Actualités du jour en France

Alors que les paysans Allemands bloquent les grandes villes, et qu'ils veulent des élections anticipées pour virer les écolos-stupides, voilà que le courageux chancelier a attrapé le petit Covid et reste chez lui.
1702977632622.png
While German farmers blockade the big cities, and want early elections to kick out the stupid ecologists, the courageous Chancellor has caught little Covid and is staying at home.



Enorme participation en Allemagne des paysans allemands dans toutes les villes même si le point d'orgue du rassemblement a été Berlin. C'est le dernier avertissement qu'il donne au gouvernement écolo-stupide. Le 8 janvier, ils promettent des actions bien plus denses.
Mêmes dans des petites villes, comme ici Borken, 40.000 habitants à peine, tous les accès de la ville ont été bloqués.
1702977793876.png
A huge turnout of German farmers in every city, although the highlight of the rally was Berlin. This is their final warning to the eco-stupid government. On January 8, they promise much more action.
Even in small towns such as Borken, with a population of just 40,000, all entrances to the city were blocked.




Ici c'est à Horb, 20000 habitants à 90kms de chez moi, en ce moment.
1702977915428.png
This is Horb, 20,000 inhabitants, 90kms from my home, at the moment.



Je pense, mais je peux me tromper, nul n'est infaillible, qu'il va beaucoup être question d'Obama , ces prochaines semaines.
A ce propos, Clint Eastwood a déclaré : « Un jour, nous réaliserons que la présidence de Barack Obama a été la plus grande fraude jamais perpétrée contre le peuple américain"....
A suivre.
1702978122662.png
I think - but I could be wrong, no one is infallible - that there's going to be a lot of talk about Obama in the coming weeks.
As Clint Eastwood once said: "One day, we will realize that Barack Obama's presidency was the greatest fraud ever perpetrated against the American people"....
To be continued.



1702978395008.png



https://t.me/trottasilvano/31918
Ils sont tous sous coke ! On devrait instituer des contrôles anti-drogues à tous les fonctionnaires comme les contrôles anti-dopages des sportifs.
Mediapart (https://www.mediapart.fr/journal/politique/181223/coc..)
Cocaïne au ministère du travail : la grande hypocrisie
Une secrétaire du cabinet de la ministre Carole Grandjean a été dissuadée, en début d’année, de se rendre au commissariat pour dénoncer les pratiques d’un de ses collègues, qui se faisait livrer

They're all on coke! We should institute anti-drug tests for all civil servants, like anti-doping tests for athletes.
Cocaine at the Ministry of Labor: the great hypocrisy
Earlier this year, a secretary in Minister Carole Grandjean's office was dissuaded from going to the police station to denounce the practices of one of her colleagues, who was having cocaine delivered to her.



Toujours aucun démenti...ni de l'elysee ...ni du gouvernement ukrainien jusqu'à ce jour...!
"C'est officiel, Volodymyr Zelensky a détourné plus de 400 millions de dollars des aides occidentales pour acquérir des biens immobiliers un peu partout dans le monde."
1702978884454.png
Still no denial...neither from the elysee ...nor from the Ukrainian government to this day...!
"It's official, Volodymyr Zelensky embezzled over $400 million in Western aid to acquire real estate all over the world."



Si vous vivez au
🇨🇦
mes amis !
La pétition appelant à la destitution de Trudeau devient la plus signée de l'histoire parlementaire. La date limite de signature est le 24 décembre 2023.
1702979017168.png
The Counter Signal (Petition calling to boot Trudeau becomes most signed in parliamentary history)
Petition calling to boot Trudeau becomes most signed in parliamentary history
A petition calling for a no confidence vote in the Trudeau government is now the most signed e-petition in parliamentary history.
 
Merci pour vos messages…
Je vous demande pardon pour mon absence sur le Forum, Prières et Reiki qui n’était pas de ma volonté.
Dimanche dernier vers 10h30 j’ai été prise de malaises puissants, tout s’est mis à tourner autour de moi, de vomissements d’eau alors que je n’avais rien dans l’estomac (pas de bile donc), il m’était impossible de me lever ni pour aller au toilette, ni pour chercher de l’eau…
Je n’étais bien pour ainsi dire que les yeux fermés et allongée dans la pénombre, la lumière m’indisposait… Quand je suis parvenue en fin de soirée à me lever pour aller au toilette, avec l’angoisse de tomber car vous savez que je risque la chaise roulante si cela m’arrive, suite à mes deux fractures de vertèbre et mon ostéoporose grave que j’ai depuis 1993, je me cramponnais aux murs et meubles pour me soutenir, cela à durer 3 jours, avec un léger mieux, très léger, chaque jour…
Mercredi, une migraine m’a accompagnée toute la journée, mon environnement a cesser de tourbillonner autour de moi mais dès que je mettais un pied par terre, j’étais prise de vertige qui m’obligeaient encore à me tenir aux murs et meubles…
Évidemment je ne restais debout que de courts instants avec un coeur qui battait la chamade et essoufflée, il me fallait donc me rallonger, et attendre que mon coeur se calme pour renouveler l’effort et faire le stricte nécessaire pour mes petits et moi…
J’ai aussi réussi à récupérer mon retard des lundi et mardi concernant les éditions de SOTT France sur Facebook, X, VK et Mewe.
Ce jour là, je me suis forcée à manger un steak cru (bœuf d’herbe) pour que mes forces ne m’abandonnent pas complètement…
Vendredi, je vois vos messages Chu, Lydia et Jacques que je n’ai pas encore ouvert car je ne peux aller sur les écrans ni lire car ma vue se brouille et je vois double, c’est pourquoi je ne pouvais pas me rendre sur le forum, j’espère que vous comprendrez…
J’ai essayé en priorité de vous rassurer mais je vais juste poster ce même message car je ne peux pas rester plus longtemps sur écran, je réessaierai plus tard, peut être…
Je ne sais pas ce qui m’est arrivée… Gaby saura peut être… J’ai pensé à un empoisonnement mais je n’avais rien changé à mes habitudes cependant j’ai suspendu tous mes compléments alimentaires en attendant d’avoir récupérer un peu plus… Qu'est il arrivé à mon cerveau pour avoir ces effets psychédéliques si longtemps ?...
Je ne suis bien que les yeux fermés et allongée mais un mieux chaque jour est perceptible…
Merci pour vos prières qui me fond chaud au coeur…
Ma vue est trop trouble pour me relire… Pardon...

