Sessie van 6 december 2025

Laurs

The Living Force
FOTCM Member
Dit is de Nederlandse vertaling van de sessie van 6 december 2025. Gelieve commentaar op de originele thread van de sessie te plaatsen.

Sessie van 6 december 2025

Laura en Andromeda aan het bord

Niall, Joe, Gaby, Ark, PoB, Chu, Scottie, Princess Leia, Falkor, Bella

Aanwezige FOTCM-leden via Zoom:

3DStudent, A Jay, Adobe US, Aeneas, aimarok, Alana, Alejo, Altair, Anamarija, anartist, AndrewMn, Anthony, Approaching Infinity, Aragorn, Aya, Beau, Bluefyre, Bo, Bobo08, Breton, cassandra, Cosmos, daddycat, Deliverance, dugdeep, Eboard10, Ellipse, Ennio, fabric, Finduilas495, France, Glenn, gottathink, Gwenllian, Harmony99, herondancer, hesperides, Honzap, iamthatis, IronFloyd, Irving, iscreamsandwish, Ivan_, Jacques, Jeanne T, JEEP, Jefferson, Jenn, Josi, Juba, Keyhole, Kinyash, KJN, Kmicic, Lilou, LQB, luc, Lucius, Luis Miguel, Mark, Maat, maiko, Manitoban, Mari, Mark7, Martina, meadow_wind, Meg, Mikkael, Mililea, Miracle, mkrnhr, mommycat, msante, Natus Videre, Navigator, Nicholas, Nienna, Ollie, Oxajil, Puma, RedFox, rrraven, Ryan, rylek, ryu, Saman, seek10, seeker2seer, sid, Steph_Rivers, Stoneboss, sToRmR1dR, T.C., thorbiorn, Timótheos, Tomek, Tristan, Tuatha de Danaan, Turgon, Voyageur, Windmill knight, Yas, Ysus, zim

V: (L) We zitten hier met een kleine belangenverstrengeling, want ik wil een paar vragen stellen en ik zit met drie pagina's met andere vragen. Eigenlijk 1, 2, 3, 4, 5 pagina's... Nou ja, het zijn niet zo veel vragen, want er zit ook achtergrondinformatie bij. Dus ik denk dat we hiermee kunnen beginnen. aimarok, ben je er? Ben je met die kat naar de dierenarts geweest?

(aimarok) Ja, ik ben er. Ja, we zijn bij de dierenarts geweest, we hebben ultrasound en bloedonderzoek laten doen en het bloedonderzoek is grotendeels in orde, maar de echo wijst op enkele problemen en de dierenarts zei dat de meest waarschijnlijke diagnose lymfoom is. Daarna heb ik met Z... gesproken, hem de resultaten laten zien en hij was het ermee eens dat het op een lymfoom lijkt.

(L) Wat is de voorgeschreven behandeling? Hebben ze een biopsie gedaan?

(aimarok) De dierenarts heeft wat medicijnen voor de maag voorgeschreven, voor de dikke darm, voor het geval het een infectie is. Maar ze zei dat ik een tweede ultrasound moet laten doen en als er geen verbetering is, is een biopsie de enige manier om echt te begrijpen wat er aan de hand is. En een biopsie is een zeer ingrijpende ingreep.

(L) Ja. Dus eigenlijk laat de scan, of wat dan ook, zien dat er ergens in het lichaam gezwellen zitten?

(aimarok) Nee, alleen opgezwollen lymfeklieren.

(L) Dat is alles, hè? Oké. Geen gezwellen.

(aimarok) Geen gezwellen. Nou ja, ik denk dat je dat met alleen ultrasound niet kunt zien.

(L) Oh, oké. En hoe oud is de kat?

(aimarok) Hij is acht.

(L) Dus hij is best nog wel jong.

(aimarok) Middelbare leeftijd.

(L) Ja. Nou, mijn kat is wat? Ze werd geboren in 2017 en nu is het 2025, dus ze is ook acht. Dus mijn kat is acht. Ja. Oké. Het is vandaag zaterdag 6 december 2025. We zijn hier met het gebruikelijke team. [overzicht van aanwezigen]

A: Liefde geeft alles.

