Sessie van 23 november 2024

Laurs

The Living Force
FOTCM Member
Dit is de Nederlandse vertaling van de sessie van 23 november 2024. Gelieve opmerkingen en commentaren op de originele thread van de sessie te plaatsen.

Sessie van 23 november 2024

Laura en Andromeda aan het bord

Niall, Joe, Gaby, Ark, PoB, Chu, Scottie, Princess Leia, Bella, Falkor, The Lunar Module

Aanwezige FOTCM-leden via Zoom:

3DStudent, A Jay, Adobe US, Aeneas, aimarok, Alana, Alejo, Aliana, Altair, Anamarija, anartist, Ant22, Anthony, Approaching Infinity, Aragorn , Arwenn, Bluefyre, Bobo08, Breton, Carl, ClaudiaYG, Cleo, Cosmos, Deliverance, dugdeep, Eboard10, Ellipse, Ennio, fabric, finduilas495, France, Glenn, Gottathink, goyacobol, Harmony99, Herondancer, Hesper, Hesperides, hlat&his wife, iamthatis, irjO, Iscreamsandwish, Jacques, JeanneT, JEEP, Jefferson , Jenn, Josi, Juba, Keyhole, KJN, Laurentien2, Laurs, Lilou, loreta, LQB, luc, Luis Miguel, Maat, maiko, Manitoban, marek760, Mark, Mark7, Michal, Mike, Mikkael, Mililea, Miracle, mkrnhr, Mrs. Peel, Natus Videre, Navigator, new_to_chess, Nicholas, Nienna, Obi, Ollie, OrangeScorpion, Oxajil, Pecha, Pophistorian, Puma, Redrock12, Regulattor, Ryan, Ryu, Saman, seek10, seeker2seer, Steph Rivers, Stoneboss, sToRmR1dR, Summerlite, T.C., Thorbjorn, Timotheos, Tristan, voyageur, vulcan59, whitecoast, Windmill knight, Yas, Ysus, Zim

V: (L) Oké. We gaan maar eens beginnen. [Het duurt lang voordat de schijf beweegt]

A: Goedenavond allemaal! Pronoiaea van Cassiopaea is vanavond bij jullie. En nee, Laura, we zijn niet boos op je.

V: (L) Ik moest zo lang wachten tot de schijf ging bewegen dat ik dacht: “Zijn ze boos op me? Wat heb ik verkeerd gedaan?” [gelach] Oké.

(Andromeda) We moeten nog even de datum van vandaag geven.

(L) Het is vandaag 23 november 2025. 2024. [gelach] Nou ja, wat is dat nou weer?! En de gebruikelijke verdachten zijn vandaag aanwezig. Ja. Zaterdag. [Overzicht van de aanwezigen] Het is duidelijk dat ik met m’n kop in de wolken zit.

(Andromeda) Ik ook.

(L) Dus, we hebben hier wat vragen en ik heb ook mijn eigen vragen, dus ik zal eerst jullie vragen behandelen, en dan zal ik proberen de mijne te stellen. Carl vroeg:

(Carl) Hoeveel echte Amerikaanse burgers hebben op Donald Trump gestemd tijdens de recente verkiezingen, tot op een miljoen nauwkeurig?

(Joe) Echte burgers?

(L) Echte burgers die stemgerechtigd zijn.

A: Ongeveer 100.

V: (L) Ongeveer 100 miljoen?

A: Ja.

V: (L) En voor Kamala?

A: Minder dan 23 [miljoen]

V: (Joe) Dus 75% voor Trump.

(Andromeda) Dat dacht ik al.

(Chu) Dat zeiden we altijd al.

(L) Dus ze hebben niet alleen stemmen van Trump gestolen, maar ook extra stemmen voor Kamala toegevoegd...

(Joe) Dan zijn er ook nog die illegalen…

(L) Plus illegale stemmen. Is dat zo’n beetje het hele plaatje?

V: (L) Oké. Ellipse zegt:

(Ellipse) Nu Trump is gekozen, zullen de machthebbers zeker iets op stapel hebben staan om de grond onder zijn voeten weg te slaan. Is er iets in dit verband waar we ons bewust van moeten zijn, behalve de huidige algemene discussies op het forum en op Twitter?

A: De meeste mogelijkheden zijn ruimschoots besproken.

[De hondjes spelen rond de tafel en worden te luidruchtig.]

(L) Oké. Als jullie niet rustig kunnen blijven, gaan jullie naar de keuken. Rustig aan. Bella!

[Hondjes gaan liggen :) ]

V: (L) Oké. Goed, PopHistorian:

(PopHistorian) Afgezien van het feit dat Trump de moordaanslag heeft overleefd, werden er door het quorum nog andere beslissingen genomen die een belangrijke invloed hadden op het evenwicht op aarde? Kunnen jullie ons een hint geven?

A: We kunnen de beslissingen van de raad niet in detail onthullen, behalve dat we kunnen zeggen dat het leed dat tot kennis leidt enigszins kan worden verzacht.

V: (L) Hmm... Nou, daar kan ik geen vervolgvraag op bedenken. Iemand anders?

(Joe) Waarom zou het verzacht worden?

A: Meer mensen worden wakker.

V: (Joe) We hebben het over het zogenaamde ‘quorum,’ toch?

(Chu) Ja.

(L) Zijn ze als... Dat wil zeggen, omdat het quorum beide kanten vertegenwoordigt [dienstbaar aan zichzelf en dienstbaar aan anderen] - zoals ik het begrijp - onderhandelen en bedingen ze dingen enzovoort voor...? Zoals in de Bijbel, toen God de zonen van God, de engelen, bijeenriep voor een soort raad, stapte Satan naar voren en beschuldigde Job enzovoort. Geeft dit verhaal enigszins weer wat voor soort dingen er kunnen gebeuren?