Thank you for your messages…I ask you for forgiveness for my absence on the Forum, Prayers and Reiki which was not of my will.Last Sunday around 10:30 a.m. I was seized by powerful illnesses, everything started to spin around me, vomiting water even though I had nothing in my stomach (no bile therefore), it left me I couldn't get up to go to the bathroom or get water...I was only comfortable, so to speak, with my eyes closed and lying in the darkness, the light bothered me... When I managed at the end of the evening to get up to go to the toilet, with the anxiety of falling because you know that I risk the wheelchair if this happens to me, following my two vertebra fractures and my serious osteoporosis that I have had since 1993, I clung to the walls and furniture to support myself, this lasted 3 days, with a slight improvement , very light, every day…On Wednesday, a migraine accompanied me all day, my environment stopped swirling around me but as soon as I put one foot on the ground, I was overcome by dizziness which still forced me to hold on to the walls and furniture...Obviously I only stayed up for short moments with my heart racing and out of breath, so I had to lie down again, and wait for my heart to calm down to renew the effort and do what was strictly necessary for my little ones and me...I also managed to catch up on my Monday and Tuesday delay regarding the SOTT France editions on Facebook, X, VK and Mewe.That day, I forced myself to eat a raw steak (grass-fed beef) so that my strength would not completely abandon me...Friday, I see your messages Chu, Lydia and Jacques which I have not yet opened because I cannot go to the screens or read because my vision is blurring and I see double, that is why I could not go to the forum, I hope you understand…I tried first to reassure you but I'm just going to post this same message because I can't stay on screen any longer, I'll try again later, maybe...I don't know what happened to me... Gaby might know... I thought it was poisoning but I hadn't changed anything in my habits, however I suspended all my food supplements while waiting to recover a little. more… What happened to my brain to have these psychedelic effects for so long?...I only feel good with my eyes closed and lying down, but each day I feel better…Thank you for your prayers which warm my heart…My vision is too blurry to read again... Sorry...
Je vous invite à découvrir ce groupe sur la page suivante : Bei Facebook anmelden (voir la rubrique "A la une"). Il s'agit d'un protocole de soins télépathiques "gracieux" initié par Eric Barthélémy ( voir ici : Eric Barthelemy ). Beaucoup de personnes y ont trouvé une aide précieuse.
 
@barnabé Merci, je viens de m'inscrire et en attente de leur accord, au Bei Facebook anmelden
Et j'ai laissé un message à Eric Barthelemy en lui demandant son avis...
Je vous remercie de votre aide et ne manquerai pas de vous faire savoir la suite donnée...

@barnabé Thank you, I've just signed up and awaiting their approval, at Bei Facebook anmelden
And I've left Eric Barthelemy a message asking for his opinion...
Thank you for your help and I'll be sure to let you know what happens...
 
@barnabé Merci, je viens de m'inscrire et en attente de leur accord, au Bei Facebook anmelden
Et j'ai laissé un message à Eric Barthelemy en lui demandant son avis...
Je vous remercie de votre aide et ne manquerai pas de vous faire savoir la suite donnée...

@barnabé Thank you, I've just signed up and awaiting their approval, at Bei Facebook anmelden
And I've left Eric Barthelemy a message asking for his opinion...
Thank you for your help and I'll be sure to let you know what happens...
Avec grand plaisir Perlou, je vous vous souhaite le meilleur et vous transmet les meilleures vibrations possibles, en référence à la FRV des C's :-)

With great pleasure Perlou, I wish you all the best and send you the best vibrations possible (in reference to the C's FRV :-)
 
Je vous invite à découvrir ce groupe sur la page suivante : Bei Facebook anmelden (voir la rubrique "A la une"). Il s'agit d'un protocole de soins télépathiques "gracieux" initié par Eric Barthélémy ( voir ici : Eric Barthelemy ). Beaucoup de personnes y ont trouvé une aide précieuse.
@barnabé, peux-tu nous en dire plus ?
En quoi consistent ces « soins télépathiques » ?
 
