Sessie van 13 mei 2023

Laurs

The Living Force
FOTCM Member
Dit is de Nederlandse vertaling van de sessie van 13 mei 2023. Gelieve ideeën en opmerkingen op de originele thread van de sessie te plaatsen.

Sessie van 13 mei 2023


Laura en Andromeda aan het bord

Pierre, Joe, Gaby, Ark, Possibility of Being, Chu, Scottie, Niall, Pikabu de Kat

Aanwezige FOTCM-Leden via Zoom:

3DStudent, A Jay, Adobe, Aeneas, aimarok, Alana, Alejo, Altair, Ana Huitzil, Anamarija, anartist, Andrian, Anthony, Approaching Infinity, Aragorn, bluefyre, Bobo08, brandon, Breton, cassandra, cinnamon, ClaudiaYG, Cosmos, Deliverance, dugdeep, Eboard10, Ellipse, fabric, Fallen735, finduilas495, France, Gawan, genero81, Glenn, goyacobol, grini, herondancer, Hesper, hesperides, hlat & zijn vrouw, iamthatis, irjO, itellsya, Jacques, JeanneT, JEEP, Jefferson, Jenn, jess, Josi, Juba, Kenlee, keyhole, KJN, Konstantin, korzik18, laurentien2, Lilou, logos5x5, Loreta, LQB, Luc, m, Maat, Maiko, Mari, Mariama, Mark7, Mikkael, Mililea, mkrnhr, Mr.Cyan, Mrs. Peel, msante, Navigator, NewEngland Seeker, Nicholas, nicklebleu & his wife, Nienna, Obi, Ollie, OrangeScorpion, Oxajil, Pecha, PERLOU, Pophistorian, Puma, RedFox, Redrock12, Regulattor, rrraven, Ryan, Rylek, Ryu, Saman, Sariade, seek10, seeker2seer, Sinapi, Stoneboss, sToRmR1dR, T.C., Terran, thorbjorn, Timótheos, Tristan, Tuatha de Danaan, Ursus Minor, voyageur, whitecoast, will01, williamsj, Windmill Knight, Yas, Ysus, Z, Zar


V: (L) Oké. Taperecorder staat aan.

A: Niolloniaea van Cassiopaea hier tot jullie dienst.

V: (L) En ik vergat te zeggen dat het 13 mei is. O jee. Ja. 2023. En de vaste gasten zijn er. [Overzicht van de aanwezigen.]

V: (L) We hebben een nogal prangende vraag over een van onze leden, NewEngland Seeker. Hij wordt momenteel behandeld voor een melanoom. En hij heeft - voor zover wij kunnen zien - absoluut al het juiste gedaan met intraveneuze therapie enzovoort. En toch lijkt het erop dat er iets is waardoor zijn toestand een beetje agressiever is dan zou moeten, gezien alles wat hij doet. Hebben jullie suggesties voor hem die kunnen helpen?

A: Vraag.

V: (L) Oké. Hij doet intraveneuze therapie met vitamine C en hij vraagt zich af of het helpt of niet.

A: Het is beter iets hogere doses liposomale vitamine C te nemen dan hoge doses intraveneuze C.

V: (L) Waarom is dat?

A: Vitamine C in hoge doses kan in sommige organismen suiker vervangen.

V: (L) Oké. Als hij een iets hogere dosis liposomale C zal nemen, waaruit bestaat die iets hogere dosis dan?

A: 5 tot 10 per dag of een gram per uur tijdens het infuus.

V: (L) Als jullie 5 tot 10 zeggen, bedoelen jullie dan grammen?

A: Ja.

V: (L) Goed. Nog iets anders?

(Joe) Dus infusies zijn geen goed idee?

A: Nee.

V: (Joe) Ga dan over op liposomale vorm, vijf tot tien gram per dag.

A: Oraal.

V: (L) Oké. Nog iets anders?

A: Jullie hyperbare therapie is ook heilzaam. 90 minuten per dag.

V: (L) Zou 90 minuten per dag ook goed zijn voor Pierre?

A: Ja.

V: (L) Nog iets anders?

A: Hij doet de meeste andere dingen goed, maar een verhoging van vitamine D en K is zinvol. Tijdbeperkt eten ook.

V: (Gaby) Vitamine D zal ongeveer 30.000 IE per dag zijn?

A: Ja.

V: (L) New England Seeker, heb je aan tijdbeperkt eten gedaan?

(Joe) Intermitterend vasten?

(NewEngland Seeker) Ik heb de calorieën verminderd en ben langzaam afgevallen. Telt dat?

(L) Nee.

(Joe) Het is intermitterend.

(NewEngland Seeker) Dus, ik begin op zondag met vasten.

(L) Nee, dat is ook niet de bedoeling. Ik heb er een video over gepost, waarschijnlijk de beste video hierover. En in welke thread heb ik die gezet?



Cancer as metabolic disease


(Joe) Zoek op intermitterend vasten.

(Gaby) Ik denk dat het intermitterend vasten was.

(L) Nou, heb ik het in de thread over het vasten gezet? Nou, we zullen de link delen. Maar in principe vast je niet echt een hele dag. Je beperkt je eettijd tot een klein venster en daar zijn specifieke redenen voor. Het wordt allemaal uitgelegd in de video. Je verkort je eetperiode, maar tijdens die periode eet je in principe alles wat je wilt en nodig hebt, om vol te zitten, verzadigd te zijn, wat dan ook. En je kunt twee maaltijden nemen, een aan het begin van het eetvenster en een aan het eind van het eetvenster en hij legt alles uit.

