Session 25. januar 2025

thorbiorn

The Living Force
FOTCM Member
Please post all comments in the original thread: Session 25 January 2025
Skriv venligst alle kommentarer i den oprindelige tråd: Session 25 January 2025

Dato for session: 25. januar 2025

Laura og Andromeda ved brættet

Niall, Joe, Gaby, Ark, PoB, Chu, Scottie, Princess Leia, Bella, Falkor, The Lunar Module

FOTCM medlemmer tilstede via Zoom:

3DStudent, A Jay, Adobe, aimarok, Alana, Alejo, Aliana, Altair, aluminumfalcon, Ana, Anamarija, anartist, Andrian, Approaching Infinity, aragorn, Arwenn, Aya, Beau, Beorn, Bluefyre, Bobo08, brandon, Breton, Carl, cassandra, Cosmos, Deliverance, dugdeep, Eboard10, Ellipse, Ennio, Fabric, Finduilas495 , France, Gawan, gottathink, goyacobol, Gwenllian, Harmony99, Herondancer, Hesper, hesperides, hlat, Honzap, iamthatis, irjO, Iscreamsandwish, Jacques, JEEP, Jefferson, Jenn, Josi, Juba, Keyhole, Kinyash, KJN, Konstantin, Laurs, Learner, lillyalic, Lilou, LQB, luc, Lucius, Luis Miguel, Maat, maiko, manitoban, Mari, Mark, Mark7, Martina, Michal, Mike, Mikkael, Mililea, Miracle, Mrs. Peel, msante, Natus Videre, Navigator, Nicholas, Nienna, Ollie, OrangeScorpion, Oxajil, PopHistorian, Puma, Ryan, rylek, ryu, Saman, ScioAgapeOmnis, seek10, seeker2seer, Steph_rivers, Stoneboss, sToRmR1dR, Summerlite, T.C., Timótheos, Tristan, Tuatha de Danaan, Voyageur, Vulcan59, whitecoast, Windmill knight, Yas, Z..., Zim

Q: (L) Okay, så hvad tænker I om alle Trumps aktiviteter?

(Chu) Aliana gav os en tommelfinger op.

(Jefferson) Positiv forandring, i hvert fald.

(L) Ja. Han gør, jeg mener, han er...

(Joe) Han vil ødelægge stedet.

(L) Han kommer ikke til at ødelægge stedet!

(Joe) Det gør han. Han vil ødelægge den vestlige civilisation.

(Andromeda) Ikke med vilje.

(Joe) Det er, hvad der sker.

(Chu) Ja. Jeg er bange for, at det er sandt.

(L) Hvorfor?

(Joe) Han er dybest set i færd med at ophæve eller demontere strukturer, der understøtter den vestlige civilisation ... der har været der i de sidste 300 år. Du kan ikke tage det væk og ikke have kaos.

(L) Tja, se på, hvad hedder han, Milei, gør i Argentina. [latter]

(Gaby) Ikke et godt eksempel.

(Joe) Disse vasaller er ikke gode i sig selv. De vil ikke være glade. De bliver smidt ud af huset. De er som teenagere, der bliver smidt ud af huset.

(L) Så vi er i store vanskligheder, hva'?

(Joe) Ja. Historien vil vise, at de handlinger, Trump foretager nu i løbet af de næste fire år, vil være det, der førte til den vestlige civilisations kollaps. Ikke at det er hans skyld, men det er det...

(PoB) Europa har en god chance for at synke.

(Joe) Nå, men fortsæt. Det er bare min forudsigelse.

(L) Ødelæggelsen af den vestlige civilisation.

(Joe) Demonteringen, lad os sige.

(L) Åh!

(Andromeda) Tja, det ville være sket på den ene eller anden måde. Det er i det mindste en bedre måde.

(L) Ja, det ville helt sikkert ske. Jeg mener, vi forventede det. Okay... Åh, så meget som jeg frygter dette, frygter jeg det i aften af en eller anden grund

(Andromeda) Gør du?

(L) Ja.

(Andromeda) Hvorfor?

(L) Jeg ved det ikke. Nå, vi starter bare her.

A: Fødder, svigt mig ikke nu! Dionnaea af Cassiopaea.

Q: (L) Okay. Dette er lørdag den 25. januar 2025. Årets første session. Okay. Så hvorfor sagde du: 'Fødder svigt mig ikke nu'?

A: Dit tankespektrum.

Q: (L) Så med andre ord, min fornemmelse af, at 'Oh boy. Vi er i vanskeligheder nu!'

A: Ja

Q: (L) Og vi er nødt til at fortsætte alligevel. Okay... Lad mig komme til spørgsmålene:

(PopHistorian) Hvorfor promoverer Trump Stargate AI-projektet med så stor prioritet og ros til dets ledere?

A: Trump bliver let vildledt af dem med veltalende overtalelse. Forhåbentlig vil andre vise ham fakta.

Q: (Joe) Han er lidt uvidende.

Q: (PopHistorian) Hos hvem opstod Stargate-ideen egentlig?

(L) Er der nogen debat om det?

(Niall) Det er sandsynligvis, som det ser ud. Det er Larry Ellison og Sam Altman.

(Joe) Der er en antagelse i spørgsmålet om, at det ikke kun er dem.

(L) Okay. Så der er en antagelse.

A: Som så mange andre ting, oprindelse i 4D STS.

Q: (L) Okay.

(PopHistorian) Med hvilket virkeligt mål?