Voici la réponse d'ERIC : "Bonjour,Vous avez reçu un soin céleste, pour consolider ce qui est fragile. Le long de la colonne, donc avec un impact sur les cristaux et l'équilibre. Comme le confirme ce message céleste : "Tu lui diras que nous l'avons soignée au niveau des vertèbres lombaires et cervicales parce qu'elles étaient trop endommagées. Tu lui diras aussi qu'elle peut se rassurer sur son ostéoporose, elle disparaîtra sous trois mois."Voici donc ce que je pouvais vous communiquer !Excellente journée"

Je n'avais pas mentionné mes deux vertèbres fracturées à 10 ans d'intervalle en 93 et 2003 si je me souviens bien... Etonnant donc !


Here's ERIC's answer: "Hello, you've received a celestial treatment to consolidate what's fragile. Along the spine, therefore with an impact on crystals and balance. As this celestial message confirms: "You will tell her that we treated her lumbar and cervical vertebrae because they were too damaged. You'll also tell her that she can rest assured that her osteoporosis will disappear within three months. "So that's all I could tell you! Have a great day!

I hadn't mentioned my two vertebrae fractured 10 years apart in '93 and '03, if I remember correctly... What a surprise!
 
Professeur MIYAZAWA de l’université de Kyoto :
"OMICRON a des variations pour le moins étranges" […]
"Nos résultats nous laissent à penser que ces variants sont issus d’une expérimentation" […]
"Ces résultats ne s’expliquent que dans le cas où quelqu’un aurait implémenté des mutations dans la séquence d’Omicron" […]
"Cela a été fait de manière tellement systématique" […]
"Difficile d’attribuer ça à autre chose qu’à une manipulation intentionnelle" […]
"C’est plus qu’improbable qu’un tel phénomène se produise naturellement" […]
1703060728573.png
Professor MIYAZAWA of Kyoto University:
"OMICRON has some very strange variations" [...].
"Our results suggest that these variants are the result of experimentation" [...].
"These results can only be explained if someone has implemented mutations in the Omicron sequence" [...] [...]
"This was done in such a systematic way" [...]
"Hard to attribute this to anything other than intentional manipulation" [...]
"It's more than unlikely that such a phenomenon would occur naturally" [...]



Le géologue Ian Plimer met à mal les mythes sur le climat : Les seuls articles qui peuvent être publiés sont ceux qui suivent la ligne du parti... Si nous regardons les tendances de la température depuis le Moyen Âge, elle s'est réchauffée, depuis l'époque médiévale, elle s'est refroidie, depuis l'époque des Vikings, elle s'est réchauffée, depuis l'époque de Jésus, elle s'est refroidie. Ainsi, si l'on prend des mesures sur quelques années et que l'on s'assure d'ajuster ces mesures, on peut arriver à n'importe quoi. Mais si l'on considère le passé lointain que les géologues étudient, on peut dire que pendant 80 % du temps, la planète a été plus chaude et plus humide qu'aujourd'hui, et que le niveau des mers était plus élevé qu'à l'heure actuelle. Ce que l'on nous sert est donc un mensonge démontrable.
1703060919318.png
Geologist Ian Plimer puts climate myths to shame: The only articles that can be published are those that follow the party line... If we look at temperature trends since medieval times, it's warmed up, since medieval times, it's cooled down, since Viking times, it's warmed up, since the time of Jesus, it's cooled down. So, if you take measurements over a few years and make sure you adjust those measurements, you can come up with anything. But if we look at the distant past that geologists study, we can say that for 80% of the time, the planet was warmer and wetter than it is today, and sea levels were higher than they are today. So what we're being told is a demonstrable lie.



Énorme affaire en Allemagne !
L'Ordre des Médecins s'attaque à l'Institut Paul Ehrlich, qui est l'Institut Fédéral des Vaccins et des Médicaments !
Dans une lettre, adressée à 220 000 médecins et pharmaciens, l'Ordre formule de graves allégations contre l'Institut, tout en les mettant en garde de la contamination par de l'ADN des vaccins anti-covid.
(En France l'Ordre des médecins se réveille quand ??)
1703061128621.png
Huge affair in Germany!
The German Medical Association is attacking the Paul Ehrlich Institute, the Federal Institute for Vaccines and Medicines!
In a letter sent to 220,000 doctors and pharmacists, the Order makes serious allegations against the Institute, warning them of the DNA contamination of anti-covid vaccines.
(When will the French Medical Association wake up??)



Il y en a qui vont passer de très mauvaises nuits.
Plus de 170 des associés de haut niveau de Jeffrey Epstein seront NOMMÉS dans les documents judiciaires qui seront descelés dans les premiers jours de 2024.
1703061382912.png
Jeffrey Epstein's high-profile associates will be NAMED in documents
A judge has ruled to unseal documents that would name 177 Does who are Epstein's friends, recruiters and victims within the coming weeks.
Some are in for a very bad night.
More than 170 of Jeffrey Epstein's high-level associates will be NAMED in court documents to be unsealed in the early days of 2024.



