord.
V: (L) Dus beide zijn nu hotspots voor drugskartels en wat dan ook. En ik denk zelfs dat ze zich hebben samengevoegd en met elkaar hebben verweven. Er gaan mensen van drugskartels naar Oekraïne, en waarschijnlijk ook omgekeerd. Georganiseerde misdaad.
(Windmill Knight) Kan je in het algemeen zeggen dat er in gebieden met portalen een hoger percentage aan mensen met een sterke STS-oriëntatie is: psychopaten, hybriden, enzovoort?
A: Ja, meestal wel. Maar er zijn uitzonderingen waarbij STO-krachten ook gebruik maken van de bres in de sluier tussen de werelden.
V: (L) Oké, volgende vraag:
(A Jay) Wat waren de belangrijkste beweegredenen voor Ed & Lorraine Warren om zich met het paranormale bezig te houden?
(L) Je hebt echt je tanden gezet in dat Ed Moraine-gedoe, hè?
(Joe) Jij hebt dat aangemoedigd!
(L) Heb ik dat aangemoedigd? Echt waar?
(Gaby) Ja.
(L) Was ik wel bij mijn volle verstand?
(Joe) Nee. [gelach]
V: (L) Oké. Wat waren dan de belangrijkste drijfveren voor Ed & Lorraine Warren om zich met het paranormale bezig te houden? De belangrijkste drijfveren?
A: Het begon met een combinatie van nieuwsgierigheid en bravoure. Bepaalde ervaringen waren niet zo “prettig,” en vervolgens vermeden ze “echt” ernstige gevallen ten gunste van lichtere of verzonnen gevallen.
V: (L) Dus ze waren doodsbang geworden en moesten vervolgens hun reputatie hooghouden. Is dat in wezen wat er gebeurde?
V: (A Jay) Wat was dan de aard van de relatie tussen Ed Warren en Judith Penny?
A: Zoals beschreven.
V: (L) Hoe was het beschreven?
(Gaby) Het was een relatie. Zij was 20 jaar jonger of zoiets.
(L) Dus hij had een affaire.
(Joe) Ja.
(L) Zijn we verbaasd? Oké.
(Regulattor) Wat was de werkelijke oorzaak van de brand op het eiland Kornat in 2007 en de dood van 12 brandweerlieden?
A: Oefening met ruimtewapens
V: (Joe) Vergelijkbaar met Canneto in Italië...
(L) Ja.
(Joe) De metalen buizen die in brand vlogen en zo.
(L) Ja.
(Joe) Dat zeiden ze ook over dat geval.
V: (Navigator) Waren de Faiaken uit de Odyssee in het verleden een echte groep mensen?
V: (Navigator) Als dat zo is, waar lag dan hun “eiland” Scheria?
(L) Heb je je hierin verdiept, Navigator?
(Navigator) Hoi, Laura. Ja. Dit zijn die lui die Odysseus uiteindelijk terug naar Ithaca stuurden, en de manier waarop hun eiland werd beschreven was semi-mythisch en er werd gezegd dat ze dicht bij de goden stonden en dat de goden vrij onder hen rondliepen. Nou, zij zijn uiteindelijk degenen die naar Odysseus’ verhaal hebben geluisterd, dus...
(L) Heb je 'Where Troy Once Stood' gelezen?
(Navigator) Oh ja, ja, ja. Natuurlijk. Ik vraag het omdat de beschrijvingen zo onwerkelijk lijken. Daarom vroeg ik het.
(Joe) Er zijn ook suggesties dat er een interpretatie is dat Scheria, omdat het het verste punt van dit avontuur was, in de Atlantische Oceaan lag en in feite Atlantis was. Er werd verwezen naar het ‘Atlantische’ volk. En hun land of het eiland waarop ze leefden, werd aangeduid als een eerste utopie, de eerste verwijzing naar een utopie in de literatuur.
(L) Dus ze bestonden echt. Waar lag dat eiland dan?
