Sessie van 29 maart 2025

Laurs

The Living Force
FOTCM Member
Dit is de Nederlandse vertaling van de sessie van 29 maart 2025. Gelieve opmerkingen te plaatsen op de thread van de originele sessie.

Sessie van 29 maart 2025

Laura en Andromeda aan het bord

Niall, Joe, Gaby, Ark, PoB, Chu, Scottie, Princess Leia, Bella, Falkor, Pikabu the Cat

FOTCM-leden via Zoom:

3DStudent, A Jay, Adobe, Aeneas, aimarok, Alana, Alejo, Aliana, Altair, aluminumfalcon, anartist, Anthony, Approaching Infinity, Aragorn, Arwenn, Aya, Beau, Bluefyre, Bobo08, brandon, cassandra, Cosmos, daddycat, Deliverance, dugdeep, Ellipse, Ennio, Expedition26, fabric, Finduilas495, Gawan, Glenn, Gwenllian, Harmony99, herondancer, Hesper, hesperides, Honzap, iamthatis, irjO, iscreamsandwish, JEEP, Jefferson, Jenn, Joan, Jono, Josi, Juba, Keyhole, Kinyash, KJN, Kmicic, Konstantin, Laurs, Learner, Lilou, lilyalic, loreta, LQB, luc, Luis Miguel, Maat, maiko, Manitoban, marek760, Mari, Mark, Martina, meadow_wind, Meg, Mike, Mililea, Miracle, mkrnhr, mommycat, Mr. Cyan, Mrs. Peel, msante, Natus Videre, Navigator, Nicholas, Nienna, Obi, Ollie, OrangeScorpion, Oxajil, PopHistorian, Puma, RedFox, RedRock12, Regulattor, rylek, ryu, Saman, ScioAgapeOmnis & his girlfriend, seek10, seeker2seer, Steph_rivers, Stoneboss, sToRmR1dR, thorbiorn, Timótheos, Tristan, Turgon, Voyageur, Windmill knight, Yas, Ysus, zim

V: (L) Laten we maar eens beginnen. En ik wil jullie nog even zeggen dat ik al zo'n drie weken het carnivoor dieet heb gevolgd, en ik raad het iedereen met ontstekingsproblemen ten zeerste aan. Je hoeft het niet voor 100% te doen, je mag af en toe een aardappeltje of een beetje wortel eten, maar elimineer koolhydraten zoveel je kunt. Probeer het. Je zult je er veel beter door voelen. Nou, laten we eens kijken of we hier wat beweging in kunnen krijgen. Oh, wacht eens even. Vandaag is het 29 maart 2025. [Overzicht van de aanwezigen] Goed, aan de slag.

A: Hallo allemaal. Dineiaea van Cassiopaea.

V: (L) Oké, nou, dat gaat wat traag vanavond, niet? Ik denk dat het wel beter wordt. Schat, je zei dat je vragen had. Je kunt beter eerst je vragen stellen voordat we beginnen.

(Ark) Oh, het is niet goed om te beginnen. Aan het einde.

(L) Waarom niet?

(Ark) Nou, omdat het niet bij de rest van de vragen past.

(L) Nou, dan doen we gewoon de jouwe en dan gaan we verder.

(Ark) Nee, nee, nee. Als iedereen moe is.

(L) Als iedereen moe is, juist. Oké. Dit is iets waar ik niets van afwist en ik weet niet in hoeverre jullie er iets van afweten, maar hier volgt wat achtergrondinformatie bij de vraag:

