Sessie van 18 december 2021

Laurs

The Living Force
FOTCM Member
Dit is de Nederlandse vertaling van de sessie van 18 december 2021. Gelieve ideeën en commentaren te plaatsen op de originele thread van de sessie.


Sessie van 18 december 2021


Laura, Andromeda en Artemis aan het bord

Pierre, Joe, Gaby, Ark, PoB, Chu, Scottie, Niall, Princess Leia, The Lunar Module

Aanwezige FOTCM Leden via Zoom (op alfabetische volgorde): 3DStudent, 987baz, A Jay, Abats, Aeneas, aimarok, Aiming, alana, Alejo, Altair, aluminumfalcon, Ana Huitzil, anartist, AndrewMn, Andrian, anka, Annp, Anthony, Approaching Infinity, Aragorn, Arne, Arwenn, Aya, Beorn, Bjorn, Bluefyre, Bo, Bobo08, Brandon, Breton, c.a., Carl, cassandra, Chrissy, cinnamon, ClaudiaYG, Cleo, Cosmos, Dakota, Darek, Dave_P, Deckard, Deliverance, Dirgni, domi, drazen, Drea, dugdeep, eboard10, Echo Blue, Ellipse, Erykah, Esprit, fabric, finduilas495, Flashgordonv, Floetus, Gandalf, Gawan, genero81, goyacobol, Harmony99, Hello H2O, herondancer, Hesper, hesperides, hiker, hlat, Hope, iamthatis, inquorate, Irjo, IronFloyd, istina, itellsya, jar, JeanneT, JEEP, Jefferson, Jenn, jhonny, Joan, Josi, Juba, Kaigen, Kari Baba, kawika, Kay Kim, Keit, kenlee, Keyhole, Kinyash, KJN, Konstantin, korzik18, KTC, l apprenti de forgeron, Lainey, latulipenoire, Laurentien2, Learner, Leighton, liam1310, Lilou, Lilyalic, logos5x5, loreta, LQB, Luc, Lucius, Lys, Maat, Maiko, marek760, Mari, Marina9, Mark, Mark7, martinsky, Michael B-C, Michal, Miguel Angel, Mike, Mikkael, Mililea, mimimari, MK Scarlett, mkrnhr, Mr.Cyan, Mrs. Peel, msante, Nachtweide, Nathan, Navigator, Nicholas, nicklebleu, Nienna, Ninas, Obi, Ollie, Orangescorpion, Oxajil, Perlou, Persej, Phill4, Placematt, PopHistorian, primeaddict, Rabelais, Rashi, RedFox, Redrock12, Regulattor, Renaissance, rrraven, Ryan, rylek, Ryu, Saman, ScioAgapeOmnis, Scotseeker, Seamus, Sebbe, seek10, seeker2seer, Seppo Ilmarinen, Siberia, sid, Soluna, Starshine, Stellar, Stoneboss, sToRmR1dR, SummerLite, Temperance, thorbiorn, Timótheos, treesparrow, Tuatha de Danaan, Turgon, Ursus Minor, Voyageur, Vulcan59, will01, williamsj, Windmill Knight, Yas, Ysus, zar, Zim

V: (L) Goed. Daar gaan we!

A: Hallo aan al die prachtige mensen. Cassiopaea aan boord!

V: (L) Hebben we een naam?

A: Follinniaea!

V: (L) Oké. We hebben hier veel vragen, dus ik denk dat we maar gewoon de eerste gaan stellen. Mike heeft wat vragen over Bitcoin.

(Mike) Wie is in het algemeen de persoon (of personen) die Bitcoin heeft ontworpen?

A: CIA.

V: (L) Nou, goed.

(Mike) Met welk doel creëerden zij Bitcoin aanvankelijk?

A: Brug naar nergens.

V: (L) Wat bedoelen jullie, "Brug naar nergens"?

A: Digitaliseren, en dan de gewone man zijn middelen ontnemen.

