Sessie van 23 september 2023

Laurs

The Living Force
FOTCM Member
Dit is de Nederlandse vertaling van de sessie van 29 juli 2023. Gelieve ideeën en opmerkingen op de originele thread van de sessie te plaatsen.


Sessie van 23 september 2023


Laura en Andromeda aan het bord

Pierre, Joe, Gaby, Ark, PoB, Niall, Chu, Scottie, Falkor

FOTCM-Leden via Zoom: 3DStudent, A Jay, Adobe, Aeneas, Aiming, Alana, Alejo, Altair, aluminumfalcon, Ana Huitzil, anartist, AndrewMn, Andrian, annp, Ant22, Approaching Infinity, Aragorn, Bluefyre, Bobo08, brandon, Brett, cassandra, Chad, ClaudiaYG, Cleo, Cosmos, Deliverance, dirgni, dugdeep, Eboard10, Ellipse, Ennio, fabric, Fallen_735, finduilas495, France, Gawan, genero81, Glenn, gottathink, goyacobol, Gwenllian, Harmony99, herondancer, Hesper, hesperides, hlat and his wife, Honzap, iamthatis, irjO, Jacques, JeanneT, JEEP, Jefferson, Jenn, Josi, Keit, kenlee, keyhole, Kinyash, KJN, korzik18, Kosma, Lainey, Laurentien2, Laurs, logos5x5, loreta, LQB, Luc, Lucius, M, Maiko, marek760, Mari, Martina, miguel angel, Mikkael, Mililea, Miracle, mkrnhr, Mrs. Peel, msante, mxwlll0, Natus Videre, Navigator, Nicholas, Nienna, Obi, Ollie, Oxajil, Pecha, PERLOU, PopHistorian, Rabelais, RedFox, Redrock12, rrraven, Ryan, rylek, Saman, Seamus, seek10, seeker2seer, Stoneboss, sToRmR1dR, T.C., Temperance, Theodor, thorbjorn, Timótheos, Turgon, Ursus Minor, voyageur, vulcan59, whitecoast, will01, williamsj, Windmill Knight, Yas, Ysus, Zar

V: (L) Oké, even serieus, laten we beginnen, want we hebben nogal wat vragen te beantwoorden. Weten jullie nog de laatste keer? Toen was ik echt afgemat. Ik moest twee dagen bijslapen!

(Andromeda) Dat gaat waarschijnlijk weer gebeuren.

(L) En ik weet niet of ik een bril nodig zal hebben of niet. Die heb ik nodig om te lezen, maar niet voor het bord. Dus hoe ga ik dit aanpakken... En ik neem aan dat Approaching Infinity zijn vragen niet heeft opgeschreven zodat ze uitgeprint konden worden, of wel? Of zet hij ze gewoon op de chat...

(Chu) Tot nu toe heb ik ze nog niet gezien...

(Approaching Infinity) Ik kan ze in de chat zetten...

(Chu) Ja.

(L) Ik wil ze graag uitgeprint hebben. Dit is prettig [verwijzend naar uitgeprinte vragen die door seek10 werden verzameld].

(Andromeda) Oké, zet ze maar door.

(Approaching Infinity) Aan wie zal ik ze sturen?

(Andromeda) Joe.

(Chu) Er staan ook een hoop vragen hier op de chat, Laura.

(L) Echt waar?

(Chu) Ja.

(L) Oh God, ik, oh God... Gaan we die ooit allemaal afkrijgen?

(Niall) Ik heb er 10.

(Scottie) Heb jij er 10?

(Niall) Ja.

(L) Wie heeft er 10?

(Chu) Niall.

(Gaby) Ik heb er twee.

(L) En hier hebben we er een hoop, Approaching Infinity heeft er een aantal en er staan er al een boel. Laten we eens kijken of er iemand komt opdagen om onze vragen te beantwoorden. Wat als ze zeggen: "Te veel vragen - vergeet het maar!" [gelach]

(Andromeda) Ik moet mijn haar wassen...

(L) Is daar iemand?

A: Jubilee van Cassiopaea. Haar is belangrijk voor afstemming.

V: (L) Waarom zeggen jullie dat haar belangrijk is voor afstemming?

A: Andromeda wil haar haren wassen.

V: (L) Nou, ik heb mijn haar vanmiddag gewassen.

A: Ja. Heel ontvankelijk/opmerkzaam van je!

(Andromeda) Ik maakte een grapje toen ik zei dat ik mijn haar moest wassen, maar nu je het zegt...

V: (L) Ja, nu je het zegt... Ja. ontvankelijk. Bedoel je dat mijn haar ontvankelijk is, opmerkzaam?

A: Ja

V: (L) Zelfs met mijn krullen?

A: Ja

V: (L) Goed. Is dat waarom ik altijd zo graag krullen wil hebben? Omdat het de ontvankelijke opmerkzaamheid verhoogt?

A: Ja

V: (L) Goed.

(Pierre) Vanwege de spiraalvorm.

(L) De spiraal, ja. Goed. We hebben een heleboel vragen. We kunnen beter stoppen met leuteren. Oh Heer. Oké. Two-tents, en ik weet niet wie Two-tents is, maar hij heeft een vraag ingeleverd:

(Two-tents) Wat was de oorzaak van de recente brand die de stad Lahaina op Maui Island in Hawaii verwoestte?

A: Straalwapens.

V: (L) Wat voor soort straal? Weet iemand dat?

(Pierre) Laser.

A: Ja

V: (L) Oké, volgende. LQB stelt deze:

(LQB) Houden excursies/omkeringen van het aardmagnetisch veld ruwweg verband met inslagen van kometen/asteroïden op de aardatmosfeer of het aardoppervlak?

A: Niet direct gerelateerd, maar vaak interactief.

V: (L) Waarom zijn ze niet direct gerelateerd?

A: Omkeringen zijn losjes gerelateerd aan de begeleidende ster, maar er is ook interactie met andere kosmische omstandigheden.

V: (L) Heeft het iets te maken met de manier waarop ons deel van de melkweg op en neer schommelt boven het vlak van de ecliptica van de melkweg? Heeft dat er meer mee te maken?

A: Ja

V: (L) Maar interacties van een begeleidende ster zijn aan komeetactiviteit gerelateerd, toch?

A: Ja maar vaak met lange vertragingen.

V: (Pierre) En er is ook een weerkaatsing.

A: Ja

V: (L) Is er nog iets anders dat je hierover wilt weten? LQB, waar ben je? Waar is LQB?

(LQB) Hier ben ik. Nee, dat is voldoende.

(L) Goed dan…

(Joe) Voor we verder gaan, het Maui-antwoord was een beetje kort. Was de belangrijkste reden voor het in brand steken van Maui, of dat gedeelte van Maui, het promoten van de klimaatopwarming?

A: Slechts gedeeltelijk. Verwacht meer "terrorisatie."

V: (L) Het lijkt wel of ze hier en daar alles uit de kast halen wat ze maar kunnen bedenken. Ik bedoel, het is om af te leiden, af te leiden, af te leiden...

(Joe ) Om mensen te stangen.

(L) Ja. Afleiden. Afleiden. Doen deze mensen die de VS besturen, en in feite alles naar de knoppen helpen en ook andere landen terroriseren en naar de knoppen helpen, doen ze dit als onderdeel van een bredere agenda of is het gewoon hun streven om aan de macht te blijven?

A: Voor velen het laatste, maar dat wordt gemanipuleerd door het eerste.