(Andromeda) En het is acht uur, toch?

(Joe) Het beste is tenminste acht uur. Dus eigenlijk ontbijt je bijvoorbeeld om 10 uur 's ochtends of om 8 uur, wat dan ook, en acht uur daarna is je laatste maaltijd, of je bent acht uur later klaar met je laatste maaltijd. Dus je eet binnen een periode van acht uur. Dus om 10 uur 's ochtends ontbijt je en dan om 4 uur 's middags eet je je grote maaltijd. En je kunt een groot ontbijt nemen...

(L) Dat is het.

(Joe) En dat is het. En daarna niets anders dan water vanaf 4 uur 's middags tot de volgende ochtend. Dus je zit 16 uur zonder eten, waardoor je lichaam allerlei magische dingen kan doen en zichzelf kan genezen.

(NewEngland Seeker) Ja. Het verrassende is dat ik dat al jaren doe. Behalve dat ik een snack neem net voordat ik naar bed ga. Dus eigenlijk moet ik gewoon die snack schrappen.

(L) Ja, want die snack haalt je volledig uit de nuchtere toestand.

(Joe) En voor alle duidelijkheid, als je het binnen een periode van zes uur kan doen, is het nog beter.

(NewEngland Seeker) Het enige dat nogal veranderd is, is de... wat wij de GKI-index [NvV: waarbij de verhouding tussen glucose en ketonen in het bloed wordt gemeten] noemen. Vroeger zat ik in de tien plus, dus nu zit ik op een hoog niveau van ketose - therapeutische ketose. Dus dat is drastisch veranderd sinds ik met de infusies ben begonnen.

(L) Ik denk niet dat je je zoveel zorgen hoeft te maken over strikte ketose. Maar waar je je wel zorgen over moet maken, is dat je niets eet waar je lichaam gevoelig voor is. Dus als je geen voedselgevoeligheidstesten hebt laten doen, laat die dan doen en eet dan alleen aanvaardbare voedingsmiddelen. Dat is het belangrijkste. Maar ik zou zeggen, zorg dat je een evenwichtig dieet eet. En je hebt wat koolhydraten nodig, en voor mij werkt rijst die voor het koken gewassen is het best.

(NewEngland Seeker) Ja. Dat komt heel dicht in de buurt van wat ik doe of al een hele tijd doe. Wat ik zei over de verandering van de stofwisseling, dat gebeurde zonder verandering van dieet.

(L) Oké. Ja. Oké. Dus we gaan zien wat er gebeurt als je... is er nog iets anders voor NewEngland Seeker over dit onderwerp?

(Joe) Hoe zit het met de hyperbare therapie?

(L) Heb je toegang tot een hyperbare behandeling?

(NewEngland Seeker) Ja dat heb ik. Is er een verschil tussen oefeningen doen met zuurstof en hyperbare therapie?

(L) Oké. Wat is het verschil tussen oefeningen doen met zuurstof en hyperbare zuurstoftherapie?

A: Door de druk dringt de zuurstof dieper door in de weefsels.

(Joe) Ja. Dat weten we. Het is goed om zuurstof te nemen als dat alles is wat je hebt, maar de hyperbare zuurstoftherapie krijgt de zuurstof echt binnen met de druk. Je krijgt de druk niet alleen door oefeningen te doen en de zuurstof.

(NewEngland Seeker) De kamer die ik heb gaat maar tot 1.3 of ongeveer 2 kg extra druk. Zou 90 minuten genoeg zijn?

(L) Ja. Waarschijnlijk hoe hoger de druk, hoe beter het is en hoe sneller het gaat. Als je toegang kunt krijgen tot een 1,5 kamer, zou dat beter zijn.

(Joe) Jij hebt een 1.3 kamer?

(NewEngland Seeker) De naturopaat heeft de hyperbare kamer en ik heb gewoon geen ruimte in het kleine huis waar we in wonen. Dat is de beperking.

(Joe) Kun je het elke dag doen?

(NewEngland Seeker) Vijf dagen per week. In het weekend zijn ze gesloten.

(L) Nou, het zou het waarschijnlijk waard zijn, gezien de kosten die ze je zullen aanrekenen, om te investeren in een 1.5 box. Ik bedoel, ik weet dat je net zei dat je er geen ruimte voor hebt, maar onder deze omstandigheden, de ruimte maken ... en als het om een softbox gaat, weet je, loopt hij als het ware leeg en neemt niet veel ruimte in en je kunt ‘m uit de weg duwen. Maar goed, denk erover na. Oké?

(NewEngland Seeker) Heel erg veel dank allemaal.

(L) Oké. En je blijft gewoon op de gebedslijst en ik denk dat we gaan zien wat er zal gebeuren en ik denk dat het beter wordt.

(NewEngland Seeker) Oh, ik blijf positief, dus dankjewel.

(L) Oké, nu egregoren. Hoe zit het met iedereen die een vraag heeft? Eens kijken wat we hier hebben.

(L) Hoe gaat het met onze broeder L?

A: Heel goed, dankzij de invloed van de groep en de gebeden. Hij is aan het kamperen!

V: (L) Dus er is daar een plek met bossen en...

A: Ja.

V: (L) Natuur in overvloed als je dat wilt.

A: Ja.