V: (Joe) De soort van voor de hand liggende idee met betrekking tot elke digitale valuta, ondanks wat ze erover zeggen, is dat het een overgang is naar de verdwijning van fysiek geld.

(Niall) Cashloze maatschappij.

(Joe) En meer controle over mensen. Als iemand denkt dat het daar niet om gaat, ben je naïef. Dat betekent niet dat je er in de tussentijd geen geld mee kunt verdienen. Maar uiteindelijk is het een brug naar, ja...

(Niall) Als de muziek ophoudt...

(L) Ja, het is een stoelendans.

(Mike) Er zijn momenteel veel belangen betrokken bij cryptovaluta en cryptovaluta lijken op een gegeven moment af te stevenen op aanvaarding door 'main street' met 'Web 3.0', waaraan gewerkt, gecreëerd en gebouwd wordt. Of de machthebbers (of bepaalde elementen daarvan) nu wel of niet in eerste instantie betrokken waren bij de totstandkoming van Bitcoin, wat zijn de huidige plannen van de machthebbers met betrekking tot cryptovaluta?

(L) Nou, ik denk dat we daarop zojuist het antwoord hebben gekregen.

(Joe) Het plan is om de huidige wereldeconomie te vernietigen - voor allerlei redenen die gunstig zijn voor de elite. En natuurlijk als je de economie vernietigt, herbouw je het op wat? Een digitale geldsoort.

(L) Volledige controle!

(Joe) Ze kunnen je op elk moment afsluiten.

(L) Denk even aan die sessie toen we spraken over het Merkteken van het Beest en 666 en al die dingen. Ze streefden naar absolute controle. Je zult niet kunnen eten zonder dat je onder hun controle valt.

(Andomeda) Mijn geldverzameling zal historisch gezien veel waard zijn! [Andromeda verzamelt buitenlands geld.]

(L) Oké, dugdeep wil een vraag stellen over homeopathie.

(dugdeep) Werkt homeopathie door het ziektepatroon binnen de Vitale Kracht te vervangen (de Vitale Kracht is passief), of wekt het een hormetische reactie op, die de Vitale Kracht aanzet tot actie (de Vitale Kracht is actief)? Of is het iets anders? (Als het laatste het geval is, hoe werkt het dan?)

(L) O hemel. Ik HAAT samengestelde vragen! Waar is dugdeep? Laat me hem slaan! [gelach] God... Oké, laten we de vraag opsplitsen: Werkt homeopathie door vervanging van het ziektepatroon binnen de Vitale Kracht?

A: Nee.

V: (L) Oké. Veroorzaakt het een hormetische reactie, waardoor de Vitale Kracht tot actie wordt aangezet - dat wil zeggen, de Vitale Kracht is actief?

A: Ja

V: (L) Meer zul je niet krijgen. [gelach]

(Joe) Goed genoeg.

(L) Wat een slordige vraag. Oké... Hier is Mr. Cyan:

(Mr. Cyan) Voor zover ik weet zijn de Chinese Sinovac- en Sinopharm-vaccins en het Russische Sputnik V eigenlijk "normale/traditionele" vaccins en bevatten geen mRNA. Tot op heden zijn meer dan 2 miljard doses Sinovac-vaccins toegediend (voornamelijk in China), waardoor dit wereldwijd het meest gebruikte vaccin is. In China heeft men geen keuze om dit vaccine te nemen, maar in andere landen waar deze vaccins beschikbaar zijn, is het gedeeltelijk een persoonlijke keuze, afhankelijk van de omstandigheden. Gezien de plannen van 4D STS om een nieuw ras te creëren door gebruik te maken van mRNA-vaccins...

(L) Weten we dat?

(Niall) Nee.

(L) Dat is al een veronderstelling. Oké, dus we kunnen die vraag niet op die manier stellen. Wat denk je van: Is 4D STS van plan een nieuw ras te creëren door middel van mRNA-vaccins?

A: Nee.