A: Total kontrol over befolkningen.

Q: (Joe) Men de sagde i en tidligere session, da de talte om AI, at nettet osv. ville kollapse, før de rent faktisk er i stand til at implementere det.

(L) Ja. Okay.

(Joe) Tucker interviewede moderen til Suchir Balaji, der arbejdede som ingeniør for Sam Altman, der byggede AI, indtil han besluttede, at Altman begik forbrydelser. Balaji blev whistleblower, og kort efter blev han fundet død i sin lejlighed. Californiske myndigheder hævder, at det var selvmord. Billeder fra gerningsstedet viser tydeligt et mord. I interviewet sagde hans mor, at han indså, at openAI (som han arbejdede for i en periode) var i strid med ophavsretslovene, men at det ikke forekommer hende at være en sandsynlig grund til, at nogen ville dræbe ham. Hun har i stedet mistanke om, at han opdagede noget om OpenAI og visse evner, den havde erhvervet. Hvorfor blev Suchir dræbt?

A: Han kendte det endelige mål.

Q: (L) Så med andre ord vidste han, at det skulle være for total kontrol over folk, og at der var ting, der blev arbejdet ind i det, som...

(Niall) Bøjede det på den måde.

(L) Ja.

(Mari) Hvad var årsagen til brandene i Californien?

A: DEW'er [Eng: Directed Energy Weapons, dvs: rettede energivåben] i nogle tilfælde. Brandstiftere i andre.

Q: (Joe) Så brandstifterne var bare LARP [Live Action Role Play, på dansk liverollespil]-brandstiftere - som i at de ikke var en del af planen?

(Niall) Eller hjemløse crackheads.

Q: (L) Men det tilføjer også en forvirringsfaktor. Jeg mener, i alt, som de beskæftiger sig med, smider de altid så mange ting ind for at forvirre.

(Joe) Hvad var målet?

(Niall) Hvorfor zappe L.A.?

(Joe) Ja. Hvorfor får rige mennesker deres huse brændt af DEW'er?

(Niall) Især godt forbundne mennesker på holdet, som Kamalas hus?

A: 'Godt forbundne' mennesker er ikke så højt oppe i fødekæden, som de tror.

Q: (L) Er der nogen af dem, der er klar over dette?

A: Nogle få.

Q: (Joe) Så var formålet med at starte ilden med DEW'er... Var der mindst to faktorer, den ene af dem værende fast ejendom ...

A: Øvelse og gengældelse i nogle få tilfælde. Men mest af alt en skræmmende demonstration.

Q: (L) Så det blev gjort for at lade folk vide, at ingen er fritaget? Jeg mener, at selv det at være en libtard ikke fritager dig?

(Joe) Tja, det er en skræmmende demonstration for folk, der ved, at det var rettede energivåben (DEW), lasere, hvad som helst. Der ville være langt imellem dem. Så det er næsten som en form for insiderkamp, lad os sige i en vis forstand, hvor den ene side demonstrerer over for den anden side, at...

(L) Er der insider-kampe i nogen af disse?

A: Lille omfang. 'Hvis L.A. kan brænde, er intet sted sikkert.'

Q: (Niall) Så hvem sagde det? Biden? Nej.

(L) Var der nogen, der sagde det?

(Niall) Nogen må have det, de citerer. Vi kan slå det op.

(L) Jeg ved ikke, om de behøver at citere en bestemt person. De kan sætte et citat omkring det bare for at sige, at ...

(Gaby) Dette er budskabet.

(Joe) En besked til hvem?

(Andromeda) Det er lige meget, hvem du er, hvor mange penge du har; alle kan være et mål.

(Joe) De sagde, at det er en skræmmende magtdemonstration. Så hvis det er en besked til nogen, ved at bruge den slags rumlaserteknologi, hvem er budskabet så til? Fordi de fleste mennesker akcepterer det ikke.

A: Du misser pointen.

Q: (Andromeda) Måske er det, de mener, ikke så meget en demonstration af nogens magt, men en demonstration af en andens manglende evne til at gøre noget ved det, uanset om det er naturligt eller hvor kilden kommer fra.

(Joe) Ja. Det var det, jeg tænkte. Jeg mener, det er bare for at terrorisere befolkningen og så en følelse af usikkerhed, og ...

(Andromeda) Ja, sårbarhed.

(Joe) 'Verden brænder'-typen.

(L) Det forstærker bare en masse ting, jeg mener, alle følte sig lidt forfærdede over det.

(Andromeda) At sådan noget kunne ske, og ingen kunne gøre noget ved det.

(L) Tja, og det afslørede også - uanset om det var forsætligt eller ej - det afslørede manglerne hos den lokale regering og endda delstatsregeringen, og afslørede forsikringsselskaberne. Det var bivirkninger, men ...

(T.C.) Hvem trykkede på aftrækkeren? Hvem er det, der affyrer våbnene?

A: CIA.

Q: (Joe) CIA har rumlasere?

(Niall) Men når det skete, som det gjorde, støtter det kun Trump. Du ved, ordet på gaden er, at alle de rige mennesker i L.A., de er nu ligesom alle pro-Trump. De er så oprørte over den lokale reaktion.

(L) Tja, det er en af de ting, hvor djævelen konstant har onde intentioner og gør godt. Jeg mener, al den Trump-lovførelsen i de sidste år, uanset hvor mange år der er gået efter Trump, det eneste, det har gjort, er at afsløre for folket som helhed, hvor onde de er. Vi ser det igen og igen. De gør ting, og så mener jeg, det er den her ønsketænkning.