A: Komt dicht in de buurt.

V: (Joe) Is er een groep die toezicht houdt op het quorum, die hen aanstuurt of adviseert?

A: 6e densiteit.

V: (L) En de zesde densiteit, zoals jullie ooit zeiden, of lieten doorschemeren of suggereerden, bestaat uit zoiets als engelen of aartsengelen waarover de mensen uit het verre verleden spraken?

V: (Joe) Dat zijn zij [de C's], toch?

(L) Ja.

(Joe) Dus ze spelen onder één hoedje met het quorum. [gelach]

(L) Oké, dus eigenlijk praten we met Aartsengel Michael. Wat vinden jullie daarvan? [gelach]

A: Niet bepaald.

V: (L) Nou, zoiets dan.

(Chu) Er is een vervolg op de chat. Ik weet niet of je nog meer vragen wilt stellen.

(L) Oké.

(Alejo) Betekent dat dat het verzet [onder de bevolking] dat ze zochten al in zekere mate was bereikt?

(L) Het verzet, wie was daar op uit? Wie is “ze”?

(Joe) De weerstand waar het quorum op uit was. Ze zeiden in de laatste sessie dat er een programmaverandering zou komen, wat een moord op Trump bleek te zijn, waar ze vanaf moesten zien. Het moest gebeuren omdat mensen niet genoeg weerstand boden om een evenwicht te bereiken.

(L) Met andere woorden, heeft het mensen geïnspireerd?

A: Komt in de buurt.

V: (Joe) Dus weerstand kan betekenen...

(L) Vergelijkbaar met weerstand tegen ziekte?

(Joe) Nou, ja, in zekere zin. Wij denken bij verzet aan mensen die op straat schreeuwen: “We zijn het zat!”

(L) Genoeg van het polariseren van de bevolking en het verdelen [van de mensen] in kampen.

(Joe) Is verzet, zoals jullie zeiden, nog sterker als de mensen die wakker zijn zich ervan bewust zijn, en weerstand een soort interne weerstand is?

A: Het gebrek aan evenwicht was zo sterk dat de STS-kant een ernstige schending van de vrije wil riskeerde op een niveau dat de noodzakelijke demagnetisering teweeg zou hebben gebracht als gevolg van natuurlijke factoren van evenwicht.

V: (L) Dus ze waren te gemeen en sluw.

V: (L) Ze waren veel te lang bezig met te veel dingen en schonden echt de vrije wil van de mensen op onze planeet.

V: (Chu) Er zijn meer vragen...

(Aeneas) 6D STO ziet alles. Zagen zij daarom ook deze verandering [van programma] door het quorum?

(L) Nou, ik denk niet dat ze alles van tevoren zien. Ik bedoel, de C's zeiden dat het universum open is. Neem je aan dat alles van tevoren gepland is? Is dat jouw veronderstelling?

(Joe) Je kunt je voorstellen hoe ingewikkeld dat waarschijnlijk is voor wat betreft alle combinaties van alle acties en neveneffecten en dat soort dingen. Waarschijnlijk, ja, is het heel moeilijk om het uit te vogelen, maar er is iemand met een groot brein voor nodig om alle mogelijke uitkomsten te zien.

(L) Ja, er was waarschijnlijk een topraad voor nodig die zoveel slimmer is dan wij, dat we het ons niet eens kunnen voorstellen.

(Joe) Ze schaken allemaal op 6D niveau.

(L) Oké, volgende vraag op de chat:

(T.C.) Dus voor de programmaverandering moesten mensen meer lijden om de kennis te krijgen die ze nodig hadden, maar de programmaverandering zal sommige dingen voor mensen duidelijk maken, of dat is al gebeurd, en dus zullen ze minder hoeven te lijden om die kennis te krijgen?

V: (T.C.) Ik vraag me af waarom dat werd gedaan.

(L) Nou, ik denk dat ze die vraag net beantwoord hebben, toen ze het over onevenwicht hadden. Oké, we gaan verder:

(Ennio) Tucker Carlson verklaarde onlangs in een interview dat hij op een nacht, meer dan een jaar geleden, wakker werd van pijn en klauwafdrukken op zijn ribben en schouder aantrof. Wat het ook was, zijn vrouw en vier honden, die allemaal licht slapen, sliepen door de aanval of gebeurtenis die tot deze verwondingen leidde heen. De vermeende aanval, wat het ook was, maakte blijkbaar zo'n diepe indruk op hem dat hij Schriftteksten begon te lezen. We weten ook dat Tucker het afgelopen jaar in een aantal interviews interessante beweringen heeft gedaan, dat hij gelooft dat er een geestelijke strijd gaande is en dat de buitenaardse wezens echt zijn. Dus de vraag is, wat gebeurde er met hem die nacht?

(L) Nou, Ennio, je hebt The Wave gelezen, toch? Waar ben je? Waar is Ennio?

(Ennio) Ja.

(L) En je hebt gelezen over dat meisje dat in contact kwam met de Reptoïden en gekrabd werd. Je hebt vast ook de foto gezien en ik weet zeker dat je heel wat boeken hebt gelezen over ontvoeringen en interacties met buitenaardse wezens en zo, toch?

(Ennio) Uiteraard.

(L) Waarom stel je die vraag dan?