A: Het was geen eiland. Het was een verwarde herinnering aan een gebied rond het huidige Sint-Petersburg.
V: (L) Dat is bizar.
(Niall) We moeten eens kijken wat er in Petersburg te zien is. Het is magisch. De toeristische delen tenminste. [gelach]
(Joe) Wie zijn deze mensen dan, de Faiaken?
A: Kaukasiërs.
V: (Joe) Kaukasus.
(L) Dus ze kwamen uit de Kaukasus?
A: Langer geleden, ja.
V: (Niall) Ze zeggen gewoon dat het blanken zijn. De huidige Russen?
(L) [Leest vraag] Scheria...
(Joe) Navigator heeft een vraag.
(Navigator) Ja, even snel. Tijdens een vorige sessie zeiden de C's dat we ons moesten verdiepen in de Ilias en de Odyssee voor verwijzingen naar de mensen die zich ooit tegen Atlantis hadden verzet. Zijn die Faiaken de mensen die tegen Atlantis waren?
A: Komt dicht in de buurt.
V: (Navigator) Oh, oké. Dank je.
(L) Je bent er bijna.
(Windmill Knight) Psychopathisch gedrag, zoals we dat zien bij het IDF in Gaza, wordt de laatste tijd vrij openlijk en zonder schaamte getoond. Veel mensen over de hele wereld zijn terecht geschokt en boos, maar tegelijkertijd lijkt er een soort afmatting en frustratie te bestaan en daardoor een ‘normalisering’ ervan. Draagt dit bij aan een negatieve invloed op de FRV van mensen over de hele wereld in het algemeen...
V: (Windmill Knight) ...wat vervolgens verdere STS-downloads of ‘walk-ins’ vergemakkelijkt...
A: Mogelijk.
V: (Windmill Knight) ...waardoor de overname van de planeet voortschrijdt.
A: Dat wordt gehoopt, maar er is weerstand en er zullen ernstige gevolgen aan verbonden zijn.
V: (L) Nou, ik denk dat dat je laatste vraag wel zo’n beetje beantwoordt, want die luidt:
(Windmill Knight) Is er enige hoop dat er iets gedaan zal worden om een einde te maken aan de voortdurende, op televisie uitgezonden genocide op de bevolking van Gaza door Israël/de diepe staat? Het is bijna niet te verdragen.
(L) Ja, het is te veel om te verdragen. Komt er iets dat dit zal stoppen?
A: Misschien niet zo snel als jullie zouden wensen, maar wel op tijd voor de kosmos om te doen wat nodig is.
V: (L) Nou, op basis van wat jullie in het verleden hebben gezegd, lijkt het erop dat de planeet een behoorlijk zware lading van het een of ander moet vergaren om een grote transitie te laten plaatsvinden. Daarom lijkt het erop dat alle negativiteit die zich voordoet, deel uitmaakt van dit plan. Is dat het geval?
V: (L) Oké. Vraagt Windmill Knight nou ook naar object 31/Atlas?
(Joe) Nee, dat is mijn vraag.
(L) Oh, dat ben jij. Hebben we daar niet al naar gevraagd?
(Joe) Nee. Dit object 31/Atlas, wat is het?
A: Afwachten maar! Iemand in voor een Hale-Bopp?
V: (Joe) Cool! Het komt eraan en het wordt een spektakel. Hopelijk. Het conflict in Oekraïne lijkt niet snel te zullen eindigen, aangezien de VS en Europa niet bereid lijken om de voorwaarden van Rusland te accepteren en ze blijven Oekraïne bewapenen. Hoe lang zal dit conflict waarschijnlijk duren?
A: Eind dit jaar of begin volgend jaar, maar er kunnen plotselinge verrassingen in de maak zijn.
V: (Joe) Kunnen we aan het einde van dat antwoord toevoegen: “Iemand in voor een Oreshnik?” [gelach] “Oreshnik in Kiev?”