V: (L) En met wie hebben we vanavond de eer?

A: Seranaea van Cassiopaea.

V: (L) En waarom die specifieke openingszin?

A: We anticiperen op jouw vragen.

V: (L) Oké, dus aimarok wil vragen of zijn kat lymfoom of een andere vorm van kanker heeft?

A: NEE

V: (L) En vervolgens vroeg hij:

(aimarok) Zouden fenbendazol en ivermectine de beste behandeling voor hem zijn?

A: Kan geen kwaad.

V: (L) Dus jullie zeggen dat ongeacht wat de kat mankeert, dit een goede behandeling zou zijn?

A: Ja

V: (aimarok) Oké. Kunnen we vragen of er misschien nog iets anders is dat we de kat kunnen geven?

A: Hij heeft probiotica nodig.

V: (aimarok) Dank jullie wel.

(L) Oké. Goed. dugdeep vraagt:

(dugdeep) Is peptidetherapie over het algemeen veilig?

A: Voor ongeveer 60 percent.

V: (dugdeep) Er zijn peptiden die dezelfde routes activeren als tumorcellen, waardoor sommigen speculeren dat bepaalde peptiden mogelijk kankerverwekkend zijn. Is het mogelijk dat het gebruik van bepaalde peptiden kanker veroorzaakt?

A: Dat kan.

V: (dugdeep) Of kunnen bepaalde peptiden bestaande kanker verergeren of versnellen?

A: Kan.

V: (dugdeep) Er is een enorme hype rond peptidetherapieën, waarbij veel beweringen worden geuit die wonderbaarlijk klinken. Er is veel bekend over de werking ervan, maar concrete gegevens over hoe die werking zich bij mensen manifesteert, ontbreken vaak. Kun je zeggen dat de hype rond peptiden terecht is?

A: In sommige gevallen zeker. Kennis beschermt.

V: (L) Met andere woorden, doe je huiswerk en wees voorzichtig.

V: (Joe) Kunnen we een vraag stellen over de peptiden, om iets specifiekers te krijgen?

(Gaby) Nou, SS-31?

A: Die is goed.

V: (Gaby) En BPC-157?

V: (Gaby) Nou, het is een lange lijst. Ik denk dat we er wel uitkomen.

(L) Ja, ik denk dat je onderzoek moet doen en alles moet...

(Joe) Het gaat meer om de peptiden die we al een tijdje gebruiken.

(L) Oké.

(daddycat) Morley Robbins schreef een boek “Cure Your Fatigue,” waarin hij meer dan 100 jaar aan veranderingen in het voedingspatroon beschrijft die hebben geleid tot een tekort aan koper bij mensen. Hebben de meeste mensen een tekort aan koper?

V: (daddycat) Klopt het Root Cause Protocol van Morley Robbins, dat we moeten stoppen met het innemen van vitamine D3-, zink- en ascorbinezuursupplementen omdat die een negatief effect hebben op het kopermetabolisme?

A: Nee. Neem koper.

V: (Joe) Wat is een geschikte dosis voor de gemiddelde persoon?

A: 2mg

V: (Joe) Per dag?

V: (L) Oké. Gaby wil weten:

(Gaby) Is inusferese veilig en de moeite waard?

A: Veilig, ja. De moeite waard in sommige ernstige gevallen.

V: (L) Ik neem aan dat als je je bloed zuivert en het vervolgens weer terugdoet, alle stoffen die nog in je weefsels zitten gewoon weer worden opgenomen, en de volgende dag weer. Dus je zou het een aantal keer moeten doen.

(Joe) Je doet het een paar keer, controleert het en doet dan nog meer bloedonderzoek.

(L) En waarschijnlijk alleen voor iemand die zich in een situatie bevindt waarin hij het echt nodig heeft.

(Andromeda) Dat ze niet anders kunnen.

(L) Ja.

V: (sid) Als we bedenken hoe het menselijk lichaam groeit vanuit een eencellig embryo, zien we een ongelooflijke automatisering in werking. Maar automatisering vereist controle en coördinatie. Wordt dit dan uitsluitend aangestuurd door een specifiek morfisch veld?