V: (L) Dus velen van hen doen dit allemaal om aan de macht te blijven - en dat betekent natuurlijk geld krijgen, want geld is macht - en dat wordt gemanipuleerd door een hogere agenda. Met andere woorden, hun hebzucht en hun honger naar macht wordt gebruikt door 4D STS.

(Joe) Waren er mensen in Lahaina die de effecten van dit straalwapen opmerkten?

A: Ja

V: (Joe) Is dat de reden waarom 60 mensen een week later werden gevonden, schuilend in een huis in Lahaina?

(L) Omdat ze de effecten merkten?

(Joe) Omdat ze doodsbang waren en het huis een week later nog niet wilden verlaten.

(L) Oh, is dat de reden? Was er iets echt engs gaande?

A: Ja

V: (Joe) Er was meer dan alleen vuur dat voorbij kwam.

(L) Het kan zelfs een soort psychologisch effect hebben gehad...

(Niall) Stuurde de politie in Lahaina hen opzettelijk terug de vuurzee in omdat hen dat was opgedragen?

A: Ja

V: (Niall) Om de angst te vergroten, denk ik.

A: Ja

V: (Joe) Ontzettend nare mensen.

(L) Ze zijn slecht.

(PoB) Was de overstroming in Libië door mensen veroorzaakt?

A: Nee

V: (Joe) Er was een storm en twee dammen braken door.

(L) Hier is een vraag van Uperios. Ik weet niet wie Uperios is. Ik denk... het is niet geformuleerd als een vraag, maar ik ga het een beetje anders voorlezen:

(Uperios) Maken de verschillende koolstofopslagplannen die de PTB willen implementeren onderdeel uit van een terreinvormingsproces voor een andere soort om de planeet te bevolken, waarbij hun opbouw wordt beïnvloed door CO2 in de atmosfeer?

(L) Dus maakt dit onderdeel uit van terreinvorming?

A: Niet bepaald, eerder het onbewoonbaar maken van de planeet voor mensen.

V: (L) Dus al dat gedoe over het sluiten van boerderijen, het kappen van bossen, het afschaffen van fossiele brandstoffen, het doden van vee omdat het bijdraagt aan CO2, dat alles heeft in feite te maken met ontvolking?

A: Ja

V: (L) Ik zie niet in hoe wat ze doen zo'n significant effect kan hebben op het CO2-gehalte in de atmosfeer, zelfs het kappen van bossen niet, want het blijft een heel grote planeet. Er zijn allerlei dingen die als een gek CO2 produceren. Ik bedoel, hun belachelijke pogingen om CO2 te reduceren met het oog op alle factoren die het genereren (en dat zijn niet de mensen) is bespottelijk. Oké, Uperios stelt hier een persoonlijke vraag. Kennen we Uperios?

(Chu) Hij zit niet bij het besloten forum.

(L) Nou, hij zit met wat kleine probleempjes, dus ik laat deze er even tussen. Hij zegt:

(Uperios) Is SD, mijn onlangs overleden bemanningslid, overgegaan naar de andere kant?

(L) Nou, ik denk dat wat hij probeert te vragen is of hij goed is heengegaan of dat hij nog steeds rondhangt? Is dat het? Dus is hij vreedzaam en op de juiste manier overgegaan?

A: Ja

V: (L) En hij is wat bezorgd, omdat hij een adrenaline-injectie heeft toegediend en deel uitmaakte van het team dat eerste hulp verleende bij hartmassage, reanimatie, enz. Dus hij vraagt zich af of wat hij deed hem heeft geholpen of nadelig heeft beïnvloed?

A: Geen van beide. Het was zijn keuze om te gaan.

V: (L) Oké, JGeropoulas:

(JGeropoulas) Wat is de afstand van de aarde tot de dichtstbijzijnde planeet die bevolkt wordt door andere 3D-wezens?

(L) Volgens mij kwam dat lang geleden in een van de sessies aan de orde. Ik bedoel, ze gaven ons niet de afstand van de planeet, maar ze vertelden ons dat er heel veel planeten zijn enzovoort.

(Joe) Nou, wat is de afstand tot de dichtstbijzijnde?

A: 100 lichtjaren.

V: (Joe) Dat is behoorlijk ver.

(L) Oké, Aeneas. Dit is een vreemde vraag:

(Aeneas) Als iemand vier minuten niet ademt, wordt over het algemeen gezegd dat de persoon waarschijnlijk hersenbeschadiging oploopt. Toch lezen we over bijna-doodervaringen waarbij sommigen veel langer niet ademen en als dood worden beschouwd, maar toch terugkomen zonder hersenbeschadiging en soms met wonderbaarlijke genezingen. Heeft dit iets te maken met wezens die een ziel hebben tegenover OP's [Organic portals]?

(L) Maakt dat deel uit van het verschil?

A: Ja

V: (Aeneas) Zo ja, zijn die wonderbaarlijke genezingen dan het gevolg van het feit dat de persoon zich op zielsniveau opnieuw verbindt met zijn of haar lesplan?

A: Ja

V: (L) Oké. Ysus heeft een aantal vragen die ik zal opsplitsen:

(Ysus) Bestaan er relaties tussen paren in de vierde densiteit?

A: Ja

V: (Ysus) Zijn die net zo fundamenteel en belangrijk als in de derde densiteit?

A: Meer zelfs.

V: (L) Nou, dat is verrassend.

(Ysus) Vindt er nog voortplanting plaats in de vierde densiteit?

A: Voor STO.

V: (Ysus) En kunnen we elkaar fysiek ontmoeten in de 4e densiteit?

A: Min of meer zoals men verkiest.

V: (L) Goed. Die is gedaan.

(Joe) Betekent dit dat 4D STS gewoon baby's in een lab maakt?

A: Dat proberen ze.

V: (L) Maar we weten dat 4D STS baby's in laboratoria maken, omdat ze dat op ondergrondse bases doen. Klopt dat?

A: Ja

V: (L) Zijn ze niet in staat om zich onder elkaar fysiek voort te planten?

A: Ja

V: (L) Dat kunnen ze niet, toch? Ze zijn daartoe niet in staat?

A: Ja

V: (L) En dat is waarom jullie al eerder zeiden dat hun ras uitsterft en dat ze proberen om...

(Joe) Of door te sleutelen met DNA van ons en wie weet waarvandaan nog meer om de perfecte...

(L) Dat ze zich niet kunnen voortplanten, komt dat deels omdat ze zo, hoe noem je dat... entropisch zijn?

A: Ja

V: (Joe) Nou, ze hebben zich losgemaakt van een bron van creatieve energie of zoiets?

A: Ja

V: (L) Approaching Infinity vraagt:

(Approaching Infinity) In een vroegere sessie zeiden jullie dat er een verdrag was geweest tussen buitenaardse wezens en de Amerikaanse regering, maar dat het niet van kracht was omdat de VS waren misleid. Dit besef kwam in 1972.

(L) Nou, dat is vreemd... maar dat het niet van kracht was. Oké. Ik denk dat ze zeiden dat er een verdrag was tussen buitenaardse wezens en de Amerikaanse regering, maar dat de buitenaardse wezens hun deel van het verdrag niet echt nakwamen en dat de Amerikaanse regering zich dat pas in 1972 realiseerde. Dus...

