Sessie van 29 mei 2021

Laurs

The Living Force
FOTCM Member
Dit is de sessie van 29 mei 2021. Gelieve ideeën en commentaren te plaatsen op de originele thread van de sessie.

Sessie van 29 mei 2021


Laura, Andromeda en Artemis aan het bord

Pierre, Joe, Gaby, Ark, Possibility of Being, Chu, Scottie, Niall...

...en 146 FOTCM Members aanwezig via Zoom: 3DStudent, 987baz, Abats, Adaryn, Aeneas, aimarok, alana, Alejo, Altair, aluminumfalcon, AnaHuit, anartist, AndrewMn, Andrian, anka, Annp, Ant22, Anthony, Approaching Infinity, Aragorn, Arwenn, Aya, Beorn, Bjorn, Bluefyre, Bo, Bobo08, Breton, cassandra, ClaudiaYG, Cleo, Coty, Chrissy, Dakota, dave_posse, Deckard, Dirgni, drazen, dugdeep, eboard10, Elohir, Erykah, fabric, France, Gandalf, Gawan, genero81, goyacobol, grini, Harmony99, Hello H2O, herondancer, Hesper, hesperides, hlat and wife, iamthatis, IrjO, itellsya, JeanneT, Jefferson, Jenn, Joan, Josi, Juba, kawika, Keyhole, KJN, Konstantin, korzik18, Kosma, l apprenti de forgeron, Lainey, latulipenoire, Laurs, Learner, Leighton, liam1303 + partner, Lilou, logos5x5, loreta, Luc, Lucius, Lys, Maat, Madara Horseman, Maiko, marek760, Mariama, Mark, martinsky, meg, Miguel Angel, Mike, Mikkael, Mililea, mimimari, MK Scarlett, mkrnhr, Mr.Cyan, Mrs. Peel, msante, Nathan, Navigator, Nicholas, nicklebleu + wife, Nienna, Obi, Ollie, Orangescorpion, Oxajil, Pashalis, Perlou, Placematt, primeaddict, Rabelais, Rashi, RedFox, Redrock12, Regulattor, rrraven, Ryan, rylek, Ryu, Saman, Sebbe, seek10, seeker2seer, Siberia, sid, Starshine, Stoneboss, sToRmR1dR, Temperance, thorbiorn, Timotheos, Turgon, Voyageur, Vulcan59, whitecoast, will01, WindmillKnight, Yas, Ysus, zar, Zim.

V: (L) Goed. Ik denk dat ik ieders gezicht heb gezien. Chu heeft iedereen op het scherm voorbij laten komen. Kan iedereen me horen? Zwaai met je hand als je me kunt horen. Ben ik duidelijk te verstaan? Oké. Ik wil dat jullie weten dat ik dit de afgelopen 20 jaar of langer niet wilde doen - of hoe lang ook we de capaciteit hadden om dit te doen. Ik zal je vertellen waarom: Ik hou er niet van voor de camera te staan. Ik slaag erin het te doen ondanks het feit dat ik er niet van hou. Vanavond zal anders zijn, want ik vind het niet alleen niet leuk, maar ik doe ook iets wat ik nooit voor de camera heb willen doen. We hebben een dubbele uitdaging voor mij. Nu, iedereen heeft erover gehoord en korte demonstraties gezien, maar vanavond gaan we proberen het te doen terwijl iedereen toekijkt. We hebben een pagina vol met vragen. Waar is mijn pagina? [Krijgt de pagina van Joe] Dit zijn vragen die over zijn van de vorige keer. We hebben een aantal vragen doorgenomen en ik heb erop gewezen dat er heel wat vragen waren die beantwoord konden worden door gewoon de sessies te lezen. Het punt is dat ik de vorige keer, toen ik de vragen doornam, niet wist dat er vragen op de achterkant van de pagina stonden. Ik heb niet op de achterkant gekeken. Maar vanavond tijdens het eten ontdekte ik dat er nog meer vragen waren. Sommige van deze vragen zijn interessant, maar er werden er verschillende gesteld die duidelijk in de sessies worden beantwoord. Bijvoorbeeld: "Tot welke densiteit behoren engelen? Welke densiteit zijn demonen?" Als je de sessies en The Wave hebt gelezen, dan weet je dat die vragen beantwoord zijn. Is die persoon hier vanavond bij ons? Ninas? Ik zie die persoon niet. Hoe dan ook, dan is er iets met tarot lezers die willen afstemmen op Cassiopaea. Je weet dat dat niet mag. Of iets over maanfasen en in contact komen met de C's... Het is duidelijk dat deze persoon noch The Wave noch de sessies gelezen heeft. Ik denk dat de meesten van jullie dat wel weten, dus daar zal verder niets over gezegd worden. Dan was er de vraag: "Zou het gunstig zijn om de Robert Monroe gateway hemi-sync meditaties te combineren met het Eiriu Eolas ademhalingsprogramma voor snellere 'astro' projectie?" Ik weet niet wat 'astroprojectie' is... Maar het deed me denken aan voetbalvelden met plastic gras. Desalniettemin... We gaan geen van die vragen stellen. Ik denk dat Joe weet welke we moeten stellen, dus ik geef hem het papier terug nu ik deze boel heb opgeruimd. Hoe dan ook, jullie weten allemaal dat ik niet graag voor de camera sta en dat ik dit niet wil doen, maar toch gaan we het doen. Dus, jullie moeten allemaal even geduld hebben. [Korte uitleg over de opstelling van het bord en het channeling proces] Oké... Ik weet niet eens zeker of het zal werken met al jullie mensen hier...

A: Hallo

V: (L) Met wie hebben we de eer? Er is hier wat energie aan het opkomen... Ik kan zien dat dit leuk gaat worden!

(Andromeda) Hebben we al een overzicht gegeven van de aanwezigen?

(L) Oh, stop, ho, halt! [Overzicht van de aanwezigen] Oké, hier gaan we dan: Met wie hebben we de eer?

A: Quillinupaeia van Cassiopaea. Goedenavond aan allen!!! Het is goed om energieën te bundelen ten voordele van allen!

V: (L) Oké, ik denk dat we beter kunnen beginnen met de vragen.

(Joe) Arky heeft er een paar.

(L) Lieverd, heb je wat vragen?

(Ark) Mijne zijn voor straks.

(L) Waarom beginnen we niet met jouw vragen omdat jij altijd wordt overgeslagen?

(Ark) Eh... Ze zijn te heftig.

(L) Ze zijn te heftig. [gelach] Oké Joe, laat ons beginnen. Ik kan niets bedenken dat...

A: Plankenkoorts!