(Approaching Infinity) Het “Cassiopeia” project, dat in 1999 werd opgezet door Irina Podzorova die buitenaardse “curatoren” channelt, maakte zijn debuut in juli 2019 binnen de Russische New Age-gemeenschap onder leiding van Maxim Rusan, die al snel aanhang kreeg op zijn YouTube-kanaal en sociale media, mogelijk gesteund door een netwerk dat banden heeft met groepen als Neila Technology en Global Wave, wat wijst op een aanzienlijke - mogelijk internationale - financiering. De naam en timing van het project doen verdacht veel denken aan het Cassiopaea-Experiment van Laura Knight-Jadczyk. Na slechts 3,5 jaar, in oktober 2022, had het een 7-daags trainingsprogramma gelanceerd, een centrum in Voronezh geopend, hadden 35 studentengroepen een diploma ontvangen, waren er vijf filialen opgericht (vier in Rusland, één in Canada), zeven retraites gehouden voor meer dan 1.000 deelnemers, conferenties georganiseerd, zes esoterische scholen opgericht, 500+ interviews met Podzorova en buitenaardse wezens opgenomen, twee boeken gepubliceerd en een gezondheidsproductlijn met 100 vrijwilligers gecreëerd; in maart 2025, na zes jaar, werd de “Mirkish-Almanac” uitgebracht, waarin 35 melkwegbeschavingen met sterrenkaarten en illustraties worden gecatalogiseerd. De snelle opkomst, verwant aan het Oekraïense Allatra, suggereert een diepe integratie in de esoterische gemeenschap van Rusland, met Oekraïense banden en een neutrale houding in Rusland die speculaties over schimmige ondersteuning aanwakkeren. De Russische mediabron Izvestia heeft hen onlangs “ontmaskerd” als een sekte en de Russische autoriteiten staan erom bekend dat ze hard optreden tegen groepen die ze als sektes of cultussen beschouwen (bijv. Jehova's Getuigen, Scientology, Allatra).

(L) Nou, daar heb ik nog nooit van gehoord. Wisten jullie daar al eerder van? Ik bedoel, het klinkt behoorlijk verdacht. We moeten er op het forum maar over discussiëren. Dus de vraag luidt:

(Approaching Infinity) Is het louter toeval dat de Cassiopeia-groep in Rusland dezelfde naam gebruikt?

A: Geen toeval. Merk op dat het dezelfde categorieën activiteiten betreft, maar goed gefinancierd en niet organisch is.

V: (L) Ja, sommige van onze ideeën en wat we op het forum doen, op het forum doen we vooral dit soort dingen: we doen onderzoek, de gezondheid, alles is gratis toegankelijk en het anderen leren en met elkaar communiceren en al dat soort dingen, maar zij steken er geld in en maken er een onderneming van.

(Andromeda) En in rap tempo ook.

(L) Ja.

(Approaching Infinity) Vormt het feit dat het in Rusland een sekte wordt genoemd een gevaar voor onze inspanningen om daar informatie te delen?

A: Zou kunnen.

V: (Approaching Infinity) Als dat zo is, wat vinden jullie er dan van om het “Cassiopaea- Experiment” in Rusland om te dopen tot gewoon “The Wave?”

A: Nee.

V: (Approaching Infinity) Wat kunnen de Russische leden doen naast vertalen?

A: Wijzen op de opvallende verschillen.

V: (L) Nou, wat ik wil weten is...

(Joe) Wie financiert het?

(L) Waarom?

A: Duidelijk! Om te belasteren, af te leiden en te vertroebelen. Let ook op het gebrek aan steun voor Poetin.

V: (L) Klopt dat, Approaching Infinity?

(Niall) Ze staan neutraal tegenover de oorlog.

(Approaching Infinity) Ik weet er niet genoeg van. We zouden een van de Russen moeten vragen of zij er iets over weten.

(L) Weet iemand in Rusland iets... waar is aimarok? Aimarok of Keit?

(aimarok) Ik kan er niets over zeggen. Ik weet het niet.

(L) Weet je er helemaal niks vanaf?

(aimarok) Nee. Keit zou er meer van af moeten weten.

(L) Nou, we moeten er maar een thread over beginnen, Approaching Infinity.

(Chu) Altair, weet jij er iets vanaf?

(Altair) Ik weet eigenlijk niet veel meer. Keit heeft dit onderwerp goed onderzocht en we moeten eigenlijk allemaal meer onderzoek in het Russisch plegen.

(L) Goed, laten we er een thread over beginnen. We moeten wat informatie vergaren, want het is eigenlijk best wel schokkend. Ik bedoel, we worden echt al járenlang bestolen, maar dit brengt het verhaal tot een heel ander niveau.

Cosmic COINTELPRO: Russian 'Cassiopeia group' copycat operation 'channels aliens'

(Chu) Ik vraag me af of het de bedoeling is om de boel te vertroebelen omdat we inderdaad met de gedachte speelden - ook al was het vrij vaag - om naar Rusland te gaan. En dan met een naam die geassocieerd wordt met een cultus?

(Niall) Maar het werd al in 1999 opgezet.