(Chu) Okay, seek10 skrev. Han fandt citatet.

Det tilskrives journalist og forfatter Mike Davis. Han er kendt for sine kritiske sociale og politiske kommentarer, især relateret til byudvikling og problemer i Los Angeles. Dette citat afspejler sandsynligvis den anspændte atmosfære under optøjerne i Los Angeles i 1992, hvilket fremhæver de bredere tegn på uroligheder i byerne og systemiske problemer.

(L) Så de henviste til noget specifikt. Okay. Er der andet, I vil vide om det emne, før vi går videre?

(Niall) Tja, hvis det er CIA... Hvis den hændelse kom lige efter nytårsaftenshændelsen i New Orleans med køretøjet, ISIS foranstaltet. Jeg går ud fra, at det er CIA, men vi kan spørge, tror jeg. Og så Livelsberger-fyren med Cybertrucken, der eksploderer uden for Trump Hotellet i Las Vegas. Det hele syntes at være en sekvens ...

(L) Ja. Det var, som om det hele hang sammen.

Q: (Joe) Var begge disse også CIA-operationer? Vi gik ud fra, at de var, men ...

(L) Hændelserne i New Orleans og Las Vegas, var de også CIA-operationer?

Q: (Andromeda) Det var lidt som en stribe terrorangreb.

(L) Bare for at prøve at skabe...

(Joe) Kaos.

(L) Jeg spekulerer på, om de forsøgte eller havde i tankerne at skabe en situation, så de kunne erklære undtagelsestilstand og stoppe indsættelsen, før Trump kunne blive indsat?

(Joe) De handlede ikke på det.

(L) Men det skete ikke.

(Joe) Så var demonstrationen i en vis forstand, at dette var CIA, og disse to andre ting var alle sammen et stykke, disse to andre begivenheder sammen med brandene, var en demonstration i bund og grund måske til Trump, var det en advarsel til Trump i en vis forstand? I det mindste delvist?

A: Delvist.

Q: (L) Men jeg mener, hvis Trump let bliver indtaget af folk, der er veltalende, er han sandsynligvis også let blind for åbenlyse spor. For jeg mener, det syntes at være en af hans fejl i hans tidligere periode, jeg mener, han gav Pompeo en position?? Jeg mener, da han gjorde det, Pompeo, for Guds skyld?! Det var det dummeste, jeg nogensinde har set i mit liv. Det er ligesom at gøre ræven ansvarlig for hønsehuset!

(Joe) Han har dog lært det siden da. Han har lige fjernet Pompeos sikkerhedsgodkendelse.

(L) Ja, jeg ved det. Men sagen er, at han har lært om specifikke sager, men er han i stand til at overføre denne viden på en mere generel måde? Jeg mener, det ville nok være den største åbenbaring, han nogensinde kunne få, hvis han kunne indse, at han ikke kan tænke på den måde, han tænker på. Han har virkelig brug for rådgivere og et netværk. Næste spørgsmål er fra aimarok... Du var nødt til at gøre det her, ikke? Jeg mener, prøver du at torturere mig?

(aimarok) Halton Arp, en amerikansk astronom, fandt talrige eksempler på, at kvasarer, der fysisk er forbundet med en nabogalakse, udviser meget højere rødforskydningsværdier end galaksen. Højere rødforskydning fortolkes i øjeblikket som højere relativ hastighed derfor som en større afstand fra Jorden, og dette modsiger direkte visuelle beviser. Mere end det fandt han, at iboende rødforskydning z-værdier af kvasarer ser ud til at være kvantiserede. Det ser ud til, at disse data fik Arp til at antage, at partikler i kvasarer med høj rødforskydning har meget lavere masse end vores lokale partikler. Han foreslog, at 'unge' kvasarer består af 'unge' og 'lette' partikler. Som tiden går (eller efterhånden som en kvasar udvikler sig), bliver partikler tungere (i kvanter), og rødforskydningen bliver mindre (på grund af øget udsendt/absorberet fotonenergi).

(Niall) Og spørgsmålet er: Ja eller nej? [latter]

(aimarok) Mine spørgsmål var meget korte, men ...

(L) Jeg har spørgsmålene her. Det behøver du ikke. Jeg kan læse. [latter]

(aimarok) Hvad forårsager rødforskydningsfænomenet udover relativ bevægelse af objekter væk fra hinanden?

A: Halton gik i den rigtige retning, men han tænkte ikke på 'tids'-spørgsmålet. Kvasarer har evnen til at ændre tiden i deres umiddelbare nærhed.

Q: (aimarok) Hvad er mekanismen bag kvantificering af iboende rødforskydning z-værdier fundet af Halton Arp?

A: SPA. (See Previous Answer, dvs. se foregående svar.)

Q: (L) Så det er tidsmodifikation, tidsændring. Vi lærte noget. Vil du tilføje noget til det? Giver det mening?

(aimarok) Okay. Jeg har ikke noget at tilføje.

(L) Du bliver nødt til at tænke over det et stykke tid, og så vil du komme med et lige så kompliceret spørgsmål til næste gang. Er det ikke rigtigt? [latter]

(aimarok) Hmm. Det håber jeg ikke. [latter]

(L) Åh, Herre, forbarm dig! [latter]

(Ryan) Betyder det, at tiden i bund og grund er kvantiseret?

A: Nej.