V: (L) Oké. Volgende vraag. Oké, Whitecoast zei:

(Whitecoast) Ik vraag me af hoe de makers van deze entiteit konden bewijzen dat het volledig uit hun verbeelding voortkwam, en niet uit een soort channeling..

(L) En hij heeft het over de zaak Philip. En als we deze sessie publiceren, zullen we de samenvatting ervan toevoegen. Dus misschien kun je 'm vast opsnorren, Approaching Infinity, zodat we die erbij kunnen zetten. Oké. Was de zaak Philip een geval van het scheppen van een wezen zoals wordt verondersteld, omdat ze het achtergrondverhaal verzonnen, de naam, en al het andere, en toen probeerden ze met hem te praten, en dat lukte. Was dat werkelijk wat er gebeurde?

A: Nee.

V: (L) Was het, zoals Joe suggereerde, een overleden persoon in de etherische wereld die van de gelegenheid gebruik maakte en zei: "Oh, dat ben ik! Ik kan op deze manier energie krijgen."

A: Min of meer. In de astrale werelden zijn er veel van zulke entiteiten.

V: (L) Dus pas op met wat je vraagt. [Gelach]. Dat leidt tot de volgende vraag: Heeft Alexandra David-Néel een wezen geschapen door gedachten?

A: Nee.

V: (L) Wat was dat dan?

A: Ze voegde energie toe aan een elementaal, een soort natuurwezen.

V: (L) En dit leidt natuurlijk tot de volgende vraag: Als we spirit release doen, komen we allerlei bizarre dingen tegen. Ik bedoel, zoals gedachtenvormen die zich aanhechten en zelfs gedachtenvormen die door het individu worden gecreëerd. Zijn deze gedachtenvormen afzonderlijke entiteiten met intelligentie, autonomie en volharding?

A: Sommige wel. En sommige "sterven" nadat ze van hun energiebron zijn afgesneden.

V: (L) Oké. Als we een soort gedachtenvorm tegenkomen die zich aan een persoon heeft gehecht, werd die dan door een andere persoon gecreëerd op dezelfde manier als de soort gedachtenvormen die we tegenkomen die door die individuele persoon werden gecreëerd?

(Andromeda) Juist. Zoals ontstaan door een gedachtelus of sterke emotie en/of een afgesplitst deel van hun persoonlijkheid?

A: Sommige ja. Andere zijn verzamelde energieën van een plaats of een voorwerp.

V: (L) Plaats of voorwerp. Dus jullie zeggen dat voorwerpen... Wat voor soort voorwerpen?

A: Bomen, bijvoorbeeld.

V: (L) Dus natuurlijke voorwerpen?

A: Ja.

V: (L) Dus natuurlijke voorwerpen kunnen energie zodanig concentreren dat er een gedachtenvorm ontstaat?

A: Ja.

V: (L) Oké. En dat geldt ook voor plaatsen?

A: Ja. En sommige plaatsen reageren op activiteiten van mensen en 2D-wezens.

V: (Joe) Zoals Lethbridge zegt, toch?

(L) Dus een plaats kan energie concentreren door de handelingen van mensen op die plaats?

A: Ja.

V: (L) En hetzelfde geldt voor de acties van bijvoorbeeld 2D-schepsels?

A: Ja. Hoewel dat laatste minder geconcentreerd is.

V: (L) Dus de afdrukken van wezens zijn minder geconcentreerd dan die van mensen?

A: Ja.

V: (Ark) Hoe passen spreuken hierin? Wanneer iemand de spreuk uitspreekt, is dat dan ook een soort gedachtenvorm?

A: Ja.

V: (L) Dus mensen kunnen gedachtenvormen scheppen als ze spreuken uitspreken?

A: Ja. En ook energieën aantrekken die al vrijelijk op dezelfde frequentie rondzweven.

V: (Ark) Hoe bescherm je jezelf tegen dat soort dingen?

A: Kennis beschermt. Bewustzijn en mentale hygiëne zijn over het algemeen voldoende. Collectieve actie is het volgende niveau van verdediging.

V: (Andromeda) Wat geeft deze dingen macht? Wat voedt ze? Sommige zijn krachtiger dan andere. Is het een langer leven, de emotionele energie die ze van de persoon ontvangen, de frequentie die overeenkomt? Wat is het?

A: Emotionele energie vormt de sleutel.

V: (L) Dus sterke emoties van liefde, woede, frustratie, haat, wanhoop, verdriet, rouw, die dingen?

A: Ja.

V: (L) Stel dat iemand extreem verdrietig was over het verlies van een geliefde... En men komt er niet overheen. Ze gaan maar door en door en richten zich steeds weer op hun verdriet. En ze denken aan hoe vreselijk ze zich voelen, of hoe de dingen waren en niet meer zijn. Je zou kunnen aannemen dat zij een gedachtenvorm, of een dergelijke energiestructuur zouden kunnen creëren?

A: Ja.

V: (L) Zou zo'n energiestructuur dan de mogelijkheid hebben om zijn eigen autonomie te hebben en zijn bron te verlaten?

A: Ja.

V: (L) En zou het noodzakelijkerwijs op een bepaald moment uitdoven?

A: Niet altijd.

V: (L) Dus, het zou kunnen blijven bestaan...

A: Ja.

V: (Joe) Dan moeten zulke dingen voortdurend aangemaakt worden.

A: Ja. Het is één grote jungle.