V: (Joe) Vooral omdat Poetin daadwerkelijk heeft gezegd... Er was onlangs een bericht dat haviken in de Russische regering wilden dat Poetin de besluitvormingscentra in Kiev met Orechniks zou uitschakelen, en Poetin zou hebben gezegd: “Absoluut niet! Dan blijft er niets meer over!”
(Niall) Dat zei Loekasjenko.
(Joe) Klopt, Loekasjenko zei dat. Dus het is bijna alsof ze dat de wereld insturen om te zeggen: “Kijk, dat gaat absoluut nooit gebeuren. Dus jullie kunnen allemaal...”
(Niall) Maar in feite heeft hij gewaarschuwd.
(Joe) Jullie kunnen allemaal gewoon rustig achteroverleunen. Nee, niet om jullie te waarschuwen. Het is om hen een vals gevoel van veiligheid te geven.
(Niall) Oké.
(Joe) En dan gebeurt het. Wat is de verhouding tussen Oekraïense en Russische gesneuvelden in de loop van de oorlog?
A: 15 tot 1.
V: (Niall) Oh, wow.
(Andromeda) Wow, dat is zelfs meer dan...
(Niall) Dat is zelfs nog meer dan de Russen zelf hebben laten doorschemeren.
(Andromeda) Ja. Zeggen die niet 10 tot 1?
(Niall) Ja.
(Joe) Vraag het maar eens aan Grok. Probeer Grok zover te krijgen dat hij afwijkt van het officiële narratief.
(L) Dat gaat ‘ie niet doen.
(Joe) Grok zal je allerlei redenen geven waarom zoiets totaal onwaarschijnlijk is, het is gewoon niet...
[Laura gaat de vragen weer lezen.]
(Joe) Wat is de werkelijke reden dat Trump zo volledig toegewijd is aan de steun aan Israël?
A: Deels druk van de familie, maar ook chantage. Niet zozeer iets wat Trump heeft gedaan, maar wat hem of zijn familie kan worden aangedaan.
V: (L) Dat maakt de vraag “Kunnen we de aard van het compromis achterhalen?” dus overbodig.
(Joe) Klopt.
(L) Oké.
(Joe) Werkte Epstein rechtstreeks voor de Mossad/diepe staat als onderdeel van Israëls langdurige spionageactiviteiten tegen de VS en andere Westerse landen?
V: (Joe) Was het zijn belangrijkste taak om zoveel mogelijk invloedrijke mensen te leren kennen om compromitterende informatie over hen te verzamelen, waarmee hij hen vervolgens kon chanteren als dat nodig was?
V: (Joe) Is er nog iets belangrijks over de Epstein-affaire dat we over het hoofd zien?
A: Niet echt.
V: (Joe) De “programmawijziging” (de moord op Trump) van vorig jaar moest worden geannuleerd vanwege een mogelijke ernstige schending van de vrije wil. Heeft het ‘Quorum’ bepaald dat een nieuwe “programmawijziging” noodzakelijk is?
A: Komt eraan. Wacht maar af!
V: (Joe) Klopt het verhaal over de reus van Kandahar, waarmee Amerikaanse Groene Baretten in 2002 in Afghanistan in aanraking zouden zijn gekomen en die ze zouden hebben gedood?
V: (Joe) Dus het is volledig verzonnen?
A: Niet volledig.
V: (Joe) Kwamen ze een reus tegen?
A: Ja, enigszins een soort reus.
V: (Andromeda) Dus gewoon een heel lang mens en...
(Joe) Een heel lange Afghaan.
(Niall) Een heel lange “Talibaan.”
V: (Andromeda) En het werd aangedikt.
(Joe) Zoals een soort nomade-achtig iemand die in een grot in Afghanistan zou wonen? Hij was vrij lang?
V: (Joe) Misschien een beetje zwakbegaafd?
V: (Joe) Daarom zat hij in die grot?
V: (Joe) En omdat ze Groene Baretten zijn, raakten ze in paniek.