Q: (T.C.) Jeg gætter på, at vi måler hastighed eller tilbagelagt afstand baseret på tidsenheder, ikke? Så hvis tidsenheden er forskellig, så kan noget bevæge sig med samme hastighed, men tiden er anderledes, i stedet for at det rent faktisk accelererer? Jeg ved det ikke. Tænker blot højt.

A: Tæt på.

Q: (Approaching Infinity) For nylig var der nogle interviews med disse fyre kaldet Tedesco Brothers, der forsker - de er ingeniører og videnskabsmænd, brødre og tvillinger, og de har alle mulige slags udstyr sat op i en autocamper, som de tager ud til Long Island og området for at finde uregelmæssigheder som kuglelignende objekter og den slags. Og de udgav for nylig en videnskabelig artikel, hvor de fremsatte en hypotese om, at nogle af de objekter, de ser, ser ud til at vise røde og blå farver, når de enten roterer mod eller væk fra observatøren. Og de tror, at det er en kunstig rødforskydning og blåforskydning forårsaget af en fremdriftsteknologi. Så de kalder det en slags gravitationslinse, så der er en form for rum-tid-metrisk teknik i gang omkring objektet, som får det til at se ud som om der er rødforskydning og blåforskydning. Men det er bare fordi, hvad, der faktisk sker, bliver filtreret gennem en boble omkring fartøjet. Så det, som svaret lige før fik mig til at tænke på, er, at disse kvasarer, de bevæger sig faktisk ikke, som rødforskydningen antyder, men der er i bund og grund en boble, der fungerer som en linse, der får det til at se ud som om, de bevæger sig hurtigere eller langsommere med forskellige intervaller eller kvanter. Men jeg er ikke videnskabsmand...

(L) Tja, det er en tilsvarende sag på en interessant måde. Jeg har altid troet, og jeg tror, at C'erne på en måde bekræftede det på et tidspunkt, at mange af de objekter vi ser, UAP'er (UFO'er i den gamle talemåde), rejser i tiden, ikke nødvendigvis i rummet. Hvis du ser nogle af videoerne af disse ting, er der nogle ejendommelige effekter. Jeg er ret sikker på, at jeg så en video, jeg tror, det var i Montana, og det var som om objektet var i normal hastighed. Det så bare ud som om det gik sådan, men når det blev bremset, strakte det sig og ankrede derefter og strakte sig og ankrede og strakte sig og ankrede - næsten som en målerlarve. Det var ligesom, og det var virkelig uhyggeligt, men ja. Okay, aragorn, han er inde på det her med disse Telepati Tapes. Åh, vent et øjeblik. Giv mig vores folk tilbage. Ja. Hvad var der galt med hvalpen Cassie?

(Approaching Infinity) Hun havde blot et anfald i 90 sekunder i går, og vi tager hende til dyrlægen på onsdag.

(L) Har du ikke taget hende endnu?

(Approaching Infinity) Nej. Nej. Dyrlægerne er ikke særlig tilgængelige i dette område, men hun har det, hun er tilbage til det normale. Hun er et hundrede procent, så hun burde have det fint.

(L) Ledte du efter flåter?

(Approaching Infinity) Jeg har ikke bemærket nogen, men det har været iskoldt, så...

(L) Det er en ting, der kan ske. En flåt kommer et bestemt sted, og jeg har oplevet det ske for hunde før, og de kan enten få anfald, eller de kan blive lammede.

(Joe) De kan være der i lang tid.

(Approaching Infinity) Okay. Vi tjekker hende igennem. Og måske også især i hendes ører.

(L) Overalt. Men dem omkring halsen er dem, der normalt forårsager den slags problemer. All right. Hvor var vi? Ja, vi er inde på det her med Telepati Tapes-podcasten. Hvor mange af jer har set Telepati Tapes-podcasten? Udover aragorn? Er der andre, der har set dem?

(3DStudent) Jeg syntes, de var gode. Ja, jeg kiggede på aragorns spørgsmål, og det er stort set de samme ting, som jeg ville spørge om.

Q: (L) Ja?

(Jefferson) Jeg så dem, og jeg læste aragorns spørgsmål, men jeg var ikke så interesseret. Jeg var lidt uimponeret. Det gjorde mig ikke alt for nysgerrig. Det er ligesom, okay, de har de her psykiske ting, uanset om det er sandt eller ej, bare sådan en af de ting, som jeg ikke rigtig var interesseret i... Det greb mig ikke rigtig, men jeg syntes ikke, det var kedeligt. Jeg vinkede ikke med hånden ad det.

(L) Men du så det, og fandt du det troværdigt?

(Jefferson) Det er svært at sige. Det kunne det have været. Dele af det var, men jeg har virkelig ingen grund til at tvivle på det, og jeg vidste ikke, hvorfor folk ville finde på det, så det var lidt interessant.

(L) Godt.