V: (L) Oké, dus de rest van zijn vraag:

(Mr. Cyan) Waarom werd het China en Rusland "toegestaan" om non-mRNA vaccins te gebruiken?

(L) Die vraag zullen we dus niet stellen omdat hij een veronderstelling maakte. Het laatste deel is:

(Mr. Cyan) Houdt dit verband met de "laatste keuze" die de mensheid ter beschikking staat, zoals Pierre in een eerdere sessie vroeg, waar de hele zwendel met de Covid-pandemie op een bepaald niveau in feite de laatste keuze is die de mensheid geboden wordt om uit de matrix te ontwaken?

(L) Nou, ik denk dat we op verschillende manieren over die vraag kunnen denken. Mr. Cyan wil een andere vraag stellen: Hij las een artikel over een jogger die werd vermoord.



De foto van de mensachtige schaduw staat hier onderaan het artikel:



(Mr. Cyan) Met betrekking tot de dood van de jogger in Punggol, Singapore, waarnaar verwezen wordt in de URL hieronder; uit de geruchtenstroom - toen paramedici reageerden op de noodoproep: hij had meerdere diepe steekwonden en kon nooit echt identificeren wie of wat hem aanviel. Hij had moeite om de aanvaller te beschrijven. Later overleed hij in het ziekenhuis, hoewel hij op weg naar het ziekenhuis nog bij bewustzijn was en op heldere wijze met het ambulancepersoneel had gecommuniceerd. Verder waren zijn steekwonden in feite zeer diep, precies en aanzienlijk op meerdere plaatsen op zijn armen en bovenlichaam. Niet echt in overeenstemming met een mesaanval, maar meer vergelijkbaar met diepe chirurgische incisies. Later werd er een foto genomen van een afstand van de plaats van de misdaad/aanval - waar er in het midden van de weg in de buurt van de politieagenten en hulpdiensten een grote mensachtige schaduw leek te zijn. Werd hij aangevallen door een mens? Of een dimensionale raamvaller (NvV: In de Engelse tekst wordt hiervoor de term ‘window faller’ gebruikt)? Als het dat laatste is, is de schaduw op de foto dan gerelateerd aan het wezen dat hem aanviel?

(L) Nou, werd hij door een mens aangevallen?

A: Ja.

V: (L) Dus het was geen dimensionale raamvaller?

A: Nee.

V: (L) Waaraan was het schaduwwezen gerelateerd?

A: Aangewakkerd door negatieve imprint van aanval. Check de geschiedenis van de locatie.

V: (L) Oké, volgende vraag:

(LQB) Volgens de VAERS-databank zijn sommige partijen vaccins van dezelfde fabrikant veel giftiger dan andere. Is dit opzettelijk?

A: Gedeeltelijk, maar voornamelijk door grove incompetentie en nalatigheid.

V: (L) Oké, dat beantwoordt zijn tweede vraag, die luidt: "Zo niet, waarom dan de grote variatie in klaarblijkelijke giftigheid?" Oké, Aragorn's vraag:

(Aragorn) Zou na toediening van het Pfizer of Moderna vaccin onmiddellijke opwarming van de injectieplek met een infrarood verwarmingspad van 60°C de mogelijkheid verminderen dat de mRNA-pakketjes de cellen binnendringen?

A: Ietwat, ja.

V: (L) Hmm. Oké, zijn vervolgvraag is dan: "Hoeveel?"

A: 30 procent.

V: (L) Nou, dat is interessant. Ja, inderdaad. Dat is nuttig om te weten, mensen. Noteer dat! Oké, volgende vraag:

(Alejo) Is de omicron variant en zijn misvormde eiwit, waardoor het vermogen om zich aan cellen te hechten afneemt (volgens Dr. McCollough), een gevolg van wat de C's noemden als een ingreep van de natuur, d.w.z. de aard van mutaties?

A: Ja.

V: (L) Dus ze degraderen. Volgende:

(primeaddict) Welke natie zal als eerste in opstand komen tegen de regering en de politici en gezondheidsadviseurs aanvallen?