(Approaching Infinity) Het jaar 1972 was het jaar van Watergate, de totstandkoming van het Stargate Remote viewing-programma, het jaar dat de NSA naar verluidt begon met het wereldwijd monitoren van UFO-meldingen, naar verluidt het jaar waarin het onderzoek naar het bergen van ongelukken werd overgeheveld van militaire naar particuliere ruimtevaart, en het jaar van de laatste Apollo-missie van de NASA. 1973 was het jaar van de bijeenkomst tussen Nixon en Glason over buitenaardse UFO's, het jaar waarin de luchtmacht Emenegger bijna beelden van de Holloman-landing gaf ter openbaarmaking, en in de herfst van dat jaar vond een van de grootste UFO-golven plaats. Wat deden de buitenaardse wezens wel of niet om dit duidelijk te maken aan de ingewijden?

(L) Oké, ik denk dat de vraag betrekking heeft op wat de buitenaardse wezens wel of niet deden om het feit dat ze niet voldeden aan hun... Approaching Infinity? Wat schrijf je hier nou toch? [gelach].

(Approaching Infinity) Ja, dat is mijn vraag. Wat gebeurde er nou eigenlijk in 1972 om het voor de VS duidelijk te maken dat het verdrag misleidend was?

A: Alle ontvoeringen met haperingen, verminkingen van vee en mensen, en manipulatie met militaire apparatuur en vliegtuigen.

V: (L) Dus ze hadden een overeenkomst en ze besloten dat wat er gebeurde geen deel uitmaakte van de overeenkomst. Klopt dat?

A: Ja

V: (L) En ik neem aan dat als jullie het hebben over ontvoeringen met haperingen, dat het leger dan mogelijk... als ze wisten dat er iemand ontvoerd was, dan zouden ze die persoon zelf willen ophalen en vragen stellen of hypnotiseren om uit te zoeken wat er aan de hand was, en ze ontdekten dat er dingen gebeurden die geen deel uitmaakten van het verdrag. Maakt dat er deel van uit?

A: Ja

V: (L) Goed. MH370.

(Approaching Infinity) Wie heeft de twee video's gemaakt die zogenaamd MH370 laten zien en waarop te zien is hoe een vliegtuig wordt omringd door vliegende metalen bollen en wordt gekaapt?

(Joe) En van het videoscherm verdween.

(L) Heb jij die video gezien? En wat vond je ervan?

(Joe) Wie weet. Het is wat korrelig, bijna zoals radar, als je begrijpt wat ik bedoel. Het werd gemaakt met een soort non-thuiscamera, dus het is min of meer zwart-wit. Vliegtuig vliegt door de lucht op een afstand, klein scherm met een vliegtuig dat overvliegt. Er verschijnen wat ronde lichtbollen die eromheen cirkelen, twee of drie, en dan na 10 of 20 seconden gaat het gewoon weg. Er verschijnt een flits en daarna is het vliegtuig verdwenen.

(L) We hebben toch al eerder vragen gesteld over MH370?

(Joe) Niet over deze video. Het gaat erom of het al dan niet een video is van het werkelijke verdwijnen van het vliegtuig naar waar ze zeggen dat het naartoe verdween, namelijk naar een andere dimensie.

(L) De C's zeiden dat het naar een andere dimensie verdween.

(Joe) Ja.

(L) En hier is dus een video waarop te zien is dat dat gebeurd is, en Approaching Infinity wil weten of die video echt is.

(Andromeda) Waar werd de video opgenomen?

(Joe) Hij verscheen gewoon. Niemand weet het. Niemand weet er iets van.

(L) Werd 'ie vanaf de grond of vanuit de lucht opgenomen?

(Joe) Dat is moeilijk te zeggen omdat er geen voorgrond is. Het zou vanuit de lucht kunnen zijn.

(Niall) Hij werd in mei 2014 geüpload door een onbekende bron.

(Joe) Ongeveer een maand later.

(L) Waarom heb ik 'm nooit gezien?

(Joe) Het staat op het forum.

(L) Waarom vertellen mensen mij hier niets over? Ik kan toch niet elke thread lezen.

(Joe) Ik weet het, maar er is zoveel gaande. Het is moeilijk om te weten wat belangrijk is...

(L) Ik denk dat de belangrijkste vraag hier is of enige elementen van de videobeelden echt zijn.

A: Ja

V: (Joe) Dus toont het daadwerkelijk de verdwijning van MH370?

A: Nee

V: (L) Toont het een ander vliegtuig dat verdwijnt op de manier waarop MH370 verondersteld werd te verdwijnen?

A: Ja

V: (Joe) Was het een verkeersvliegtuig? Nee...

A: Onderzoek.

V: (Joe) Betekent dat, dat het om een vliegtuig gaat waarmee onderzoek werd uitgevoerd?

A: Nee

V: (L) Dat betekent dat je onderzoek moet doen.

(Niall) Maakte het deel uit van het onderzoek dat het vliegtuig moest verdwijnen? Was het een soort Philadelphia-experiment in de lucht?

A: Nee

V: (Niall) Hoe wisten ze dan dat ze het vliegtuig moesten filmen en dat het zou verdwijnen?

A: Tegenwoordig zijn er overal camera's.

V: (Joe) Kunnen ze ons vertellen hoeveel jaar geleden deze gebeurtenis plaatsvond?

A: Het vliegtuig in de video verdween boven Lake Michigan.

V: (Joe) Oké. Dat kunnen we onderzoeken.

(L) Oké, terug naar de vragenlijst van Approaching Infinity:

(Approaching Infinity) Wat zijn precies de metalen lichtbollen die herhaaldelijk werden waargenomen, zelfs door groepsleden?

A: 4D-sondes.

V: (Joe) Mag ik daar een vraag over stellen? Als iemand die ziet, is het dan altijd gerelateerd aan die persoon? Bestaat er een soort verband tussen de persoon die ze ziet of die daar is, of kan het gewoon zijn dat de persoon toevallig de momenten observeert in de relatie tot deze [de sondes]?

A: Gewoonlijk een relatie.

V: (L) En als jullie het over een 4D-sonde hebben, dan is dit duidelijk iets dat verder gaat dan wat wij als een sonde kunnen beschouwen. Kunnen deze sondes gedachten lezen of menselijk gedrag sturen?

A: Ja

V: (L) Kunnen ze portalen tussen dimensies of densiteiten openen?

A: Als er voldoende aanwezig zijn.

V: (Joe) Zijn het voorbodes van ontvoeringen?

A: Soms.

V: (L) Komen deze objecten steeds vaker voor?

A: Ja

V: (Joe) Wat deed het object dat ik zag toen ik ongeveer 19 was in Ierland?

(L) Wat was het aan het doen?

(Joe) Ja.

A: Je aan het verkennen.

V: (Joe) Mij aan het verkennen voor wat?

A: Ontvoering.

V: (Joe) Lukte dat?

A: Ja

V: (Joe) Destijds?

A: Ja

V: (Niall) Je ziet de controle die ze hebben over mensen die niet wakker zijn. Ik bedoel, die is volledig.

(Approaching Infinity) In de vorige sessie zeiden de C's dat het aantal ondergronders aan de oppervlakte varieert tussen de twee en 2,5 miljoen. Wat is de totale populatie van ondergronders, zowel ondergronds als aan de oppervlakte?

A: 4.6 miljoen

V: (Approaching Infinity) Hoeveel ondergronders bevinden zich nog in de slaapstand?

A: Varieert. Sommigen komen en gaan.

V: (L) Gaan ze in en uit de slaapstand als ze moe zijn, of als ze ergens van moeten herstellen?

A: Ja.

V: (L) Gaan ze in de slaapstand om hun leven te verlengen?