V: (L) Ja, ik heb plankenkoorts.

(Joe) Zijn de video's van magneten die aan de armen van ingeënte mensen blijven vastzitten echt?

A: Sommige. Sommige plekken en geselecteerde partijen vaccins.

V: (Joe) Dus waar worden deze magneten door aangetrokken?

A: Zullen op later tijdstip worden gebruikt.

V: (L) Griezelig! Gebruikt waarvoor?? [gelach]

A: Gerichte stralingstoepassingen (NvV: in de Engelse tekst wordt de term ‘directed beam applications’ gebruikt).

V: (L) Nou, dat is ook griezelig. Hebben enige van die gerichte stralingstoepassingen te maken met de zombie apocalyps?

A: Komt dicht in de buurt

V: (L) Ooo, griezelig! [gelach]

(Joe) Is dat waar ze in een vorige sessie naar verwezen toen ze zeiden dat sommige vaccins zouden worden gebruikt om mensen te beheersen?

A: Ja

V: (Andromeda) En welk percentage van deze partijen vaccins hebben deze technologie?

(Joe) Of hoeveel mensen?

(Andromeda) Ja, hoeveel mensen?

A: 12 procent.

V: (Joe) Dat zijn VEEL mensen.

(Niall) Allen ontvangers van het Pfizervaccin, zou ik zeggen.

(L) Dat zijn veel mensen, maar het aantal is nog steeds klein genoeg dat ze kunnen zeggen dat het...

(Gaby) Is dat voornamelijk in Noord-Amerika?

A: Ja

V: (L) Want Gaby heeft haar patiënten hierop getest en geen van hen vertoonde enig bewijs van magnetisme.

(Joe) Dat deed ze stiekem.

(Artemis) Ja, ze zei zoiets als "Hee, hoe voel je je? Blijft dit aan je vastzitten??" [gelach]

(L) Mag ik een ijskastmagneet op je arm plaatsen? [gelach] Oké, volgende vraag.

(Joe) Kunnen mensen die gevaccineerd zijn met enige van de COVID-19 vaccins iets overbrengen op ongevaccineerde mensen?

A: Ja

V: (Joe) Dragen ze COVID over?

A: Ja

V: (Joe) Nog iets anders?

A: Niet echt.

V: (Joe) Dat is één manier waarop ze de hele zaak in stand kunnen houden.

(L) Ze vaccineren mensen en dan raken steeds meer mensen besmet omdat de mensen die worden gevaccineerd het virus uitscheiden.

A: Ja

V: (Joe) Zou het waar zijn om te zeggen dat het belangrijkste doel van regeringen om dit te doen en de pandemie in stand te houden, simpelweg is om mensen onder controle te houden, om mensen onder een nog scherpere controle te brengen?

A: Ja

V: (L) En dat leidt tot de andere vraag waar we het over hadden: al dat UFO gedoe op de achtergrond de laatste tijd.

(Joe) Er zijn veel legitiem lijkende meldingen geweest van UFO-waarnemingen door het Amerikaanse leger. Wat zijn de kansen op een officiële 'onthulling' in dit opzicht in de nabije toekomst?

A: Niet al te dichtbij, maar gauw genoeg.

V: (L) Ja, je moet je herinneren wat ze jaren geleden zeiden over onthulling. Eerst zal het leven op Mars zijn, dan schuiven ze het langzaam op. En jij zei dat ze het waarschijnlijk aan het pushen waren omdat het op een gegeven moment toch wel duidelijk zou worden en ze het niet meer zouden kunnen verbergen...

A: Ja

V: (L) Hmm.

(Niall) Druppel per druppel onthulling.

(Chu) Nou, het kan toch niemand iets schelen. Het staat op de voorpagina van kranten en niemand merkt het op.

(L) Mensen zijn gewoon... Hun hersenen zijn gewoon zo verdomde VERPEST! Als er iets is om bang voor te zijn, dan moet je bang zijn voor het verdomde weer! Dat is wat ons allemaal zal doden. [gelach] Oké.

(Joe) Wat is de oorzaak van het zogenaamde Havana Syndroom?

A: Wapens met gerichte straling.

V: (Joe) Betreft dit gewoon oefenen op mensen?

A: Min of meer. Maar denk valse vlag.

V: (L) Dus ze laten het lijken alsof bepaalde mensen het doelwit zijn, wat dan een zekere schuldige partij zal aanwijzen...

(Joe) Ja, want de officiële Westerse verhaallijn is dat Rusland er achter zit.

(L) Oh, Rusland heeft het gedaan! Nou, Rusland zit volgens die mensen overal achter. Volgende?

(Joe) Er is bewijs gevonden van GHB (gamma-hydroxyboterzuur) in de lichamen van mensen die vermist zijn en dood zijn teruggevonden, vaak in het water, à la Missing 411. Mensen produceren minieme hoeveelheden GHB. Wordt deze stof in deze gevallen van buitenaf ingebracht of wordt het inwendig aangemaakt maar dan van buitenaf?

A: Inwendige en natuurlijke productie, maar van buitenaf opgewekt.

V: (L) Dus ze hebben een methode om op een of andere manier de hersenchemie te veranderen en de aanmaak van deze chemische stof op te voeren. GHB is in feite een soort verkrachtingsmiddel. Dat brengt ons op het andere onderwerp waar we het eerder over hadden... Alle technologie die vandaag wordt tentoongespreid is...

(Joe) Onderdeel van UFO folklore, in principe.

(L) Ja. De effecten die ze voortbrengen zijn dingen waar mensen die beweren ontvoerd te zijn 25 of 30 jaar geleden over spraken. Ik bedoel, verlamd worden en bewerkt worden door buitenaardse wezens, naalden in hun maag gestoken krijgen...

(Joe) Het voelen van een 'muur' van verschrikking of angst...

(L) Ja, straalwapens die van een afstand op mensen werken. Het is bijna alsof 4D technologie is ingezet en nu in 3D wordt gebruikt. Volgende vraag?

(Joe) Wat gebeurde er met de 'drones' waarmee de USS Kidd, USS Rafael Peralta en de USS Russel op 14 en 15 juli 2019 overspoeld werden? Wie maakte ze en waarom waren ze daar? Waarom werd deze informatie gelekt naar het publiek?

A: Valse vlag.

V: (Joe) Door een andere...

(L) Met andere woorden, de VS deed het zichzelf aan en lekte het vervolgens alsof iemand anders het had gedaan. We weten vrij zeker dat de VS niet van plan is om iemand anders zoiets te laten doen, maar ze deden alsof zij het deden zodat ze iemand de schuld konden geven. Ze voeren de...