(Approaching Infinity) Jeg har ikke set podcasten, men jeg har set flere interviews med Dr. Powell og måske et med damen, der laver podcasten. Og bare mit indtryk af Dr. Powell er, at hun er fuldstændig seriøs og virker som en troværdig, pålidelig forsker, og hun er meget godt bekendt med al den parapsykologiske forskning og undersøgelser. Så hun er den første til at indrømme, at selve podcasten, hun mener ikke, at den beviser telepati af to grunde. For det første vil hun faktisk gerne lave kontrollerede eksperimenter med mange af disse børn. Og for det andet, kvinden, der lavede podcasten, Kai et eller andet, hun ville vælge nye forsøgssubjekter - altså forsøgsobjekter, der slet ikke havde arbejdet med Dr. Powell før. Så alle disse børn var nye børn, der dybest set ikke var blevet testet særlig meget. De har bare opdaget, eller deres forældre har troet, at de demonstrerer disse evner. Men de børn, som Dr. Powell havde arbejdet med tidligere, har hun arbejdet med i årevis. Så det er de børn, der sandsynligvis kommer til at være med i mange af hendes eksperimenter, som de forhåbentlig kommer til at lave til den dokumentarfilm, de planlægger. Så de børn, som hun faktisk har arbejdet med, historierne om dem er meget mere solide end dem i Telepati Tapes, fordi mange af børnene i telepatibåndene, de bruger stadig berøring og snak frem og tilbage med deres forældre eller deres facilitator. Så det er derfor, at mange skeptikere kan se på det og sige: 'Åh, ja, der er subliminale antydninger i berøringerne og i snakken.' Men de børn, som Powell arbejdede med før podcasten, har alle udviklet sig til et punkt, hvor de ikke har brug for noget af det. Så det vil være en meget bedre demonstration af telepati, hvis de kan replikere dem i faktiske undersøgelser i fremtiden.

Q: (L) Okay. Hvad var dit generelle indtryk af fænomenet? Hvad angår om det er positivt eller negativt?

(aragorn) Ja. Jeg vil gerne hurtigt sige, hvorfor jeg syntes, det var interessant nok til at spørge om det, fordi vi alle læste og hørte om telepati før, men da de hævdede næsten 100% succesrate, lød det så forbløffende. Og som Approaching Infinity fortalte om denne forsker, tror jeg, at mindst et af børnene i podcasten var et af hendes gamle forsøgspersoner. Så jeg tror, jeg er meget skeptisk, ligesom jeg er trænet som os alle til at være skeptisk, så jeg prøver at lytte, fordi det bare er audio. Jeg kan ikke se noget. Så jeg prøver at lytte efter hints, om der er noget mistænkeligt, nogle røde flag, og dem kunne jeg bare ikke finde. Man ville forvente nogle små ting.

(L) Så det var bare audio, ikke video?

(aragorn) I hvert fald for mig. Hvis du betaler lidt, så man kan sige, at det er lidt mistænkeligt, men hvis du går ind på deres hjemmeside, kan du for et lille gebyr betale for at se videoerne på eksperimenterne. Men jeg gætter på, at de beder om det, fordi de skal lave en dokumentarfilm, og de har brug for finansiering. Men som jeg skrev, under alle omstændigheder hvis jeg skulle vælge var det mest mistænkelige, at disse autistiske børn havde 'besøg' om natten af 'lærere', som de kaldte dem. Der var en rabbiner, der underviste et barn i hebraisk, og en ægyptisk gud, der underviste i hieroglyffer og sådan noget, og noget fantastisk viden. Og et barn fortalte, at hun besøgte Gud om natten og sådan noget. Så det føltes lidt som STS-indblanding eller noget.

(L) Jefferson, så du videoerne?

(Jefferson) Nej, for det meste lyttede jeg bare. Der var nogle, jeg ikke så hundrede procent af. Jeg så omkring 70 procent, og jeg mistede interessen, men der var lyd. Der var noget, der viste noget video. Der var en af de videoting der, der viste nogle af folkene, eller hvordan de havde deres notesblokke og den slags. Så en blanding af video og lyd. Så...

(aragorn) Ja, en eller to er frit tilgængelige.

(Approaching Infinity) Og der er flere klip i forskellige YouTube-videoer, som de har gjort tilgængelige eller inkorporeret i andre medier. Så det interview, som Powell lavede med Jesse Michaels, har sandsynligvis, jeg gætter på, 10 til 15 minutter med direkte klip.

(aragorn) Ja, det så jeg også.

(L) Okay så... Frembragte de nogen viden eller nogen ny viden eller noget gavnligt for menneskeheden? Eller var det her...?

(aragorn) Tja, det er det, at studieværten eller produceren virkede lidt naiv i den forstand, at hun skubbede håb på disse børn for at redde menneskeheden. De vil bringe denne fantastiske information.

(Joe) Ved du, hvordan det lyder for mig? Indigobørn.

(aragorn) Ja.

(L) Viste det barn, der lærte hebraisk, evne på hebraisk på lyden?

(aragorn) Ja. Og flere andre ting blev bekræftet af lærerne, såsom matematik- og sproglærere, og jeg kan ikke huske nogen anden ekspertise. De havde pludselig denne ekspertise downloadet på en nat eller noget.

(L) Godt. Lad os så komme videre med spørgsmålene.

(aragorn) Er historierne og eksemplerne på de psykiske evner hos de ikke-talende på Telepathy tapes-podcasten sande?

A: Sandt nok, så langt de rækker.

Q: (L) Hvad betyder det?

(Joe) Måske betyder det, at der foregår noget telepati med disse børn eller hvad som helst, men ...

(L) Foregår der noget telepati med disse børn?

Q: (aragorn) Er disse evner et direkte resultat af deres tilstand?

(L) Det vil sige, at de er autister, ikke?

(aragorn) Ja.

L) Er det en direkte følge af deres tilstand?

Q: (aragorn) Arvede de tilfældigvis visse gener?

A: Nej. Modificeret i livmoderen.

Q: (L) Modificeret af hvem? Af hvem?

A: 4D STS. Hvem ellers?