A: Ja

V: (L) En ze gaan er in en uit afhankelijk van, goh... Ik bedoel, je zou denken dat als je in de slaapstand bent, je geen beslissing kunt nemen om niet in de slaapstand te verkeren, toch?

(Andromeda ) Precies. Tenzij je van tevoren de timer instelt.

(L) Ja. Wekker. Of er is iemand anders die daarover beslist.

(Approaching Infinity) Wat was de oorspronkelijke aanleiding om 14.000 jaar geleden ondergronds te gaan?

A: Kometen.

V: ( Approaching Infinity) In de sessie van 21/9/1996 zeiden jullie dat Thor's Pantheum zowel STS als STO was, net als het quorum en de beschrijving van het Noords verbond [Nordic convenant], wat klinkt alsof beide kanten betrokken zijn bij het beïnvloeden van creatieve types, maar dat ze technisch gezien niet samenwerken. Maar als Thor's Pantheum zich voornamelijk ondergronds bevindt, betekent dat dan dat sommigen STO zijn?

A: Ja

V: (Approaching Infinity) Aangezien het projecteren meestal ondergronds gebeurt, zijn degenen die niet ondergronds zijn dan STO?

A: Kan allebei. Je denkt te zwart-wit.

V: (L) Is het omdat STS en STO in zekere zin naast elkaar kunnen bestaan in dezelfde fysieke ruimte zonder met elkaar contact te hebben of elkaar misschien... niet eens zien? Ik bedoel, is het omdat hun frequenties verschillend zijn? Zoiets?

A: Komt dicht in de buurt.

V: (L) Oké.

(Approaching Infinity) Is ons begrip van de aardlagen zo gebrekkig of bevindt de diepste zich daadwerkelijk dusdanig diep in de vloeibare buitenkern?

(L) Bevindt er zich ook maar iets van in de vloeibare buitenkern?

A: Nee

V: (Approaching Infinity) En in de ultralage-snelheidszones die op de grens liggen tussen de gesmolten metalen buitenkern en de rotsmantel op ongeveer 3.218,7 kilometer onder het oppervlak?

A: Nee

V: (L) Dus daar zijn ze niet.

(Approaching Infinity) Aangezien tunnels onderhevig lijken te zijn aan aardbevingen en het een zeer lange reis naar beneden is, plus dat ze door de mantel zouden moeten gaan, is de voornaamste manier om toegang te krijgen tot deze steden dan via 4D?

A: Nu begin je dichter in de buurt te komen.

V: (L) Dus dat suggereert dat ondergrondse ruimtes, bases, wat dan ook, in hoge mate deel uitmaken van een hyperdimensionale realiteit. Is dat het geval?

A: Ja

V: (L) Dus de dingen waar wij over inzitten met betrekking tot, laten we zeggen, mensen die in grotten naar beneden gaan en in een aardbeving terechtkomen en de rotsen vallen bovenop je die de boel voor altijd afsluiten, zijn niet echt van belang voor dit soort structuren. Klopt dat?

A: Ja

V: (L) Oké. Nu...

(Chu) Wil je eerst de vragen van de mensen hier behandelen, Laura?

(L) Goed, kom maar op.

(Gaby) Ik heb wat korte medische vragen. Een man van in de tachtig ondergaat actieve surveillance voor een ingekapselde prostaattumor. Zijn prostaatspecifieke antigeenniveau is normaal. Zal hij baat hebben bij een natuurlijke testosteron replacement therapie voor zijn algemene gezondheid, of wegen de theoretische voordelen van testosteron replacement therapie niet op tegen de risico's?

(L) Heb je het over Ark? Hij heeft dat toch niet nodig, of wel?

(Gaby) Maar het zou nuttig kunnen zijn in het kader van maculadegeneratie of cardiovasculaire gezondheid.

(L) Oké. Zou Ark baat hebben bij ten minste een lage dosis testosteron therapie?

A: Ja

V: (Gaby) Als iemand ouder dan 60 jaar een systolische hoge bloeddruk heeft, weten we dat de gegevens suggereren dat het normaliseren van de bloeddrukwaarden betekent dat er minder sterfte zal zijn, minder cardiovasculaire voorvallen, enz. Dus mijn vraag is: als alle natuurlijke remedies en leefstijlfactoren zijn geoptimaliseerd, evenals andere gezondheidsomstandigheden, zou het dan raadzaam zijn om bloeddrukmedicijnen te proberen bij mensen ouder dan 65?

A: Vermijden indien mogelijk. Ga voor natuurlijk indien mogelijk.

V: (L) Oké. Wie is de volgende?

(Joe) Ik wil alleen wat vragen over Prigozhin. Wie is verantwoordelijk voor het neerhalen van het vliegtuig waar hij en leden van Wagner in zaten?

A: Inside job.

V: (Joe) Poetin wist ervan, neem ik aan?

A: Ja

V: (L) Wat nog meer?

(Niall) Werd de Russische raket naar de maan gesaboteerd?

A: Ja

V: (Niall) Waarom?

A: Houd Rusland er onder en vernederd!

V: (Joe) Hoe werd dit gedaan?

A: Op afstand bediende electromagnetische puls.

V: (Niall) Stierf de Franse generaal Jean-Louis Georgelin inderdaad zoals gemeld door een val tijdens een wandeling in zijn eentje door de Pyreneeën?

A: Nee

V: (Niall) Werd hij vermoord?

A: Nee

V: (Niall) Er wordt door de Russen gesuggereerd dat hij stierf tijdens gevechten in Oekraïne. Is dat waar?

A: Ja

V: (Niall) Allemachtig. De Russen beweerden ook dat een Amerikaanse generaal, die volgens de officiële rapporten was gestorven terwijl hij alleen in zijn vliegtuig vloog, in werkelijkheid stierf tijdens gevechten in Oekraïne. Is dat waar?

A: Ja

V: (Niall) Oh mijn god. Dat zijn twee hoge generaals. Dat is krankzinnig. Is dit met veel andere hoge militaire NAVO-figuren gebeurd? Kwamen die in feite om bij gevechten in Oekraïne?

A: Ja

V: (Joe) Is er een schimmelprobleem in dit huis dat onze gezondheid negatief beïnvloedt?

A: Tot op zekere hoogte, ja.

V: (Andromeda) Helpt het innemen van Pau d'Arco daarbij?

A: Ja. Bijna iedereen heeft last van schimmel. Het is alomtegenwoordig.

V: (L) Goed. Zijn jullie allemaal klaar? Kan ik nu naar de vragen van de leden op de chat gaan? Goed.

(Ze Germans) Erven afstammelingen van "ondergronders" die aan de oppervlakte blijven gewoonlijk hun genetische aanpassingen, en worden ze geprogrammeerd door 4D STS met een of andere nieuwe missie?

A: Ja

V: (Ze Germans) Hoeveel afstammelingen van ondergronders zijn er op dit moment op het aardoppervlak en welk percentage van hen zijn psychopaten?

(L) Hoeveel afstammelingen van ondergronders? Nou, dat zouden er best veel zijn. Ik bedoel, want als het nakomelingen zijn, heb je twee ouders, vier grootouders en wat dan ook. Het kunnen er miljoenen zijn. Meerdere miljoenen. Klopt dat?

A: Ja

V: (Andromeda) Hoeveel daarvan zijn psychopaten?

A: Hetzelfde als de gewone bevolking. Velen van jullie zijn zulke afstammelingen!

V: (L) Ja zeg, als ze al duizenden jaren vanuit het ondergrondse naar boven komen, hoe wil je dat dan voorkomen?