(Ennio) Omdat ik denk dat we nog niet eerder gehoord hebben dat zo'n recent geval zo'n diepgaand effect heeft op iemand die zo beroemd en invloedrijk is als Tucker .....

(L) Denk je dat het [ontvoering door buitenaardse wezens] voor hem anders uitpakt dan voor ieder ander? Denk je dat, omdat hij bekend is en een groot publiek heeft, hij immuun is voor dit soort aanvallen?

(Joe) Nou, dat zou...

(Ennio) Ik vind het heel moedig van hem dat hij zoiets onconventioneels durft te zeggen. Dat is één deel ervan. Het andere deel is, gezien hoe vaak ik het mis heb gehad door te veronderstellen dat bepaalde gebeurtenissen bepaalde dingen betekenen, ook al lijkt het erop dat het in dit geval waarschijnlijk om iets gaat waar het op lijkt... Er was een vraag over de Franse intellectueel Bernard Henry Levy en het feit dat hij stigmata had. En ik dacht, nou, laten we het gewoon vragen om te verduidelijken wat er met Tucker is gebeurd, voor het geval het misschien niet echt was waar het op leek, hoewel ik denk dat het heel waarschijnlijk is dat het precies datgene is waar het op lijkt.

(Joe) Kunnen we een meer toepasselijke vraag stellen over waarom het gebeurde en wat het nut ervan was?

(L) Nou, waarom overkomt het überhaupt iemand?

(Niall) Het overkomt iedereen, maar dit is Tucker Carlson. Hij staat heel dicht bij Trump!

(L) Ja, maar waarom zou het voor hem anders zijn?

(Joe) Nou, het overkomt niet heel veel mensen.

(Chu) In zijn geval is het anders omdat hij het aan meer mensen kan vertellen. Hij kan erover praten.

(Niall) Hij kan beginnen met het lezen van de Schrift, het Amerikaanse volk vertellen dat de CIA JFK vermoordde en vervolgens werd hij ontslagen bij Fox. Dat is precies de volgorde waarin het gebeurde. Het maakte indruk op hem en hij werd razend.

(Joe) Er zijn niet veel mensen die op die manier wakker worden. Als het gaat om wat we veronderstellen waar het om gaat, dan zijn er niet veel mensen die wakker worden nadat ze door een Reptoïde gekrabd werden...

(L) Oké, dus Joe denkt dat de vraag is: waarom?

(Joe) Had het een specifiek doel, of was het gewoon een aanval...?

A: De wensdenkende STS-entiteiten hoopten dat het Tucker zou afschrikken.

V: (L) Nog iets anders?

A: En ook met de verwachting dat hij zou denken dat de geheime regering achter zou zitten.

V: (L) Dus ze rekenden erop dat hij daarna zou denken dat de geheime regering een aantal bovennatuurlijke krachten en programma's had en dat zou hem afschrikken. Oké. Maar uiteindelijk vatte hij het heel anders op.

(Joe) Hij ging de fundamentalistische toer op. Pakte de bijbel erbij.

(L) Ja, hij ging op de bijbelse toerl.

(Niall) Hij begon te zeggen, “Ik denk dat het kwaad echt is, het is overal om ons heen, het is bovennatuurlijk.” Hij begon erover te praten op een podcast en toen vertelde hij het aan Amerikanen op Fox televisie. Kort daarna werd hij ontslagen en zo staat het er vandaag de dag bij! Hij heeft eindelijk echt gesproken over wat er gebeurd is, maar 18 maanden lang sprak hij er metaforisch over.

(L) Ja. Dus eigenlijk had het nare gevolgen voor hem, hoewel erover praten op een bijbelse manier soms niet erg helpt. Maar het is wel beter dan te veronderstellen dat alles om je heen manifestaties van het materiële zijn.

V: (L) Zijn er nog vervolgvragen?

(Chu) Nee.

(L) Oké, T.C. zegt:

(T.C.) Ik denk dat de bijbel zijn dichtstbijzijnde/beste referentiekader is.

(L) Ja, dat geldt voor veel mensen. Dat komt omdat ze High Strangeness niet hebben gelezen! Oké. Oké. Fabric en dugdeep hebben een vraag, maar ik denk dat we wat meer details nodig hebben. Ze zeggen dat ze op 13 oktober een verlicht object hebben gezien tijdens het observeren van de komeet, dus ik wil graag van hen horen wat ze hebben gezien.

(fabric) Ja. Sorry, ik zocht de mute-knop. Ja, dus op 13 oktober keken we naar de hemel in verband met een komeet, en terwijl we in de lege ruimte keken, laag boven de horizon, verscheen er heel even iets dat leek op een heldere lichtbol, die waarschijnlijk vier of vijf magnitudes helderder was dan Venus aan de hemel op dat moment. En ik dacht dat ik het me verbeeldde, maar dugdeep ving er ook een glimp van op, hoewel hij het iets anders waarnam dan ik. En we wisten niet zeker wat het was. En ik denk niet dat het een vliegtuig was. Ik heb nog nooit zoiets in de lucht gezien. En we vroegen ons af wat het nou precies was?

(L) Dus het was net boven de horizon?

(fabric) Ja.

(L) En leek het op een felle flits?

(fabric) Ja. Het was niet eens een flits. Het scheen als een ster en het verscheen gewoon voor een seconde en toen was het weg. Op de plek waar we keken, was er op dat moment niets anders in de buurt. Het bewoog niet.

(L) Oké. Wat zagen ze die avond? En ze zagen het allebei net iets anders. Oké, wat zagen ze?

A: Een korte invasie van een hyperdimensionaal ruimteschip op een missie.