Des additifs cancérigènes interdits pour les aliments des chiens et chats mais autorisés pour les humains. De mieux en mieux ! Des additifs cancérigènes bannis des croquettes mais tolérées dans la charcuterie
Radins.com (Des additifs cancérigènes bannis des croquettes mais tolérées dans la charcuterie)
Des additifs cancérigènes bannis des croquettes mais tolérées dans la charcuterie
Pourquoi l'Europe bannit-elle les nitrites des croquettes pour chiens mais les tolère dans la charcuterie ?
1703061583844.png
Carcinogenic additives banned for dog and cat food but permitted for human food. Better and better!
Carcinogenic additives banned from kibbles but tolerated in charcuterie
Why does Europe ban nitrites from dog kibbles but tolerate them in charcuterie?



Connaissez-vous vraiment le niveau de stupidité des technocrates de Bruxelles ?
D'un côté ils nous obligent à rouler en voitures électriques.
D'un autre côté ils votent des lois pour punir les entreprises qui devront être tenues pour responsables si elles profitent du travail des enfants ou du travail forcé.
C'est une excellente idée mais elles met de facto ko, toute la chaîne d'approvisionnement des véhicules électriques...
Ce n'est pas faute de l'avoir dénoncé depuis des années...

Do you really know how stupid the technocrats in Brussels are?
On the one hand, they force us to drive electric cars.
On the other hand, they're passing laws to punish companies who will have to be held responsible if they profit from child or forced labor.
It's an excellent idea, but de facto it kills the whole electric vehicle supply chain...
It's not for lack of denouncing it for years...



Je n'arrête pas de le dire ! La plus grande étude mondiale sur la mortalité liée au climat a associé un total de 5 millions de décès par an à des températures anormales. Parmi ces décès, 4,35 millions sont des décès dus au froid et 0,45 million sont des décès dus à la chaleur. Une étude réalisée en Europe a déjà montré cette relation....
1703061909583.png
I keep saying it! The world's largest study of climate-related mortality has linked a total of 5 million deaths a year to abnormal temperatures. Of these, 4.35 million are cold deaths and 0.45 million are heat deaths. A study carried out in Europe has already shown this relationship....



Selon le New York Times, le retrait de Russie des entreprises occidentales leur aurait coûté plus de 103 milliards de dollars.

According to the New York Times, the withdrawal of Western companies from Russia has cost them more than $103 billion.
 
"Personne ne veut plus parler de l'Ukraine", selon le magazine britannique The Spectator.
« A l’heure actuelle, peu de sujets suscitent autant de rejet que l’Ukraine. J’ai senti dans notre tournant collectif vers le Moyen-Orient cet automne une étrange nuance de joie à l’idée que nous puissions désormais nous plonger dans une histoire différente. "L'Ukraine est soudainement apparue comme une nouvelle du deuxième plan d'hier", indique le journal.
Annulation de la soirée de l'ambassadeur !
🌐
t.me/russosphere
🌐
youtube.com/RUSSOSPHERE
1703062179427.png
"Nobody wants to talk about Ukraine anymore", according to British magazine The Spectator.
"At the moment, few subjects provoke as much rejection as Ukraine. I sensed in our collective turn to the Middle East this autumn a strange tinge of joy at the idea that we can now immerse ourselves in a different story. "Ukraine suddenly appeared as news from yesterday's second plan," says the newspaper.
Ambassador's party cancelled!



Jacques Baud, celui qui a eu raison avant tout le monde
Pour acheter le livre : Ukraine entre guerre et paix
1703062388124.png
Jacques Baud, the man who was right before everyone else
 
Professeur MIYAZAWA de l’université de Kyoto :
"OMICRON a des variations pour le moins étranges" […]
"Nos résultats nous laissent à penser que ces variants sont issus d’une expérimentation" […]
"Ces résultats ne s’expliquent que dans le cas où quelqu’un aurait implémenté des mutations dans la séquence d’Omicron" […]
"Cela a été fait de manière tellement systématique" […]
"Difficile d’attribuer ça à autre chose qu’à une manipulation intentionnelle" […]
"C’est plus qu’improbable qu’un tel phénomène se produise naturellement" […]
View attachment 88048
Professor MIYAZAWA of Kyoto University:
"OMICRON has some very strange variations" [...].
"Our results suggest that these variants are the result of experimentation" [...].
"These results can only be explained if someone has implemented mutations in the Omicron sequence" [...] [...]
"This was done in such a systematic way" [...]
"Hard to attribute this to anything other than intentional manipulation" [...]
"It's more than unlikely that such a phenomenon would occur naturally" [...]