(Ze Germans) Was Adolf Hitler een ondergronder of een afstammeling van een ondergronder?

A: Nee

V: (L) Oké, volgende:

(Perlou) Zorgen coronavaccins ervoor dat de zielen van overledenen geen toegang hebben tot het hiernamaals?

A: Nee

V: (Perlou) Kunnen we het boek "Coronavirus Vaccines from a Spiritual Perspective - Effects on the Soul and Spirit, and Life After Death" van Thomas Mayer vertrouwen?

A: Veel zout.

V: (L) Neem het met een korrel zout.

(Perlou) Wat gebeurt er met onze geëuthanaseerde huisdieren?

(L) Ik denk dat ze bedoelt: Is het hetzelfde als wat er gebeurt als ze gewoon op natuurlijke wijze sterven?

A: Ja

V: (Perlou) Zette Neil Armstrong als eerste mens op 16 juli 1969 de eerste stappen op de maan?

A: Ja

V: (Ryan) Zijn Gurdjieffs "astrale" en "mentale" lichamen slechts metaforen voor verschillende stadia van ontwikkeling van het psychische/zelfbewustzijns-lichaam?

A: Ja

V: (Ryan) Zijn de "Drie Schatten" van het Taoïsme - "Essentie, Vitaliteit en Geest" - equivalent aan de drie lichamen die jullie hebben beschreven: fysiek, psychisch/bewustzijn en Hogere Zielsfamilie?

A: Komt dicht in de buurt.

V: (Ryan) Jullie beschreven de hypofyse als de uplink naar de hogere densiteiten en het informatieveld, en Pierre heeft een proces geschetst waarbij biofotonen verbinding maken met het informatieveld. Zijn biofotonen het primaire middel waarmee de hypofyse deze verbinding tot stand brengt en informatie doorgeeft?

A: Ja

V: (Ryan) Bestaan er ook secundaire uplinks naar het informatieveld van een hogere densiteit, en welke fysiologische structuren zouden deze kunnen weerspiegelen?

A: Hele lichaam via DNA.

V: (L) Oké, wacht even. Het DNA is wat verbindt? Oké.

(Redrock12) Is een witte kleur of een bult onder de tong een indicator van prostaatkanker?

A: Nee.

V: (L) Is het iets waar je naar zou moeten laten kijken?

A: Ja.

V: (Alejo) Wat viel een paar maanden geleden de stad Ikitu in het Amazonegebied van Peru aan, waarvan de dorpelingen beweren dat het buitenaardse wezens waren?

(Andromeda) Ik denk dat het mijnwerkers bleken te zijn, illegale mijnwerkers of zoiets, nietwaar?

(Joe ) Dat is wat ze zeiden ... Griezelig.

A: Window fallers! Verwacht er meer!

V: (Mrs. Peel) Wat is de optimale dosis fenbendazol om kanker te behandelen en/of in remissie te houden?

(Gaby) Daar is een thread over op het forum, met de doses en dat soort dingen voor iedereen... Het varieert afhankelijk van de tolerantie. Sommige mensen geven de voorkeur aan "ga ervoor." Anderen nemen liever een pauze. Ik denk dat het varieert.

V: (L) Heeft Gaby gelijk dat het varieert, en dat de persoon individueel moet experimenteren?

A: Ja.

V: (L) Iedereen is anders. Dus lees de thread en kijk of je ergens een beginpunt kunt vinden, en van daaruit kun je het vervolgens bijstellen.

V: (A Jay) Zijn de vermeende buitenaardse mummies die werden getoond tijdens de recente hoorzitting van het Mexicaanse Congres over UAP's daadwerkelijk de gemummificeerde lijken van buitenaardse wezens?

A: Nee.

V: (A Jay) Is het, zoals sommigen hebben gesuggereerd, iets dat in elkaar werd gezet met delen van dieren en/of mensen om het te laten lijken alsof het echte lichamen van buitenaardse wezens waren?

A: Komt dicht genoeg in de buurt.

V: (L) Weet je wat mij daaraan dwars zat?

(Andromeda) Ze leken op E.T. [gelach]

(L) Ja, ze leken op E.T.!

(Chu) En ze waren hartstikke klein.

V: (Ze Germans) Waar kwam het bevel vandaan om Prigozhin te doden?

A: Dat gaan we niet verklappen!

V: (Ze Germans) Heeft Prigozhin een deel van de Russischtaligen over de hele wereld geponeriseerd?

A: Niet bepaald.

V: (JEEP) Is er iets kwaadaardigs in de maak met het oog op de test van de nooduitzending die voor 4 oktober in de VS gepland staat?

A: Alles in de VS is tegenwoordig kwaadaardig.

V: (L) Nou, gaan ze een soort signaal uitzenden dat sommige mensen zal triggeren en activeren?

A: Ja.

V: (Niall) Dat doen ze elke dag...

V: (JEEP) De Travel Channel heeft onlangs meerdere afleveringen uitgezonden over de vele bizarre en buitenwereldse gebeurtenissen in nationale parken, waaronder wat we kennen als de Missing 411- verdwijningen, het bestaan van portalen, andere werelden/dimensies, ruimte-/tijdscheuren, vreemde wezens/grijzen/reptielachtigen, UFO's, ondergrondse bases en ondergrondse menselijke hybriden, en dat mensen angst en lijden wordt aangedaan om voedsel te genereren. Oftewel, alles werd zo'n beetje onthuld. Was dit bedoeld als een soort zachte onthulling?

A: Niet zo zacht vanuit ons perspectief.

V: (L) Maar ze laten de mensen wennen aan sommige van deze vreemde dingen.

(Navigator) Is het waar dat Julius Caesar tijdens het beleg van Alesia niet toestond dat kinderen, vrouwen en gewonden de stad verlieten?

A: Ja.

V: (Navigator) Zo ja, waarom?

A: Om de druk op de vijand te houden.

V: (L) Ja, je moet begrijpen dat je dat niet kunt beoordelen vanuit ons perspectief en onze huidige waarden en sociologische opvattingen. Ik bedoel, het leven werd toen gewoon anders gezien dan nu, en we weten niet of wij het bij het juiste eind hebben en zij niet. Vanuit veel opzichten lijken zij het soms meer bij het juiste eind te hebben gehad dan wij.

V: (Altair) Wat is de hoofdoorzaak van het karmische conflict tussen de VS en Rusland; Atlantis en onbekende mensen en zo?

A: Ja.

V: (Altair) Was het iets dat op Kantek gebeurde en uiteindelijk tot de vernietiging ervan leidde?

A: Nee.

V: (Ze Germans) Wie is de eigenaar van BlackRock?

(L) [gelach] Dat is de 24.000 dollar-vraag, of de 64.000 dollar-vraag.

(Niall) De 64 biljoen dollar-vraag!

(Joe) Officieel? Nou, ze hebben een CEO en zo.

(L) Ze bezitten elkaar allemaal. Ik bedoel, die vraag kan onmogelijk beantwoord worden.

(irjO) In de sessie van 20 oktober 1994 vroeg Laura het volgende:

V: Wie bouwde de stad Mohenjo-Daro?

A: De reptielen zelf. De legende van Coatzlmundi sluit hier direct op aan, kijk nu naar illustraties op stenen.

V: Wie is Coatzlmundi?

A: Andere godheid van de reptielen die door de Atlantiërs en hun afstammelingen werd aanbeden vanwege het directe contact met mensen gedurende 1.000 jaar.

