Nå, detta är något som Cassiopaeanerna har berättat för oss, vi har inte en fullständig teoretisk förklaring för allt detta, vad vi har är observationer. Vi kan observera att alla planeterna i vårt solsystem är under uppvärmning, liksom vår Jord. Nu har vi den globala uppvärmningsalarmisten som säger att vi vet att människan orsakade global uppvärmning. Men om människan orsakade global uppvärmning på planeten Jorden, vem orsakar det på Mars och Jupiter, på Saturnus, på Uranus, på Neptunus, du vet, de andra planeterna i vårt solsystem? Hur händer det? Så vi har observationer av detta.
Vi har också observationer av stora förändringar i vår planets magnetiska fält, det fluktuerar vilt. Vi har observationer av märkliga saker som sker på vår planet: Vi har sjunkhål, vi har vulkanutbrott, vi har golfströmmen som beter sig irrationellt eller galet, vi har - jag vet inte om du såg bilderna av dessa cykloner över USA och det faktum att nästan hela USA täcktes av snö, förutom Florida, och Hawaii, tror jag. Jag tror föresten Hawaii även hade snö.
Och se på det, om du bara läser artiklarna vi lägger ut på SOTT.NET varje dag - och vi har kategorier för dessa artiklar: Vi har en kategori för förändringar på Jorden, vi har kategorier för saker som sker på himlen och i kosmos. Om du läser de vetenskapliga rapporter som kommer igenom och pusslar ihop bitarna - så kan du se att något STORT händer. Något STORT händer.
Och vi har Cassiopaeanerna som ger oss denna förklaring för det - denna Våg, denna förändring i den kosmiska miljön. De har talat om det faktum att det finns en partner-stjärna inblandad och svärmar av kometer som möjligen kan orsaka stor förödelse på Jorden. Vi kanske får ett fåtal, vi kanske får många. Och jag tror att mycket beror på mänskligheten själv, vid den tid det sker. Så vi har allt detta. Men vad vi fortfarande behöver är en verklig teroretisk struktur i vilken vi kan placera allt detta som vi kan se med våra ögon.
Så det är där vetenskapen verkligen behövs, och vi måste få psykopater ut ur vetenskapen. Vi måste få vetenskapen förmögen att verkligen göra vad den skall, vilket är att utforska vår verklighet och vårt universum och finna svar för det som sker. Jag menar, jag har min man, du vet att han är en vetenskapsman, och vi har ett antal vetenskapsmän i vår forskningsgrupp. Vi gör vårt bästa för att producera det bästa arbete vi kan. Men vi behöver hjälp. Det finns andra vetenskaper som vi inte nödvändigtvis har representerade i vår grupp. Det finns saker som måste studeras, där forskning behövs, tester som måste utföras - och nu har vi inte tid. Allt detta borde ha gjorts, och det har förhindrats - över millenium, av psykopater.
Vi befinner oss i vår situation, i detta tillstånd av ignorans, i krigstillstånd, i ett tillstånd av ekonomisk depression och utarmning av vår planets resurser - på grund av psykopaternas girighet, de som trodde att de kunde skapa sin egen verkliget. Nå, se på den verklighet de skapade - bara se på den.