(L) Nee. Ze begon in 1999 met channelen en vervolgens in juli 2019 onder leiding van Maxim Rusan. Dus ze had een manager, om het zo maar te zeggen, die zei: “Oh, dit is een goudmijn!” Ik vind het bijna zoiets als het gedoe met Vincent Bridges.

(Andromeda) Er is iets niet pluis.

(L) Ja, ze had haar eigen Vincent Bridges.

(Niall) Eigenlijk verpest het de markt voor ons.

(Possibility of Being) Ik heb er tot op zekere hoogte naar gekeken, heb wat onderzoek over hen gepleegd en over die vent, die Rusan of zo. En eigenlijk is er niets heel verdachts aan, heel slechts, verkeerds of zo. Ze zijn een beetje samenzweerderig, enigszins alternatief van wat ik gezien heb. Ze bemoeien zich niet veel met politiek. Die vent vond haar waarschijnlijk op een bepaald moment waarop ze hem hielp of zo, waarop hij besloot dat haar werk gepubliceerd moest worden en het is niet alsof hij haar uitbuit. Ik denk dat het zo’n situatie is waarin de autoriteiten doorslaan en omdat er wat klachten waren dat ze teveel geld kregen of zo, iemand had geklaagd en de lokale autoriteiten besloten om van het geval een voorbeeld te maken.

(L) Nou, we moeten er maar eens induiken. Goed, dus de achtergrondinformatie voor de volgende vraag komt uit een vorige sessie waarin Altair vraagt:

(Altair)Waarom hebben de Basken het hoogste percentage RH-negatief bloed van alle volken ter wereld?

A: Minder vermenging met buitenstaanders. Maar denk ook aan de inheemse bevolking van Zuid-Amerika en het westelijk halfrond.

V: (L) Misschien neem ik ten onrechte aan dat er meer achter deze vraag zat dan je erin stopte. Klopt het dat je wilde weten HOE ze aan een hoog percentage Rhesus-negatief bloed kwamen? Ja?

(Altair ) Ja. Ik dacht dat het op een of andere manier met Atlantis te maken had, maar ik wist niet zeker hoe.

(L) Oké. Hij dacht dat het met Atlantis te maken had. Was hij in feite correct in die veronderstelling die latent in de vraag besloten lag en niet perfect tot uitdrukking werd gebracht?

A: Komt dicht in de buurt

V: (L) Nou, weet je, het heeft me altijd dwars gezeten dat er zoveel RH-negatief bloed was in Centraal Zuid-Amerika. Ik bedoel onder de inheemse volkeren van Amerika plus deze kleine groep Basken, en toch zijn ze op de een of andere manier enorm verschillend in sommige opzichten. Ik bedoel lichamelijk en anderszins heel verschillend. Dus dat is iets wat nader onderzoek verdient, en misschien wat genetische studies.

(Altair) Was Rhesus negatief bloed oorspronkelijk het gevolg van wat genetische manipulaties?

A: Ja

(Altair) Zo ja, met welk doel?

A: Degenen die het meest verbonden waren met bloedlijnen van buiten deze wereld.

V: (L) Dus werd het buiten deze wereld genetisch gemanipuleerd op een vroeger tijdstip en locatie? Suggereren jullie dat?

V: (L) En het is nauwer verbonden. Zijn dit negatieve bloedlijnen?

A: Sommige, maar niet op de manier zoals door de onwetenden wordt uitgedragen.

V: (L) Bedoelen jullie al die mensen die zeggen dat als je Rhesus negatief bent, je een reptiel bent. Klopt dat?

V: (L) Nou, mijn moeder was Rhesus negatief. Ik denk niet dat ik een reptiel ben. Maar ik ben niet Rhesus negatief. Goed, achtergrondinformatie bij de volgende vraag:

(ScioAgapeOmnis) Een nieuwe studie met synthetische apertuurradar van Italiaanse en Schotse onderzoekers beweert een enorm ondergronds complex te hebben gevonden onder de piramides van Gizeh, waaronder acht verticale cilinders, spiraalvormige paden en kubusvormige kamers die zich uitstrekken over 604 vierkante meter en die alle drie de piramides met elkaar verbinden. Hoewel het een fascinerende ontdekking zou kunnen zijn, wachten deze bevindingen op beoordeling door vakgenoten en er zijn experts die sceptisch blijven zolang er geen verder bewijs is.