(irjO) Welnu, de naam van die godheid klinkt zeer vergelijkbaar met de Azteekse taal genaamd Nahuatl, en toevallig of niet, zij aanbaden een godin met de naam Coatlicue. Wat "Slangenrok" betekent. Was dit dezelfde entiteit?

A: Ja.

V: (irjO) Was Proto-Nahuatl de Atlantische taal of één daarvan?

A: Laatste.

V: (irjO) Waarom konden reptielen destijds met ons co-existeren, maar kunnen dat nu niet meer rechtstreeks?

A: De kosmische omgeving was anders.

V: (Ursus Minor) Bestaat er een geheim ondergronds hogesnelheidstreinsysteem in de VS dat werkt door magneetzweeftechniek of vacuümbuizen?

A: Ja.

V: (Lucius) Wie vermoordde Iwona Wieczorek?

(L) Ik heb geen idee wie dat is. Ik weet er helemaal niets van. Daarom is het een nutteloze vraag omdat er geen informatie wordt gegeven. Je krijgt niets terug. Afval erin, afval eruit.

(voyageur) Op 2 september 2023 was het 25 jaar geleden dat vlucht 111 van Swissair noodlottig neerstortte in de oceaan bij Peggy's Cove, Nova Scotia, waarbij alle passagiers aan boord omkwamen. De vlucht was vertrokken van de luchthaven JF Kennedy. De crash werd onderzocht door zowel de Canadese RCMP, vertegenwoordigd door senior onderzoeker Tom Jube, en vervolgens onder protest overgedragen aan de TSB, die concludeerde dat de oorzaak elektrisch en Mylar was. De rechercheur van de RCMP leek bewijs van een hoge concentratie magnesium te hebben gevonden, een indicator voor een brandbaar apparaat. Dit werd gedocumenteerd door Jube in zijn boek, waarin hij ook beweert dat hij onder druk werd gezet door hoge politieke ambtenaren en de RCMP-commissaris. Vraag: Ging Tom's onderzoek in de juiste richting - Sabotage?

A: Ja.

V: (voyageur) Zo ja, was dit vanwege bepaalde mensen of materialen aan boord van het vliegtuig, zoals door Jube als mogelijke reden werd aangegeven?

A: Ja.

V: (voyageur) Dit bewijs suggereert bemoeienis van een Amerikaans alfabet-agentschap dat de zaak in de doofpot aan het stoppen was.

(L) Ja.

(Ursus Minor) Wat is er gebeurd met mensen die na een beroerte verschillende accenten of talen spreken?

A: Krijgen toegang tot informatie.

V: (L) Dus jullie zeggen dat het is alsof ze hun antenne hebben veranderd, en ze krijgen toegang tot iets dat... Klopt dat?

A: Ja.

V: (L) Als jullie dat zeggen, bedoelen jullie dan dat ze ook toegang kunnen krijgen tot zoiets als een vorig leven?

A: Ja.

V: (L) Of een parallel leven?

A: Ja.

V: (L) Daar zijn allerlei antwoorden op mogelijk.

(Ursus Minor) Zullen de machthebbers een financiële crash in gang zetten om de afschaffing van contant geld af te dwingen?

A: Ja.

V: (Ryan) Hoeveel koppels op de planeet voldoen momenteel aan de objectieve criteria voor tegenpolen of zielsverwanten?

A: Verschillende concepten. Veel zielsverwanten, weinig tegenpolen die over het algemeen ook dezelfde ziel zijn.

V: (L) Dus, tegenpolen zijn als één ziel in twee lichamen?

A: Ja.

V: (Andromeda) Maar zielsverwanten niet noodzakelijkerwijs.

(L) Juist. Oké... Wie stelt deze vragen?

(Chu) Ryan.

(L) Dat heb ik je toch beter geleerd, Ryan? [gelach]

(Ryan) In 2015 zeiden jullie tegen Pierre dat zijn vorige relatie "meer had kunnen zijn dan je je nu kunt voorstellen als je in staat was geweest om de energieën te dragen." Zijn er enige speciale voorbereidingen die mannen en vrouwen kunnen treffen om zichzelf in staat te stellen om de energieën te dragen, buiten het werk aan onszelf zoals we dat momenteel kennen?

A: Nee.

V: (Ryan) Houdt dit op enigerlei wijze verband met een authentieke tantra-traditie?

A: Nee.

V: (Ryan) Is Taoïstische seksuele yoga het Chinese equivalent van Tantra?

A: Nee.

V: (L) Je zit op het verkeerde spoor...

(Ryan) In een vorige sessie [17 juli 2022] beschreven jullie "chi" als zijnde "voornamelijk het organiseren van moleculen binnen het informatieveld." Activeert de geometrie van beweging bij praktijken zoals Tai Chi en Chi Gong een 'stroom' van dit 'organiserende principe' op een vergelijkbare manier als de symbolen van Reiki?

A: Ja.

V: (Ryan) Als dat zo is, kunnen bepaalde 'Tantrische' seksuele posities [gelach] dan op dezelfde manier dienen als 'geometrische activeringsmiddelen van chi?'

A: Nee.

V: (Ryan) Zou voldoende stroming van chi niet alleen de geometrie van moleculen kunnen organiseren, maar ook de subatomaire structuur van individuele atomen, waardoor elementen effectief getransmuteerd worden?

A: Ja.

V: (L) Zolang je niet bezig bent met de tantrische seksuele geometrische activering van chi. [gelach] Ryan, waar was je met je gedachten?

(Joe) Wat was je aan het doen, Ryan?

(L) Jemig zeg! [gelach]

(Ryan ) Oké, dus geen tantra, geen taoïstische seksuele toestanden.

(L) Ik kan je bijna garanderen dat als je begint aan te rommelen met die dingen zonder dat je op een niveau bent dat je echt weet wat je aan het doen bent, je jezelf zo erg gaat verpesten dat je jezelf in een 4D STS-hel stort en het heel moeilijk gaat krijgen om daar weer uit te klimmen. Mijn hemel!

(Niall) Maar je kunt wel Tai Chi gaan doen, geen probleem! [gelach]

(L) Ja, geen probleem, je kunt Tai Chi doen. Ga Tai Chi doen. Ik wil alleen maar zeggen dat, ik zou willen suggereren, dat als er iets is in de richting van een fysieke relatie die op bepaalde manieren goed functioneert, het geleidelijk en toevallig ontdekt zal worden door het stel zelf tijdens het proces van het ontsluiten van hun eigen relatiepotentieel. Snap je? Want het begint allemaal met het hoofd en het hart, en al dat soort dingen, en als dat allemaal plaatsvindt, en als ze open genoeg staan en als ze echt in staat zijn om aan elkaar te geven op de STO-manier... Vergeet niet dat er staat "geef alles aan hen die vragen." En hoeveel mensen zijn daar werkelijk toe in staat? Mensen houden altijd iets achter en ze geloven het niet helemaal, al dat soort dingen. Dus als ze in die relatie zitten, en het ontvouwt zich op die manier, denk ik dat ze vanzelf zullen leren, ontdekken, toevallig of anderszins, wat het ook is dat ze moeten weten, zolang ze voortdurend aan zichzelf werken, werken aan hun relatie en hun openheid en hun communicatie. Ik denk dat communicatie de belangrijkste sleutel is. Communicatie, communicatie, communicatie. Oké? Moet ik karaoke-liedjes voor je zingen en je weer aan het huilen maken? Hè? [gelach] Ik hou van je, Ryan. Je bent een schatje.