Q: (aragorn) Har de fleste autistiske ikke-talende disse evner?

A: Et stort antal, ja. Men genetisk modifikation er problematisk.

Q: (L) Hvorfor er den genetiske modifikation problematisk?

A: Hvis det er besjælet, kan det ændre modifikationerne.

Q: (L) Antyder du, at ikke alle er besjælede?

A: Ja.

Q: (Joe) Hvorfor er de modificeret i livmoderen af 4D STS for at have disse evner? Hvad er meningen med at ændre dem?

A: Forberedelse til kommende ændringer.

Q: (Joe) De vil gøre dem til håndlangere.

(aragorn) Det ikke-fysiske sted, The Hill, hvor disse ikke-talere siger, at de mødes regelmæssigt for at kommunikere, lyder meget som et sted i femte densitet [5D]. Er dette en nøjagtig vurdering?

A: Nej. Bortført til 4D.

Q: (aragorn) Mange af de ikke-talende taler om, at lærere kommer til dem om aftenen for at undervise i forskellige ting som nye sprog. Én sagde, at hun havde lært hebraisk af en rabbiner, og en anden sagde, at han havde lært egyptiske hieroglyffer af en gud. Hvem eller hvad er disse lærere?

A: Typiske bortførelsesoplevelser.

Q: (L) Så de bliver bortført af fremmede væsner og lærer ting.

(Niall) Formentlig var deres forældre ...

(Joe) Det minder meget om UFO-læren om bortførelser og inseminering... C'erne har i tidligere sessioner talt om at skabe en ny race og alle den slags ting. Men er det faktum, at de er autister, en funktion af den genetiske modifikation, eller er deres autisme en funktion af noget andet?

A: Tilgængelighedsportal.

Q: (Gaby) Så har disse børn en sjæl eller ej?

(L) Vi har allerede dækket det. De sagde, at hvis de er besjælede, kan det ændre ændringerne. Men hvis de er OP'er, holder ændringerne.

(Joe) Har vi nogensinde spurgt, hvad den generelle årsag til autisme hos børn er?

(L) Hvad er den generelle årsag til autisme?

A: Vacciner.

Q: (L) Så med andre ord bliver et stort antal børn gjort autistiske af vacciner, som derefter gør dem modtagelige eller tilgængelige for 4D STS. Er det det?

Q: (T.C.) Det sjove er... Jeg har lige tænkt over det i løbet af det sidste minut eller to, og problemet er, at disse børn blev manipuleret, mens de stadig var i livmoderen, og vacciner gives tydeligvis, når børnene er født. Så det må være en anden metode.

(L) Ja, så...

(irjO) Jeg har et opfølgende Q: Hvis de har en sjæl, og som kan ændre ændringerne, kan de så forbinde sig med STO-siden?

Q: (L) Så vacciner forårsager autisme, men deres psykiske evner er relateret til genetiske modifikationer, ikke?

Q: (L) Så betyder det, at der er individer, der er blevet genetisk modificeret på denne måde, som ikke er autister?

Q: (L) En dåse orme!

(Joe) Disse børn, som jeg formoder vil vokse op til voksne, hvilket formål skal de tjene efter ændringer? Er det meningen, at de skal være soldater af...

A: De kan være værter for 4D-væsener.

Q: (L) Ligesom walk-ins, på en måde?

Q: (Niall) Ligesom Zuckerberg. [latter]

(Andromeda) Han er en undergrundsmand. [latter]

(Joe) Så det er sandsynligvis det primære mål med den genetiske modificering, at give den funktionalitet at kunne være vært for walk-ins og de telepatiske evner er en funktion af den genetiske modifikation, som næsten ikke er vigtig.

(L) Dybest set opgraderer de modellen. De laver en opgraderet model, som de kan bruge og som allerede har evnen til telepati, hvilket gavner...

(aragorn) Kan jeg tilføje noget?

(L) Ja.

(aragorn) Jeg tænkte bare, at mange af disse børn med disse evner sagde, at de super nemt kunne læse folks tanker. Og ikke kun deres mødres, men nogle siger, at de kunne læse alles tanker. Så det kunne være en kanal til at downloade information og sende den til fyrene ovenpå.

Q: (T.C.) Har det noget at gøre med, hvad vi talte om med hensyn til at kommunikere med grå? [Eng: ‘greys’, som i ‘grey aliens’, dvs. grå fremmede væsner.] Eller da vi talte om AI-programmet, og om at de brugte mennesker med telepatiske evner til mentalt at blokere, når de havde med fremmede væsner at gøre. Bliver disse børn lavet sådan med det formål, eller...?

A: Kan være.

Q: (L) Okay, næste spørgsmål.

(T.C.) Hvad var det for fyre, som Hunter og Jay havde et møde med?

[Se interview her: If the Chaos Gets Worse (And It Will) How to Survive]

A: En variation af mænd i sort [Eng: men in black].

Q: (L) Jamen, det er uhyggeligt... Okay, Approaching Infinity og Joe spørger sammen om sessionen den 4. november 1995, hvor de taler om bogstavelige elevatorer, der kan tage dig fra en densitet til en anden:

Q: (T) Nu, når et væsen, en sjæl, hvad som helst, er på basen, eksisterer de så i alle tre densiteter på samme tid?

A: Nej. [...] Når du er i en skyskraber, eksisterer du så på alle etager på samme tid?

Q: (J) Nej, men du skal vide, hvor elevatoren er!

