Norwegian translation :
Vel, dette er noe cassiopaeanerene har fortalt oss, vi har ikke en fullverdi teoretisk forklaring på alt dette, det vi har er observasjoner.
Vi kan observere at alle planetene i vårt solsystem øker i temperatur, slik vår egen Jord gjør det. Vi har drivhuseffekt-varslerene, som sier
at mennesker har forårsaket global oppvarming.
Men hvis vi har menneskapt oppvarming på Jorden, hvem forårsaker den økte temperaturen på Mars og Jupiter, på Saturn, på Uranus, på Neptun;
du vet de øvrige planetene i vårt solsystem? Hvordan foregår dette? Vi har observasjoner på dette.
Vi har også observasjoner av store endringer i det magnetiske feltet som omkranser Jorden, det fluktuerer vilt. Vi har observasjoner om
merkelige ting som skjer på vår planet: Synkehull, vulkanutbrudd, vi har Golfstrømmen som oppfører seg irrasjonelt eller sprøtt,
vi har - jeg vet ikke om du så bildet av de syklonene i USA og det faktum at nesten hele USA var dekket av snø utenom Florida, og Hawaii tror jeg.
Jeg tror forresten at Hawaii også hadde snø.
Og se på, hvis du leser artiklene vi legger ut på SOTT.NETT hver dag, og vi har kategorier for disse artiklene, vi har en kategori for
endringer på Jorden, vi har kategorier for hendelser i himmelen og i kosmos. Hvis du leser de vitenskapelige rapportene som kommer og setter
sammen bitene i puslespillet - så kan du se at noe STORT foregår. Noe STORT foregår.
Og vi har Cassiopeanerene som gir oss denne forklaringen på det - denne Bølgen, denne endringen i det kosmiske miljøet. De har snakket om det faktum
at det er en "partner-stjerne" involvert og svermer av kometer som muligens kan forårsake store ødeleggelser på Jorden.
Vi kan få noen få kometer, vi kan få mange. Og jeg tror mye avhenger av menneskeheten selv, når dette inntreffer.
Så vi har alt dette. Men det vi fremdeles trenger er en reell teoretisk overbygning hvor vi kan plassere alt vi observerer med våre øyne.
Så der er det at vitenskapen virkelig behøves og vi har behov for å få psykopater ut av vitenskapen. Vi trenger å få vitenskapen til å gjøre det den
egentlig skal gjøre, det vil si å utforske vår virkelighet og vårt univers og finne svar på det som skjer. Jeg mener, jeg har min mann, du vet at han
er vitenskapsmann, og vi har flere vitenskapsmenn i vår gruppe. Vi gjør så godt vi kan for å gjøre det beste arbeidet vi kan. Men vi trenger hjelp.
Det er andre grener av vitenskapen som ikke nødvendigvis er representert i vår gruppe. Det er ting som trenger å studeres, som trenger å forskes på,
prøver som må tas - og vi har ikke lengre tiden som behøves. Dette skulle allerede ha vært gjort, og det har blitt forhindret - i mange tusen år,
av psykopater.
Vi er i den situasjonen vi er i, i den ignorante tilstanden vi er i, i krigstilstand, økonomisk resesjon og utarming av naturressurser på vår planet
på grunn av psykopaters grådighet, som trodde at de kunne skape sin egen virkelighet - vel, se på den virkeligheten de skapte, bare se på den.