Le géologue Ian Plimer met à mal les mythes sur le climat : Les seuls articles qui peuvent être publiés sont ceux qui suivent la ligne du parti... Si nous regardons les tendances de la température depuis le Moyen Âge, elle s'est réchauffée, depuis l'époque médiévale, elle s'est refroidie, depuis l'époque des Vikings, elle s'est réchauffée, depuis l'époque de Jésus, elle s'est refroidie. Ainsi, si l'on prend des mesures sur quelques années et que l'on s'assure d'ajuster ces mesures, on peut arriver à n'importe quoi. Mais si l'on considère le passé lointain que les géologues étudient, on peut dire que pendant 80 % du temps, la planète a été plus chaude et plus humide qu'aujourd'hui, et que le niveau des mers était plus élevé qu'à l'heure actuelle. Ce que l'on nous sert est donc un mensonge démontrable.
View attachment 88049
Geologist Ian Plimer puts climate myths to shame: The only articles that can be published are those that follow the party line... If we look at temperature trends since medieval times, it's warmed up, since medieval times, it's cooled down, since Viking times, it's warmed up, since the time of Jesus, it's cooled down. So, if you take measurements over a few years and make sure you adjust those measurements, you can come up with anything. But if we look at the distant past that geologists study, we can say that for 80% of the time, the planet was warmer and wetter than it is today, and sea levels were higher than they are today. So what we're being told is a demonstrable lie.



Énorme affaire en Allemagne !
L'Ordre des Médecins s'attaque à l'Institut Paul Ehrlich, qui est l'Institut Fédéral des Vaccins et des Médicaments !
Dans une lettre, adressée à 220 000 médecins et pharmaciens, l'Ordre formule de graves allégations contre l'Institut, tout en les mettant en garde de la contamination par de l'ADN des vaccins anti-covid.
(En France l'Ordre des médecins se réveille quand ??)
View attachment 88050
Huge affair in Germany!
The German Medical Association is attacking the Paul Ehrlich Institute, the Federal Institute for Vaccines and Medicines!
In a letter sent to 220,000 doctors and pharmacists, the Order makes serious allegations against the Institute, warning them of the DNA contamination of anti-covid vaccines.
(When will the French Medical Association wake up??)



Il y en a qui vont passer de très mauvaises nuits.
Plus de 170 des associés de haut niveau de Jeffrey Epstein seront NOMMÉS dans les documents judiciaires qui seront descelés dans les premiers jours de 2024.
View attachment 88051
Jeffrey Epstein's high-profile associates will be NAMED in documents
A judge has ruled to unseal documents that would name 177 Does who are Epstein's friends, recruiters and victims within the coming weeks.
Some are in for a very bad night.
More than 170 of Jeffrey Epstein's high-level associates will be NAMED in court documents to be unsealed in the early days of 2024.



Des additifs cancérigènes interdits pour les aliments des chiens et chats mais autorisés pour les humains. De mieux en mieux ! Des additifs cancérigènes bannis des croquettes mais tolérées dans la charcuterie
Radins.com (Des additifs cancérigènes bannis des croquettes mais tolérées dans la charcuterie)
Des additifs cancérigènes bannis des croquettes mais tolérées dans la charcuterie
Pourquoi l'Europe bannit-elle les nitrites des croquettes pour chiens mais les tolère dans la charcuterie ?
View attachment 88052
Carcinogenic additives banned for dog and cat food but permitted for human food. Better and better!
Carcinogenic additives banned from kibbles but tolerated in charcuterie
Why does Europe ban nitrites from dog kibbles but tolerate them in charcuterie?



Connaissez-vous vraiment le niveau de stupidité des technocrates de Bruxelles ?
D'un côté ils nous obligent à rouler en voitures électriques.
D'un autre côté ils votent des lois pour punir les entreprises qui devront être tenues pour responsables si elles profitent du travail des enfants ou du travail forcé.
C'est une excellente idée mais elles met de facto ko, toute la chaîne d'approvisionnement des véhicules électriques...
Ce n'est pas faute de l'avoir dénoncé depuis des années...

Do you really know how stupid the technocrats in Brussels are?
On the one hand, they force us to drive electric cars.
On the other hand, they're passing laws to punish companies who will have to be held responsible if they profit from child or forced labor.
It's an excellent idea, but de facto it kills the whole electric vehicle supply chain...
It's not for lack of denouncing it for years...



Je n'arrête pas de le dire ! La plus grande étude mondiale sur la mortalité liée au climat a associé un total de 5 millions de décès par an à des températures anormales. Parmi ces décès, 4,35 millions sont des décès dus au froid et 0,45 million sont des décès dus à la chaleur. Une étude réalisée en Europe a déjà montré cette relation....
View attachment 88053
I keep saying it! The world's largest study of climate-related mortality has linked a total of 5 million deaths a year to abnormal temperatures. Of these, 4.35 million are cold deaths and 0.45 million are heat deaths. A study carried out in Europe has already shown this relationship....



Selon le New York Times, le retrait de Russie des entreprises occidentales leur aurait coûté plus de 103 milliards de dollars.

According to the New York Times, the withdrawal of Western companies from Russia has cost them more than $103 billion.
En effet, par rapport a l'origine des variants,

 
Voici la réponse d'ERIC : "Bonjour,Vous avez reçu un soin céleste, pour consolider ce qui est fragile. Le long de la colonne, donc avec un impact sur les cristaux et l'équilibre. Comme le confirme ce message céleste : "Tu lui diras que nous l'avons soignée au niveau des vertèbres lombaires et cervicales parce qu'elles étaient trop endommagées. Tu lui diras aussi qu'elle peut se rassurer sur son ostéoporose, elle disparaîtra sous trois mois."Voici donc ce que je pouvais vous communiquer !Excellente journée"

Je n'avais pas mentionné mes deux vertèbres fracturées à 10 ans d'intervalle en 93 et 2003 si je me souviens bien... Etonnant donc !