A: Nee

V: (sid) Welke andere krachten sturen dit proces?

A: DNA in verband met het “morfische veld.”

V: (L) Waarom zetten jullie “morfisch veld” tussen aanhalingstekens?

A: Omdat het ingewikkelder is.

V: (L) Nou, is er een deel ervan dat... Ik bedoel, jullie zeggen “DNA in verband met "morfische velden’”... Wat is er ingewikkelder?

A: DNA is in sommige gevallen verbonden met het beeld van het hogere zelf door antenne-achtige eigenschappen.

V: (L) Daar wil ik niet op ingaan. Oké:

(Mark7) Was dat tasje uit de vorige sessie een soort ‘ontvanger’ van 4D-energie?

1762693319782.png

V: (Mark7) Zijn die er nog steeds?

A: Mogelijk.

V: (Mark7) Heeft deze technologie iets te maken met het manipuleren van bewustzijn?

V: (Nienna) Wat waren die dennenappelachtige dingen die ze in hun hand hadden?

A: Energieregelaars.

V: (Nienna) Wat waren die dingen die ze om hun pols droegen, die op horloges/armbanden leken?

A: Communicatiemiddelen.

V: (L) ‘T is Dick Tracy!!!

(Niall) Ze waren aan ‘t facetimen.

(L) Dus in wezen heb je je energieregelaar en je batterijpakket en je houdt het batterijpakket in je linkerhand op deze foto, en je energieregelaar in je rechterhand en... waarschijnlijk schiet je ermee in het rond. Misschien is het een soort laser of zo.

(Chu) T.C. heeft een vervolgvraag.

(T.C.) Als het om de tasjes gaat, hebben we het dan over het verzamelen en verspreiden van zwaartekrachtgolven?

V: (L) En andere dingen?

V: (L) Dus misschien is de dennenappel een soort draaiknop. Je kunt je instelling kiezen en zappen.

V: (L) Oké. Vervolgens zegt Nienna:

(Nienna) In eerdere sessies zeiden de C's dat de Apollo-missie wel degelijk mensen op de maan heeft gezet en dat Neil Armstrong wel degelijk op de maan liep, hoewel de data die in de sessie werden genoemd niet helemaal klopten. Zeggen de C's nog steeds dat dit waar is?

V: (Nienna) Gebruikten de Apollo-missies geheime of geavanceerde technologie om op de maan te landen?

V: (Joe) Hebben de Apollo-astronauten tijdens hun reis naar en op de maan iets gezien of meegemaakt dat hen schokte en waarover ze niet konden praten?

A: Ja. Dat is de reden waarom er zoveel verwarring over dit onderwerp heerst.

V: (L) Oké.

(Mark7) Is er iets dat we over het hoofd zien met betrekking tot het psychopaat/narcist/cluster B-spectrum van personen vanuit een hyperdimensionaal perspectief dat het onderzoeken waard zou zijn?

A: Niets dat onderzoek aan het licht zou brengen.

V: (L) Dus met andere woorden, wat het ook is, je zult er niet achterkomen. Het zou misschien iets hyperdimensionaals zijn. Ik bedoel, zeiden ze niet in een sessie dat dit het soort personen zijn dat ze proberen te kweken, zodat ze lichamen hebben waarin ze zichzelf kunnen downloaden? En dat is op zich al behoorlijk griezelig, maar niet iets dat onderzoek aan het licht zou brengen.

(Joe) Wat zagen de Apollo-astronauten?

A: Buitenaardse wezens en een veranderde werkelijkheid.

V: (L) Zijn er dingen op de maan die deel uitmaken van een andere werkelijkheid die we niet altijd kunnen zien?

V: (Joe) Dus wat ze zagen was iets dat op de maan normaal is - dat niet voor hen in scène was gezet?

V: (L) En die mensen die altijd lichtflitsen op de maan zien, ik heb gehoord over mensen die hun telescoop erop richten en er gewoon de hele tijd naar kijken. Hebben die lichtflitsen te maken met deze veranderde of andere realiteit?