(Joe) Als een high-tech...

(L) High tech valse vlag.

(Joe) Exotische wapens, exotische drones. Ze gebruiken het tegen zichzelf en geven vervolgens de informatie vrij, zodat ze kunnen zeggen dat Rusland aanvalt met hun chique wapentuig.

(Ark) Of China.

(L) Volgende vraag?

(Chu) Er staan wat op de chat…

(Madara Horseman) Is vibrerende NMR (nuclear magnetic resonance) of een ander soort spectroscopie een goede manier om zielenimpressies van 1D en 2D te bestuderen en mogelijk met hen te communiceren? Enige aanwijzingen?

A: Bij lange na niet. Ziel is bewustzijn.

V: (L) Dus ik denk dat dat zou betekenen dat als je enige reactie zou zien via dit beeldvormingsproces, je een fysieke actie zou zien en je niet noodzakelijkerwijs in staat zou zijn om te zeggen of die fysiek of middels bewustzijn tot stand kwam.

A: Ja

V: (Ark) Het is niet zoals bij beeldvorming van de aura.

(Mexicans) Als COVID-19 vaccins een metaalcomponent hebben, welk percentage van de mensen kan dan sterven als ze de prik krijgen?

(L) Waaruit volgt dat?

(Joe) We hebben al gegevens over hoeveel mensen er sterven.

(L) Jullie gaan ervan uit dat een metalen bestanddeel iemand zal doden. Dat is niet noodzakelijk het geval. Herformuleer jullie vraag.

(Joe) Mensen sterven aan de vaccinatie omdat het hun immuunsysteem overweldigt.

(Chu) Er is nog een vraag van de Mexicans, maar die is te lang om te kopiëren... Kun je hem lezen? [Vraag wordt bekeken op Zoom Chat]

(L) Wacht eens even... Oké: [Laura leest de vraag van de Mexicans en antwoordt, maar het was verwarrend om te transcriberen]

"Na de zondeval werden er pogingen ondernomen om de paradijselijke staat te herstellen of de realiteit terug te brengen naar wat het was, om het zo maar te zeggen."

Weten we dat zeker? Dat is weer een veronderstelling.

"We hebben de Toren van Babel, het [iets]."

We weten niet of die ontworpen waren om de werkelijkheid terug te brengen naar wat die was, maar we vermoeden wel dat dat pogingen waren om grote aantallen mensen te beheersen. Dus, jullie vraag is al gebrekkig.

"Uit Laura's onderzoek kunnen we opmaken dat spirituele eenwording, colineariteit, het ware begrip van gedeelde principes, het juiste gebruik van seksuele energie, het juiste gebruik van een zuiver emotioneel centrum in een netwerkcontext deel uitmaken van het hele pakket. Vormt dit onderdeel van wat we doen met het leesproject van de romans?"

(L) Ik denk dat jullie zaken door elkaar halen die niet bij elkaar horen. Toren van Babel en proberen terug te keren naar een staat van 4D STO, of wat dan ook... wordt op één hoop gegooid met spirituele eenwording als colineariteit. Spirituele eenwording van massa's hoeft niet per se iets positiefs te zijn. Het kan ook iets negatiefs zijn. "Colineariteit, het ware begrip van gedeelde principes, het juiste gebruik van seksuele energie, het juiste gebruik van een zuiver emotioneel centrum in een netwerkcontext maken deel uit van het geheel." Nou, maak een onderscheid hiertussen aan en laat dat bij jullie vraag horen. Dus dan: "Maakt dit deel uit van wat we doen met het project 'romans lezen'?" En... DE SURVEY ZEGT?!

A: Ja

V: (L) Tjee, hoe moeilijk was dat?

(Seek10) Hoe wijdverspreid zijn sterfgevallen als gevolg van zwarte schimmel door COVID-vaccins in India?

(L) Weten we dat sterfgevallen door zwarte schimmel het gevolg zijn van COVID-vaccins? Zijn sterfgevallen door zwarte schimmel het gevolg van COVID-vaccins?

A: Nee

V: (Joe) Veel van de dingen die naar boven komen, zoals zwarte schimmel in India en zo... Wanneer je mensen massaal vaccineert met een sterk vaccin dat in feite een deel van het virus is, onderdruk je onmiddellijk het immuunsysteem van veel mensen.

(L) Is dat wat er gebeurt? Het COVID-vaccin haalt het immuunsysteem overhoop en mensen worden vatbaar gemaakt voor andere invasieve ziekteverwekkers?

A: Ja

V: (L) Oké.

[Microfoon voor Zoom valt steeds uit... Pauze voor het oplossen van technische problemen]

(L) Kan iedereen ons horen?

(Chu) Oké, de Mexicans hebben hun vraag geherformuleerd "Welk percentage van de mensen kan sterven na het ontvangen van het COVID-19 vaccin?"

A: Onmogelijk te berekenen; te veel variabelen.

V: (Joe) Zoals Possibility of Being net zei, 100% van de mensen die het COVID-vaccin krijgen zullen sterven - uiteindelijk. [gelach]

(L) Nou, ja, uiteindelijk! Het punt is, ik denk dat daar een heleboel vrije wil bij betrokken zal zijn. Mensen die een vaccin krijgen, zullen ze wel of geen beschermende maatregelen nemen? Beschikken ze wel of niet over bepaalde genetische factoren die hen sterker of zwakker maken dan andere mensen? Hebben zij wel of niet reeds bestaande aandoeningen? Zullen ze wel of niet voor zichzelf zorgen als ze ziek worden? Ik bedoel, er zijn zoveel factoren voor elke individuele persoon dat ik denk dat je zelfs op dit moment onmogelijk enig soort van percentage kunt bepalen.

(Ark) En bovendien is het niet eenvoudig om sterfgevallen ENKEL EN ALLEEN hieraan toe te schrijven omdat er zoveel factoren zijn.

(L) Ja, je wilt niet het omgekeerde doen van wat zij doen. Zij wijten elke dode aan COVID en jullie proberen elke dode te wijten aan het COVID-vaccin. Het zijn twee kanten van dezelfde medaille. Laten we het over gevallen hebben. Laten we naar dingen kijken. Laten we niet in een soort van reflexmatige reactie vervallen.

(Chu) Volgende vraag: "Wat is het percentage dat we de grote financiële ineenstorting van de economie in de komende 24 maanden zouden kunnen zien?"

A: Hoog!