V: (Joe) Dus ze moeten dit hele verhaal verzinnen zodat ze echt stoer overkomen.
V: (Joe) Een heel lange, achterlijke Afghaan woonde in een grot en kwam naar buiten en viel de soldaten aan. Oké.
(Niall) Dat komt ervan als Amerikanen niet reizen en meer van de wereld zien.
(L) Precies. [gelach]
(Niall) Ze komen dingen tegen en gaan…
(Joe) “Wat is dat?! Het lijkt wel iets uit een film!”
(seek10) Mag ik een vervolgvraag stellen? Er was een video waarin iemand astrale reizen maakte en een reus ontmoette. Is dat ook nep?
(L) Hij maakte astrale reizen en kwam een reus tegen?
(seek10) Ja. Hij reisde om een reus te ontmoeten en de reus vertelde hem zijn verhaal over vervlogen gloriedagen en zei dat de goden hen ooit hadden bedrogen, ik dacht misschien STS, en dat ze hen hadden bedrogen en hen daar zo hadden achtergelaten. Er zijn een aantal verhalen die in feite verband houden met dit verhaal over de reus. Is dat ook nep?
(L) Maakte hij astrale reizen om een reus in de derde densiteit te ontmoeten?
(seek10) Ik weet niet of de astrale reis verband hield met 3D of niet, maar het verhaal dat hij vertelde, lijkt sterk op wat de Cs ons vertelden over de invloed van 4D STS bij het naar 3D halen van reuzen en deze te manipuleren.
V: (L) Oké. Is dat ook nep?
A: Niet helemaal.
V: (L) Dus iemand maakte een astrale reis en ontmoette een soort reus?
V: (L) Was die reus in 3D?
V: (L) Was hij ooit in 3D geweest?
V: (Joe) Misschien is het vergelijkbaar met de foto die we zagen, die foto van de reus die werd gefotografeerd...
(Chu) Approaching Infinity heeft die op Substack gezet.
(Joe) Ja, misschien zijn ze...
(L) Ze komen door sluiers [tussen de werelden].
(Niall) Ja...
(Joe) Ze komen door sluiers heen en zeggen gewoon: "Oh, kijk!"
(L) Ja, zoiets?
V: (Niall) Ze komen en gaan.
(L) Dus er zijn reuzen, maar ze verblijven op dit moment niet permanent hier?
V: (Joe) En ze zijn niet zoals de reuzen in Hollywoodfilms. Het zijn eigenlijk gewoon lange mensen?
V: (Joe) Kijk bijvoorbeeld naar die foto die we op het forum hebben. Hij heeft een bermuda aan. En hij lacht.
(PopHistorian) Wat was de (vermeende) enorme UAP waarmee een vriend en ik in 1982 oog in oog stonden?
A: Monitoringsmissie.
V: (L) Is PopHistorian er?
(Chu) Ja.
(L) [Scrollt door de Zoom-gallerei om hem te vinden.] Waar is ‘ie?
(Scottie) Daar is ‘ie!
(Niall) Ik zie hem zwaaien.
(L) Oké. Daar is 'ie. Had je nog een vervolgvraag? Ik denk dat je in de gaten werd gehouden, of zoiets.
(PopHistorian) Ik was gewoon benieuwd waarom we het zagen. Ik bedoel, het leek niet logisch. Ik begrijp dat deze dingen kunnen verschijnen...
A: Je werd in de gaten gehouden. Je werd ook ontvoerd en geïmplanteerd voor mogelijk toekomstig gebruik.
V: (PopHistorian) Geldt dat ook voor mijn vriend?
V: (PopHistorian) Was er iets ongewoons aan de fysieke ruimte waarin dat plaatsvond, omdat het er niet uitzag als een plek die zou moeten...?
V: (PopHistorian) Oké. Dus ik neem aan dat ik nog steeds een implantaat heb.
V: (L) Oké. Jouw volgende vraag:
(PopHistorian) Hoeveel mensen wonen er nu binnen de grenzen van de VS, afgerond naar een miljoen?