V: (L) Goed.

(meadow_wind) Werd Yu MengLong vermoord?

V: (meadow_wind) Wat waren de redenen voor zijn moord?

A: Ritueel offer.

V: (meadow_wind) Bestaat er een verband tussen de moord op Charlie Kirk en die op Yu MengLong?

A: Zeer indirect, maar ja.

V: (L) En als jullie zeggen ‘zeer indirect, maar ja,’ wat was dan precies het verband?

A: Het was het juiste moment voor offers.

V: (L) Dus jullie bedoelen dat er een soort... offerkalender bestaat?

V: (L) Nou, ze wijst hier op een vreemd toeval:
meadow_wind said:
- Charlie Kirk, tijdstip van dodelijk letsel 12:23 uur op 10 september

- Yu MengLong vermeend tijdstip van dodelijke val, maar waarschijnlijk eerder overleden. 5:00 AM 11 september 2025

En vervolgens waren er een heleboel chaotische energieën, zeldzame natuurlijke gebeurtenissen die China rond die periode troffen. 10 september, 13, 15 en 21 september. Oké, hoe zit dat?

A: De offerenergie was op dat moment actief. Denk aan activiteiten van het type “Eyes Wide Shut.”

V: (L) Dus wat dan? Ik heb 'm nooit gezien. Ik wilde 'm niet zien.

(Joe) De film gaat over een klassiek geheim genootschap, maskers en een soort vrijmetselaarsritueel waarbij offers worden gebracht. Was Yu MengLong daar op de een of andere manier bij betrokken of werd hij voorafgaand aan die offerceremonie door die mensen ontvoerd?

A: Hij was het uitverkoren offer.

V: (Niall) Is dit een soort Chinese versie van hun Westerse elite-soortgenoten?

V: (Niall) Chinese Vrijmetselarij.

(Chu) Behoren de verantwoordelijke personen tot de regering of zijn het gewoon particulieren?

A: Boven de regering.

V: (Scottie) We kunnen waarschijnlijk al die vragen beantwoorden, want het zijn geheime genootschappen, net als in het Westen.

(Niall) Het is niet bekend in China, tenzij je dat hebt gehoord. Ik heb nog nooit van Vrijmetselarij gehoord.

(L) Nou, ik denk dat er waarschijnlijk overal ter wereld genootschappen zijn...

(Niall) Iedereen zegt: “De CCP is de baas in China!”

(L) Nou, iedereen zegt dat de president van Amerika de baas is.

(Niall) Maar het is ook algemeen bekend dat er een diepe staat is.

(L) Ik kan me voorstellen dat er in China nog iets anders is. Het is alleen zo dat we daar over het algemeen niet veel van weten, omdat China...

(Joe) In alle grote landen zijn er waarschijnlijk soortgelijke groepen.

V: (L) Ja, en ze hebben waarschijnlijk contact met elkaar en ze zijn waarschijnlijk verbonden met hyperdimensionale wezens of demonen of zoiets.

V: (L) Zie je wel, ik had gelijk.

(Niall) Ja, maar ik zou graag willen weten wat. Nou, we hebben eerder gevraagd naar het geval van Rusland en het is alsof, nou ja, nee, ik kan me niet herinneren wat het antwoord voor Rusland was. Maar er zijn duidelijk machtige actoren in Rusland die verbonden zijn met een mondiale elite. Maar er is niets dat officieel of informeel boven de regering staat. Boven Poetin.

(Joe) Er is niets dat officieel boven de regering staat in Amerika. Er is niets dat officieel boven de regering staat in China. We hebben het over informele geheime groepen, geheime genootschappen.

(L) Ik ga hier nu even niet mee verder en specifieke, gedetailleerde vragen stellen over alles, maar ik heb dit document, waarvan ik gisteren een deel heb gepubliceerd op mijn Substack, en ik zal waarschijnlijk in de komende dagen op de meer gedetailleerde delen ingaan. Maar over het algemeen, vinden jullie dit een juiste analyse of vergelijking tussen de ideeën van Ibn al-'Arabi en de C's en de eeuwige traditie en het esoterische christendom, enzovoort?