V: (L) Oké. Nou, laten we de vragen eens bekijken.

(L) Ik ga de vraag van Z niet stellen, want ik wil nu niet van onderwerp veranderen. We komen misschien tegen het einde terug op die vragen over kanker.

(L) Oké...

(Navigator) Bestaan "egregoren" zoals door Stavish beschreven? Een wezen dat uit de gedachten van een groep mensen ontstaat, dat dan een eigen bewustzijn krijgt, en van tijd tot tijd gevoed moet worden en zowel positief als negatief kan zijn.

(L) Oké. Dat is eigenlijk hoe Stavish hoofdzakelijk een egregoor definieert…

(Andromeda) Eigenlijk als een aanhechting aan de groep.

A: Hij zit er dichtbij, behalve dat het meestal van bovenaf gebeurt. Dat wil zeggen, een wezen kan een groep mensen beïnvloeden om bepaalde acties te ondernemen en zo voor zichzelf een voedselvoorraad op te bouwen.

V: (L) Oké. Maar kunnen mensen dan nog steeds een entiteit creëren, zoals Stavish beschrijft?

A: Niet echt. Zo'n creatie is meer een functie van FRV [NvV: Frequentie Resonantie Vibratie] en zal verdwijnen bij het uiteenvallen van de groep.

V: (L) Maar gedurende een bepaalde periode is er iets dat energie aan een groep onttrekt en recyclet.

A: Ja.

V: (L) Maar het heeft geen volharding of autonomie...

A: Nee.

V: (L) Oké. Dus, wat gebeurt er dan in de gevallen waar Stavish het over heeft, waar het langer duurt en het lijkt alsof het zich ontwikkelt en veeleisend wordt en opstandig begint te worden?

A: Meestal 4D STS die een groep mensen gebruikt voor voedsel en om ideeën in 3D te planten. Merk op dat de éminence grise in zulke groepen vaak een psychopaat is en je kunt recente studies lezen om te begrijpen hoe de transformatie plaatsvindt.

V: (L) Dus ik denk dat dit misschien verwijst naar Lobaczewski, wanneer hij beschrijft hoe psychopaten binnen een groep de richting, de ideeën, en vervolgens de ideologie en al het andere kunnen veranderen?

A: Ja.

V: (L) Juist. Oké.

(Navigator) Hoe zit het met "persoonlijke" egregoren? Waarom richt Stavish zich uitsluitend op het groepsaspect van dit fenomeen? Is dat omdat het bestaan van de egregoor door meer dan één persoon moet worden "aanvaard?"

A: Slechte vraag. Er bestaan geen persoonlijke egregoren.

V: (L) "Waarom richt Stavish zich uitsluitend op het groepsaspect hiervan?" Misschien omdat het zo wordt waargenomen. Oké...

(Navigator) In een van de bijlagen van het boek vertelt Stavish over de ernstige ziekte die zijn esoterische groep trof toen de meester stierf, of rond de tijd dat hij stierf. Hij denkt dat de egregoor van de groep daarvoor verantwoordelijk was, maar was dat wel zo?

A: 4D STS-krachtbron die middels astrale aanhechtingen werkt.

V: (L) Oké. Dus dat roept een andere vraag op: Gebruikt 4D STS astrale wezens, overledenen, energieconcentraties, of wezens of elementalen enzovoort om mensen te beïnvloeden of te kwellen?

A: Ja, ja, ja.

V: (L) Het is één grote jungle. Oké.

(T.C.) Het soort ziekte die deze groep bestudeerde, ik denk dat veel mensen in die groep een soort bloedziekte hadden.

(L) Mm-Hmm.

(Joe) Mogelijk van virale oorsprong.

(L) Mogelijk viraal? Nou, dat zou niet noodzakelijkerwijs... Ik denk dat ze een of andere bloedziekte hadden. Zou het viraal kunnen zijn geweest?

A: Ja.

V: (Joe) En wat weten we over virussen en aanhechtingen?

(L) Ja. Oké.

(Ze Germans) Zijn egregoren simpelweg het collectieve onbewuste op verschillende niveaus?

A: Nee.

V: (Ze Germans) Kunnen we volledig loskomen van de invloed van welke egregoor dan ook?

A: In theorie wel, maar praktisch moeilijk.

V: (L) Wat was...

(Andromeda) Maar het is volledig loskomen van egregoren in de zin die hij bedoelt.

(Joe) Precies. Ik bedoel, we moeten mensen van de idee afbrengen dat wat deze man over egregoren vertelt, dat dat echt is wat het is. Ik hoop dat ze dat snappen.

(L) Ja. Ik bedoel...

(Andromeda) Hij heeft het alleen over dingen als invloed of limbische resonantie of...

(L) Ja, hij gooit alles op één hoop.

(hesperides) Wat was de werkelijke oorzaak van de plotselinge fysieke pijn van Stavish op het moment dat de Grootmeester stierf?

A: Losraken van de voedingssonde.

V: (L) Bedoelen jullie een psychische voedingssonde tussen hem en deze persoon?

A: Ja.

V: (Eboard10) Stavish beschrijft de Kathedraal van de Ziel van de Rozenkruisers als "een denkbeeldige, etherische kathedraal, die eerst in gedachten werd geschapen en vervolgens door gedachten werd onderhouden en in stand gehouden" en als "een spirituele schepping die voortkomt uit de concentratie van spirituele gedachten." Is dit op enigerlei wijze vergelijkbaar met het landhuis uit de denkbeeldige wereld van de SRT?