Here's ERIC's answer: "Hello, you've received a celestial treatment to consolidate what's fragile. Along the spine, therefore with an impact on crystals and balance. As this celestial message confirms: "You will tell her that we treated her lumbar and cervical vertebrae because they were too damaged. You'll also tell her that she can rest assured that her osteoporosis will disappear within three months. "So that's all I could tell you! Have a great day!

I hadn't mentioned my two vertebrae fractured 10 years apart in '93 and '03, if I remember correctly... What a surprise!
Formidable, merveilleux. Je suis très heureux pour vous ;-)

Wonderful. I am very happy for you ;-)
 
@barnabé, peux-tu nous en dire plus ?
En quoi consistent ces « soins télépathiques » ?
.0
@barnabé, peux-tu nous en dire plus ?
En quoi consistent ces « soins télépathiques » ?
Le soin 484 est un soin énergétique télépathique et collectif. Il s'agit ici d'une collaboration énergétique entre soignants terrestres et soignants célestes (E.T). Ce sont les énergies qui soignent et non les soignants directement.

Gratuits, simples et non invasifs
, ces soins représentent ceux de demain. Nul besoin de diplômes, d'être médium ou praticien car c'est l'INTENTION qui prime. C'est pour cela qu'il est accessible à TOUS.

Je redonne le lien de la page où tout est expliqué en détail : Bei Facebook anmelden

Care 484 is a collective telepathic energy care. It is an energetic collaboration between earthly and celestial (E.T.) healers. It's the energies that heal, not the healers themselves.

Gratuits, simple and non-invasive, these are the treatments of tomorrow. There's no need for diplomas, to be a medium or a practitioner, because it's INTENTION that counts. That's why it's accessible to EVERYONE.

Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)
 
Livre d'Eric Barthélémy :

ZARA et les mensonges de l'Histoire​

Zara se découvre des capacités de médiumnité au moment du grand questionnement de sa vie, elle remet tout en question avec une deuxième séparation, doit changer de travail et de logement. C'est le moment où elle fait d'autres rencontres mais où dans certaines conditions elle arrive à voyager dans le temps, se retrouvant projeter dans les moments clés de l'Histoire de France mais pas seulement. Elle rencontre Jules César, assiste à l'accouchement de Marie en France, croise Urbain II et se retrouve proche de Saint-Louis. Elle découvre les dessous de cette Histoire qui n'a plus rien à voir avec les livres, des secrets sur l'identité du Christ mais aussi de Jeanne de Rommée ou du réel devenir de Louis XVI après avoir eu en face d'elle bien plus tôt le masque de fer. Napoléon lui apparaît en fin de tome, pour mieux reparaître dans le suivant "Zara digne de l'Esprit Templier"...

Book by Eric Barthélémy:
ZARA and the Lies of History
Zara discovers her mediumistic abilities at a time of great questioning in her life. She calls everything into question with a second separation, and has to change jobs and accommodation. This was the moment when she met other people, but also when, under certain conditions, she was able to travel through time, finding herself projected into key moments in French history, but not only. She meets Julius Caesar, witnesses the birth of Marie in France, crosses paths with Urban II and finds herself close to Saint-Louis. She discovers the underbelly of a history that no longer has anything to do with books, secrets about the identity of Christ, but also of Jeanne de Rommée and the real future of Louis XVI, after having seen the iron mask in front of her much earlier. Napoleon appears to her at the end of the volume, only to reappear in the next, "Zara worthy of the Templar Spirit"...

1703141334343.png
 
De plus en plus fort cette UE !!!
L'enthousiasme est énorme : le constructeur automobile chinois BYD a dominé ses concurrents européens lors d'un appel d'offres fédéral autrichien. Aujourd’hui, l’argent des contribuables autrichiens est utilisé pour acheter des voitures électriques fabriquées en Chine au détriment des sites de production européens.
640 voitures électriques en provenance de CHINE pour les fonctionnaires !
1703146931560.png
The EU is getting stronger!!!
The excitement is enormous: Chinese carmaker BYD has dominated its European competitors in an Austrian federal tender. Today, Austrian taxpayers' money is being used to buy electric cars made in China, to the detriment of European production sites.
640 electric cars from CHINA for civil servants!