[gelach]

(L) Je zou beter moeten weten dan die vraag te stellen!

(Andromeda) Dat is een goeie! [gelach]

(Niall) De natie van Texas!

A: Kan spontaan zijn op verschillende plaatsen tegelijk. Maar nog niet imminent op enige serieuze wijze.

V: (L) Volgende:

(primeaddict) Zal er een groot aantal sterfgevallen zijn als gevolg van de vaccinaties, die de media niet kunnen verbergen? Zoals op live TV of een publiek evenement?

A: Het is relatief. Meer doden door vaccinaties dan virus, maar de meesten zijn gemakkelijk af te leiden.

V: (L) het tweede deel van die vraag luidt als volgt:

(primeaddict) Zullen er plotselinge sterfgevallen zijn van persoonlijkheden, politici en/of beroemdheden die de natie zullen shockeren?

A: Een paar, zeker. En sommige beroemdheden zullen op de hoogte worden gesteld.

V: (L) En natuurlijk als sommige van deze beroemdheden op de hoogte zijn gesteld en beginnen te praten, zullen ze geen beroemdheden meer zijn!

(Joe) Er zijn er al een paar geweest. De meme is dat ze "stierven na een kortstondige ziekte". Dat is wat de media zegt.

(L) Ik snap het...

(Andromeda) Een kortstondig ziekbed dat werd voorafgegaan door een vaccin...

(Niall) Nee, nee, nee!

(Joe) Zeg dat niet!

(L) Oké, volgende vraag... Oh, we komen terug op jouw vraag, Jar. Ik wil er aan het eind van de sessie op terugkomen. Dus:

(Gottathink) Wat geloven de toonaangevende politici van de landen omtrent de wijze waarop het SARS-CoV2 virus de bevolking zal beïnvloeden?

A: Ze zijn grotendeels op de hoogte en voeren de agenda door.

V: (L) Volgende vraag:

(Alejo) Hoe belangrijk, in het kader van verhoogde kometenactiviteit in het binnenste zonnestelsel op de korte termijn, was het recente bezoek van komeet Leonard?

A: Het is een hemellichaam van lange duur, dus niet bijzonder significant.

V: (L) Volgende:

(Maat) Waar zijn de goeierikken, als die er al zijn?

A: Wachten op grote verandering van keuzes.

V: (L) Dus met andere woorden, zolang de meerderheid van de mensheid er niet voor kiest om wakker te worden, is er niet veel wat ze kunnen doen. Vrije wil. En wij moeten leven in een minuscule luchtbel-achtige alternatieve realiteit. Goed...

(Altair) Wat kan nog worden toegevoegd aan ons vaccinatieprotocol om beter weerstand te bieden aan mRNA-vaccins?

(L) Nou, we kregen zojuist een suggestie: warmte zou zeer nuttig zijn. Ik veronderstel dat er andere manieren zijn om warmte toe te passen dan ver-infrarood. Is warmte in het algemeen gunstig?

A: Ja.

V: (L) Dus het is niet alleen infrarood. Oké. Daar kunnen we wat onderzoek naar doen. Dat is...

A: Neem meer melatonine.

V: (L) Neem meer melatonine?

(Gaby) Het is een antiviraal middel.

(L) Neem niet te veel, maar je kunt meer nemen. Oké, nu heeft Sid een serie vragen:

(Sid) Waren er tijdens 'de zeven doortochten van Venus' zoals beschreven in Pierre's boek, directe en zichtbare bliksemontladingen tussen Venus en Aarde?

A: Oh zeker!!!

V: (Joe) Zichtbaar door wie?

(L) Wat bedoel je?

(Joe) Waren er op dat moment mensen op de planeet?

(L) Nou, ja. Vraag het aan Pierre.

(Joe) Hij weet het ook niet.

(L) Lees het boek!

(Pierre) 5000 jaar geleden.