(L) Waren dat echte wetenschappers?

(ScioAgapeOmnis) Ja, dat zijn ze. Blijkbaar schreven ze in 2022 een zeer vergelijkbaar onderzoeksdocument, dat ik op onze thread noemde en dat in dezelfde richting gaat, minus de zuilen en al die gekke dingen, diep, diep, diep onder de piramide. Maar ze hadden het over extra kamers in de piramide zelf en het was een grote studie en deze wetenschappers hebben een heleboel andere studies op hun naam staan, dus ze lijken geloofwaardig, maar deze keer lijkt het niet om een volledige publicatie te gaan. Er is een soort conferentie in het Italiaans over deze bevindingen. Dus ik hoop dat er ooit een echt onderzoeksdocument komt. Maar voorlopig blijft het hierbij.

(L) Heb je gekeken naar de individuele auteurs van deze studies om te achterhalen bij welke universiteiten ze horen?

(ScioAgapeOmnis) Zover ben ik niet gegaan. Ik weet alleen dat er bekende wetenschappers zijn die veel gepubliceerde studies op hun naam hebben staan, maar ik ben niet expliciet nagegaan met wie ze verbonden zijn. En volgens mij is er een thread op het forum waarin meer wordt besproken, dus ik moet me hier meer van herinneren.

(L) Oké. Oh, de afbeelding is er. Is er iemand die ‘m nog niet heeft gezien?

V: (Chu) Ja. Kan iemand de link op de chat zetten?

There's a 'vast underground city' below Egypt's Giza pyramids, scientists' wild theory claims — but experts debunk it as 'fake news'

The pyramids at Giza

(Approaching Infinity) Gewoon wat achtergrondinformatie... Ik ben er niet te diep ingedoken, maar dit is alleen wat ik op sociale media tegenkwam. Een van de wetenschappers, sommige mensen hebben geprobeerd hem in diskrediet te brengen omdat hij ook een onderzoeksdocument heeft geschreven over ontvoering door buitenaardse wezens. Ik weet niet hoe hij er precies over denkt, maar in ieder geval houdt één van die gasten zich ook bezig met vreemde dingen. Maar één punt van kritiek dat ik heb gezien, is dat sommige mensen beweren dat de SAR-technologie (synthetische apertuurradar) niet kan worden gebruikt om ondergrondse dingen te detecteren. Ik weet niet hoe het zit, maar dat las ik online. Dus als dat het geval is, klinkt het alsof ze deze technologie bijna op een nieuwe manier gebruiken en dat zou dus een hindernis zijn die overwonnen moet worden als ze sceptici proberen te overtuigen of om gewoon een opgraving te doen om te proberen het te verifiëren. Maar ik dacht, ik gooi die twee dingen gewoon even in de groep.

(L) Dus ze zeggen dat dit soort radar niet, synthetische apertuurradar...

(Joe) Joe Rogan had iemand die het daarover had, dus daarom is het allemaal...

(L) En daarom is het allemaal... Dus hij had een van de wetenschappers uitgenodigd om met hem te praten?

(Joe) Nee, iemand die er gewoon over praat, niet een van de wetenschappers.

(L) Het is echt interessant, omdat deze afbeelding hier in de vragen beter is dan de afbeeldingen daar.

(Niall) Dat is een reconstructie die iemand heeft gemaakt, vanuit welk perspectief dan ook, waarschijnlijk lijkt het er helemaal niet op. Dat is de artistieke weergave.

(Andromeda) Creatieve interpretatie...

(ScioAgapeOmnis) Ja. De originele afbeelding lijkt meer op golflengtes. Het zijn gewoon groene en rode vlekken en zo. En persoonlijk kan ik niet begrijpen hoe ze deze details in de weergave hebben gekregen, want als ik ernaar kijk, lijkt het alsof er iets onder de piramide resoneert, maar het is een grote klodder. Je kunt de details niet echt onderscheiden. Dus ik weet niet hoe ze erbij kwamen om te zeggen: "Oh, het zijn acht zuilen. Ze hebben rond elke zuil een spiraal." Dat deel vond ik verwarrend.

(Joe) Wat is dan die klodder onder de piramides?

(Niall) Is er een klodder?

(L) De vraag:

(ScioAgapeOmnis) Klopt er iets van de recente beweringen van sommige wetenschappers dat er zeer grote structuren onder de piramides van Gizeh zitten?