(Ryan) Ik hou ook van jou, Laura.

(mxwlll0) De gebeurtenis in Peru [de eerder genoemde window fallers], was dit een doorsijpelingsgebeurtenis, vergelijkbaar met die in Las Vegas?

(L) Nou, ja, dat is zo'n beetje wat de C's net zeiden. Dus ik denk dat deze vraag al was gesteld voordat we antwoord hadden gegeven.

(mxwlll0) Werden de mensen gestalkt door 4D-wezens met cloaking-technologie, vergelijkbaar met die in de film The Predator/ Project Chameleo?

(L) Nou, als het window fallers zijn, dan worden ze gestalkt. Ik bedoel, kom op! We hebben dingen zoals Chupacabra's, en een van die Yeti's en Sasquatches en God weet wat nog meer! Ik droomde laatst over een soort vreemd hyperdimensionaal wezen, en ik noemde het Fribble, en het was gewoon...

(Andromeda) Een nieuw woord voor het woordenboek.

(L) Ja, een nieuwe.

(mxwlll0) Hoeveel van het boek Project Chameleo is waar?

(L) Wat is dit voor boek, Project Chameleo? Project Camelot?

(mxwlll0) Het is "Chameleo," net als "kameleon," en het speelt zich af in San Diego, waar ik toevallig ben opgegroeid. En dus raakte het me. Ik was het aan het lezen en het is een heel vreemd verslag van een man die op zoek gaat naar en lessen voor gevorderden vindt, en ze lijken te worden opgezogen door overheidsagenten. En dan gaan ze praten over meer onzichtbare technologie, ofwel kleding of een soort verhullende geavanceerde technologie uit die tijd. Dit was, denk ik, rond begin 2000? Dus ze hebben het erover dat het een soort predatieve technologie zou kunnen zijn. Ze gebruiken entertainment en zo als een manier om er mee om te gaan. Ik wou dat ik het beter kon uitleggen, ik ben een beetje nerveus als ik praat. Maar ja, ik denk dat dat is waar het om draait. Ik weet niet hoeveel meer context ik moet geven, maar soms heb ik het gevoel dat mijn ervaringen met sommige abnormale dingen in San Diego... Ik heb van die voorgevoelens of herinneringen aan een mogelijke interactie met dit soort technologie. Ik weet niet of het direct is of op een mentale manier... Dus ik ben gewoon nieuwsgierig in hoeverre de dingen uit het boek daadwerkelijk hebben plaatsgevonden.

(L) Oké. Dus in hoeverre is het boek... Ik denk dat je op zoek bent naar een percentage of zoiets?

(mxwlll0) Een percentage, zoals bij sommige andere vragen...

(L) Geeft dit boek de zaken tamelijk nauwkeurig weer?

A: Grotendeels.

V: (L) Ik denk dus dat dit het maximale is wat je eruit kunt halen.

(mxwlll0) Dat is goed genoeg voor mij. Ik denk, ja, ik zal er nog eens over nadenken. Dit is goed. Dank je.

(Joe) Schrijf erover op het forum.

V: (Gwenllian) Pim Fortuyn, een Nederlandse populistische politicus werd in mei 2002 vermoord. Ongeveer een maand later stierf Hans Janmaat, een andere populistische politicus, aan een hartaanval. Was het een natuurlijke dood?

A: Nee.

V: (Keyhole) Isaac Kappy was een Hollywood-acteur die talloze andere bekende personen beschuldigde van kinderhandel en pedofilie.

(L) En wat is de vraag? Ik zie geen vraag. Het is een uitspraak.

(Keyhole) De vraag staat verderop in de chat. Isaac Kappy was, zoals ik al zei, een vrij onbekende Hollywood-acteur maar kwam in 2019/2020 naar buiten met de boodschap dat er elite netwerken van handelaren waren en hij noemde al die beroemdheden die erbij betrokken waren, en hij bouwde een behoorlijke aanhang op. En op een dag was hij aan het livestreamen en hij was een beetje in de war en er niet helemaal bij, maar hij zei dat hij niet suïcidaal was. En die avond, of de volgende dag, werd hij gevonden... Hij was van een brug gesprongen en had blijkbaar zelfmoord gepleegd, en veel mensen vermoeden dat hij misschien werd vermoord. Dus de vraag is, was het zelfmoord of was er sprake van een misdrijf?

A: Lees over Paul Bennewitz. Zelfde soort behandeling. En vaak gebruikt in verschillende situaties.

V: (L) Hij kreeg de Bennewitz-behandeling. Ja...

(Joe) Weet jij wie Paul Bennewitz is? Wie is dat?

(L) Hij was een wetenschapper, denk ik, en hij was overtuigd van UFO's of zoiets, en... Ik kan me niet alle details herinneren, maar ze gebruikten allerlei dingen, allerlei soorten technologie om hem gek te maken en met zijn hoofd te knoeien, en om allerlei dingen te doen, en ik denk dat hij daardoor zelfmoord pleegde. Ik weet het niet helemaal zeker. Je zou het moeten lezen, maar zoek hem op en lees over Paul Bennewitz.

(Joe) Suggereert dat, dat de man waar Keyhole het over had gelijk had voor wat betreft zijn beweringen over Hollywood?

A: Ja.

V: (L) Ja, ze hebben hem uit de weg geruimd, omdat Bennewitz zeer zeker de waarheid sprak.

(Ze Germanz) Heeft 4D STS gevoel voor humor?

A: Nee. Als je dat hebt komt dat door STO-impulsen.

V: (Aragorn) Mozart was een muzikaal genie wiens composities door velen als tijdloos en subliem worden beschouwd. Er wordt gezegd dat zijn composities gewoon zijn hoofd binnen stroomden. Had Mozart, terwijl hij componeerde, een verbinding met een hogere densiteit waaruit hij zijn muzikale ideeën putte?

A: Ja.

V: (Aragorn) Zo ja, met welke densiteit stond hij in verbinding?

A: 4, 5, 6.

V: (Aragorn) Vervolgvraag: wat was er aan Mozart dat hij over dit soort supervermogens kon beschikken?

A: Genetische toevalstreffer.

V: (L) Ja. Van wat ik ervan begrijp, was hij niet zo aardig. Hij was onbesuisd en luidruchtig en hij was aan de drank en dat soort dingen, en toch componeerde hij deze werkelijk sublieme muziek.

(Keit) Wat gebeurde er precies op 20 september 1977 in de noordelijke regio's van de USSR en Finland, dat later het fenomeen van Petrozavodsk werd genoemd? Wat was het?

(L) Beschrijf het, nieuwsgierige geesten willen het weten. Keit, waar ben je? [Tijdelijk buiten beeld]

(Approaching Infinity) Als zij er niet is, kan ik het beschrijven.

(L) Goed, Approaching Infinity, beschrijf het.

(Approaching Infinity) Het was een UFO die meermaals werd waargenomen. Het was boven de stad en er is naar verluidt zelfs een foto van lage kwaliteit van gemaakt, en het ziet er in principe uit als een cirkelvormige vliegende schotel met slierten die eruit komen. En dus noemden ze het een soort kwallen-fenomeen en dat is eigenlijk alles wat ik me herinner. Het was gewoon... het hing daar een tijdje. Veel mensen zagen het en in principe leken de tekeningen op een schotel waar een soort tentakels uitkwamen en het hing boven de stad en ze noemden het het fenomeen van Petrozavodsk, omdat dat de naam was van de stad waar het zich afspeelde.