(L) Er der noget som en elevator, der kan flytte dig, hvis du er på disse steder, fra en tæthed til en anden, og opleve disse baser, disse trans-densitetsbaser, på forskellige niveauer?

A: Det er en elevator!

Q: (L) [...] så disse baser kan være steder, som hvis du bliver ført til dem, er i dem, at du gennem disse portaler eller trans-densitetsbaser derved er i stand til at passere densiteterne?

A: Du er i stand til det alligevel.

Q: (L) OK, men er disse specifikke steder... OK, det er en elevator [...]

A: Bogstaveligt talt.

Q: (L) Det er bogstaveligt talt en elevator?

Q: (L) Så du tager dertil for at komme videre til forskellige densiteter?

Q: (T) Så det er så nemt?

Q: (L) Så du går til disse baser, for at gå til forskellige densiteter...

A: Selvom det er muligt at komme ind på 4. og 5. også på andre måder!

(Approaching Infinity og Joe) Hvordan kan du have en bogstavelig elevator, der kan tage en person fra 3D til 5D?

A: Tænk ikke på det som en elevator, som dem, der er kendt. Tænk på det som en højteknologisk version af ‘Strål mig op Scottie’ [Eng ‘Beam me up, Scottie’]. [latter]

Q: (Joe) 'Beam me up, Scottie' er allerede super højteknologisk! Kan ikke nå højere teknologi end det!

(L) Så med andre ord, det ville være som en elevator, som du ville komme ind i, og den ville være højteknologisk, og den ville afmolekylarisere dig og remolekylarisere dig, eller noget i den retning?

Q: (Joe) Eller lad være med at remolekylarisere dig, og bare din sjæl, eller sådan noget, går til 5D. Fordi grunden til, at vi stillede spørgsmålet, var, hvordan kan du gå...? Det er ikke et fysisk område. Du kan ikke tage i en fysisk elevator. Du kan ikke træde ind i en elevator på 3D som person og tage elevatoren til 5D. Først og fremmest kan elevatoren ikke være i 5D, fordi den er fysisk. Det kan du heller ikke, fordi du (også) er fysisk. Så hvordan ville det egentlig ske? Men det er selvfølgelig super højteknologisk. Så glem alt om det.

(iscreamsandwich) I sessionen fra den 23. november 2024...

(L) Jeg tror, vi må have talt om Pierre...

Dato for session 23. november 2024

(Joe) Hvad er lektien for en person med det problem? Hvad er den primære lektie, de lærte af at have den slags oplevelse i livet?

A: I er sjæle først. Den genetiske krop kan blive overvældet af tidligt følelsesmæssigt, mentalt og/eller fysisk misbrug. Det er meget svært at nå disse niveauer af det underbevidste sind.

Q: (L) Så hvis du kan frigøre eller frigøre dig selv fra den programmering, så kan din sjæl manifestere dig fuldt ud. Er det det?

(iscreamsandwich) Hvad ville være den mest effektive metode til at nå disse niveauer af det underbevidste sind?

A: Hypnose kan virke.

Q: (L) Okay. Er det det?

(Chu) Jep, det er slutningen.

(Joe) Trump...

(L) Vil du tale om Trump igen?

(Joe) Kun en lille smule. Trump udtalte i denne uge i sin indsættelsestale, at de næste fire år ville blive de bedste år i amerikansk historie. Hvor sandsynligt er det, at det er tilfældet?

A: Ikke meget.

Q: (Joe) Det var, hvad jeg tænkte. Og har Trump fået at vide, hvad New Jersey-dronesonderme egentlig handlede om? Har han fået sandheden?

Q: (Joe) Okay. Og i den foregående session spurgte jeg: 'Er der mange medlemmer af regeringen, der ved det?' Og jeg tror, de sagde ja. Men vi taler ikke om almindelige medlemmer... Jeg mener, det er selektivt med hensyn til, hvem der får det at vide. Er det sandt?

Q: (L) Sandsynligvis de virkelig dybe, mørke, sorte budgetfolk [Eng: deep, dark, black budget people] eller sådan noget.

(Joe) Og så er Trump ikke interesseret eller... Jeg mener, jeg har bare svært ved at forestille mig, at én som ham, eller nogen af dem, bare gladeligt ville fortsætte.

(L) Tja, jeg tror måske, at Trump er... Med hensyn til dronerne er han, ligesom Jefferson er om disse autistiske børn, ikke særligt tiltrukket eller interesseret. Og vi er alle på den måde. Der er nogle ting, der griber os, tiltrækker og interesserer os, og ting, der ikke gør. Og jeg tror ikke, at Trump er så interesseret i det.

(Joe) Men den har en direkte... Jeg mener, vi taler om ukendte droner, som de ikke kan skyde ned, ikke kan gøre noget ved over militærbaser, over atombaser osv. Og hele det amerikanske militær kan ikke gøre noget ved det. De er magtesløse over for det, hvilket umiddelbart indebærer en højere magt.

(L) Men det mener Trump ikke. Han mener, at dette... Jeg vil vædde på, at han tror, at det bare er en aktivitet, der foregår, der er meget prosaisk. Jeg mener, se på Elon Musk! Fyren vil gerne til Mars, og han er ikke rigtig tilstrækkeligt interesseret i hele UFO/UAP- sagen til at ville udforske det grundigt.

(Joe) Måske skulle vi spørge, om Musk er ærlig, når han siger...

(L) Er Musk ærlig, når han ikke rigtig har så meget interesse i UFO...