V: (L) Dat is goed genoeg. Ja, we hebben vandaag al het nieuws in onze krant gelezen dat vanaf juli alle prijzen omhoog zullen gaan, belastingen op geïmporteerde producten, alle kleine bedrijven en banen in de kleine verwerkende industrie zullen allemaal gewoon volledig op de fles gaan. En ze MOETEN weten dat het gaat gebeuren! Ik weet dat Lobaczewski zegt dat als psychopaten de leiding hebben, ze domme beslissingen nemen en domme mensen aan de macht laten die nog meer domme beslissingen nemen. Ze denken niet goed na over dingen. Ze hebben GEEN idee van consequenties. Dat alleen, zou men kunnen denken, zou de domheid van de acties die vandaag gaande zijn kunnen verklaren. Maar ze moeten zeker, ZEKER toch wel twee of drie rationele adviseurs hebben die hen vertellen dat als je dit doet, dat gaat gebeuren en dat je in feite de kip doodt die het gouden ei heeft gelegd, je voet eraf schiet en je eigen glazen ingooit - sorry dat ik metaforen door elkaar haal, maar dat is wat ze aan het doen zijn!

(Joe) Dat was gaande en die adviseurs zijn de deur al uitgewerkt.

(L) Lobaczewski beschreef wat een land onder een pathocratisch... Ik bedoel, alles gaat bergafwaarts. Er zijn geen voorraden, lange rijen voor toiletpapier, al dat soort dingen. Dat kan precies zijn wat we nu zien.

(Joe) Op een gegeven moment in de afgelopen paar sessies, stelden we een vraag over COVID en de lockdowns en zo. Ze zeiden dat, zoals gewoonlijk, de machthebbers te ver zullen gaan en dat alles zal instorten. Is het "alles" dat zal instorten op zijn minst gedeeltelijk economisch?

A: Ja

V: (Joe) Gaan ze door met deze lockdowns met dat gepraat over nieuwe varianten, reisbeperkingen, je buurman niet mogen omhelzen...?

A: Ja

V: (L) Ik zeg het je mensen: het is allemaal erg deprimerend. Het punt is dat dit ons 25 jaar geleden allemaal al was voorspeld. We wisten dat het zou komen, we wisten alleen niet hoe.

(Andromeda) Het is surrealistisch om het echt te zien gebeuren.

(L) Het is Bizarro World.

(Joe) Op dit moment wachten we gewoon tot het gebeurt, omdat we kunnen zien waar het heen gaat als ze op deze koers door blijven gaan.

(L) We zitten er nu middenin. Oké, laten we even pauzeren voor het geval we misschien terug willen komen. Heeft iedereen nu een redelijk goed idee over hoe deze sessies gaan? Ja? Dat is het wel zo'n beetje. Het kan langer of korter duren, het onderwerp kan pijnlijk zijn of ellendig of hartverscheurend. We proberen het ook een beetje lollig te maken, want laten we eerlijk zijn, het is griezelig! (In de zin van veel onderwerpen zijn griezelig.)

(Ark) Meestal zijn de antwoorden langer.

(L) Nou, we hebben geen vragen gesteld die lange antwoorden vereisen.

(Joe) Ark heeft er een paar!

(L) Oh ja, ik wist dat dat ging komen. Ik zei nog dat je je vragen eerder had moeten stellen, lieverd! Oké, dus we gaan Ark's vragen stellen.

(Ark) Mijn vragen zullen dus optimistischer zijn. We hebben nu het tijdperk waarin kwantumcomputers worden gebouwd en zeer binnenkort zullen ze te koop zijn in supermarkten. Met behulp van kwantumcomputers zal iedereen in staat zijn elke code te breken. Het zal snel komen, maar is het waar?

A: Het zal dicht bij dat punt komen.

V: (Ark) Maar dat is niet mijn belangrijkste punt. Mijn belangrijkste punt is dat ik deze theorie, die achter kwantumcomputers zit, vele jaren geleden heb ontwikkeld. Nu testen ze kwantumcomputers. Onlangs is er een publicatie verschenen over benchmarks van kwantumcomputers. Ze testten 21 kwantumcomputers van IBM en anderen. Ze gebruikten een van mijn programma's die in het boek over quantum fractals staat. Mijn code draait nu op kwantumcomputers. Het is niet zomaar iets abstracts, maar het wordt gebruikt voor benchmarks. Nu, wat ik wil weten is... omdat deze kwantumtheorie nu werkelijkheid is, dat is zeker. Het zal binnenkort in supermarkten liggen, maar niemand begrijpt kwantumtheorie. En ik heb een theorie, maar ik begrijp het niet echt. Einstein wilde zo'n theorie. Waar ben ik MISGEGAAN met betrekking tot wat nodig is om de kwantumtheorie te begrijpen? Ik weet hoe kwantumcomputers werken, maar ik begrijp het niet. Wat is er nodig om het te begrijpen? Zoals Einstein wilde?

A: Bewustzijnsinteractie moet worden geformuleerd. Je bent op de goede weg. Ga weer aan het werk!!

V: (Ark) Over bewustzijn... Enkele minuten geleden werden we eraan herinnerd dat bewustzijn verband houdt met de ziel. En nu is bewustzijn gerelateerd aan kwantumtheorie. Dus bewustzijn bevindt zich te midden van alles. Waar is bewustzijn gelokaliseerd?

A: Waar is het niet?

V: (Ark) Wat voor wiskunde is er nodig om bewustzijn te beschrijven?

A: Algebra.

V: (Ark) Bewustzijn is gerelateerd aan informatie. Wat er werkelijk gebeurt als er dingen gebeuren, is dat informatie wordt opgeslagen. Waar wordt informatie opgeslagen?

A: Door bewustzijn. [gelach] Opgeslagen informatie is gelijk aan tijd.

V: (Ark) Is kwantumtheorie gerelateerd aan tijdlussen? Dat er tijdlussen zijn en dat er veel van zijn? Het zit in mijn hoofd...

A: Ja

V: (Ark) Oh... Dat is goed! Goed, ik ben klaar. Ik begrijp het niet, maar algebra is iets dat ik wel begrijp. [gelach]

A: Oké, aan het werk!

V: (Joe) Als opgeslagen informatie gelijk is aan tijd, en tijd bestaat alleen voor ons, betekent dat dan dat op hogere niveaus informatie wordt opgeslagen?

A: Nee

V: (Joe) Het is gewoon...

(L) Ik denk dat ze hebben gezegd dat tijd anders is in andere densiteiten.

(Joe) Ze zeiden dat tijd voor ons een illusie is.

(L) Tijd zoals wij die waarnemen.

(Ark) Oh, oh, oh! Hebben we een tweede tijdsdimensie nodig?