V: (L) Bedoelen jullie een korte invasie van onze realiteit?

V: (L) Was het op een missie in onze werkelijkheid?

A: Nee.

V: (Andromeda) Had het iets te maken met de komeet die die nacht langs de hemel scheerde?

V: (Joe) Was het vanwege het dunner worden van de sluier [tussen onze wereld en de andere werelden]?

V: (Joe) En zagen zij het omdat ze allebei zo verlicht zijn dat de kracht van hun ogen ervoor zorgde dat de sluier verdween? Nee, ik maak maar een grapje.

V: [gelach]

(Niall) Wie is er meer verlicht? dugdeep of fabric? [gelach]

(Joe) Dus als we deze sluier dunner willen hebben, moeten we met dugdeep of fabric of beiden gewoon naar de hemel staren? Nou, da’s handig.

(L) Oké, Ze Germans:

(Ze Germans) Beschermde de beschermende koepel over Caesarea tegen overstromingen tijdens orkaan Helene?

V: (L) Het scheelde niet veel!

(Niall) Nou en of.

(L) En nu wil S*** weten:

(S***) Verloopt J***'s overgang naar de vijfde densiteit voorspoedig?

V: (S***) Kan ik iets voor hem doen zodat hij vrede vindt?

A: Je moet niet zo verdrietig zijn. Hij wordt tegengehouden en is bedroefd door jouw tranen.

V: (L) S***, ben je daar?

(S***) Ja, hier ben ik. Dank je.

(L) Gaat het een beetje, lieverd?

(S***) Dank je. Ja.

(L) Gaat het goedkomen met je?

(S***) [onduidelijk]

(L) Ja, het is moeilijk. Maar alsjeblieft, echt, het ergste van iemand verliezen, is dat we achterblijven en dat we nu in een wereld leven zonder hen, zonder hun fysieke aanwezigheid terwijl we hen konden aanraken en met hen konden praten. Dat is het moeilijkste.

(S***) Ja. Maar ik wil hem geen pijn doen. Dat is het belangrijkste.

(L) Wat hem betreft, verkeert hij in een veel betere toestand of plaats die slechts gedeeltelijk en onvolmaakt toegankelijk is voor ons. Ik weet dat het heel gemakkelijk en simpel is om deze dingen te zeggen, maar de tijd zal de wonden helen. De pijn zal niet verdwijnen, maar zal wel minder worden.

(S***) Heel veel dank, Laura.

(L) Je hebt gewoon een beetje tijd nodig, liefje. Gewoon een beetje tijd. Oké. En er is hier een briefje dat ik iets moet vragen over istina. Heeft iemand vragen over haar?

(Chu) Nee. Je zei net op het forum in haar thread dat je erover dacht om naar haar omstandigheden te vragen.

(L) Oh ja... Daar zat ik aan te denken... In de omstandigheden waarin ze moest leven, moest ze verbergen wie ze was voor haar man en kinderen. En ze was vrijwel helemaal alleen. En dat ondanks het feit dat ze een man en kinderen had. En ik vroeg me af of dat bijgedragen heeft aan haar ziekte?

V: (L) Als ze in staat was geweest om zichzelf op de een of andere manier te laten gelden, zou ze dan in staat zijn geweest om te herstellen?

A: Mogelijk.

V: (L) En dat brengt me bij een andere vraag die de afgelopen weken bij me opkwam. Zoals we allemaal weten, hebben we het niet gemakkelijk gehad om over het verlies van Pierre heen te komen. Het is al meer dan een jaar geleden en we hebben nog steeds niets aangeraakt in zijn kamer. Het is zijn kamer. Niemand wil zijn spullen aanraken. En ik heb bijna het gevoel dat hij nog steeds in zijn kamer is. De vraag is, brengt Pierre veel tijd door hier in huis?

A: Nogal.

V: (L) Dus in zekere zin is hij nog steeds gedeeltelijk bij ons?

A: Ja. Hetzelfde geldt voor J*** en S***.

V: (L) Oké. Dus hij is veel bij jullie. Oké. Ik heb er de laatste tijd veel over nagedacht omdat twee mensen in onze omgeving zijn overleden aan een hersentumor. Ik denk dat het er twee waren... Henry en Pierre. En allebei hadden ze ernstige problemen met hun moeder. En dat viel me op toen ik erover nadacht. Ze hadden allebei ernstige problemen met hun moeders. En ik vroeg me af waarom problemen met de moeder... Bestaat er een verband tussen problemen met de moeder en hersentumoren?

V: (L) Is dat altijd zo?

V: (L) Maar in deze twee gevallen was het wel zo. Dat viel me op. Ik weet zeker dat als we de levens van andere mensen met hersentumoren zouden analyseren, we iets anders of andere omstandigheden zouden constateren. Dus, wat is het? Zijn er overeenkomsten tussen deze twee?

V: (L) En wat was het dan?

A: Ze richtten beiden hun boosheid op hun moeder op zichzelf omdat het te eng was om boos te zijn op hun moeder.

V: (L) Maar ik dacht dat Pierre daar tenminste mee aan de slag was gegaan en de problemen had geïdentificeerd?

A: Niet op primair niveau.

V: (L) Dus van binnen waren het net kleine kinderen die heel erg boos waren op hun moeder en bang waren om die boosheid volledig te uiten uit angst voor...voor wat? Om verstoken te blijven van de liefde van hun moeder? Klopt dat?

A: Zo goed als. Angst voor vernietiging.

V: (L) Dus het kind is bang dat als de ouders niet positief op hem reageren, hij zal sterven. Is dat wat hen beiden dreef?