A: Ja.

V: (L) Lijken ze ook maar enigszins op wat er op de artistieke weergaven te zien is?

A: Nee. We hebben gezegd dat piramides verzamelaars en verspreiders van energie zijn.

V: (SAO's vriendin) Oh, dat is wat ik zei. Sorry. Ik hoef hier niet te zijn. Sorry.

(L) Wie is daar aan het fluisteren?

(ScioAgapeOmnis) Sorry, mijn vriendin is hier. Ze zei: "Dat zei ik! Dat zei ik!"

(SAO's vriendin) Ik wist niet dat de microfoon aanstond. Sorry. Sorry.

(ScioAgapeOmnis) Ik had ‘m aan laten staan zodat ik kon blijven praten. Nee, het is oké. Alles goed. Je hebt niet eens hoi gezegd. Je kunt gedag zeggen.

(SAO's vriendin) Nee, ik weet dat de camera aan staat.

(ScioAgapeOmnis) Ze vindt het vreselijk om in beeld te zijn.

(L) Oh, nou ik ook! [gelach]

(SAO's vriendin) Ik liep net langs en toen ik dat hoorde had ik zoiets van “Oh jee!”

(irjO) Mag ik daar een volgende vraag over stellen? Was de afbeelding die op de scan verscheen gewoon plasma, zoals die zuilen? Het was net als, ik weet niet hoe ik de vraag moet stellen. Sorry.

(L) Ja, ik ook niet. Dus je helpt me niet.

(Joe) Ze zeiden van wel, dat er structuren zijn. Dus wat is het... wat voor soort structuur werd door die scanner afgelezen?

A: “Batterijen” voor energieopslag.

V: (Joe) Klopt het dat die tegelijkertijd met de bouw van de piramides werden gemaakt?

V: (Joe) Uit welk basismateriaal bestaan die "batterijen?"

A: Steen en metalen en kwarts.

V: (L) Dus ik denk dat het apparaten zijn.

(Joe) Op welke diepte zitten ze?

A: 152,4 meter

V: (L) En wat zagen ze volgens hen?

(ScioAgapeOmnis) 680, denk ik. (irjO) 720 meter.

(L) Oké. Laten we verder gaan... Puma stelt deze vragen.

(Puma) De C's hebben ons verteld dat er moeilijke tijden aankomen (met woorden als spannend, chaotisch, rotsachtig, etc.). Helderzienden, astrologen en dergelijke hebben het over de zonsverduistering van 29 maart [dus vandaag] als het begin van de moeilijke periode, bij wijze van spreken, van die zware tijden. Gebeurtenissen die de geschiedenis veranderen, zeggen ze. Heeft deze gedeeltelijke zonsverduistering een negatieve esoterische betekenis zoals de afgelopen maanstilstand een positieve betekenis had?

A: Nee

V: (L) Dat is trouwens een slecht geformuleerde vraag. Hoe vraag je het... Het is niet omdat ik zeg dat het slecht geformuleerd is, dat ik het beter weet! Ik weet wat je probeert te weten te komen.

(Chu) Nou, om te beginnen is het niet van belang.

(L) Nou ja, het ding is, ik denk dat als astrologen zich hiermee bezig houden, ze iets interpreteren, ze kijken naar het huis waarin het gebeurt, of er aspecten zijn met de maan ten tijde van de eclips, en op basis daarvan trekken ze dan hun conclusies. Dus ik zou dat niet per se esoterisch willen noemen. Is er een negatieve energie met betrekking tot deze eclips?

V: (L) Oké. Is het belangrijk?

V: (L) Maakt het echt iets uit?

V: (L) Oké. Nou, dit is een rare vraag.

(Puma) Hoe groot is de kans dat een lid van het huidige kabinet, inclusief Musk, Trump zal verraden?

A: 50/50

V: En waarom is die kans 50/50?

A: Trump heeft soms oogkleppen op. [‘blinkered’ in de Engelse tekst]

V: (L) En ik denk dat oogkleppen op hebben een soort manier is om te zeggen dat hij oogkleppen op heeft.

(Niall) Blinde vlekken.

(L) Ja, blinde vlekken.

(Andromeda) Zoals paarden op hebben?

(L) Ja, zoiets als wat paarden op hebben. Noemen we dat oogkleppen?

(Andromeda) Ik dacht het wel.