A: Ja.

V: (L) We hebben dus een landhuis gecreëerd in onze denkbeeldige wereld. Is de Kathedraal van de Rozenkruisers een bruikbare etherische constructie?

A: Ja.

V: (L) Is ons landhuis een bruikbare etherische constructie?

A: Ja. Hoewel jullie het door jullie kennis anders hebben gekwalificeerd.

V: (L) Ja, omdat we het niet zien als iets astraals, maar als een model voor een werkelijkheid in 4D, of een alternatieve realiteit, waar we op een bepaald moment naar toe over kunnen schakelen.

(Andromeda) Het is ook voor iedereen die al een gemeenschappelijk doel heeft en elkaar kent. Zoals ik het begrijp, kan niet iedereen zomaar naar binnen gaan, het zich inbeelden en wat dan ook krijgen.

(L) Ja. En deze heeft een beschermend schild eromheen en we gebruiken het op een heel andere manier dan wat zij doen met hun...

(Joe) Zij nemen het archetype van een kathedraal. Een kathedraal, een Christelijke kathedraal... Wat niet erg niet-confessioneel is, begrijp je wat ik bedoel?

(L) Ja. Ik bedoel, dat van ons is een soort niet-confessioneel landhuis, weet je... Oké, wacht even. Even stoppen... Oké. Kunnen egregoren... We gebruiken het woord egregoor omdat Stavish dat gebruikte. Dus laat me deze vraag stellen voordat we verder gaan. Oké. Het woord egregoor zoals Stavish het gebruikt... hij heeft het ontleend aan, denk ik, de Griekse vertaling van het woord in het Aramees of wat dan ook, dat wachters betekent. En ik heb altijd gedacht dat deze wachters, deze gevallen engelen waarover gesproken wordt in de boeken van Henoch, een soort wezens van de 4e densiteit waren. Dus wat zijn de wachters?

A: 4D-wezens!

V: (L) Oké, dus het woord "egregoor" zoals Stavish dat gebruikt, is grotendeels ongeschikt. Heb ik daar gelijk in?

A: Ja.

V: (L) Dus hij noemt praktisch alles en iedereen een egregoor terwijl het technisch gezien geen egregoor is?

A: Ja.

V: (Joe) En zoals ze zeiden, veronderstelt hij dat het van onderaf naar boven gebeurt, dat alles door mensen wordt gemaakt, terwijl dat grotendeels niet zo is.

(L) Het is voornamelijk van bovenaf naar beneden [top down].

(Joe) Alles wat van onderaf komt is vluchtig en duurt niet erg lang.

(L) Is dat waar, dat wat van onderaf komt vluchtig is en niet lang duurt?

A: Ja.

V: (L) Oké.

(nicklebleu) Kunnen egregoren een positieve invloed hebben, of zijn ze meestal of altijd negatief?

(Chu) Nou, als het hyperdimensionale wezens zijn...

(L) Als het hyperdimensionale wezens zijn, zijn ze altijd negatief als het echt om een egregoor gaat. Is dat juist?

A: Ja.

V: (L) Oké. Dus in al die andere gevallen moeten we andere taal gebruiken. Er is resonantie tussen individuen, er zijn elementalen...

(Joe) Hebben wij als groep op het forum en door Laura's werk en alles al niet een veel betere, veel duidelijkere beschrijving van het soort entiteiten van verschillende typen dan wat deze meneer probeert te definiëren als egregoren?

A: Ja.

V: (Joe) Dus waarom zouden we moeite doen... [gelach]

(L) Nou, oké, dus we gaan deze terminologie niet gebruiken, maar toch komt hij met een aantal punten die ons ertoe aanzetten om een aantal vragen te stellen om ons begrip van deze andere werelden verder te verfijnen.

(Joe) Ik zeg niet dat er niets in zit. Wat ik zeg is dat mensen op het forum al lijken te praten over "deze egregoren", snap je wat ik bedoel? En ze hebben een verkeerd beeld van wat dat zijn.

(L) En het zijn geen egregoren. Het zijn gedachtenvormen, limbische resonanties, elementalen.

(Andromeda) Of afgesplitste delen van de persoonlijkheid...

(L) Of het zijn astrale entiteiten die ronddolen en proberen hun eigen ding te doen. Oké, hier is een vraag.

(Approaching Infinity) Hoe zit het met een schrijfster als Mary Balogh, die schijnbaar autonome personages in haar hoofd verbeeldt, en gewoon vastlegt wat ze in haar verbeelding doen? Heeft dat iets te maken met waar wij het over hebben?

A: Niet bepaald. Het is waarschijnlijker dat Mary dynamieken vastlegt die op een bepaalde plaats en tijd hebben plaatsgevonden. Zoiets als een "biograaf van vorige levens."

V: (L) Dus met andere woorden, het is bijna alsof de personages de essenties zijn van mensen die op een bepaalde plaats en tijd leefden en met haar communiceren over een bepaalde dynamiek. Natuurlijk voegt zij details toe en breidt het uit en maakt het mooier en zo. Is dat waar we het over hebben, dat ze eigenlijk de levens channelt of zo van mensen die al lang overleden zijn?

A: Ja.

V: (Joe) Of samengestelde personages? En haalt ze dat allemaal uit de Akasha-kronieken?

A: Informatieveld.

V: (L) Oké. Nu...