(Andromeda) Bewoog het, of verscheen het alleen maar en bleef het stilhangen?

(Approaching Infinity) Volgens mij was het stationair, maar dat weet ik niet honderd procent zeker.

(Andromeda) Zoals plasma?

(Approaching Infinity) Ja... Keit heeft er net over geschreven op het forum. Ik kan het even opzoeken om de beschrijving snel te lezen.


UFO and paranormal phenomena in USSR


Fenomeen van PETROZAVODSK (Petrozavodskoye divo) - een abnormaal fenomeen dat zich voordeed rond 4 uur 's nachts op 20 september 1977 en gepaard ging met massale UFO-waarnemingen in de noordelijke regio's van de USSR en in Finland.

De meest indrukwekkende waarnemingen werden gedaan in Petrozavodsk, waar een enorm kwalachtig object volgens willekeurige voorbijgangers 's nachts boven de stad rondhing.

De ooggetuigen zagen eerst de verschijning van een heldere ster, die langzaam van west naar oost bewoog. De zichtbare diameter van de "kwal" wordt geschat op meer dan 100 meter en de zweefhoogte op 5-7 km.

Het trok precies langs de Leninstraat, de hoofdstraat van de stad, stopte toen, werd groter en nam de vorm aan van een lichtgevende kwal, terwijl het de stad overspoelde met vele dunne straalvormige rode "holle stralen," die de indruk gaven van zware regenval.

Blijkbaar als gevolg van de uitwerking van deze "stralen" werden 's ochtends ronde gaten gevonden in de ramen van de bovenste verdiepingen van de huizen. Gesmolten "tortilla's" van glas lagen op de vensterbanken.

Natuurkundigen konden de scherven niet identificeren, de fysieke aard van deze stralen was ook onduidelijk, want zelfs een krachtige laser produceert niet zo'n gelijkmatige, barstvrije scherf. Zelden op zo'n vroege ochtend sloegen de motoren van de auto's af onder invloed van dit "iets.”

Nadat het boven de hoofdstraat had rondgehangen, verplaatste de UFO zich naar het havengebied aan het Onega-meer, zweefde boven het vrachtschip "Volgobalt" en herhaalde de bestraling gedurende zo'n 10-12 minuten. Daarna vertrok het over het meer omhoog.

De berichten over deze waarnemingen lekten uit naar de pers en voordien en daarna publiceerden ze geen informatie over UFO-waarnemingen. Naast dit object namen ooggetuigen in naburige dorpen tientallen andere ongeïdentificeerde objecten waar.

Dat was afkomstig van "Izvestia," "Pravda," "Sovjet Rusland," 23.09.1977. Dus drie dagen later.

(L) 1977. Wow, dat is bizar! Oké. Wat was het in hemelsnaam?

A: Massaverplaatsing tussen densiteiten.

V: (L) Bedoelen jullie dat een stuk van 4D werd verplaatst naar 3D?

A: Ja.

V: (Joe) Een "stuk van 4D?"

(L) Nou, hoe moet je het anders zeggen? Een massaverplaatsing van wat?

A: Status.

V: (Approaching Infinity) Zoals 4D-status?

A: Ja.

V: (L) Was het als een vaartuig?

A: Vergelijkbaar, maar het zou niet gezien worden als een "vaartuig" op 4D.

V: (L) Was het levend?

A: Zoiets.

V: (Joe) Had het te maken met het verplaatsen, het creëren van een variabele 4D-omgeving onder het gebied van Finland of Rusland?

A: Nee.

V: (L) Is dit iets dat gewoon heel moeilijk te bevatten is in onze werkelijkheid?

A: Ja.

V: (Joe) Wat was het doel ervan?

(Chu) Hier is de afbeelding. [Op het scherm]

1695887919540.png

(Gaby) En waarom gebeurde het?

(Joe) Is dat een afbeelding of een tekening?

(Niall) Het lijkt op een foto.

(Andromeda) Is het een soort symbool van een soort energiestatus?

(Niall) Het lijkt een beetje op die bliksem die...

(Andromeda) De sprites…

(Joe) Wat was het doel ervan?

A: Geen doel. De omstandigheden maakten de verplaatsing mogelijk. Degenen uit 4D die erbij betrokken waren, waren ook verrast.

V: (L) Dus met andere woorden, een soort grote window falling-gebeurtenis zonder een daadwerkelijke window faller?

A: Komt dicht in de buurt.

V: (L) Nou, weet je, het is een rare wereld!

(Keit) Is de Molebsky-driehoek in Rusland een afwijkende zone vergelijkbaar met de Skinwalker Ranch?

A: Komt dicht in de buurt.

(Keit) Wat is de aard van het fenomeen?

A: Dunner worden van de "sluier.”

(Keit) Wat is de aard van wat er zich daar afspeelde?

A: Energetische verplaatsingen.

V: (L) Was het als een portaal?

A: Ja.

V: (L) Bizar.

(Approaching Infinity) Wat is er gebeurd met de F35 die onlangs in South Carolina neerstortte?

A: Onkunde van de piloot.

V: (Joe) Dat zeiden ze net na vandaag, dat ze moeten werken aan training en financiering, want het is niet optimaal.

(Niall) Weet je wat hij deed toen hij landde?

(L) Nou, ze geven zoveel geld uit aan...

(Joe) Ze sturen al het geld naar Oekraïne.

(L) Ja, ze sturen al het geld naar Oekraïne, of ze geven het uit aan genderbewustzijn. Dus...

(T.C.) Hoe bepalen de C's welke gebeurtenissen ze proberen te voorkomen door deze aan de groep door te geven? Het lijkt erop dat er genoeg gebeurtenissen zijn die ons verschrikkelijk lijken die ze niet hebben voorkomen door dit te doen. Bepalen ze op deze manier wat goed of slecht is voor de mensheid?

A: Hangt af van de vragen!

V: (T.C.) Mag ik een vervolgvraag stellen?

(L) Ja.

(T.C.) Dus dat betekent dat als we het juiste onderzoek doen en de juiste vragen stellen, we vrijwel alles kunnen voorkomen... nou ja, niet alles, maar alles wat te voorkomen zou zijn, zou voorkomen kunnen worden door de juiste vragen te stellen?

A: Als er voldoende bewustzijn teweeg wordt gebracht, ja.

V: (Joe) Op social media.

(Chu) We hebben nog 40 berichten te gaan...

(Joe) Ah, dat duurt te lang.

(Chu) En tot dusver zijn we al 2 uur en 5 minuten bezig.

(L) Al 2 uur en 5 minuten... Ja, en ik word er een beetje tierelier van.

(Chu) Het zijn wellicht niet allemaal vragen. Waarschijnlijk niet, maar een stuk of 20, misschien.

(L) Oké. Kunnen we er een eind aan breien?

(Andromeda) Ja, de rest kunnen we bewaren.

(L) Ja, we bewaren ze voor de volgende keer, ja? [Mensen knikken op Zoom] Als ze nog relevant zijn. Soms, als je een tijdje wacht, zijn ze niet meer relevant. Goed. Is er iets dat we zeker hadden moeten vragen vanavond, wat we niet gevraagd hebben? Beschouw het als gevraagd als het op enigerlei wijze onze voorwaartse beweging in dit domein van ruimte-tijd waarin we ons bevinden ten goede komt, alsjeblieft.

A: Oktober wordt heel interessant!! Tot ziens.

EINDE VAN DE SESSIE
 
Back
Top Bottom