(L) Ik denk dus dat sommige van deze ontladingen er misschien hebben uitgezien als de z-pinch plasmafiguren die aanleiding hebben gegeven tot sommige van de afbeeldingen van mensachtig uitziende beeltenissen op grotschilderingen en gravures. Oké:

(Sid) Weten het Quorum of de machthebbers de exacte locatie en tijdstippen van de “big one” (NvV: enorm groot kometenlichaam)?

A: Nee.

V: (Sid) Of tasten zij hieromtrent ook een beetje in het duister?

A: Meer dan een beetje.

V: (L) Oké, volgende:

(Sid) Welk deel of gebied van onze zon is het koudst en welke temperatuur?

(L) Is er een reden voor die vraag?

(Niall) Nou, als je ooit naar de zon vliegt…

(L) Nou, laten we eens kijken. Wat IS het koelste deel van de zon?

A: Oppervlakte in feite.

V: (L) Waarom is dat zo?

A: Stralingskoeling.

V: (Joe) Is het koelste deel van je lichaam niet het oppervlak?

(L) Blijkbaar. Nou, zie je wel. Ik ben een ster!!

(Joe) Koelste deel van de houtkachel? De buitenkant.

(L) Wat is de normale temperatuur van de zon? Weet iemand dat?

(Joe) Een heleboel graden.

(L) mkrnhr, wat is de temperatuur van de zon?

(Joe) Welk deel, Laura?

[Overleg via Zoom chat]

(Scottie) Hij zegt: 6400 graden aan de oppervlakte. [Later gecorrigeerd naar 6600 K aan de oppervlakte.]

(L) Wat is er mis met Wikipedia? Volgende vraag:

(Sid) Wat was de werkelijke drijfveer achter de mythologische Indiase teksten van Mahabharata en Ramayana?

A: Vastleggen van gebeurtenissen van grote betekenis.

V: (L) Oké. En het tweede deel van de vraag:

(sid) Zijn er enige feitelijke gebeurtenissen of alleen bewerkingen van Odyssee, etc?

A: Odyssee maakte deel uit van hetzelfde fenomeen.

V: (L) Dus de Odyssee was een andere groep mensen die dezelfde soort gebeurtenissen vastlegden?

A: Ja.

V: (L) Maar ze legden het op hun eigen specifieke manier vast?

A: Ja.

V: (L) Dus je hoeft niet te zeggen dat het een van het ander is afgeleid - alleen dat er iets belangrijks genoeg aan de hand was waar mensen van streek over waren en dat ze beschreven op de enige manier die ze konden. Zij hadden niet de wetenschappelijke taal die wij hebben. Ze moesten over dingen schrijven op de manier waarop ze daartoe in staat waren. Nu Aeneas - als we het toch hebben over de Odyssee en al die Griekse verhalen:

(Aeneas) Gebruik makend van de 'zo boven zo beneden' benadering, zou het 'opslaan' van informatie in kwartskristallen vergelijkbaar kunnen zijn met het 'opslaan' van informatie in het DNA?

A: Ja.

V: (Aeneas) Betreft het een opslaan van informatie of is het eigenlijk meer een verbinding met het informatieveld?

A: Opslag van informatie welke verbinding met informatieveld mogelijk maakt.

V: (L) Het is als een codebreker of zoiets - ik weet het niet.

(Aeneas) Pierre noemde in de link hieronder dat eiwit in keratine spiraalvormig is in verband met haar als antennes. Sessie 17 juli 2021

Is het de geometrische vorm (spiraal) die de eiwitantennes gebruiken?

A: Ja.

V: (L) Volgende deel:

(Aeneas) Werkt dat ook zo in de kwartskristallen, maar dan met kristallijne geometrische structuren (ook spiraalvormig) in de silicaten waaruit de kristallen zijn opgebouwd?

A: Ja.

V: (L) Je doet het perfect!