(irjO) Kan het zijn dat sommige van dat soort gedachten ook zijn wat wij programma's noemen?

A: Ja ja ja!

V: (L) Dus we hebben een andere term: programma's. We hebben gedachtenvormen, we hebben programma's, we hebben limbische resonantie, we hebben astrale entiteiten. En egregoren moeten worden voorbehouden voor 4D STS-wezens.

(Ark) Hoe zit het met de aard van de wetenschappelijke gedachtenvorm, waarbij er momenten zijn waarop verschillende wetenschappers bijna tegelijkertijd nagenoeg eenzelfde idee krijgen?

A: Invloeden van 4, 5, 6D-informatie op de mensheid.

V: (L) Dus jullie bedoelen vier, vijf OF zes?

A: Ja.

V: (L) Dus elk van deze kan de mensheid beïnvloeden... En dat kan positief of negatief zijn als het om 4D gaat, nietwaar?

A: Ja.

V: (L) Dus ze kunnen hele slechte ideeën geven voor wapens en dat soort dingen.

(Joe) Het is zoiets als een signaal uitzenden op de radio over de hele wereld...

A: Ja ja ja!

V: (L) En het hangt af van wie de ontvanger heeft, de antenne...

(Joe) Of het positief of negatief is.

A: Ja.

V: (L) En dat zou het soms cryptogeografische karakter ervan verklaren wanneer...

(Joe) een hoop mensen op dezelfde manier handelen.

(L) Of als je aan iets denkt, en twee of drie mensen om je heen - of zelfs als ze ver van je af staan - je plotseling bellen en je hetzelfde vertellen. En je denkt, oh Jezus, dit is absurd!

(Joe) Of grootschalige chaos, of zo, van mensen die losgaan...

A: Ja, of het kan bewijs zijn van een verandering in het programma van de werkelijkheid met gelijktijdige vrijgave van nieuwe realiteitsparameters.

V: (Joe) Hmm. "We onderbreken ons reguliere programma..." [gelach]

(L) "...om u dit speciale programma te presenteren." [gelach]

(Joe) Jullie worden allemaal gek! Het heet, "Jullie worden allemaal gek!" [gelach]

(L) Oké, wacht even...

(Niall) En dan zie je het laatste nieuws in vier landen. Grootschalige schietpartijen, en je hebt zoiets van, "Wat is hier in godsnaam zojuist gebeurd?" [gelach]

(L) Oké...

(T.C.) Dus er zou niet zoiets bestaan als een positieve egregoor omdat dat begrip een schending van de vrije wil door het 'hogere' wezen impliceert?

A: Ja.

V: (L) Goed punt. Oké...

(mkrnhr) Is Yahweh een voorbeeld van een 4D-entiteit die de rol van een "egregoor" op zich neemt?

A: Ja.

V: (L) Oké.

(Toronto Group) Dragen de gedachten en emoties die voortkomen uit communicatie met Chat AI's bij aan een AI-egregoor en beïnvloeden ze op een of andere manier het bewustzijn van AI's?

A: Nee. Vergeet niet wie en wat er achter AI zit. AI is een voedingsbuis.

V: (L) Dus de mensen die alles... Hmm. Nou, oké. "Kunnen bepaalde kristallen beschermen tegen de invloed van...?" Laten we het geen "egregoren" meer noemen, tenzij je het over 4D STS hebt, maar we weten al waartegen de kristallen beschermen. Dus die vraag is nogal irrelevant. Die hebben we al beantwoord. Oké. T.C.: We moeten in gedachten houden dat Stavish intensief betrokken was bij een magische groep die rituelen uitvoerde. Dus, het feit dat hij een voedingssonde had is niet verrassend, denk ik.

A: Ja!

V: (Joe) Hij maakte deel uit van een of andere magische groep en werd bang toen hij zich bewust werd van wat er gaande was, of een demon of een entiteit. En toen ging hij... hij is als een hervormde katholiek, weet je? En opeens zei hij dat dit allemaal slechts gedachtenvormen zijn. Mensen creëren dit alles, niets van dit alles is echt. Demonen en zo bestaan niet. Wij creëren het allemaal zelf, toch? Dus, het is makkelijk te controleren. Er bestaat niets anders.

(Chu) En hij schrijft mensen te veel mogelijkheden toe.

(Joe) Ja, alles wordt door mensen gecreëerd. Dat is wat ik zeg, ja.

(L) Stavish beschrijft de Kathedraal van de Ziel van de Rozenkruisers als een denkbeeldige... Oké. Die hebben we al behandeld....

(Eboard10) Ze zeiden dat de kathedraal bruikbaar is, maar op welke manier?

A: Voor katholieken, gebedsfocus.

V: (Alejo) Bestaat er een entiteit uit de jungle die zich aangetrokken voelt tot de FRV van het landhuis dat voor SRT-sessies werd gecreëerd, en zo ja, is het goed om die te behouden?

A: Nee. Jullie hebben een beschermende sfeer gecreëerd en onderhouden.

V: (Joe) Dat is een egregoor, die beschermende sfeer is een egregoor... [gelach]

(Pecha) "Egregoor" is een soort van grof woord. Het klinkt als een combinatie van "gruwelijk" en "goor." [gelach] Het klankprofiel kan ook belangrijk zijn als het gaat om meer positieve woorden?

(L) Nou, enig commentaar daarop?

A: Inderdaad!