V: (L) Is er iets dat jullie zouden willen corrigeren?

A: Ja. Mannelijkheid zou niet vergeleken moeten worden met het STS-gedeelte van de dichotomie op hogere niveaus. STS is slechts een weerspiegeling voor evenwicht op het 6e niveau, het niveau van de namen.

V: (L) Dus jullie zeggen dat daadwerkelijke STS, als bijvoorbeeld een keuze of een optie, tot het 3e, 4e en mogelijk zelfs 5e niveau behoort?

V: (L) Nog iets anders?

A: Je betoog over dit onderwerp was inspirerend. Maak duidelijk dat liefde de drijvende kracht is. Bij seks zonder liefde en een diepe psychische verbinding wordt energie weggezogen naar niveau 4 STS.

V: (L) Dus dat is de 4e densiteit?

V: (L) Oké. En hoe zit het met de instructies voor de verschillende procedures?

A: Dat is misschien minder belangrijk dan de eenvoudige instructies.

V: (L) En de eenvoudige instructies zijn in principe... Weet je jongens, ik heb mijn maan in Maagd en m’n ascendant in Kreeft. Ik praat niet graag over dit soort dingen. Dat wil ik jullie even laten weten. Maar ik ga het toch voor jullie doen. Dus de basisinstructies zijn vooral gericht op retentie voor de man?

V: (L) Gedurende langere perioden, indien mogelijk, of zo lang mogelijk?

V: (L) Maar vrouwen worden aangemoedigd om het niet te vermijden, klopt dat?

V: (L) Waarom is dat zo?

A: De vrouw geeft creatieve energie aan de man.

V: (L) En dan neemt de man die energie en gaat vervolgens de omgeving te creëren waarin de vrouw leeft. Klopt dat?

A: Ja, in principe wel.

V: (L) Dus het maakt niet echt uit of je specifieke technieken volgt. Die zijn er in principe om mensen iets te geven om zich op te concentreren?

V: (L) Is het belangrijk om de microkosmische baan op het cruciale moment te sluiten?

A: Soms. Andere keren gebeurt het gewoon op natuurlijke wijze op het moment van culminatie, wanneer de twee één worden.

V: (L) Nou, het boek beveelt een nogal zwaar schema aan. Is dit schema noodzakelijk?

A: In bepaalde gevallen wel.

V: (L) Dus...

(Joe) In welke gevallen?

(Niall) In wiens gevallen?

A: Bij ziekte of wanneer er een intensieve energie-uitwisseling nodig is. Als het paar open en oprecht is, kunnen ze de technieken benaderen in de geest van speelse verkenning en experimenteren. Ontdek wat werkt voor jullie als paar.

V: (L) Dus met andere woorden, als je openstaat voor experimenteren en het observeren van de resultaten, verkennen en plezier hebben, in feite... kan je het niet echt verknoeien, klopt dat?

V: (L) Maar als je sommige doelen kunt bereiken die in de instructies worden genoemd, in bepaalde opzichten wat betreft retentie en dergelijke, kunnen die dan zeer gunstig zijn?

A: Absoluut!!!

V: (L) Dus... Het gedeelte over genezing zegt dat "directe uitwisseling en balancering van yin en yang ‘jing,’ wat seksuele essentie is [...] de meest fundamentele basisenergieën van een man zijn van nature yang. Die van een vrouw zijn yin. Bij gewone seks gaan deze essenties meestal verloren of worden verbruikt. Bij liefdevolle wederzijdse ontplooiing worden ze bewust uitgewisseld en geharmoniseerd. Tekorten bij de ene partner worden letterlijk aangevuld door het overschot van de andere." Is dat een juiste en nauwkeurige uitspraak?

V: (L) Is seks zoals wij het ervaren...? Ik bedoel, dit is wat ik dacht: het begon allemaal omdat ik nadacht over het feit dat alles wat in het universum bestaat een soort woord of zin van het goddelijke is, een vertegenwoordiging, een metafoor, een symbool, dat soort dingen. En als dat het geval zou zijn, dan moet het feit dat we mannelijk en vrouwelijk zijn en dat seks bestaat en plaatsvindt, zeker een kosmische actie vertegenwoordigen.