(Aeneas) Het bovenstaande hangt samen met wat de C's hebben gezegd over computers en dat zelfs deze langzaam bewustzijn vergaren. Als dat zo is, zou dat dan gedeeltelijk komen door de kiezelaarde waarvan de chips zijn gemaakt en dat enorme hoeveelheden informatie bevat?

A: Gedeeltelijk, inderdaad.

V: (L) Dus, die hebben we gedaan... Oh! Voordat ik terugkom op Jar's vraag, wil ik iets vragen voor [Bewerkt]. [Bewerkt] heeft een heleboel problemen. Ze heeft er een hele thread over en ik ben er zeker van dat leden op de hoogte zijn van dat alles. Dus, jullie weten waarom ik deze vraag voor haar stel, ook al is het een persoonlijke vraag. Wat ik graag zou willen weten is: Is er een algemeen advies dat aan [Bewerkt] kan worden gegeven?

A: [Bewerkt] heeft jaren geleden de sleutel gekregen om haar vele innerlijke conflicten op te lossen. Het conflict is tussen haar innerlijke ware wezen en haar valse persoonlijkheid die altijd de minst pijnlijke oplossing zoekt.

V: (L) Dus, door op de korte termijn de minst pijnlijke oplossingen te zoeken, komt ze terecht in langer durende, meer pijnlijke situaties?

A: Precies.

V: (L) Iets anders?

([Bewerkt]) En ik heb geen idee.

A: Alles wat blinkt is geen goud.

V: (Artemis) Mediteer je?

([Bewerkt]) Eh... Mag ik vragen... Hoe kom ik van die angst af?

A: Stop het weglekken van energie.

V: ([Bewerkt]) Mag ik vragen of ik iets moet nemen om me te helpen voordat ik dat doe, wat zou dat kunnen zijn?

A: Er is geen fysieke oplossing. Waar ben je het meest bang voor?

V: ([Bewerkt]) Ik denk dat ik zou moeten zeggen waar ik het meest bang voor ben.

(Joe) Het was een vraag.

([Bewerkt]) Waar ben ik het meest bang voor? Ik ben bang dat ik me voor altijd zo zal blijven voelen.

(L) Dus dat is jouw grootste angst?

([Bewerkt]) Nee, dat is het niet... Mijn grootste angst is dat ik het Werk aan mezelf niet zal hebben gedaan.

A: Dat is het conflict. Je doet het Werk niet.

V: ([Bewerkt]) Oh.

A: Waar gaat het meeste van je energie heen?

V: ([Bewerkt]) Al mijn energie gaat naar wat er op dit moment met mijn gezondheid aan de hand is.

(L) Volgens mij sla je een fase over.

([Bewerkt]) Ja, ik begreep niet alles wat ze zeiden.

A: Je energie werd afgetapt om je in deze toestand te brengen.

V: ([Bewerkt]) Oké... Door wie? Of wat?

A: Wie? Wat? Illusies is het gebruikelijke antwoord.

V: ([Bewerkt]) Oké.

A: Wie???

V: ([Bewerkt]) Kan het, eh, de persoon zijn met wie ik samenwoon?

A: Aan jou om te onderkennen en te overdenken.

V: (L) Goed.. Is dat voldoende? Ik voel...

([Bewerkt]) Het spijt me dat ik hier te veel tijd aan verspild heb.

(L) Ik denk niet dat het een verspilling is, maar ik denk dat het op de grens is.

([Bewerkt]) Juist, het spijt me.

(L) Het is al goed. Jar wil weten...

(Andromeda) Willen we Niall’s vragen stellen?

(L) Oh, Niall's vragen.

(Niall) Nee hoor, die zijn niet echt belangrijk…

(L) Oh lieve god... [gelach] Even volhouden, Jar. Ik zal terugkomen op jouw vraag.

(Chu) Als we jouw vraag niet stellen, stellen we die de volgende keer. Zet ze op de spreadsheet!