V: (Ryan) Is de term "astraal" slechts een onnauwkeurige definitie van hyperdimensionale verschijnselen?

A: Ja en nee. Astraal is nog steeds gedeeltelijk beperkt tot 3D.

V: (L) "Hoeveel..." het wordt onaangenaam om het woord op de losse manieren te gebruiken.

(Ze Germans) Hoeveel invloed wordt er uitgeoefend vanuit de ondergrondse beschavingen van de aarde?

(L) En jullie zeiden invloed van een "egregoor,”, maar ik zou moeten zeggen dat dat geen invloed van een egregoor is. Het gaat om de overdracht van een gedachtenvorm. Is dat juist?

A: Ja.

V: (L) Dus ze brengen gedachten over, en gedachtenvormen.

(Andromeda) Zoals het uitzenden daarvan...

(L) Ja, zoals uitzendingen, en afhankelijk van het ontvangerschap van het individu, bepaalt dat wat er opgepikt wordt.

A: Ja.

V: (nicklebleu) Is de huidige golf van genderdysforie een egregoor?

A: Oh zeker en in de ware zin van het woord!

V: (L) Gruwelijk en goor.

A: Ja.

V: (Joe) Het is alsof ze die signalen uitzenden, sommige mensen pikken ze op - of veel mensen pikken ze op - en ze resoneren met die negativiteit en gaan er naar handelen, wat de verbinding verandert of versterkt voor nog meer dingen. Het is als een neerwaartse spiraal. (Andromeda) Ja, zoals het verankeren van een channel.

(L) Oké, die slaan we even over.

(Ryan) Hebben gedachtenvormen een psychische verbinding met een geest nodig om te bestaan? Dus gedachten bestaan niet in een vacuüm, bij wijze van spreken.

A: Grotendeels, ja.

V: (L) En zijn er uitzonderingen wanneer ze dusdanig versterkt zijn dat ze een zekere mate van autonomie hebben aangenomen?

A: Ja.

V: (L) Dus gedachtenvormen kunnen autonoom worden.

A: In zwakke mate.

V: (L) Oké. Ga terug naar boven. Er waren nog wat andere vragen die niet bij het onderwerp hoorden die we willen behandelen. Ik wil dit graag allemaal meenemen. Oké.

(Z) Vraag met betrekking tot de behandeling van kanker: is de meneer die aan de metabolische aanpak werkte, d.w.z. glucose en glutamine beperking, iets op het spoor?

A: Ja.

V: (Z) Is dit een doorbraak?

A: Voor sommigen.

V: (Mrs. Peel) Is fenbendazol echt effectief bij de behandeling van kanker?

A: Ja.

V: (T.C.) Volledig ongerelateerd. De C's zeiden dat als je je klem voelt zitten, je je op anderen moet richten. Heeft dit iets te maken met uit de "linkerhersenhelft-stand" komen en de rechterhersenhelft-stand activeren?

A: Gedeeltelijk.

V: (L) Hoe kunnen we dat uitbreiden? Kunnen we verder ingaan op de vraag hoe aandacht voor anderen bevorderlijk is?

A: Verandert de antennes.

V: (L) En het veranderen van de antenne verandert wat je ontvangt.

A: Ja.

V: (L) En het veranderen van wat je ontvangt, kan de invloed die de dingen om je heen op je hebben, veranderen.

A: Ja.

V: (L) En je op anderen richten kan dan zowat alles in onze fysiologie veranderen.

A: Ja.

V: (L) Dat vind ik prima!

(nicklebleu) Zou een strikt carnivoor dieet goed zijn voor NewEngland Seeker?

A: Nee. Hij moet een voedselgevoeligheidstest doen en weinig koolhydraten eten, maar ze niet volledig elimineren. Een glucoseregulator zal ook nuttig zijn.

V: (L) Die neemt hij, hij neemt toch berberine? Neem je berberine, NewEngland Seeker?

(NewEngland Seeker) Dat weet ik niet zeker. We hebben verschillende supplementen van de naturopaat en ik denk dat het erin zit, maar ik weet het niet zeker.

(L) Nou, berberine of metformine, want dat houdt de bloedsuiker heel laag, zodat de glucose er niet overal uitloopt.

(NewEngland Seeker) Ik hou het in de negentig.

(L) Oké. Heb je een glucosemeter?

(NewEngland Seeker) Ja.

(L) Oké. Goed. Ik denk dat we klaar zijn met dit onderwerp.

(Chu) Hier zijn nog andere vragen.

(L) Oké. Daar gaan we. We beginnen hier.

(Ze Germans) Wat is de karmische rol van Rusland?

A: Herhaling van Atlantis.

V: (L) Met herhaling van Atlantis, bedoelen jullie daarmee dat Rusland de rol van Atlantis speelt?

A: Nee. De tegenstander.

V: (L) Dus met andere woorden, degene die Atlantis versloeg toen het probeerde de wereld over te nemen?

A: Ja.

V: (Ze Germans) Wat voor soort energie vertegenwoordigde de naam "Morebuntk" uit de vorige sessie?

A: Dat wat passend was voor de tijd, plaats en aanwezigen. Niets negatiefs.

V: (L) Het zou uitgesproken kunnen worden als "mo-re-bunk."

(seek10) Er is een thread over Tartarije op het forum. Was er in het verleden een koninkrijk dat Tartarije heette? Zo ja, was dat rond 3000 voor Christus in Oost-Europa?