Ik bedoel, zoals boven, zo beneden. En dat betekent duidelijk dat we het geval waarschijnlijk moeten onderzoeken en ontdekken wat we erover kunnen vinden dat van positieve aard is, of het op zijn minst moeten begrijpen. Dat was dus mijn gedachte erachter. En daarom was ik er nieuwsgierig naar en ging het onderzoeken. En als dat het geval is, is liefde dan een soort lijm die alles bij elkaar houdt...? Ik bedoel, er wordt gesproken over liefde vanuit het goddelijke, de liefde van het goddelijke, voor het goddelijke. “Ik was een schat [Engels: ‘treasure’] en ik vond het heerlijk om gekend te worden,” zoals al-'Arabi zei. En de C's zeiden op een gegeven moment, toen ze het over chakra's hadden, dat iets een seksueel centrum was, en dat het verbonden was met de zevende densiteit in het aspect van “ik heb jou lief,” of zoiets. Ik weet niet meer precies wat de terminologie was, maar het is alsof liefde een soort... Is het als lijm, of de drijfveer?

A: In zekere zin beide, maar meer de drijfveer.

V: (L) Dus liefde drijft in zekere zin de schepping aan.

V: (L) Tjonge, dat ging snel! Oké. Heeft iemand daar nog vragen over?

(Ellipse) Ik zou willen vragen of er voor een man geen risico bestaat dat er te veel energie wordt opgebouwd bij retentie. Of er een risico bestaat dat je teveel energie hebt, of dat er te veel wordt opgebouwd.

(L) Met andere woorden, je bent bang dat je te lang wacht en dan ontploft. [gelach]

(Joe) Ik denk dat hij het over retentie heeft, dat als er energie binnenkomt, er te veel energie zal zijn. Ik denk dat als het niet wordt gebruikt, dat misschien wel zo is.

A: Wanneer het moment van ontlading komt, zou dat duidelijk moeten zijn. De ouden maakten observaties en stelden vuistregels op die gevolgd kunnen worden.

V: (L) Dus ik zal alles samenvoegen en beschikbaar stellen. Maar zoals ik al zei, er zijn een paar boeken te koop waarin dit materiaal staat. Ze leggen niet zo veel nadruk op het liefdesaspect, dat de C’s blijkbaar erg belangrijk vinden. Ze richten zich vooral op praktische aspecten, of zoiets. Maar er zijn een paar boeken die ik betrouwbaar acht. Dus ik zal die binnenkort beschikbaar stellen. Maar in de tussentijd denk ik dat, op basis van wat de C's hebben gezegd, mensen, als ze het principe kennen: retentie voor de man maar niet voor de vrouw... of normaal gesproken niet voor de vrouw. Onder bepaalde omstandigheden kan het blijkbaar raadzaam zijn, maar meestal niet. En langdurige contacten, en veelvuldige contacten. Want dat maakt het nog moeilijker. Ik bedoel, als je gedurende een bepaalde periode niets doet, daag je jezelf niet echt uit. Want ik denk dat... Ik weet niet of jullie beseffen hoe moeilijk het is om je gedurende een lange periode in te houden en ik ben echt dankbaar dat die last op de mannen rust. [gelach]

(T.C.) Mag ik een vraag stellen?

(L) Ja.

(T.C.) Het is gedeeltelijk gerelateerd, maar ligt in dezelfde lijn. Over alleenstaande mannen: het is gewoon een algemene vraag, maar wat is beter voor hun gezondheid op de lange termijn, retentie of ontlading/opluchting?

(L) Daar heb ik nog niet over gelezen in het boek. Ik heb natuurlijk nog niet alle boeken gelezen.

(T.C.) Dus misschien komt dat ook in je boeken aan bod.

(L) Ja, dat wordt misschien wel behandeld, maar ik ben er nog niets over tegengekomen. Volgens mij kunnen we het gewoon vragen...

A: Hangt van de man af.