V: (L) En dus richtten ze die woede op zichzelf en aten zichzelf in zekere zin van binnenuit op?

V: (L) Oké. Heeft iemand nog aanvullende vragen?

(Joe) Welke les kunnen we hieruit trekken voor iemand die met een soortgelijk probleem wordt geconfronteerd? Wat is de belangrijkste les die ze van dit soort levenservaring hebben geleerd?

A: In de eerste plaats zijn jullie zielen. Het genetische lichaam kan overweldigd worden door vroeg emotioneel, mentaal en/of fysiek misbruik. Het is heel moeilijk om deze onderbewuste niveaus van de geest te bereiken.

V: (L) Dus als je jezelf van deze programmering kunt bevrijden, dan kan je ziel zich volledig manifesteren. Klopt dat?

V: (L) Maar als je jezelf niet bevrijdt, als je jezelf niet bevrijdt van de controle of de ketenen van dat soort programmering, kun je echt niet... Ik weet niet hoe ik het moet zeggen. Je kunt niet iets manifesteren dat de uitkomst van een ziekte of iets dergelijks wezenlijk kan veranderen.

(Andromeda) Het kan heel moeilijk zijn. Ik denk dat ze vroege inprenting bedoelen.

(L) Vroege inprenting.

(Andromeda) Dat is heel moeilijk te veranderen.

(L) Oké... Ark heeft een brief gekregen van iemand die A... K... heet en een doctoraat heeft in cognitieve neuropsychologie en een doctoraat in metafysische wetenschappen. Geen van beide klinkt - ik bedoel, ben je erachter gekomen waar hij heeft gestudeerd?

(Ark) Nee. Ik weet het niet.

(L) En hij heeft een website die Eidetic Sentience Ontology Platform heet. Schrijf dat op, want misschien wil je het bekijken, of we plaatsen een link op het forum. Er werken nog meer mensen met hem samen, onder wie R.N. Boyd, PhD, zijn wetenschappelijk adviseur bij Princeton Bio Technologies. Nog één ding: in het boek schreef hij ook over Jane Tripp, ik weet niet of iemand van haar gehoord heeft. Ze komt uit Canada, is expert op het gebied van transdimensionale experimenten en fysiek fotografisch medium. Ze heeft twee of drie gratis boeken die je kunt downloaden en bekijken. Ze zegt dat ze een fysiek medium is en ectoplasma kan produceren en foto's kan maken. Er zijn een paar jaar geleden experimenten gedaan - ik geloof dat ik het erover heb gehad in de Wave-serie - waarbij mensen opnameapparatuur achterlieten op plaatsen waar stenen lagen. En de volgende dag kwamen ze terug en ontdekten dat er stemmen waren opgenomen. En ze vermoedden dat dit kwam omdat de opnames in de stenen zaten, en de opnameapparaten deze opnames van de stenen oppikten en opnamen. Audio.

(Joe) Audio?

(L) Audio. Het waren audio-opnames. Ik probeer me te herinneren waar ik erover gelezen heb. Ik denk dat ik erover gelezen heb in deze collectie boeken. Ik heb de boeken uit de serie Mysteries of Mind, Space and Time. En toen schoot het me te binnen toen ik me het werk van Lethbridge herinnerde. Hij had het over geesten, gevoelens, geesten van plaatsen enzovoort, die werden vastgelegd in de atmosfeer of in een laag met gesteente enzovoort, die elektromagnetische velden of iets dergelijks uitstraalden. Dus deze objecten registreerden [gebeurtenissen die in de omgeving plaatsvonden] en speelden ze dan steeds opnieuw af. Dit verklaarde waarom sommige verschijningen werden geregistreerd. Dit verklaarde waarom sommige verschijningen zo mechanisch waren en waarom je Romeinse soldaten zag marcheren die bij hun middel waren afgesneden omdat hun voeten nog steeds op de weg stonden op het niveau waar de Romeinse weg was geweest, nu bedekt met enkele meters aarde, die de opname precies weergaf zoals het was. En sindsdien was er aarde overheen gekomen. Ze liepen dus nog steeds over de oude Romeinse weg. Dus realiseerde ik me dat veel van wat er gebeurde, leek op een opname [van gebeurtenissen uit het verleden]. Hoe dan ook, deze mevrouw beweert dat je ook foto's van stenen kunt maken, en dat zij - ik heb dit gelezen en ik heb het niet begrepen, of ze heeft het niet nauwkeurig beschreven - maar op de een of andere manier heeft ze interactie met stenen of gebouwen of wat dan ook, op zo'n manier dat ze foto's van duizenden jaren geleden kan maken. De stenen reproduceren die beelden blijkbaar.

(Andromeda) Maakt ze daar tekeningen van?

(L) Ze maakt foto's.

(Joe) Met een camera?

(L) Met film. En ik heb nog niet alle details uitgewerkt. Hoe dan ook, ze heeft een artikel op haar website dat mijn aandacht trok, en het bevat foto's die ze vermoedelijk in Pompeii heeft genomen, en blijkbaar tonen die wat er in verschillende delen van Pompeii gebeurde tijdens de uitbarsting van de Vesuvius. Ze zijn niet echt duidelijk. Ze lijken meer op wat je zou verwachten van foto's van spoken. Maar het was fascinerend. En als het waar is, vind ik het erg indrukwekkend. Ik heb een lijst met plaatsen die ik haar zou willen sturen. Dus laat me jullie vragen, is deze mevrouw, Jane Tripp, in staat om foto's uit de oudheid te maken door elektromagnetisch opgenomen beelden van stenen of gebouwen of wat dan ook op te pikken? Is ze daar echt toe in staat? Kan ze dat?