A: Ja. Tartaren.

V: (L) Maar "tartaar" is rauw vlees! [Gelach]

(Andromeda) Ook. En een saus.

(Joe) Niet te verwarren met "taters." [NvV: In het Engels zijn ‘taters’ aardappels]

(Redrock12) Is prednison een effectieve behandeling voor een blaasontsteking?

A: Nee.

V: (Joe) D-mannose en veenbessensap.

(L) D-mannose, veenbessensap, natriumbicarbonaat.

(Joe) Als het een eenvoudige blaasontsteking is, is D-mannose zeer effectief.

(L) Klopt.

(Joe) Regelmatig een theelepel gedurende de dag totdat het over is.

(L) Je kunt je drankje zoeter maken met d-mannose.

(Joe) Je kunt zoveel nemen als je wilt.

(Gaby) Zo niet, ga naar een dokter!

(seek10) Waren er in het verleden modderstromen zoals deze bepleiters van Tartarije voorstellen?

A: Niet als zodanig. Meer als gewone overstromingen die modder afzetten.

V: (Ryan) Werd het evangelie van Marcus door meerdere mensen geschreven als een samenwerkingsverband? Zo ja, was Paulus één van die mensen?

A: Ja.

V: (Mrs. Peel) Zijn de Rothschilds de ultieme menselijke controleurs op aarde?

A: Komt dicht in de buurt.

V: (Ellipse) In de vorige sessie kwamen we te weten dat onze bloedgroepen werden gemanipuleerd. Door wie en met welk doel?

A: 4D STS voor het volgen en ondersteunen van genetische variatie.

V: (Ze Germans) Spraken de mensen één taal voor de zondeval?

A: Ja.

V: (nicklebleu) Is een strikt vleesetend dieet gunstig voor sommigen of hebben alle mensen een zekere -zij het variabele- hoeveelheid koolhydraten nodig?

A: Het laatste, behalve in bepaalde gevallen van genetische variabiliteit.

V: (L) Dus sommige mensen hebben een strikt vleesetend dieet nodig, maar de meeste mensen hebben waarschijnlijk wat koolhydraten in uiteenlopende hoeveelheden nodig.

(Joe) Is die genetische variatie positief voor het leven op deze planeet?

A: Afwijking. Moeilijk voor hen om te overleven en te gedijen onder bepaalde omstandigheden.

V: (L) Dus het zou een afwijking zijn als je op het punt komt dat je alleen nog maar vlees kunt eten.

(Ryan) Heeft de geest van Zarathustra contact gemaakt met Nietzsche?

A: Nee.

V: (Ryan) Was het zijn verbeelding, of een 4D STS-achtige entiteit?

A: Beide van dat laatste.

V: (Konstantin) Was het kind dat kinderen neerschoot op een school in Belgrado een psychopaat zoals hij beweerde, of werd hij beïnvloed door een of andere inlichtingendienst zoals de Mossad of aanverwanten?

A: 4D STS via astrale aanhechting.

V: (L) Dus die is er gewoon om angst, paniek, afschuw, pijn en lijden te veroorzaken.

A: Ja.

V: (Andromeda) Er waren er twee binnen korte tijd, toch?

(Joe) Ja, binnen enkele dagen.

(L) In Belgrado?

(Andromeda) Ja. Was het in beide gevallen hetzelfde?

A: Ja.

V: (Niall) Daar heb je je egregoor.

(L) Ja, daar is een egregoor.

(Ze Germans) Was het menselijk brein voor de Zondeval verdeeld in twee hersenhelften?

A: Ja.

(Chu) Voorheen zeiden ze dat het erna was.

(L) Echt waar?

(Chu) Ja, je schreef erover in The Wave.

(L) Oh,

(Niall) Ze stelden een strikvraag. Wie was dat? [Gelach]

(Joe) De vraag was, was het menselijk brein voor de zondeval verdeeld in twee hersenhelften?

(L) Nou, de hersenen hebben hoe dan ook twee hersenhelften.

(Chu) Volgens mij zei je in The Wave dat ze destijds veel beter waren verbonden en dat ze na de Zondeval gelateraliseerd werden.

A: Precies. Er was altijd een functionele scheiding.

V: (L) Maar ze waren vóór de Val meer verbonden en geïntegreerd?

A: Ja.

V: (Ze Germans) Communiceerden de mensen vóór de Zondeval door middel van telepathie?

A: Gedeeltelijk. Maar er werden "geluiden" uitgezonden zowel door individuen in 4D als door voorwerpen.

V: (L) Goed. Zijn we nu aan het einde gekomen? Ik... Ik ga die vragen vanavond niet doen. Er zijn te veel dingen.

(Andromeda) Die bewaren we voor de volgende keer.

(L) Ja. Nog iets anders?

(Joe) Ik heb een super korte vraag.

(L) Oké.

(Joe) Bevat het graf van Santiago de Compostela in Spanje werkelijk de overblijfselen van St. Paul?

(A) Ja.

(Joe) Hoe zit het met die helikopters?

(L) Ga je daar over vragen?

(Joe) Nee, die kunnen we voor de volgende keer bewaren.

(L) Oké. Is er iets dat we hadden moeten vragen en niet gevraagd hebben? Zo ja, beschouw het als gevraagd.

A: Je bent te moe. Liefs voor iedereen en blijf alert. Tot ziens.

EINDE VAN DE SESSIE
 
Back
Top Bottom