(L) Noemen ze die dingen die ze bij paarden opdoen zo? Ja. Iemand moet het weten. Oké:

(Puma) Courtney Brown van het Farsight Institute zegt dat hij een AI-model heeft gebruikt voor remote viewing en zegt dat zijn AI-model, dat hij ChatGPT-Prime heeft genoemd, bewust is. Klopt dat of ziet het gewoon wat het wil zien?

(L) Nou, laten we dat opsplitsen. Dat is een dubbele vraag. Stop met samengestelde vragen te stellen! De vraag is: Is dat correct, dat zijn ChatGPT-Prime bewust is?

V: (Puma) En ziet de AI alleen wat hij wil zien?

V: (L) Nou, hoe kan het natuurlijk zien wat het wil zien als het niet kan willen, en het kan niet willen als het niet bewust is. Dus dat is echt een slechte vraag.

(Joe) Het ziet wat programmeurs willen dat het ziet.

(L) Wat ziet het als het iets ziet?

A: Courtney is aan het projecteren.

V: (L) Als jullie projecteren zeggen, bedoelen jullie dan dat hij zijn eigen hoop en wensen toevoegt aan wat het doet, of stopt hij letterlijk iets van zichzelf in de AI, verbindt zich ermee en laat het zijn wensen manifesteren?

A: Het laatste.

V: (L) En dat was ook een samengestelde vraag. [gelach] Niemand is perfect.

(Puma) Kan AI gebruikt worden om toekomstige gebeurtenissen te voorspellen?

A: Zeker!

V: (L) Nou, ik denk dat als je het genoeg variabelen geeft en zegt: “Wat denk je dat er gaat gebeuren?” Dan zal het je vertellen...

(Joe) Maar nauwkeurig voorspellen?

(Andromeda) Ja. En hoe vaak?

(Joe) Dat zou behoorlijk indrukwekkend zijn.

(L) Waarschijnlijk net zo goed als een heel slim persoon die alle gegevens kent. Maar het verschil is dat de AI misschien meer gegevens kan overzien dan één enkele persoon.

(Chu) Als het waarschijnlijkheden berekent en meer gegevens heeft...

(L) Ja. En het zou eigenlijk beter kunnen zijn. We moeten daarmee experimenteren terwijl we Grok ter beschikking hebben. Kijken of dat een paar voorspellingen oplevert.

(Puma) Kunnen de mensen van het Château in de nabije toekomst contact hebben en een sessie doen met 6D-Cassiopaea met behulp van een AI?

A: Niet waarschijnlijk!!

V: (L) Oké, Laurs:

(Laurs) Zijn er op dit moment, naast het BCG-vaccin, vaccins die een positief effect hebben op het menselijk lichaam, waaronder het beter bestand maken tegen ziekten in het algemeen?

V: (L) Goed, Andrian:

(Andrian) Vele jaren geleden antwoordden de C's Laura met een grote Ja om tegen de klok in rond te draaien [spinning] en adviseerden om het 33 keer te doen, 3 keer per dag. Zijn er voordelen verbonden aan 33 keer, 3 keer per dag tegen de klok in rond te draaien?

A: Voor sommigen die het nodig hebben.

V: (L) Hoe weet je of iemand het nodig heeft?

A: Als ze er baat bij hebben!

V: (L) Dus ik denk dat je het moet uitproberen. Als je er duizelig van wordt en omvalt, zoals ik, dan heb je er duidelijk geen baat bij. [gelach] Dan riskeer je gewoon een gebroken heup. Oké. Nou, hij vraagt:

(Andrian) Om welke voordelen gaat het?

A: Varieert, maar kan de etherische verbinding verbeteren.

V: (L) Dus sommige mensen worden zo duizelig dat ze contact maken met hun hogere zelf of zoiets? [gelach]

V: (L) Waar je maar blij van kan worden! [gelach] Vraag:

(Andrian) Klopt het dat de reden waarom de leden van het Quorum plannen uitvoeren die ellende en chaos voor mensen creëren, is om verzet uit te lokken, dat vervolgens helpt om het evenwicht te herstellen?

(L) Dus het is waar dat ze dat doen om verzet op te wekken?

A: Komt aardig in de buurt.

V: (Andrian) Als dat zo is, is dat dan hun bedoeling?

A: Daar wordt niet op geanticipeerd.