V: (L) Oké. Ze heeft het ook over het gebruik van foto's. En dat is misschien interessant voor degenen onder jullie die zich met fotografie bezighouden. Ze heeft een hele theorie over foto's dat je door ernaar te kijken allerlei interessante dingen kunt herkennen. Ik zal niet teveel in detail treden. Jullie zouden allemaal haar materiaal moeten bekijken - het is echt interessant. Maar een van de dingen waar ze het over heeft, is dat tijdreizigers op oude foto's verschijnen. Die lijken wel honderd jaar oud. Ze heeft een foto waarop een vrouw een afstandsbediening van een tv lijkt vast te houden of een oude mobiele telefoon of zoiets. Ze analyseert een andere foto en zegt dat het een tijdreiziger is enzovoort. Dus neemt ze werkelijk tijdreizigers waar op foto's?

A: Vaak, ja.

V: (L) Goed. Eh...

(Andromeda) Onder wat voor soort omstandigheden wordt er iets opgenomen?

A: Elektromagnetische kruising.

V: (L) Elektromagnetische kruising. Wat voor soort… elektromagnetisch wat?

A: Lokale omstandigheden en ook omstandigheden die voortkomen uit opgewekte emoties.

V: (L) Dus plaatselijke elektromagnetische omstandigheden die kruisen met de emotionele manifestatie van een soort elektromagnetische golf zorgen ervoor dat deze opnames ontstaan?

V: (L) Goed.

(Andromeda) Grappig dat sommige dingen werden opgenomen en dat het dan zo lang duurde voordat er [latere gebeurtenissen] overheen werden opgenomen. Net als bij oeroude opnames, zoals die Romeinse soldaten bijvoorbeeld, hielden deze stenen die specifieke gegevens heel lang vast.

(L) Ik denk dat het afhangt van de omstandigheden op het moment van de opname en ook van de sterkte van de emotie van de perso(o)n(en).

V: (L) En ik neem aan dat als iets een sterke opname maakt, dat het dan als het ware overheerst en misschien latere heropnames verhindert?

A: Ja. Maar in hyperdimensionaliteit kunnen er meerdere lagen van zulke opnames zijn.

V: (L) Dus het hangt ervan af...

(Andromeda) En misschien zijn sommige opnames toegankelijker, afhankelijk van wat er aan de hand is of...

(L) Of wat de omstandigheden zijn op het moment van de waarneming.

(Andromeda) Ja.

V: (Andromeda) Die tijdreizigers, zoals de mevrouw met de afstandsbediening, weten zij dat ze tijdreizen? Ik bedoel, normaal gesproken reis je niet door de tijd met een afstandsbediening in je hand, of is dit gewoon een soort droom?

A: Door vensters glippen. Sommige mensen realiseren zich dat.

V: (L) Oké. Nou, laat me dit vragen. Op haar website noemde ze een boek dat The Time Traveller's Wife heet. Ik weet niet hoeveel van jullie het gelezen hebben, maar het is een interessant boek. De gedachte, de theorie die door de auteur van het boek naar voren wordt gebracht, is dat die man geboren werd met een soort genetica waardoor hij... als hij onder stress staat of emotioneel in de problemen zit, wat er dan ook maar in zijn genen zit, kan tijdreizen. Maar hij kon dan niets meenemen. Telkens als hij op een nieuwe plek aankwam, was hij naakt en bevond zich duidelijk in een onbekende of onvriendelijke omgeving en moest leren overleven in die onaangename situaties waar hij geen controle over had. Dus laat ik de eerste vraag stellen: is het mogelijk dat mensen genetisch geprogrammeerd zijn, of op de een of andere manier aanleg hebben voor tijdreizen?

V: (L) Is het ook mogelijk dat ze dit tijdreizen, of ruimte-tijdreizen, kunnen doen zonder dat ze dat bewust willen?

V: (L) Het verhaal in het boek is erg ingewikkeld. Hij reist herhaaldelijk heen en weer, allerlei...

(Andromeda) En gaat hij dan weer terug naar zijn oorspronkelijke tijd?

(L) Het ligt veel ingewikkelder dan dat. Er was een vrij stabiele tijdlijn. Het was een gek verhaal, maar ook een tragisch verhaal - dat zeg ik nu voor degenen die niets tragisch willen lezen. Dit verhaal loopt niet goed af. Oké. Dus, hoe is dat mogelijk?

A: Net zoals er mensen zijn die kunnen genezen, zweven, fysieke mediums zijn en andere zogenaamde paranormale gaven hebben, zo zijn er ook mensen wiens systemen niet onderworpen zijn aan de beperkingen van ruimte en tijd zoals je zou willen.

V: (T.C.) Mag ik wat vragen? Weten deze mensen op het moment van hun incarnatie dat ze moeten incarneren in een lichaam met zulke genetica, doen ze dat bewust, of gebeurt het toevallig?

A: In sommige gevallen wel. In andere gevallen kan het het resultaat zijn van een combinatie van genetica en externe factoren die die genen activeren. Tenslotte hebben heel veel mensen dergelijke genen in een latente staat. Dit geldt ook voor andere paranormale vermogens.

V: (Joe) Dus het feit dat iemand kan zweven, tijdreizen, teleporteren of andere paranormale vermogens heeft... zegt niets over zijn spirituele kwaliteiten of zijn spirituele ontwikkeling.

V: (Joe) In sommige gevallen kan het een genetische toevalstreffer zijn.