(L) Nou, het officiële cijfer is, wat? 350 miljoen?
(Niall) Nee, 335.
(L) Wat is dan het werkelijke aantal?
A: 410
V: (Niall) Een kwart meer dan...
(Gaby) En dat is zelfs inclusief de oversterfte.
(L) Dus ze kunnen niet eens goed tellen.
(Niall) Ze hebben de VS overspoeld, net als Groot-Brittannië.
(Joe) Ja, ze zijn gewoon niet geregistreerd.
(L) Ongedocumenteerd, niet geteld. Wat valt er nog meer te zeggen? Oké, heeft iemand nog iets anders?
(Chu) Navigator heeft een vraag op de chat gezet, mocht je geïnteresseerd zijn.
(L) Oké.
(Navigator) Candace Owens blijft doorgraven in het verhaal van Brigitte Macron, en recentelijk suggereert haar onderzoek dat Jean-Michel op de een of andere manier betrokken was bij het Stanford-gevangenisexperiment. Klopt dit?
A: Dubbelganger.
V: (Chu) Hier staat dat A Jay een aantal vragen heeft over Nick Fuentes. Stonden die op de lijst?
(Joe) Nee. Als hij ze wil stellen, laat hem dan op het scherm verschijnen.
(L) En stel de belangrijkste vraag, want ik begin moe te worden.
(Joe) Stel er ééntje.
(A Jay) Nou, er waren een paar vragen. De eerste was: als Nick Fuentes een persoonlijkheids- of karakterstoornis heeft, welke is dat dan?
A: Lichte paranoïde schizofrenie.
V: (L) Maar het is heel mild? Hij functioneert vrij goed?
V: (Joe) Dat betekent niet dat hij ongelijk heeft over de Joden. [gelach]
(L) Ja. Dat betekent niet dat hij ongelijk heeft. Paranoïde zijn, betekent gewoon dat je dingen kunt zien. Klopt dat?
V: (L) Ik denk dat we dat wel vastgesteld hebben... [gelach]
(Andromeda) Alleen omdat je paranoïde bent, wil dat nog niet zeggen dat er niemand achter je aan zit! [gelach]
(L) Ja.
(A Jay) Is hij een federale agent?
V: (L) Dus, wat is er aan de hand tussen hem en Candace, en tussen hem en Tucker
A: Opgewekte vijandigheid, verergerd door Nicks achterdocht.
V: (L) Opgewekt... Opgewekt door wie of wat?
A: Stralingstriangulatie door agenten van de diepe staat.
V: (L) Dus hij is niet paranoïde genoeg, hè? [gelach]
V: (L) Sorry, ik moest dat gewoon even zeggen.
(Andromeda) Paranoïde in de verkeerde richting.
(L) Ja, paranoïde over de verkeerde dingen.
(Niall) En wordt dat ingegeven door de angst dat die drie samen daadwerkelijk een front tegen de zionisten, Israël, enzovoort zouden kunnen vormen?
V: (Niall) Bingo.
(L) Oké. Het is dus in hun belang om hen tegen elkaar en tegen alle anderen op te zetten. Ik bedoel, dat is het draaiboek. Dat is alles, iedereen... En als je denkt dat je niet kunt worden gehersenspoeld en vijandig kunt worden ten opzichte van zelfs je familie, je geliefden, je beste vrienden, je groep, wat dan ook, denk dan nog maar eens goed na. Ik bedoel, zonder te weten dat het kan gebeuren, zonder het echt te weten, ben je er absoluut gevoelig voor.
V: (L) Oké. Is er nog iets dat we zouden moeten vragen dat we niet hebben gevraagd, dat jullie ons kunnen vertellen zonder de vrije wil of iets anders te schenden? Kunnen jullie ons dat alsjeblieft laten weten?
A: Jullie zijn je behoorlijk bewust van datgene waar je voorzichtig mee moet zijn. Dus tot ziens.
EINDE VAN DE SESSIE