A: Ja

V: (Ark) Hebben we een derde tijdsdimensie nodig?

A: Nee

V: (Ark) Aha! DAT is een informatie!

(Pierre) Heb je het opgeslagen?

(Ark) Oké. Ik ben klaar.

(Pierre) Tijdens een vorige sessie hadden ze het over een "driedubbele slechte dag" voor de Rockefellers, gezondheidsgerelateerd, economisch gerelateerd en sociaal gerelateerd. De C's zeiden dat er ook FRV in de vraag zat. Dus mijn vraag is: Gaan de huidige geomagnetische veranderingen invloed hebben op de manier waarop die mensen (types als Rockefeller bijvoorbeeld) in verbinding staan met het informatieveld?

A: Ja!!

V: (Ark) We hebben nog een deelnemer. [Pikabu de Kat komt binnen!]

(Pierre) Oké. Het elektromagnetische veld op de achtergrond waarmee DNA, eiwitten, etc. resoneren... Is dit veld de Schumann-resonantie?

A: Nee

V: (Chu) Er zijn weer een heleboel vragen op de chat. En Pikabu is net bij ons komen zitten.

(L) Willen jullie allemaal mijn Pikabu zien?

[Pikabu poseert met Ark voor de camera]

(Ark) Miauw!

(L) Oké, laat me de vragen zien. [Scrollt door de chat om vragen te vinden] "Als we het weer over de hele wereld observeren, staan we dan op het punt om de volgende ijstijd in te gaan?"

A: Op de drempel.

V: (L) Wanneer zou deze nieuwe wereld zich moeten manifesteren? Ik denk dat dat al aan de gang is.

(Chu) Oké, we gaan verder... Laten we eens kijken...

(L) "NMR en andere soorten spectroscopie vanwege de C's opmerkingen over neutrino vibraties." Oké, ja. Het is nog steeds in de fysieke sfeer.

(L) "Is hooikoorts te wijten aan vaccinatie?" Nee, natuurlijk niet. Hooikoorts was er al lang voordat er vaccinaties waren.

(L) "Er is een trend in Noord-Amerika die lijkt op een herleving van de pre-Romeinse voorouder- en vuurcultus beschreven door Fustel." Ik weet niet of ik het daar noodzakelijkerwijs mee eens ben. Ik heb je post erover gelezen, iamthatis, en het zou me veel tijd gekost hebben om er een reactie op te schrijven. Ik zou Fustel weer hebben moeten opgraven en in de tekst hebben moeten zoeken en zo (en mijn hersenen zijn op andere dingen gericht). Ik denk niet dat dat noodzakelijkerwijs is wat er aan de hand is. Ik ben er niet zo zeker van dat een voorouder- en vuurcultus noodzakelijkerwijs een slechte zaak is. Ik denk dat het afhangt van hoe het is ... zoek deze man eens even op. Ik wil hem zien terwijl ik met hem praat. [Technische hoogstandjes volgen...] Oké, daar is 'ie... Oké, ik weet niet of ik het eens ben met die opvatting dat het iets slechts is. En ik denk dat je iets miste in je analyse, ook al klonk het logisch. Ik las het en ik dacht dat wat je zei min of meer juist klonk, maar ik had deze diepe interne reactie dat misschien waar Fustel het over had niet helemaal hetzelfde is. Ik bedoel, denk eens aan het feit dat wanneer we praten over hyperdimensionale wezens of over de C's of we praten over communiceren of respecteren of eren van onze eigen voorouders, dat dat veel van de dingen zijn die ze deden in het vroegere Christendom. Mensen waren bezorgd over hun geliefden die al eerder waren heengegaan. Paulus behandelde dat verschillende keren. Het interessante van de vuurcultus - ik weet niet hoeveel je hebt gelezen over Zoroastrisme - maar er zijn veel overeenkomsten tussen de ideeën van Zoroaster en sommige van de oude Romeinse ideeën omtrent de vuurcultus. Vergeet ook niet dat Fustel niet het hele plaatje had, omdat hij dit niet in verband bracht met zaken als Zoroaster. Maar ik denk dat de algemene idee van de Zoroastrianen was dat het vuur... Nou, sommigen van hen. Ik kan niet zweren dat dit waar was voor de Zoroastrianen. Maar het vuur was een god op zich. Agni, of wat dan ook, voor de Indo-europeanen. Het was een soort bemiddelaar tussen de mensen en de andere goden. Het verteerde het offer, hetgeen betekende dat het het veranderde in iets dat zij konden consumeren. De idee was dat de goden de schepping of de orde van de wereld niet konden handhaven als zij niet gesterkt of gevoed werden of geen interactie hadden met de mens. Dus dat kan heel goed waar zijn. We weten dat de vierde densiteit energie van mensen verbruikt. Dus, of mensen nu wel of niet moeten bestaan om de goden te laten bestaan (en ik gebruik 'goden' losjes) en of het noodzakelijk is dat goden bestaan om mensen te laten bestaan... Die dingen zijn nogal onzeker. We komen tot dat soort dingen door inferentie. Dus, ik weet niet of er bewijs is voor een vooroudercultus die in Noord-Amerika herleeft. Ik denk dat de meesten van hen te zeer materialistisch zijn. Ik denk dat materialisme hun god is. En ik denk dat het waarschijnlijk een goede zaak zou zijn als ze aan hun voorouders zouden denken. Het zou ze af en toe tot goed gedrag kunnen aanzetten. Oké, iamthatis, ik verlos je nu uit dit lastige parket . [gelach] Ik denk dat je die dingen nog wat meer moet bestuderen om er wat meer duidelijkheid over te krijgen.

(L) Oké, laat me eens kijken... Dit is Madara Horseman. Hoe dan ook, je hebt het over neutrino's en toen voegde je eraan toe, "evenals spins, oriëntatie en het coderen van ervaringen." Nou, dat kan heel goed het geval zijn...

(Madara Horseman) Het punt is dat ze in het verleden een sessie hadden waarin ze het hadden over neutrino's en hun oscillaties - en ik denk oriëntatie of zoiets - die verband houden met ervaringen en herinneringen die in de ziel zijn gecodeerd. En dat is waarom ik het vroeg. Natuurlijk is dit slechts de fysieke manifestatie ervan, maar ik zat te denken of het mogelijk is om die deeltjes of delen van het zenuwstelsel van sommige dieren of 1D of 2D schepsels te bestuderen. Ik dacht dat het een aanwijzing zou kunnen zijn...

(L) Stop alles even!

A: Hoe ga je neutrino's bestuderen?