(L) Het is een genetische toevalstreffer.

(Joe) Sommige mensen met zulke vermogens werden in het verleden beschouwd als speciale goeroes en verheven...

(L) Maar dat zijn ze niet. Het is een genetische toevalstreffer. Nou, nou, nou...

(Joe) Dus als we iemand zien zweven, moeten we erop af gaan en...

(L) Hoe zeggen ze dat ook alweer? Als je Boeddha ziet, dood hem! [gelach]

(Niall) Als je iemand ziet zweven, moet je zeggen dat hij niet zo hoog moet opgeven! [gelach].

(Joe) We zouden een protest moeten houden met borden waarop staat “Weg met dit soort gedoe!” [gelach]

(L) Ja. Denk aan Daniel Danglas Hume met zijn levitatie en Eusapia Paladino met haar ectoplasmatische optredens. Volgens metingen verloor ze zo’n 15 pond aan gewicht tijdens een sessie van een uur waarbij ze ectoplasma produceerde. Ik bedoel, da’s nogal spectaculair. En dan waren er nog andere mediums en genezers, en...

(Joe) Heb je ooit gevraagd wat ectoplasma is?

(L) Ik denk niet dat ik ooit gevraagd heb wat ectoplasma is.

(Joe) Of waarom het wordt geproduceerd? Bijvoorbeeld, wat is de functie daarvan voor mediumschap?

(L) Ik wil daar nu niet verder op ingaan, want ik heb het gevoel dat het een lange discussie wordt en ik ben moe.

(Joe) Maar is iemand er ooit in geslaagd om het te verzamelen, of heeft iemand het ooit in een pot gestopt of zo?

(L) Ze hebben een keer geprobeerd om het aan te raken en dat veroorzaakte schade aan het medium.

(Joe) Hmmm, en daarna verdween het?

(L) Ja, daarna gaat het terug in het lichaam van het medium. Ik bedoel, het is alsof het een deel van haarzelf is. Het werd geobserveerd en gefotografeerd als mediums het produceren via hun neus en mond .....

(Joe) En op de meeste foto's ziet het eruit als een witte gelatineachtige substantie.

(L) Ja. Ik heb boeken met foto's ervan, en het is echt... Maar ja, ze raakten het ectoplasma aan of deden er iets mee, wat pijn, trauma, psychologische schade aan het medium veroorzaakte.

(Joe) Waag het niet om ooit zoiets te proberen, oké?

(L) Ja. Dus, oké. Hoe lang duurt de sessie nu al? Ik ben moe om de een of andere reden. Hebben we hier een klok?

(Andromeda) Het is 9:50 pm.

(L) Oh, dus we zijn al een uur en 15 minuten bezig. Ja. Oké, ik ben moe. Heeft iemand nog dringende vragen?

(Chu) Op de chat staan een paar vragen over Russische wapens.

(Joe) Hoe zit het met de raketten van Poetin?

(Niall) Zijn Poetins raketten 4D STO?

(Joe) Mag ik een vraag stellen over de raketten, Laura?

(L) Oké, even wachten.

(Altair) Heeft het recente gebruik van nieuwe wapens door de Russen in Oekraïne sommige heethoofden die het conflict in Oekraïne hebben aangewakkerd, afgekoeld?

(L) Ik denk dat het antwoord op die vraag vrij duidelijk is, maar we vragen het toch. Zorgde het voor afkoeling?

V: (L) Maar ik weet zeker dat het sommige van die neoconservatieve oorlogsstokers deed kwijlen.

(Cosmos) Zou een van de redenen waarom de Russen nieuwe hypersonische raketsystemen ontwikkelen, kunnen zijn dat op een bepaald niveau een of andere kracht invloed heeft op wat er op aarde gebeurt, zodat deze nieuwe systemen kunnen worden gebruikt als een handige dekmantel voor verhoogde komeetactiviteit op aarde in de toekomst?

A: Heel goed mogelijk!

V: (L) Oh, je krijgt een uitroepteken! [gelach] Oké, volgende vraag.

(Chu) Dat is het wel zo'n beetje. De jongens hier kunnen hun vragen stellen? Ik zoek wel verder op de chat.

(L) Oké. Iemand gaf... Wacht even, niet zo snel! Mijn ogen zijn niet zo snel.

(Chu) Maar je zei dat je moe bent!

(L) Oké, hij geeft een link naar een artikel over Pompeii. Oké, langzaam scrollen. En dan Jane Tripp. Hier is een link naar Jane Tripp's website...

(Ryan) Kan Jane Tripp dit met digitale foto's doen?

(L) Ik weet het niet, zoals ik al zei, ik zag deze informatie vanavond pas en ik heb het heel snel opgezocht. Ik kan je niet alle details geven. Ik heb drie van haar boeken gedownload, maar ik heb nog geen kans gehad om ze te bekijken, dus ik weet niet precies hoe ze het doet.

(Ant22) Kunnen we vragen hoe deze mensen door de tijd reizen? Dat lijkt vrij uniek voor wezens van de derde densiteit.

(L) Nou, eigenlijk, als je naar deze website kijkt, zal ik je vertellen over... Een natuurkundige aan Princeton [Robert Neil Boyd] heeft een theorie over hoe dit gebeurt. Hij heeft zijn website [worlds-within-worlds.org]. Dus lees zijn theorieën. Hij is...

A: Voor het overgrote deel ook juist!

V: (L) Bedoelen jullie de natuurkundige?