Q: (L) For mig er det helt ufatteligt.

(Joe) Især for en person med hans tilbøjeligheder.

(L) Og han taler om, at når han har fri, så spiller han videospil. Jeg mener, han kunne læse og undersøge ting, men det gør han ikke. Og Trump er heller ikke en læser. Det er svært for de fleste af os at forstå.

(Chu) Jeg tror, at for dem begge, eller i hvert fald for Trump, handler det også om egoet og om, hvad de kan gøre hurtigt og sådan noget.

F: (L) Ja, han og Elon og andre af den slags er meget pragmatiske og interesserede i, hvad de kan ...

(Chu) Og også berømmelsen.

(L) Ja, præcis. De er interesserede i ting, som de kan klare og håndtere og have indflydelse på. Og hvis det har den mindste antydning af at være uden for deres kontrol, såsom højere intelligenser eller højere ting, ønsker de ikke at vide det. De ønsker ikke at vide det. Hvis du ser på Steve Mithens teori [i hans bog The Prehistory of the Mind], hvor sindet er som en schweizerkniv ... de har ikke den del af deres sind udviklet nok. Og det er en meget dårlig ting for den ultimative overlevelse, fordi det har vist sig, at de mennesker, der har den evne til at forbinde ...

(Joe)... det nysgerrige sind...

(Niall) Så tror Trump ikke virkelig, at en højere magt greb ind for at redde ham i juli sidste år? Siger han det bare?

(Joe) Tja, det er noget andet, det er religion, det er Gud. Enhver kan tro på Gud.

(L) Men det er pakket ind, forstår du?

(Andromeda) Det er kendt.

(Chu) Og han tror sikkert virkelig på det, fordi det får ham til at føle sig speciel.

(Joe) Jeg taler om konsekvenserne af, at disse droner ... Det er ting, der potentielt kan udgøre en direkte konflikt eller have en direkte indvirkning på hans evne til at styre landet. Guds eksistens påvirker ikke hans evne til at lede landet. Gud vil ikke komme og forhindre ham i at indføre visse politikker eller blande sig i hans...

(Niall) Gud er den eneste grund til, at han stadig leder landet, men det ved han ikke. Okay.

(L) Det er en meget speciel form for tankegang, og den findes overalt.

(Joe) Der er en ny såkaldt ny ambassade, som USA i de sidste par år har bygget i Beirut. Den dækker 43 hektar og kommer til at huse 5.000 mennesker. Det er tydeligvis ikke en standard ambassade baseret på USA's andre ambassader rundt om i verden. Den er enorm. Så hvad skal den ellers bruges til, eller hvad er hensigten?

A: Militær, hvad ellers?

Q: (Joe) Så det er en militærbase, der er forklædt som en ambassade.

(L) Ja, uden at være en offentligt annonceret militærbase.

(Niall) Åh ja, det er den næststørste efter den i Bagdad. Så USA forlader ikke Mellemøsten lige foreløbig.

(L) Godt. Er vi færdige?

(Chu) Der er et par korte spørgsmål på chatten, men kun hvis du vil have dem.

(Altair, Cosmos, Gawan) Hvor sandsynligt er det, at krigen i Ukraine slutter i år?

A: Meget.

Q: (Cæsarea) Ennio vil gerne spørge, hvad der skete i Syrien.

(L) Hvad mener du med det der skete i Syrien? Det er lidt ligesom et rigtigt generelt, bredt spørgsmål.

(Ennio) Ja. Så der var en del snak om, at der var en plan på plads for at få Assad til at gå af, muligvis lige på, eller lige omkring det tidspunkt, hvor HTS [Hay'at Tahrir al-Sham] kom til magten. Så var der faktisk en plan på plads eller en aftale, eller var det, vi så, bare, hvad der skete, at de dybest set blev løbet over ende?

Q: (L) Jeg tror, de mente ja til den sidste del.

(Niall) Der var et forfærdeligt flystyrt i Sydkorea den 29. december. Det ser ud til, at landingsstellet fejlede med at folde sig ud, og det styrtede ind i en slags barriere for enden af landingsbanen. Men vi har siden erfaret, at de sorte bokse mangler deres sidste fire minutters data.

(Joe) Og det skete inden for 24 timer efter to andre unormale begivenheder. Det ene var et problem med landingsstellet. Andre fly havde en vanskelig landing, lad os sige. Så, fortsæt. Bare for at sætte det i kontekst. Så spørgsmålet er, om Sydkorea-styrtet ...

(Niall) Overlagt?

(Joe) Ja. Var det ren og skær sabotage på den ene eller anden måde?

Q: (Niall) Hvorfor?

A: Se nærmere på passagererne.

Q: (L) Okay. Er vi færdige nu?

(Niall) Ja.
(L) Godt. Jeg er træt. Er der noget, vi skulle have spurgt om, som vi ikke spurgte om? Jeg ved godt, Gud, det er sådan et cheesy spørgsmål. [latter] Lad os sige det på denne måde: Er der noget, du kan tilbyde os, som vi ikke har tænkt på at spørge om, som ville være nyttigt for os, som vi har lov til at have, som ikke krænker vores frie vilje?

A: Vi sagde, at det ville blive spændende. Det er bare opvarmning. Farvel.

Q: (L) Jeg kan ikke lide lyden af det.

(Andromeda) Det er lidt ildevarslende.

(L) Det er uhyggeligt.

AFSLUTNING AF SESSIONEN

Back
Top Bottom