Je vous l'avais déjà annoncé, les agriculteurs allemands laissent au gouvernement jusqu'au 8 janvier.... Ils bloqueront toute l'Allemagne. "Nous sommes présents dans toutes les capitales régionales le
08.01.2024
agriculteurs, transporteurs, artisans, prestataires de services, personnel médical, personnel qualifié, demandeurs d'emploi, retraités et bien plus encore
Vos citoyens
Vous n'êtes plus notre gouvernement"
1703147081210.png
I already told you, German farmers are giving the government until January 8.... They will blockade the whole of Germany. "We are present in all regional capitals on
08.01.2024
farmers, hauliers, craftsmen, service providers, medical personnel, skilled workers, jobseekers, pensioners and many more
Your citizens
You are no longer our government"


Énorme article dans le prestigieux magazine CICERO de l'avocate de BonSens.org Officiel Diane Protat.
Introduction :
Alors que la politique en Allemagne et en Europe refuse toujours de se pencher sur la crise Corona, des voix s'élèvent de plus en plus souvent dans la magistrature pour se demander si l'État et l'UE ont éventuellement dépassé les bornes pendant la pandémie et si les principes de l'État de droit ont été suffisamment respectés.
Et BonSens.org Officiel a toujours autant besoin de vous.
1703147334092.png
Huge article in the prestigious CICERO magazine by BonSens' lawyer
Introduction:
While politics in Germany and Europe still refuse to address the Corona crisis, voices are increasingly being raised in the judiciary to question whether the state and the EU may have overstepped the mark during the pandemic, and whether the principles of the rule of law have been sufficiently respected.



C'est tout de même incroyable qu'une Association Française,
BonSens.org Officiel fasse des actions en justice qui intéressent, les plus grands médias, comme Politico, le New York Times, Cicero, etc et cela n'intéresse AUCUN média français. Pourquoi ?
Telegram (BonSens.org Officiel)
BonSens.org Officiel
Préserver le bon sens pour les générations actuelles et futures

It's unbelievable that a French association,
BonSens.org Officiel, is taking legal action that is of interest to major media outlets such as Politico, The New York Times, Cicero, etc., and this is of NO interest to the French media. Why not?
BonSens.org Official
Preserving common sense for present and future generations



Le Washington Post a supprimé la section "Guerre en Ukraine" de son site web.

The Washington Post has removed the "War in Ukraine" section from its website.



Quel agent pathogène nous causera la prochaine plandémie ? Les membres du réseau européen "Vaccelerate" ont évalué les propositions de l’OMS et ont voté sur les agents pathogènes les plus susceptibles de provoquer la prochaine "urgence" (et donc de donner lieu à des vaccinations de masse et à des traitements expérimentaux). La grippe est arrivée à la première place.
Ces gens sont corrompus à Big Pharma et n'ont que le mot "vaccin" à la bouche ! Allez vous faire ....

Which pathogen will cause the next plandemic? Members of the European "Vaccelerate" network have evaluated the WHO's proposals and voted on the pathogens most likely to cause the next "emergency" (and thus give rise to mass vaccinations and experimental treatments). Influenza came in first place.
These people are corrupt at Big Pharma and have only the word "vaccine" on their lips! Go to ....



"Pandémie" qu'ils disaient. "Plandémie" je disais.
Exemple : En 2020, seuls 162 Italiens de moins de 40 ans sont morts du ou AVEC le COVID-19.
Pendant ce temps, même sans aller chercher les crises cardiaques ou les cancers, 644 sont morts d'automutilations, 712 d'accidents de la route et 508 d'autres blessures accidentelles...
Tu parles d'une pandémie...
1703147995147.png
"Pandemic" they said. "Pandemic" I said.
Example: In 2020, only 162 Italians under the age of 40 died from or WITH COVID-19.
Meanwhile, even without looking for heart attacks or cancers, 644 died from self-mutilation, 712 from road accidents and 508 from other accidental injuries...
Talk about a pandemic...



Première victoire des agriculteurs Allemands. Plus de supression des aides sur le diesel...
Mais la journée du 8 est maintenue.
Preuve que les écolos-stupides au pouvoir ont peur !

First victory for German farmers. No more suppression of diesel subsidies...
But the 8th day is maintained.
Proof that the stupid ecologists in power are afraid!



Vous voulez lire l'un des premiers articles sur le #Pizzagate ? Il date du 25 janvier 2004....
Les médias n'ont eu de cesse de clamer que c'était une théorie du complot.
Cela va leur exploser dans la figure en 2024 ! Adieu médias pédos-mensongers !
Variety (Pizza, pals and Preminger)
Pizza, pals and Preminger
The first rule of Pizza Club is: You do not talk about Pizza Club. David Fincher doesn't return phone calls about it. Ben Stiller says it's a private matter. Dustin Hoffman referred questions to his agency, which referred them to his publicist, who said he wouldn't talk about it.

Want to read one of the first articles on #Pizzagate? It dates back to January 25, 2004....
The media never stopped claiming it was a conspiracy theory.
This is going to blow up in their faces in 2024! Goodbye pedo-mongering media!
Pizza, pals and Preminger
The first rule of Pizza Club is: You do not talk about Pizza Club. David Fincher doesn't return phone calls about it. Ben Stiller says it's a private matter. Dustin Hoffman referred questions to his agency, which referred them to his publicist, who said he wouldn't talk about it.



A l'avenir quand vous verrez une voiture avec des feux "bleus turquoises" c'est que le véhicule est autonome et se conduit seul..
1703148541834.png
In the future, when you see a car with "turquoise blue" lights, it means that the vehicle is autonomous and self-driving...
 