V: (L) Met andere woorden, er zouden... en hij zei dat er verschillende driedimensionale werelden zouden kunnen zijn die op de een of andere manier met elkaar in wisselwerking staan. Ik heb er geen woorden voor om het te beschrijven, maar deze korte tijdvensters kunnen open en dicht gaan en mensen en voorwerpen kunnen op het verkeerde moment op de verkeerde plaats terechtkomen om op het verkeerde moment op een andere verkeerde plaats terecht te komen. Aaarrggh! [gelach].

(new_to_chess) Zijn alle materialen even goed om mee op te nemen?

A: Nee. Materialen die van nature elektromagnetische golven voortbrengen of bevatten.

V: (L) Zoals bijvoorbeeld een steen met kwarts of graniet, stromend water dat velden creëert, en stenen of...

(Andromeda) Misschien sommige metalen?

A: Normaal gesproken niet.

V: (L) Ja. Oké. Ga door...

(Ellipse) Er is ook een boek van Baird Thomas Spalding. In het Frans is de titel “Het ultieme spreken.”

(L) Ik weet niet zeker of Spalding een super betrouwbare bron is. Hij schreef een boek genaamd “The Lives and Teachings of the Masters of the Far East.” Ik heb het merendeel van die boeken en ze jaren geleden gelezen, waarschijnlijk ruim 30 jaar geleden. En ik denk dat hij veel heeft verzonnen of gedroomd. Het is net als Lobsang Rampa, die een oplichter bleek te zijn. Maar als hij erover schreef omdat hij mentaal afgestemd was op iets, dan kan het zijn dat er iets in zit, maar het is geen super betrouwbare bron.

(irjO) Zouden die genen in sommige mensen gereactiveerd kunnen worden door de Wave of de komende verandering in de kosmische omgeving?

(L) Is dat mogelijk?

V: (L) Goed. Scroll nu naar beneden....

(Navigator) Is focussen van geluidsgolven ook een genetische eigenschap die “gewoon gebeurt” bij mensen?

A: Dat kan. Er kan ook technologie bij betrokken zijn.

V: (L) Oké. Ga door...

(Carl) Ze gebruikten de bunker-busting-technologie waar de C's het een paar jaar geleden over hadden. (Verwijzend naar de Russische raket)

V: (Alejo) De theorie van die meneer op Princeton lijkt erg op wat Paul Eno schrijft in zijn proefschrift over geesten en het paranormale. Parallelle werelden en zo.

(L) Ja. Parallelle werelden, je hebt gelijk.

(new_to_chess) Magnetische stenen?

(L) Ja.

(new_to_chess) Magnetiet, pyrrhotiet en dergelijke?

(L) Ja.

A: En andere!

V: (Ant22) Dat verhaal over stenen die verschillende dingen registreren, doet me denken aan megalieten die allerlei dingen deden voor mensen in de oudheid, zoals Laura schreef in The Wave. Dus is het mogelijk dat megalieten nog steeds “krachten” hebben die ze toen hadden?

A: Tot op zekere hoogte, ja.

V: (Chu) Tot zover de chat.

(L) Oké. Ik ben gevloerd. Is er nog iets dat we moeten weten...? Ik weet dat dit een rare manier is om het te doen [gelach], maar we weten niet wat er in de toekomst gaat gebeuren en we willen ons indekken tegen toekomstige gebeurtenissen die we misschien niet leuk vinden. Dus als er iets is waar we ons bewust van moeten zijn, of waar we voor gewaarschuwd moeten worden, kunnen we dan misschien een aanwijzing krijgen? We hebben geen volledige openbaring of uiteenzetting nodig. Gewoon een paar hints? Er gebeuren op dit moment echt vreemde dingen in de wereld!

A: Verwacht meer weersverschijnselen en hemelse fenomenen om de bevolking in beroering te brengen. Er komen echt spannende tijden aan! Tot ziens.

V: (L) Ik weet niet zeker of ik het leuk ga vinden! [gelach] Weet je nog wat ze zeiden over covid? Rillingen. Je krijgt rillingen. Nu krijgen we wat spannends. [De C’s gebruiken het woord ‘thrilling’]

(Andromeda) Thriller ging over zombies...

(Chu) Ja! [gelach]

(L) Wat ging over zombies?

(Andromeda) Thriller van Michael Jackson.

(L) Oh, ging dat dus allemaal over de zombie-apocalyps? [gelach] Ik hoop dat iedereen zijn eigen koffiebeker met zombie-apocalyps-thema heeft. “Blijf kalm en wapen je tegen zombies!” Kom op mensen, als we er niet om kunnen lachen, zijn we al dood.

(Joe) Ik hoop dat iedereen zijn bontlaarzen paraat heeft.

(L) Ja, haal je snowboots maar tevoorschijn en genoeg truien en dekens en zo. Want we weten niet wat er gaat gebeuren .....

(Joe) Voor het geval iemand het zich afvraagt, er was iemand die zich afvroeg wanneer de ijstijd komt? Nou, die is nu al aan de gang. Het weer dat je nu ziet, is eigenlijk al een paar jaar aan de gang, maar die stroomversnelling van vandaag de dag is in feite...

(L) Het proces van het vallen van een ijstijd.

(Joe) Het proces is in volle gang, het begin van de ijstijd. En het is een proces.

(L) Ja. Je wordt niet op een dag wakker en dan is het zover. We leven in een tijdelijke wereld.

(Andromeda) Maar er komt een moment dat je je realiseert dat het...

(L) Het gebeurt niet allemaal tegelijk. Ja. Nou, dat was een goeie sessie, hè?

(Allen) Ja.

EINDE VAN DE SESSIE

Back
Top Bottom