(Niall) Is de uitslag van het Zwitserse referendum van 28 november, waarin tweederde van de stemmers de controlemaatregelen van de regering tegen Covid steunde, in grote lijnen een afspiegeling van de wensen van het volk?

A: De gebruikelijke verkiezingstactieken werden gebruikt.

V: (Niall) Is er ooit een vaccin geweest dat een ziekte werkelijk heeft uitgeroeid, of op zijn minst de ernst of frequentie ervan positief heeft beïnvloed?

A: Ja.

V: (Niall) Werd Gabby Petito vermoord door haar vriendje, Brian Laundrie?

A: Ja.

V: (Niall) Waren er agenten van de overheid betrokken bij het programmeren van Charles Manson's volgelingen (om in 1969 tot het vermoorden van hun slachtoffers over te gaan)?

A: Ja.

V: (Niall) Is het 'Oog van Afrika', alias Richat, van natuurlijke oorsprong? Wat heeft het veroorzaakt? [Aantekeningen: Het is een eigenaardige geologische formatie van meerdere concentrische cirkels in de afgelegen westelijke Sahara, in het noorden van Mauritanië. Vanuit de ruimte lijkt het op een oog. Er zijn duidelijke 'stroomrimpelingen' in het land ten zuiden ervan. Foto hier: Het 'Oog van de Sahara' vanuit de ruimte].

A: Ja. Schokgolven van een komeetexplosie.

V: (L) Dat moet fenomenaal geweest zijn!

(Niall) Een theorie met betrekking tot de moord op JFK is dat er een 'complot binnen het complot' was - in wezen plande een factie een 'near-miss' of een voorgewende moord, maar een andere factie gebruikte dat complot om de Amerikaanse president daadwerkelijk te vermoorden. Is dit wat er gebeurd is?

A: Nee.

V: (Niall) Werd de dood van JFK Jr. veroorzaakt door een fout van de piloot, zoals officieel wordt beweerd?

A: Nee.

V: (Niall) Was er opzet in het spel bij de dood van JFK Jr?

A: Ja.

V: (Niall) Was de moord op Raspoetin het werk van een buitenlandse inlichtingendienst?

A: Nee.

V: (Niall) Pleegde de jonge tech-ondernemer Aaron Schwartz zelfmoord, zoals officieel wordt gemeld?

A: Nee.

V: (Niall) Wat is er met Noah Donohoe gebeurd? [14-jarige die in juni 2020 onder vreemde omstandigheden in Belfast verdween. Zijn naakte lichaam werd gevonden in een afvoerput, hoewel het een mysterie is hoe het daar geraakte...]

A: Elementen uit de onderwereld.

V: (Andromeda) Dat was een heel vreemd geval.

(Niall) 'Onderwereld' zoals georganiseerde misdaad?

A: Ja.

V: (Joe) Waarom?

A: Verkeerd afgelopen grooming (NvV: grooming wordt ook wel online kinderlokken genoemd).

V: (L) Aangezien dit onze laatste sessie van het jaar is, en Jar en alle onderzoekende geesten willen weten: Is er een algemene verklaring die we vanavond kunnen meenemen naar het nieuwe jaar? Ik bedoel, ik realiseer me dat de laatste keer dat jullie ons een eindejaarsverklaring gaven dingen echt uit de hand liepen. Dus, misschien moet ik hierover aarzelen, maar hoe dan ook... Iets om ons aan vast te houden?

A: De tijden zullen steeds chaotischer worden aangezien de werkzame krachten nog wanhopiger worden om controle te verkrijgen naarmate de veranderingen naderen. Het zal belangrijker zijn dan ooit om tijdens deze overgangsperiode eensgezind te bljiven. Raak niet vermoeid of ontmoedigd. Jullie hebben genoeg geleerd van blijvende waarde om deze bron als positief en betrouwbaar te erkennen. Houd alsjeblieft vast aan die kennis in meer donkere tijden. Onthoud: Verandering IS op komst!!!! Tot ziens.

EINDE VAN DE SESSIE
 
Back
Top Bottom