V: (Madara Horseman) Eh, tja, dat is een heel goede vraag. Meestal zijn de installaties om ze op heterdaad te kunnen betrappen erg moeilijk teweeg te brengen, zelfs in Japan en andere landen. Ja, dat is echt een goede vraag. Daarom vroeg ik naar andere mogelijkheden die gemakkelijker te realiseren zijn, om het zo maar te zeggen. Om te proberen om op een of andere manier het geheugensysteem of de interface en de fysieke organen van verschillende wezens te bestuderen. Ik had daar een paar posts over geloof ik. Dat zou me aan het denken zetten dat als er een mogelijkheid is om ze op de een of andere manier te bestuderen door hier en daar veranderingen aan te brengen en om in staat te zijn het raakvlak te vinden precies tussen de ziel en het bewustzijn en de fysieke delen van het zenuwstelsel... In verband met wat Ark vroeg over het bewustzijn. Maar ja, dat was mijn vraag over of het daadwerkelijk mogelijk is om de raakvlakken op de een of andere manier te bestuderen.

(L) (L) Nou, oké...

(Ark) Ik heb een opmerking. Ik wil weten waarom je neutrino's hebt gekozen in plaats van fotonen, die gemakkelijk waar te nemen zijn?

(Madara Horseman) Nou, in een sessie kwam naar voren dat het eigenlijk de neutrino's zijn die verband houden met de ziel, herinneringen, enz. Uiteraard kan ik het misschien mis hebben.

(L) Ja, we zouden die sessie opnieuw moeten lezen.

(Ark) Lieverd, vraag aan Cs: Weten we of neutrino's massaloos zijn, of hebben ze wel massa?

A: Minimale massa.

V: (Ark) Ah! Dus ze zijn massief (NvV: in de Engelse tekst wordt het woord ‘massive’ gebruikt).

(L) Nou, ik vind het een interessant probleem. Ik denk dat het iets is waar we vanuit verschillende invalshoeken naar moeten kijken. In staat zijn om bewustzijn te bestuderen waarbij je een soort apparaat kunt gebruiken... Ik bedoel, je weet al dat je bepaalde scans kan doen en dingen kan zien gebeuren en je weet dat er activiteit is, maar ik ben niet zeker dat dat zoiets zal zijn dat ZO gemakkelijk zal zijn. Ik denk dat we nog heel wat moeite zullen hebben om zoiets te bereiken. Oké, volgende vraag:

(Ryan) Helpen de kristallen ons om een specifiek chakra-aspect van ons wezen te verbinden of alle chakra's in het algemeen?

(L) Nou, hoe weet je dat kristallen überhaupt helpen chakra's te verbinden? Ik denk dat het de bedoeling is om mensen te helpen hun individuele chakra's met elkaar te verbinden, niet binnen één individu, hoewel dat zou kunnen helpen. Je moet het werk aan jezelf doen om je chakra's weer in het gareel te krijgen. Als je dat gedaan hebt, ben je hopelijk in staat om je met andere mensen te verbinden. De volgende:

V: "Als de zwaartekracht anders was - in het verleden minder - hoe is die dan veranderd en zal die binnenkort weer veranderen?"

(L) Staat dat niet in de transcripties? Ik denk dat we het daar al over gehad hebben.

(Pierre) Romeinse Rijk.

(L) Ja, dat was al gevraagd en het staat in de transcripties.

(Joe) Reuzen en al dat soort dingen.

(L) Oké, ga door (leest de online commentaren)... Iemand houdt van kitty. Iedereen houdt van kitty! Vraag over Yellowstone... Wat was de vraag over Yellowstone in 2010? Weet iemand dat nog?

(Joe) Meestal iets van "Wanneer gaat het ontploffen?"

(L) Ik las er onlangs iets over, dus ik denk dat er iets aan de hand is. Ik zal jullie wat vertellen, alle mensen in de VS, als dat ding ontploft, zijn jullie mooi de klos. [gelach]

(Niall) Nu luidt de vraag: "Wanneer gaat het ontploffen, en hoeveel procent magma komt er vrij?" [gelach]

(L) Wat?!

(Niall) Dat was de vervolgvraag.

(L) Welk percentage van het magma dat zich in de kamer bevindt...

(Joe) Onkenbaar!

(Chu) Goed, volgende...

V: "Wat is het belangrijkste zwakke punt van de groep waar we ons op moeten richten? Of beter nog, wat is de voornaamste sterkte en zwakte van de groep waarop we ons moeten concentreren om onze toekomst te verbeteren?"

(L) Nou, daar heb je meteen al een probleem, namelijk dat je iets wilt... om iets te hebben.

(Chu) Willen we toch naar het zwakke punt vragen?

(L) Wat is de belangrijkste zwakte van de groep?

A: Gebrek aan ware colineariteit.

V: (L) Weet je, als je aan colineariteit denkt, ga dan eens terug en herlees wat Gurdjieff over de cirkels schreef. Weet iedereen waar ik het over heb? De buitenste cirkel, de mesoterische cirkel, enzovoort. Misschien post iemand dat in de thread waarin deze bijeenkomst wordt besproken en praten we er wat over. Het schiet me meteen te binnen dat er een aantal dingen zijn die te maken hebben met gebrek aan colineariteit en die zich op allerlei manieren manifesteren. Het bereiken van dat punt van ware colineariteit is uiteraard zeer wenselijk. Tegelijkertijd is het niet zo gemakkelijk! Het vergt heel wat discussie, heel wat gepraat, heel wat interactie. Oh, ze willen iets zeggen... Sorry, ik word onderbroken:

A: Zingen helpt ietwat. Leesexercities die vanuit het juiste perspectief worden verricht eveneens.

V: (L) Nou... Ja. Ik bedoel, onze leesexercitie is heel interessant omdat er nu een behoorlijk aantal mensen mee bezig is op zo'n manier dat ze er werkelijk uithalen wat er uit te halen valt. Maar er zijn anderen die er NIET uithalen wat er uit te halen valt omdat... Ik weet niet waarom (te veel intellectualiseren, misschien). Ze zijn gewoon nog niet op het punt waar ze er al dat perspectief op kunnen hebben. Desalniettemin... Weet je mensen, ik word moe.

(Chu) Dus misschien alleen de laatste die we daar straks zagen?

V: Wordt bewustzijn opgeslagen in het universele informatieveld, net zoals informatie wordt opgeslagen in water? Is het universum een informatieveld als het medium waarin bewustzijn verblijft?

(L) Informatieveld... Het medium waarin bewustzijn zich bevindt...

A: Vice versa.

V: (Chu) Andersom.

(L) Dus bewustzijn is het medium waarin informatie zich bevindt.