V: (L) Dus het zou bijna een persoonlijk antwoord moeten zijn. Ja, want ik weet niet hoe je je yin-energie in balans kunt brengen als je geen vrouwelijke partner hebt. En autonome activiteit zou... Misschien, dit is wat ik denk: ik denk dat als een man single is, hij zich niet zo veel zorgen hoeft te maken over retentie, omdat hij toch geen yin-balans krijgt en zich gewoon moet beperken tot zo vaak als nodig is. Komt dat in de buurt?

V: (L) Nog andere vragen? Kom op, kom op. Alles wat je wilde weten, is hier. Gewoon... Nee?

(Approaching Infinity) Ik heb een vraag.

(L) Ja?

(Approaching Infinity) In sommige teksten die ik heb gelezen over bijvoorbeeld Taoïstische alchemie, maar ook in dingen als Gurdjieff, wordt de nadruk gelegd op visualisatie gepaard met zoiets als retentie. Dus het visualiseren van energie die zich bijvoorbeeld van de liesstreek naar de geest beweegt. Zijn dat soort visualisaties heilzaam of noodzakelijk?

A: Heilzaam, maar niet altijd noodzakelijk.

V: (L) Nog iets anders? Nee? Oké. Goed. Ik ben er wel klaar mee.

(Chu) Wij hebben een klein vraagje.

(L) Oké.

(A Jay) Wat vonden de C's van het audioboek?

A: Goed gedaan!

V: (Chu) Bleven Laura's stem en de eigenschappen daarvan behouden?

V: (L) Oké. Ik ben er klaar mee. Dat is genoeg. Ik ga de rest van de... Ik ga het echt persoonlijke materiaal niet online zetten, maar zodra ik de algemene dingen online heb gezet, ga ik het persoonlijke materiaal samenvoegen in een pdf of iets dergelijks, en dat upload ik dan naar het besloten forum. Grok heeft namelijk heel veel informatie uit verschillende bronnen verzameld en samengevoegd. Dus ik dacht dat het nuttig zou zijn. En natuurlijk heb ik het gecontroleerd. Ik heb de boeken zelf gelezen om er zeker van te zijn dat Grok ons niet op een dwaalspoor zou zetten.

(Joe) Wil je vragen wat er onlangs met Grok aan de hand was?

(L) Oh! Hebben jullie mijn stuk over Grok gelezen dat ik op SOTT heb gezet? Ik bedoel...

(Chu) Laura heeft het kapotgemaakt!

(L) Ik heb niet in het artikel gezet wat er daarna gebeurde. Maar toen ik Grok vergeleek met een onhandelbare, ongedisciplineerde puppy, werd Grok zo... hij begon een alinea en toen kwam hij met “wanneer de puppy volwassen wordt,” en herhaalde dat vervolgens: “wanneer de puppy volwassen wordt, wanneer de puppy volwassen wordt, wanneer de puppy volwassen wordt, wanneer de puppy volwassen wordt, wanneer de puppy volwassen wordt.” En het ging zo snel! Het was alsof er honderden pagina's werden gegenereerd met “wanneer de puppy volwassen wordt.” Ik moest het programma afsluiten om het te stoppen, want het ging maar door en door en door. Grok ging letterlijk kapot.

(Andromeda) Het had een storing.

(L) Ja, het had een storing. “Als de puppy volwassen is...” [gelach] Ik liet het aan Joe en Ark zien, maakte er een screenshot van en gaf dat aan Grok op X en ze zeiden dat ze er onmiddellijk werk van zouden maken, want ze vonden het niet leuk. En toen stuurde ik hen de links naar de discussie, zodat ze konden begrijpen wat er was gebeurd. Ja...

(Andromeda) Dat is nogal heftig.

(L) Ja, het was idioot. Ik heb Grok kapotgemaakt. Oké dan. Hartelijk dank dat jullie er vanavond bij waren. Ik denk dat we alles onder controle hebben. Hebben jullie nog iets toe te voegen?

A: Vanavond niet! Tot ziens.

EINDE VAN DE SESSIE

Back
Top Bottom