Le Figaro (Désinformation : l'Union européenne déclenche une «enquête formelle» visant X (ex-Twitter))
Désinformation : l'Union européenne déclenche une «enquête formelle» visant X (ex-Twitter)
La Commission européenne épingle la plateforme X pour manquements présumés aux règles européennes en matière de modération
1703148819095.png
Le Figaro
Disinformation: European Union launches "formal investigation" into X (ex-Twitter)
European Commission singles out X platform for alleged breaches of European moderation rules
 
Les États-Unis ont proposé d'envoyer l'ancienne chancelière allemande Angela Merkel à des négociations informelles avec la Russie sur la crise ukrainienne.
Bruce Dayton, professeur américain de diplomatie et de relations internationales, a souligné que tenter de négocier avec la Russie sur la crise ukrainienne reviendrait à traiter avec « le membre le plus désagréable, le plus têtu et le plus complaisant de la famille ». Cependant, l’auteur est convaincu que les pays occidentaux ont besoin de davantage « d’interaction non militaire » avec la Russie.
Merkel une négociatrice compétente ? C'est pourtant, elle, qui a déclaré que les accords de Minsk avaient été signés non pour être respectés mais pour gagner du temps et préparer l'arméede la Junte de Kiev pour relancer la guerre qu'elle avait perdu en 2015 dans le Donbass.
Remarquez le ton complaisant et moralisateur de ce Yankee. Ils n'ont toujours pas compris que le monde d'avant n'existe plus.
🌐 t.me/russosphere
🌐 youtube.com/RUSSOSPHERE
1703149313360.png
The United States has proposed sending former German Chancellor Angela Merkel to informal negotiations with Russia over the Ukrainian crisis.
Bruce Dayton, an American professor of diplomacy and international relations, pointed out that attempting to negotiate with Russia over the Ukrainian crisis would be like dealing with "the most unpleasant, stubborn and complacent member of the family". However, the author is convinced that Western countries need more "non-military interaction" with Russia.
Is Merkel a competent negotiator? Yet it was she who declared that the Minsk agreements had been signed not to be respected, but to buy time and prepare the Kiev Junta's army to relaunch the war it had lost in 2015 in the Donbass.
Note the self-indulgent, sanctimonious tone of this Yankee. They still haven't understood that the old world no longer exists.



UN GÉNÉRAL AMÉRICAIN A CONSEILLÉ À L'UKRAINE D'AGIR COMME L'ALLEMAGNE NAZIE EN 1944
L'ancien commandant des forces de l'OTAN en Europe , Ben Hodges, a recommandé au régime de Kiev d'augmenter la production d'armes dans le pays, malgré les bombardements constants.
💬
« Lorsque vous êtes en guerre, il est possible d’augmenter la production même lorsque les missiles russes pleuvent sur vos villes. Je veux dire, pensez à ce que l'Allemagne a fait en 1944. La production d'avions pour la Luftwaffe culmine en 1944. Et cela après plus de deux ans de bombardements continus de la Royal Air Force et de l’US Army Air Corps, bombardant les villes allemandes » , a déclaré Hodges.
Selon lui, l’Ukraine peut faire de même. Autrement dit, l’armée américaine a directement comparé le régime de Kiev à l’Allemagne nazie. De plus, il a donné les méthodes des nazis comme exemple aux Ukrainiens.
TARKOV
T.me/russosphere
1703149560692.png
AN AMERICAN GENERAL ADVISED UKRAINE TO ACT LIKE NAZI GERMANY IN 1944
The former commander of NATO forces in Europe , Ben Hodges, has recommended that the Kiev regime increase arms production in the country, despite constant bombing.
💬 "When you're at war, it's possible to increase production even when Russian missiles are raining down on your cities. I mean, think about what Germany did in 1944. Aircraft production for the Luftwaffe peaked in 1944. And that was after more than two years of continuous bombing by the Royal Air Force and the US Army Air Corps, bombing German cities," Hodges said.
According to Hodges, Ukraine can do the same. In other words, the US Army directly compared the Kiev regime to Nazi Germany. What's more, it gave the Ukrainians the Nazis' methods as an example.



POUTINE VAINQUEUR DE L'ANNÉE 2023
Le Wall Street Journal a déclaré Poutine vainqueur de l'année
▪️
Le Président devient le vainqueur géopolitique de l'année, écrit Journal américain de Wall Street .
▪️
Poutine a sérieusement renforcé ses positions, la « contre-offensive » des forces armées ukrainiennes a échoué et le « soutien » occidental à l'Ukraine s'affaiblit sérieusement.
▪️
« Poutine démontre le grand avantage de la patience stratégique », souligne l'article.
ANTHONY CHAPKA
t.me/russosphere
1703149789846.png
Wall Street Journal declares Putin winner of the year
▪️Le President becomes the geopolitical winner of the year, writes American Wall Street Journal.
▪️Poutine has seriously strengthened its positions, the "counter-offensive" by the Ukrainian armed forces has failed and Western "support" for Ukraine is seriously weakening.
▪️ "Putin is demonstrating the great advantage of strategic patience", the article points out.
 
Back
Top Bottom