V: Wat is dan het juiste algebra-type om bewustzijn te beschrijven?

(L) Lieverd?

(Ark) Ja... Ik ben geïnteresseerd in deze vraag. [gelach]

(L) Oh! [gelach] Hij heeft niet het antwoord, maar is wel geïnteresseerd.

A: Zeker complex!

V: (L) Is het Clifford Algebra?

A: Komt dicht in de buurt

V: (Ark) Oké.

(L) Goed, laatste vraag:

V: Iemand wil een boodschap voor de groep. Dat wil zeggen, is er iets dat we hadden moeten vragen dat we niet hebben gevraagd, of iets dat we moeten weten en dat jullie ons kunnen vertellen? Beschouw het als gevraagd, en... geef ons een aanwijzing, alsjeblieft!

A: Opnieuw kan het er enigszins heftig aan toe gaan en in velen onaangename huiveringen veroorzaken. Wees niet ontmoedigd of gealarmeerd. Ga door met het werk en het opbouwen van jullie netwerk en verbindingen. Zoals we al eerder hebben gezegd, is dit alles een bewijs van de onrust nu de grote veranderingen naderen. Dit zal voorbijgaan. Heb vertrouwen en liefde. Tot ziens.

EINDE VAN DE SESSIE

(L) De laatste keer dat ze zeiden dat er iets aan zat te komen kregen we COVID! [gelach] Dus ik weet niet wat er gaat komen, maar... Voelt iemand hier zich niet in staat om z'n verstand erbij te houden in de komende maanden of een jaar of twee? Ik bedoel, we moeten het doen. Welke andere keuze hebben we? De straat op rennen en beginnen te schreeuwen en je voor een vrachtwagen werpen of zoiets? Er zijn niet veel opties. Laten we het onder ogen zien: de zombie-apocalyps komt eraan.

(Andromeda) Onderga het met gratie!

(L) Ja. Pak je officiële Zombie Apocalyps koffiemok. Keep Calm and Kill Zombies! Ik weet het niet, het is ZO idioot dat ik zelfs niet meer naar buiten wil om je de waarheid te zeggen. Ik wil nergens heen, ik wil niet naar de winkel, ik wil geen mensen met mondkapjes zien. Kijk nou wat ze met mijn wereld hebben gedaan! En het maakt me echt kwaad. Dus... ik hoop dat het jullie ook kwaad maakt. Als dat zo is, dan heb je misschien de kracht om je er doorheen te slaan met je netwerk. Tjonge, ik zou jullie hier allemaal wel eens willen zien - allemaal in één grote groep. MENS, wat zou dat leuk zijn. Ik kijk naar al die mooie gezichten... Chu scrollt door zodat ik iedereen kan zien.

(Chu) Sommige mensen in de Franse groep zeiden dat het nieuws hen meer en meer raakt.

(L) Oh, het is gewoon tot op het punt dat we GODDANK ons leesprojectje hebben. Zonder dat zou ik compleet gek geworden zijn, ik zweer het je. Ik kan het nieuws een beetje lezen en een beetje delen op Facebook of MeWe, maar ik kijk niet eens meer op Twitter. Op Twitter gooien ze met modder. Vergeet dat gewoon. Ik zie het nut er niet van in dat iemand echt teveel doet op dit moment. We preken voor het koor, of we worden onderdrukt. Ik werd er echt ziek van om te zien dat mijn berichten op Facebook werden verwijderd of een soort van 'omstreden waarschuwing' kregen of wat dan ook. Ik werd er gewoon ziek van. Ik wil niet gecensureerd worden. Dus ik doe er bijna geen moeite meer voor. Ik plaats meestal weerberichten. Ik plaats wat weerberichten, en ze kunnen het weer niet ontkennen noch "fact checken".

(Artemis) Nog niet!

(L) En de waarheid is dat het weer belangrijker is dan al het andere. Het weer gaat ons doden. Heb je laatst in China al die mensen gezien die aan een of andere marathon meededen, die omkwamen door vrieskou, harde wind en hagel of wat dan ook?

(Pierre) Min 25 graden!

(L) 21 renners... Het werd -25 graden! Heeft iedereen dat gehoord? Het daalde onverwachts en 21 mensen vonden de dood!!

(Joe) Ze liepen in een paar dagen een marathon van 60 mijl.

(Scottie) En er was een herder die een aantal mensen een grot in leidde en daardoor redde, maar anderen stierven gewoon. Het was te gek.

(L) Dus mensen, het is meer dan te gek voor woorden. Jullie weten het allemaal, ik weet het. Er zijn andere mensen die toevallig geen lid zijn van onze groep die het ook weten, maar ik zie niet dat het er zoveel zijn. Het enige wat ik weet te doen is jezelf in een emotioneel stabiele staat te houden op de beste manier die je kunt en tegelijkertijd te blijven communiceren met al je mensen - het forum, vragen, discussies, etc. Jaren geleden vroeg ik eens aan de C's... omdat een van de dingen die zich achter de schermen van de vroege sessies afspeelden eindeloze - EINDELOZE - discussies tot in het kleinste detail waren over elk aspect van de werkelijkheid. Alles wat ik dacht, alles wat andere mensen dachten - in onze kleine groep die daar bijeen was in mijn huis in Florida. Op een gegeven moment vroeg ik de C's of al deze eindeloze discussies nuttig zouden zijn. En ze zeiden: ja, dat is zeker zo! Dat is de essentie van netwerken. Het punt is, wanneer je in een netwerksituatie een discussie aangaat, moet je openstaan voor wat anderen zeggen. Je kunt er niet aan beginnen met de veronderstelling dat je al iets weet. Je mag niet denken dat de manier waarop jij denkt noodzakelijkerwijs juist of accuraat of objectief is - vooral objectief. Ik wist jaren geleden dat ik onmogelijk objectief kon zijn omdat ik het steeds zo erg verpestte. Het duurde even voor ik dat doorhad, maar uiteindelijk begreep ik het. Als je allerlei kwesties en problemen in je leven hebt, dan komt dat omdat je niet genoeg praat, niet genoeg deelt, en niet oprecht deelt. Als je met iemand gaat praten over je problemen en je liegt tegen hem, hoe kan die persoon je dan helpen? Of als je iets weglaat? Dus, alles wat ik kan zeggen is dat we hier gewoon doorheen moeten, want ik zie geen andere manier om er mee om te gaan en het is extreem onplezierig. Het zou voor iedereen waarschijnlijk geen kwaad kunnen om Castaneda's The Fire From Within nog eens te lezen, waar hij het heeft over stalken en kleingeestige tirannen (NvV: In de Engelse tekst wordt de term ‘petty tyrants’ gebruikt). Dat was er één die me echt is bijgebleven, waar hij de man erin luist en hij eindigt in de stal met het paard en het paard gaat achter hem aan. We moeten manieren bedenken om dit gedoe te stalken... We hebben een PRACHTIGE mogelijkheid om de kunst van het stalken te leren met de wereld en omgeving die we hebben. Misschien moeten we er een thread over beginnen en er wat meer over discussiëren. Hoe gaan we ermee om? Hoe overleven we het? Dus, mensen... Is er iemand totaal geïnspireerd en overweldigd en zo door dit hele proces? Begrijp je eindelijk dat het gewoon echt... werk is. Het is gewoon werk. Is iedereen blij dat je eindelijk bij een sessie kon zijn?