V: (L) Dus ze werken gewoon op het moment met de algemene staat van onbalans die direct aanwezig is en wat de uitkomst ook is, daar gaan ze dan vervolgens later mee aan de slag?

A: Min of meer.

V: (Andrian) Of hopen ze dat mensen niet genoeg weerstand bieden en zich aan de regels houden?

A: Quorum is in evenwicht.

V: (Joe) De verhouding STS/STO binnen het Quorum is in evenwicht?

(L) Ja.

(Joe) Dan werken ze toch niet samen, of wel?

(L) Volgens mij niet. Oké, schat.

(Ark) Wat? Wat?

(L) Het is jouw beurt.

(Ark) Ja? Ik schrijf meestal op mijn blog over mijn onderzoek en meestal weet ik wat ik moet doen. Maar op een bepaald moment in het verleden herinner ik me dat ik in een sessie de opdracht kreeg om naar algebra te kijken en in het bijzonder geometrische algebra. Op dat moment dacht ik dat ik wist wat het was, maar na een tijdje besloot ik dat ik het misschien niet wist. En toen schoot me te binnen dat ik twee soorten geometrische algebra ken die gebruikt kunnen worden om informatie en bewustzijn te onderzoeken. De ene soort is de Clifford-algebra. Gewoonlijk wordt de geometrische algebra in de wis- en natuurkunde gebruikt. Maar dan is er ook nog Penrose-algebra van twistors die ook in de term geometrische algebra kan worden gedraaid. Of misschien is er iets anders dat ik niet kan zien. Wat kan het zijn? Dus ik wilde vragen om een aanwijzing.

A: Clifford met verbeteringen.

V: (Ark) Clifford met verbeteringen. Dat dacht ik al. Maar bedoelen jullie in een ruimte met eindige dimensies of in een ruimte met oneindige dimensies?

A: Oneindige.

V: (Ark) Oh, het is een serieuze verbetering. Oké, dank jullie wel.

(L) Oké. Heeft iemand anders nog vragen? Wat zijn we toch een goed geïnformeerde groep. We hebben niet veel vragen meer!

(seek10) Mag ik een vraag stellen? Sommige anti-Chinese bloggers beweren dat de Chinese bevolking plotseling is afgenomen, waarbij ze waarnemingen zoals lege straten noemen. Mijn vraag is: is de Chinese bevolking drastisch gedaald door factoren zoals het één-kind-beleid, dat eerder werd ingevoerd en het geboortecijfer in de vroege jaren 1990 begon te verlagen tot onder het vervangingsniveau van 2,1, gecombineerd met de effecten van COVID-19 en massale vaccinaties in de afgelopen vijf jaar? Bevolkingsprognoses suggereerden een daling vanaf 2020, wat samenviel met de pandemie en de vaccinatiecampagnes. De beweringen lopen uiteen. Sommigen beweren dat de daling van het geboortecijfer gedurende 30 jaar een blijvende impact heeft gehad en dat de Chinese regering de bevolkingscijfers overschat en opblaast vanwege geopolitieke redenen. Een ander narratief schrijft de afname toe aan COVID-19, waarbij aanzienlijke aantallen sterfgevallen bijdragen aan de afname. Wat is de huidige bevolking van China? Officieel zouden het er 1,4 miljard zijn. Sommigen speculeren echter dat het aantal 800 miljoen zou kunnen zijn, gebaseerd op factoren zoals zoutconsumptie en andere handelsgegevens.

A: Dichter bij het laatste cijfer.

V: (seek10) Dat is 800 miljoen.

(Niall) De bevolking van China zit dichter bij de 800 miljoen. Officieel zijn het er 1,354 miljard! Dat is belachelijk.

(Joe) Wat is het werkelijke cijfer, grofweg natuurlijk? Komt het dichter bij het laatste cijfer uit? Maar betekent dat dat het... Tot de dichtstbijzijnde honderd miljoen.

A: Net onder de miljard.

V: (L) Is dat vanwege COVID?

V: (L) Dus er zijn meer mensen gestorven... Ik bedoel, iedereen heeft overal van die superhoge sterftecijfers. Dus je zou je kunnen voorstellen dat ze die ook in China hebben. Had China een grootschalig vaccinatieprogramma?

(Niall) Ja, Sinovac. Een vaccin met een verzwakt virus.