(Joe) Superblij! Helemaal opgewonden! En jullie willen het allemaal nog een keer meemaken denk ik?

(L) Steek je hand op als je dat wilt! Iedereen lijkt er enthousiast over te zijn.

(Chu) De chat gaat met honderd mijl per uur: Ja! Ja! Ja!

(Andromeda) Nou, jullie hebben wat tijd om over een aantal goede vragen na te denken.

(L) Ja, en nu hebben jullie een idee hoe je vragen moet formuleren. Ik heb een paar slecht geformuleerde vragen doorgenomen om te laten zien hoe het moet. Het moet een open vraag zijn, een oprechte vraag, en één die je zelf niet kunt beantwoorden. Er zijn er veel die gewoon pure luiheid zijn. Stel geen vragen die je zelf kunt beantwoorden! Doe wat onderzoek! Als je al het mogelijke onderzoek hebt gedaan en je hebt nog steeds geen flauw idee, stuur me dan een bericht en dan praten we erover.

(Joe) Ervan uitgaande dat je vraag vanaf het begin zinvol is - en nuttig.

(L) Ja, nuttig is altijd handig. Hoeveel van jullie hebben mijn boek gelezen? Steek je hand op.

(Joe) Alle 600 pagina's? Echt niet!! Gun ze wat tijd.

L) Ik wil dat jullie weten dat dat boek in de boekenkast van elk lid van FOTCM zou moeten staan.

(Chu) Ze hebben het NET ontvangen!

(L) Dus iedereen zou het in zijn boekenkast moeten hebben. FOTCM heet Paleochristendom omdat we daar in het begin wat ideeën over hadden. Toen besloot ik natuurlijk uit te zoeken wat paleochristendom precies was... [gelach] Dus, eh... het paard achter de wagen spannen en zo.

(Joe) En nu heb je er een boek over geschreven.

(L) En nu weten jullie waar jullie religie over gaat. Wat echt bevredigend was, was dat mijn intuïtie en ook een paar van de C's hints juist bleken te zijn. Als je Paulus goed begrijpt en je kunt het begrijpen uit een vergelijkende lezing tussen zijn brieven en het evangelie van Marcus, dan komt het echt heel erg overeen met wat de C's hebben gezegd. De C's hebben gezegd dat de erfzonde wat was, hebzucht? Dat is ongeveer wat Paulus zegt.

(Joe) Gehechtheid (NvV: in de Engelse tekst wordt het woord 'attachment' gebruikt).

(L) Gehechtheid. Scheiding. Dus als je het leest zoals ik het voor je op een rijtje heb gezet, bedenk dan hoe het zich verhoudt tot wat de C's hebben gezegd. Ik heb er niets echt esoterisch in gezet omdat het vooral bedoeld is voor een algemeen publiek dat niets weet over de C's of algemene esoterische onderwerpen. Het is een academisch boek geschreven voor de leek zonder rariteiten, oké? Maar als je het leest, stel je dan eens voor hoeveel van de concepten van de Cs in Paulus' theologie een rol spelen. Je moet een gedrukte versie in je kast hebben, want als het internet uitvalt of als er een EMP is en je Kindle brandt door, dan krijg je spijt!! [gelach] Als ik klaar ben met het boek over Caesar, dat een soort biografie gaat worden, denk ik dat ik een laatste dun boek ga schrijven - en ik denk dat Harrison en ik al wat tekst klaar hebben voor dat boek - waarin we gaan laten zien hoe alles op elkaar aansluit: Cs, Paulus, Caesar, de hele mikmak. Maar dat zal alleen voor intern gebruik zijn. Mijn nieuwe boek en dat over Caesar zal voor algemeen gebruik zijn en iedereen kan het lezen.

(Chu) En zoals hlat onlangs op het forum postte, helpt je boek eigenlijk om aan andere mensen uit te leggen wat we doen en hoe we leven en zo. We hebben hier verschillende gelegenheden gehad om het te testen. Als je de C's noemt, denken mensen dat je gek bent. Maar als je Paulus noemt, ben je gewoon een christen. En er zijn veel dingen die je op die manier kunt overbrengen. Het is niet alleen voor onze eigen kennis, maar ook voor het verspreiden van goede ideeën.

(L) Ik hou gewoon van Paulus. Weet je? Ik hou gewoon echt van hem. Ik hou ook van Caesar. Echt fantastische mannen die wat, 2000 of 1500 jaar geleden leefden? Ze brachten enkele echt grote ideeën die sindsdien niet meer zijn verbeterd. De C's praten zelfs op die manier.

(Chu) Ze geloven je niet dat het een dun boek wordt. [lacht]

(L) Oh... nou... Hou op! [gelach] Hou op!

(Joe) Een deurstopper.

(L) Ik kon het niet korter maken! Het spijt me!

(Joe) Nee, ze bedoelen de volgende.

(Chu) Die over Caesar.

(L) Oh, nou... We zullen wel zien. Ik bedoel, ik ben bijna 70 jaar oud! Jullie moeten allemaal voor me zorgen zodat ik deze boeken kan schrijven voordat ik helemaal kapot ga. Dus, laten we mij vooral draaiende houden en ik zal het doen. Ik heb nog veel te zeggen. [gelach] Dat heb ik echt! Dus, we gaan welterusten zeggen. Ik haat het altijd om welterusten te zeggen, want ik kijk graag naar jullie gezichten. Ik wou dat iedereen hier kon komen. En misschien is dat iets wat we kunnen toevoegen aan de kwestie van het visualiseren of het vormgeven van de toekomst... Zodat we eindelijk allemaal samen kunnen zijn. Oké jongens, ik ben echt moe en het wordt al laat. En we moeten onze kat eten gaan geven, want we willen niet dat ze krimpt. [Iedereen neemt afscheid van elkaar]
 
Back
Top Bottom