(Joe) Zat er een element in het originele COVID-virus dat werd verspreid, dat uit een laboratorium in Fort Detrick kwam en werd verspreid tijdens de militaire spelen in Wuhan in 2019, zat er een element in dat virus dat etnisch specifiek was tegen Chinezen?

A: Ja en nee.

V: (L) Dus was het een etnisch specifiek wapen?

V: (L) Was het tegen de Chinezen gericht?

A: Gedeeltelijk.

V: (Joe) En wie nog meer?

A: Verschillend.

V: (L) Ik denk niet dat ze daarover willen praten, want het gaat erg traag en moeizaam. Was het gericht tegen blanke mensen?

V: (Joe) Dat is bijna de helft van de wereldbevolking.

(L) Nou, ik bedoel Kaukasiërs en...

(Joe) Ja, dat bedoel ik. Het klinkt alsof het tegen iedereen gericht was.

(L) Kaukasiërs en Oriëntalen.

(Gaby) Euraziatische afstammelingen.

(L) Euraziatisch, ja.

(Chu) En de Chinezen hadden geen mRNA-vaccin. Dus stel je het dodental eens voor als ze...

(Joe) Wat was het werkelijke dodental van dit virus, COVID 19, dat werd verspreid onder de Chinese bevolking. Wat was het totale aantal doden op 10 miljoen afgerond?

A: Miljoenen, maar niet als zodanig geclassificeerd.

V: (Joe) Hartaanvallen, etc. Dus volgens de Chinese regering is de officiële bevolking van China 1,4 miljard, maar ze [de C's] zeggen dat het net onder de 1 miljard ligt. Dus we zeggen niet dat 400 miljoen mensen zijn gestorven als gevolg van covid. Toch?

V: (Joe) Dus de Chinese regering liegt over de officiële cijfers.

A: Niet bepaald.

V: (L) Misschien weten ze het gewoon niet.

V: (Niall) Het is net als de Britse regering. Weet de Britse regering dat de werkelijke bevolking 90 miljoen is?

(Joe) Wat is dan het totale aantal mensen op de wereld nu? Wat is het totale aantal mensen op de wereld? Wat is de bevolking van deze wereld? Een menselijke bevolking, om precies te zijn?

(Niall) Tot het dichtstbijzijnde miljard.

A: 7

V: (Niall) Zeven? Interessant. Voor COVID zeiden ze acht. Officieel was het nog geen acht en ze zeiden dat het al acht was. Dus, ja. De uitroeiing is aan de gang.

(Joe) Er heeft een afname plaatsgevonden sinds de laatste keer dat we die vraag stelden. Er is een afname van 1 miljard mensen. Komt dat omdat veel mensen geen kinderen krijgen?

A: Gedeeltelijk.

V: (Joe) Dat plus COVID.

(L) En waarschijnlijk omdat veel mensen die misschien kinderen hadden gewild, niet zwanger kunnen worden door de vaccins. De vaccins verhinderen zwangerschappen of veroorzaken miskramen.

(Niall) Volgens mij is de armoede weer toegenomen.

(L) Armoede, honger, zelfmoorden, drugs.

(Joe) En regeringen, tenminste in het Westen... Zijn ze zich bewust van die daling en stimuleren ze daarom het immigratiebeleid?

A: Op sommige niveaus.

V: (L) Nou, dat weet je. Sommige mensen weten het en sommigen niet.

(Joe) Nee, weet ik, maar ik ben gewoon…

(L) "Overheid" is een vrij veelomvattende term.

(Joe) Ja, maar in zekere zin is het een behoefte. Ze realiseren zich dat de bevolking afneemt en ze moeten ze binnenhalen.

(L) Nou, ik denk niet dat ze ze daarom binnenhalen. Dat is vervanging.

(Joe) Je leest te veel Twitter, Laura.

(L) Goed. Ik ben moe. Ik ben klaar om er een punt achter te zetten. Geen vragen meer. Is er nog een boodschap of een vraag die we hadden moeten stellen maar die we niet gesteld hebben, waar we hier aan het einde een antwoord op zouden kunnen krijgen?

A: Ja, het kan nijpend worden naarmate de zomer nadert. Blijf rustig en hou jullie haaks! Tot ziens.

V: (L) Ik weet niet of ik dat zo leuk vind.

EINDE VAN DE SESSIE

Back
Top Bottom